PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315

ATT-SUKRU
13 08 2011, 21:23
mert abi senin aracın tek eksiği bu koltuklar kalmış çok yakışırdı bee


Gerçekten B7'nin koltuklarına ben alışamadım.
B6' highline koltuklar mükemmeldi.

srcn09
13 08 2011, 21:26
Sonra Hanım'dan sen kurtaracaksın beni galiba.... :)

Koltukları değiştiririz abi sonra vın topuk :))

mert
13 08 2011, 21:27
mert abi senin aracın tek eksiği bu koltuklar kalmış çok yakışırdı bee

Doğru söylüyorsun valla Şükrü. Sipariş ederken aklıma geldi esasında
Fakat , hadi dedim değişik olsun, aynı koltuk olmasın, ama öbürküler daha rahatmış malesef ve daha güzel gözüküyor.

ATT-SUKRU
13 08 2011, 21:29
keşke ekletseydin valla benim içim gitti


Doğru söylüyorsun valla Şükrü. Sipariş ederken aklıma geldi esasında
Fakat , hadi dedim değişik olsun, aynı koltuk olmasın, ama öbürküler daha rahatmış malesef ve daha güzel gözüküyor.

ATT-SUKRU
13 08 2011, 21:31
güzel fotolar
yalnız sana boşkalmak yaramıyor :))):))):)))


Can sıkıntısından site içinin fotoğraflarını çekiyorum :) Ön kısım havuza bakan kısmı bir türlü makine çekmiyor netleşmiyor ama bu park kısmı hoş oldu gibi :)

http://i.imgur.com/7WhZC.jpg


:) Havuzu bulamadım ama gölü bulduk :))
http://i.imgur.com/cIsbA.png

errddm
13 08 2011, 21:43
Bugün kü detaylı temizlik buluşmasından..

Sercan usta polisajda:)


http://www.youtube.com/watch?v=XJCzT8r07gU

brkdmrc08
13 08 2011, 21:44
Gerçekten B7'nin koltuklarına ben alışamadım.
B6' highline koltuklar mükemmeldi.

Bende aynı şeyi diyorum Mert abi B7 nin koltukları rahat değil.Kardeşime diyorum ki keske satarken sokseydik koltukları:)


---
- Sent from my iPhone using Tapatalk

srcn09
13 08 2011, 21:56
Bugün kü detaylı temizlik buluşmasından..

Sercan usta polisajda:)


http://www.youtube.com/watch?v=XJCzT8r07gU

Konsantre süper :)) Ufak tefek hatalarım var daha acemiyim ya kalkış anını yanlış yapmışım insan o an düşünemiyor mu ne anlamadım gitti

Kaliteli bir makine şart videoları izleyince anlıyor insan zor zapdettim :D

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 21:58
Gecmis olsun,

gider ayak can sikici bir durum olmus :(. Bayada masrafliymis bu Enjektörler :(. Yenisine az kaldi, insallah o seni bu kadar üzmez :).

NOT: Ne tatiliymis bu Belcikada ya ?
bunlarin tatilimi bitiyorki yasin temmuz ayinda iki gunde yine tatil olmus ben izindeyken:)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 22:02
[QUOTE=Y_o_L_c_U_38;34426]abi kapinin onunde kizin biri geldi benim arka tekere vurdu tampon suspansiyon camurluk hasar gordu nisan ayinda experden 4400€ para aldim 1400€ ya yaptirdim arabayi 3000€ bana kalmisti 2000€ kaldi dicem artik ne deyim;)/QUOTE]

Kazanın üzerinden baya geçmiş..ama allah tekrrını yaşatmasın diyelim..

tesekkur ederim allah sizlere yasatmasin insallah..


sahip olmak istediğim tek araba..2. tdi audi A6 orada 20 euro olan araçlar, Türkyede
35. euro ya denk geliyor ..

nasıl işe bu kadar fark olurmu..

