Hala aynı şey devam ediyor.Dizelin kendine has derdi mi varmış abi :D
2011 TSI 150 Tiguanların hepsinin motoru kırıldı
2011-2012 B7-CC lerin (BMT olmayan-CAV Engine) hepsinin motoru kırıldı motoru değişti açın sahibinden'e bakın 10 ilandan 5i açıklamada motor değişti yazıyor geri kalanı da yazmayanlar.CTHX ile sorun büyük ölçüde düzeltildi.
Mangal gibi yüreği olan birisi çıksın da ikinci el garantisi bitmiş 2012 CC TSI alsın görelim
2010 yılından beri VAG grubunda 1.6 TDI olup da blok değiştiren tek bir tane görmedim.Eski 06-08 2.0 TDI PD olanlarda enjektör sorunluydu.1.6 TDI CAYX larda enjektör ses yapıyor,fonksiyonunda bir sorun yok.Bakımlı dikkatli özenli kullanımda turbo 300 bin rahat gidiyor.Farkındaysanız hep dış ekipmanlarda sorun var TDI da.
1.4 TSI 122 de zincir-kayış gevşeme sorunu halen devam ediyor.
Ha benim en sevmediğim olay da TDI motorun çok çok geç ısınması.Sırf bunun için bile Passatta TDI tercih etmezdim şahsen.10 kilometre gidiyorsunuz kışın motor ancak kendine geliyor.
Velhasıl kelam benim elimdeki en iyi düşüncesi çok saçma.Her iki motorun da birbirlerine + sı çok.