PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315

VW_Passat
02 08 2011, 16:46
Anlamadım abi dediğini.:)

Izzet,

VW her zamanki gibi Takvim Haftasi 42 de kücük bir degisiklik yapiyor araclarda :). Senin aracin simdi TH 42 demi üretiliyor yoksa 42 demi teslim alacaksiniz ?

PassatB7
02 08 2011, 17:26
Bize 42. haftadan sonra her an gelebılırler dedıler

srcn09
02 08 2011, 17:40
Bize 42. haftadan sonra her an gelebılırler dedıler


42.haftadan önce üretime giriyor araç 42.hafta içinde teslim alınabilir demek istemişler gibi geldi

PassatB7
02 08 2011, 18:08
ole heralde 42. haftadan sonra passatta ne gıbı sdeyler degısıcekkı

ibrahimtopaktas
02 08 2011, 18:36
Ben zaten iftar'da yemekte yiyemiyorumki su içiyorum, sonra bir çorba, sonra kalkıyorum yarım saat sonra oturuyorum yoksa masada kalıyorum :)
Valla abi aynen bende öyle. Dün iftarda bir su içtim. Masada kaldım daha kalkamadım :)

Pritt31
02 08 2011, 18:44
Izzet,

VW her zamanki gibi Takvim Haftasi 42 de kücük bir degisiklik yapiyor araclarda :). Senin aracin simdi TH 42 demi üretiliyor yoksa 42 demi teslim alacaksiniz ?
42.Hafta/Ekim teslim görünüyor abi, sakata gelmeyelim.:)

ibrahimtopaktas
02 08 2011, 18:44
Hosgeldin mert abi, ben de simdi dondum evime.
Kayseri'den gecerken kayserili arkadaslara selam ettim cevre yolundan ama duydular mi bilmiyorum :)
Benim arac 6 gunde 1300 km oldu, boylece ilk 1000 km derdi falan da kalmadi :D
Geçeceğini hiç bilmediğimden duymadım abi:))). Bir haber etsen görüşürdük. Neyse sağlık olsun. Bir dahaki sefere diyelim artık.

srcn09
02 08 2011, 18:46
42.Hafta/Ekim teslim görünüyor abi, sakata gelmeyelim.:)

Teslim görünüyorsa değişikliğe denk gelmiyor İzeet 42.hafta üretiminde ki araçlarda olucak seninki daha önce üretime girmiş olucak

Pritt31
02 08 2011, 18:47
Hayırlı iftarlar, fazla yemeyin rahatsız ediyor. :)

Afiyet olsun.

PassatB7
02 08 2011, 19:19
42. haftadan sonra Ne gibi bi değişimki bu

Pritt31
02 08 2011, 19:25
Vites kolu ceylan derisinden olacak belki.:))

theapocalypse
02 08 2011, 19:55
Yasin bey kulağınıza gelen bilgileri bizle paylaşabilir misiniz şu 42. hafta değişiklikleri neler olacakmış acaba?

VW_Passat
02 08 2011, 20:55
Yasin bey kulağınıza gelen bilgileri bizle paylaşabilir misiniz şu 42. hafta değişiklikleri neler olacakmış acaba?

Kulagima daha bir gelmedi daha takvim haftasina cok var simdi erkenden bilgi vermez VW. Ama degisim cok cok kücük olacak herzamanki gibi :). Her sene yapiyor VW bu kampanyayi, hersene ayni Takvim Haftalarinda degisime gidiyor ama en sonuncusu ufak bir degisim oluyor. Bilgiler gelir gelmez buraya aktaracagim :)

Cornelius
02 08 2011, 21:00
show da yüzüklerin efendisi(kralın dönüşü) var belki 10 defa izledim..ama hala baktırıyo kendine

Y_o_L_c_U_38
02 08 2011, 22:34
Comfortline'a Bi-Xenon ve sunroof ekletirseniz Highline'a gerek kalmadığını düşünüyorum.

zaten highlinenin tek farki buyuk ebat jant takabilmekmis birde icinde ufak tefek degisiklikler oluyormus buyuk jant takmayacaklarsa bencede highlineye gerek yok comfortlinede pek ala islerini gorur:)

ibrahimtopaktas
02 08 2011, 23:58
zaten highlinenin tek farki buyuk ebat jant takabilmekmis birde icinde ufak tefek degisiklikler oluyormus buyuk jant takmayacaklarsa bencede highlineye gerek yok comfortlinede pek ala islerini gorur:)
Ula Dursun. Ne ediyisun uşağum :) Tabi senin araba highline ya. Demene gerek yok biliyik yani ağam senin araba en iyisi :)
Şaka bir yana arabanı bende sabırsızlıkla bekliyorum. Çok sevdiğim dostumun güzel bir passat a binecek olması beni heyecanlandırıyor. Allah kazasız binmeyi nasip etsin.

Y_o_L_c_U_38
03 08 2011, 00:47
Ula Dursun. Ne ediyisun uşağum :) Tabi senin araba highline ya. Demene gerek yok biliyik yani ağam senin araba en iyisi :)
Şaka bir yana arabanı bende sabırsızlıkla bekliyorum. Çok sevdiğim dostumun güzel bir passat a binecek olması beni heyecanlandırıyor. Allah kazasız binmeyi nasip etsin.

