PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315

srcn09
12 08 2011, 14:44
Yasin bak bu video senin için bu yoldan geliceksin ;) 2.50 dakikalarda sağ da görünen site bizim site ;)

GÜMÜŞ KAPLAN -2


http://www.youtube.com/watch?v=ur5EMHBRRlk

srcn09
12 08 2011, 15:07
Arkadaşlar Abant buluşması yapalım dğer illerden de katılım olsun ;) En az 20-25 kişi olursak yapalım bence İnsignacıların foruma baktım temden basıp gitmişler :)

Risk
12 08 2011, 15:11
Yapalım tabiki. Güzel bir organizasyon olsun.

Yeme içme , atv vs. vs.

mert
12 08 2011, 15:14
GÜMÜŞ KAPLAN



Harika Video Sercan....

ahm02
12 08 2011, 16:01
Yapalım tabiki. Güzel bir organizasyon olsun.

Yeme içme , atv vs. vs.

yapalım ya gerçekten hadi sn.risk hadi sercan düşelim şu konunun üstüne...

srcn09
12 08 2011, 16:03
Hade bakalım konu açıyoruz kimler gelebilir ne zaman yaparız konuşalım ;)

srcn09
12 08 2011, 16:05
GÜMÜŞ KAPLAN

Sercan direksiyonda kim var ?? :) Muzik güzell , ibre güzell , devir güzell

Babam var Recep Abi :)

Pritt31
12 08 2011, 16:24
GÜMÜŞ KAPLAN


http://www.youtube.com/watch?v=lMAIf22wq6Q
Maşallah canavar gibi.

VW_Passat
12 08 2011, 18:31
Yasin bak bu video senin için bu yoldan geliceksin ;) 2.50 dakikalarda sağ da görünen site bizim site ;)

GÜMÜŞ KAPLAN -2


http://www.youtube.com/watch?v=ur5EMHBRRlk

Sercan Videolar harika, Istanbul gibi Büyüksehir görmedim benim icin degisiklik olacak :)). Ben kara kara düsünmeye basladim simdi bu kalabalikta nereye gidecegim diye :(

srcn09
12 08 2011, 19:22
Yasin seni asıl ilgilendiren video ;) İstanbul dışından başlıyor video ;) Gişe girişlerinde sağda Nüfus yazıyor dikkat

360P olanı 720P HD yaparak izleyeniz ;) Kotalara dikkat :)))


http://www.youtube.com/watch?v=9sSc85ASXjo

Pritt31
12 08 2011, 19:26
Sercan arkadaşımız 250 metre ileride ki bakkala ekmek almaya gitse naviyi açar valla.:) Her video da açık :)

VW_Passat
12 08 2011, 19:26
edit.

VW_Passat
12 08 2011, 19:27
Evet bugün ise giderken Yeni Facelift OPEL Modelin Spy Fotolarini ekliyorum :)). Passat ile 100 lük yerde gidiyoruz Opel Test sürücünün hizi ise o yolda 150 idi :(. Yani biraz hareketli oldugu icin fazla anlasilmiyor ama kamuflaj belli oluyor :). Sürücü OPEL Test Pistine Babenhausen e gidiyordu (benim is yerine 10km uzaklikta)

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/Opel.jpg

Pritt31
12 08 2011, 19:30
Bizim Türkiye'de böyle kamuflaj'lı araç olsun durdurup şöförü döver sonrada kamuflajı yırtarlar:)

srcn09
12 08 2011, 19:36
Sercan arkadaşımız 250 metre ileride ki bakkala ekmek almaya gitse naviyi açar valla.:) Her video da açık :)

İzzet hep navi açıktır bizde arkada müzik çalar vs ;) Diğer türlü ne açıcam başka ? görüntü en düzgün burda diğer türlü hoşuma gitmiyor ama RNS de olsa yine hep navi açık olurdu :)

Pritt31
12 08 2011, 19:45
İzzet hep navi açıktır bizde arkada müzik çalar vs ;) Diğer türlü ne açıcam başka ? görüntü en düzgün burda diğer türlü hoşuma gitmiyor ama RNS de olsa yine hep navi açık olurdu :)
Valla ben arabaya Mp3 çektiğimde şarkıların hepsinin adını 31RP222 İzzet Karaca yapardım. Kız arkadaşım yanıma bindiğinde 'Aaaaaa aşkım araban çok güzelmiş yaa şöförün adını plakayı bile biliyor derdi' :)) O an ki mutluluğu RNS515479875464 veremez :))

srcn09
12 08 2011, 19:47
Valla ben arabaya Mp3 çektiğimde şarkıların hepsinin adını 31RP222 İzzet Karaca yapardım. Kız arkadaşım yanıma bindiğinde 'Aaaaaa aşkım araban çok güzelmiş yaa şöförün adını plakayı bile biliyor derdi' :)) O an ki mutluluğu RNS515479875464 veremez :))

