PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315

VW_Passat
23 10 2011, 00:04
DOM'a sensiz cikarmiyim yasin:)))

Cikarsin cikarsin. Beni sokmuyorlar DOM a :))

VW_Passat
23 10 2011, 00:05
adamın arabasına çakma demeyin, çakma asıl durmuşun (dursunun) satıs danısmanı :))

Cakma Highline Selcuk abim Durmus abinin arabasi :)). MFA Renkli ekran yok :))

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:06
adamın arabasına çakma demeyin, çakma asıl durmuşun (dursunun) satıs danısmanı :))
Satış danışmanı bunu keklemiş. Buda bizi kekliyor işte Selçuk bey :)))

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:07
Cikarsin cikarsin. Beni sokmuyorlar DOM a :)) Yasin kendine dikkat et. Bunun aklında kırk tane tilki dolanıyor şimdi...:))

SELÇUK
23 10 2011, 00:08
prag polisi otoyol korsanlarına karşı 8 adet r36 almış :)


Eight Passat Cars Will Hunt (http://www.praha.eu/jnp/en/life_in_prague/public_safety/eight_passat_cars_will_hunt_road_pirates.html)


2736

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:10
prag polisi otoyol korsanlarına karşı 8 adet r36 almış :)


Eight Passat Cars Will Hunt (http://www.praha.eu/jnp/en/life_in_prague/public_safety/eight_passat_cars_will_hunt_road_pirates.html)


2736
Korsan bahane. R36 nın keyfini çıkaracaklar gavurlar

VW_Passat
23 10 2011, 00:12
prag polisi otoyol korsanlarına karşı 8 adet r36 almış :)


Eight Passat Cars Will Hunt (http://www.praha.eu/jnp/en/life_in_prague/public_safety/eight_passat_cars_will_hunt_road_pirates.html)


2736

Ciddi ciddi buna bende sasiyorum, Prag Polisindeki sansa bak. Bizim Türkiye de Hyundai sürüyorlar ne yazakki :(

SELÇUK
23 10 2011, 00:18
Ciddi ciddi buna bende sasiyorum, Prag Polisindeki sansa bak. Bizim Türkiye de Hyundai sürüyorlar ne yazakki :(

bu nasıl yasin
:))

2737

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:18
Ciddi ciddi buna bende sasiyorum, Prag Polisindeki sansa bak. Bizim Türkiye de Hyundai sürüyorlar ne yazakki :(
Ne yazak hadi sen söyle :))

SELÇUK
23 10 2011, 00:19
Satış danışmanı bunu keklemiş. Buda bizi kekliyor işte Selçuk bey :)))

biraz öyle olmuş ama kıskanmayın koltukları yeter dursunun :)

SELÇUK
23 10 2011, 00:20
Ne yazak hadi sen söyle :))

offff çok kötü :)

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:20
bu nasıl yasin
:))

2737
Dehşet... Milleti iyi kandırıyorlardı bir ara böyle :hihi

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:22
biraz öyle olmuş ama kıskanmayın koltukları yeter dursunun :) Koltuklarının rengini biliyorsun; bebesi pislediğinden sonra o hali aldılar renk olarak :)))

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:23
offff çok kötü :) İğrençti, haklısın:))

SELÇUK
23 10 2011, 00:24
Koltuklarının rengini biliyorsun; bebesi pislediğinden sonra o hali aldılar renk olarak :)))

yorum yapmıyorum.....

Cornelius
23 10 2011, 00:25
Sağolasın Yasin. Kollarım koptu kil yaptım glaze yaptım. wax atamadım döndüm eve geldim. Bu resimden başka resim çekmeye bile halim kalmamıştı. :)))

İnsanın arabsı parlayına başka türlü haz alıyor değilmi ibrahim,sanrıım sendede bu huy var..

Yaw hem kapalı garjın var hemde polisaj makinen yok,çizik giderme için değil glazei yedirmek için düşük devirli bir şey alsana artık...

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:28
yorum yapmıyorum.....
Bu dahadamı iğrençti:fir

SELÇUK
23 10 2011, 00:29
Bu dahadamı iğrençti:fir

yok ondan değil..dursuna havale ediyorum konuyu :))

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:31
İnsanın arabsı parlayınca başka türlü haz alıyor değilmi ibrahim,sanrıım sendede bu huy var..

Yaw hem kapalı garjın var hemde polisaj makinen yok,çizik giderme için değil glazei yedirmek için düşük devirli bir şey alsana artık...
O haz çok güzelde, son iki yıkamada arabayı daha garajdan dışarı çıkarttığım andan itibaren yağmur yağdı. çok zoruma gitti.
Dediğin huy var abi evet.
Waxıda yapıyım diye niyetlendim ama gözüm yemedi ondan sonrasını. Bayram öncesi yapacam ama ikisini birlikte :)
Polisaj makinesini alırsam boyayı yakarım ben :) O yüzden pek almaya yanaşmıyorum açıkçası :agla1

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 00:33
yok ondan değil..dursuna havale ediyorum konuyu :))
Dursun kokudan içeri giremediğini söylemişti ilk zamanlar :)
Sonradan alıştım demişti. :)))

Cornelius
23 10 2011, 00:39
Polisaj makinesini alırsam boyayı yakarım ben :) O yüzden pek almaya yanaşmıyorum açıkçası [/FONT][/COLOR]:agla1

yakmazsın yaklmazsın 600 devirde yavaş yavaş yedirirsin,bi şeycikler olmaz

VW_Passat
23 10 2011, 00:48
bu nasıl yasin
:))

2737

Gercek anlami ile tam bir R36 bu dehset :))

SELÇUK
23 10 2011, 00:51
Gercek anlami ile tam bir R36 bu dehset :))

canım bu da var o kadar da değil yani:)

2738

VW_Passat
23 10 2011, 00:52
İnsanın arabsı parlayına başka türlü haz alıyor değilmi ibrahim,sanrıım sendede bu huy var..