KDV TVA gumruk vergisi derken demekki o fiyata cikiyor yani sonucta dogus bu arabalari trye sokmak icin gumruk vergisi oduyor..

srcn09
13 08 2011, 22:07
Erdem Abim senin için bir video


http://www.youtube.com/watch?v=sMcgyyjAy7U&feature=related

srcn09
13 08 2011, 22:12
güzel fotolar
yalnız sana boşkalmak yaramıyor :))):))):)))

:))) :))) Gidip biraz arabanın içinde vakit geçireyim sökeyim bir yerlerini takarım tekrar ne de olsa :) Sökülmedik yer kalmadı yahu Can a diyorum gel motoru söküp inceleyelim :)))

ATT-SUKRU
13 08 2011, 22:17
bende diyordum bu çocuk ne zaman motora el atacak geç kaldı:))):))):))):)))


:))) :))) Gidip biraz arabanın içinde vakit geçireyim sökeyim bir yerlerini takarım tekrar ne de olsa :) Sökülmedik yer kalmadı yahu Can a diyorum gel motoru söküp inceleyelim :)))

srcn09
13 08 2011, 22:22
bende diyordum bu çocuk ne zaman motora el atacak geç kaldı:))):))):))):)))

Bugün temizlerken bir kaç parçasını söktüm de gerisi yemedi :)

ATT-SUKRU
13 08 2011, 22:28
beyini sök beyini ;);):)):)):))


Bugün temizlerken bir kaç parçasını söktüm de gerisi yemedi :)

VW_Passat
13 08 2011, 22:51
Değiş tokuş yaparsın abim :)

B6 koltuklari B7 ye uymaz Sercan :))

VW_Passat
13 08 2011, 22:56
Can sıkıntısından site içinin fotoğraflarını çekiyorum :) Ön kısım havuza bakan kısmı bir türlü makine çekmiyor netleşmiyor ama bu park kısmı hoş oldu gibi :)



:) Havuzu bulamadım ama gölü bulduk :))
http://i.imgur.com/cIsbA.png

Ya bu nasil bir Site, icinde hersey var inanamiyorum gercekten. Almanya da Site diye birsey yok onuda biraktim Türkiye de gördügüm Sitelerin hic biri böyle güzel degildi simdiye kadar :). Istanbul Yasam kalitesi iste :)

errddm
13 08 2011, 22:59
Bugun Can'nın iç aydınlatmalar için aldıgı ledlerin aynısından aldım kendime..Arka tavan aydınlatmasını yaptım ancak ön tavan aydınlatmasında ufak bir pürüz çıktı..Ön tavan aydınlatmasındaki delikli parçayı çıkardıktan sonra karşıma 2 adet torx vida çıktı..Acaba bu torxların numarası kaç bilen var mı? yada Etkadan bakabilcek biri?

srcn09
13 08 2011, 23:00
B6 koltuklari B7 ye uymaz Sercan :))

Yasin biz uydururuz merak etme ;)

VW_Passat
13 08 2011, 23:04
Yasin biz uydururuz merak etme ;)

Sercan uymaz inan bana :).

Mert abimde Memory Seat yani Memory Koltuklar var. Simdi B6 Kasa da BNSTG Ünite var iken B7 Kasada BCM Ünite var. Koltuk yerine uyar ama Memory kismi calismaz cünkü Sistemler uyusmuyor birbiri ile.

srcn09
13 08 2011, 23:06
Sercan uymaz inan bana :).

Mert abimde Memory Seat yani Memory Koltuklar var. Simdi B6 Kasa da BNSTG Ünite var iken B7 Kasada BCM Ünite var. Koltuk yerine uyar ama Memory kismi calismaz cünkü Sistemler uyusmuyor birbiri ile.

Ben şakasına demiştim Yasin ;)

VW_Passat
13 08 2011, 23:08
Ben şakasına demiştim Yasin ;)

Saka yaptigini biliyorumda aciklik getireyim dedim olaya, yoksa 100% uyuyor Koltuk zaten ;)

ATT-SUKRU
13 08 2011, 23:22
bel destek ayarı falan çalışmazmı yani bizim comfort özellikleri çalışmazmı yasin


Sercan uymaz inan bana :).

Mert abimde Memory Seat yani Memory Koltuklar var. Simdi B6 Kasa da BNSTG Ünite var iken B7 Kasada BCM Ünite var. Koltuk yerine uyar ama Memory kismi calismaz cünkü Sistemler uyusmuyor birbiri ile.