:))) :))) :))) :)))

VW_Passat
12 08 2011, 20:19
Yasin seni asıl ilgilendiren video ;) İstanbul dışından başlıyor video ;) Gişe girişlerinde sağda Nüfus yazıyor dikkat

360P olanı 720P HD yaparak izleyeniz ;) Kotalara dikkat :)))


http://www.youtube.com/watch?v=9sSc85ASXjo

Sercan Gümüs Kaplan ile sayenizde 10 defa O yoldan gidip geldim yani artik neresi ezbere biliyorum :))

Erden17
12 08 2011, 21:09
Bundan istiyorum ;)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-2008-VOLKSWAGEN-PASSAT-1PC-EURO-GRILLE-2-0T-2007-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZMakeQ3aVolkswagenQ7cModelQ 3aPassatQQhashZitem43a9050f36QQitemZ290598489910QQ ptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

srcn09
12 08 2011, 21:54
http://i.imgur.com/2xsfPh.jpg

Çok fark var ya :)))

http://i.imgur.com/bWIIz.jpg

Erden17
12 08 2011, 22:27
Sercan niye highline grill fotoğrafları koyarak yaramıza tuz serpiyon :(

Erden17
12 08 2011, 22:27
Çok fark var ya :)))

http://i.imgur.com/bWIIz.jpg
Ayrıca sarı bu farlar ;)

Can
12 08 2011, 22:33
Biri Highline panjurmu dedi? ;);)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1063.jpg

Y_o_L_c_U_38
12 08 2011, 22:43
güzelmiş be bizim b7 ye de olur bu

ne diyorsun pazarligi atalimmi sukru bey bayagidir duruyo bu 1100 - 1200€ civarinda alinabilir sanirim;);)

Y_o_L_c_U_38
12 08 2011, 22:46
Durmus abi zaten enjektorde oldugunu tahmin etmistim, Sende artik CR motor'a gec. :D

bi kac gun kaldi ahmedim geciyorum insallah allahin izniyle:)

ya butun talihsizlikler beni buluyo pazartesi deyip duruyordum pazarteside bayram tatili her yer kapali uzadikca uzuyor:( benim kavusma saliya kaldi:(

srcn09
12 08 2011, 22:52
Biri Highline panjurmu dedi? ;);)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1063.jpg

Can Sarı bunlar diye yorum gelirse şaşırma :)

Keskinlik ayarlarını arttırınca daha şık görünüyor bu Panjur işi çözmüşsün :)

Can
12 08 2011, 22:56
Hiç bir ayarla oynamadım ki Sercan,fotoğrafı çekerken Bulanıklığı Azaltma modunda çekiyorum,daha net çekiyor o kısımları vs :)

srcn09
12 08 2011, 22:59
Hiç bir ayarla oynamadım ki Sercan,fotoğrafı çekerken Bulanıklığı Azaltma modunda çekiyorum,daha net çekiyor o kısımları vs :)

onu bilmem de panjur ve tamponlardan anladım bak panjur araları görünmüyor altta keskinlik ayarını arttırınca böyle oluyor siyah kısımlar tam siyah oluyor ben bir ara bu ayarlarla çok uğraşırdım en dandik fotoğrafı bile süper yapardım sonra vazgeçtim uğraşmaktan :)

srcn09
12 08 2011, 23:05
Can ne diyrosun :) Bak geçen konuştuğumuzdan ;)

http://i.imgur.com/uoqbe.jpg

calebkan
12 08 2011, 23:07
Kardeş benim araba LPG li. Kim demiş VW ye LPG olmuyo diye :)

yok vw in b7 leri için söylemiştim..tsi ve tdi de lpg uyumsuzlugu var bildiğim kadarıyla..motor bir önceki versiyon ise tabi ki lpg mümkün..