oncelikle iyi dileklerin icin cok cok tesekkur ederim dostum amin cumlemiz ins kazasiz belasiz bineriz passatlarimiza bendede sabirsizlik son haddinde su anda:)
evet highlinede ama ben 17'' jant takmak icin aldim bugun servise gittim kapaliydi kapiya kagit asmislar 1-15 agustos arasi tatil diye plaka degismese ayin 15inde alirdim arabayi ama plaka degisecegi icin bi kac gunde eve plakanin gelmesini bekleyecegim

ibrahimtopaktas
03 08 2011, 01:27
oncelikle iyi dileklerin icin cok cok tesekkur ederim dostum amin cumlemiz ins kazasiz belasiz bineriz passatlarimiza bendede sabirsizlik son haddinde su anda:)
evet highlinede ama ben 17'' jant takmak icin aldim bugun servise gittim kapaliydi kapiya kagit asmislar 1-15 agustos arasi tatil diye plaka degismese ayin 15inde alirdim arabayi ama plaka degisecegi icin bi kac gunde eve plakanin gelmesini bekleyecegim
Neyse hayırlısı olsun. Bir kaç ün geç olsun ama hayırlı olsun. Şu resimide koy hacı artık :) iki ay geçti aradan :) bilsem ben çekerdim resmi :)

mert
03 08 2011, 08:02
Yasin bey kulağınıza gelen bilgileri bizle paylaşabilir misiniz şu 42. hafta değişiklikleri neler olacakmış acaba?

Keyless olan araçlarda "Easy Open" gelecek diye tahmin ediyorum.

Cornelius
03 08 2011, 09:49
Popüler şampuanların PH oranları..pdfli.(asidik durumu)

http://www.passatturkiye.com/threads/1131-Pop%C3%BCler-%C5%9Fampuanlar%C4%B1n-PH-oranlar%C4%B1..pdfli.%28asidik-durumu%29

srcn09
03 08 2011, 10:45
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/282136_212455705472966_117196311665573_606727_6091 570_n.jpg

Tarumok
03 08 2011, 10:53
MERT BEY,
beyaz incinin detaylı iç dış resimlerini yenibir başlık altında beklemekteyiz.
Bilginize...

PassatComfortline
03 08 2011, 15:39
Arkadaslar, Passat 1.4 TSI alirsak ocak ayinda teslimati ne zaman yapilir tahminen ?

theapocalypse
03 08 2011, 15:48
Arkadaslar, Passat 1.4 TSI alirsak ocak ayinda teslimati ne zaman yapilir tahminen ?

Siparişler genellikle 4 ay sonra teslim ediliyor hesabını siz yapın ödemenizi ocakta yapabilecek durumdaysanız bence bu ay içinde siparişinizi verin.

VW_Passat
03 08 2011, 15:51
oncelikle iyi dileklerin icin cok cok tesekkur ederim dostum amin cumlemiz ins kazasiz belasiz bineriz passatlarimiza bendede sabirsizlik son haddinde su anda:)
evet highlinede ama ben 17'' jant takmak icin aldim bugun servise gittim kapaliydi kapiya kagit asmislar 1-15 agustos arasi tatil diye plaka degismese ayin 15inde alirdim arabayi ama plaka degisecegi icin bi kac gunde eve plakanin gelmesini bekleyecegim

Dursun, simdi Tatil diye 15 ine mi bekleyecen ? Ben cam cerceve indirirdim orada senin yerine, hatta geleyim beraber indirelim. saka herhalde bu :))

Aracini merakla bekliyoruz, simdiden hayirli olsun :)

Y_o_L_c_U_38
03 08 2011, 18:28
Dursun, simdi Tatil diye 15 ine mi bekleyecen ? Ben cam cerceve indirirdim orada senin yerine, hatta geleyim beraber indirelim. saka herhalde bu :))

Aracini merakla bekliyoruz, simdiden hayirli olsun :)

aynen oyle abi bekleyecez indirsemde bi faydasi olacagini zannetmiyorum conku taa siparisi verirken solemislerdi arac agustos basi gelir ama biz kapali oluruz 15 inden sonra alirsiniz demislerdi.
tesekkur ederim abi iyi dileklerin icinde valla bende merakla bekliyorum ne uyku var nede bisey gunluk 2 saat uykuyla avere avere gezip duruyom;):mavi1:mavi1

VW_Passat
03 08 2011, 19:51
aynen oyle abi bekleyecez indirsemde bi faydasi olacagini zannetmiyorum conku taa siparisi verirken solemislerdi arac agustos basi gelir ama biz kapali oluruz 15 inden sonra alirsiniz demislerdi.
tesekkur ederim abi iyi dileklerin icinde valla bende merakla bekliyorum ne uyku var nede bisey gunluk 2 saat uykuyla avere avere gezip duruyom;):mavi1:mavi1

seninki tamami ile berbat bir durum gercekten ;). VW niye kapali orada, böyle Tatilmi olur ? Almanya da bir VW 15 gün kapatsa kac tane Müsteri kaybederdi, Belcika bu konuda daha serbest demekki :))

srcn09
03 08 2011, 20:19
Arkadaşlar Piano Kaplamalar gelmiş en kısa zamanda takıp fotoğraflara sunucaz ;)

PassatComfortline
03 08 2011, 20:43
3B Passatmizda sorun var arkadaslar :(

VW_Passat
03 08 2011, 20:52
Almanya da Hafta sonu Otobanda Yigilmalara dikkat izinciler;

- A 1 /A 7/A 24 Hamburg civarı
- A 1 Puttgarden - Lübeck - Hamburg - Bremen - Köln
- A 2 Berlin - Hannover - Dortmund - Oberhausen
- A 3 Nürnberg - Frankfurt - Köln - Oberhausen
- A 4 Kirchheimer Dreieck - Erfurt - Chemnitz
- A 5 Frankfurt - Karlsruhe - Basel
- A 6 Mannheim - Heilbronn - Nürnberg - Pilsen
- A 7 Füssen/Reutte - Würzburg - Hannover - Hamburg
- A 7 Flensburg - Hamburg
- A 8 Karlsruhe - Stuttgart - München - Salzburg
- A 9 München - Nürnberg - Berlin
- A 10 Berliner Ring
- A 11 Stettin - Uckermark - Berliner Ring
- A 19 Rostock - Wittstock/Dosse
- A 24 Wittstock/Dosse - Berliner Ring
- A 81 Stuttgart - Singen
- A 93 Inntaldreieck - Kufstein
- A 99 München civarı

