Araç Değişikliği Kararsızlığı
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
Araç Değişikliği Kararsızlığı
Arkadaşlar merhaba..Sıkıcı olmaması ve takip edilebilirliği açısından konuyu uzatmadan maddeler halinde özetleyeceğim.
Durum: passat 1.4 tsi dsg highline 2012 model araçtan Astra Sedan 1.6 cdti manuel 2014 cosmo ya da 2015 sport model araca geçiş
Sebep:
Yıllık tüketiminin ön görülemeyen ani gelişen sebeplerden dolayı 14 bin km den 20 bin km ye çıkacak olması.
Düşünülen Avantajlar:
üste alınacak nakit 10 bin tl ya da fazlası.
yıllık yaklaşık 2000 tl yakıttan kar
2 - 3 yaş daha genç araç
30 ila 45 bin km arasında daha az km yapmış araç.
siyah araçtan beyaz araca geçiş fırsatı (bıktım sonaxtan)
17 " lik lastiklerin boşa gitmeyecek olması
Düşünülen dezavantajlar:
dsg otomatikten manuel vitese geçiş (hanım alıştı trafiğe düz vites kullanabilir (?) zaten araç artık çoğunlukla bende kalacak)
c segmenti araca alışmak - daha önce hiç kullanmadım.
bagaj hacminde düşüş (hatchback olmasından iyidir tabii)
Düşünülen avantaj ve dezavantajlar hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum.
İyi geceler dilerim.
-
Arkadaşlar merhaba..Sıkıcı olmaması ve takip edilebilirliği açısından konuyu uzatmadan maddeler halinde özetleyeceğim.
Durum: passat 1.4 tsi dsg highline 2012 model araçtan Astra Sedan 1.6 cdti manuel 2014 cosmo ya da 2015 sport model araca geçiş
Sebep:
Yıllık tüketiminin ön görülemeyen ani gelişen sebeplerden dolayı 14 bin km den 20 bin km ye çıkacak olması.
Düşünülen Avantajlar:
üste alınacak nakit 10 bin tl ya da fazlası.
yıllık yaklaşık 2000 tl yakıttan kar
2 - 3 yaş daha genç araç
30 ila 45 bin km arasında daha az km yapmış araç.
siyah araçtan beyaz araca geçiş fırsatı (bıktım sonaxtan)
17 " lik lastiklerin boşa gitmeyecek olması
Düşünülen dezavantajlar:
dsg otomatikten manuel vitese geçiş (hanım alıştı trafiğe düz vites kullanabilir (?) zaten araç artık çoğunlukla bende kalacak)
c segmenti araca alışmak - daha önce hiç kullanmadım.
bagaj hacminde düşüş (hatchback olmasından iyidir tabii)
Düşünülen avantaj ve dezavantajlar hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum.
İyi geceler dilerim.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Bence bunu opelcilere sormak daha mantıklı zira forumda astradan Passata geçiş yapan fazla yok. Konfor, hacim, üst segment,dsg rahatlığı artı değerler. Tabi dizele geçiş daha az yakıt demek. Siz zaten az çok saymışsınız. Mantığınızı ön planda tutarak karar vermenizi öneririm.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Bence bunu opelcilere sormak daha mantıklı zira forumda astradan Passata geçiş yapan fazla yok. Konfor, hacim, üst segment,dsg rahatlığı artı değerler. Tabi dizele geçiş daha az yakıt demek. Siz zaten az çok saymışsınız. Mantığınızı ön planda tutarak karar vermenizi öneririm.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
bir tarafta konfor+güvenlik+prestij , diğer tarafta yıllık 2000tl kadar ekonomi, bence değmez ama astrada gayet iyi denebilecek bir araba
-
bir tarafta konfor+güvenlik+prestij , diğer tarafta yıllık 2000tl kadar ekonomi, bence değmez ama astrada gayet iyi denebilecek bir araba
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Opel Almanya da daha nadir alınan bir araç Tr de iyi markalardan biri ,'' G '' den sonra Astralara bir türlü ısınamadım ben , bir de çok fazla elektronik arıza çıkardığı söyleniyor ama bu biraz da şans gibi geliyor bana.Temmuz gibi Mazda 3 ün dizeli gelecek diye biliyorum vakit müsaitse beklenebilir cidden çok çok iyi bir araba.Ama acelesi varsa temiz ve uygun bir astra bulursanız alın derim.