VW_Passat
13 08 2011, 23:27
bel destek ayarı falan çalışmazmı yani bizim comfort özellikleri çalışmazmı yasin

Sadece Memory Kismi calismaz ama diger hersey calisir cünkü onlar Elektronik e bagli yani Koltukta integre olmus Sistemler zaten :). Memory ama Koltuktan haric bir kac yere daha bagli misal Ayna, Kapi Ünitesi vs. yerlere bagli Memory. Ama Bel kismi vs. calisir :)

ATT-SUKRU
13 08 2011, 23:31
öğrendiğimiz iyi oldu hani yarın biron almak istersek bilelim ne çalışır ne çalışmaz sağolasın yasin


Sadece Memory Kismi calismaz ama diger hersey calisir cünkü onlar Elektronik e bagli yani Koltukta integre olmus Sistemler zaten :). Memory ama Koltuktan haric bir kac yere daha bagli misal Ayna, Kapi Ünitesi vs. yerlere bagli Memory. Ama Bel kismi vs. calisir :)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:36
Durmus abi sen araba'yi hangi donanim aldin ?

pack bissines blue
RNS315 ve ufak tefek opsiyon listesi olan bi opsiyon paketi
spor suspansiyon
arka camlar %65 karartilmis
sunroof
bi-xenon
otomatik kararan ve katlanan aynalar
17'' jant
2.0 140bg 6DSG
highline

sadece bu kadarcik ahmedim:)

VW_Passat
13 08 2011, 23:37
öğrendiğimiz iyi oldu hani yarın biron almak istersek bilelim ne çalışır ne çalışmaz sağolasın yasin

Calisir he ama Airbag leri de unutmayalim. Koltukta Airbag var, onada cözüm bulunur ama :)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:38
Ufak bir sürpriz ;)
Detaylar akşama :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1327.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1336.jpg
hayirli olsun can gule gule kullanin;)

VW_Passat
13 08 2011, 23:39
pack bissines blue
RNS315 ve ufak tefek opsiyon listesi olan bi opsiyon paketi
spor suspansiyon
arka camlar %65 karartilmis
sunroof
bi-xenon
otomatik kararan ve katlanan aynalar
17'' jant
2.0 140bg 6DSG
highline

sadece bu kadarcik ahmedim:)

Aynalari almadinmi ??? Bence büyük eksiklik olur Katlanir ayna :). Diger türlü hersey var gerekli olan :)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:41
Fotograflar geliyor..250 kusur fotograf bir kaç video toplam boyut 1.42 gb..baya zaman alacak..

Yasin birşey soracam..Bu araba B7 ama alcantre koltuklar B6 nın nasıl oluyor..

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/FK4.jpg

egerki pack spor eklenmisse opsiyon listesine arac bu kotuklarla geliyo:)

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:43
Aynalari almadinmi ??? Bence büyük eksiklik olur Katlanir ayna :). Diger türlü hersey var gerekli olan :)

almazmiyim yasin 36.000€ para verip 154€ dan kacmak olmaz 2012 model arabaya binip te arabadan indikten sonra aynayi elinle kapatirsan gulerler valla adama;);)

VW_Passat
13 08 2011, 23:44
almazmiyim yasin 36.000€ para verip 154€ dan kacmak olmaz 2012 model arabaya binip te arabadan indikten sonra aynayi elinle kapatirsan gulerler valla adama;);)

:))) bu güzeldi iste

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:46
Erdem Koltuklar B7 nin 2.0 TDI 170HP 4Motion araca ait :). Dikkat edersen DSG Kolunun orada 4Motion yaziyor.

Erdem bu Spor Koltuklar B7 de Opsiyondur ve sadece Komple Deri "Nappa" ile satiliyor ! Bunun icin Spor Paketi Deri "Nappa" paketi almak gerekiyor 900 €uro ekstra olarak :). Digerleri Komfor Koltuklar.

aynen oyle yasin ben sunroof ekletmek icin bu koltuklari alamadim malesef yine deri ama normal deri koltuk spor degil:(

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:47
:))) bu güzeldi iste

valla ben gulerim yasin eger ben guluyorsam baskasida bana guler diye dusundum:))):))):)))

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:51
Gerçekten B7'nin koltuklarına ben alışamadım.
B6' highline koltuklar mükemmeldi.

mert bey o zaman bu linkteki ilanla ilgilenirsiniz diye dusunuyorum;)
http://www.2ememain.be/auto-pieces-accessoires/pi%C3%A8ces/volkswagen/int%C3%A9rieur-cuir-vw-passat-b6-79126745.html?qq=passat&list_cat=volkswagen&afd=auto-pieces-accessoires%2Fpi%C3%83%C2%A8ces%2Fvolkswagen&start=287

VW_Passat
13 08 2011, 23:51
valla ben gulerim yasin eger ben guluyorsam baskasida bana guler diye dusundum:))):))):)))

Su arac gelsinde merak ediyoruz :).