Yaw hem kapalı garjın var hemde polisaj makinen yok,çizik giderme için değil glazei yedirmek için düşük devirli bir şey alsana artık...

Hadi bakalim yorumu görelim Ibrahim abim, Murat abim hakli :). Benim Kapali Garaj var ama Elektrik yok :))

VW_Passat
23 10 2011, 00:57
canım bu da var o kadar da değil yani:)

2738

tek tükte olsa Büyüksehirlerde böyle araclar var

SELÇUK
23 10 2011, 01:03
tek tükte olsa Büyüksehirlerde böyle araclar var

Luxembourg polisi

passat w8


27392740

SELÇUK
23 10 2011, 01:06
bu kadar da olmaz :)


Volkswagen Passat W8 4.0 2007 Model 44.000 YTL (Volkswagen Passat W8 4.0) 44.000 TL (http://www.ilan999.com/Detay.999/volkswagen_passat_w8_4_0_2007_model_44_000_ytl_117 50?ID=11750&CATID=1&SUBCATID=1)

Cornelius
23 10 2011, 01:07
yasinim bu sorum geride kadlı bari sen el şuna...



.

2x SMD-LED Standlicht Lampe Canbus xenon-weiß VW Passat 3C B6 ohne Fehlermeldung | eBay (http://www.ebay.de/itm/2x-SMD-LED-Standlicht-Lampe-Canbus-xenon-weis-VW-Passat-3C-B6-ohne-Fehlermeldung-/260859812904?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3cbc74dc28#ht_2184wt_1026)



LED-SMD Xenon Standlicht-SET 6000K VW Passat B6 - 3C | eBay (http://www.ebay.de/itm/LED-SMD-Xenon-Standlicht-SET-6000K-VW-Passat-B6-3C-/260753827127?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3cb623a537#ht_772wt_1037)


bunlar beyaz ve parlak park lambasımı..parkları parlak beyaz yapmak istiyorum..devamlı yanan sinyaller ile şık görünecektir..


D VW Passat 3C Chrom Rahmen Gebläseschacht Edelstahl | eBay (http://www.ebay.de/itm/D-VW-Passat-3C-Chrom-Rahmen-Geblaseschacht-Edelstahl-/150647770537?pt=DE_Autoteile&hash=item23134e8da9#ht_2582wt_698)

bunu da almak isterdim..ama şimdilik dursun

VW_Passat
23 10 2011, 01:26
yasinim bu sorum geride kadlı bari sen el şuna...

Murat abim, bunlar Parklambasi Can in aracindaki gibi :). Can larda cok sik duruyor :)

Can
23 10 2011, 01:42
Murat abi Mtec SuperWhite tavsiye ederim :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1851.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1853.jpg

Cornelius
23 10 2011, 01:56
Can kardeşim hepsiburadanmı alıcaz..ayrıca araya bağlantı balast felan gerek varmı...

hepsiburada linki verebilirmisin...doğru ürünü alalım..

birde plaka ışığı olarak ne alalım...malum orjinal alma fırsatını kaybettik..

Cornelius
23 10 2011, 01:56
Volkswagen Polo 1.6 - 13.500 TL - Denizli - Araba.Com (http://www.araba.com/4234330/Volkswagen%20Polo%201.6)

hey gidi goca denizlili ne güzel yazmış..

"alana hayırlı olsun allah kazasıs belasıs minmek nasip itsin"

Can
23 10 2011, 02:00
Can kardeşim hepsiburadanmı alıcaz..ayrıca araya bağlantı balast felan gerek varmı...

Hb.com dan aldım ben abi,nerden bulursan ordan alabilirsin yani :)
Bildiğimiz aracın üstündeki park ampullerinin aynısı,sadece camı mavi.Yandığında bembeyaz yanıyor.Yalnız ilk 1-2 hafta biraz mavi yanıyor,bune lan böyle deme,zamanla beyazlaşıyor yani :)) Araya bir şey koymaya gerek yok anlayacağın :)
Gündüzleri yanmıyorkende camı mavi olduğu için park lambasının yandığı kısımda tatlı duruyor ampul dışardan bakınca :)

Can
23 10 2011, 02:08
Abi HB şuan kapalı çalışma varmış.

Ürün : Mtec SuperWhite T10 Dipsiz Park ampulü
Plaka: Photon Can-Bus No Error 6 SMD ledli ampul.

Cornelius
23 10 2011, 02:30
Abi HB şuan kapalı çalışma varmış.

Ürün : Mtec SuperWhite T10 Dipsiz Park ampulü
Plaka: Photon Can-Bus No Error 6 SMD ledli ampul.

vallahi çok beğendim..Yasin vag la benim plaka arıza tesbitini kapatmıştı...bu plaka ışıklarınıda gönül rahatlığıyla takabilirm sanırım..

Parklar beyaz farlar şimdilik sarı halojen olacak ama..Ankara tam yerleşince xenon işinide halldeceğiz..
ama yanlış ürün almak istemiyorum..hb aılınca linkleri sana pm den gönderir bir ok alırım..iyi geceler

ibrahimtopaktas
23 10 2011, 12:51
yakmazsın yaklmazsın 600 devirde yavaş yavaş yedirirsin,bi şeycikler olmaz
Vallaha bilmyorum. Kaç liraymışki bu makinenin masrafı? Pedleriyle birlikte tabi:)))

VW_Passat
23 10 2011, 12:56
Vallaha bilmyorum. Kaç liraymışki bu makinenin masrafı? Pedleriyle birlikte tabi:)))

150 € civari degisiyor burada Ibrahim abi makinanin fiyati :)

VW_Passat
23 10 2011, 12:57
Murat abi Mtec SuperWhite tavsiye ederim :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1851.jpg



