PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315

Can
23 04 2011, 22:29
Cancığım merhaba. Bende meguiars ın ürünlerinden sipariş verdim. Nasıl uygulayacam ben bu kiyasalları arabaya. Kaş yapıyım derken göz çıkartmayımda sonra:hh. Kil dediğiniz önemli bir malzememi. Olmazsa olmazmı? Ne iş görüyor? Siparişimde kil yoktu. Onudamı sipariş vermeliyim?
Sercan sendende cevap bekliyorum bu konuda.
Tecrübe eden tüm abilerimden ve kardeşlerimden bilgilerini benimle paylaşmalarını bekliyorum. Saygılar, İbrahim.

İbrahim abi boya koruma bölümüne yeni bir konu açarsan oradan yardımcı olayım,hemde merake den arkadaşlar faydalansın :)

ibrahimtopaktas
23 04 2011, 22:33
Lastiklerden hiç memnun değiliz!!!
Çok yol sesi geliyor içeri ve bunun %90 ı lastikten kaynaklı.
Bridgestone Turanza lastikler dha önceki aracımız olan Vectrada standart gelmişti.4 yıl hep aracın yalıtımı kötü sanmıştık.Sonra Michelin Primacy Hp taktırdık ve inanın lastik sesi duymak imkansız hale gelmişti.
Aynı durum Passattada var.Babamın yakın arkadaşlarında birer tane Passat var.Onların araçlarında Michelin Primacy Hp var ve pamuk gibi,çok sessiz.Ancak bizim araçta yol sesindne durulmuyor resmen.Bir video çektim,150 km/h civarları içeri giren yol sesine bakın;

http://s749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/?action=view&current=Video0001.mp4

Not:Videoyu çekerken araç 4.vites 4000 devir 150 km/h civarlarındaydı,TSI gitmiyor diyenlerede buradan sevgiler olsun.
Emniyet kemeri takılı olmayan bendim,videoyu çekebilmek için :)
Senin lastikler ne tam anlayamadım. Turanzamı? Yoksa başka birşeeymi? Benim lastikler Pirelli P7 Cinturato 97W XL ECO. Ben memnunum şu anda. Hem yol sesi olarak, hem yumuşaklık olarak, hemde yol tutuş olarak gayet başarılı görünüyor.

ibrahimtopaktas
23 04 2011, 22:37
İbrahim abi boya koruma bölümüne yeni bir konu açarsan oradan yardımcı olayım,hemde merake den arkadaşlar faydalansın :)
Canımın içi Cancığım :), ben cahilim bu konularda; nasıl açılıyor konu ben bilmiyorum. Senin hatrına bir uğraşıyım açmak için.

VW_Passat
23 04 2011, 22:38
Lastiklerden hiç memnun değiliz!!!
Çok yol sesi geliyor içeri ve bunun %90 ı lastikten kaynaklı.
Bridgestone Turanza lastikler dha önceki aracımız olan Vectrada standart gelmişti.4 yıl hep aracın yalıtımı kötü sanmıştık.Sonra Michelin Primacy Hp taktırdık ve inanın lastik sesi duymak imkansız hale gelmişti.
Aynı durum Passattada var.Babamın yakın arkadaşlarında birer tane Passat var.Onların araçlarında Michelin Primacy Hp var ve pamuk gibi,çok sessiz.Ancak bizim araçta yol sesindne durulmuyor resmen.Bir video çektim,150 km/h civarları içeri giren yol sesine bakın;

http://s749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/?action=view&current=Video0001.mp4

Not:Videoyu çekerken araç 4.vites 4000 devir 150 km/h civarlarındaydı,TSI gitmiyor diyenlerede buradan sevgiler olsun.
Emniyet kemeri takılı olmayan bendim,videoyu çekebilmek için :)

Can bu ne böyle, vallahi cok sesliymis Lastikler !

errddm
23 04 2011, 22:39
Can bu ne böyle, vallahi cok sesliymis Lastikler !

Bridgestone Turanza ER300..Bizdede aynısı var..gerçekten michelin e göre baya yol sesi yapıyor..

VW_Passat
23 04 2011, 22:40
Canımın içi Cancığım :), ben cahilim bu konularda; nasıl açılıyor konu ben bilmiyorum. Senin hatrına bir uğraşıyım açmak için.

Abicim Cahillik nedemek, hepimiz cahiliz hepimiz birbirimizden birseyler ögreniyoruz. Buranin amaci bu zaten.

Konuyu acmak istedigin Bölüme gir (misal Wax vs. icin burasi http://www.passatturkiye.com/forums/11-Wax-Glaze-Sealant-Kil-Parlatma-%C4%B0%C5%9Flemleri) ve orada + Yeni bir Konu ac diye yaziyor oraya tikla Konu Basligini yaz ve daha sonra sorunu yaz islem bitti :)

ibrahimtopaktas
23 04 2011, 22:48
İbrahim abi boya koruma bölümüne yeni bir konu açarsan oradan yardımcı olayım,hemde merake den arkadaşlar faydalansın :)
Açtım Can. Buyur yaz hadi bakalım. Engin bilgilerinle donat. Bende bilmediğim yada anlamadığım yerleri sorayım sana.

Can
23 04 2011, 22:52
Tamamdır :)

sedat27
23 04 2011, 23:06
erdem biliyor benim lastikleri michelin.gercektende sessizler araba evrim gecirdi resmen tavsiye olunur.
Bende daha baska lastik almam.hepsini denedim son kararimdir.:))


Valla haklısın Can..bencede yol sesi biraz fazla.Ancak bizi çok rahatsız etmiyor..Bu arada RCD 510 diyorum sana :) Gece rcd 310 fena olmuş

ibrahimtopaktas
23 04 2011, 23:09
erdem biliyor benim lastikleri michelin.gercektende sessizler araba evrim gecirdi resmen tavsiye olunur.
Bende daha baska lastik almam.hepsini denedim son kararimdir.:))
Michelin sessizlikte, yumuşaklıkta ve yol tutuşta kendini kanıtlamış bir marka zaten. Bende son 4 yıldır michelin energy kullandım eski aracımda. Çok farketmişti her konuda.

VW_Passat
24 04 2011, 09:40
Ben bu Michelin Markasi ve Lastiklerini + Lastiklerin Profillerini hic isinamadim !

VW_Passat
24 04 2011, 10:01
Teker Konusuna girmisken buyrun 2010 Yazlik Teker Testi ADAC´nin (yenisi daha cikmadi !).

Kazana 1. olan Pirelli P7 olmustur!