Can
12 08 2011, 23:09
Sercan ben canlı olarak gördüm,sanada söylerdim hep çok kalın bu güzel değil diye,ama canlı görünce vuruldum resmen.Mükemmel duruyodu ;)

srcn09
12 08 2011, 23:19
Sercan ben canlı olarak gördüm,sanada söylerdim hep çok kalın bu güzel değil diye,ama canlı görünce vuruldum resmen.Mükemmel duruyodu ;)

Yay + Jant + lastik oooo :)

ATT-SUKRU
12 08 2011, 23:24
ne diyorsun pazarligi atalimmi sukru bey bayagidir duruyo bu 1100 - 1200€ civarinda alinabilir sanirim;);)
koltukları biraz eskitelim yazık şimdi sıfır koltuğu söküp atmaya değmez

Y_o_L_c_U_38
12 08 2011, 23:31
Can ne diyrosun :) Bak geçen konuştuğumuzdan ;)

http://i.imgur.com/uoqbe.jpg14881489
bunlarda benden olsun sercan burukselden;);)
aynen dedigin gibi yay+jant+lastik;)

THoRPiLL
12 08 2011, 23:35
http://www.passatturkiye.com/attachment.php?attachmentid=1488&d=1313184610
bunlarda benden olsun sercan burukselden;);)


Bu ne güzel bişeymiş :)

Dursuncum bu arada geçmiş olsun passatın gider ayak masrafı açmış, üzüldüm valla...

Y_o_L_c_U_38
12 08 2011, 23:41
Bu ne güzel bişeymiş :)

Dursuncum bu arada geçmiş olsun passatın gider ayak masrafı açmış, üzüldüm valla...

belcikanin simgesi abi atomyum o toplarin ici alisveris merkezi borular merdiven giris 30€;)

sagolasin abi aynen oyle oldu yasin abi gider ayak yine yapti yapacagini benim passat usandim tiksindim resmen ama ugrasmayacam artik gormek istemiyorum o arabayi vericem tamir masrafini ne yaparlarsa yapsinlar:)

THoRPiLL
12 08 2011, 23:55
belcikanin simgesi abi atomyum o toplarin ici alisveris merkezi borular merdiven giris 30€;)

sagolasin abi aynen oyle oldu yasin abi gider ayak yine yapti yapacagini benim passat usandim tiksindim resmen ama ugrasmayacam artik gormek istemiyorum o arabayi vericem tamir masrafini ne yaparlarsa yapsinlar:)

Valla çok beğendim birgün yolum Belçikaya düşerse mutlaka giderim :)

Neyse artık sayılı günleri kaldı, az daha sabret inşallah yeni passatına ağız tadıyla binersin..

Erden17
13 08 2011, 00:10
belcikanin simgesi abi atomyum o toplarin ici alisveris merkezi borular merdiven giris 30€;)

sagolasin abi aynen oyle oldu yasin abi gider ayak yine yapti yapacagini benim passat usandim tiksindim resmen ama ugrasmayacam artik gormek istemiyorum o arabayi vericem tamir masrafini ne yaparlarsa yapsinlar:)
Kayserili adam ;) ;)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 00:35
Valla çok beğendim birgün yolum Belçikaya düşerse mutlaka giderim :)

Neyse artık sayılı günleri kaldı, az daha sabret inşallah yeni passatına ağız tadıyla binersin..

buyur gel sen abi daha gorulecek cok yeri var hepsini gezdiririm;)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 00:39
Kayserili adam ;) ;)

erden abi bi takim enjektor buldum ikinci el ayni 2.0 TDI 140 bg motor enjektoru ama a4 un enjektorleri parca olarak uyarmi acaba benim arabaya bilmiyorum ustada bilmiyo sokup bakmak lazim diyo ona sokturursem yaptirtmak sart olur o yuzdende ugrasmak istemiyorum ne yapalim kazadan 3.00 kaldi diyorduk 2.000 kaldi deriz masrafini yine bne vericem abi yine birakicam servise ne zaman yaptirirlarsa artik yaptirtsinlar:) versinler benim B7 mide artik kurtulayim motor arizalarindan insallah allahin izniyle..