Onu bunu bilmiyorumda murat abim su Fotoda Can in araci cok elit cikmis, yani Beyaz LED ler cok seyi söylüyor zaten :)

errddm
23 10 2011, 13:02
Onu bunu bilmiyorumda murat abim su Fotoda Can in araci cok elit cikmis, yani Beyaz LED ler cok seyi söylüyor zaten :)


Acaba bunlar bizim bixenon parklarında nasıl durur Yasin?

srcn09
23 10 2011, 13:12
murat abi mtec superwhite tavsiye ederim :)

[ımg]http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1851.jpg[/ımg]

[ımg]http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/100_1853.jpg[/ımg]

bagaj açıkkkk

srcn09
23 10 2011, 13:12
Onu bunu bilmiyorumda murat abim su Fotoda Can in araci cok elit cikmis, yani Beyaz LED ler cok seyi söylüyor zaten :)

Yasin onlar Led değil :)

srcn09
23 10 2011, 13:14
Arkadaşlar Kaplana yaklaşık 5 saat süren detaylı temizlik sonrası eve kendimizi zor attık :)

Fotoğraflar yarın akşam yükliycem yurtta kaldım kablolar :)

mert
23 10 2011, 14:49
Merhaba Arkadaşlar,

Ne zamandır kafa yorduğum egzoz işi nihayet hayata geçmiş bulunuyor.
En sonunda mümkün olduğu kadar orjinal olanına benzetme kararı aldım.

Toplam 6:30 saat süren bir uğraş verildi. Tüm sistem paslanmaz çelikten imal edildi.
Çeliğin kalitesi fabrikanın kullandığı kalite ile benzer seçildi. Çok ucuza malzemeler bulmak mümkün.
Hatta bu malzemeler bükülebildiği için şekil verilmesi çok kolay. Fakat paslanmaz çelik kullanmak isterseniz işte ustalık o zaman başlıyor.
Bu malzeme bükülemiyor ve her bombeyi dirsekler kullanarak ermek zorundasınız.

Bu konu hakkında detayları akşam "Passat Modifiksyonları " bölümüne yazacağım.

İşte Resimler;


http://i.imgur.com/PzjHI.jpg http://i.imgur.com/stWxw.jpg

http://i.imgur.com/ddui2.jpg http://i.imgur.com/1fG9L.jpg

http://i.imgur.com/aj0Tx.jpg http://i.imgur.com/s7W9q.jpg

mert
23 10 2011, 15:04
Bu konu hakkında bana yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Bu resimlerde onlar için :)

http://i.imgur.com/zRCGb.jpg

http://i.imgur.com/JLEc8.jpg

VW_Passat
23 10 2011, 15:16
Acaba bunlar bizim bixenon parklarında nasıl durur Yasin?

Denemek lazim Erdem :). Tek Problem bizdede ayni Halojen gibi yanda dursaydi süphem yok harika olurdu ama bilmiyorum denemek lazim :)

VW_Passat
23 10 2011, 15:19
Bu konu hakkında bana yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Bu resimlerde onlar için :)

http://i.imgur.com/zRCGb.jpg

http://i.imgur.com/JLEc8.jpg

Ufff harika görünüyor,gercekten iste simdi bu araci böyle almak var :). Mert abim hayirli olsun, abicim bu Passat in Leasing sözlesmesi bittiginde bence ömür boyu kullanacagin araba olmus. Hic bir eksiyi yok Asistan Sistemleri haric onlarda olmayi versin. Gercekten Istanbul da tek bu arac :). Detayli Resimleri bekliyoruz.

Yapan ustanin kim oldugunuda yazarsa eminimki cogu kisi oraya gitmek ister.

VW_Passat
23 10 2011, 15:46
RNS510 = 2.499 €uro Sifir alirken Fiyati, Audi A6 MMI Touch ist 3.600 €uro Fiyati alirken. Sizce bu 3.600 € degiyormu sistem ? Bence her kurusuna degiyor, o zaman VW bence RNS510 icin cok para istiyor :). Iste AUDI Vorsprung durch Technik, BMW geriden takip etsin I Drive sistemi ile :)


http://www.youtube.com/watch?v=xVgvkUIVnVc&feature=relmfu

VW_Passat
23 10 2011, 15:54
Bugün biraz arastirdim Motor-Talk da kullanicilarin yazilarindan sonra Erdem e hak verip Audi A6 yi LED Farlari ile almayi karar verdim :).

Neden LED, arasindaki Fark ne Bi-Xenon a göre ?
+ LED Gündüz Isigi gibi yandigi icin Geceleri gözleri hic yormuyor.
+ LED 10.000 Kullanim Saati ömrü var
+ LED cok genis aydinlatiyor Bi-Xenon a göre
+ LED Farlarinda LED serit Sinyal fari icindedir, Bi-Xenon da ön Sinyal Fari Ampülün icinde ! Buda optik güzellik sagliyor
+ LED ler o kadar yaniyorki gece Trafik Levhalari kendi gözünü aliyor
+ Trafik Levhalari tanima Asistani daha iyi calisiyor böylece
- LED de sanki gece kara deligi giriyormus hissi veriyor, isik dagilimi Bi-Xenon ve Halojen e göre az oldugu icin
- Isik Asistani dogru düzgün calismiyor, yani önüne arac gecince Adamin gözünü aliyor sürekli
- Viraj Farlari yok
- Fiyati pahali

Aradaki 900 €uro ya kiyip LED i siparis sepetime ekledim, ayrica Side Assist i de koyunca toplam KDV Dahil 54.000 €uro Limousine de. Ya Avant alacam LED olmayacak, yada Sedan alacam LED olacak :)

Cornelius
23 10 2011, 17:39
Abi HB şuan kapalı çalışma varmış.

Ürün : Mtec SuperWhite T10 Dipsiz Park ampulü
Plaka: Photon Can-Bus No Error 6 SMD ledli ampul.