Bu Otobanlar en cok Yigilma olacak olan Otobanlardir, ADAC Tarafindan izincilere uyarilir :)

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/autobahnstau-15-1359937142264343590.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/O_680_680_680_DEU-Verkehr-Stauprognose-FRA121jpg8144029309578536890.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/stau1-15-678527479560111266.jpg

Risk
03 08 2011, 21:15
Buda yığılmamı bee. Ben yığılmaya yığılma demem İstanbul TEM gibi olmayınca :)

Veysel
03 08 2011, 21:58
Arkadaslar,bu aksam saat 6,da arac eve geldi cok sükür.Dedigim gibi kontakla ilgili bir sorun olmustu.342 euro.Araci yikamislar servis lambasini söndürmüsler,getirdiler.Bakalim bundan sonra ne arizalar acacak basima.Normalde baska bir kronik hastaligi kalmadi ama yinede belli olmaz.

mert
03 08 2011, 22:05
MERT BEY,
beyaz incinin detaylı iç dış resimlerini yenibir başlık altında beklemekteyiz.
Bilginize...

Söz verdiğim iç dış resimleri ve yeni bir kaç modifikasyon aşağıdaki başık altında.....

http://www.passatturkiye.com/threads/1068-Passat-B7-Modifikasyonları-(-Resimli-Açıklamalar-)?p=31577#post31577

ATT-SUKRU
03 08 2011, 22:23
yasin bu trafik istanbul tem otoyolunun eline su bile dökemez hee he
sonundda bizimde övünecek bir şeyimiz oldu yoğun trafiğimiz var

Almanya da Hafta sonu Otobanda Yigilmalara dikkat izinciler;

- A 1 /A 7/A 24 Hamburg civarı
- A 1 Puttgarden - Lübeck - Hamburg - Bremen - Köln
- A 2 Berlin - Hannover - Dortmund - Oberhausen
- A 3 Nürnberg - Frankfurt - Köln - Oberhausen
- A 4 Kirchheimer Dreieck - Erfurt - Chemnitz
- A 5 Frankfurt - Karlsruhe - Basel
- A 6 Mannheim - Heilbronn - Nürnberg - Pilsen
- A 7 Füssen/Reutte - Würzburg - Hannover - Hamburg
- A 7 Flensburg - Hamburg
- A 8 Karlsruhe - Stuttgart - München - Salzburg
- A 9 München - Nürnberg - Berlin
- A 10 Berliner Ring
- A 11 Stettin - Uckermark - Berliner Ring
- A 19 Rostock - Wittstock/Dosse
- A 24 Wittstock/Dosse - Berliner Ring
- A 81 Stuttgart - Singen
- A 93 Inntaldreieck - Kufstein
- A 99 München civarı

Bu Otobanlar en cok Yigilma olacak olan Otobanlardir, ADAC Tarafindan izincilere uyarilir :)

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/autobahnstau-15-1359937142264343590.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/O_680_680_680_DEU-Verkehr-Stauprognose-FRA121jpg8144029309578536890.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/stau1-15-678527479560111266.jpg

Y_o_L_c_U_38
03 08 2011, 22:59
Almanya da Hafta sonu Otobanda Yigilmalara dikkat izinciler;

- A 1 /A 7/A 24 Hamburg civarı
- A 1 Puttgarden - Lübeck - Hamburg - Bremen - Köln
- A 2 Berlin - Hannover - Dortmund - Oberhausen
- A 3 Nürnberg - Frankfurt - Köln - Oberhausen
- A 4 Kirchheimer Dreieck - Erfurt - Chemnitz
- A 5 Frankfurt - Karlsruhe - Basel
- A 6 Mannheim - Heilbronn - Nürnberg - Pilsen
- A 7 Füssen/Reutte - Würzburg - Hannover - Hamburg
- A 7 Flensburg - Hamburg
- A 8 Karlsruhe - Stuttgart - München - Salzburg
- A 9 München - Nürnberg - Berlin
- A 10 Berliner Ring
- A 11 Stettin - Uckermark - Berliner Ring
- A 19 Rostock - Wittstock/Dosse
- A 24 Wittstock/Dosse - Berliner Ring
- A 81 Stuttgart - Singen
- A 93 Inntaldreieck - Kufstein
- A 99 München civarı
Bu Otobanlar en cok Yigilma olacak olan Otobanlardir, ADAC Tarafindan izincilere uyarilir :)



biz sansliydik bi hanau cikisina yaklastigimizda yol calismasi vardi 4 seritli otobani emniyet seridine bindirdikleri icin cok yigilma olmustu allahtan yarim saat gibi bi zamanda kurtulduk hatta hanau cikisinda senin ise gittigin koprunun altinda korna caldim belki duymussundur tabela fotolarinida cekmistim ama gunes tam karsimda oldugu icin net cikmadi:)

ben trafigi istanbulda gordum fsm koprusunu gectikten sonra basladik 2 saat gecirdik o trafikte esenler cikisini gecene kadar bayagi bi yigilma vardi, bayagi bi B7 passat gordum o kadar passati daha bruxelde gormedim:)

Y_o_L_c_U_38
03 08 2011, 23:08
seninki tamami ile berbat bir durum gercekten ;). VW niye kapali orada, böyle Tatilmi olur ? Almanya da bir VW 15 gün kapatsa kac tane Müsteri kaybederdi, Belcika bu konuda daha serbest demekki :))

hadi tatili gectim madem kapattiniz 2km uzakta baska bi vw servisi var oraya yonlendirin degilmi ama yok illa bekleyecez acilmasini sirf arabanin arkasina JENNES cikartmasini yapistiracaklar ordan aldigimiz belli olsun diye 4 ay bekledik 1 hafta daha bisey olmaz nasil olsa bu aralar yolda olmasi lazim benim arabanin, 28.07.2011 de banda girecekti uretim tamamlanmistir, belkide yolda geliyordur:mavi1:mavi1:vw

srcn09
03 08 2011, 23:23
Hahah bu mu yoğunluk Yasin :)

http://www.ulastirmahaber.com/resimler/haberler/665.jpg

Burak®
04 08 2011, 00:13
range 0 km :)
http://img220.imageshack.us/img220/8516/fotoraf0216.jpg