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/TekerTest.jpg

Can
24 04 2011, 10:12
Abi lastik işi kullanıcıya ve ülkeye göre çok farkediyor.
Michelin Primacy Hp lastikler performans olarak Turanzadan farksız.+ olarak sessizlik ve müthiş bir kar performansı var.

errddm
24 04 2011, 10:25
Teker Konusuna girmisken buyrun 2010 Yazlik Teker Testi ADAC´nin (yenisi daha cikmadi !).

Kazana 1. olan Pirelli P7 olmustur!

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/TekerTest.jpg

Madem kazanan lastik pirelli p7..Bir şekilde bunu almam lazım :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-ve-lastik-jant-ve-lastik-takimlari-vw-scirocco-r-line-jant-ve-lastikleri-42426604/detay/

drozia
24 04 2011, 10:25
Lastiklere biraz fazla haksızlık yapıyoruz.
Arkadaşlar isviçrede yaşamıyoruz.
Türkiye yollarında daha ne bekleyebilirsiniz ki..
Sizin ses yapıyor dediğiniz lastikle otoyola çıktığınızda sesin kesildiğini fark etmiyormusunuz
Bende de Bridgestone turanza var otobanda ses yok yağ gibi
ama duble uyduruk yola girdin mi ses var lastikten kaynaklanmıyor mıcırlı kalitesiz asvalttan
michlene de taksan aynı ses gelir

VW_Passat
24 04 2011, 10:47
Lastiklere biraz fazla haksızlık yapıyoruz.
Arkadaşlar isviçrede yaşamıyoruz.
Türkiye yollarında daha ne bekleyebilirsiniz ki..
Sizin ses yapıyor dediğiniz lastikle otoyola çıktığınızda sesin kesildiğini fark etmiyormusunuz
Bende de Bridgestone turanza var otobanda ses yok yağ gibi
ama duble uyduruk yola girdin mi ses var lastikten kaynaklanmıyor mıcırlı kalitesiz asvalttan
michlene de taksan aynı ses gelir

Drozia ustam,

sirf Ercüment abim ile sizin icin benim ve kendi arabasi ile sürdük malesef Rüzgar sesi Haric Lastiklerden rahatsiz edici ses gelmiyordu!

Türkiye´deki Otoban ve Sehir icin yollari nasil bir Asfalt ise yag gibidir ve Lastikten hic bir ses cikmiyor zaten, ama dedigin Duble Mucurlu Yollara girdinmi Passat titreme yapiyorken Lastikten nasil ses gelmesin :). Vallahi Türkiye´yi kötülüyoruz ama biraz komsu ülkelerimize bakalim, ondan sonra Vatanim Cennetmis diyeceksiniz zaten ;)

Can
24 04 2011, 10:51
250 kmlik Kırklareli yolculuğumuzda başımı çatlatan bir lastik Turanza.Otoyol felan farketmiyor.Ses yapmadığı tek yer tek tük yapılan sessiz asfaltlar.
Onunda videosu var ama yüklemesi çok uzun sürer.

Ayrıca hafif br kar yağsın,lastik resmen demir gibi oluyor ve en ufak karda kaymaya başlıyor.
Ben sevmiyorum bu lastikleri,kullananlarında çoğu sevmiyor zaten :)

VW_Passat
24 04 2011, 10:54
250 kmlik Kırklareli yolculuğumuzda başımı çatlatan bir lastik Turanza.Otoyol felan farketmiyor.Ses yapmadığı tek yer tek tük yapılan sessiz asfaltlar.
Onunda videosu var ama yüklemesi çok uzun sürer.

Ayrıca hafif br kar yağsın,lastik resmen demir gibi oluyor ve en ufak karda kaymaya başlıyor.
Ben sevmiyorum bu lastikleri,kullananlarında çoğu sevmiyor zaten :)

Can,

yazlik Lastiki Kisin kullandinmi ne beklenir zaten ;)

VW_Passat
24 04 2011, 11:00
Her ne kadar mucurluda olsa, aracin icinde bu Yol yüzünden titresime magruzda kalsam seviyorum yaw memleketimi. Hadin bana söyleyin Avrupa Yollarinda böyle Manzaralar görebiliyormuyuz ? Kamyonun yüklü haline bakin ve Yolun güzelligine bakin (aklima Final Destination Filminde bir bölüm aklima geliyor hemen) ;).

NOT: Resimi kendim cekmisimdir Fethiye - Ölüdeniz den Didim / Altinkum a dönüste ;)

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/Memleket.jpg

Can
24 04 2011, 11:15
Abi işte diyorum ya,Michelinde yazlık lastik ama kar performansıda çok iyi :)

VW_Passat
24 04 2011, 11:20
Abi işte diyorum ya,Michelinde yazlık lastik ama kar performansıda çok iyi :)

Ben Yazin ve Kisin Lastik ve Jant degistiriyorum, Kisin Yazlik ile burada Almanya´da gitmek hayatinla oynuyorsun demektir. Yani Yazlik Lastiklerden fazla birsey bekleme Can im :)

errddm
24 04 2011, 11:22
valla bir kere bile kış lastiği almadık biz..Hep 4 mevsim diye geçen yazlık lastik kullandık..Ancak karda -kışta aracı çıkarmayız..Çok acil birşey olmadıkça..Onun haricinde yagmurda ve sogukta , yazlık lastiklerde gayet yeterli geliyor bana..ancak karda yetersiz kalacaktır şüphesiz..

Veysel
24 04 2011, 11:37
Bridgestone er 300 lastikleri olanlar.Bu lastikler cok erken özelligini kaybediyor Distan lastigin profili cok iyi görünsede aslinda lastik özelligini kaybetmistir.Kendi aracimda olan lastik.Ben de ayni lastigi kullaniyordum profili de yeni gibi olmasina ragmen ses yapiyordu .Simdi Michelin kullaniyorum hic ses yok.Hatta önceden bilyalar mi bozuk diye ustayla deneme sürüsü bile yapmistik.Ama usta sesin lastiklerden geldigini anladi .Lastikleri degistirince ne ses ne gürültü.Lastikte profilin iyi olduguna aldanmayin.

drozia
24 04 2011, 11:45
Bridgestone er 300 lastikleri olanlar.Bu lastikler cok erken özelligini kaybediyor Distan lastigin profili cok iyi görünsede aslinda lastik özelligini kaybetmistir.Kendi aracimda olan lastik.Ben de ayni lastigi kullaniyordum profili de yeni gibi olmasina ragmen ses yapiyordu .Simdi Michelin kullaniyorum hic ses yok.Hatta önceden bilyalar mi bozuk diye ustayla deneme sürüsü bile yapmistik.Ama usta sesin lastiklerden geldigini anladi .Lastikleri degistirince ne ses ne gürültü.Lastikte profilin iyi olduguna aldanmayin.
ben sese kafamı takmıyorum yani neticede yol sesi ve ülkemiz yollları kaymak gibi değil
ancak bu turanzanı yol tutuşu çok iyi yağmur olsun yaz olsun çok memnunum

Veysel
24 04 2011, 11:51
Drozia ustam,bir dahaki lastik secimini Michelin yaparsan aradaki farki anlarsin.Aractan sadece rüzgar sesi geliyor

errddm
24 04 2011, 11:57
sedat abim'in arabasına ilk bindiğimde continental vardı sanırım lastik olarak..daha sonra 4 adet michelin primacy hp aldı..Aldıktan sonra gerçekten arabada ses kalmamıştı..Ki bridgestone lar continental lerden de fazla ses yapıyor..