Erden17
13 08 2011, 00:45
erden abi bi takim enjektor buldum ikinci el ayni 2.0 TDI 140 bg motor enjektoru ama a4 un enjektorleri parca olarak uyarmi acaba benim arabaya bilmiyorum ustada bilmiyo sokup bakmak lazim diyo ona sokturursem yaptirtmak sart olur o yuzdende ugrasmak istemiyorum ne yapalim kazadan 3.00 kaldi diyorduk 2.000 kaldi deriz masrafini yine bne vericem abi yine birakicam servise ne zaman yaptirirlarsa artik yaptirtsinlar:) versinler benim B7 mide artik kurtulayim motor arizalarindan insallah allahin izniyle..
Ne kazası loo ?

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 00:58
Ne kazası loo ?

abi kapinin onunde kizin biri geldi benim arka tekere vurdu tampon suspansiyon camurluk hasar gordu nisan ayinda experden 4400€ para aldim 1400€ ya yaptirdim arabayi 3000€ bana kalmisti 2000€ kaldi dicem artik ne deyim;)14901491

srcn09
13 08 2011, 01:03
Dursun abi 4 ay ne kadar çabuk geçmiş paylaştığın günü hatırlıyorum :)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 01:07
Dursun abi 4 ay ne kadar çabuk geçmiş paylaştığın günü hatırlıyorum :)

hakkaten sercan bu dort ayda neler olmadiki hatta arsiv yapmistim ilk passatimdan itibaren
ve akibetleri hakkinda hatirliyormusun:)

Erden17
13 08 2011, 01:07
abi kapinin onunde kizin biri geldi benim arka tekere vurdu tampon suspansiyon camurluk hasar gordu nisan ayinda experden 4400€ para aldim 1400€ ya yaptirdim arabayi 3000€ bana kalmisti 2000€ kaldi dicem artik ne deyim;)14901491
Anaaa ben kaçırmışın orayı. Geçmiş olsun dicem ama geçmiş yani ;)

Erden17
13 08 2011, 01:07
hakkaten sercan bu dort ayda neler olmadiki hatta arsiv yapmistim ilk passatimdan itibaren
ve akibetleri hakkinda hatirliyormusun:)
Onu hatırlıyorum b5.5 kazalıydı hatta

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 01:09
Onu hatırlıyorum b5.5 kazalıydı hatta

B5 te kazaliydi abi hangisi kazasizki :))) kismet iste :)1492

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 01:10
Anaaa ben kaçırmışın orayı. Geçmiş olsun dicem ama geçmiş yani ;)

abi ole kazaya can kurban olan mala olsun derlerya aynen ole araba park yerinde dururken geldi carpti vatandas daha sonra gittim B7 yi aldim zaten o parayla bunun accontunu vermistim hatta:)))

Erden17
13 08 2011, 01:11
B5 te kazaliydi abi hangisi kazasizki :))) kismet iste :)
Kardeş şansın yok senin ;) Bu arada İbrahim nerelerde ya? iki gündür girmiyo ??

Erden17
13 08 2011, 01:12
abi ole kazaya can kurban olan mala olsun derlerya aynen ole araba park yerinde dururken geldi carpti vatandas daha sonra gittim B7 yi aldim zaten o parayla bunun accontunu vermistim hatta:)))
;) Arabasına çarpılınca sevinen tek insansın Dursun ;)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 01:17
;) Arabasına çarpılınca sevinen tek insansın Dursun ;)

abi zaten satilik ilani yapistirmistim gozden cikarmistim bi nevi zaten tum kazalarda ben degistirmeyi dusunurken oldu diger ikisi sinist total oldu parasini aldim bi ust kasaya gectim aldigim parayi geri verdiler bana hic zatrarim olmadi ama bu tiksindirdi resmen arizalariyla, zaten carpan kizada dedim kapilarida gotursen is tamamdi diye kiz sasirdi:))) iyi carpamamissin dedim:)))

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 01:18
Kardeş şansın yok senin ;) Bu arada İbrahim nerelerde ya? iki gündür girmiyo ??

bilmem yine karabatak gibi kayboldu diger konuda arkamdan attiklarinizida okudum bu arada:p:p;)

Erden17
13 08 2011, 01:24
bilmem yine karabatak gibi kayboldu diger konuda arkamdan attiklarinizida okudum bu arada:p:p;)
Yok canım :)