Plaka için 36mm uygunmudur yani bu ürün doğru ürünmü

http://urun.gittigidiyor.com/Photon-Canbus-NO-ERROR-36-mm-6-Ledli-Tavan-Ampul_W0QQidZZ45516202


TapaTalk

Pritt31
23 10 2011, 17:51
Merhaba Arkadaşlar,

Ne zamandır kafa yorduğum egzoz işi nihayet hayata geçmiş bulunuyor.
En sonunda mümkün olduğu kadar orjinal olanına benzetme kararı aldım.

Toplam 6:30 saat süren bir uğraş verildi. Tüm sistem paslanmaz çelikten imal edildi.
Çeliğin kalitesi fabrikanın kullandığı kalite ile benzer seçildi. Çok ucuza malzemeler bulmak mümkün.
Hatta bu malzemeler bükülebildiği için şekil verilmesi çok kolay. Fakat paslanmaz çelik kullanmak isterseniz işte ustalık o zaman başlıyor.
Bu malzeme bükülemiyor ve her bombeyi dirsekler kullanarak ermek zorundasınız.

Bu konu hakkında detayları akşam "Passat Modifiksyonları " bölümüne yazacağım.

İşte Resimler;


http://i.imgur.com/PzjHI.jpg http://i.imgur.com/stWxw.jpg

http://i.imgur.com/ddui2.jpg http://i.imgur.com/1fG9L.jpg

http://i.imgur.com/aj0Tx.jpg http://i.imgur.com/s7W9q.jpg
Abi çok güzel olmuş, Passat-2.0 TDI-Bluemotion yazılarını söksen çok daha güzel olur.

errddm
23 10 2011, 17:57
Mert abi gercekten super otesi olmus!!

errddm
23 10 2011, 17:59
Kesinlikle dogru bir karar Yasin.gecen aksam gordum led farli a6, derin bir ic cektim ve yurumeye devam ettim:)

Pritt31
23 10 2011, 18:00
Kesinlikle dogru bir kara Yasin.gecen aksam gordum led farli a6, derin bir ic cektim ve yurumeye devam ettim:)
Marlboro.:)

errddm
23 10 2011, 18:04
Marlboro.:) Orasini karistirma:)

Pritt31
23 10 2011, 18:07
Şu 1.2 TSI motora çıktı çıkalı gülüyürorum, nasıl bir motordur yahu fakir işi gibi aynı.:) Boyutu küçük, koskoca Yetiyi bile çok rahat taşıyor. Bakarmısınız şuna.:)
http://galeri.arabam.com/Content/Images/Gallery/Photos/Photo/5092/20110207150807147_seat1_.JPG

akorkmaz11
23 10 2011, 18:14
Mert Bey,
Aracınızın güzelliğine güzellik katılmış.. Süper olmuş!

akorkmaz11
23 10 2011, 18:16
Şu 1.2 TSI motora çıktı çıkalı gülüyürorum, nasıl bir motordur yahu fakir işi gibi aynı.:) Boyutu küçük, koskoca Yetiyi bile çok rahat taşıyor. Bakarmısınız şuna.:)
http://galeri.arabam.com/Content/Images/Gallery/Photos/Photo/5092/20110207150807147_seat1_.JPG
Size does not matter! gerçekten öyle mi acaba? Yoksa there is no replacement for displacement mı?:)):))

Pritt31
23 10 2011, 18:57
Size does not matter! gerçekten öyle mi acaba? Yoksa there is no replacement for displacement mı?:)):))
Ride and Enjoy it !

Yeaa yeaahh 175 NM ! :)))

97has
23 10 2011, 19:02
Bugün biraz arastirdim Motor-Talk da kullanicilarin yazilarindan sonra Erdem e hak verip Audi A6 yi LED Farlari ile almayi karar verdim :).

Neden LED, arasindaki Fark ne Bi-Xenon a göre ?
+ LED Gündüz Isigi gibi yandigi icin Geceleri gözleri hic yormuyor.
+ LED 10.000 Kullanim Saati ömrü var
+ LED cok genis aydinlatiyor Bi-Xenon a göre
+ LED Farlarinda LED serit Sinyal fari icindedir, Bi-Xenon da ön Sinyal Fari Ampülün icinde ! Buda optik güzellik sagliyor
+ LED ler o kadar yaniyorki gece Trafik Levhalari kendi gözünü aliyor
+ Trafik Levhalari tanima Asistani daha iyi calisiyor böylece
- LED de sanki gece kara deligi giriyormus hissi veriyor, isik dagilimi Bi-Xenon ve Halojen e göre az oldugu icin
- Isik Asistani dogru düzgün calismiyor, yani önüne arac gecince Adamin gözünü aliyor sürekli
- Viraj Farlari yok
- Fiyati pahali

Aradaki 900 €uro ya kiyip LED i siparis sepetime ekledim, ayrica Side Assist i de koyunca toplam KDV Dahil 54.000 €uro Limousine de. Ya Avant alacam LED olmayacak, yada Sedan alacam LED olacak :)

Yasin abi avant al led olmasın... :))

akorkmaz11
23 10 2011, 19:04
Bugün biraz arastirdim Motor-Talk da kullanicilarin yazilarindan sonra Erdem e hak verip Audi A6 yi LED Farlari ile almayi karar verdim :).

