PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315

Taner Göde
31 07 2012, 07:57
Sevgili müdürüm,

Çok teşekkür ederim. Telefonda konuştuğumuz olay için Adana'ya AYKAN'a gittiğinizde Alican Usta ile de görüşmenizi rica ediyorum. Önümüzdeki günlerde AYKAN'a birkaç defa uğramam gerekecek. Alican Usta ile mutlaka görüşürüm. B6 kasaya B7 kasanın LED'li havalandırma ızgaralarını taktılar ve LED'lerin için güç beslemesini yaparken veya daha çok yer kaplayan bu parçaları yerleştirirken sıkıştırmış olabilirler.

DH'da resimleri paylaşmıştım. Büyük olasılıkla göğüs kaplamasını yerleştirirkren kanatçıkların milleri yuvalarından çıktı. Sanırım onları söküp tekrar yerlerine takmatyı deneyecekler.

http://img94.imageshack.us/img94/8961/10062011348.jpg


Sizin adınıza sevindim..iki bayram bir arada olacak anlaşılan sizin için.. Bu arada geçen telefonda konuştuğumuz olayı Adana Aykan ile görüştüm, onlar Konya Gökmen ile görüştüler bir sonuç elde edemediler, sonra benimle tekrar görüştüler, ben o arada doğuşa mail attım, doğuş bana cevap verdi. Sonuç; Adana Aykan buraya getirin aracı biz gerekeni yapalım dediler, bende gelemeyeceğimi söyleyince geldiğiniz zaman mutlaka uğrayın biz hallederiz dediler. Bakalım artık bir Adana yolu göründü yine....

mert
31 07 2012, 22:19
Istanbul ve Ramazan

http://i.imgur.com/qFp5M.jpg

http://i.imgur.com/bvKF5.jpg

http://i.imgur.com/w6430.jpg

http://i.imgur.com/JEmiC.jpg

Ve tabi Passat ;

http://i.imgur.com/LSCNh.jpg

mgalip
31 07 2012, 22:24
MERT sen harikasın kardeşim sağol biz ne görüyoz buralarda passat uçak kokpiti gibi maşallah boş düğme yok galiba demi vites kolunun orda...:cool:

VW_Passat
31 07 2012, 22:46
Mert abim yine yakmisin ortaligi ellerine saglik. Su Kiz kulesini aksam cekmek nasip olmadi :)

Taner Göde
31 07 2012, 22:50
Zaten ben dahil herkes önce oraya bakıyor! :mor Arabada AUTO-PILOT ve LAUNCH-CONTROL bile var!


MERT sen harikasın kardeşim sağol biz ne görüyoz buralarda passat uçak kokpiti gibi maşallah boş düğme yok galiba demi vites kolunun orda...:cool:

suayb_a
31 07 2012, 23:00
Gercekten resimler cok guzel kiz kulesi beee gercekten cok hos seviyorum bu istanbulu yaa :)))


ALİZE ASLANI

HGYAYLA
01 08 2012, 00:23
Mert Abi Diyince Aklıma Hep First Class Geliyor :)

Yasinim Hep Beni Unutuyorsun :D

VW_Passat
01 08 2012, 00:30
Mert Abi Diyince Aklıma Hep First Class Geliyor :)

Yasinim Hep Beni Unutuyorsun :D

Harunum unutmadim da Scheiße Sistem bakim varmis Lisans alamadim :(. Sabahtan beri denedim eve geldim denedim bakamiyorum. Yarin Sabah deneyecegim bakalim.

HGYAYLA
01 08 2012, 00:39
Harunum unutmadim da Scheiße Sistem bakim varmis Lisans alamadim :(. Sabahtan beri denedim eve geldim denedim bakamiyorum. Yarin Sabah deneyecegim bakalim.

Hayırlısı Yasinim :)

srcn09
01 08 2012, 00:42
Siz neler çeviriyorsunuz bakayım :))

Y_o_L_c_U_38
01 08 2012, 00:49
passati iste bu yuzden seviyorum:o

http://i.imgur.com/NkEpo.jpg

bagaj havuzunuda bu yuzden seviyorum, passatimin bagaji hic kirlenmedi:))

http://i.imgur.com/le9ae.jpg

temizligi 3 dk sonra piril piril:))

http://i.imgur.com/OVTU2.jpg

HGYAYLA
01 08 2012, 00:51
Siz neler çeviriyorsunuz bakayım :))

Kebap Çeviriyoruz Kardeşim Gel Sende Katıl, Az Önce Sizin Jetta Forumdan Senin Reklamın Olan Videoyu İzledim Sırf O Korna Sesi İçin Arabayı Satacağım Yok Böyle Bir Şey, Topu Topu Bende Sistem Var Kardeşim Basınca Korna Dat Diyecek Aracın Yazılımı Mühendisler Ayarlasa Ötecek Ama Pehhh Sonuçta Nasıl Kapatırken Sinyaller Yanıyor Aynı Kod Kornayıda Çalıştıracak Ama Pehhhh :D

Y_o_L_c_U_38
01 08 2012, 00:52
bugun kayinbabamlari almaya gittim havaalanina orda gordugum bi kare sizinle paylasmak istedim:)):))

http://i.imgur.com/j4FC8.jpg

HGYAYLA
01 08 2012, 00:53
passati iste bu yuzden seviyorum:o

Valla Çok İyi Düşünmüşşün Abi Bizde Mimarız Ama At Koy Geç, Bizde Sürürünce Geçiyor, Onu Boşverde Yükleme Alanına Nasıl Koruyorsun Şu Bagajın Hemen Dibini :) Ben Oraya Bez Koyuyorum Yükleme Yapılacağı Zaman :D

