PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315

sakiri
27 03 2011, 20:31
Merhaba arkadaşlar bir konuda yardımlarınızı isticem; bugün araca bindiğimde ön konsoldaki ufak çekmecelerden birinin açılmadığını farkettim bozuk para sıkışmış heralde nasıl bir çözüm bulabilirim bnm yapabileceğim birşeymidir yoksa servisi görmem gerekiyormu :)) Saygılar...
Kendin sökebilir ve takabilirsin. Ben gecen gün cekmecelerden ses geliyor diye sökmeye calistim ve söküldügünü farkettim. Sökmeden önce dörtlü ikaz dügmesinin oldugu parcayi önce sökmelisin. Ondan sonra cekmeceyi bir sekilde zorlamadan sökmeye calis. Tekrar takmak istediginde ilk önce bir yay var cekmeciyi ileri dogru iten onu dogru sekilde taktiktan sonra cekmeceyi tekrar yerine yerlestirmeye calis. Biraz stresli bir is ama deneyince oluyor.

VW_Passat
27 03 2011, 20:34
Burda yazlik ve kislik lastikler mecburi degisecek. Yazin yazlik kisinda kislik lastikler takilacak. Bir kazaya karissan al basina belayi aninda suclusun. Polisler araclarin lastiklerine bile bakiyorlar. Örnegin Sen park yerinde duran bir arabaya vurup kacsan bile o gün icinde seni cinayet sucu islemissin gibi bulup yakalarlar. Tabi cok nazik bir sekilde ve rencide etmeden sana sorarlar sen böyle böyle bir kaza yaptinmi diye. Burda bisikletlerin bile lastiklerine bakiyorlar. Lambasi yanmazsa aninda para cezasi.

Yasin kardes bende yazliklari takarim o zaman. Bu arada senin le mans orjinal vw jantlari degilmi. Onlar 2000 euro civarindamiydi banami öyle geldi.

Sakiri ustam,

LeMans´lari aldigimda Siparis etmistim. 650 €uro idi Fiyati Siparis edersen araci ! Ama VW bu vallahi Suspansiyon gider Lastiklerden sucu bulur :))

sakiri
27 03 2011, 20:38
Sakiri ustam,

LeMans´lari aldigimda Siparis etmistim. 650 €uro idi Fiyati Siparis edersen araci ! Ama VW bu vallahi Suspansiyon gider Lastiklerden sucu bulur :))

http://www.google.de/imgres?imgurl=http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/80/7955/17155523/cimg1163-1625.JPG&imgrefurl=http://www.motor-talk.de/bilder/vw-le-mans-7-5-x-17-et-47-lk-5x112-g17155523/cimg1163-i203304520.html&usg=__B3AJZ614HRflKnJvCT2qqibZCV0=&h=2432&w=3648&sz=4793&hl=de&start=12&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=VwYPRfdR8EReVM:&tbnh=100&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dvw%2Blemans%26um%3D1%26hl%3Dde%26sa%3 DN%26tbm%3Disch&ei=zJGPTaaXEc_MtAbBxa2PCg le mans olan bunlarmi oluyordu. Markaya göre fiyatlar degisiyor herhalde. Benim baktigimda lastikleri ile beraberdi herhalde.

errddm
27 03 2011, 20:38
alttaki boşluğa ne yerleştirilir bilmiyorum ne akla hizmet tasarlanmış

Öle deme abi..Polo Trendline için bence güzel bir radyo..O bosluguda es geçme..Bora mızda ona benzer bir bosluk var Radyo üzerinde..Gayet işlevsel..Garaj kumandaları vs hersey el altında oluyor..

HeRo_57
27 03 2011, 20:59
O LAstik Değiştirme Zorunluluğu güzelmiş gerçekten vakumlu lastik çok farkettiriyor... Karı bırak YAğmurda çamurda bile çok işe yarıyor bugün pikniğe gittiğimiz yerde 3 tane araba çamura saplandı :d Onları Kurtardık sonra çıkma sırası bize geldi... Geçtim direksiyona hiç bir problem yaşamadan aynı yerden geçtim gittim :D Etraftakinlerin hayran hayran bakışlarıda çok hoşuma gitti açıkçası :D

exxciting
27 03 2011, 21:19
onun orada etrafindaki Dekorlari sök, o cekmeceleri 2 tane Torx Tornavida tutuyor. Onlarida söktükten sonra her iki cekmeceyi Komple yerinden cikarabiliyorsun. Parayi cikar oradan ve Cekmeceleri geriye tak. Islem bu kadar.

Saygilar Yasin

Teşekkürler Yasin abim, ilk önce biraz kurcalayıp keşif yapim saten torx tornavidam yok onuda aldıktan sonra operasyona başlayabilirim :))

Saygılar... Erbil

exxciting
27 03 2011, 21:20
Kendin sökebilir ve takabilirsin. Ben gecen gün cekmecelerden ses geliyor diye sökmeye calistim ve söküldügünü farkettim. Sökmeden önce dörtlü ikaz dügmesinin oldugu parcayi önce sökmelisin. Ondan sonra cekmeceyi bir sekilde zorlamadan sökmeye calis. Tekrar takmak istediginde ilk önce bir yay var cekmeciyi ileri dogru iten onu dogru sekilde taktiktan sonra cekmeceyi tekrar yerine yerlestirmeye calis. Biraz stresli bir is ama deneyince oluyor.

Teşekkürler abim yakın zamanda hallederim inş :))

Saygılar... Erbil

osmanbarış
27 03 2011, 21:52
Işıklı logo,
ne enterasan şeyler çıkıyor..
212

srcn09
27 03 2011, 23:13
Sınav genel olarak zordu ben Sayısalcı olduğum için benim için ayrı bir zor oldu zaten Sosyal yapsamda çok az etkisi oluyordu sosyali de TM 'cilere göre ayarlamışlar okumadığım yapmadığım için pişman değilim :)

Türkçe 36 , Matematik 30 , Fen 32 yarabbi şükür :)


ama genel olarak çok iyi geçti diyemem biraz hayal kırıklığına uğradım ama kafama takmıyorum hayırlısı olsun ne diyelim , önemli olan lisans yerleştirme sınavı orda bayağı kasıcam önemli olan o benim için ;)

mert
28 03 2011, 07:03
Sınav genel olarak zordu ben Sayısalcı olduğum için benim için ayrı bir zor oldu zaten Sosyal yapsamda çok az etkisi oluyordu sosyali de TM 'cilere göre ayarlamışlar okumadığım yapmadığım için pişman değilim :)

Türkçe 36 , Matematik 30 , Fen 32 yarabbi şükür :)


ama genel olarak çok iyi geçti diyemem biraz hayal kırıklığına uğradım ama kafama takmıyorum hayırlısı olsun ne diyelim , önemli olan lisans yerleştirme sınavı orda bayağı kasıcam önemli olan o benim için ;)

Hayırlısı olsun Sercan, sen elinden geleni yapmışsın önemli olan bu.

exxciting
28 03 2011, 08:16
Sınav genel olarak zordu ben Sayısalcı olduğum için benim için ayrı bir zor oldu zaten Sosyal yapsamda çok az etkisi oluyordu sosyali de TM 'cilere göre ayarlamışlar okumadığım yapmadığım için pişman değilim :)

Türkçe 36 , Matematik 30 , Fen 32 yarabbi şükür :)


ama genel olarak çok iyi geçti diyemem biraz hayal kırıklığına uğradım ama kafama takmıyorum hayırlısı olsun ne diyelim , önemli olan lisans yerleştirme sınavı orda bayağı kasıcam önemli olan o benim için ;)