Neden LED, arasindaki Fark ne Bi-Xenon a göre ?
+ LED Gündüz Isigi gibi yandigi icin Geceleri gözleri hic yormuyor.
+ LED 10.000 Kullanim Saati ömrü var
+ LED cok genis aydinlatiyor Bi-Xenon a göre
+ LED Farlarinda LED serit Sinyal fari icindedir, Bi-Xenon da ön Sinyal Fari Ampülün icinde ! Buda optik güzellik sagliyor
+ LED ler o kadar yaniyorki gece Trafik Levhalari kendi gözünü aliyor
+ Trafik Levhalari tanima Asistani daha iyi calisiyor böylece
- LED de sanki gece kara deligi giriyormus hissi veriyor, isik dagilimi Bi-Xenon ve Halojen e göre az oldugu icin
- Isik Asistani dogru düzgün calismiyor, yani önüne arac gecince Adamin gözünü aliyor sürekli
- Viraj Farlari yok
- Fiyati pahali

Aradaki 900 €uro ya kiyip LED i siparis sepetime ekledim, ayrica Side Assist i de koyunca toplam KDV Dahil 54.000 €uro Limousine de. Ya Avant alacam LED olmayacak, yada Sedan alacam LED olacak :)

ahh ahh.. ben halojenlerimle mutluyum...:)))

Pritt31
23 10 2011, 19:08
Işık asistanı sözde bizim araçtada var, uzunu açtığım an karşıdan gelen araba elini çıkarıp küfür ediyor.:)

VW_Passat
23 10 2011, 19:42
Kesinlikle dogru bir karar Yasin.gecen aksam gordum led farli a6, derin bir ic cektim ve yurumeye devam ettim:)


Marlboro.:)

Izzet onun üstüne Marlboro iyi giderdi :)).

Erdem dedigim gibi Araci daha Test etmedim ama ögle olursa Avant yerine Sedan alacam ve o para farkini LED e ve Side Assist e vermis olacagim :). Fazla birsey istemiyorum zaten.

Birde Erdem bilgin vardir belki, Audi A6 icin 2 tane Paket var isiklandirma olarak;

- Ambiyans Paketi var, bu sirf icindeki Ambiyans isiklar icin 570 €
- Ic ve Dis ISiklandirma Paketi var, bunda Dis Kapi kollarin altinda LED Cevre Aydinlatma var kapi kolu aydinlatma ve ic Ambiyans isik var Fiyati 280 €

Simdi bunun arasindaki fark ne ? Ben icinde ve disinda o isil isil isiklari istiyorum ama neden Ambiyans ve Ic Dis Isiklandirma Paketini siparis veremiyorum ? Bir bilgisi olan varmi ?

VW_Passat
23 10 2011, 19:45
Işık asistanı sözde bizim araçtada var, uzunu açtığım an karşıdan gelen araba elini çıkarıp küfür ediyor.:)

Eminmisin olduguna ? Dikiz aynasinda Kamera varmi ? Ayrica Uzunlari aktif ettiginde "A" Yazisi ile MFA+ da sembol cikiyor Isik Asistani aktif oldu diye ! Bunlar yoksa sende isik asistani yok, cünkü ben Touran da Test etmistim muhtesem calisiyordu. Önümde araba giderse aninda sönüyordu ve karsidan arac gelince aninda sönüyordu bunlar gidince tekrar yaniyordu :)

Tabi bu yukarida yazdiklarim Halojen icin, Bi-Xenon Farlarda Opsiyon olan Dynamic Light Assist Mercegi ayarliyor önündekinin ve karsidan gelenin gözünü almasin diye :)

VW_Passat
23 10 2011, 19:54
5 Metrelik Alman, Gemi gibi. Passat tan sonra malesef bu araci aldigimda Garajima sokamayacagim cünkü Garajim 5 Metre uzunlugunda degil :)). Yani Audi hep disarida kalacak artik aldigim zaman.

Ingolsstadt da AUDI Üretim tesisin önünde duran AUDI A6 Avant

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/3.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/4.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/5.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/1.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/2.jpg

VW_Passat
23 10 2011, 20:02
Yurdum insani heryerde belli ediyor kendini, Aracta 3 tane genc var Türk Almanya da Otobanda kamuflajsiz AUDI A6 görmüsler sanki ilk defa görmüsler gibi Küfürlere bakin :(. Uslübe hic yakismiyor, Test sürücünün arkasindan korna basmalar felan cok yazik. Iste burada da ayniyiz :))


http://www.youtube.com/watch?v=2REnT4ed3fQ

theapocalypse
23 10 2011, 21:19
Yurdum insani heryerde belli ediyor kendini, Aracta 3 tane genc var Türk Almanya da Otobanda kamuflajsiz AUDI A6 görmüsler sanki ilk defa görmüsler gibi Küfürlere bakin :(. Uslübe hic yakismiyor, Test sürücünün arkasindan korna basmalar felan cok yazik. Iste burada da ayniyiz :))


http://www.youtube.com/watch?v=2REnT4ed3fQ


Coupe fln demişlerde A6'ya coupe geleceğini bilmiyordum. Gerçekten bu tuhaf duygu artık adına ne denirse belli bir kesimde var; birşeyleri abartıp çok önemli bir iş yapıyorlarmış gibi kendilerine yada başkalarına zarar verebilecek hareketlere, kontrolsüz ve umursamaz davranmalarına yol açan tuhaf bir özellik. Bir arada Bursa'da transporter'la Ferrari kovalayanların videosu vardı. Kovalamıyorlardı adete kazaya davet çıkarıyorlardı. Aynı rezillik burda da var çok mathak bişeyler yapıyomuş gibi 180'le adamı kovalamak ne katıyor neyi ispat etmeye çalışıyorlar anlamadım. Tüm bu kepalzeliğe bari düzgün bir görüntü yakalayabilselermiş.

Pritt31
23 10 2011, 21:25
Eminmisin olduguna ? Dikiz aynasinda Kamera varmi ? Ayrica Uzunlari aktif ettiginde "A" Yazisi ile MFA+ da sembol cikiyor Isik Asistani aktif oldu diye ! Bunlar yoksa sende isik asistani yok, cünkü ben Touran da Test etmistim muhtesem calisiyordu. Önümde araba giderse aninda sönüyordu ve karsidan arac gelince aninda sönüyordu bunlar gidince tekrar yaniyordu :)

Tabi bu yukarida yazdiklarim Halojen icin, Bi-Xenon Farlarda Opsiyon olan Dynamic Light Assist Mercegi ayarliyor önündekinin ve karsidan gelenin gözünü almasin diye :)
Valla abi bayiide ki avrat var demişti.:)

Katalogta da, karşıdan gelen aracın sürücü kısmını karartarak.... diye birşeyler yazıyordu ve Bi-Xenon'lu araçlarda standart olarak sunulmaktadır diyordu.