VW_Passat
01 08 2012, 00:53
Kebap Çeviriyoruz Kardeşim Gel Sende Katıl, Az Önce Sizin Jetta Forumdan Senin Reklamın Olan Videoyu İzledim Sırf O Korna Sesi İçin Arabayı Satacağım Yok Böyle Bir Şey, Topu Topu Bende Sistem Var Kardeşim Basınca Korna Dat Diyecek Aracın Yazılımı Mühendisler Ayarlasa Ötecek Ama Pehhh Sonuçta Nasıl Kapatırken Sinyaller Yanıyor Aynı Kod Kornayıda Çalıştıracak Ama Pehhhh :D

allahtan ötmüyor ;)

Y_o_L_c_U_38
01 08 2012, 00:54
simdi gordum ailede iki ayagi yere basan sadece o iki bagli olan cocuklar varmis onlarida bu sekilde zapdediyorlar sanirim:))):))):)))

VW_Passat
01 08 2012, 00:55
bugun kayinbabamlari almaya gittim havaalanina orda gordugum bi kare sizinle paylasmak istedim:)):))

http://i.imgur.com/j4FC8.jpg

bu ne yaw :))):)))

Y_o_L_c_U_38
01 08 2012, 00:57
Valla Çok İyi Düşünmüşşün Abi Bizde Mimarız Ama At Koy Geç, Bizde Sürürünce Geçiyor, Onu Boşverde Yükleme Alanına Nasıl Koruyorsun Şu Bagajın Hemen Dibini :) Ben Oraya Bez Koyuyorum Yükleme Yapılacağı Zaman :D


bende bez koyuyorum harun hatta sag tarafta biraz ucu gozukmus bu sene oraya koruma filmi yaptirmayi dusunuyorum bi nebze faydasi olur dusuncesindeyim:))

srcn09
01 08 2012, 00:58
Kebap Çeviriyoruz Kardeşim Gel Sende Katıl, Az Önce Sizin Jetta Forumdan Senin Reklamın Olan Videoyu İzledim Sırf O Korna Sesi İçin Arabayı Satacağım Yok Böyle Bir Şey, Topu Topu Bende Sistem Var Kardeşim Basınca Korna Dat Diyecek Aracın Yazılımı Mühendisler Ayarlasa Ötecek Ama Pehhh Sonuçta Nasıl Kapatırken Sinyaller Yanıyor Aynı Kod Kornayıda Çalıştıracak Ama Pehhhh :D

Senin ünite dandik :)))

Y_o_L_c_U_38
01 08 2012, 00:58
bu ne yaw :))):)))


yasin 20dk kadar bekledim cocuklar o sekilde bile saga sola zolladiyor:))):))

agzinda emcek olan cok fena:)))

Lukunku
01 08 2012, 00:59
bugun kayinbabamlari almaya gittim havaalanina orda gordugum bi kare sizinle paylasmak istedim:)):))

http://i.imgur.com/j4FC8.jpg

Çocukları iplerle bağlamışlar mı yoksa?

HGYAYLA
01 08 2012, 01:00
allahtan ötmüyor ;)

Hatırlatma Yaw, Korna Çalışmıyor Dedin Ben Çalışıyor Bak Bastırma Dedim, Sen İnatla Çalışmıyor Dedim Gecenin Birinde Kornaya Bir Bastım Bütün Herkes Balkona Çıktı Yemin Ederim Arabanın Camlarını Falan Kapattım Başka Birisi Çalmış Gibi :D

Bende Sinyal Varda Korna Olsa Harika Olacak Şu Korna İçin Neler Gerekiyor Yasinim, Alarm Taktırsam İşe Yarar Mı...

srcn09
01 08 2012, 01:01
Hatırlatma Yaw, Korna Çalışmıyor Dedin Ben Çalışıyor Bak Bastırma Dedim, Sen İnatla Çalışmıyor Dedim Gecenin Birinde Kornaya Bir Bastım Bütün Herkes Balkona Çıktı Yemin Ederim Arabanın Camlarını Falan Kapattım Başka Birisi Çalmış Gibi :D

Bende Sinyal Varda Korna Olsa Harika Olacak Şu Korna İçin Neler Gerekiyor Yasinim, Alarm Taktırsam İşe Yarar Mı...

Sedat Abinin alarmında kapıları açıp kapatırken ses geliyordu ama nerden geliyordu hatırlamıyorum :)

HGYAYLA
01 08 2012, 01:02
Sedat Abinin alarmında kapıları açıp kapatırken ses geliyordu ama nerden geliyordu hatırlamıyorum :)

Kardeşim Korna Mı Geliyor, Dıt Dıt Geliyor Onda :D

Y_o_L_c_U_38
01 08 2012, 01:06
Çocukları iplerle bağlamışlar mı yoksa?
aynen mehmet abi, kopek baglar gibi baglamislar:sinir

http://i.imgur.com/JLrAJ.jpg

VW_Passat
01 08 2012, 01:15
Çocukları iplerle bağlamışlar mı yoksa?