Hayırlısı olsun kardeşim takma kafana :))

drozia
28 03 2011, 08:40
merhaba arkadaşlar bir konuda yardımlarınızı isticem; bugün araca bindiğimde ön konsoldaki ufak çekmecelerden birinin açılmadığını farkettim bozuk para sıkışmış heralde nasıl bir çözüm bulabilirim bnm yapabileceğim birşeymidir yoksa servisi görmem gerekiyormu :)) saygılar...
gıcık bir durum:sor1
serviste acımadan o dekorlara zarar vererek açmaya kalkarlar..

drozia
28 03 2011, 08:41
Sınav genel olarak zordu ben Sayısalcı olduğum için benim için ayrı bir zor oldu zaten Sosyal yapsamda çok az etkisi oluyordu sosyali de TM 'cilere göre ayarlamışlar okumadığım yapmadığım için pişman değilim :)

Türkçe 36 , Matematik 30 , Fen 32 yarabbi şükür :)


ama genel olarak çok iyi geçti diyemem biraz hayal kırıklığına uğradım ama kafama takmıyorum hayırlısı olsun ne diyelim , önemli olan lisans yerleştirme sınavı orda bayağı kasıcam önemli olan o benim için ;)

Sercan 1. aşamayı kafadan geçersin önemli olan 2. aşama.
Başarılar diliyorum.

drozia
28 03 2011, 08:41
Işıklı logo,
ne enterasan şeyler çıkıyor..
212
logo fena değil ama arka stoplar berbat üstü
şahin modifiyesi gibi olmuş

exxciting
28 03 2011, 08:55
gıcık bir durum:sor1
serviste acımadan o dekorlara zarar vererek açmaya kalkarlar..

Hemde nasıl bir gıcık durum sürekli adamın aklının bir köşehinde kalıyo yolda giderken bile kafama estikçe belki açılır ümidiyle üzerine bastırıyorum ama malesef açılmıyo. Drozia ustam bnde söylediğin gibi böylesine ufak bir sorun için o ne yaptığını bilmeyen ustalara aracı teslim etme taraftarı değilim kendim bir hafta sonu halledicem artık :))

drozia
28 03 2011, 09:59
Hemde nasıl bir gıcık durum sürekli adamın aklının bir köşehinde kalıyo yolda giderken bile kafama estikçe belki açılır ümidiyle üzerine bastırıyorum ama malesef açılmıyo. Drozia ustam bnde söylediğin gibi böylesine ufak bir sorun için o ne yaptığını bilmeyen ustalara aracı teslim etme taraftarı değilim kendim bir hafta sonu halledicem artık :))
Yandaki diğer çekmeceği çıkartabilirsen yanından elinle kapalı olanı arkadan ittirebilirsin
eğer o olmazsa orta üfleme ızgarasını sök (nasıl sökülür bilmiyorum) oradan müdahale etmeye çalış

akorkmaz11
28 03 2011, 12:49
Sınava girmiş arkadaşlara geçmiş olsun diyorum..

Arkada cocuk koltuğunda oturan 3 yaşındaki minik canavarın ayakkabılarının ön koltukların arkalarını kirletmemesi için kılıf gibi birşey arıyorum.. Tam olarak istediğim koltuk kılıfı değil ancak ön koltukların arkalarını örtmeli.. Şöyle mutfak önlüğü tarzında birşey ama tabi ki önlük değil.. Fikir verebilecek olan var mı?:)

drozia
28 03 2011, 13:42
Sınava girmiş arkadaşlara geçmiş olsun diyorum..

Arkada cocuk koltuğunda oturan 3 yaşındaki minik canavarın ayakkabılarının ön koltukların arkalarını kirletmemesi için kılıf gibi birşey arıyorum.. Tam olarak istediğim koltuk kılıfı değil ancak ön koltukların arkalarını örtmeli.. Şöyle mutfak önlüğü tarzında birşey ama tabi ki önlük değil.. Fikir verebilecek olan var mı?:)
zor gibi görünse de bindikten sonra tabanlarını ıslak bir bezle silmen iyi olur kılıfa gerek yok:)

VW_Passat
28 03 2011, 15:09
Sinavdan cikan arkadaslara Gecmis olsun diyorum. Sira geldi simdi iyi Haberlere! Kötü not getirene Passat yasagi varmis Haberiniz olsun :)

VW_Passat
28 03 2011, 15:10
Saticima bugünde ulasamadim, adama 17:00 da gelecekmis gelince hemen beni arasin diye Not ettirdim!

Saygilar Yasin

drozia
28 03 2011, 15:15
Saticima bugünde ulasamadim, adama 17:00 da gelecekmis gelince hemen beni arasin diye Not ettirdim!

Saygilar Yasin
Vay be Yasin,
Senin gibi bir Passat tutkununu getirdikleri hale bak
Yazık aslında bu durumun herkes için ibret verici olmalı başta vw için..

VW_Passat
28 03 2011, 15:26
Vay be Yasin,
Senin gibi bir Passat tutkununu getirdikleri hale bak
Yazık aslında bu durumun herkes için ibret verici olmalı başta vw için..

Oynayan Dansözlere döndüm Drozia ustam ;),

Cuma´dan beri Saticiya ulasmak istiyorum ama herseferinde yok. Bugün bir arasin hemen Randevu alacagim yarina, vermeyeni oysunlar artik nediyeyim. Su illetten bir Kurtulayim VW Kapisini kapatayim bir oh cekecegim artik ;). Bana artik VW araba satmasi icin 20.000 €uro indirim yapmasi lazim, gercek üretim masrafi ile satmasi lazim (malesef bir üretimde Passat´in Fiyati 20.000 €uro etmiyor).

Saygilar Yasin

THoRPiLL
28 03 2011, 16:46
Sınava girmiş arkadaşlara geçmiş olsun diyorum..

Arkada cocuk koltuğunda oturan 3 yaşındaki minik canavarın ayakkabılarının ön koltukların arkalarını kirletmemesi için kılıf gibi birşey arıyorum.. Tam olarak istediğim koltuk kılıfı değil ancak ön koltukların arkalarını örtmeli.. Şöyle mutfak önlüğü tarzında birşey ama tabi ki önlük değil.. Fikir verebilecek olan var mı?:)

Koltuk arkası organizerlar var onlar işinizi görür herhalde. Bir bakın isterseniz, hem koltuk arkasını korur hemde bayağı bir bölmesi var eşya falan koyarsınız..

THoRPiLL
28 03 2011, 16:48
Sınav genel olarak zordu ben Sayısalcı olduğum için benim için ayrı bir zor oldu zaten Sosyal yapsamda çok az etkisi oluyordu sosyali de TM 'cilere göre ayarlamışlar okumadığım yapmadığım için pişman değilim :)

Türkçe 36 , Matematik 30 , Fen 32 yarabbi şükür :)


ama genel olarak çok iyi geçti diyemem biraz hayal kırıklığına uğradım ama kafama takmıyorum hayırlısı olsun ne diyelim , önemli olan lisans yerleştirme sınavı orda bayağı kasıcam önemli olan o benim için ;)

Sercan, netleriniz tam olarak tutmasada onun dışındaki bütün yazdıklarını kardeşimde söyledi, o da sayısalcı fena yapmamış ama aynen senin hayal kırıklığına uğramış. Onada dedim sanada diyorum, bunu kafanıza takmayın biraz gayretle diğerine yüklenin.