-
Opel Almanya da daha nadir alınan bir araç Tr de iyi markalardan biri ,'' G '' den sonra Astralara bir türlü ısınamadım ben , bir de çok fazla elektronik arıza çıkardığı söyleniyor ama bu biraz da şans gibi geliyor bana.Temmuz gibi Mazda 3 ün dizeli gelecek diye biliyorum vakit müsaitse beklenebilir cidden çok çok iyi bir araba.Ama acelesi varsa temiz ve uygun bir astra bulursanız alın derim.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
sizi zor günler bekliyor. Şunu söyleyeyim bir zamanlar benzeri bir şey yapmıştım, passattan bir alt sınf ekonomik araca geçtim, benzer nedenlerle nedenlerle 6 ay zor dayandım, hemen geri dönüş yaptım. Hocam lükse ve passat kalitesine alışan başka arabaya binemiyooor. Bmw Mercedes hariç. En iyisi daha düşük model de olsa dizel passat almak.
-
sizi zor günler bekliyor. Şunu söyleyeyim bir zamanlar benzeri bir şey yapmıştım, passattan bir alt sınf ekonomik araca geçtim, benzer nedenlerle nedenlerle 6 ay zor dayandım, hemen geri dönüş yaptım. Hocam lükse ve passat kalitesine alışan başka arabaya binemiyooor. Bmw Mercedes hariç. En iyisi daha düşük model de olsa dizel passat almak.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Tnsblgn Nickli Üyeden Alıntı
sizi zor günler bekliyor. Şunu söyleyeyim bir zamanlar benzeri bir şey yapmıştım, passattan bir alt sınf ekonomik araca geçtim, benzer nedenlerle nedenlerle 6 ay zor dayandım, hemen geri dönüş yaptım. Hocam lükse ve passat kalitesine alışan başka arabaya binemiyooor. Bmw Mercedes hariç. En iyisi daha düşük model de olsa dizel passat almak.
Anlıyorum ve tahmin ediyorum lâkin astrada nispeten ucuz araca binmenin getirdiği vicdani rahatlama ile o kalite farkı görmezden gelinir diye cesaret ediyorum, nihayetinde b segmenti bir araç ya da ne bileyim bir dacia vs değil, haksız mıyım
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Tnsblgn Nickli Üyeden Alıntı
sizi zor günler bekliyor. Şunu söyleyeyim bir zamanlar benzeri bir şey yapmıştım, passattan bir alt sınf ekonomik araca geçtim, benzer nedenlerle nedenlerle 6 ay zor dayandım, hemen geri dönüş yaptım. Hocam lükse ve passat kalitesine alışan başka arabaya binemiyooor. Bmw Mercedes hariç. En iyisi daha düşük model de olsa dizel passat almak.
Anlıyorum ve tahmin ediyorum lâkin astrada nispeten ucuz araca binmenin getirdiği vicdani rahatlama ile o kalite farkı görmezden gelinir diye cesaret ediyorum, nihayetinde b segmenti bir araç ya da ne bileyim bir dacia vs değil, haksız mıyım
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
mragetheottoman Nickli Üyeden Alıntı
Anlıyorum ve tahmin ediyorum lâkin astrada nispeten ucuz araca binmenin getirdiği vicdani rahatlama ile o kalite farkı görmezden gelinir diye cesaret ediyorum, nihayetinde b segmenti bir araç ya da ne bileyim bir dacia vs değil, haksız mıyım
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
şuan ki aracın drumu ve fiyatı ne
-
mragetheottoman Nickli Üyeden Alıntı
Anlıyorum ve tahmin ediyorum lâkin astrada nispeten ucuz araca binmenin getirdiği vicdani rahatlama ile o kalite farkı görmezden gelinir diye cesaret ediyorum, nihayetinde b segmenti bir araç ya da ne bileyim bir dacia vs değil, haksız mıyım
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
şuan ki aracın drumu ve fiyatı ne
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
2012 highline 1.4 tsi otomatik, 65 bin km de. Durumunda sıkıntı yok ağustosta mekatronik değişti serviste o açıdan da ayrıca memnunum aracımdan. Çiziği yok kazası yok değişeni yok. Yani istesem de bir daha bu kadar temiz passat bulamam da. Açıkcası az tüketimi olan ikinci bir araç alıp günlük kullanımı artırınca onu yollara sürmeyi düşünerek almıştım bu aracı, lakin ocak ayında iyice ayyuka çıkan trafik sigortası artışı bu düşüncemi bitirmeme en büyük ve son etken oldu. Bu nedenle şimdi değişim planı yapmaya başladım. Aracıma 8 adet yaz-kış lastik aldım yeni 3000 tl civarında ve bu lastikleri de kaybetmemek adına 17" lik bir araç olması da astra tercihimi perçinledi.