VW_Passat
24 04 2011, 12:06
Bridgestone er 300 lastikleri olanlar.Bu lastikler cok erken özelligini kaybediyor Distan lastigin profili cok iyi görünsede aslinda lastik özelligini kaybetmistir.Kendi aracimda olan lastik.Ben de ayni lastigi kullaniyordum profili de yeni gibi olmasina ragmen ses yapiyordu .Simdi Michelin kullaniyorum hic ses yok.Hatta önceden bilyalar mi bozuk diye ustayla deneme sürüsü bile yapmistik.Ama usta sesin lastiklerden geldigini anladi .Lastikleri degistirince ne ses ne gürültü.Lastikte profilin iyi olduguna aldanmayin.

Veysel Abim,

Bridgestone Potenza vardi eski aracimda simdi ise Continental ContiSportContact 3 var (di) ve her ikiside cok sessiz ! Rüzgar Sesi olayina gelince, ilk baslarda Ses yoktu ama Ses artmaya basladi nedense bende.

Saygilar Yasin

VW_Passat
24 04 2011, 12:07
ADAC Testin´de en Ses veren Lastik Michelinmis, en iyisi ise Pirelli P7 diyor ADAC !

sakiri
24 04 2011, 12:08
Veysel Abim,

Bridgestone Potenza vardi eski aracimda simdi ise Continental ContiSportContact 3 var (di) ve her ikiside cok sessiz ! Rüzgar Sesi olayina gelince, ilk baslarda Ses yoktu ama Ses artmaya basladi nedense bende.

Saygilar Yasin
slm yasin kardes. uzun zamandir konulari takip edemiyordum. Senin passat daha duruyormu hallettinmi saticinla olan islerini saygilar.

VW_Passat
24 04 2011, 12:15
slm yasin kardes. uzun zamandir konulari takip edemiyordum. Senin passat daha duruyormu hallettinmi saticinla olan islerini saygilar.

Yüksel abim,

hayir is halolmadi daha. VW´ye geri iade icin Talep yolladik simdi o Talebin cevabini bekliyoruz Saticim ile!

Saygilar Yasin

Can
24 04 2011, 12:17
O zaman ADAC taraflı bir test yapmış Yasin abi.Michelinlerde kesinlikle ses problemi yok :)

drozia
24 04 2011, 12:20
Drozia ustam,bir dahaki lastik secimini Michelin yaparsan aradaki farki anlarsin.Aractan sadece rüzgar sesi geliyor

E artık ondan alıcam ki farkı göreyim

Veysel
24 04 2011, 12:21
Rüzgar sesi tamamen aracin yalitimindan kaynaklaniyor bence.Bu arada aracin kapi fitillerinin Düzce de standart profilden alindigini biliyormuydunuz?

drozia
24 04 2011, 12:23
Rüzgar sesi tamamen aracin yalitimindan kaynaklaniyor bence.Bu arada aracin kapi fitillerinin Düzce de standart profilden alindigini biliyormuydunuz?

yok artık..

VW_Passat
24 04 2011, 12:24
Rüzgar sesi tamamen aracin yalitimindan kaynaklaniyor bence.Bu arada aracin kapi fitillerinin Düzce de standart profilden alindigini biliyormuydunuz?

daha neler, yok artik biz Made in Germany almiyormuyduk. Simdi Japonyadan Türkiye´ye mi gectik ;) :))

Veysel
24 04 2011, 12:35
Inan gercekten öyle.Komsum calisiyor standart profilde.Passatlari ucuza maletmek icin ellerinden geleni yapiyorlar.Ama kapi fitilleri Türkiyeden geliyor diye adi oldugunu sanma.Daha bir cok arac markasina satiyorlar.Yani uzak dogudan gelenler gibi adi degil

VW_Passat
24 04 2011, 12:37
Inan gercekten öyle.Komsum calisiyor standart profilde.Passatlari ucuza maletmek icin ellerinden geleni yapiyorlar.Ama kapi fitilleri Türkiyeden geliyor diye adi oldugunu sanma.Daha bir cok arac markasina satiyorlar.Yani uzak dogudan gelenler gibi adi degil

Vay be, aracimizda Türkiye imalati var. Abicim inanirim ama peki Ses Fitillerden girmiyorsa nereden giriyor ? Vallahi Aynadanda süphe ediyorum acikcasi !

ibrahimtopaktas
24 04 2011, 12:43
Teker Konusuna girmisken buyrun 2010 Yazlik Teker Testi ADAC´nin (yenisi daha cikmadi !).

Kazana 1. olan Pirelli P7 olmustur!

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/TekerTest.jpg
Benim lastiklerde pirelli cinturato P7. Bende şimdilik memnunum.

VW_Passat
24 04 2011, 12:44
Benim lastiklerde pirelli cinturato P7. Bende şimdilik memnunum.

Lastikler en sessiz Lastikmis ADAC Test sonuclarina göre :).

ibrahimtopaktas
24 04 2011, 12:46
Lastiklere biraz fazla haksızlık yapıyoruz.
Arkadaşlar isviçrede yaşamıyoruz.
Türkiye yollarında daha ne bekleyebilirsiniz ki..
Sizin ses yapıyor dediğiniz lastikle otoyola çıktığınızda sesin kesildiğini fark etmiyormusunuz
Bende de Bridgestone turanza var otobanda ses yok yağ gibi
ama duble uyduruk yola girdin mi ses var lastikten kaynaklanmıyor mıcırlı kalitesiz asvalttan
michlene de taksan aynı ses gelir
Haklısın İsmail abi. Kayadan kırma mıcır taş yol ile ancak bu kadar olur. Lastikleri resmen parçalıyor o asfalt dedikleri keskin taşlı duble yollar. Tecrübeyle sabit michelin lastiklerimi yırtık yırtık etti o yollar. Bir kere bile patinaj yada lastikleri zorlama gibi durum yok artı olarak. Buna rağmen lastikler parçalanmıştı.

ibrahimtopaktas
24 04 2011, 12:54
Drozia ustam,

sirf Ercüment abim ile sizin icin benim ve kendi arabasi ile sürdük malesef Rüzgar sesi Haric Lastiklerden rahatsiz edici ses gelmiyordu!