Şimdilik geçmiş olsun hepinize :)

srcn09
28 03 2011, 16:54
Çok teşekkür ederim hayırlısı ne ise ol olsun diyorum ama Türkiye Geneli kötüymüş pek üzülmedim zaten bu sınavın pek önemi yok etkisi de düşürülmüş galiba emin değilim önemli olan ikinci aşama olan sınav beni Makine mühendisliğine yerleştiricek sınav o :)

srcn09
28 03 2011, 16:55
Bu arada arkadaşlar Çarşamba sabahına Maltepe Erel'den randevu alındı aracın yazlık lastikleri takılcak ve araç çok detaylı yürür aksamı kontrol edilcek bu titreme olayı beni deli ediyor araçta eğer uzun yolculuk yaparsam kafayı yiyorum fena sallıyor ya jant gibi geliyor bana bilmiyorum umarım büyük birşey çıkmaz :(

srcn09
28 03 2011, 17:24
Arkadaşlar bugün eve gelirken yolda Siyah bi -xenon lu Passatın dönüş lambasını beyaz ampül ile değiştirmiş ve dönüşte bembeyaz yanıyordu çok güzel olmuş diyebilirim öbür türlü xenonların yanında sapsarı bir ışık yanarken bu değişm hoşuma gitti :)

DÖnüş lambasını gösteren bir foroğraf...
http://xrayturkey.com/HID_Power/PB044662.JPG

drozia
28 03 2011, 18:45
Arkadaşlar bugün eve gelirken yolda Siyah bi -xenon lu Passatın dönüş lambasını beyaz ampül ile değiştirmiş ve dönüşte bembeyaz yanıyordu çok güzel olmuş diyebilirim öbür türlü xenonların yanında sapsarı bir ışık yanarken bu değişm hoşuma gitti :)

DÖnüş lambasını gösteren bir foroğraf...
http://xrayturkey.com/HID_Power/PB044662.JPG
çok başarılı bir far tasarımı,inşallah b8 de buna tekrar dönüş yaparlar

drozia
28 03 2011, 18:52
Oynayan Dansözlere döndüm Drozia ustam ;),

Cuma´dan beri Saticiya ulasmak istiyorum ama herseferinde yok. Bugün bir arasin hemen Randevu alacagim yarina, vermeyeni oysunlar artik nediyeyim. Su illetten bir Kurtulayim VW Kapisini kapatayim bir oh cekecegim artik ;). Bana artik VW araba satmasi icin 20.000 €uro indirim yapmasi lazim, gercek üretim masrafi ile satmasi lazim (malesef bir üretimde Passat´in Fiyati 20.000 €uro etmiyor).

Saygilar Yasin
deme böyle deme böyle mukaddes dicem:))
Fatmagülün suçu neyi seyrediyormusun EuroD de
Rahmi gibi olduk Valla bu senin meselende

lord_danger
28 03 2011, 18:57
Arkadaslar yardimlariniz icin tesekkurler.Sabah arabayi calistirdim ne soru isareti ne bise kaldi, hepsi duzeldi.

THoRPiLL
28 03 2011, 19:04
Arkadaslar yardimlariniz icin tesekkurler.Sabah arabayi calistirdim ne soru isareti ne bise kaldi, hepsi duzeldi.

Geçmiş olsun..

VW_Passat
28 03 2011, 20:00
deme böyle deme böyle mukaddes dicem:))
Fatmagülün suçu neyi seyrediyormusun EuroD de
Rahmi gibi olduk Valla bu senin meselende

drozia ustam, ben fazla dizi seyretmem vaktim yok zaten yapmacik Dizilere ;).

O Fatmagül yerine Yasinin sucu neydi koysalardi Reyting Rekorlari kirardi o dizi :))

PS: Niye EuroD seyredip 10 dakika fazla Kil ve Tüy reklamlari bakayim Kanal D var ike ;)

VW_Passat
28 03 2011, 20:02
bu arada Saticim bana geri dönmedi. Yarin Isten sonra Baskina gidiyorum ;)

drozia
28 03 2011, 20:30
drozia ustam, ben fazla dizi seyretmem vaktim yok zaten yapmacik Dizilere ;).

O Fatmagül yerine Yasinin sucu neydi koysalardi Reyting Rekorlari kirardi o dizi :))

PS: Niye EuroD seyredip 10 dakika fazla Kil ve Tüy reklamlari bakayim Kanal D var ike ;)
kanal D yoktur diye düşündüm bende yani hangi çağda yaşıyoruz
Evet gerçekten doğru YASİNİN SUÇU NEYDİ?
VW SAYIN VW
SİZ VE EKİPLERİNİZ BİR VW TUTKUNUNU BU KADAR KENDİNİZZDEN NASIL NEFRET ETTİRMEYİ BAŞARDIRNIZ?

VW_Passat
28 03 2011, 20:34
kanal D yoktur diye düşündüm bende yani hangi çağda yaşıyoruz
Evet gerçekten doğru YASİNİN SUÇU NEYDİ?
VW SAYIN VW
SİZ VE EKİPLERİNİZ BİR VW TUTKUNUNU BU KADAR KENDİNİZZDEN NASIL NEFRET ETTİRMEYİ BAŞARDIRNIZ?

drozia ustam,

tek istegim saticim ile görüsmek bir an önce. Avukatlikmi olacam ne olacam onunla birlikte karar verecegiz artik. Adam benden kaciyor acikcasi ;)

VW_Passat
28 03 2011, 20:37
Herkez Yazliklarini takti, Is arkadasim Audi A5 Sportback 3.0 TDI Quattro S-LINE aracina (55.000 €uro´yu bar verip aldi ;) Kislik 18" Jant ve Lastiklerini söküp S-LINE 19" Jantlarini takmis, millet benim Variant ile 17" Jant Lastikler ile geziyor. Ben ise taktiramiyorum bile. 4 Lastik yeniden almam lazim (gecen sene is yerinde Park yerinde zarar vermisler), arabadan sogudum birsey almak gelmiyor icimden. Cok üzücü bir durum gercekten. Paran ile Rezil olmak ve VW´ye vezir olmak diye buna derim iste.


Saygilar Yasin

VW_Passat
28 03 2011, 20:39
Bu sitede Volkswagen Yetkili Satis yerinden katilan yokmu acaba ? Vallahi UZAY OTO veya AYDIN / LENA hatta DOGUS OTO´yu Sponsor olarak bekliyorum ! Sahkan Otomotiv´de katildi ne mutlu devamida gelir insallah.

drozia
28 03 2011, 20:51
Bu sitede Volkswagen Yetkili Satis yerinden katilan yokmu acaba ? Vallahi UZAY OTO veya AYDIN / LENA hatta DOGUS OTO´yu Sponsor olarak bekliyorum ! Sahkan Otomotiv´de katildi ne mutlu devamida gelir insallah.
burada yazılanlar onları rahatsız edebilir..

VW_Passat
28 03 2011, 20:52
burada yazılanlar onları rahatsız edebilir..

hakikatlari yazdigimiz icinmi ?

drozia
28 03 2011, 21:01
hakikatlari yazdigimiz icinmi ?
evet aynen öyle kardeşim
buraları takip ettiklerinden adım gibi eminim,bi tanesinden ses çıkıyor mu yok

HeRo_57
28 03 2011, 21:06
Aynen buradaki Yazılanlar onları Rahatsız Eder Gerçekler Acıdır...