ibrahimtopaktas
13 08 2011, 23:52
gecti sercan gectii:))):))):)))
:))):)))

ibrahimtopaktas
13 08 2011, 23:54
var ama aynanin iki kenarinda, guneslikte tavanda degil..
zaten bi kac gunum kaldi sercan hayirlisiyla insallah max bi haftadan benim B7 fotolarini paylasirim allahin izniyle:))
Tabi b7 paylaşırsın. Bizim fotoları ne ettin? Onu koymadan passatın resmini koyarsan ben sana biliyorum. Yasin abime havale ediyorum seni hatta. Ben birşey demiyorum sana.:mad:

ibrahimtopaktas
13 08 2011, 23:56
Sercan niye highline grill fotoğrafları koyarak yaramıza tuz serpiyon :(
Bi denede sen al abi. :agla1

VW_Passat
13 08 2011, 23:56
Tabi b7 paylaşırsın. Bizim fotoları ne ettin? Onu koymadan passatın resmini koyarsan ben sana biliyorum. Yasin abime havale ediyorum seni hatta. Ben birşey demiyorum sana.:mad:

Ya cidden bu Resimler nerde ? Ya bana verin ben ekliyeyim en iyisi :)). Meraklardayiz Resimler nerede ...... ?

ibrahimtopaktas
13 08 2011, 23:57
:))):))):))):)))
bi kac gun kaldi ahmedim geciyorum insallah allahin izniyle:)

ya butun talihsizlikler beni buluyo pazartesi deyip duruyordum pazarteside bayram tatili her yer kapali uzadikca uzuyor:( benim kavusma saliya kaldi:(
Durmuş abi nöördün yav :hihi:hihi:hihi:hihi:hihi:)):)):))):))):))):))):)) )

Y_o_L_c_U_38
13 08 2011, 23:58
Tabi b7 paylaşırsın. Bizim fotoları ne ettin? Onu koymadan passatın resmini koyarsan ben sana biliyorum. Yasin abime havale ediyorum seni hatta. Ben birşey demiyorum sana.:mad:

pcye yukledim ibrahim ama senin gelmeni bekledim kardesim hemen ekliyorum 2dk musade :))

ibrahimtopaktas
13 08 2011, 23:59
Ya cidden bu Resimler nerde ? Ya bana verin ben ekliyeyim en iyisi :)). Meraklardayiz Resimler nerede ...... ?
Onu bana ne soruyon Yasin. Dursun'a sorsana. Forumda bilmeyen kalmadı resimlerin Dursun bey kardeşimizde olduğunu ve koymadığını. İşi rast gitsin ne diyim:alk

ATT-SUKRU
14 08 2011, 00:00
hafıza kısmı b7 de çalışmıyormuş onun için pek ilgileneceğini sanmıyorum



mert bey o zaman bu linkteki ilanla ilgilenirsiniz diye dusunuyorum;)
http://www.2ememain.be/auto-pieces-accessoires/pi%C3%A8ces/volkswagen/int%C3%A9rieur-cuir-vw-passat-b6-79126745.html?qq=passat&list_cat=volkswagen&afd=auto-pieces-accessoires%2Fpi%C3%83%C2%A8ces%2Fvolkswagen&start=287

VW_Passat
14 08 2011, 00:01
pcye yukledim ibrahim ama senin gelmeni bekledim kardesim hemen ekliyorum 2dk musade :))

bekliyoruz, Resimleri görmeden yatmayacagimi yaziyorum buraya........... Sabah uykusuz kalirsak tek suclusu belli kim :))

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:05
arkadaslar mini kayseri bulusmasindan fotograflar
1497
1496
ibrahimlerin evin karsisinda musait park alani verdi bi passatta halicinin vardi ilk once oraya cektik arabalari orda cekelim resim diye ama halici icerden tip tip bakinca bizde baska bi yere gidip cektik fotolari;)
ama bi kare aldim halicinin passatla beraber;)
1498
simdi farkettim yasin abi park yerine sigmamis sag on teker kaldirima cikmis:)))

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:05
abi kapinin onunde kizin biri geldi benim arka tekere vurdu tampon suspansiyon camurluk hasar gordu nisan ayinda experden 4400€ para aldim 1400€ ya yaptirdim arabayi 3000€ bana kalmisti 2000€ kaldi dicem artik ne deyim;)1491
Şu kiremit renkli yer ne Dursun. Orasını 4 ay öncede çok merak etmiştim ama sormayı unutmuştum.