-
2012 highline 1.4 tsi otomatik, 65 bin km de. Durumunda sıkıntı yok ağustosta mekatronik değişti serviste o açıdan da ayrıca memnunum aracımdan. Çiziği yok kazası yok değişeni yok. Yani istesem de bir daha bu kadar temiz passat bulamam da. Açıkcası az tüketimi olan ikinci bir araç alıp günlük kullanımı artırınca onu yollara sürmeyi düşünerek almıştım bu aracı, lakin ocak ayında iyice ayyuka çıkan trafik sigortası artışı bu düşüncemi bitirmeme en büyük ve son etken oldu. Bu nedenle şimdi değişim planı yapmaya başladım. Aracıma 8 adet yaz-kış lastik aldım yeni 3000 tl civarında ve bu lastikleri de kaybetmemek adına 17" lik bir araç olması da astra tercihimi perçinledi.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
astra sedan yerine insignia'lara da bakabilirsin. ikinci ellerde fiyat olarak aralarında pek fark olmuyor. ben sıfır passat almadan önce fiyatı uygun olduğundan dolayı insignia'lara da çok bakmıştım baya uygundu fiyatları ama ustalar da dahil kime sorsam uzak dedikleri için korktum vazgeçtim
-
astra sedan yerine insignia'lara da bakabilirsin. ikinci ellerde fiyat olarak aralarında pek fark olmuyor. ben sıfır passat almadan önce fiyatı uygun olduğundan dolayı insignia'lara da çok bakmıştım baya uygundu fiyatları ama ustalar da dahil kime sorsam uzak dedikleri için korktum vazgeçtim
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
ben-bugra Nickli Üyeden Alıntı
astra sedan yerine insignia'lara da bakabilirsin. ikinci ellerde fiyat olarak aralarında pek fark olmuyor. ben sıfır passat almadan önce fiyatı uygun olduğundan dolayı insignia'lara da çok bakmıştım baya uygundu fiyatları ama ustalar da dahil kime sorsam uzak dedikleri için korktum vazgeçtim
Astra ile arasında minimum 30 bin tl fiyat farkı var? O da malum sitede en ucuz ilanlar 95 bin e...
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
ben-bugra Nickli Üyeden Alıntı
astra sedan yerine insignia'lara da bakabilirsin. ikinci ellerde fiyat olarak aralarında pek fark olmuyor. ben sıfır passat almadan önce fiyatı uygun olduğundan dolayı insignia'lara da çok bakmıştım baya uygundu fiyatları ama ustalar da dahil kime sorsam uzak dedikleri için korktum vazgeçtim
Astra ile arasında minimum 30 bin tl fiyat farkı var? O da malum sitede en ucuz ilanlar 95 bin e...
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Umarım her şey dilediğiniz gibi olur.
-
Umarım her şey dilediğiniz gibi olur.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Teşekkür ederim, dilediklerimizi hakedebilmemiz dileğiyle...
-
Teşekkür ederim, dilediklerimizi hakedebilmemiz dileğiyle...
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
fiyata bakma konfora bak!!!çok pişman olacaksın çok...opel çok sert araba.vw ise kuş tüyü gibi yumuşak...alacaksan düşük model dizel passat al...
-
fiyata bakma konfora bak!!!çok pişman olacaksın çok...opel çok sert araba.vw ise kuş tüyü gibi yumuşak...alacaksan düşük model dizel passat al...