:içki:içki

Oquzz
01 08 2012, 16:43
Arkadaşlar merhabalar ne zamandır gelemiyorum özlemişim buraları ve sizleri :) Benim konum sizin bu güzel sohbetinizden farklı ama kusura bakmayın bölecem (Bu arada annem de kardeşim küçükken böyle iple bağlıyordu kendisini zor zabdediyorduk az hiperaktifti :) )

Arkadaşlar benim passat'ın cam açma tuşları far açma tuşları soyuldu gitti... Bunları kafam da değiştirmek vardı çünkü çok çirkin duruyordu dün de sağ cam açma tuşu gitti hassasiyeti gitti indiriyor camı ancak kaldırmıyor bu tabi sürücü tarafında ki açma tuşunda oldu o yüzden bunu acil şekilde değiştirmek istiyorum ve bi ara bi arkadaşımızın paylaştığı yeni kasa passatların takımını taktırmak istiyorum...

Ürün bu :
Chrome Interior Switch Control Combo Auto Light VW Passat B6 B7 CC 1.8 1.8T 2.0T | eBay (http://www.ebay.com/itm/Chrome-Interior-Switch-Control-Combo-Auto-Light-VW-Passat-B6-B7-CC-1-8-1-8T-2-0T-/220975009661?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3373230f7d&vxp=mtr#ht_1171wt_1396)




Ben bu akşam ürünü sipariş etmeyi düşünüyorum ama sizlerden bilgi almam gerek alırsam herhangi bi sorun yaşar mıyım aracıma tam olarak uyar mı ?
Birde bu işin kargo bedeli ne olur çok yüksek olur mu ?
Acil bilgilerinize ihtiyacım var...

Oquzz
01 08 2012, 18:10
Yardım yok mu :S

VW_Passat
01 08 2012, 22:54
Arkadaşlar merhabalar ne zamandır gelemiyorum özlemişim buraları ve sizleri :) Benim konum sizin bu güzel sohbetinizden farklı ama kusura bakmayın bölecem (Bu arada annem de kardeşim küçükken böyle iple bağlıyordu kendisini zor zabdediyorduk az hiperaktifti :) )

Arkadaşlar benim passat'ın cam açma tuşları far açma tuşları soyuldu gitti... Bunları kafam da değiştirmek vardı çünkü çok çirkin duruyordu dün de sağ cam açma tuşu gitti hassasiyeti gitti indiriyor camı ancak kaldırmıyor bu tabi sürücü tarafında ki açma tuşunda oldu o yüzden bunu acil şekilde değiştirmek istiyorum ve bi ara bi arkadaşımızın paylaştığı yeni kasa passatların takımını taktırmak istiyorum...

Ürün bu :
Chrome Interior Switch Control Combo Auto Light VW Passat B6 B7 CC 1.8 1.8T 2.0T | eBay (http://www.ebay.com/itm/Chrome-Interior-Switch-Control-Combo-Auto-Light-VW-Passat-B6-B7-CC-1-8-1-8T-2-0T-/220975009661?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3373230f7d&vxp=mtr#ht_1171wt_1396)

H


Ben bu akşam ürünü sipariş etmeyi düşünüyorum ama sizlerden bilgi almam gerek alırsam herhangi bi sorun yaşar mıyım aracıma tam olarak uyar mı ?
Birde bu işin kargo bedeli ne olur çok yüksek olur mu ?
Acil bilgilerinize ihtiyacım var...

Hic bir sorun olmaz, bende alacagim bunlardan hatta Forum da taktiranlar var cok yani bir sorun olmuyor + 1:1 uyuyor :)

Can
01 08 2012, 23:54
Emre abi sorunun cevabı burda,bak bakalım ne dikkatini çekecek :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/40563_422033869725_743050_n.jpg

Can
02 08 2012, 03:32
Arkadaşlar RCD 310 2006 modellerde sıkıntı yaşatırmı ? Bir talip çıktı da..

Can
02 08 2012, 03:49
Arkadaşlar RCD300 ü olan varsa,benim RCD310 ile takas edelim :))

akorkmaz11
02 08 2012, 05:12
mercedes c180 1.6 CGI araçlara yeni 7tronic sonunda gelmiş..fiyatlar bence güzel..

dh den alıntı



--------------------------------------------------------------------------------

Yeni C 180 BlueEFFICIENCY benzin 1.597 cm3 Prime____________ 57.899 TL 37% 1.000 TL_____ 94.600 TL
Yeni C 180 BlueEFFICIENCY Benzin 1.597 cm3 Avantgarde _______59.508 TL 37% 1.000 TL _____97.200 TL
Yeni C 180 BlueEFFICIENCY Benzin 1.597 cm3 Avantgarde Sport__ 60.559 TL 37% 1.000 TL_____ 98.900 TL
Yeni C 180 BlueEFFICIENCY Benzin 1.597 cm3 Elegance _________59.508 TL 37% 1.000 TL_____ 97.200 TL
Yeni C 180 BlueEFFICIENCY Benzin 1.597 cm3 Fascination_______ 66.498 TL 37% 1.000 TL _____108.500 TL
Yeni C 180 BlueEFFICIENCY Benzin 1.597 cm3 AMG _____________70.209 TL 37% 1.000 TL____ 114.500 TL
C 200 BlueEFFICIENCY Benzin 1.796 cm3 Fascination___________ 74.106 TL 80% 1.300 TL _____158.700 TL
C 250 BlueEFFICIENCY Benzin 1.796 cm3 Fascination___________ 77.684 TL 80% 1.300 TL_____ 166.300 TL
C 220 CDI BlueEFFICIENCY Dizel 2.143 cm3 Fascination _________72.034 TL 130% 2.200 TL____ 197.700 TL
C 250 CDI BlueEFFICIENCY Dizel 2.143 cm3 Fascination _________75.092 TL 130% 2.200 TL____ 206.000 TL
C 63 AMG Benzin 6.208 cm3 Fascination______________________ 144.768 TL 130% 9.400 TL ___402.300 TL

suayb_a
02 08 2012, 09:48
Arkadaşlar RCD300 ü olan varsa,benim RCD310 ile takas edelim :))

biri (can) 300 mü arıyor :)