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 21:34
biraz öyle olmuş ama kıskanmayın koltukları yeter dursunun :)

eyv selcuk sende olmasan bunlar ortaya aldi beni, arabanin motorunu bile degistirir bunlar:)))

mert
23 10 2011, 21:39
Egzoz modifikasyonu ile ilgili ayrıntıları aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.

http://www.passatturkiye.com/aksesuar-ve-ek-ozellikler/1068-passat-b7-modifikasyonlari-resimli-aciklamalar-12.html

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 21:42
Sen benden ağasın. Biz 2.0 lt çakma highline arabaya binemiyok. Hoş gözümüz yok Allah kaza bela vermesin iyi günlerde binde; bana çamur atmadan kendi altındakine bak önce:)))

ula ben arabama bisey demiyomùki allahin verdigine cok sukur..

alt tarafi senin arabandan 18 hp fazlasi var o kadar baskada bi +'si yok sen bi depoyla 1400km giderken ben 850 km gidiyorum:))) ama 170hp almadigima pismanim gercekten:)

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 21:44
5 Metrelik Alman, Gemi gibi. Passat tan sonra malesef bu araci aldigimda Garajima sokamayacagim cünkü Garajim 5 Metre uzunlugunda degil :)). Yani Audi hep disarida kalacak artik aldigim zaman.

Ingolsstadt da AUDI Üretim tesisin önünde duran AUDI A6 Avant

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/3.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/4.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/5.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/1.jpg
http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/2.jpg


rengide guzelmis:))

drkayzer
23 10 2011, 21:46
ula ben arabama bisey demiyomùki allahin verdigine cok sukur..

alt tarafi senin arabandan 18 hp fazlasi var o kadar baskada bi +'si yok sen bi depoyla 1400km giderken ben 850 km gidiyorum:))) ama 170hp almadigima pismanim gercekten:)
kontrolsüz güç güç değildir Dursun :))) :)))

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 21:57
Merhaba Arkadaşlar,

Ne zamandır kafa yorduğum egzoz işi nihayet hayata geçmiş bulunuyor.
En sonunda mümkün olduğu kadar orjinal olanına benzetme kararı aldım.

Toplam 6:30 saat süren bir uğraş verildi. Tüm sistem paslanmaz çelikten imal edildi.
Çeliğin kalitesi fabrikanın kullandığı kalite ile benzer seçildi. Çok ucuza malzemeler bulmak mümkün.
Hatta bu malzemeler bükülebildiği için şekil verilmesi çok kolay. Fakat paslanmaz çelik kullanmak isterseniz işte ustalık o zaman başlıyor.
Bu malzeme bükülemiyor ve her bombeyi dirsekler kullanarak ermek zorundasınız.

Bu konu hakkında detayları akşam "Passat Modifiksyonları " bölümüne yazacağım.

İşte Resimler;


http://i.imgur.com/PzjHI.jpg http://i.imgur.com/stWxw.jpg

http://i.imgur.com/ddui2.jpg http://i.imgur.com/1fG9L.jpg

http://i.imgur.com/aj0Tx.jpg http://i.imgur.com/s7W9q.jpg

mert abi harika olmus gercektne hayirli olsun abi gule gule kullan:)) ornek resim olarak koydugun resimlerde beni kiskirtiyor haberin olsun:))) bende yaptirtacagim izinde insallah ama ben orjinal tarafina hic dokunmayacagim sanirim iki cikis bi tarafta iki cikis bi tarafta cift cikis egsoz ucu taktirmayi dusunuyorum:)) abi belki izine gelirken bi kac gun istanbulda kalma ihtimalim var istanbulda yaptirtacak olursam bana yardimci olabilirmisin:)) abi birde EE'ye gidersen bu kapi isiklarini ledleri dekorun altina takabilirlermiymis ve masraf ne olurmus sorabilirmisin??
bu arada kansas'da guzel yakisiyormus kasmir kahveye;);)

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 21:58
kontrolsüz güç güç değildir Dursun :))) :)))

abi bizim koyde bi laf var kayseridesin sende duymussundur essegin buyuk olsunda cekmezse yine cekmesin derler:))):))):)))

Pritt31
23 10 2011, 22:01
ula ben arabama bisey demiyomùki allahin verdigine cok sukur..

alt tarafi senin arabandan 18 hp fazlasi var o kadar baskada bi +'si yok sen bi depoyla 1400km giderken ben 850 km gidiyorum:))) ama 170hp almadigima pismanim gercekten:)
Neden pişmansın abi ? :)

drkayzer
23 10 2011, 22:02
abi bizim koyde bi laf var kayseridesin sende duymussundur essegin buyuk olsunda cekmezse yine cekmesin derler:))):))):)))
aynen :)))

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 22:03
Koltuklarının rengini biliyorsun; bebesi pislediğinden sonra o hali aldılar renk olarak :)))

bebeler herseyi yaparlarda pislemezler laa sekurite var (cocuk bezi):)))

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 22:08
Neden pişmansın abi ? :)

izzet bi 2007 veya 2008 A4 tokatladi zoruma gitti oda multitronicti 3. vitese kadar burun buruna gittik 3. vitese attiktan sonra o arayi acmaya basladi bi anda degil gidim gidim olsada acti arayi ibre 180 dediginde bi boy fark acti ben ayagimi gazdan cektim oda basti gitti:)

is donusude yine isiklarda A6 oda ayni modellerdeydi 2007 veya 2008 ama o manueldi onun vites degisme aralarinda ben hemen hemen bi metre arayi actim oda bana yetisemedi hirsimi ondan aldim anlayacagin:)) benim dayimin var 2009A6 170hp araba gaza bastiginda kukruyor resmen binince inmek istemiyorum uzun yolu dolasiyorum dayidan azar isitiyorum:)))

birde vergiden cekindim dayima ilk acilis 2800€ geldi vergi ikinci sene 471€ geldi ama ilk acilis fazlaydi banada dedi sanada 2000€ kesin gelir dedi ama CO'su dusuk oldugundan 1250€ geldi 170hp de gelse gelse 1500€ gelirdi oda dokunmazdi:)

SELÇUK
23 10 2011, 22:09
Bugün biraz arastirdim Motor-Talk da kullanicilarin yazilarindan sonra Erdem e hak verip Audi A6 yi LED Farlari ile almayi karar verdim :).