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Siz alınması cok zor bir karar vermek üzeresiniz. Opelle uğraşmaktansa bagaj haricinde sizi üzecek hiç eksisi olmayan 2014 ,2015 1.4 dizel dsg li 2 el bir makyajlı polo alın derim . İnanın tüm samimiyetimle yazıyorum size passatı bile aratmayacak size. Ayrıca cıt kırıldım opellerden iyidir. polo dışarıdan b segmenti araç kullanıcı için c sınıfından fazlası var arabada.Sadece aracın bagajı küçük .VW DOGUŞ Ucuza maletmek için 2 3 donanımı çalmiş aracın. Karar vermeden En yakın vw bayisinde bir test edin aracı.sizin de düşünceniz deyişecektir.
mragetheottoman Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar merhaba..Sıkıcı olmaması ve takip edilebilirliği açısından konuyu uzatmadan maddeler halinde özetleyeceğim.
Durum: passat 1.4 tsi dsg highline 2012 model araçtan Astra Sedan 1.6 cdti manuel 2014 cosmo ya da 2015 sport model araca geçiş
Sebep:
Yıllık tüketiminin ön görülemeyen ani gelişen sebeplerden dolayı 14 bin km den 20 bin km ye çıkacak olması.
Düşünülen Avantajlar:
üste alınacak nakit 10 bin tl ya da fazlası.
yıllık yaklaşık 2000 tl yakıttan kar
2 - 3 yaş daha genç araç
30 ila 45 bin km arasında daha az km yapmış araç.
siyah araçtan beyaz araca geçiş fırsatı (bıktım sonaxtan)
17 " lik lastiklerin boşa gitmeyecek olması
Düşünülen dezavantajlar:
dsg otomatikten manuel vitese geçiş (hanım alıştı trafiğe düz vites kullanabilir (?) zaten araç artık çoğunlukla bende kalacak)
c segmenti araca alışmak - daha önce hiç kullanmadım.
bagaj hacminde düşüş (hatchback olmasından iyidir tabii)
Düşünülen avantaj ve dezavantajlar hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum.
İyi geceler dilerim.
-
Siz alınması cok zor bir karar vermek üzeresiniz. Opelle uğraşmaktansa bagaj haricinde sizi üzecek hiç eksisi olmayan 2014 ,2015 1.4 dizel dsg li 2 el bir makyajlı polo alın derim . İnanın tüm samimiyetimle yazıyorum size passatı bile aratmayacak size. Ayrıca cıt kırıldım opellerden iyidir. polo dışarıdan b segmenti araç kullanıcı için c sınıfından fazlası var arabada.Sadece aracın bagajı küçük .VW DOGUŞ Ucuza maletmek için 2 3 donanımı çalmiş aracın. Karar vermeden En yakın vw bayisinde bir test edin aracı.sizin de düşünceniz deyişecektir.
mragetheottoman Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar merhaba..Sıkıcı olmaması ve takip edilebilirliği açısından konuyu uzatmadan maddeler halinde özetleyeceğim.
Durum: passat 1.4 tsi dsg highline 2012 model araçtan Astra Sedan 1.6 cdti manuel 2014 cosmo ya da 2015 sport model araca geçiş
Sebep:
Yıllık tüketiminin ön görülemeyen ani gelişen sebeplerden dolayı 14 bin km den 20 bin km ye çıkacak olması.
Düşünülen Avantajlar:
üste alınacak nakit 10 bin tl ya da fazlası.
yıllık yaklaşık 2000 tl yakıttan kar
2 - 3 yaş daha genç araç
30 ila 45 bin km arasında daha az km yapmış araç.
siyah araçtan beyaz araca geçiş fırsatı (bıktım sonaxtan)
17 " lik lastiklerin boşa gitmeyecek olması
Düşünülen dezavantajlar:
dsg otomatikten manuel vitese geçiş (hanım alıştı trafiğe düz vites kullanabilir (?) zaten araç artık çoğunlukla bende kalacak)
c segmenti araca alışmak - daha önce hiç kullanmadım.
bagaj hacminde düşüş (hatchback olmasından iyidir tabii)
Düşünülen avantaj ve dezavantajlar hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum.
İyi geceler dilerim.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
mragetheottoman Nickli Üyeden Alıntı
Astra ile arasında minimum 30 bin tl fiyat farkı var? O da malum sitede en ucuz ilanlar 95 bin e...
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
farklı motor tercihlerine bakıyor olabilirsiniz. örneğin 2013 model 1.4 t astra sedanla - 1.4 t insignia arasında 5 - 6 bin civarında fiyat farkı var. astra 55 civarı ise insignia 60 civarı fiyatlarda. sıfırları arasında fark büyük o başka.