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:05
mesajinizi evden cikmak uzereyken gordugum icin cok vaktim olmadigindan kisaca cevaplayacagim.
arkadasiniz 1.4 tsiyi kullanmayi birakin, hic icine binmemis derim.
hatta muhtemelen tork denen seyin ne oldugundan da haberi olmasa gerek
aytintili bilgilere forumda daha once acilan bir cok konudan ulasabilirsiniz
:+1

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:09
bekliyoruz, Resimleri görmeden yatmayacagimi yaziyorum buraya........... Sabah uykusuz kalirsak tek suclusu belli kim :))
:((Yasin gözlerim yaşardı, çok duygulandım.:agla1

İnanamıyorum resimleri yükledi Dursun :):alk:mavi2:wow

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:09
1499
buda dag bayir gezerken karsidaki koy bizim koy arka sag tekerimde patladi zaten;)

bu arada yasin hani plakaliktaki reklam olayi vardiya nasil cozum ama :))):)))

VW_Passat
14 08 2011, 00:13
1499
buda dag bayir gezerken karsidaki koy bizim koy arka sag tekerimde patladi zaten;)

bu arada yasin hani plakaliktaki reklam olayi vardiya nasil cozum ama :))):)))

Wooowww süper bir cözüm olmus Türkiye bayragi :)).

Dursun ustam Resimler harika olmus ellerine saglik :). Nihayetinde gördük resimleri gör bak Ibrahim abim ;)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:13
bunlarin tatilimi bitiyorki yasin temmuz ayinda iki gunde yine tatil olmus ben izindeyken:)
Oradakiler hiç durmadan yatıyorlar. İşleri güçleri hep tatil. :))):mavi2

srcn09
14 08 2011, 00:13
Dursun Abim süper fotoğraflar ;) Kayseri buluşmasına koysaydın ya fotoğrafları ;)

Passatturkiye İstanbul dışında da buluşmalara başladı süper ;)

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:15
bunlarda hirvatistandan iki kare kenarlardaki a4 ve a 6 bacanaklarin 2500km yol geldiler yoruldular dinleniyorlar
1501
1500
normalde bu kadar temiz olmaz arabalar havanin soguk ve yagisli olmasindan dolayi boyle temiz kaldilar yoksa her tarafi bocek mezarligi gibi olur;)

VW_Passat
14 08 2011, 00:15
arkadaslar mini kayseri bulusmasindan fotograflar
1497
1496
ibrahimlerin evin karsisinda musait park alani verdi bi passatta halicinin vardi ilk once oraya cektik arabalari orda cekelim resim diye ama halici icerden tip tip bakinca bizde baska bi yere gidip cektik fotolari;)
ama bi kare aldim halicinin passatla beraber;)
1498
simdi farkettim yasin abi park yerine sigmamis sag on teker kaldirima cikmis:)))

Yasin Abim Park yerine sigmamis Kaldirima cikmis :)).

Resimler süper, Halicinin aracinida görmüs olduk oda Firtina grisi , Haliciyi buraya bekliyoruz ;)

VW_Passat
14 08 2011, 00:16
bunlarda hirvatistandan iki kare kenarlardaki a4 ve a 6 bacanaklarin 2500km yol geldiler yoruldular dinleniyorlar
1501
1500
normalde bu kadar temiz olmaz arabalar havanin soguk ve yagisli olmasindan dolayi boyle temiz kaldilar yoksa her tarafi bocek mezarligi gibi olur;)

Passat da fazla yük yoktu herhalde Arkasi normalde asagiya cökecegine masallah dik duruyor arac :). Hirvatistan dan bir defa gittim 5 €uro Corba parasi verdikten sonra bir daha gecmiyorum oradan :))

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:17
Dursun bey çok teşekkür ederiz. Senide bayağı yorduk iki resim için. Kusurumuza bakmayasın :)))

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:18
Dursun Abim süper fotoğraflar ;) Kayseri buluşmasına koysaydın ya fotoğrafları ;)

Passatturkiye İstanbul dışında da buluşmalara başladı süper ;)
orayada ekleriz sercan nasil olsa pcye yukledim artik hatta hizimi alamayip istanbul bulusmasina bile ekleyebilirim haberiniz olsun:)))

fotograf konusunda senin eline su bile dokemem sercan;)

VW_Passat
14 08 2011, 00:18
Dursun bey çok teşekkür ederiz. Senide bayağı yorduk iki resim için. Kusurumuza bakmayasın :)))

neeee devamida mi var bu Resimlerin, hemen eklensin lütfen ;)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:19
1499
buda dag bayir gezerken karsidaki koy bizim koy arka sag tekerimde patladi zaten;)

bu arada yasin hani plakaliktaki reklam olayi vardiya nasil cozum ama :))):)))
Helal olsun sana. Türk bayrağı yapmışsın orasını. Kayseri'deuken sana soracaktım birşey demiyorlarmı orada sana diye. Araya laf gitmişti.:wow