Arguss
28 03 2011, 21:07
Uzay oto Aksesuar bölümü sponsor olabilir ama "Uzay oto" olarak zannetmem

sryrcngz
28 03 2011, 21:18
İyi akşamlar sevgili abilerim Sahibinden.com'da üyeliği olanlardan bi ricam olucak altta linkini verdiğim ilanı şikayet ederseniz benim için çok makbule geçer.Çünkü resimlerdeki bisiklet benim geçen sattığım bisikletin SATILMADAN 1 sene önce çekilmiş resimleri.Acayip sinirlerim bozuldu görünce.:mad:O zaman Sony Ericsson W810i telefonum vardı hepsini onunla çekmiştim :cool:

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-21-vites-ihtiyac-fazlasi-dag-bisikleti-km-hiz-gostergesi-37775765/detay

Saygılar Cengiz

VW_Passat
28 03 2011, 21:29
evet aynen öyle kardeşim
buraları takip ettiklerinden adım gibi eminim,bi tanesinden ses çıkıyor mu yok

bizde hakikat yerine yalan dolan birsey atalim ;) (Bu sefer buradaki tüm Arkadaslarima ve Agabeylerime ayip olur, benim icin Arkadaslik Dostluk daha önemli!)

Saygilar Yasin

errddm
28 03 2011, 21:32
İyi akşamlar sevgili abilerim Sahibinden.com'da üyeliği olanlardan bi ricam olucak altta linkini verdiğim ilanı şikayet ederseniz benim için çok makbule geçer.Çünkü resimlerdeki bisiklet benim geçen sattığım bisikletin SATILMADAN 1 sene önce çekilmiş resimleri.Acayip sinirlerim bozuldu görünce.:mad:O zaman Sony Ericsson W810i telefonum vardı hepsini onunla çekmiştim :cool:

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-21-vites-ihtiyac-fazlasi-dag-bisikleti-km-hiz-gostergesi-37775765/detay

Saygılar Cengiz


Senden alan kişi mi satıyor Cengiz?

bende bu yaz sonu dizimdeki sakatlıktan dolayı artık kullanamayacagım bisikletimi satmıştım..:(

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-dag-bisikleti-kros-satilik-0-ayarinda-sedona-711-18-bisiklet-33961044/detay

akorkmaz11
28 03 2011, 21:52
Koltuk arkası organizerlar var onlar işinizi görür herhalde. Bir bakın isterseniz, hem koltuk arkasını korur hemde bayağı bir bölmesi var eşya falan koyarsınız..

ilginize teşekkür ediyorum.. aşağıdaki gibi ürünlerden bahsediyorsunuz herhalde... değerlendireceğime emin olabilirsiniz..
http://www.hepsiburada.com/Liste/modacar-10-bolmeli-gri-koltuk-arkasi-organizer-431152/ProductDetails.aspx?productId=otm431152&categoryId=20024978#Gorseller

sakiri
28 03 2011, 22:00
Yasin kardes desene yarina kaldi senin satici ile görüsmen. İnsan böyle seylerde cok stres yapiyor. Hic yerinde olmak istemezdim. Aracinin fiyatini düsürme 25.000 asagiya verme sakin. Hemen teslim olma belkide seni biktirmak icin öyle bir taktik uyguluyorlarki sende hemen araci sat onlara.

srcn09
28 03 2011, 22:21
ilginize teşekkür ediyorum.. aşağıdaki gibi ürünlerden bahsediyorsunuz herhalde... değerlendireceğime emin olabilirsiniz..
http://www.hepsiburada.com/Liste/modacar-10-bolmeli-gri-koltuk-arkasi-organizer-431152/ProductDetails.aspx?productId=otm431152&categoryId=20024978#Gorseller

Ben Kipa 'da görmüştüm Şeffaf birşeydi çok güzeldi bakılabilir ;)

srcn09
28 03 2011, 22:21
VW yetkili servis vs sponsor olucağını düşünmüyorum ama yetkili kişiler tarafından takip ediliyoruz onu söyliyim :) :)

THoRPiLL
28 03 2011, 22:23
ilginize teşekkür ediyorum.. aşağıdaki gibi ürünlerden bahsediyorsunuz herhalde... değerlendireceğime emin olabilirsiniz..
http://www.hepsiburada.com/Liste/modacar-10-bolmeli-gri-koltuk-arkasi-organizer-431152/ProductDetails.aspx?productId=otm431152&categoryId=20024978#Gorseller

Evet bu tarz ürünler, rica ederim ;)

HeRo_57
28 03 2011, 22:37
İyi akşamlar sevgili abilerim Sahibinden.com'da üyeliği olanlardan bi ricam olucak altta linkini verdiğim ilanı şikayet ederseniz benim için çok makbule geçer.Çünkü resimlerdeki bisiklet benim geçen sattığım bisikletin SATILMADAN 1 sene önce çekilmiş resimleri.Acayip sinirlerim bozuldu görünce.:mad:O zaman Sony Ericsson W810i telefonum vardı hepsini onunla çekmiştim :cool:

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-21-vites-ihtiyac-fazlasi-dag-bisikleti-km-hiz-gostergesi-37775765/detay

Saygılar Cengiz
Şikayet Bölümüne bununla İgili Bir Mail At Kanıtlayabilirsen Kaldırıyorlar... BEnim Navigasyon cihazımın fotoğraflarını çalmışlardı tesadüfen gördüm... hemen şikayet ettim.. Kaldıırldı...

HeRo_57
28 03 2011, 22:39
Senden alan kişi mi satıyor Cengiz?

bende bu yaz sonu dizimdeki sakatlıktan dolayı artık kullanamayacagım bisikletimi satmıştım..:(

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-dag-bisikleti-kros-satilik-0-ayarinda-sedona-711-18-bisiklet-33961044/detay

Geçmiş Olsun Senin Bisikletinde Hiç Fena Değilmiş :) Bende Satayım Bari Ek Gelir olur :D

HeRo_57
28 03 2011, 22:40
VW yetkili servis vs sponsor olucağını düşünmüyorum ama yetkili kişiler tarafından takip ediliyoruz onu söyliyim :) :)

Ozaman Ne Diyoruz... YÖNETİM İSTİFA YÖNETİM İSTİFA :D

srcn09
28 03 2011, 22:40
Benimde bir kaç ilanımı gördüm Necvox satılıyordu en son şikayet filan etmedim ne oldu sonra bilmiyorum :))

exxciting
28 03 2011, 23:14
Malesef siteler feyk ilan kaynıyor ya şikayet et et bitmez :))

drozia
29 03 2011, 09:04
vw yetkili servis vs sponsor olucağını düşünmüyorum ama yetkili kişiler tarafından takip ediliyoruz onu söyliyim :) :)
ağırlıklı olarak onların hatalarından bahsediyoruz aslında ve akıllılarsa buralardan öğrenebilecekleri çok şey bulabilirler
kendilerini düzeltmek için bundan daha iyi bir fırsat olabilir mi

HeRo_57
29 03 2011, 11:55
Drozia Ustam Hiç Sanmıyorum... KEşke dediğiniz Gibi Bizlerin Görüşlerine Göre hareket Etseler...

drozia
29 03 2011, 12:57
drozia ustam hiç sanmıyorum... Keşke dediğiniz gibi bizlerin görüşlerine göre hareket etseler...

en azından müşteri psikolojisini anlarlar biraz okusalar.