Oquzz
02 08 2012, 11:48
Hic bir sorun olmaz, bende alacagim bunlardan hatta Forum da taktiranlar var cok yani bir sorun olmuyor + 1:1 uyuyor :)
Araştırdım da kargo parası 35 dolar diyor ya ondan gözüm korktu :) Türk parasıyla toplam 210 liraya denk geliyor... Bu seti Türkiye'den almak istesem ne kadara gelir... Eğer buna yakın bi fiyatsa hiç yurtdışı ile uğraşmayim o zaman...

MerceniesPassat
02 08 2012, 12:01
R36 egzoz ucu resmi var mı ?Varsa paylaşabilir misiniz?

Arguss
02 08 2012, 12:13
Emre abi sorunun cevabı burda,bak bakalım ne dikkatini çekecek :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/40563_422033869725_743050_n.jpg

kesinlikle boyasızda çok güzel oluyor Can :)

VW_Passat
02 08 2012, 12:21
Arkadaşlar RCD 310 2006 modellerde sıkıntı yaşatırmı ? Bir talip çıktı da..

Sorun olmaz Can :).

kuscugokhan
02 08 2012, 12:31
Arkadaşlar merhabalar ne zamandır gelemiyorum özlemişim buraları ve sizleri :) Benim konum sizin bu güzel sohbetinizden farklı ama kusura bakmayın bölecem (Bu arada annem de kardeşim küçükken böyle iple bağlıyordu kendisini zor zabdediyorduk az hiperaktifti :) )

Arkadaşlar benim passat'ın cam açma tuşları far açma tuşları soyuldu gitti... Bunları kafam da değiştirmek vardı çünkü çok çirkin duruyordu dün de sağ cam açma tuşu gitti hassasiyeti gitti indiriyor camı ancak kaldırmıyor bu tabi sürücü tarafında ki açma tuşunda oldu o yüzden bunu acil şekilde değiştirmek istiyorum ve bi ara bi arkadaşımızın paylaştığı yeni kasa passatların takımını taktırmak istiyorum...

Ürün bu :
Chrome Interior Switch Control Combo Auto Light VW Passat B6 B7 CC 1.8 1.8T 2.0T | eBay (http://www.ebay.com/itm/Chrome-Interior-Switch-Control-Combo-Auto-Light-VW-Passat-B6-B7-CC-1-8-1-8T-2-0T-/220975009661?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3373230f7d&vxp=mtr#ht_1171wt_1396)




Ben bu akşam ürünü sipariş etmeyi düşünüyorum ama sizlerden bilgi almam gerek alırsam herhangi bi sorun yaşar mıyım aracıma tam olarak uyar mı ?
Birde bu işin kargo bedeli ne olur çok yüksek olur mu ?
Acil bilgilerinize ihtiyacım var...

Ayni takimdan sene basinda bende aldim ve taktirdim.Cokta guzel oldu.Fakat bu baya ucuzmus..Ben 150 $ almistim..Benimkilerde simdilik hic bir sorun yok.Gayet guzel calisiyorlar.

Kargo bedeline gelince urun resminin altindaki shipping and payments bolumunde zaten Turkiye'ye kargo fiyati ne kadar olacaktir gosteriyor olmasi lazim.Oradan kontrol edebilirsin..

mgalip
02 08 2012, 12:37
ABİ NASIL GETİRtiyoz bunları ya biz cahil kaldık be gökhan ukraynadan bana göndersen abi postayla :)))olurmu ha usta...

suayb_a
02 08 2012, 13:33
ABİ NASIL GETİRtiyoz bunları ya biz cahil kaldık be gökhan ukraynadan bana göndersen abi postayla :)))olurmu ha usta...

ben bu seti ayrı olarak aldım ama benımkıde toplam 106 dolar tuttu kargo dahıl

sivil
02 08 2012, 13:40
Sorun olmaz Can :).

Yasin bir hata olmasın..Sanki ben aynı RCD 510 lar gibi akü sorunu çıkarıyor diye biliyorum ??

Oquzz
02 08 2012, 13:45
[QUOTE=kuscugokhan;145467]Ayni takimdan sene basinda bende aldim ve taktirdim.Cokta guzel oldu.Fakat bu baya ucuzmus..Ben 150 $ almistim..Benimkilerde simdilik hic bir sorun yok.Gayet guzel calisiyorlar.

Ya az önce sahibinden bunu buldum tahminimce aynı ürün buna ne dersiniz hiç almanyayla uğraşmayalım...