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:19
Dursun bey çok teşekkür ederiz. Senide bayağı yorduk iki resim için. Kusurumuza bakmayasın :)))

rica efendim ne demek:P bugun arkadasida aldim geldim eve once onun telefona yolladim sonrada ordan pcye ;)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:20
Passat da fazla yük yoktu herhalde Arkasi normalde asagiya cökecegine masallah dik duruyor arac :). Hirvatistan dan bir defa gittim 5 €uro Corba parasi verdikten sonra bir daha gecmiyorum oradan :))
Yasin bir çorba parası vermişsin adamlara.:))) Bırak zıkkımlansın densizler:mavi1

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:21
rica efendim ne demek:P bugun arkadasida aldim geldim eve once onun telefona yolladim sonrada ordan pcye ;)
Arkadaşın kurtarmış seni. Yoksa yeni arabanın resimlerini yüklesen tamamdı artık yani :)))

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:21
Helal olsun sana. Türk bayrağı yapmışsın orasını. Kayseri'deuken sana soracaktım birşey demiyorlarmı orada sana diye. Araya laf gitmişti.:wow

o turk bayragi on plakadada vardi ibrahim irkci bi polise denk geldim o yazdi serefsiz 100€:)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:23
o turk bayragi on plakadada vardi ibrahim irkci bi polise denk geldim o yazdi serefsiz 100€:)
:downSen gerekeni yazmışsın bana diyecek söz kalmadı :hihi

VW_Passat
14 08 2011, 00:23
Yasin bir çorba parası vermişsin adamlara.:))) Bırak zıkkımlansın densizler:mavi1

Abi ögle deme yaw, gücüme gitti. Sirbistan cikisinda aracimi aradilar Motor Kaputu, Torpido gözleri ve Bagaji aradilar tüm esyalari cikardik ve tekrar koyduk :(. Sonra 500m sonra Hirvatistan Sinir kapisinda adam Corba parasi istiyorum dedi, Babam yanimda oturuyordu dedim Para istiyor 5 €uro verdim el kol edip Hayir hayir dedigini anladim neymis birde Passaportun arasina sikistiracakmisim kimse görmesin tabiki ;). Bir daha gitmem, bir defa oradan gittim sanssizligima denk geldi :)

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:25
Passat da fazla yük yoktu herhalde Arkasi normalde asagiya cökecegine masallah dik duruyor arac :). Hirvatistan dan bir defa gittim 5 €uro Corba parasi verdikten sonra bir daha gecmiyorum oradan :))

sen ne diyon yasin bagaj ful agirlik dolu;)
bagaji indirince cekecektim icindekileri o ara telefon elime gecmedi yorgunluk falan araya kaynadi gitti;)

VW_Passat
14 08 2011, 00:26
o turk bayragi on plakadada vardi ibrahim irkci bi polise denk geldim o yazdi serefsiz 100€:)

Gücüne gitmistir Polisin ondan söktürmüstür :)). Bu Belcika Plakalari da cok bicimsiz ama, kücük ve Kirmizi harf ;).

VW_Passat
14 08 2011, 00:27
sen ne diyon yasin bagaj ful agirlik dolu;)
bagaji indirince cekecektim icindekileri o ara telefon elime gecmedi yorgunluk falan araya kaynadi gitti;)

Yok yaw belli olmuyor cidden, Variant da malesef hemen arka cöküyor ;). Sözde Spor Suspansiyonlari sert, yinede cöküyor :)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:33
Abi ögle deme yaw, gücüme gitti. Sirbistan cikisinda aracimi aradilar Motor Kaputu, Torpido gözleri ve Bagaji aradilar tüm esyalari cikardik ve tekrar koyduk :(. Sonra 500m sonra Hirvatistan Sinir kapisinda adam Corba parasi istiyorum dedi, Babam yanimda oturuyordu dedim Para istiyor 5 €uro verdim el kol edip Hayir hayir dedigini anladim neymis birde Passaportun arasina sikistiracakmisim kimse görmesin tabiki ;). Bir daha gitmem, bir defa oradan gittim sanssizligima denk geldi :)
Sende ayıp ediyon. Yapılan yardım gösterilmeden yapılır :) Hem adama çorba parası veriyon hem herkese gösteriyon. Adamında gücüne gitmiştir :)))