Y_o_L_c_U_38
04 08 2011, 00:39
range 0 km :)
http://img220.imageshack.us/img220/8516/fotoraf0216.jpg

hicmi benzinlik yoktu burak:)

frisby06
04 08 2011, 00:49
Hahah bu mu yoğunluk Yasin :)

http://www.ulastirmahaber.com/resimler/haberler/665.jpg

Sizin evden mi çektin?Sercan

frisby06
04 08 2011, 00:50
Hahah bu mu yoğunluk Yasin :)

http://www.ulastirmahaber.com/resimler/haberler/665.jpg

Sizin evden mi çektin?Sercan

Cornelius
04 08 2011, 01:22
nasıl 2000 tl masrafı var anlamadım..airbaglarin patlalamış olmasıda ilginç geldi..

comfortline demişler ama..direksiyondan kumanda yok...trendline değilmi bunlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-yeni-kasa-passat-sifir-ayarinda-55735150/detay/

Erden17
04 08 2011, 01:24
nasıl 2000 tl masrafı var anlamadım..airbaglarin patlalamış olmasıda ilginç geldi..

comfortline demişler ama..direksiyondan kumanda yok...trendline değilmi bunlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-yeni-kasa-passat-sifir-ayarinda-55735150/detay/
Harbi ya en az 5 bin çıkar bence. 2000 Tl ye yaptırana helal olsun ;)

THoRPiLL
04 08 2011, 01:51
Dursun kardeşim yine gitmişsin gurbet ellere... Neyse sağ salim gitmenize ve Passatının seni üzmediğine sevindim. Gerçi Passatının maşallahı var, seni üzeceği hiç benzemiyordu zaten :) Allah'a emanet ol...

frisby06
04 08 2011, 02:20
Bu aracın masrafı en az 10.000TL bakınız Taner abinin yaptığı kazaya çok benziyor.

Harbi ya en az 5 bin çıkar bence. 2000 Tl ye yaptırana helal olsun ;)

ATT-SUKRU
04 08 2011, 02:41
araç trendline comfortline diye satmaya çalışıyor
aırbeğin açılmaması imkansız gibi bişey bir üçkağat var gibi
2 bin tl masrafı var demiş 2 bin tl ye ancak farlarını alır bu aracın masrafı rahat 15 bin tl yi bulur
bunlar çocuk kandırmaya çalışıyor galiba



nasıl 2000 tl masrafı var anlamadım..airbaglarin patlalamış olmasıda ilginç geldi..

comfortline demişler ama..direksiyondan kumanda yok...trendline değilmi bunlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-yeni-kasa-passat-sifir-ayarinda-55735150/detay/

Arguss
04 08 2011, 02:58
Butun herseyi orjinal takmaya kalkarsan yada servise cekersen bence 15.000 de gecer hemde tegette gecmez fark atarak gecer :)) arabada sasi diye bisey kalmamis airbag iceriden kapanmis olabilir o yuzden acilmamistir bu arac bildiginiz pert bu sekilde yedirmeye calisiyor yemezse toplayip satar :)) 2 parcada degisti diye :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

akorkmaz11
04 08 2011, 08:35
nasıl 2000 tl masrafı var anlamadım..airbaglarin patlalamış olmasıda ilginç geldi..

comfortline demişler ama..direksiyondan kumanda yok...trendline değilmi bunlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-yeni-kasa-passat-sifir-ayarinda-55735150/detay/

krom çıtalara bakınca comfortline gibi duruyor sanki ama rcd310 var üzerinde.. yoksa eksik donanımlı comfortline olabilir mi diyecek iken bir de digital klimanın olmadığını gördüm.. o zaman kesin trend bu araç..
hasara gelince, servise versen min 10 bin tl çıkar gibi geliyor.. kaput, tampon, çamurluk, farlar, radyatör vs vs...

Cuneyt
04 08 2011, 08:59
Arkadaşlar, bu arabanın dediğiniz gibi 10-15 milyar masrafı rahat var,

Üstelik bu araba yapılsa bile randımanlı olmaz.

Bu arabanın 2.000 TL masrafı olsa zaten bu arkadaş kendisi yaptırır ve aracı kullanır, bu fiyata da bu arabayı satmaz.

Maalesef ikinci el piyasası çok çok kötü durumda,

Piyasa sahtekar, dolandırıcı, al- satçı kaynıyor.

Çoğu arkadaş galericilere kızar, ama sıra onlara gelene kadar yukarda saydığım satıcı grubu piyasayı allak bullak etmeye yetiyor.

Tabi galericiler de çok masum değil bu konuda,

İşini dürüst ve temiz tutanları tenzih ediyorum.

Bu piyasayı çok iyi bilirim ;

Hem araç aldım, hem de sattım,

İmkanınız varsa SIFIR ARAÇ ALIN,

Hiç ikinci ele bulaşmayn, risk almayın.

Bayilerin ikinci el araçlarını da almayın ( DOD vb dahil ), onlara da çok fazla güvenmiyorum bu konuda.

Alacaksanız da bildiğiniz, tanıdığınız ve güvenilir birinin aracını alın,

Yoksa hiç bulaşmayın, sonra çok üzülürsünüz,

Maalesef ikinci el araç piyasası çok çok kötü durumda,

İnsanlarda Allah korkusu, Allah inancı ve sevgisi, insana saygı, dürüstlük, vicdan,

Hiç bir şey kalmamış.