Neden LED, arasindaki Fark ne Bi-Xenon a göre ?
+ LED Gündüz Isigi gibi yandigi icin Geceleri gözleri hic yormuyor.
+ LED 10.000 Kullanim Saati ömrü var
+ LED cok genis aydinlatiyor Bi-Xenon a göre
+ LED Farlarinda LED serit Sinyal fari icindedir, Bi-Xenon da ön Sinyal Fari Ampülün icinde ! Buda optik güzellik sagliyor
+ LED ler o kadar yaniyorki gece Trafik Levhalari kendi gözünü aliyor
+ Trafik Levhalari tanima Asistani daha iyi calisiyor böylece
- LED de sanki gece kara deligi giriyormus hissi veriyor, isik dagilimi Bi-Xenon ve Halojen e göre az oldugu icin
- Isik Asistani dogru düzgün calismiyor, yani önüne arac gecince Adamin gözünü aliyor sürekli
- Viraj Farlari yok
- Fiyati pahali

Aradaki 900 €uro ya kiyip LED i siparis sepetime ekledim, ayrica Side Assist i de koyunca toplam KDV Dahil 54.000 €uro Limousine de. Ya Avant alacam LED olmayacak, yada Sedan alacam LED olacak :)

biz ne dedik sana led illaki diye? burda o paraya led xenon satılıyor passata :)

SELÇUK
23 10 2011, 22:18
dursun led sonradan takılmıyor dekora.
komple değişim lazım ama sen gelene kadar belki bir çözüm bulunur :)

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 22:31
dursun led sonradan takılmıyor dekora.
komple değişim lazım ama sen gelene kadar belki bir çözüm bulunur :)
GARDASIM DEKORLARIN TANESIDE 55€ 4 dekor 220€'da cok..
yasinde oyle dedi thomasa taktirsak 400€ ya cikiyor ayak alti isiklandirmalari arkalar dahil, kapi essik isiklari bide ledler:)

Can
23 10 2011, 23:05
Bugün kü icraattan bir görüntü...Detayları Sercan yükler yarın :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0120.jpg (http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg)

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 23:43
Bugün kü icraattan bir görüntü...Detayları Sercan yükler yarın :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0120.jpg (http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg)

elinize saglik..

bide benim arabayi elinize alsaniz cook ihtiyaci var su aralar:))

drkayzer
23 10 2011, 23:45
Bugün kü icraattan bir görüntü...Detayları Sercan yükler yarın :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0120.jpg (http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg)
sıfır araba diye sat kimse anlamaz :D

Y_o_L_c_U_38
23 10 2011, 23:54
sıfır araba diye sat kimse anlamaz :D

bakarsan bag bakmazsan dag'miydi abi:)););)

srcn09
24 10 2011, 01:30
Arkadaşlar Şileye geldim şu an yurttayım fotoğrafları yarın akşam yükliycem bayağı yorgunum direk yatıcam :) Araba gerçekten çok güzel oldu anlamadığım şekilde aşırı bir parlaklık oldu bir türlü çözemedim :) Haftaya da Dodo Wax geçicem böylece kış boyu güzel bir koruma olsun FK + dodo çok daha güzel iş çıkarıcaktır ;)

srcn09
24 10 2011, 01:32
Babam salı günü sabahtan Balıkesir'e gidiyor benim derslerim olduğundan gidemiyorum dedemin mevlidi var araç yolda 80.000 km yi geçicem kaplan yaşlandı sanırım :) Çarşamba günü dönüş yapıcak haftaiçi veya haftasonu Şahkan Oto da 80.000 km bakıma giricek normalde bu hafta giricekti ancak babam boş vakit ayıramamış gel sen götür diyor :)

srcn09
24 10 2011, 01:32
Bugün kü icraattan bir görüntü...Detayları Sercan yükler yarın :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0120.jpg (http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg)

Can süper oldu ellerimize sağlık ;) Çok güzel fotoğraflar çektik çok detaylı şekilde yarın akşam forumda ;)

SELÇUK
24 10 2011, 01:33
Bugün kü icraattan bir görüntü...Detayları Sercan yükler yarın :)

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg

http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0120.jpg (http://i749.photobucket.com/albums/xx131/canpilka_photos/Fotoraf0105.jpg)

valla ayna gibi...
yetişemedik ki gelelim :(

srcn09
24 10 2011, 01:35
Merhaba Arkadaşlar,

Ne zamandır kafa yorduğum egzoz işi nihayet hayata geçmiş bulunuyor.
En sonunda mümkün olduğu kadar orjinal olanına benzetme kararı aldım.

Toplam 6:30 saat süren bir uğraş verildi. Tüm sistem paslanmaz çelikten imal edildi.
Çeliğin kalitesi fabrikanın kullandığı kalite ile benzer seçildi. Çok ucuza malzemeler bulmak mümkün.
Hatta bu malzemeler bükülebildiği için şekil verilmesi çok kolay. Fakat paslanmaz çelik kullanmak isterseniz işte ustalık o zaman başlıyor.
Bu malzeme bükülemiyor ve her bombeyi dirsekler kullanarak ermek zorundasınız.