Türkiye´deki Otoban ve Sehir icin yollari nasil bir Asfalt ise yag gibidir ve Lastikten hic bir ses cikmiyor zaten, ama dedigin Duble Mucurlu Yollara girdinmi Passat titreme yapiyorken Lastikten nasil ses gelmesin :). Vallahi Türkiye´yi kötülüyoruz ama biraz komsu ülkelerimize bakalim, ondan sonra Vatanim Cennetmis diyeceksiniz zaten ;)
Benim arabada arabanın içine hiç ses gelmiyor:sor1, sen ikide bir rüzgar sesi diyorsun Yasinciğim anlamıyorum. Mustafa(gayseri71) abimin arabasınıda bir kaç kere kullandım; birinde rüzgarlı havada hız yaptım ses falan birşey yoktu. Senin arabayı farklımı üretmişler sana terslik olsun diye kardeşim:hihi?
Hatta arabadan hiç anlamayan bina görevlimizi gezdirmek için geçen hafta rüzgarlı bir pazar gecesi gezmeye çıkardım. Adamın bile dikkatini çekti. Kendi lisanı ile dediklerini aklımda kaldığı kadarıyla aktarıyorum;
İprahim araba değil yer uçağı bu maşallah yaav. Motorun sesini bırak yandan geçen arabalar geçerkene cıv cıv diye ses çıkarır, bunda oda yok gadanı alıyım. Işıkta duran Şahinlerin sesi bile gelmiyor içine yav. Tü tü Maşallah Allah nazar etmesin vallaaa.
Demişti ve çok hoşuma gitti dedikleri:))).

drozia
24 04 2011, 12:58
Inan gercekten öyle.Komsum calisiyor standart profilde.Passatlari ucuza maletmek icin ellerinden geleni yapiyorlar.Ama kapi fitilleri Türkiyeden geliyor diye adi oldugunu sanma.Daha bir cok arac markasina satiyorlar.Yani uzak dogudan gelenler gibi adi degil

yerini öğrenek de gider alırız fitiller bozulunca:))

akorkmaz11
24 04 2011, 12:59
michelin yumuşak hamurlu olduğu için daha sessizdir ancak mıcırlı asfaltlarda çok daha çabuk aşınıyor.. buna karşılık turanzalar sert hamurlu lastik olduğu için ülkemiz yollarına daha uygun fakat onlarda da ses problemi var.. kısacası sakal bıyık meselesi.. konfor isteniyorsa michelin, ekonomi-uzun ömür isteniyorsa bridgestone...

drozia
24 04 2011, 13:00
Benim arabada arabanın içine hiç ses gelmiyor:sor1, sen ikide bir rüzgar sesi diyorsun Yasinciğim anlamıyorum. Mustafa(gayseri71) abimin arabasınıda bir kaç kere kullandım; birinde rüzgarlı havada hız yaptım ses falan birşey yoktu. Senin arabayı farklımı üretmişler sana terslik olsun diye kardeşim:hihi?
Hatta arabadan hiç anlamayan bina görevlimizi gezdirmek için geçen hafta rüzgarlı bir pazar gecesi gezmeye çıkardım. Adamın bile dikkatini çekti. Kendi lisanı ile dediklerini aklımda kaldığı kadarıyla aktarıyorum;
İprahim araba değil yer uçağı bu maşallah yaav. Motorun sesini bırak yandan geçen arabalar geçerkene cıv cıv diye ses çıkarır, bunda oda yok gadanı alıyım. Işıkta duran Şahinlerin sesi bile gelmiyor içine yav. Tü tü Maşallah Allah nazar etmesin vallaaa.
Demişti ve çok hoşuma gitti dedikleri:))).

İbrahim acaba b7 lerin yan camları ses yalıtımlı mı? ne yazıyor marka olarak ve açıklama olarak bi indiğinde foto çekersen yan camları

VW_Passat
24 04 2011, 13:06
Benim arabada arabanın içine hiç ses gelmiyor:sor1, sen ikide bir rüzgar sesi diyorsun Yasinciğim anlamıyorum. Mustafa(gayseri71) abimin arabasınıda bir kaç kere kullandım; birinde rüzgarlı havada hız yaptım ses falan birşey yoktu. Senin arabayı farklımı üretmişler sana terslik olsun diye kardeşim:hihi?
Hatta arabadan hiç anlamayan bina görevlimizi gezdirmek için geçen hafta rüzgarlı bir pazar gecesi gezmeye çıkardım. Adamın bile dikkatini çekti. Kendi lisanı ile dediklerini aklımda kaldığı kadarıyla aktarıyorum;
İprahim araba değil yer uçağı bu maşallah yaav. Motorun sesini bırak yandan geçen arabalar geçerkene cıv cıv diye ses çıkarır, bunda oda yok gadanı alıyım. Işıkta duran Şahinlerin sesi bile gelmiyor içine yav. Tü tü Maşallah Allah nazar etmesin vallaaa.
Demişti ve çok hoşuma gitti dedikleri:))).

Ibrahim abim,

B7 diye bende Test ettim ve B7 ile B6 yi karistirmayalim lütfen, gururuma dokunuyor ;). Yani B7 de Ses Yalitim Malzemesini cok iyi yapmislar. Özellikle Yan Camlarda anladigim kadari ile 1mm özel Folye varmis bu sesi emen ;).

VW_Passat
24 04 2011, 13:07
michelin yumuşak hamurlu olduğu için daha sessizdir ancak mıcırlı asfaltlarda çok daha çabuk aşınıyor.. buna karşılık turanzalar sert hamurlu lastik olduğu için ülkemiz yollarına daha uygun fakat onlarda da ses problemi var.. kısacası sakal bıyık meselesi.. konfor isteniyorsa michelin, ekonomi-uzun ömür isteniyorsa bridgestone...