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:37
bi kac resim daha geliyo arkadaslar boyutlarini ayarlayip hemen ekliyorum;)

VW_Passat
14 08 2011, 00:38
Sende ayıp ediyon. Yapılan yardım gösterilmeden yapılır :) Hem adama çorba parası veriyon hem herkese gösteriyon. Adamında gücüne gitmiştir :)))

:))). Ibrahim abim bu adamlar ile basim derde girdiginde seni arayacam bana numarani ver ;)

frisby06
14 08 2011, 00:38
Arkadaşlar DH'de böyle bir konumuz mevcut incelerseniz sevinirim.
http://forum.donanimhaber.com/m_51033593/mpage_1/key_/tm.htm

VW_Passat
14 08 2011, 00:38
Bu arada

Yeni ONLINE Rekorumuzu kirmis bulunmaktayiz. 12.08.2011 Tarihinde toplam 66 kisi ayni anda Online olmustur

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/Rekor.png

srcn09
14 08 2011, 00:39
Kafaya koydum bunu yaptırıyorum :)


http://www.youtube.com/watch?v=7RjtyPGPoqg

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:41
benim kucuk cok merakli direksiyona simdiden ogretiyorum sarkilari degisiyor sesi acip kisiyor
1502
takim elbisenin verdigi agirliktan olsa gerek arka koltuga gecti buyukte:))):)))
1503

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:41
:))). Ibrahim abim bu adamlar ile basim derde girdiginde seni arayacam bana numarani ver ;)
Verdim numaramı :)))

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:43
1504

srcn09
14 08 2011, 00:46
Bu arada

Yeni ONLINE Rekorumuzu kirmis bulunmaktayiz. 12.08.2011 Tarihinde toplam 66 kisi ayni anda Online olmustur

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/Rekor.png

Yasin forum açıldığından beri bu ay rekor kırıcaz foruma giren kişi sayısında ;) Hafta bitimine 24 saat kaldı ve rekor kırmak üzere 1 günde 500 kişiye yakın kişi giriyor haftada 3.000 kişi olucak gibi görünüyor ;)

Ayrı ayrı İP 'lerdir bunlar ;)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:46
150515061507

VW_Passat
14 08 2011, 00:47
Verdim numaramı :)))

Ibrahim abim numarani kayit ettim :)

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:48
birkac piknik fotosu;)
1508
haydi beyler sahura:)))
1509
uzerine odun atesinde demlenmis cay olmazsa olmaz zaten ;)1510

VW_Passat
14 08 2011, 00:48
benim kucuk cok merakli direksiyona simdiden ogretiyorum sarkilari degisiyor sesi acip kisiyor
1502
takim elbisenin verdigi agirliktan olsa gerek arka koltuga gecti buyukte:))):)))
1503

Allah Anali Büyütsün :). Abi 3 cocuk yaw ben sinir olurum böyle Aracin icinde hoplayip zipladilarmi sen nasil dayaniyorsun o yolda helal olsun vallahi :))

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:49
15111512151315141515

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:54
Arabanın dışından resim çekmeyi unutmuşum. Oruç hâli kusura bakma Erden abi. Borcum olsun :)

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:55
Allah Anali Büyütsün :). Abi 3 cocuk yaw ben sinir olurum böyle Aracin icinde hoplayip zipladilarmi sen nasil dayaniyorsun o yolda helal olsun vallahi :))

sagolasin yasin darisi basina ilerde sende anlarsin simdi dayanamam diyorsun ama cocugun olunca anlarsinki hic birsey onlardan degerli degil:)
biri yegen yasin kucugu ucakla yolluyorum sadece buyukle gidiyorum yola;)

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 00:56
15111512151315141515

ibrahim sen ne yaptin boyle yaa;);) zaten sabirsizlik son haddinde zaman gecmiyor ekleme su B7 fotolarini:)))

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 00:58
1522

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 01:00
ibrahim sen ne yaptin boyle yaa;);) zaten sabirsizlik son haddinde zaman gecmiyor ekleme su B7 fotolarini:)))
:) Zaten dışarıdan çekmeyi unutmuşum kafanı yorma. İçinden ve motordan bir kaç tane fotoğraf var. Erden abi sıkıştırıp duruyordu onun için çektim ama. Dıştan çekmeyi unutmuştum. Akşam yemek vardı davetliydik. Oraya yetişecem derken unutmuşum :)