sryrcngz
29 03 2011, 14:26
Senden alan kişi mi satıyor Cengiz?

bende bu yaz sonu dizimdeki sakatlıktan dolayı artık kullanamayacagım bisikletimi satmıştım..:(

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-dag-bisikleti-kros-satilik-0-ayarinda-sedona-711-18-bisiklet-33961044/detay

Yok Erdem abim benden alan adam satsa razıyım bu resimlerimi çalıp açmış bide aynısı diyor utanmadan

Saygılar Cengiz

oziie
29 03 2011, 14:27
Selamlar .. Sercan ben necvox yerine yurtdışından maisun mt6505 getirtmeye karar verdim. Sizlerin de haberi olsun - Satılıklar kısmına konu açtım - başka getirtmek isteyen olursa diye

http://www.passatturkiye.com/showthread.php?448-Yurtd%C4%B1%C5%9F%C4%B1ndan-MT-6505-Cihaz%C4%B1-getirtilecek&p=6540#post6540

sryrcngz
29 03 2011, 14:28
Şikayet Bölümüne bununla İgili Bir Mail At Kanıtlayabilirsen Kaldırıyorlar... BEnim Navigasyon cihazımın fotoğraflarını çalmışlardı tesadüfen gördüm... hemen şikayet ettim.. Kaldıırldı...

Dün akşam benim ilanımın linkini ve ilan nosunu da yazıp şikayet ettim ama henüz geri dönen olmadı

sryrcngz
29 03 2011, 14:29
Geçmiş Olsun Senin Bisikletinde Hiç Fena Değilmiş :) Bende Satayım Bari Ek Gelir olur :D

o 2,5 sene önceki hali sattığım zaman daha güzeldi :cool:

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-segway-dag-bisikleti-kros-liselilere-ozel-liselim-bakmadan-gecme-pisman-olma-23469225/detay

Saygılar Cengiz

srcn09
29 03 2011, 16:54
Hayırlı uğurlu olsun Arkadaşlar , BENZİNE 8-9 Kuruş Zam , Dizele 5 kuruş indirim yapılmıştır :) Babama söyledim yarın depoyu fullesin haftaya zam filan gelir :)

Bu da tam 1 yıl önce 27 Mart 2010 'da 10 kuruş zam yapıldıktan sonra ki fiyatlar

Benzin Motorin

İstanbul 3,78- 3,15

İzmir 3,77 3,12

Ankara 3,78 3,15

CanTuran
29 03 2011, 16:55
Bet I never drive a Jetta..... ;)


http://www.youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34

VW_Passat
29 03 2011, 17:16
100 Gün sonra nihayet saticim aradi, epeyce söylendim kendisine.

Kendisi Seminardeymis, haftaya VW AG ile görüsmesi varmis bana rahat edebilecegimiz bir zaman ayirayim dedi ve 12.04.2011 Tarihinde Saat 16:00 da randevu verdi! Yani is 2 Hafta sonraya kaldi.

Saygilar Yasin

HeRo_57
29 03 2011, 17:37
Hayırlı uğurlu olsun Arkadaşlar , BENZİNE 8-9 Kuruş Zam , Dizele 5 kuruş indirim yapılmıştır :) Babama söyledim yarın depoyu fullesin haftaya zam filan gelir :)

Bu da tam 1 yıl önce 27 Mart 2010 'da 10 kuruş zam yapıldıktan sonra ki fiyatlar

Benzin Motorin

İstanbul 3,78- 3,15

İzmir 3,77 3,12

Ankara 3,78 3,15
zamlı Fiyat YArından İtibarenmi uygulanacakmış ???

CanTuran
29 03 2011, 17:45
Hayırlı uğurlu olsun Arkadaşlar , BENZİNE 8-9 Kuruş Zam , Dizele 5 kuruş indirim yapılmıştır :) Babama söyledim yarın depoyu fullesin haftaya zam filan gelir :)

Bu da tam 1 yıl önce 27 Mart 2010 'da 10 kuruş zam yapıldıktan sonra ki fiyatlar

Benzin Motorin

İstanbul 3,78- 3,15

İzmir 3,77 3,12

Ankara 3,78 3,15

Dikkat et amerika sizin arabayı işgal etmesin dolu depoyu görünce... :)

srcn09
29 03 2011, 17:52
zamlı Fiyat YArından İtibarenmi uygulanacakmış ???

Sanırım bu gece yarısından itibaren...

HeRo_57
29 03 2011, 18:01
Babama Söyliyeyim BEnzin Alsın Bari :D

srcn09
29 03 2011, 18:10
VOLKSWAGEN, 71 BİN 43 ADET JETTA'YI GERİ ÇAĞIRACAK

Alman otomobil üreticisi Volkswagen, ABD'de
71 bin 43 adet Jetta model aracını geri çağıracak.
Şirket sözcüsü Sheriece Matias yaptığı açıklamada, araçların hırsızlık
alarmını kontrol eden elektrik sisteminde bulunan sorun nedeniyle geri
çağrılacağını belirterek, uygulamadan 2010 Mart-2011 Mart döneminde üretilen 71
bin 43 adet altıncı nesil Jetta sedan model aracın etkileneceğini kaydetti.
Matias, şu ana kadar soruna ilişkin herhangi bir yaralanma ya da kaza
raporu almadıklarını da ifade etti.

AA

HeRo_57
29 03 2011, 18:14
Türkiyeyi İlgilendirmiyor sanırım...

VW_Passat
29 03 2011, 18:21
Türkiyeyi İlgilendirmiyor sanırım...

Niye Türkiye´ye JETTA´lar nereden geliyor :)

srcn09
29 03 2011, 18:37
TR için de geçerli bir çağrıdır ;) Yasin'in dediği gibi sonuçta araçlar aynı yerden geliyor :)

drozia
29 03 2011, 18:44
zamlı Fiyat YArından İtibarenmi uygulanacakmış ???

Hayır pompalara yansımış
benzin 4.15 mazot 3.55

VW_Passat
29 03 2011, 19:08
Arkadaslar ve Ustalarim,

hepimiz devlete sucluyoruz ama Piyasaya biraz bakin. Almanya´da Devlet Vergi düsürmüstü bir ara ama sonunda Petrol Krallari Petrol Sahipleri Fiyatlari kendi kendilerine yükseltiler. Almanya´da Fiyatlar Borsaya bagli, günde 3 kere Petrol Fiyatlari degisiyor! Onun icin simdi Devlet Vergiden düsürse Petrolcüler yine yükseltecek onun icin Vergide düsmesin devletime gitsin o Vergiler (her ne kadar Paralarin nereye gittigini bilmesekte).

Cok sükür hepimiz Passat biniyoruz, pahali araclara biniyoruz en son söylenenler biz olmamiz gerektigini düsünüyorum :). Bakin Dizel 1,45 €uro idi bugün, yani 2,90 Alman Marki. Zamaninda biri bunu anlatsaydi adamlar Kus isareti gösterirdi size, ama artik 2,90 Marka Litre basina Mazot aliyorum. Cok sükür araba beni üzmüyor Full depo yaptimmi 1.100km götürüyor beni yani 3-4 Haftada bir Dizel aliyorum.

Bu konuda Türkiye´de tek ülke degildir. Her Ülkede Benzine zam geliyor, bunun esas sorumlu tuttugum kisiler Borsada bunu pazarlayanlar ve Spekulasyon yapanlardir ve daha sonra Petrol Sirketleri, SHELL vs. gibi.