-
mragetheottoman Nickli Üyeden Alıntı
Astra ile arasında minimum 30 bin tl fiyat farkı var? O da malum sitede en ucuz ilanlar 95 bin e...
SM-G850FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
farklı motor tercihlerine bakıyor olabilirsiniz. örneğin 2013 model 1.4 t astra sedanla - 1.4 t insignia arasında 5 - 6 bin civarında fiyat farkı var. astra 55 civarı ise insignia 60 civarı fiyatlarda. sıfırları arasında fark büyük o başka.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
ben-bugra Nickli Üyeden Alıntı
farklı motor tercihlerine bakıyor olabilirsiniz. örneğin 2013 model 1.4 t astra sedanla - 1.4 t insignia arasında 5 - 6 bin civarında fiyat farkı var. astra 55 civarı ise insignia 60 civarı fiyatlarda. sıfırları arasında fark büyük o başka.
yok hocam, ben konu başında dizel olarak belirttim zaten değiştirme sebebimi, ona istinaden 1.6 dizel insignia ve 1.6 dizel astra arasındaki fiyat farkını belirttim. benim isteğim hem cebime para girecek hem de dizel olacak, bir-iki yaşında bir araç olacak. yoksa sadece cebime para girmesini istiyor olsam ve dizel, benzinli farketmez desem hiç düşünmeden daha önce kullandığım 2011 mondeo + lpg seçeneğine yönelirdim. dolayısıyla hem dizel olsun, hem ikinci periyodik bakımını görmemiş olsun hem de sedan olsun dediğimde beğendiğim bir çok araç eleniyor (octavia, superb, passat tdi vs.) geriye bir tek astra kalıyor.
benim bu konuyu sizlerle paylaşmamdaki temek arzum ise bu geçiş sonrasında tahmin ettiğim avantaj ve dezavantajlarda yanılıyor isem görüşlerinizi almak istememdir. başka araçları inanın çok düşündüm ve eğer bir geçiş olacaksa astraya olacak ya da passatla devam edip yıllık yakıta 2000 tl fazla vereceğim. (böyle bir durumda ise evi oğlanın kreşine yakın taşıma konusu illa ki gündeme gelecek...yaklaşık yıllık +3500 tl masrafa tekabül ediyor taşınma mevzu.) Astraya geçişten vazgeçersem bu konuyu farklı bir forumda hanıma havale edeceğim o konuşsun kızlarla
-
ben-bugra Nickli Üyeden Alıntı
farklı motor tercihlerine bakıyor olabilirsiniz. örneğin 2013 model 1.4 t astra sedanla - 1.4 t insignia arasında 5 - 6 bin civarında fiyat farkı var. astra 55 civarı ise insignia 60 civarı fiyatlarda. sıfırları arasında fark büyük o başka.
yok hocam, ben konu başında dizel olarak belirttim zaten değiştirme sebebimi, ona istinaden 1.6 dizel insignia ve 1.6 dizel astra arasındaki fiyat farkını belirttim. benim isteğim hem cebime para girecek hem de dizel olacak, bir-iki yaşında bir araç olacak. yoksa sadece cebime para girmesini istiyor olsam ve dizel, benzinli farketmez desem hiç düşünmeden daha önce kullandığım 2011 mondeo + lpg seçeneğine yönelirdim. dolayısıyla hem dizel olsun, hem ikinci periyodik bakımını görmemiş olsun hem de sedan olsun dediğimde beğendiğim bir çok araç eleniyor (octavia, superb, passat tdi vs.) geriye bir tek astra kalıyor.
benim bu konuyu sizlerle paylaşmamdaki temek arzum ise bu geçiş sonrasında tahmin ettiğim avantaj ve dezavantajlarda yanılıyor isem görüşlerinizi almak istememdir. başka araçları inanın çok düşündüm ve eğer bir geçiş olacaksa astraya olacak ya da passatla devam edip yıllık yakıta 2000 tl fazla vereceğim. (böyle bir durumda ise evi oğlanın kreşine yakın taşıma konusu illa ki gündeme gelecek...yaklaşık yıllık +3500 tl masrafa tekabül ediyor taşınma mevzu.) Astraya geçişten vazgeçersem bu konuyu farklı bir forumda hanıma havale edeceğim o konuşsun kızlarla
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Kendim 1.4 TSI DSG Passat kullanıyorum. Çok memnunum. Eşimin 13 yaşında bir VW Bora'sı vardı, onu satıp Golf almaya niyetlenmiştik. Son anda fiyatı %10 ucuz olduğu için Astra 1.4 aldık. Eski arabanın gücü 102, Astra ise 140BG. Astranın performansı berbat. Bora'yı mumla arıyorum.