Erden17
13 08 2011, 01:24
abi zaten satilik ilani yapistirmistim gozden cikarmistim bi nevi zaten tum kazalarda ben degistirmeyi dusunurken oldu diger ikisi sinist total oldu parasini aldim bi ust kasaya gectim aldigim parayi geri verdiler bana hic zatrarim olmadi ama bu tiksindirdi resmen arizalariyla, zaten carpan kizada dedim kapilarida gotursen is tamamdi diye kiz sasirdi:))) iyi carpamamissin dedim:)))
Dozerle falan ezseymiş arabayı audi falan alırdın heralde ;)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 01:29
Dozerle falan ezseymiş arabayı audi falan alırdın heralde ;)

dozerle ezmesine gerek yok abi burda egerki masraf arabanin yari parasini geciyorsa sinist ediyor exper:)
abi egerki bu passattada sorun yasarsam zaten audiye gececegim A6 dusunuyorum garanti bitene kadar binerim sonrada satarim artik o anki maddi duruma gore 2007 veya uzeri bi a6 alirim zaten bu sene yeni kasa cikinca o kasalar dahada ucuzladi uzerine iki kasa degismis oldu audi:)
bunlar gibi bisey olabilir mesela
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=198099891
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=197847727

Erden17
13 08 2011, 02:11
dozerle ezmesine gerek yok abi burda egerki masraf arabanin yari parasini geciyorsa sinist ediyor exper:)
abi egerki bu passattada sorun yasarsam zaten audiye gececegim A6 dusunuyorum garanti bitene kadar binerim sonrada satarim artik o anki maddi duruma gore 2007 veya uzeri bi a6 alirim zaten bu sene yeni kasa cikinca o kasalar dahada ucuzladi uzerine iki kasa degismis oldu audi:)
bunlar gibi bisey olabilir mesela
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=198099891
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=197847727
Oha fiyatlara bak ya :( LANET OLSUN SANA DOĞUŞ OTOMATİV

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 02:13
Oha fiyatlara bak ya :( LANET OLSUN SANA DOĞUŞ OTOMATİV

aman erden abi lanet okuma gece gece:)

Erden17
13 08 2011, 02:18
aman erden abi lanet okuma gece gece:)
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 02:23
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

tamam abi kizma oku bisey demedim:(

Erden17
13 08 2011, 03:10
tamam abi kizma oku bisey demedim:(
Ben doğuşa kızıyorum sana değil ;)

VW_Passat
13 08 2011, 10:03
bi kac gun kaldi ahmedim geciyorum insallah allahin izniyle:)

ya butun talihsizlikler beni buluyo pazartesi deyip duruyordum pazarteside bayram tatili her yer kapali uzadikca uzuyor:( benim kavusma saliya kaldi:(

Gecmis olsun,

gider ayak can sikici bir durum olmus :(. Bayada masrafliymis bu Enjektörler :(. Yenisine az kaldi, insallah o seni bu kadar üzmez :).

NOT: Ne tatiliymis bu Belcikada ya ?

solarapex
13 08 2011, 10:29
Günaydın Arkadaşlar

Hepinize hayırlı günler

Cornelius
13 08 2011, 11:58
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=198099891
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=197847727

sahip olmak istediğim tek araba..2. tdi audi A6 orada 20 euro olan araçlar, Türkyede
35. euro ya denk geliyor ..

nasıl işe bu kadar fark olurmu..

Cornelius
13 08 2011, 11:58
[QUOTE=Y_o_L_c_U_38;34426]abi kapinin onunde kizin biri geldi benim arka tekere vurdu tampon suspansiyon camurluk hasar gordu nisan ayinda experden 4400€ para aldim 1400€ ya yaptirdim arabayi 3000€ bana kalmisti 2000€ kaldi dicem artik ne deyim;)/QUOTE]

Kazanın üzerinden baya geçmiş..ama allah tekrrını yaşatmasın diyelim..

akorkmaz11
13 08 2011, 12:06
sahip olmak istediğim tek araba..2. tdi audi A6 orada 20 euro olan araçlar, Türkyede
35. euro ya denk geliyor ..

nasıl işe bu kadar fark olurmu..
müdürüm,
içi açık renkli olsa tadından yenmezmiş bu avant!

VW_Passat
13 08 2011, 12:23
Bugün Fischer + Kutger e gidip Araba icin Kriko + Anahtarini siparis verdim evet yanlis okumuyorsunuz toplam 83 €uro tuttu her ikisi :(. Yani alt tarafi Kriko 50 €uro tutarmi yaw, altindanmi yapti bunu VW.