Bu benim düsüncemdir, her düsünceye saygi duyarim.

Saygilar Yasin

drozia
29 03 2011, 19:44
Arkadaslar ve Ustalarim,

hepimiz devlete sucluyoruz ama Piyasaya biraz bakin. Almanya´da Devlet Vergi düsürmüstü bir ara ama sonunda Petrol Krallari Petrol Sahipleri Fiyatlari kendi kendilerine yükseltiler. Almanya´da Fiyatlar Borsaya bagli, günde 3 kere Petrol Fiyatlari degisiyor! Onun icin simdi Devlet Vergiden düsürse Petrolcüler yine yükseltecek onun icin Vergide düsmesin devletime gitsin o Vergiler (her ne kadar Paralarin nereye gittigini bilmesekte).

Cok sükür hepimiz Passat biniyoruz, pahali araclara biniyoruz en son söylenenler biz olmamiz gerektigini düsünüyorum :). Bakin Dizel 1,45 €uro idi bugün, yani 2,90 Alman Marki. Zamaninda biri bunu anlatsaydi adamlar Kus isareti gösterirdi size, ama artik 2,90 Marka Litre basina Mazot aliyorum. Cok sükür araba beni üzmüyor Full depo yaptimmi 1.100km götürüyor beni yani 3-4 Haftada bir Dizel aliyorum.

Bu konuda Türkiye´de tek ülke degildir. Her Ülkede Benzine zam geliyor, bunun esas sorumlu tuttugum kisiler Borsada bunu pazarlayanlar ve Spekulasyon yapanlardir ve daha sonra Petrol Sirketleri, SHELL vs. gibi.

Bu benim düsüncemdir, her düsünceye saygi duyarim.

Saygilar Yasin

Almanyada 1.45 euro yani 3.00 TL oluyor ama bizde 3.55 TL işte bu fark ülkeler arası vergilendirme farkıdır

VW_Passat
29 03 2011, 19:47
Almanyada 1.45 euro yani 3.00 TL oluyor ama bizde 3.55 TL işte bu fark ülkeler arası vergilendirme farkıdır

haklisin tabiki. Ama Türkiye´de Benzinde kac tane vergi var ? Almanya´da Benzinde bir sürü vergi var!

drozia
29 03 2011, 20:05
haklisin tabiki. Ama Türkiye´de Benzinde kac tane vergi var ? Almanya´da Benzinde bir sürü vergi var!
valla bilmiyorum kaç tane var
burada sayıdan çok oranlar önemli

drozia
29 03 2011, 20:07
VOLKSWAGEN, 71 BİN 43 ADET JETTA'YI GERİ ÇAĞIRACAK

Alman otomobil üreticisi Volkswagen, ABD'de
71 bin 43 adet Jetta model aracını geri çağıracak.
Şirket sözcüsü Sheriece Matias yaptığı açıklamada, araçların hırsızlık
alarmını kontrol eden elektrik sisteminde bulunan sorun nedeniyle geri
çağrılacağını belirterek, uygulamadan 2010 Mart-2011 Mart döneminde üretilen 71
bin 43 adet altıncı nesil Jetta sedan model aracın etkileneceğini kaydetti.
Matias, şu ana kadar soruna ilişkin herhangi bir yaralanma ya da kaza
raporu almadıklarını da ifade etti.

AA

Jetta Amerika için çok önemli bir araç
çok tutulan bir model
Amerikada VW tesislerinde üretiliyor zaten
Aferin onlara güzel bir recall olmuş

mert
29 03 2011, 21:00
100 Gün sonra nihayet saticim aradi, epeyce söylendim kendisine.

Kendisi Seminardeymis, haftaya VW AG ile görüsmesi varmis bana rahat edebilecegimiz bir zaman ayirayim dedi ve 12.04.2011 Tarihinde Saat 16:00 da randevu verdi! Yani is 2 Hafta sonraya kaldi.

Saygilar Yasin

Şu iş uzamadan sonuca kavuşsa da sende rahat etsen Yasin.

sedat27
29 03 2011, 22:37
Dikkatttt

Ziebart’te Cam Film Uygulamasında Kampanya
15 Mart itibariyle Ziebart Cam Filmi uygulamalarında yüzde 25 indirim kampanya başladı.
Türkiye'de 7 ilde 19 istasyonla araç koruma sistemleri, detaylı işlemler, yararlı aksesuarlar ve son olarak "küçük alan onarım sistemleri" uygulamaları ile 20 yıldır hizmet veren Ziebart, 15 Mart - 09 Nisan 2011 tarihleri arasında yüzde 25 indirimle cam filmi uygulaması hizmeti sunuyor. Tüm filmler, güneşin kanserojen UV ışınlarını yüzde 99 oranında bloke ediyor ve güneşten gelen ısıyı seçilen filmin renk tonuna göre yüzde 45 ile yüzde 65 oranında kesiyor. Ziebart Cam Filmi, sürücü ve yolcuları güneşin zararlı ışınlarından korumayı amaçladığı için genelde açık ton filmler tavsiye edilmekle birlikte isteğe göre farklı amaçlarla farklı tonlar da uygulanabiliyor. Cam filmi uygulatırken dikkat edilmesi gereken bir nokta da güvenli görüşün ve aracın içinin görünürlüğünün engellenmemesi gerektiğidir. Uygulandığında orijinal renkli cam görünümü veren, estetik oluşunun yanı sıra birçok fayda da sağlayan Ziebart Cam Filmleri, ortasında titanyum veya alüminyumdan yapılmış metalize bir tabaka da içeren toplam 5 kattan oluşuyor. Çok katlı metalize film, kapkaççıların camı kırıp araç içine ulaşmalarını zorlaştırıyor; kaza anında kırılan camı bir bütün olarak tuttuğu için de kırılan cam parçacıklarının uçuşarak sürücü ve yolcuları yaralamasını büyük oranda engelliyor. Ziebart, cam filmi uygulamasından sonra otomobil sizin olduğu sürece ve yılda 1 kez bakım yaptırma şartıyla kalkma, kabarma ve soyulmalara karşı ömür boyu garanti sunuyor. Kampanya boyunca Ziebart istasyonlarına giden kullanılmakta olan otomobil sahiplerini ise ayrıca Antibakteriyel Temizlik ve Koruma ile ilgili farklı bir fırsat daha bekliyor.

HeRo_57
29 03 2011, 22:48
Hayır pompalara yansımış
benzin 4.15 mazot 3.55

Benzin fiyatlarına Zam Yapan Zatları Saygıyla Anıyorum...

Suat
29 03 2011, 22:50
Bu sitede Volkswagen Yetkili Satis yerinden katilan yokmu acaba ? Vallahi UZAY OTO veya AYDIN / LENA hatta DOGUS OTO´yu Sponsor olarak bekliyorum ! Sahkan Otomotiv´de katildi ne mutlu devamida gelir insallah.
........

HeRo_57
29 03 2011, 22:52
TR için de geçerli bir çağrıdır ;) Yasin'in dediği gibi sonuçta araçlar aynı yerden geliyor :)

Ya Ama ABD Deki Jettaları Diyor... Biz ABD'de Değilizki....