Bırakın Passat'la kıyaslamayı, Golf'le, Jetta'yla bile kıyaslanamaz.
Pişman olacağınıza kesin garanti veriyorum.
-
Kendim 1.4 TSI DSG Passat kullanıyorum. Çok memnunum. Eşimin 13 yaşında bir VW Bora'sı vardı, onu satıp Golf almaya niyetlenmiştik. Son anda fiyatı %10 ucuz olduğu için Astra 1.4 aldık. Eski arabanın gücü 102, Astra ise 140BG. Astranın performansı berbat. Bora'yı mumla arıyorum.
Bırakın Passat'la kıyaslamayı, Golf'le, Jetta'yla bile kıyaslanamaz.
Pişman olacağınıza kesin garanti veriyorum.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
opel sert ve keyifsiz bir araç yinede siz bilirsiniz.
-
opel sert ve keyifsiz bir araç yinede siz bilirsiniz.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Yeni Astranın içi Passat'la kıyaslanamayacak derecede dar. Zaten C segmentinde bir araç. Bence illa C segmentinde bir araç alınacaksa, Jetta, Octavia veya Corolla düşünülmelidir.
-
Yeni Astranın içi Passat'la kıyaslanamayacak derecede dar. Zaten C segmentinde bir araç. Bence illa C segmentinde bir araç alınacaksa, Jetta, Octavia veya Corolla düşünülmelidir.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Hocam illaki passatı aradığınız olacak ama bence opel de türkiyede tutulmadığı kadar kötü bi araç değil keşke almasaydım diyeceğinizi sanmıyorum sadece ara ara passat dursamıydı dersiniz hakkınızda hayırlısı
-
Hocam illaki passatı aradığınız olacak ama bence opel de türkiyede tutulmadığı kadar kötü bi araç değil keşke almasaydım diyeceğinizi sanmıyorum sadece ara ara passat dursamıydı dersiniz hakkınızda hayırlısı
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Ekonomi diyorsanız 2013 ve sonrası octavia tdi alın vw suruş dinamiklerine devam edin hemde ekonomi yapın.
-
Ekonomi diyorsanız 2013 ve sonrası octavia tdi alın vw suruş dinamiklerine devam edin hemde ekonomi yapın.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Mondeo selective 18" jant kullanması nedeniyle tercih dışıdır. Astra ve Octavia Euro6 üzerine devam ediyorum.
Konu mragetheottoman tarafından (21 03 2016 Saat 12:40 ) değiştirilmiştir.
Düzenleme Nedeni: Vazgeçme
-
Mondeo selective 18" jant kullanması nedeniyle tercih dışıdır. Astra ve Octavia Euro6 üzerine devam ediyorum.
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
yalcinftt Nickli Üyeden Alıntı
Ekonomi diyorsanız 2013 ve sonrası octavia tdi alın vw suruş dinamiklerine devam edin hemde ekonomi yapın.
octavia hoşuma giden bir araç, euro 6 motorları 70 bin civarında olsa da tüketimi için düşünülebilir. sanırım tek dezavantajı 17 " jant kullanmıyor olması ve bağımlı arka süspansiyonlar (torsiyon). radarıma tekrar girdi, keza kimse astrayı önermiyor anlamadığım bir şekilde..
-
yalcinftt Nickli Üyeden Alıntı
Ekonomi diyorsanız 2013 ve sonrası octavia tdi alın vw suruş dinamiklerine devam edin hemde ekonomi yapın.
octavia hoşuma giden bir araç, euro 6 motorları 70 bin civarında olsa da tüketimi için düşünülebilir. sanırım tek dezavantajı 17 " jant kullanmıyor olması ve bağımlı arka süspansiyonlar (torsiyon). radarıma tekrar girdi, keza kimse astrayı önermiyor anlamadığım bir şekilde..