İşin içinde para olunca her şey mubah sayılıyor maalesef.

Bu şekilde araba satan kişiler arabayı alan kişinin ailesinin, çocuklarının rızkına göz dikiyor ne yazık ki bilerek ya da bilmeyerek.

Pahalı araç satabilirsiniz, bunda bir mahzur yok,

Ama yalan söyleyerek, aracın özelliğini gizleyerek araç satamazsınız.

Sonuç olarak ; Yukarda yazdığım hiç bir şey abartı değil,

Piyasa belki yazdıklarımdan daha da kötü durumda,

O yüzden ya bildiğiniz ve güvenilir birinin aracını,

Ya da Sıfır bir araç alın,

mert
04 08 2011, 09:25
Arkadaşlar söz araç alımından açılmışken. size bir haberim var.
Artık Buluşmalara 2 adet Passat ile gelebilirim :)
1 Ağustos tarihi itibari ile B6 Passat'ı eşime aldım. Bu güzel arabayı bırakmak içimden gelmedi
Artık B6 ve B7 hep yan yana olacaklar :) Aldığım fiyatı buraya yazmam pek doğru olmaz ama oldukça uygun bir fiyata alabildim.

http://img840.imageshack.us/img840/6883/sr086603yedek.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/840/sr086603yedek.jpg/)

Cuneyt
04 08 2011, 09:52
Arkadaşlar söz araç alımından açılmışken. size bir haberim var.
Artık Buluşmalara 2 adet Passat ile gelebilirim :)
1 Ağustos tarihi itibari ile B6 Passat'ı eşime aldım. Bu güzel arabayı bırakmak içimden gelmedi
Artık B6 ve B7 hep yan yana olacaklar :) Aldığım fiyatı buraya yazmam pek doğru olmaz ama oldukça uygun bir fiyata alabildim.

http://img840.imageshack.us/img840/6883/sr086603yedek.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/840/sr086603yedek.jpg/)

Hayırlı olsun,

Güzel bir seçim ve iyi bir tercih olmuş,

Sanırım kullandığınız Passatı eşlnize aldınız,

Eşiniz çok şanslı.

B6 her şeyiyle çok güzel,

Hayırlı olsun,

Eşiniz güle güle kullansın.

PassatB7
04 08 2011, 10:40
nasıl 2000 tl masrafı var anlamadım..airbaglarin patlalamış olmasıda ilginç geldi..

comfortline demişler ama..direksiyondan kumanda yok...trendline değilmi bunlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-yeni-kasa-passat-sifir-ayarinda-55735150/detay/
Abi bu araç kesınlıkle trendline arkada plakanın sag ve sol tarafında krom cıtalar yoksa (krommu celıkmı bılmıyorum)%100 Resim yuklemeyı bılsem orneklı olarak gosterırdım :)

srcn09
04 08 2011, 10:45
nasıl 2000 tl masrafı var anlamadım..airbaglarin patlalamış olmasıda ilginç geldi..

comfortline demişler ama..direksiyondan kumanda yok...trendline değilmi bunlar..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-yeni-kasa-passat-sifir-ayarinda-55735150/detay/

Taner abim daha az hasarlı şekilde aynı şekilde kaza ypıp aırbag ler açılmıştı sanırım bu araçta kemer takılı değilmiş

srcn09
04 08 2011, 10:46
Arkadaşlar söz araç alımından açılmışken. size bir haberim var.
Artık Buluşmalara 2 adet Passat ile gelebilirim :)
1 Ağustos tarihi itibari ile B6 Passat'ı eşime aldım. Bu güzel arabayı bırakmak içimden gelmedi
Artık B6 ve B7 hep yan yana olacaklar :) Aldığım fiyatı buraya yazmam pek doğru olmaz ama oldukça uygun bir fiyata alabildim.

http://img840.imageshack.us/img840/6883/sr086603yedek.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/840/sr086603yedek.jpg/)

Ben sadece öhö öhö derim bilmem anlatabildim mi Mert Abim :)) :))


Hayırlı olsun Abim :)

mert
04 08 2011, 12:26
Ben sadece öhö öhö derim bilmem anlatabildim mi Mert Abim :)) :))


Hayırlı olsun Abim :)


Evet Sercan bu haber senin için pek iyi olmadı galiba. :(

noxthron
04 08 2011, 12:29
Ben sadece öhö öhö derim bilmem anlatabildim mi Mert Abim :)) :))


Hayırlı olsun Abim :)

Havada jant kokusu var :)

Hayirli olsun Mert abi...

Pritt31
04 08 2011, 12:56
Evet Sercan bu haber senin için pek iyi olmadı galiba. :(
Mert abi arabanın güzelliğine daldık hiç soran olmadı, performanstan ve yakıt tüketiminden memnunmusun ? 170'lik ile arasında çok fark varmı.

Risk
04 08 2011, 12:57
Jant dedinizde ;

VW nin orjinal jantlarını servisler dışında satana varmı ?? Ayrıca bu replica jantların boyaları ile ilgili problem yaşama durumu olurmu ?? Lastikçinin bana söylediğine göre Replika ile orjinal arasındaki tek fark boya kalitesiymiş.

ATT-SUKRU
04 08 2011, 13:37
koltuklarda trend koltuğu


krom çıtalara bakınca comfortline gibi duruyor sanki ama rcd310 var üzerinde.. yoksa eksik donanımlı comfortline olabilir mi diyecek iken bir de digital klimanın olmadığını gördüm.. o zaman kesin trend bu araç..
hasara gelince, servise versen min 10 bin tl çıkar gibi geliyor.. kaput, tampon, çamurluk, farlar, radyatör vs vs...