Babam DUNLOP alma diyor (eski DUNLOP iscisi), Enistem Dunlop SportMaxx TT al diyor (Dunlop iscisi), bende Continental istiyorum oda cok pahali. Kisaca bu Lastik kargasasi bitmez ;)

ibrahimtopaktas
24 04 2011, 13:26
İbrahim acaba b7 lerin yan camları ses yalıtımlı mı? ne yazıyor marka olarak ve açıklama olarak bi indiğinde foto çekersen yan camları
Valla bilmiyorum abi. Tamam bakar yazarım.

ibrahimtopaktas
24 04 2011, 13:29
Babam DUNLOP alma diyor (eski DUNLOP iscisi), Enistem Dunlop SportMaxx TT al diyor (Dunlop iscisi), bende Continental istiyorum oda cok pahali. Kisaca bu Lastik kargasasi bitmez ;)
P7 Cinturato al, pişman olmazsın memnun kalırsın.:cool:

Cuneyt
24 04 2011, 14:55
Aracımda Pirelli P7 var,

Lastikleri ben de sevdim,

Araçta düzgün asfaltta yol sesi yok.

Cuneyt
24 04 2011, 15:03
valla bir kere bile kış lastiği almadık biz..Hep 4 mevsim diye geçen yazlık lastik kullandık..Ancak karda -kışta aracı çıkarmayız..Çok acil birşey olmadıkça..Onun haricinde yagmurda ve sogukta , yazlık lastiklerde gayet yeterli geliyor bana..ancak karda yetersiz kalacaktır şüphesiz..

Dört tane sıfır kış lastiğim var, apartmanın deposunda duruyor öylece.

Bu sene kullanmadım, ihtiyaç olmadı çünkü.

Karlı havalarda aracı çıkartmamak en güzeli.

Türkiye Almanya gibi değil, son yıllarda öyle aman aman kış olmuyor doğu bölgesi hariç

VW_Passat
24 04 2011, 15:05
Cüneyt abim,

bugün Skoda SuperB Combi icin Skodanin sayfasina girdim. Malesef Skoda arabalarini sanirim sirf dis gösterisi ile satiyorlar, tamam Skoda SuperB Combi icin agzim sulaniyor süper bir arac ama icinide görmek istiyorum ama ic resimleri yok www.skoda.de sayfasinda ;).

Vallahi su Resimleri sen bari ekle, gece görüsüde istiyorum !

Cuneyt
24 04 2011, 15:07
Cüneyt abim,

bugün Skoda SuperB Combi icin Skodanin sayfasina girdim. Malesef Skoda arabalarini sanirim sirf dis gösterisi ile satiyorlar, tamam Skoda SuperB Combi icin agzim sulaniyor süper bir arac ama icinide görmek istiyorum ama ic resimleri yok www.skoda.de sayfasinda ;).

Vallahi su Resimleri sen bari ekle, gece görüsüde istiyorum !

Akşam ekleyeceğim Yasin,

Hele bir akşam olsun,

Aracın akşam görüntüsünü gündüz vermeyelim değil mi ?

Akşam 19:00 ile 20:00 arası eklerim.

Cuneyt
24 04 2011, 15:11
Skodanın gece görüntüsünü isteyen arkadaşlar

Hesap No: 4530 9123 5763 5432

İban No : TR 560001234547980006752352

Banka : İş Bankası

Şube Kodu : 023

Akşam 19:00' a kadar bu hesaba ücreti yatırabilirsiniz,

Normal Ücret: 30.00 TL

Foruma promosyon yaptım,

Üyelere özel : 15 TL

VW_Passat
24 04 2011, 15:14
Akşam ekleyeceğim Yasin,

Hele bir akşam olsun,

Aracın akşam görüntüsünü gündüz vermeyelim değil mi ?

Akşam 19:00 ile 20:00 arası eklerim.

Abicim bu araci merak eden biri olarak hem Gece hem Gündüz lütfen ;). Ic aydinlatmasi nasil yapilmis onu merak ediyorum en cok.

VW_Passat
24 04 2011, 15:16
Skodanın gece görüntüsünü isteyen arkadaşlar

Hesap No: 4530 9123 5763 5432

İban No : TR 560001234547980006752352

Banka : İş Bankası

Şube Kodu : 023

Akşam 19:00' a kadar bu hesaba ücreti yatırabilirsiniz,

Normal Ücret: 30.00 TL

Foruma promosyon yaptım,

Üyelere özel : 15 TL

Cüneyt abim, Forumda bir tek senin aracin yok ;). Drozia ustamin aracini gördük, cogu arkadasin aracini gördük ama seninki eksik ;).

15 TL yaklasik 7,50 €uro abi sen göster sana 30 TL yatirayim hesabina :)).

NOT: Ben yeni araba alirsam o parayi senden geri cikararim ondan yaziyorum ;)

Cuneyt
24 04 2011, 15:21
Tamam Yasin, ekleyeceğim resimleri,

Yalnız bu başlığa mı ekleyeyim yoksa başka bir yere mi

Buraya yine bir iki tane koyarım da ;

Geri kalan resimleri nereye ekleyelim ?

Yalnız en baştan söyleyeyim Nokia 63 00 ile çekilen fotolar bunlar,

Görüntü kalitesi biraz düşük olabilir resimlerin.

VW_Passat
24 04 2011, 15:24
Cüneyt abim, Üye Resimlerine Link: http://www.passatturkiye.com/forums/35-%C3%9Cye-Resimleri ekle ama bir kac tanesinide burayada ekle :)

VW_Passat
24 04 2011, 15:24
Bu arada Skoda SuperB´nin Bi-Xenon Farlari dahada bir Beyaz Maviye kaciyor yoksa benmi yaniliyorum ?


http://www.youtube.com/watch?v=RZARoDHtHsk&feature=related

Cuneyt
24 04 2011, 15:38
Skoda SuperB'in Dış Görüntüsü ;

Cuneyt
24 04 2011, 15:53
Skoda SuperB Gece Görüntüsü ;

Cuneyt
24 04 2011, 15:57
Elimde resimler var, ama sizin de gördüğünüz gibi resim kalitesi çok iyi değil,

O yüzden o resimleri eklemekten vazgeçtim,

Kaliteli bir makine ile çekim yapınca eklemek daha iyi olacak fotoları,

Yasin, Xenonların maviye çalıp çalmadığı konusunda çok dikkat etmedim,

Ancak Bixenonlardan çok çok memnunum.

errddm
24 04 2011, 18:00
Bu arada Skoda SuperB´nin Bi-Xenon Farlari dahada bir Beyaz Maviye kaciyor yoksa benmi yaniliyorum ?


http://www.youtube.com/watch?v=RZARoDHtHsk&feature=related

Skoda daki zamanlamada bizimki ile aynı..farlar aşagı indikten sonra baya bekleyip sağa sola gidiyor.

drozia
24 04 2011, 18:08
Skoda SuperB Gece Görüntüsü ;

superb deki havalandırma ızgara düğmeleri de ışıklıymış b7 den önce mi çıkarttılar bunu acaba?

srcn09
24 04 2011, 18:48
Oooo forumumuzun maşallahı var 1 günde neler konuşulmuş kaç sayfa ileri gitmiş tebrikler ;)