VOLKSWAGEN KROM TİP KONTROL DÜĞMELERİ - VW PASSAT - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - 94521703 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-volkswagen-krom-tip-kontrol-dugmeleri-vw-passat-94521703/detay)

sivil
02 08 2012, 13:46
Ayni takimdan sene basinda bende aldim ve taktirdim.Cokta guzel oldu.Fakat bu baya ucuzmus..Ben 150 $ almistim..Benimkilerde simdilik hic bir sorun yok.Gayet guzel calisiyorlar.

Kargo bedeline gelince urun resminin altindaki shipping and payments bolumunde zaten Turkiye'ye kargo fiyati ne kadar olacaktir gosteriyor olmasi lazim.Oradan kontrol edebilirsin..
Gökhan bey sen bu gündüz ledlerini nereden almıştın.Parklarla beraber kısılıyormu ışığı ?

sivil
02 08 2012, 13:50
[QUOTE=kuscugokhan;145467]Ayni takimdan sene basinda bende aldim ve taktirdim.Cokta guzel oldu.Fakat bu baya ucuzmus..Ben 150 $ almistim..Benimkilerde simdilik hic bir sorun yok.Gayet guzel calisiyorlar.

Ya az önce sahibinden bunu buldum tahminimce aynı ürün buna ne dersiniz hiç almanyayla uğraşmayalım...

VOLKSWAGEN KROM TİP KONTROL DÜĞMELERİ - VW PASSAT - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - 94521703 (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-volkswagen-krom-tip-kontrol-dugmeleri-vw-passat-94521703/detay)

Yaklaşık 80-90 TL gibi fark var arada.Beklemesi gelmesi uyarmı uymazmısı vs.Siz bilirsiniz ama 80 TL için değmez dışarıdan getirtmye derim ben.Ben de ebay den aldım ama o zaman burada satan yoktu.

Oquzz
02 08 2012, 14:05
Turhan bey 80 liradan da az biz hızlı kargo yapacaktık hesapladık 260 liraya denk geldi burada da 300 40 lira fark var. Ben de sizin gibi düşündüm yurtdışına gerek yok diye o yüzden şimdi arıyorum ve sipariş ediyorum... :)

sivil
02 08 2012, 15:59
Turhan bey 80 liradan da az biz hızlı kargo yapacaktık hesapladık 260 liraya denk geldi burada da 300 40 lira fark var. Ben de sizin gibi düşündüm yurtdışına gerek yok diye o yüzden şimdi arıyorum ve sipariş ediyorum... :)

Hayırlı olsun,mantıklı seçim.

bjk
02 08 2012, 16:06
Taner abi ayın üyesi olmuşsun hayırlı olsun bence yılın üyesi olman lazımdı neyse üstün bir performans bekliyoz senden özellikle kebap ve künefe ile ilgili bolca resim:)

Taner Göde
02 08 2012, 16:24
Teşekkür ederim Erkan arkadaşım.

AYIN ÜYESİ olmam nedeni ile tüm PASSAT ve CC sagipleri ve sevenlkeri camiası huzurunda tekrar şükranlarımı sunarım. Size layık olmaya çalışıyorum. Şimdiye kadar bir kusurum olduysa affedin. Bazen müsait olmuyorum, her zaman yazamıyorum ama şu anda CC aracım halen gemideyken yine de bu bekleme süresini aşmama yardımcı olan herkese özel bir teşekkr borçluyum.

♥ ♥ Teşekkür Ederim ♥ ♥
Saygılarımla,

Taner Göde



Taner abi ayın üyesi olmuşsun hayırlı olsun bence yılın üyesi olman lazımdı neyse üstün bir performans bekliyoz senden özellikle kebap ve künefe ile ilgili bolca resim:)

Oquzz
02 08 2012, 17:01
Hayırlı olsun,mantıklı seçim.
Teşekkürler Turhan bey....

lider75
02 08 2012, 19:34
Valla Taner Abi nerdeyse ben de Cc alacaktım. LPG yi sırf kendimi durdurabilmek için taktiriyorum:-)

Taner Göde
02 08 2012, 21:58
Arkadaşım seni anlıyorum. Elbette mantıklı düşünecek, hesabını yapacak ve kendine en uygun çözümü seçeceksin. VIALLE hakkında çok araştırma yaptım, sistemi en ince ayrıntısına kadar inceledim. İstanbul'da 1,5 yıl önce ilk montaj yapılırken Hollandalı teknisyen ile telefonda görüştüm. VIALLE'nin Türkiye'de TEMSA tarafndan temsil edilmesi ve kendine ait bir merkez ve başbayi bulunmaması, satışı bayiler aracılığıyla yapması nedeni ile sistemin yaygınlaşamayacağını duyurdum, ne yazık ki de aynen öyle oldu. 1500 Euro + KDV olarak Avrupa'dan % 50 daha ucuza takılıyor ama yine de pahalı ve bu sisteme (dizel gibi) ödenen parayı haklı çıkarmak için birim yıl hesabı ile çok kilometre yapmak gerek. Umarım ve inanıyorum ki sistemi doğru ve olması gerektiği gibi takacaklar. Tavsiyem başında durman ve gerektiğinde müdahale etmendir.