-
offline
Cevap: Araç Değişikliği Kararsızlığı
Ben 4 yıl kullandığım Astra J SPORT (HB)'den Passat'a geçmiş biri olarak söylüyorum: Kesinlikle pişman olmazsınız.
Ben de maddeler halinde vereyim:
- Alacağınız araç Sport ya da Cosmo donanımlı olmalı. (Sport çok dolu ve yeterli bir paket, koltukları spor, direksiyonun alt tarafı küt ve spor... Cosmo'nun koltukları ve direksiyonu bu kadar güzel değil (bana göre) ama Cosmo'nun da en büyük avantajı AFL denilen Adaptif Bixenon far)
- Araç 17 jantlı olduğu için de biraz sert gelebiliyor ama H kasa kadar sert değil (onu da 2 yıl kullandım)
- Malzeme kalitesi bir GOLF değil fakat kesinlikle yeterli. Saçma sapan trim sesleri vb. kesinlikle yok.
- Yol tutuşu C sınıfı bir araca göre muazzam. Watt's bağlantılı arka süspansiyon var bahsettiğim donanımlarda.
- Direksiyon şehir içinde çok hafif ve rahat, uzun yolda yeterinde sert değil, yine de rahatsız etmiyor
- Direksiyonda ve Viteste kullanılan malzeme çok kaliteli ve dokunması keyifli (Sport ve Cosmo'da)
- Vites geçişleri hafif kemikli, tık-tık tam tadında ve esneme neredeyse hiç yok.
- Frenler VW grubuna göre hissiz ama yanıltmasın çünkü panik frenlerde çok çok başarılı, sadece pedal hissiz.
- Arka diz mesafesi orta seviye, daha geniş olabilirdi.
- Arka tarafta ortada havalandırma kanalları yok ama koltuk altlarında var
- Araç içerisinde hiçbir şekilde kaporta sacı görünmüyor. Cam kenarları, bagaj içi vb tamamen kaplı ve bunu çok beğeniyordum.
Genel olarak kronik problemleri pek olmayan başarılı bir araç tavsiye ederim. (Özellikle 2012 ve sonrası tüm kronik problemlerden arındırıldı)
-
Ben 4 yıl kullandığım Astra J SPORT (HB)'den Passat'a geçmiş biri olarak söylüyorum: Kesinlikle pişman olmazsınız.
Ben de maddeler halinde vereyim:
- Alacağınız araç Sport ya da Cosmo donanımlı olmalı. (Sport çok dolu ve yeterli bir paket, koltukları spor, direksiyonun alt tarafı küt ve spor... Cosmo'nun koltukları ve direksiyonu bu kadar güzel değil (bana göre) ama Cosmo'nun da en büyük avantajı AFL denilen Adaptif Bixenon far)
- Araç 17 jantlı olduğu için de biraz sert gelebiliyor ama H kasa kadar sert değil (onu da 2 yıl kullandım)
- Malzeme kalitesi bir GOLF değil fakat kesinlikle yeterli. Saçma sapan trim sesleri vb. kesinlikle yok.
- Yol tutuşu C sınıfı bir araca göre muazzam. Watt's bağlantılı arka süspansiyon var bahsettiğim donanımlarda.
- Direksiyon şehir içinde çok hafif ve rahat, uzun yolda yeterinde sert değil, yine de rahatsız etmiyor
- Direksiyonda ve Viteste kullanılan malzeme çok kaliteli ve dokunması keyifli (Sport ve Cosmo'da)
- Vites geçişleri hafif kemikli, tık-tık tam tadında ve esneme neredeyse hiç yok.
- Frenler VW grubuna göre hissiz ama yanıltmasın çünkü panik frenlerde çok çok başarılı, sadece pedal hissiz.
- Arka diz mesafesi orta seviye, daha geniş olabilirdi.
- Arka tarafta ortada havalandırma kanalları yok ama koltuk altlarında var
- Araç içerisinde hiçbir şekilde kaporta sacı görünmüyor. Cam kenarları, bagaj içi vb tamamen kaplı ve bunu çok beğeniyordum.
Genel olarak kronik problemleri pek olmayan başarılı bir araç tavsiye ederim. (Özellikle 2012 ve sonrası tüm kronik problemlerden arındırıldı)