Bu konu hakkında detayları akşam "Passat Modifiksyonları " bölümüne yazacağım.

İşte Resimler;


http://i.imgur.com/PzjHI.jpg http://i.imgur.com/stWxw.jpg

http://i.imgur.com/ddui2.jpg http://i.imgur.com/1fG9L.jpg

http://i.imgur.com/aj0Tx.jpg http://i.imgur.com/s7W9q.jpg

Olay budur işte ;) Mert Abim hayırlı olsun süper ötesi olmuş çok hoşuma gitmiş ancak spoiler istiyor bu araba ben sana diyim ;)

srcn09
24 10 2011, 01:35
valla ayna gibi...
yetişemedik ki gelelim :(

Bekledik valla Selçuk abi ;)

srcn09
24 10 2011, 01:38
Bugün biraz arastirdim Motor-Talk da kullanicilarin yazilarindan sonra Erdem e hak verip Audi A6 yi LED Farlari ile almayi karar verdim :).

Neden LED, arasindaki Fark ne Bi-Xenon a göre ?
+ LED Gündüz Isigi gibi yandigi icin Geceleri gözleri hic yormuyor.
+ LED 10.000 Kullanim Saati ömrü var
+ LED cok genis aydinlatiyor Bi-Xenon a göre
+ LED Farlarinda LED serit Sinyal fari icindedir, Bi-Xenon da ön Sinyal Fari Ampülün icinde ! Buda optik güzellik sagliyor
+ LED ler o kadar yaniyorki gece Trafik Levhalari kendi gözünü aliyor
+ Trafik Levhalari tanima Asistani daha iyi calisiyor böylece
- LED de sanki gece kara deligi giriyormus hissi veriyor, isik dagilimi Bi-Xenon ve Halojen e göre az oldugu icin
- Isik Asistani dogru düzgün calismiyor, yani önüne arac gecince Adamin gözünü aliyor sürekli
- Viraj Farlari yok
- Fiyati pahali

Aradaki 900 €uro ya kiyip LED i siparis sepetime ekledim, ayrica Side Assist i de koyunca toplam KDV Dahil 54.000 €uro Limousine de. Ya Avant alacam LED olmayacak, yada Sedan alacam LED olacak :)

Yasin mutlaka led li olsun , bizim eski evin ordayken ledli A6 geçmişti aman allahım böyle aydınlatma olamaz şok olmuştum nasıl aydınlatıyor nasıl bir sistem var detayları araştırmak çok istiyorum ;)

Rengide senin tam istediğin gibi buzlu beyaz gibi yanıyor ;)

SELÇUK
24 10 2011, 01:38
Bekledik valla Selçuk abi ;)

eve kaçta geldin desene...
kaçırdık dodo yu :)

srcn09
24 10 2011, 01:40
Işık asistanı sözde bizim araçtada var, uzunu açtığım an karşıdan gelen araba elini çıkarıp küfür ediyor.:)

İzzet bu konuyu merak ettim bildiğim kadarıyla bu sistem Bi-xenon da standart değil opsiyon olarak ama emin değilim , MFA ya dikkat ettin mi hiç uzunları yakınca bilgiler çıkıyor mu yanılmıyorsam MFA da simge çıkıyordu ya da bir harf öyle okumuştum

srcn09
24 10 2011, 01:40
eve kaçta geldin desene...
kaçırdık dodo yu :)

Sormama gerek yok Selçuk abi mesaj alındı :)

Bir dahakine dodolarız artık :)))

SELÇUK
24 10 2011, 01:43
Yasin mutlaka led li olsun , bizim eski evin ordayken ledli A6 geçmişti aman allahım böyle aydınlatma olamaz şok olmuştum nasıl aydınlatıyor nasıl bir sistem var detayları araştırmak çok istiyorum ;)

Rengide senin tam istediğin gibi buzlu beyaz gibi yanıyor ;)

o lansman aracının aynısı getirmişti doğuş

metalik gümüş 3.0 TFSI 20" jantlar & 187.000 euro

27452746

SELÇUK
24 10 2011, 01:45
Sormama gerek yok Selçuk abi mesaj alındı :)

Bir dahakine dodolarız artık :)))

dodo, fk1000 bahane bize sercanım maksat görüşmek olsun..

mert
24 10 2011, 08:11
Mert Bey,
Aracınızın güzelliğine güzellik katılmış.. Süper olmuş!

Beğendiğinize sevindim arkadaşlar,
Dün sahil yolunda, resimleri çektikten hemen sonra, B7 Passat sahibi biri yanıma gelip , camdan aracın özel yapım olarak mı geldiğini sordu.
300 beygir'mi bu diyor ? Anlaşılan dediğiniz gibi 2.0 TDI yazısını söksem iyi olucak :)

Bunlarda yeni kış lastiklerim :
Michelin Pilot Alpin PA3 235/40 R18


http://i.imgur.com/EdD92.jpg

http://i.imgur.com/fmzxl.jpg

mert
24 10 2011, 08:14
Bugün kü icraattan bir görüntü...Detayları Sercan yükler yarın :)



Çok güzel olmuş Can.
İkinizinde eline sağlık. Benim araba bile bu kadar parlamıyor valla :)

mert
24 10 2011, 08:17
5 Metrelik Alman, Gemi gibi. Passat tan sonra malesef bu araci aldigimda Garajima sokamayacagim cünkü Garajim 5 Metre uzunlugunda degil :)). Yani Audi hep disarida kalacak artik aldigim zaman.

Ingolsstadt da AUDI Üretim tesisin önünde duran AUDI A6 Avant

http://i1133.photobucket.com/albums/m582/09Nazilli/1.jpg


Çok dinamik bir duruşu var. Harika bir araç Yasin,
Hadi bakalım biriksin paralar....