Valla Taner Abi nerdeyse ben de Cc alacaktım. LPG yi sırf kendimi durdurabilmek için taktiriyorum:-)

Taner Göde
02 08 2012, 22:00
VIALLE'nin Türk web sitesi (TEMSA'ya aittir) 4 yıldır hiç güncellenmedi. Hâlâ LPi satmaya çalışıyorlar... :sor1

LPG Dönüşümünde Devrim! Vialle LPi Sıvı Püskürtmeli LPG Sistemi (http://www.vialle.com.tr/)

Arguss
02 08 2012, 22:00
Arkadaşlar RCD 310 2006 modellerde sıkıntı yaşatırmı ? Bir talip çıktı da..

Geç olmuş ama yaratır Can, Akü sorunu çıkartır

Can
02 08 2012, 23:19
Geldi mallar :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3487.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3483.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3486.jpg

Pritt31
02 08 2012, 23:20
Geldi mallar :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3487.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3483.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3486.jpg
Çerçeveli niye aldın kardeş :)

Can
02 08 2012, 23:23
Güzel çünkü,trafiğin verdiği gibi incecik yamuk falan değil :)

Arguss
02 08 2012, 23:23
Can ben bunları unutmuşum yahu :)) Birşey soracağım bunlarda tek mühür görüyorum ben :)

sivil
02 08 2012, 23:26
Can ben bunları unutmuşum yahu :)) Birşey soracağım bunlarda tek mühür görüyorum ben :)Artık tek mühür oluyor Emre.Sadece şoförler odasının damgası yetiyor benim yeni plakalarda öyle.

Can
02 08 2012, 23:27
Can ben bunları unutmuşum yahu :)) Birşey soracağım bunlarda tek mühür görüyorum ben :)


Karayolları Trafik Yönetmeliğinin 53 üncü maddesinde yapılan değişiklik ile (09.09.2011 tarih ve 28049 sayılı Resmi Gazete), tescil plakalarına trafik tescil kuruluşlarında mühür vurulması işlemi kaldırılmıştır.
Böylece plakaya mühür yalnızca cemiyet tarafından vurulmaktadır.

Yeni yasa geldi abi :)

sivil
02 08 2012, 23:29
Plakalar çok güzel,yazı karakterleride büyük yalnız belirtmeliyim ki 5 karakterden fazlası karmaşa oluyor bu karakter büyüklüğünde.6 karakterli plakadaki karakterler birbirine yapışık resmen.

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3483.jpg

Arguss
02 08 2012, 23:29
anladım kardeş pardon :))) Bu arada o halının aynısı bizim mutfaktada var plakaya değilde halıya takıldım bir an tanıdık geldi diye :))

Can
02 08 2012, 23:31
Turhan abi fotoda niye öylek armaşık duruyor bilmiyorum ama canlıda öyle durmuyor pek. Aracın üzerinde gerçekten bayağı asil duracak :)
Yalnız 3 Harf 2 rakam için diretmekte ne kadar haklı olduğumu anladım bir kez daha :)

sivil
02 08 2012, 23:32
http://i.imgur.com/QdXwh.jpg

Arguss
02 08 2012, 23:33
Recep abininki sırf yazı çok dikkat çekiyor, polis olsam zevk olsun diye çeviririm :)))

VW_Passat
02 08 2012, 23:33
Geldi mallar :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3487.jpg
]

Can kacak Plaka isinemi basladin bu ne yaw Forumdaki Plakalari kopyalayip bastiriyon herhalde sonra Trafik sucu isle karsidaki ödesin (Bu iyi fikir :)) ).

Can banada bir Plaka yaptirsan olurmu ? 09 VW xxx arkadaki sayiyi sen sec, Türkiye ye geldimmi TÜrk Plakasi takarim Trafik cevirmesin takilmam hic olmazsa :kahkaha:mor:mor

Can
02 08 2012, 23:33
Boşluklarda birer cm kadar fark var gördüğüm kadarıyla abi. Gözü tırmalamıyor abi garanti verebilirim,gayet güzel duracak aracın üstünde. Recep abi için rahat olsun :)

sivil
02 08 2012, 23:34
Turhan abi fotoda niye öylek armaşık duruyor bilmiyorum ama canlıda öyle durmuyor pek. Aracın üzerinde gerçekten bayağı asil duracak :)
Yalnız 3 Harf 2 rakam için diretmekte ne kadar haklı olduğumu anladım bir kez daha :)

Seninkinde süper durmuş zaten Can ona laf yok ben buradayım diyor finike :)

Recebinkide harika olmuş bu arada...söylede yine kesmesin kenarları :))

VW_Passat
02 08 2012, 23:35
Bu arada Almanya da bu tür Plakalar yüzünden sahtekar durumuna düsebilirsiniz :)).

Almanya da Plakada herhangi bir degisiklik yasaktir, yaziyi degistirmek bile suc. Cikarttirirken gereken yerde cikmasi gerekiyor.