Bu arada Fischer + Kutger artik sirf VW Servisidir, AUDI Servisi kalkmis Satisida kalkmis neler oluyor anlamadim bir türlü. Benim Ustayi gördüm Alman Carsamba Antalya dan gelmis Gece 33°C derece Gündüz 42°C derece Nemden nefes alamadik diyordu :)).

Bu arada gördümkü malesef ne yazikki Passat B7 lerde 2. el Piyasasina düsmüs ve deger kayibi cok yüksek :(. Passat Highline 2.0 TDI 170HP 4Motion DSG 34.000 €uro istiyorlardi arac 12.000km de daha :).

Bu Resimleri ilk basta Mert abim olmak üzere sizler icin sunuyorum, 2.0 TDI 170HP 4Motion Passat ve Cift Egsoz :)

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK1.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK2.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK3.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK4.jpg

calebkan
13 08 2011, 15:18
beyler birşey soracağım cevaplarsanız sevinirim,
arkadaşım 2008 passat 1.6 125 hp nin çanakkaleye giderken koru dagında resmen dağıldıgını ve dolayısı ile 1.4 122 beygir 1500kg lik bir aracın rampada cok daha kötü olacagından söz ettii.şimdi 1.4 ler bu kasayı kaldırıyor mu demeyecegım kaldırıyor da yokus da rampada bu 1.4 ler nasıl?ayrıca rampada eğer araba da yükte varsa otomatık şanzımanın kararsızlastıgını ve güçten düştüğünü söyluyor..nedir bu konunun aslı astarı?bu konuda ne söyleyebilirsiniz?

PassatComfortline
13 08 2011, 17:03
bi kac gun kaldi ahmedim geciyorum insallah allahin izniyle:)

ya butun talihsizlikler beni buluyo pazartesi deyip duruyordum pazarteside bayram tatili her yer kapali uzadikca uzuyor:( benim kavusma saliya kaldi:(
Durmus abi sen araba'yi hangi donanim aldin ?

noxthron
13 08 2011, 17:08
beyler birşey soracağım cevaplarsanız sevinirim,
arkadaşım 2008 passat 1.6 125 hp nin çanakkaleye giderken koru dagında resmen dağıldıgını ve dolayısı ile 1.4 122 beygir 1500kg lik bir aracın rampada cok daha kötü olacagından söz ettii.şimdi 1.4 ler bu kasayı kaldırıyor mu demeyecegım kaldırıyor da yokus da rampada bu 1.4 ler nasıl?ayrıca rampada eğer araba da yükte varsa otomatık şanzımanın kararsızlastıgını ve güçten düştüğünü söyluyor..nedir bu konunun aslı astarı?bu konuda ne söyleyebilirsiniz?

mesajinizi evden cikmak uzereyken gordugum icin cok vaktim olmadigindan kisaca cevaplayacagim.
arkadasiniz 1.4 tsiyi kullanmayi birakin, hic icine binmemis derim.
hatta muhtemelen tork denen seyin ne oldugundan da haberi olmasa gerek
aytintili bilgilere forumda daha once acilan bir cok konudan ulasabilirsiniz

calebkan
13 08 2011, 17:11
1.4 tsi ile evet deneyimi oldugunu sanmıyorum fakat kullandıgı bir önceki nesil 1.6 125hp lik bir passattı..1.4 --1.6 olmasının yanında sanırım yeni nesil motorun teknolojı ,güç farklılıgı da ortaya cıkmakta..kısaca 1.4 tdi yokusta tıkanmıyor diyebilir miyiz?

akorkmaz11
13 08 2011, 17:43
önceki nesilde 1.6 125hp passat yoktu..siz fsi dan bahsediyorrsanız o araç 1.6 115 hp idi. ayrıca torku da 150 civarındaydı. 1.4 tsi ise 200 torka sahip.. ben arabada 3 kişi varken rampalarda hiç bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar. herhalde bu bilgi yeterli olur..

Can
13 08 2011, 18:14
Ufak bir sürpriz ;)
Detaylar akşama :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1327.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1336.jpg

VW_Passat
13 08 2011, 18:21
Ufak bir sürpriz ;)
Detaylar akşama :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1327.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1336.jpg

ooooo Can hayirli olsun RCD510 u takmissin :))

srcn09
13 08 2011, 18:22
Bugün 13.08.2011 PASSATTURKİYE MİNİ BULUŞMASI gerçekleşmiştir fotoğraflar az sonra :)

mert
13 08 2011, 18:23
Bugün Fischer + Kutger e gidip Araba icin Kriko + Anahtarini siparis verdim evet yanlis okumuyorsunuz toplam 83 €uro tuttu her ikisi :(. Yani alt tarafi Kriko 50 €uro tutarmi yaw, altindanmi yapti bunu VW.