ATT-SUKRU
14 08 2011, 01:00
ibrahim abi sende park asist yokmuş ben var sanıyordum sen hangi ayda almıştın aracını

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 01:00
bunlarda urgup gezisinden birkacfoto urgupte emniyet mudurunun arabasi denk geldi makinanin pili bittiginden cekemedim passat B7 siyah ici bej nappa deri 2.0 DSG highline;)
1521
1520
1519
1517
1516

urgup donusu erciyes butun istihamiyla;)

1518

srcn09
14 08 2011, 01:02
Dursun Abim fotoğrafların burda kaybolmasın bir konu aç istersen hepsini orda paylaş ;)

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 01:03
:) Zaten dışarıdan çekmeyi unutmuşum kafanı yorma. İçinden ve motordan bir kaç tane fotoğraf var. Erden abi sıkıştırıp duruyordu onun için çektim ama. Dıştan çekmeyi unutmuştum. Akşam yemek vardı davetliydik. Oraya yetişecem derken unutmuşum :)

vay gadani aliyim aciktinmi laa:)):))):)))

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 01:07
Dursun Abim fotoğrafların burda kaybolmasın bir konu aç istersen hepsini orda paylaş ;)

oyle yapicam sercanda simdilik burda bi paylasmak istedim yeni konuya tum dag bayir resimlerini eklerim,
arabayi degismeyecek olsam oralara biraz zor cikardim;)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 01:16
ibrahim abi sende park asist yokmuş ben var sanıyordum sen hangi ayda almıştın aracını
Çok şükür yok, onun parasına mazot koyup bi güzel gezdim Şükrü bey :)
Ben kendim gayet iyi park edebiliyorum tek seferde :)
Nisan'ın ilk haftası arabam geldi. Arabayı ayın 12sinde trafiğe çıkardım. Arabayı aldım kapının önüne getirdim bir hafta kapının önünde plakasız yattı ve binemedim :) Ama oradada bırakmadım arabayı :)))

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 01:17
vay gadani aliyim aciktinmi laa:)):))):)))
Yav Dursun hiç sorma. Çok yoruldum. Bahçeyi suladım. Mahsulden biraz topladım. Arabayı temizledim derken. Unutmuşum dış resim çekmeyi. Boğazım kurumuştu valla. İç resimlere bakarsan saat akşama geliyordu. Ve daha içini o resimleri çektikten sonra temizlemeye başlamıştım :)

Y_o_L_c_U_38
14 08 2011, 01:32
Yav Dursun hiç sorma. Çok yoruldum. Bahçeyi suladım. Mahsulden biraz topladım. Arabayı temizledim derken. Unutmuşum dış resim çekmeyi. Boğazım kurumuştu valla. İç resimlere bakarsan saat akşama geliyordu. Ve daha içini o resimleri çektikten sonra temizlemeye başlamıştım :)

iste bneim sevdigim durum bu sekilde acikmis ve susamis bi sekilde sofrada hocanin ezan okumasini bekliyorsunya deger bicilemez bi haz veriyor insana:)

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 01:38
iste bneim sevdigim durum bu sekilde acikmis ve susamis bi sekilde sofrada hocanin ezan okumasini bekliyorsunya deger bicilemez bi haz veriyor insana:)
Aynen öyle. Yarısıda bitti Ramazan'ın . Ne çabuk geçti Maşallah.:o

ATT-SUKRU
14 08 2011, 01:47
daha yeni almışsın ben ocak ayı gibi aldın hatırlıyorum ocak ayına kadar zaten bütün araçlar park asistli gelmişti onsan şaşırdım


Çok şükür yok, onun parasına mazot koyup bi güzel gezdim Şükrü bey :)
Ben kendim gayet iyi park edebiliyorum tek seferde :)
Nisan'ın ilk haftası arabam geldi. Arabayı ayın 12sinde trafiğe çıkardım. Arabayı aldım kapının önüne getirdim bir hafta kapının önünde plakasız yattı ve binemedim :) Ama oradada bırakmadım arabayı :)))

ibrahimtopaktas
14 08 2011, 02:00
daha yeni almışsın ben ocak ayı gibi aldın hatırlıyorum ocak ayına kadar zaten bütün araçlar park asistli gelmişti onsan şaşırdım
4 ay oldu bugünlerde işte tam. Park asist bende yok ama Mustafa abimin arabada var. Ben park etme konusunda bayağı iyi olduğumdan eksikliğini yaşamadım hiç :)