ATT-SUKRU
04 08 2011, 13:41
hayırlı olsun mert abi yalnız arabaları karıştırma
b6 nın anahtarını alıp b7 nin yanına varıp beklersinki kapı açılacak


Arkadaşlar söz araç alımından açılmışken. size bir haberim var.
Artık Buluşmalara 2 adet Passat ile gelebilirim :)
1 Ağustos tarihi itibari ile B6 Passat'ı eşime aldım. Bu güzel arabayı bırakmak içimden gelmedi
Artık B6 ve B7 hep yan yana olacaklar :) Aldığım fiyatı buraya yazmam pek doğru olmaz ama oldukça uygun bir fiyata alabildim.

http://img840.imageshack.us/img840/6883/sr086603yedek.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/840/sr086603yedek.jpg/)

PassatComfortline
04 08 2011, 14:04
Arkadaslar comfortline donaniminda döseme rengi opsonyelmi ?

mert
04 08 2011, 14:36
Mert abi arabanın güzelliğine daldık hiç soran olmadı, performanstan ve yakıt tüketiminden memnunmusun ? 170'lik ile arasında çok fark varmı.

Evet yakış konusunda 140 Bluemotion oldukça cimri, 1 haftadır işe gidiş gelişim süresince ( 1. köprü geliş , 2. köprü gidiş ) ortalam 6.3.
170 HP'de 8 litrenin altına pek düşmüyordu. Ama perormans konusunda beklediğimden çok daha fazla fark var. Belki motor daha açılmadığından bu şekildedir ama,
özellikle düşük devirlerdeki performans 140 Hp'de daha az. Multimedia sistem modifikasyonları bittiği zaman motora da bir el atmam gerekecek :)

mert
04 08 2011, 14:39
Havada jant kokusu var :)

Hayirli olsun Mert abi...

Teşekkürler Noxthron,

Aracı satın almayıp kiralama firmasına geri verseydim, jantları kendim aldığım için Sercan'a verecektim. Sözüm vardı.
Ama bu durumda eşim yaz/kış ayrı jant kullamaya devam edecektir. Bu işe Sercan hiç memnun olmayacak. :)

mert
04 08 2011, 14:40
hayırlı olsun mert abi yalnız arabaları karıştırma
b6 nın anahtarını alıp b7 nin yanına varıp beklersinki kapı açılacak

Allah'tan B7 anahtarının metal kısmı mat yapılmış ,karışmıyor Şükrü
Birde zaten anahtar devamlı çantamda, hiç çıkarmıyorum ki :)

Pritt31
04 08 2011, 15:03
Evet yakış konusunda 140 Bluemotion oldukça cimri, 1 haftadır işe gidiş gelişim süresince ( 1. köprü geliş , 2. köprü gidiş ) ortalam 6.3.
170 HP'de 8 litrenin altına pek düşmüyordu. Ama perormans konusunda beklediğimden çok daha fazla fark var. Belki motor daha açılmadığından bu şekildedir ama,
özellikle düşük devirlerdeki performans 140 Hp'de daha az. Multimedia sistem modifikasyonları bittiği zaman motora da bir el atmam gerekecek :)
Dizel araçlar genel olarak düşük devirde hep zayıf kalıyor, bunun üstesinden 2.0 TDI 170 HP gelebiliyor ama.:)

Can
04 08 2011, 15:53
Valla babam bir kere 170lik Passata selektör yapmıştı,adamın plakasını bile okuyamadık,babam uzak gözlüklerini arıyordu en son ;);)

Can
04 08 2011, 15:56
Recep abi etrafımda bir çok replika jant kullanıcısı var,sorun yaşayan görmedim. Senina raç jant istiyor haberin olsun ;)

VW_Passat
04 08 2011, 16:01
biz sansliydik bi hanau cikisina yaklastigimizda yol calismasi vardi 4 seritli otobani emniyet seridine bindirdikleri icin cok yigilma olmustu allahtan yarim saat gibi bi zamanda kurtulduk hatta hanau cikisinda senin ise gittigin koprunun altinda korna caldim belki duymussundur tabela fotolarinida cekmistim ama gunes tam karsimda oldugu icin net cikmadi:)

ben trafigi istanbulda gordum fsm koprusunu gectikten sonra basladik 2 saat gecirdik o trafikte esenler cikisini gecene kadar bayagi bi yigilma vardi, bayagi bi B7 passat gordum o kadar passati daha bruxelde gormedim:)

Dursun bizim buradan gecmisiniz insan bir ugrar da cayimizi icer, cok ayip ettmisin haberin olsun :)). A3 den cikinca 10km sonra Hanau dasin :).

Sükrü abim ve diger Istanbul lu Passatdaslar, esas Yigilma sinir kapilarinda oluyor, Istanbul bu konuda su bile dökemez :)

VW_Passat
04 08 2011, 16:08
Hahah bu mu yoğunluk Yasin :)

http://www.ulastirmahaber.com/resimler/haberler/665.jpg

ooo Sercanim yani su kadarcik Trafike laf ediyorsunuz :). Ben seve seve gecerim oradan sen nediyorsun yaw, sen Izin zamaninda Kapikuleye git 10 saat ten asagiya cikabiliyormusun oradan gör :)

VW_Passat
04 08 2011, 16:12
Arkadaşlar söz araç alımından açılmışken. size bir haberim var.
Artık Buluşmalara 2 adet Passat ile gelebilirim :)
1 Ağustos tarihi itibari ile B6 Passat'ı eşime aldım. Bu güzel arabayı bırakmak içimden gelmedi
Artık B6 ve B7 hep yan yana olacaklar :) Aldığım fiyatı buraya yazmam pek doğru olmaz ama oldukça uygun bir fiyata alabildim.

http://img840.imageshack.us/img840/6883/sr086603yedek.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/840/sr086603yedek.jpg/)

Mert abim,

hayirli olsun. Bu Habere cok sevindim inanki. Sen enistemin is arkadasina benziyorsun ayni, oda JETTA cidir ve Garajinda 87 Model Jettasi var 280.000 de hic kimseye elletirmez satmazda :). Kendisi Nevsehirli ve ilk Jettasi nin arka Caminda Nevsehirli 1 ve yenisinde ise Nevsehirli 2 yaziyor (bir ara Passat ile yan yana Fotolarini koymustum). Simdi Yeni Jetta alacak Nevsehirli 3 geliyor yani. Adam arabalari satmiyor ve Garajda temiz bakiyor :).