Bu arada Fischer + Kutger artik sirf VW Servisidir, AUDI Servisi kalkmis Satisida kalkmis neler oluyor anlamadim bir türlü. Benim Ustayi gördüm Alman Carsamba Antalya dan gelmis Gece 33°C derece Gündüz 42°C derece Nemden nefes alamadik diyordu :)).

Bu arada gördümkü malesef ne yazikki Passat B7 lerde 2. el Piyasasina düsmüs ve deger kayibi cok yüksek :(. Passat Highline 2.0 TDI 170HP 4Motion DSG 34.000 €uro istiyorlardi arac 12.000km de daha :).

Bu Resimleri ilk basta Mert abim olmak üzere sizler icin sunuyorum, 2.0 TDI 170HP 4Motion Passat ve Cift Egsoz :)




Ah Yasin,

Yaramı deşiyorsun. Şu çift egsoz olayını çok istemiştim yeni Passat'ta.
Ama halen ümit yok degil.
Hele 4 Motion bir B7'nin tadından yenmez valla.

VW_Passat
13 08 2011, 18:26
Ah Yasin,

Yaramı deşiyorsun. Şu çift egsoz olayını çok istemiştim yeni Passat'ta.
Ama halen ümit yok degil.
Hele 4 Motion bir B7'nin tadından yenmez valla.

Abi sana hala Sasi nosu lazimmi 4Motion Passatin ? Gidip yazayim Numarasini lazim ise daha :)

VW_Passat
13 08 2011, 18:26
Bugün 13.08.2011 PASSATTURKİYE MİNİ BULUŞMASI gerçekleşmiştir fotoğraflar az sonra :)

ne cabuk yaw :))

srcn09
13 08 2011, 18:29
ne cabuk yaw :))

Yasin biz her hafta 3-5 kişi buluşuyoruz valla :) bugün 6 kişiydik toplamda ;)

srcn09
13 08 2011, 18:33
şimdilik 1 tane fotoğraf yüklüyorum gerisi Erdem Abide ;)

http://i.imgur.com/GnUiB.jpg

ATT-SUKRU
13 08 2011, 19:11
Bugün 13.08.2011 PASSATTURKİYE MİNİ BULUŞMASI gerçekleşmiştir fotoğraflar az sonra :)

genemi ya:))):))):))):))):)))

ATT-SUKRU
13 08 2011, 19:12
vaaaaaay hayırlı olsun detayları beklioruz

Ufak bir sürpriz ;)
Detaylar akşama :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1327.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1336.jpg

ATT-SUKRU
13 08 2011, 19:14
yasin kafan karışmasın
sercan bu ne zaman nerde buluşma yapacağı belli olmaz geçen gün beni yataktan kaldırdı valla:)):))


ne cabuk yaw :))

srcn09
13 08 2011, 19:19
yasin kafan karışmasın
sercan bu ne zaman nerde buluşma yapacağı belli olmaz geçen gün beni yataktan kaldırdı valla:)):))

hahah rüyanda bizi mi görmüştün Şükrü Abim :)))

Can
13 08 2011, 19:45
http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/th_100_1281.jpg (http://s749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/?action=view&current=100_1281.mp4)


Tıklayın üstüne :)

errddm
13 08 2011, 19:47
Fotograflar geliyor..250 kusur fotograf bir kaç video toplam boyut 1.42 gb..baya zaman alacak..

Yasin birşey soracam..Bu araba B7 ama alcantre koltuklar B6 nın nasıl oluyor..

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK4.jpg

ATT-SUKRU
13 08 2011, 19:58
hahah rüyanda bizi mi görmüştün Şükrü Abim :)))



:))):))):))):))):))):))):))):))):)))

ATT-SUKRU
13 08 2011, 20:01
erdem bu fotoyu nerde çektin koltuklar felaket yakışmış bu araç nerde


Fotograflar geliyor..250 kusur fotograf bir kaç video toplam boyut 1.42 gb..baya zaman alacak..

Yasin birşey soracam..Bu araba B7 ama alcantre koltuklar B6 nın nasıl oluyor..