Ne yöntemim varmış herkes beni konuşmuş yahu :) Cüneyt abim benim yöntem iyidir güzeldir ama ben yorulmuyorum ne olcak şimdi :)2.5 yılı aşkın süredir aracı kendim yıkamaya özen gösteriyorum soğuk havalarda ise yan tarafımızda açılan yıkamacıya götürüp orda yıkatıyorum ardından orda detaya girerim bu da Erdem Abim'in yöntemi ama bu bana zevk vermiyor beni tatmin etmiyor aracı kendim yıkamalıyım kabortayı okşamalıyım :) Ama ne yazık ki soğuk havalarda orda yıkatıyorum ardından UQD atarım tampona bakım yaparım iç plastik aksamı tekrar temizlerim sonra otoparka çekerim babam gelir aracı inceler ve onay verirse mutlu mesut eve çıkarım :))

srcn09
24 04 2011, 18:57
Michelin sessizlikte, yumuşaklıkta ve yol tutuşta kendini kanıtlamış bir marka zaten. Bende son 4 yıldır michelin energy kullandım eski aracımda. Çok farketmişti her konuda.

Mıchelın gerçekten süper bir lastik bizde yaz kış mıchelın bulunmakta her mevsim de süper yol tutuşu sağlıyor ben çok memnunum yol sesi de müzik orta seste hız 100 civarlarında hiç duyulmuyor

srcn09
24 04 2011, 19:12
Vay be, aracimizda Türkiye imalati var. Abicim inanirim ama peki Ses Fitillerden girmiyorsa nereden giriyor ? Vallahi Aynadanda süphe ediyorum acikcasi !

Rüzgar sesinde kapı ayarlarından kaynaklanıyor olabilir mi bizim 1 yıl önce çok iyi kapı ayarı yapılmıştı 140'den sonra rüzgar sesi dikkat çekiyor o da olsun bir zahmet :)

srcn09
24 04 2011, 19:16
Bu arada Skoda SuperB´nin Bi-Xenon Farlari dahada bir Beyaz Maviye kaciyor yoksa benmi yaniliyorum ?


http://www.youtube.com/watch?v=RZARoDHtHsk&feature=related

Yasin ne yazık ki bu farkı videodan anyalamayız ben sana benim çektiğim holojen farlı videoları gösteririm oha dersin Xenon gibi :) Fotoğraf lensinden kaynaklanıyor bunlar vs canlı görmek lazım onda bile bakış açına göre renk değişiyor mesela Mercekli Holojen araçların farlarına yukardan bakarsan masmavi görürsün :)

srcn09
24 04 2011, 19:16
Bugün mini bir buluşma oldu detayları aktarıcam birazdan :)) :)) Habersiz oldu ama kızmak yok :)

Veysel
24 04 2011, 19:20
Bu gün ben de Yasin,in durdugu Hanau,ya gittim.Gercekten güzel bir sehir.Gezmeye deger

akorkmaz11
24 04 2011, 19:34
bu arada 15 milyon € luk "Okçu" kedi olalı bir fare tuttu ve girer girmez golünü attı.. Fenerliler rahat bir nefes alabilirler artık!:))

srcn09
24 04 2011, 19:58
Bugün forumda @dil ( Adil ) Abim ile buluşup aracına Necvox 939 HD montajı yapıldı detaylar :http://www.passatturkiye.com/threads/613-B7-Passata-Necvox-939-HD-Montaj%C4%B1

http://i1097.photobucket.com/albums/g360/srcn09/SDC11698.jpg

http://i1097.photobucket.com/albums/g360/srcn09/SDC11699.jpg

http://i1097.photobucket.com/albums/g360/srcn09/SDC11700.jpg

drozia
24 04 2011, 20:02
Bugün forumda @dil ( Adil ) Abim ile buluşup aracına Necvox 939 HD montajı yapıldı detaylar :http://www.passatturkiye.com/threads/613-B7-Passata-Necvox-939-HD-Montaj%C4%B1

http://i1097.photobucket.com/albums/g360/srcn09/SDC11699.jpg


evet barcelona jant gerçekten çok başarılı

myret
24 04 2011, 20:17
Bugün haftasonu gezisinden döndük 1 depo ile 1147 km yaptık ortalama hızımız 150-170 civarıydı. Ortalama yakıt tüketimi 6,1 litre oldu. Umuyorum ki dahada düşecektir. Bu arada klima sürekli açıktı 12 volt soket sürekli şarj amaçlı kullanıldı. İzlandalı 2420 km oldu bu haftasonu ilk bakımına girecek hayırlısı olsun bakalım. Yakıt değeri hakkında ne düşünüyorsunuz iyi mi kötü mü düşecek midir?Birde ses olayına gelirsek aracın içine yol sesi gelmiyor. p7 leri sevdim. Şimdi gelelim rüzgar sesine kapılardan gelmiyor ondan eminim ancak havalandırma açık durumdayken çok ses geliyor. Havalandırmaların hepsini kapatsak ses gider mi acaba. Ancak öylede climatronic hiç işe yaramaz kısaca bu sesi çekmeye mecburmuyuz!!
Saygılar
Murat

drozia
24 04 2011, 20:22
Bugün haftasonu gezisinden döndük 1 depo ile 1147 km yaptık ortalama hızımız 150-170 civarıydı. Ortalama yakıt tüketimi 6,1 litre oldu. Umuyorum ki dahada düşecektir. Bu arada klima sürekli açıktı 12 volt soket sürekli şarj amaçlı kullanıldı. İzlandalı 2420 km oldu bu haftasonu ilk bakımına girecek hayırlısı olsun bakalım. Yakıt değeri hakkında ne düşünüyorsunuz iyi mi kötü mü düşecek midir?Birde ses olayına gelirsek aracın içine yol sesi gelmiyor. p7 leri sevdim. Şimdi gelelim rüzgar sesine kapılardan gelmiyor ondan eminim ancak havalandırma açık durumdayken çok ses geliyor. Havalandırmaların hepsini kapatsak ses gider mi acaba. Ancak öylede climatronic hiç işe yaramaz kısaca bu sesi çekmeye mecburmuyuz!!
Saygılar
Murat

havalandırmadan öyle bir sesin gelme şansı yok Murat
aynaların köşelerinden geliyor olabilir mi?