Can
02 08 2012, 23:35
Yasin abi öyle bir plaka basamıyorlar yoksa bastırırdım ayıp ettin :))
Aslında bunlar için ruhsat bile istediler ama tanıdığım olunca sorun çıkarmadılar :)

Arguss
02 08 2012, 23:35
Ben öyle karman çorman daha çok seviyorum nedense benim plakada çok boşluk var :) Ben özel plakayım diye bağırıyor :)

Can
02 08 2012, 23:41
İşte bende öyle seviyorum aslında. Plakada dikkat çekecek bir şeyler var. Recep abinin plakaya bakıp sonra kafayı kaldırıp gündüzleri,bi-xenonları falan görünce zaten direkt anlaşılır özel bir araç olduğu :) Güzel oldu güzel :)

sivil
02 08 2012, 23:41
Aman Recebinkileri sen takıver Can kesmesin yine bir yerleri :)

Arguss
02 08 2012, 23:44
Yalnız ön plakaların köşeleri bazen oturmuyor panjura kesmek gerek, arka plakayı ben nasıl çıkartacağım bana bir ısı tabancası lazım ben yanmışım :) Allahtan benim arka plakanın altı kumaş gibi bir maddede zorlarsak o yırtılır çıkar boyaya zarar vermeden

VW_Passat
02 08 2012, 23:44
Aman Recebinkileri sen takıver Can kesmesin yine bir yerleri :)

hehe, kendi de kesmiyor kestiriyor evde kücük Passatcilara :))

VW_Passat
02 08 2012, 23:46
Yalnız ön plakaların köşeleri bazen oturmuyor panjura kesmek gerek, arka plakayı ben nasıl çıkartacağım bana bir ısı tabancası lazım ben yanmışım :) Allahtan benim arka plakanın altı kumaş gibi bir maddede zorlarsak o yırtılır çıkar boyaya zarar vermeden

Variant da yapistirmak mantiksiz di zaten cünkü Bagaj kapaginda oldugu icin söktügünde iz kalir :)). En iyisi sert bir iple dene cikarmayi yada isi tabancasi ki isi tabancasina gerek yok 42°C sicaklikta :)

VW_Passat
02 08 2012, 23:47
Yasin abi öyle bir plaka basamıyorlar yoksa bastırırdım ayıp ettin :))
Aslında bunlar için ruhsat bile istediler ama tanıdığım olunca sorun çıkarmadılar :)

Hadi yaw olsa iyi olurdu :))

Arguss
02 08 2012, 23:48
Variant da yapistirmak mantiksiz di zaten cünkü Bagaj kapaginda oldugu icin söktügünde iz kalir :)). En iyisi sert bir iple dene cikarmayi yada isi tabancasi ki isi tabancasina gerek yok 42°C sicaklikta :)

kenarlarda silikon yok, ortalarda var yasin ancak, o zamanlar bana çok kaliteli bir Silikon verdiler nokta yap yeter dediler benimki biraz fazla kaçmıştı yanılmıyorsam, Türk aklı işte, bir şeyi yapar sökeceğini hiç düşünmez :))

VW_Passat
02 08 2012, 23:49
kenarlarda silikon yok, ortalarda var yasin ancak, o zamanlar bana çok kaliteli bir Silikon verdiler nokta yap yeter dediler benimki biraz fazla kaçmıştı yanılmıyorsam, Türk aklı işte, bir şeyi yapar sökeceğini hiç düşünmez :))

Haha isin cok zor o zaman gercekten ;). Ben yapistirdin sanmistim :sor1. Isin cok zor nasil sökecen bende merak ediyorum (Fikra gibi bir olay bu :)) )

drozia
02 08 2012, 23:50
kenarlarda silikon yok, ortalarda var yasin ancak, o zamanlar bana çok kaliteli bir Silikon verdiler nokta yap yeter dediler benimki biraz fazla kaçmıştı yanılmıyorsam, Türk aklı işte, bir şeyi yapar sökeceğini hiç düşünmez :))
Emre sen de Ziya gibi akıttın mı sağa sola:))

Can
02 08 2012, 23:50
Bence sıkıntı yok Emre abi. Zaten çıkan plakaları gözden çıkarmadın mı? Kenarından kaldır çatır çatır koparaya kopara sök at :D

drozia
02 08 2012, 23:51
Haha isin cok zor o zaman gercekten ;). Ben yapistirdin sanmistim :sor1. Isin cok zor nasil sökecen bende merak ediyorum (Fikra gibi bir olay bu :)) )
Sökmeci Dursun var o halleder misinayla:))

VW_Passat
02 08 2012, 23:52
Sökmeci Dursun var o halleder misinayla:))

Silikon biraz söker, Dursun abinin ipide bir ise yaramaz ;)

VW_Passat
02 08 2012, 23:53
Bence sıkıntı yok Emre abi. Zaten çıkan plakaları gözden çıkarmadın mı? Kenarından kaldır çatır çatır koparaya kopara sök at :D

Bak buda olur, nasil olsa yeni Plakalar bekliyor :)

HGYAYLA
03 08 2012, 00:17
http://i.imgur.com/4gUEt.jpg

Yasinim Bu Arada Benim İşi Unutmadın Dimi :))) Adam Bugün Beni Aradı Abi Sana Şaşe Numarasını Verdik Bir Şey Mi Karıştırıyorsun Dedi, Bende Yok Sistem Bozuk Dedim :içki

VW_Passat
03 08 2012, 00:21
http://i.imgur.com/4gUEt.jpg

Yasinim Bu Arada Benim İşi Unutmadın Dimi :))) Adam Bugün Beni Aradı Abi Sana Şaşe Numarasını Verdik Bir Şey Mi Karıştırıyorsun Dedi, Bende Yok Sistem Bozuk Dedim :içki

Erdemim bakim calismasi var, bugün girdim ögle diyor. Dikkatimi ceken arka Plani degistirmisler. Durum ayni bende Offsaytim :sor1. Insallah kizmiyorsundur banada elim kolum bagli ErWin Online sistemine giremiyorum.