HeRo_57
29 03 2011, 22:53
Yasincim vw ile bağımız yok ama e-grupindirimi olarak artık bizde varız aranızda :)
hepinizi bekleriz..
umarım uzun süre bir arada olma imkanımız olur :))

Ozaman Sizde Aramıza Hoş Geldiniz... VW Araçlar İçin İndirim Fırsatlarını Bekliyoruz...

errddm
29 03 2011, 22:54
Dikkatttt

Ziebart’te Cam Film Uygulamasında Kampanya
15 Mart itibariyle Ziebart Cam Filmi uygulamalarında yüzde 25 indirim kampanya başladı.
Türkiye'de 7 ilde 19 istasyonla araç koruma sistemleri, detaylı işlemler, yararlı aksesuarlar ve son olarak "küçük alan onarım sistemleri" uygulamaları ile 20 yıldır hizmet veren Ziebart, 15 Mart - 09 Nisan 2011 tarihleri arasında yüzde 25 indirimle cam filmi uygulaması hizmeti sunuyor. Tüm filmler, güneşin kanserojen UV ışınlarını yüzde 99 oranında bloke ediyor ve güneşten gelen ısıyı seçilen filmin renk tonuna göre yüzde 45 ile yüzde 65 oranında kesiyor. Ziebart Cam Filmi, sürücü ve yolcuları güneşin zararlı ışınlarından korumayı amaçladığı için genelde açık ton filmler tavsiye edilmekle birlikte isteğe göre farklı amaçlarla farklı tonlar da uygulanabiliyor. Cam filmi uygulatırken dikkat edilmesi gereken bir nokta da güvenli görüşün ve aracın içinin görünürlüğünün engellenmemesi gerektiğidir. Uygulandığında orijinal renkli cam görünümü veren, estetik oluşunun yanı sıra birçok fayda da sağlayan Ziebart Cam Filmleri, ortasında titanyum veya alüminyumdan yapılmış metalize bir tabaka da içeren toplam 5 kattan oluşuyor. Çok katlı metalize film, kapkaççıların camı kırıp araç içine ulaşmalarını zorlaştırıyor; kaza anında kırılan camı bir bütün olarak tuttuğu için de kırılan cam parçacıklarının uçuşarak sürücü ve yolcuları yaralamasını büyük oranda engelliyor. Ziebart, cam filmi uygulamasından sonra otomobil sizin olduğu sürece ve yılda 1 kez bakım yaptırma şartıyla kalkma, kabarma ve soyulmalara karşı ömür boyu garanti sunuyor. Kampanya boyunca Ziebart istasyonlarına giden kullanılmakta olan otomobil sahiplerini ise ayrıca Antibakteriyel Temizlik ve Koruma ile ilgili farklı bir fırsat daha bekliyor.

Ziebart cam filminden gerçekten çok memnunum..Ancak bu indirim in pek gerceklik payı yok..Nasıl yok şöle: Liste fiyatları gerçekten şişirilmiş biraz..onun üzerinden indirim var gibi gözüküyor ancak normal zamanlarda da gittiğiniz de ki ben o şekilde yaptırmıştım..Nakit ödemede fiyatı baya düşürebiliyorlar..

Bu arada iyi hatırlattın Sedat abi, cam filminin yıllık bakım zamanı geldi bizim passat ın..Gerçi herhangi bir sorunu yok ama yaptırmak lazım heralde..

srcn09
29 03 2011, 22:55
Yasincim vw ile bağımız yok ama e-grupindirimi olarak artık bizde varız aranızda :)
hepinizi bekleriz..
umarım uzun süre bir arada olma imkanımız olur :))

Yeni sponsorumuz olarak hoşgeldin diyelim Suat Abim :)


Umarım herşey yolundadır sağlığın ?

Suat
29 03 2011, 22:58
Yeni sponsorumuz olarak hoşgeldin diyelim Suat Abim :)


Umarım herşey yolundadır sağlığın ?

Hoşbulduk Sercan; çok şükür yavaş yavaş daha iyi oluyorum. bir aya kadar sahalara dönerim inşallah :)

srcn09
29 03 2011, 22:58
Hoşbulduk Sercan; çok şükür yavaş yavaş daha iyi oluyorum. bir aya kadar sahalara dönerim inşallah :)

Çok sevindim herşeyin yolunda olmasına Suat Abim ;)

Suat
29 03 2011, 23:00
Ozaman Sizde Aramıza Hoş Geldiniz... VW Araçlar İçin İndirim Fırsatlarını Bekliyoruz...

Hoşbulduk..

umarım birbirinden güzel indirimler yapma fırsatı buluruz, hele hele passatlarla ilgili yakalayacağımız fırsatlar olursa ben bizzat buradan da duyurmaya çalışırım sizlere.
ama yine de diğer fırsatları da es geçmeyin tabi :)

Can
29 03 2011, 23:00
Suat abi Kilerin altındaki alt geçitten geçerken gördüm 2 hafta önce,el kol yaptım köprünn altında ama görmedin ;)
Arka kapıda ezikler vardı bu arada,onlar ne ara oldu?

HeRo_57
29 03 2011, 23:05
Hoşbulduk..

umarım birbirinden güzel indirimler yapma fırsatı buluruz, hele hele passatlarla ilgili yakalayacağımız fırsatlar olursa ben bizzat buradan da duyurmaya çalışırım sizlere.
ama yine de diğer fırsatları da es geçmeyin tabi :)
İlgimizi ÇEken Fırsatlarınız İllaki Olacaktır... Takipte Kalıcaz...

Suat
29 03 2011, 23:05
Suat abi Kilerin altındaki alt geçitten geçerken gördüm 2 hafta önce,el kol yaptım köprünn altında ama görmedin ;)
Arka kapıda ezikler vardı bu arada,onlar ne ara oldu?

Can onlar 3 hafta önceki kazada oldu , servis çektirip boya yapıcaz dedi. bende boya olacağına böyle kalsın dedim.
çok belli olmuyor diye düşünüyordum ama ya belli oluyor yada sende Şahin gibi göz var :)
hangisi?

Can
29 03 2011, 23:08
Abi bayağı belli oluyor ya :(
Bence boyat gitsin.Satarken çok farketmiyor araç temiz olduktan sonra.
Ama boyatırsan önce foto çek.
Tabi senin bileceğin iş o,gözüne batmıyorsa kalsın ;)

Suat
29 03 2011, 23:15
Abi bayağı belli oluyor ya :(
Bence boyat gitsin.Satarken çok farketmiyor araç temiz olduktan sonra.
Ama boyatırsan önce foto çek.
Tabi senin bileceğin iş o,gözüne batmıyorsa kalsın ;)

can aslında biraz artık arabanın sağında solunda ufak şeyleri bilerek yaptırmıyorum, arabayı yıkatmıyorum sık sık (yani yıkatmıyordum aşağı inebildiğimde :) )
abi bildiğin nazar değiyor arabaya, durduğu yerde başına gelmedik kalmadı.
korkuyorum artık vallahi..

ama sen şimdi kafamı karıştırdın dur bi daha düşüneyim bu konuyu.

Cuneyt
29 03 2011, 23:17
Cüneyt bey, Ankaradaysanız biliyorsunuzdur bir buluşma, tanışma organize etmeyi düşünüyoruz.

Eğer tarihi size uyarsa sizide aramızda görmekten ve sizinle tanışmaktan şahsen ben son derece memnun olurum...

Bilmukabele.

Ancak arkadaşlar beni mazur görsünler, acil ve acele tamamlanması gereken, sorumluluk arz eden işlerim var.

Yasin’in durumu özellik arz ettiğinden çok müsait olmamama rağmen forumda bilgi paylaşımda bulundum, yardımcı olabilirim ümidiyle.