errddm
24 04 2011, 20:24
Bugün haftasonu gezisinden döndük 1 depo ile 1147 km yaptık ortalama hızımız 150-170 civarıydı. Ortalama yakıt tüketimi 6,1 litre oldu. Umuyorum ki dahada düşecektir. Bu arada klima sürekli açıktı 12 volt soket sürekli şarj amaçlı kullanıldı. İzlandalı 2420 km oldu bu haftasonu ilk bakımına girecek hayırlısı olsun bakalım. Yakıt değeri hakkında ne düşünüyorsunuz iyi mi kötü mü düşecek midir?Birde ses olayına gelirsek aracın içine yol sesi gelmiyor. p7 leri sevdim. Şimdi gelelim rüzgar sesine kapılardan gelmiyor ondan eminim ancak havalandırma açık durumdayken çok ses geliyor. Havalandırmaların hepsini kapatsak ses gider mi acaba. Ancak öylede climatronic hiç işe yaramaz kısaca bu sesi çekmeye mecburmuyuz!!
Saygılar
Murat


Hız 150-170 ve ortalama 6.1 lt..Gerçekten başarılı..100-120 lı hızlarda cok daha düşük değerler elde edilir

myret
24 04 2011, 20:30
Hız 150-170 ve ortalama 6.1 lt..Gerçekten başarılı..100-120 lı hızlarda cok daha düşük değerler elde edilir

erdem abi birazda arabayı deneyelim diye bastık bencede değer iyi geldi polodan sonra :D

myret
24 04 2011, 20:31
havalandırmadan öyle bir sesin gelme şansı yok Murat
aynaların köşelerinden geliyor olabilir mi?

olabilir ama havalandırmalardan geliyor gibiydi camlardan eminim gelmiyordu hatta elimi tuttuğumda hiçbir şekilde hava akımı yoktu

drozia
24 04 2011, 20:35
olabilir ama havalandırmalardan geliyor gibiydi camlardan eminim gelmiyordu hatta elimi tuttuğumda hiçbir şekilde hava akımı yoktu

fanı açtıysanız 3-4 kademede fan sesi duyarsın ama dediğim gibi camdan yansıyan bir sestir o

srcn09
24 04 2011, 20:36
Havalandırmanın sesiyle karıştırmış olabilirmisin acaba ? Yüksek hızda fan hızı da artıyor 3.veya 4. kademe deolsa onun da sesi duyuluyor ama yine dikkat çekmemesi gerek diye düşünüyorum , ayrıca yakıt tüketimi harika gerçekten yine de zamanla az da olsa mutlaka düşüş olucaktır ;)

srcn09
24 04 2011, 20:41
Motor-Talk'da bir üye benim hayalimde ki aracı yapmış :)

B6 kasaya , Renkli MFA + ve yeni gösterge , R-lıne Direksiyon , R-lıne pedal takımı , yeni nesil klima kontrol ünitesi , RNS-510 , Krom havalandırma + ışıklı....Eğer üniversite bitirdiğimde kaplan hala bizimle olursa ben aracı tamamen B7 'ye çeviririm içini :)

http://img90.imageshack.us/img90/446/neuesmfluntenabgeflacht.jpg

http://img19.imageshack.us/img19/9918/neuesmfllenkraduntenabg.jpg

errddm
24 04 2011, 20:46
Motor-Talk'da bir üye benim hayalimde ki aracı yapmış :)

B6 kasaya , Renkli MFA + ve yeni gösterge , R-lıne Direksiyon , R-lıne pedal takımı , yeni nesil klima kontrol ünitesi , RNS-510 , Krom havalandırma + ışıklı....Eğer üniversite bitirdiğimde kaplan hala bizimle olursa ben aracı tamamen B7 'ye çeviririm içini :)




DH de de gordum taner abi paylmaşmış..Acıkcası hiç begenmedım.:R36 dekorlarını kullanmış..Krem iç döşemeyle çok uyumsuz olmuş bence..Siyah döşeme olsa çok daha güzel duracaktı gibi..Onun haricinde şahane bir modifikasyon ,ancak bu uğraşmaya ve masraf yerine yenisini almak bence daha mantıklı:)

srcn09
24 04 2011, 20:47
DH de de gordum taner abi paylmaşmış..Acıkcası hiç begenmedım.:R36 dekorlarını kullanmış..Krem iç döşemeyle çok uyumsuz olmuş bence..Siyah döşeme olsa çok daha güzel duracaktı gibi..Onun haricinde şahane bir modifikasyon ,ancak bu uğraşmaya ve masraf yerine yenisini almak bence daha mantıklı:)

Zaten o dekorları yazmadım benim de hoşuma gitmedi orjinal dekorları daha şık durucaktır benim tam istediğim diğer modifikasyonlar hep böyle bir fotoğraf istiyordum :))

srcn09
24 04 2011, 20:48
B7 Sedana Çift egzoz çok yakışmış birde spoiler ile biraz daha şık durmuş aracın arkasında ki o kötü görüntü gitmiş gibi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-kismet-otodan-yeni-kasa-passat-1-4-tsi-confortline-47744815/mega-foto/?photo=7

http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif

mert
24 04 2011, 20:50
B7 Sedana Çift egzoz çok yakışmış birde spoiler ile biraz daha şık durmuş aracın arkasında ki o kötü görüntü gitmiş gibi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-kismet-otodan-yeni-kasa-passat-1-4-tsi-confortline-47744815/mega-foto/?photo=7

http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif

bencede çok hoş durmuş.

Erden17
24 04 2011, 20:58
Bugün haftasonu gezisinden döndük 1 depo ile 1147 km yaptık ortalama hızımız 150-170 civarıydı. Ortalama yakıt tüketimi 6,1 litre oldu. Umuyorum ki dahada düşecektir. Bu arada klima sürekli açıktı 12 volt soket sürekli şarj amaçlı kullanıldı. İzlandalı 2420 km oldu bu haftasonu ilk bakımına girecek hayırlısı olsun bakalım. Yakıt değeri hakkında ne düşünüyorsunuz iyi mi kötü mü düşecek midir?Birde ses olayına gelirsek aracın içine yol sesi gelmiyor. p7 leri sevdim. Şimdi gelelim rüzgar sesine kapılardan gelmiyor ondan eminim ancak havalandırma açık durumdayken çok ses geliyor. Havalandırmaların hepsini kapatsak ses gider mi acaba. Ancak öylede climatronic hiç işe yaramaz kısaca bu sesi çekmeye mecburmuyuz!!
Saygılar
Murat
Bu yazıyı okurken oha dedim içimden. Gerçekten çok az yakıyormuş 1.6 TDI. Bir sonraki aracım mutlaka bu olmalı. Ben o hızlarda gidince yakıt tüketimi 9 litre falan oluyor.

Cuneyt
24 04 2011, 21:15
Arkadaşar araç 12.000 km yol yaptı, bir 3.000 km sonra bakıma girecek araç.