Hayirli olsun cok sevindim acikcasi, sen bulusmaya yinede B7 ile gel Mert abim :). B6 ya gidip sonra bakariz beraber :))

Pritt31
04 08 2011, 16:16
Recep abi etrafımda bir çok replika jant kullanıcısı var,sorun yaşayan görmedim. Senina raç jant istiyor haberin olsun ;)
Biri 1.4 diğeri 2.0 olacak o kadar.:))

Arguss
04 08 2011, 16:18
Kesinlikle senin araca jant lazım Recep abi, Vatan cad. müsait bir zamanında gel dolaş yada Bostancı'da çok güzel modeller var

Risk
04 08 2011, 16:26
Kesinlikle senin araca jant lazım Recep abi, Vatan cad. müsait bir zamanında gel dolaş yada Bostancı'da çok güzel modeller var

:) Ne kadar ??? Eski jantları geri alıyorlar değilmi .. Bilgisi olan varmı geri ne kadara alırlar vs

Arguss
04 08 2011, 16:32
:) Ne kadar ??? Eski jantları geri alıyorlar değilmi .. Bilgisi olan varmı geri ne kadara alırlar vs

Alıyorlar abi 17'mi 18'mi düşünüyorsun

Aracın km'sine bakıyorlar biraz ama bir kaç yer dolaşman lazım bazı yerler 500 veriyor 2 üst yere gidiyorsun adam 800 veririm diyor Vatan cad. bile çok oynuyor alacağın lastiklere görede değişir ama eskileri verdiğini düşünürsek maksimum 1600 tl falan tutar iyi bir lastikle en baba hesap 18 olduğunu düşünürsek 17 yaparsan 1400 falan tutar

Cornelius
04 08 2011, 16:52
Jant dedinizde ;

VW nin orjinal jantlarını servisler dışında satana varmı ?? Ayrıca bu replica jantların boyaları ile ilgili problem yaşama durumu olurmu ?? Lastikçinin bana söylediğine göre Replika ile orjinal arasındaki tek fark boya kalitesiymiş.

kesinlikle sadece boya kalitesi değil,replikalar daha ağır bu yüzden yakıt tüketimini arttırıyor,ayrıca kırılma sorunuda oluyormuş

Arguss
04 08 2011, 17:09
kesinlikle sadece boya kalitesi değil,replikalar daha ağır bu yüzden yakıt tüketimini arttırıyor,ayrıca kırılma sorunuda oluyormuş

Biraz daha ağır olduğu doğru ama ben şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım, yaşayanda görmedim bazı uyumsuzluk sorunları haricinde çok nadir balans sorunu olabiliyor onuda satan adam düşünsün :) Yakıt tüketimi aynı ebat olacaksa bence devede tırnak bir değişim olacaktır ama ebat büyüyecekseki değişimin mantığı bence bu, azda olsa bir tüketim farkı göze alınıyor zaten...

Can
04 08 2011, 17:10
Kırılma sorunu çok büyük darbelerde oluyormuş,ama binlerce replika kullanıcısı var,çıtır çıtır kırılacak hali yok bence.

Arguss
04 08 2011, 17:22
Kırılma sorunu çok büyük darbelerde oluyormuş,ama binlerce replika kullanıcısı var,çıtır çıtır kırılacak hali yok bence.

Replica'larında kendi aralarında kaliteleri var Can, Adam alıyor 19" az kollu ince no name bir replica 35-40 yanak lastik İstanbul yolları malum sert bir çukur olabiliyor yani ama ben pek şahit olmadım

noxthron
04 08 2011, 17:41
Allah'tan B7 anahtarının metal kısmı mat yapılmış ,karışmıyor Şükrü
Birde zaten anahtar devamlı çantamda, hiç çıkarmıyorum ki :)

Abi ben evvelsi gun araci yikatmaya goturdum bi avm'ye. Araci teslim ettim, adama da arac calisiyor dedim, adam da arabayi aldi gitti.
Ben de avm'ye ciktim ama bi 4-5 kat ciktim. 5 dakika sonra telefon caldi, oto yikamadan ariyoruz anahtari teslim etmemissiniz dedi :)
O kadar kati tekrar inip anahtari verdim geri ciktim.
Bir musibet bin nasihatten yegdir demisler, heralde bi daha vermeyi unutmam :D

PassatComfortline
04 08 2011, 17:50
Arkadaslar comfortline'de koltuk rengi opsonyelmi ?

Pritt31
04 08 2011, 17:56
Arkadaslar comfortline'de koltuk rengi opsonyelmi ?
Koyu renk alırsanız büyük ihtimal bej döşeme ile gelir, beyaz-gri gibi renkler ile alırsanız siyah döşeme ile gelir. Yanlız seçim yapabiliyorsunuz, bej veya siyah birini seçebiliyorsunuz.