HGYAYLA
03 08 2012, 00:37
Erdemim bakim calismasi var, bugün girdim ögle diyor. Dikkatimi ceken arka Plani degistirmisler. Durum ayni bende Offsaytim :sor1. Insallah kizmiyorsundur banada elim kolum bagli ErWin Online sistemine giremiyorum.

Ben Bugün Senin Sisteme Girdim, Ama Kayıtsız Olarak Açıldı, Yalnız Devamlı Bir Lisans Al Uyarısı Falan Çıktı Anlamadım Bıraktım Yasinim :cool:

VW_Passat
03 08 2012, 00:58
Ben Bugün Senin Sisteme Girdim, Ama Kayıtsız Olarak Açıldı, Yalnız Devamlı Bir Lisans Al Uyarısı Falan Çıktı Anlamadım Bıraktım Yasinim :cool:

oraya kadar diyorum ya bende girdim ama sonrasi olmuyor Tamr asamasinda diyor :)

Gümüş_Gölge
03 08 2012, 01:03
Teşekkür ederim Erkan arkadaşım.

AYIN ÜYESİ olmam nedeni ile tüm PASSAT ve CC sagipleri ve sevenlkeri camiası huzurunda tekrar şükranlarımı sunarım. Size layık olmaya çalışıyorum. Şimdiye kadar bir kusurum olduysa affedin. Bazen müsait olmuyorum, her zaman yazamıyorum ama şu anda CC aracım halen gemideyken yine de bu bekleme süresini aşmama yardımcı olan herkese özel bir teşekkr borçluyum.

♥ ♥ Teşekkür Ederim ♥ ♥
Saygılarımla,

Taner Göde

Tebrikler müdürüm, olman gerektiği yerde bir numaradasın.....ah bide CC'si gelse.:)

dirlik
03 08 2012, 04:56
gün olur CC de gelir, sabreyle....

lider75
03 08 2012, 11:50
Ya bu plaka konusu açılınca hep aklıma geliyor her yerde millet app plaka yaptırıyor polis kızıyor bizim Nevşehir'de ise trafiğin verdigi plaka kalın yazılı app plakadan hiç bi farkı yok:-)))

lider75
03 08 2012, 11:51
Taner Abi Ramazan'da çifte oruç tutuyo:-)

VW_Passat
03 08 2012, 11:54
Passat B6, bu araci hala cok seviyorum, eski Katalogunu buldum arsivimde ararken ;)

Mayis 2010 güncellemesi ile :).


http://i.imgur.com/VB8fY.jpg

http://i.imgur.com/hFl5F.jpg

Highline Koltuklari B6 da, iste koltuk buydu gercekten cok rahat ve sportip bir koltuk (adi üstünde zaten Spor koltuklar :) )
http://i.imgur.com/owDUg.jpg


Wooww bu cevre aydinlatma güzel cikmis ;)
http://i.imgur.com/BYtUI.jpg

Orjinal VW Passat Rear Seat Entertaiment "RSE", 2.499 €uro istiyordu zamaninda VW. Yeni B7 de ise hic cikarmadi bunu.
http://i.imgur.com/ogXZF.jpg

http://i.imgur.com/EJGjF.jpg

Passat Variant = Kamyonet veya Lüks 2 yatakli bir aractir !
http://i.imgur.com/WZFTk.jpg

Risk
03 08 2012, 12:00
Aman Recebinkileri sen takıver Can kesmesin yine bir yerleri :)

İyiki kestik haaa... Hayret yanii. Yok bitişik olmuş , yok yan yatmış çamura batmış Aaaaaa :)

Plakaları benden önce herkez görmüş yahu. Ben yeni farkettim. Acaba kargoya verdimi CAN.. Verdiyse ne zaman verdi.

Can
03 08 2012, 12:04
Abi gece geldi plakalar o yüzden bugün namazdan sonra vericem kısmetse..

Bu arada bu plakalarla polisle falan muhattab olmazsınız. Ben sakat iş yapmam :) Hologramlarına kadar tam :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3501.jpg

VW_Passat
03 08 2012, 12:07
Abi gece geldi plakalar o yüzden bugün namazdan sonra vericem kısmetse..

Bu arada bu plakalarla polisle falan muhattab olmazsınız. Ben sakat iş yapmam :) Hologramlarına kadar tam :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_3501.jpg

Hologram harika ama bende istiyorum bunlardan :o. Can bu Hologrami benim plakaya integre edemezmiyiz ???

Can
03 08 2012, 12:54
Abi Türk plakalarında orjinal bir şey bu hologram. Sadece bazı ışık açılarında gözüküyor,o fotoğrafı yakalayana kadar çok uğraştım :))

Risk
03 08 2012, 12:57
Abi Türk plakalarında orjinal bir şey bu hologram. Sadece bazı ışık açılarında gözüküyor,o fotoğrafı yakalayana kadar çok uğraştım :))

Can Ümraniye adresine gönderiver !!!

Risk
03 08 2012, 12:59
anladım kardeş pardon :))) Bu arada o halının aynısı bizim mutfaktada var plakaya değilde halıya takıldım bir an tanıdık geldi diye :))

Bu halidan bizdede var. Çok tutulan bir model olsa gerek :)

Arguss
03 08 2012, 13:14
Bu halidan bizdede var. Çok tutulan bir model olsa gerek :)

Pazardamı satıyorlardır nedir, farklı pazarlardan aynı pazarcıdanmı aldılar acaba :))