Yasin hepinizinde bildiği gibi mutedil ve itidallı bir arkadaşımızdır,

Ama kızgınlık ve öfke en olgun, en zeki insanı bile geri dönüşü olmayan pişmanlıklara gark edebilir ki bu kural hepimiz için geçerli.

Yasin ola ki bir anlık ve kızgınlıkla yanlış bir karar vermesin diye düşüncelerimi paylaşma ihtiyacı duydum.

Böyle kritik zamanlarda insanın sağlıklı karar vermesi daha da güçleşir, insanın desteğe, morale ve yardıma ihtiyacı olur,

Biz de elimizden geldiğince forumdaki diğer arkadaşların yaptığı gibi Yasin’ e yardımcı olmak, onu rahatlatmak amacıyla paylaşımda bulunduk.

İnşallah daha sonraki buluşmalarda zaman olursa, işlerimden de fırsat bulabilirsem beraber olma imkanına sahip olabiliriz,

Nazik teklifinizden dolayı teşekkür ediyorum,

Sağolun.

Cuneyt
29 03 2011, 23:25
Sercan,

Hero57,

Frisby06,

Can

Ve sınava giren diğer genç arkadaşlar,

Birkaç satır yazıp size moral vermek isterdim ama çok fazla zaman bulamadım,

Forumu zaman zaman takip edebilsem de yazmaya fırsatım olmadı.

Bu yüzden kusuruma bakmasınlar.

İnşallah bundan sonra arkadaşlarımızın önünde hangi sınavları varsa gönüllerinin arzu ettiğince ve istedikleri gibi bir netice alırlar,

Mevlamdan bu arkadaşlarıma zihin açıklığı, sağlık ve sıhhat vermesini temenni ediyorum.

Aramızdan bazı arkadaşlar hedeflerine hemen ulaşırken bazıları biraz daha geç hedeflerine ulaşabilirler, bu da son derece doğal ve olağan.

Hedeflerine hemen ulaşamayacak olan arkadaşlar olacak olursa da tavsiyem acele etmesinler, gerekirse imkanları ve vakitleri varsa 1 yıl daha, 2 yıl daha beklesinler, hedefledikleri ve arzu ettikleri bölümü okusunlar. ( inşallah herkes istediği bölüme çabucak yerleşir, temennimiz bu yönde )

Arkadaşlarımızın üniversiteye girmek için acele ettiklerini bilsem de burada en doğru karar hedef koyduğunuz bölüme gitmeniz ve istediğiniz üniversiteye yerleşmeniz olacaktır diye düşünüyorum.

Puanım herhangi bir yere tutsun, ben de orada tahsilime başlayayım demek çok doğru bir karar olmayacaktır sizin açınızdan.

Arkadaşlarımız sınavdan çıktıktan sonra

"Ben elimden geleni yaptım, aileme ve kendime karşı olan sorumluluklarımı yerine getirdim, daha iyisini yapamazdım” diyebiliyorlarsa ,

Hiç acele etmesinler, vicdanları ve kafaları rahat olsun, aileleriyle otursun konuşsunlar, durumu güzelce, tatlı dille ve güleryüzle izah etsinler, ailelerin de onayını da aldıktan sonra, istedikleri ve arzu ettikleri üniversiteye gitmek için 1 yıl daha beklesinler ve hedefleri doğrultusunda ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışsınlar.

Cuneyt
29 03 2011, 23:29
Arkadaşlar unutmayın, doğanın kanunu bu,

Kainat böyle yaratılmış,

İnsana sadece çalıştığı kadarı var,

Siz ne kadar çalışırsanız karşılığını o kadar alırsınız.

Buradan size, kendime ve herkese bana göre başarının formulünü açıklıyorum ;

Doğru hedef koymak, çalışmak ve sabretmek.

Bu üçünü ne kadar doğru kurgular, ne kadar iyi bir araya getirirseniz o kadar başarılı olursunuz.

Hedef koymaz, yeterince çalışmaz, istikrarı sağlamaz, çabuk pes ederseniz kendinizi rüzgarın sizi savurduğu yerde bulursunuz hep.

Hayatınıza siz değil, hep başkaları yön verir.

Başarıya ulaşmak istiyorsanız fedakarlık yapmanız gerekir.

Bu her konuda böyledir.


Arkadaşlar yazdıklarımı da sakın ukalalık olarak, bilgiçlik taslamak olarak algılamayın,

Beraber ortak bir nokta üzerinde bir şeyler paylaşıyoruz,

Siz bana, ben size elimden geldiğimce yardımcı olmaya çalışıyorum,

Bu konuyu da böyle değerlendirin,

Düşüncelerim yanlış olur, doğru olabilir size göre, katılırsınız katılmazsınız hiç önemli değil,

Önemli olan yukarda yazılan satırların size karşı bir samimiyetin tezahürü, duyguların cümlelere, satırlara yansıması olduğunu bilmenizdir,

Hepinize başarılar diliyorum arkadaşlar.

HeRo_57
30 03 2011, 07:22
Çok Teşekkür Ederim Yazdıklarınıza Bende Katılıyorum... Bu Sene Elimden GElenin En İyisini Yapmaya Çalıştım... Bahane Gibi Gelecek Belki Ama Meslek Lisesinde Okuyorum Son Senede Biz Staj Görüyoruz... Ben Bankada Staj Görüyorum Gerçekten Çok Yoğun Oluyor Akşama KAdar Koşturmaca... 5 Dk Oturup Dinlenecek Vaktim Olmuyor.... Akşamları spora gidiyorum... Dolayısıyla PEk Fazla Çalışamadım.... Ama Bu TEmpoda YApılabilecek En İyisini yapmaya Çalıştım... Benim İçim Rahat Bu Sene Olmazsa Seneyede Gidebilirim Diyorum... Ailem Benim Düşüncelerime Önem VErdiği İçin Karşı Çıkacaklarını Zannetmiyorum Ama bir An Önce YErleşmemi İstediklerinide Biliyorum.... Bakalım Hayırlısı Neyse O Olsun....

THoRPiLL
30 03 2011, 08:12
Bilmukabele.

Ancak arkadaşlar beni mazur görsünler, acil ve acele tamamlanması gereken, sorumluluk arz eden işlerim var.

Yasin’in durumu özellik arz ettiğinden çok müsait olmamama rağmen forumda bilgi paylaşımda bulundum, yardımcı olabilirim ümidiyle.

Yasin hepinizinde bildiği gibi mutedil ve itidallı bir arkadaşımızdır,

Ama kızgınlık ve öfke en olgun, en zeki insanı bile geri dönüşü olmayan pişmanlıklara gark edebilir ki bu kural hepimiz için geçerli.

Yasin ola ki bir anlık ve kızgınlıkla yanlış bir karar vermesin diye düşüncelerimi paylaşma ihtiyacı duydum.

Böyle kritik zamanlarda insanın sağlıklı karar vermesi daha da güçleşir, insanın desteğe, morale ve yardıma ihtiyacı olur,

Biz de elimizden geldiğince forumdaki diğer arkadaşların yaptığı gibi Yasin’ e yardımcı olmak, onu rahatlatmak amacıyla paylaşımda bulunduk.

İnşallah daha sonraki buluşmalarda zaman olursa, işlerimden de fırsat bulabilirsem beraber olma imkanına sahip olabiliriz,

Nazik teklifinizden dolayı teşekkür ediyorum,

Sağolun.

Anlıyorum, umarım başka bir zaman sizinle tanışmak nasip olur..