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK4.jpg

mert
13 08 2011, 20:02
Abi sana hala Sasi nosu lazimmi 4Motion Passatin ? Gidip yazayim Numarasini lazim ise daha :)

Sagol Yasin'im
Daha önce gönderdiğin bilgiler yetti. Bir takım planlarım var.

srcn09
13 08 2011, 20:08
Erdem Abim yeni konu aç ;)

13.08.2011 Passatturkiye.com Mini Buluşma diye ;)

srcn09
13 08 2011, 20:12
http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/th_100_1281.jpg (http://s749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/?action=view&current=100_1281.mp4)


Tıklayın üstüne :)

Ben bu kaplanı çok seviyorum ya :D :D

srcn09
13 08 2011, 20:14
Fotograflar geliyor..250 kusur fotograf bir kaç video toplam boyut 1.42 gb..baya zaman alacak..

Yasin birşey soracam..Bu araba B7 ama alcantre koltuklar B6 nın nasıl oluyor..

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK4.jpg

B7 passatta ki en büyük eksiklik işte halbu ki B6 koltuğu ne kadar güzel olmuş o yanlar ne kadar şık göstermiş ah ah

errddm
13 08 2011, 20:21
erdem bu fotoyu nerde çektin koltuklar felaket yakışmış bu araç nerde

Ben çekmedim Şükrü abi..Yasin'nin bir önceki sayfada eklediği fotolardan alıntı yaptım..

errddm
13 08 2011, 20:23
Erdem Abim yeni konu aç ;)

13.08.2011 Passatturkiye.com Mini Buluşma diye ;)

Sercan fotolar yüklensin açıcam..

srcn09
13 08 2011, 20:26
Sercan fotolar yüklensin açıcam..

Canla seni karıştırdım yahu ikinizin de beyaz passat fotoğrafı var göz ucuyla baktım far kısmı gözüküyor ya :))) Can yeni konuya koysun videoları ve kardeşinde ki fotoğrafları ;)

VW_Passat
13 08 2011, 20:32
Fotograflar geliyor..250 kusur fotograf bir kaç video toplam boyut 1.42 gb..baya zaman alacak..

Yasin birşey soracam..Bu araba B7 ama alcantre koltuklar B6 nın nasıl oluyor..

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK4.jpg

Erdem Koltuklar B7 nin 2.0 TDI 170HP 4Motion araca ait :). Dikkat edersen DSG Kolunun orada 4Motion yaziyor.

Erdem bu Spor Koltuklar B7 de Opsiyondur ve sadece Komple Deri "Nappa" ile satiliyor ! Bunun icin Spor Paketi Deri "Nappa" paketi almak gerekiyor 900 €uro ekstra olarak :). Digerleri Komfor Koltuklar.

VW_Passat
13 08 2011, 20:35
http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/th_100_1281.jpg (http://s749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/?action=view&current=100_1281.mp4)


Tıklayın üstüne :)

Vay be tek kelime ile Harika. Biri Arabasini yikiyor diyeri ise Polisaj yapiyor. Süpersiniz gercekten :)

mert
13 08 2011, 21:05
Erdem Koltuklar B7 nin 2.0 TDI 170HP 4Motion araca ait :). Dikkat edersen DSG Kolunun orada 4Motion yaziyor.

Erdem bu Spor Koltuklar B7 de Opsiyondur ve sadece Komple Deri "Nappa" ile satiliyor ! Bunun icin Spor Paketi Deri "Nappa" paketi almak gerekiyor 900 €uro ekstra olarak :). Digerleri Komfor Koltuklar.

Gerçekten B7'nin koltuklarına ben alışamadım.
B6' highline koltuklar mükemmeldi.

srcn09
13 08 2011, 21:20
Gerçekten B7'nin koltuklarına ben alışamadım.
B6' highline koltuklar mükemmeldi.

Değiş tokuş yaparsın abim :)

srcn09
13 08 2011, 21:21
Can sıkıntısından site içinin fotoğraflarını çekiyorum :) Ön kısım havuza bakan kısmı bir türlü makine çekmiyor netleşmiyor ama bu park kısmı hoş oldu gibi :)

http://i.imgur.com/7WhZC.jpg


:) Havuzu bulamadım ama gölü bulduk :))
http://i.imgur.com/cIsbA.png

mert
13 08 2011, 21:23
Değiş tokuş yaparsın abim :)

Sonra Hanım'dan sen kurtaracaksın beni galiba.... :)