PassatB7
04 08 2011, 17:57
Artı para falan verılmıyor yanı acıkcası :)

PassatComfortline
04 08 2011, 18:00
Koyu renk alırsanız büyük ihtimal bej döşeme ile gelir, beyaz-gri gibi renkler ile alırsanız siyah döşeme ile gelir. Yanlız seçim yapabiliyorsunuz, bej veya siyah birini seçebiliyorsunuz.
Bej düsünüyoruz ic dösemesini eski B6'dan aliskanlik :D

PassatB7
04 08 2011, 18:05
bejınde bakımı zormus bızde bej ıstedık :) onla bızzat ben ılgılenıcem heralde :)

frisby06
04 08 2011, 18:32
Bana göre bej döşemenin bakımı siyaha göre daha kolay

brkdmrc08
04 08 2011, 19:43
Bakımı kolay değil ama nerde kır olduğu gözüktüğü için orayı siliyosunuz.ama siyahda belli olmuyo


Sent from my iPhone using Tapatalk

VW_Passat
04 08 2011, 19:48
Bakımı kolay değil ama nerde kır olduğu gözüktüğü için orayı siliyosunuz.ama siyahda belli olmuyo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Siyah ta cok Toz gösteriyor :)

Pritt31
04 08 2011, 20:11
Araçlarımızın kıymetini bilelim arkadaşlar, 2.0 TDI, 1.4 TSI, 1.6 TDI hepside çok güzel motorlar.

Bugün Hyundai Sonata 2.0 CRDi-VGT 140 HP Otomatik vites araç kullanma şansım oldu, performansı benim 1.4 TSI'ın tırnağı olamaz. Sakin kullanmama rağmen yakıt tüketimi 9.5 litre civarıydı. En pahalı araçları VW satıyor olsa da değer arkadaşlar.

Arguss
04 08 2011, 20:12
Benim onceki passat'in ici griydi daha rahattim simdikinin ici siyah daha cok zorluyor beni beyaz beyaz lekeler oluyor, toz oluyor v.s


Sent from my iPhone using Tapatalk

mert
04 08 2011, 21:04
Replica'larında kendi aralarında kaliteleri var Can, Adam alıyor 19" az kollu ince no name bir replica 35-40 yanak lastik İstanbul yolları malum sert bir çukur olabiliyor yani ama ben pek şahit olmadım

Evet dogru İtalyan mali replica'lar digerlerine gore biraz daha pahali ama daha hafif ve kaliteli. Benim 17 inch jantlar İtalyan mali replica.

ATT-SUKRU
04 08 2011, 22:05
bejınde bakımı zormus bızde bej ıstedık :) onla bızzat ben ılgılenıcem heralde :)

bej döşemenin bakımı öyle zor birşey değil elinde bitane vinet temizlik ürünü olsun yeter biryeri lekemi oldu vinetle sil eski haline geliyor
ben öyle yapıyorum tabi kirlenmemesi içinde dikkat ediyorum arabaya binenleri uyarıyorum bazen tepki alıyorum örneğin iyiki bir passatın var diyorlar
varsın desinler

srcn09
04 08 2011, 22:09
Mert Abim hiç sorun değil ne olcak ;)

srcn09
04 08 2011, 22:10
Bana sorarsanız Bej döşeme bakımı daha kolay ;)

Cuneyt
04 08 2011, 22:13
Bana sorarsanız Bej döşeme bakımı daha kolay ;)

Bej döşemenin bakımı kolay değil, arkadaşlara katılmıyorum,

Çok özen ve itina istiyor, bakım gerektiriyor,

Aracın bakımını düzenli yapmayan birine hiç tavsiye etmem bej döşemeyi,

Hele bir de yerler bej döşemesi ise benim aracımdaki gibi,

Arabaya galoşla binmek gerekiyor.

Yine de çok dikkat ve özen gerektirmesine rağmen bugün araç alacak olsam yine bej döşeme tercih ederim.

Y_o_L_c_U_38
04 08 2011, 22:37
Dursun kardeşim yine gitmişsin gurbet ellere... Neyse sağ salim gitmenize ve Passatının seni üzmediğine sevindim. Gerçi Passatının maşallahı var, seni üzeceği hiç benzemiyordu zaten :) Allah'a emanet ol...

ahhh yasin abi ahh disi seni yakar ici beni:) ama uzmedi cok sukur hic bi sorun cikarmadi sag salim geldik bi kac kaza atlatsakta yol uzun olunca kaza olasiligida artiyor malum uykusuzu var dikkatsizi var cok sukur bisey olmadan geldik evimize..

Y_o_L_c_U_38
04 08 2011, 22:49
Dursun bizim buradan gecmisiniz insan bir ugrar da cayimizi icer, cok ayip ettmisin haberin olsun :)). A3 den cikinca 10km sonra Hanau dasin :).

Sükrü abim ve diger Istanbul lu Passatdaslar, esas Yigilma sinir kapilarinda oluyor, Istanbul bu konuda su bile dökemez :)

ins kismetse ozellikle cayini icmeye gelecegim yasin abi:) ama beni bi cayla kandiramazsin haberin olsun 230 km yol gelecem:))

Cornelius
04 08 2011, 22:57
http://i.imgur.com/EVNHV.jpg

Cornelius
04 08 2011, 22:58
Bej döşemenin bakımı kolay değil, arkadaşlara katılmıyorum,

Çok özen ve itina istiyor, bakım gerektiriyor,

Aracın bakımını düzenli yapmayan birine hiç tavsiye etmem bej döşemeyi,

Hele bir de yerler bej döşemesi ise benim aracımdaki gibi,

Arabaya galoşla binmek gerekiyor.

Yine de çok dikkat ve özen gerektirmesine rağmen bugün araç alacak olsam yine bej döşeme tercih ederim.

cüneyt beye katılıyorum,önceki arabamın dmöşemesi açık griydi,,kiri hemen gösteriyor ve kesinlikle hasır,boncuk vs gibi bir kılıf kullanılmammalı döşemeyi karartıyor

Cornelius
04 08 2011, 23:09
Sercan piano black kaplamalar ne oldu..montaj için ayrı topik yapın

srcn09
05 08 2011, 00:52
Sercan piano black kaplamalar ne oldu..montaj için ayrı topik yapın

Sedat Abim tatile gitti dönünce hemen takıcaz Murat abi ;)