Kitapçığa baktım araç için tavsiye edilen yağ "Vw 507 00"

Doğrusu pek anlamadım bu yağın nasıl bir yağ olduğunu ?

Bu yağın aynısını servisler satıyorlar mı ya da nereden temin edilir bu yağ ?

Servislere yağ konusunda güvenmiyorum, o yüzden bu konuya dikkat ediyorum,

Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursam sevinirim.

Cuneyt
24 04 2011, 21:18
DH de de gordum taner abi paylmaşmış..Acıkcası hiç begenmedım.:R36 dekorlarını kullanmış..Krem iç döşemeyle çok uyumsuz olmuş bence..Siyah döşeme olsa çok daha güzel duracaktı gibi..Onun haricinde şahane bir modifikasyon ,ancak bu uğraşmaya ve masraf yerine yenisini almak bence daha mantıklı:)

Erdem, hatırlarsan aracımı satmasaydım B6 Kasaya modifikasyon uygulayacaktım.

Yapacaklarım arasında da Passat CC direksiyon ve Klima, RNS 510, Bluetooth, Geri Görüş Kamerası gibi şeyler vardı.

Şimsi arkama dönüp baktığımda iyi ki yapmamışım diyorum,

Sıfır bir araç alıp binmek her zaman daha farklı, daha mantıklı.

drozia
24 04 2011, 21:21
Arkadaşar araç 12.000 km yol yaptı, bir 3.000 km sonra bakıma girecek araç.

Kitapçığa baktım araç için tavsiye edilen yap "Vw 507 00"

Doğrusu pek anlamadım bu yağın nasıl bir yağ olduğunu ?

Bu yağın aynısını servisler satıyorlar mı ya da nereden temin edilir bu yağ ?

Servislere yağ konusunda güvenmiyorum, o yüzden bu konuya dikkat ediyorum,

Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursam sevinirim.

Cüneyt bey,
Motor kaputunu açınca ön tarafta bir yerde konulacak yağın etiketini yapıştırmış olmalılar
Çoğunlukla Castrol falan oluyor vw nin ö dönem ürettiği araçlarda anlaşmalı yağ firması neyse o oluyor
Servisdte zaten pompa ile yağ dolumu yapıyorlar ve orijinal konulması gereken yağ ne ise onu koyuyorlar
bu konuda bir sıkıntı yaşamazsınız.

VW_Passat
24 04 2011, 21:25
Skoda SuperB'in Dış Görüntüsü ;

http://www.passatturkiye.com/attachment.php?attachmentid=349&stc=1&d=1303652229

Cüneyt abim, sende 235´lik Tekerlermi var ? Altta yanan sey Sis Farimi yoksa Dönüs Farimi anlayamadim ?

Vallahi allah nazarlardan saklasin, ici Passat 3C disi Audi´ye benziyor ;).

Beni kirmayip Resimleri ekledigin icin cok Tesekkür ederim Cüneyt abim. Diger herseyi öbür yazdigin yere yaziyorum!

Cuneyt
24 04 2011, 21:27
Cüneyt bey,
Motor kaputunu açınca ön tarafta bir yerde konulacak yağın etiketini yapıştırmış olmalılar
Çoğunlukla Castrol falan oluyor vw nin ö dönem ürettiği araçlarda anlaşmalı yağ firması neyse o oluyor
Servisdte zaten pompa ile yağ dolumu yapıyorlar ve orijinal konulması gereken yağ ne ise onu koyuyorlar
bu konuda bir sıkıntı yaşamazsınız.

Benim için önemli bir konuydu,

Bilgi için teşekkürler.

Muhtelemen de dediğiniz gibidir,

Kaput içinde konulacak yağ bilgisi olduğunu bilmiyordum,

Bu bilgide değerli bir bilgi oldu benim için.

Cuneyt
24 04 2011, 21:29
Yasin Gündüz Farı o.

Skodada gündüz farı sislerin olduğu yerde yanıyor.

Lastiğimin ölçüsü 225.

VW_Passat
24 04 2011, 22:23
Motor-Talk'da bir üye benim hayalimde ki aracı yapmış :)

B6 kasaya , Renkli MFA + ve yeni gösterge , R-lıne Direksiyon , R-lıne pedal takımı , yeni nesil klima kontrol ünitesi , RNS-510 , Krom havalandırma + ışıklı....Eğer üniversite bitirdiğimde kaplan hala bizimle olursa ben aracı tamamen B7 'ye çeviririm içini :)

http://img90.imageshack.us/img90/446/neuesmfluntenabgeflacht.jpg



Siki durun,

Haftaya Ercüment abimin aracida böyle olacak. Detaylar Haftaya Resimli Sekilde sunulacaktir!

VW_Passat
24 04 2011, 22:24
Yasin Gündüz Farı o.

Skodada gündüz farı sislerin olduğu yerde yanıyor.

Lastiğimin ölçüsü 225.

18" Inch Jantlarda Lastik boyutu kac bir bilgin varmi ?

VW_Passat
24 04 2011, 22:26
Yasin Gündüz Farı o.

Skodada gündüz farı sislerin olduğu yerde yanıyor.

Lastiğimin ölçüsü 225.

Peki bunun dönüs Farlari Farin icindenmi yaniyor (Far yapisi ögle gösteriyor !)

errddm
24 04 2011, 22:28
18" Inch Jantlarda Lastik boyutu kac bir bilgin varmi ?

18'' ise 225-40-18

17'' ise 225-45-17

VW_Passat
24 04 2011, 22:31
18'' ise 225-40-18

17'' ise 225-45-17

ben 235 olur diye beklemistim.

errddm
24 04 2011, 22:34
ben 235 olur diye beklemistim.

Skoda katalogundan..

http://i.imgur.com/bn0Ya.jpg

VW_Passat
24 04 2011, 22:37
Skoda katalogundan..

http://i.imgur.com/bn0Ya.jpg

Erdemim bu ne hiz böyle yaw, ellerine saglik arkadasim :)

VW_Passat
24 04 2011, 22:40
havalandırmadan öyle bir sesin gelme şansı yok Murat
aynaların köşelerinden geliyor olabilir mi?

Drozia ustama katiliyorum, bendede Rüzgar sesi gelmeye basladi. Daha öncede yazmistim baska bir konuya, Aynanin oradan geliyor gibi sanki ama tam emin degilim!

srcn09
24 04 2011, 22:53
Bu ruzgar olayi ne ya bir biz mi farketmiyoruz anlamadim ki eger 150 km hizlarda duyulan ruzgar sesinden bahsediyorsaniz o normal tabi makul seviyede ise ama onun disinda extreme bir ses hic dikkatimi cekmedi... :s