Volkswagen Passat Highline Taner Göde

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır...
  1. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Plaka hangi ile ait olacaksa yetkili trafik tescil sube müdürlüğüne muracaat edip plakayı ayirtirsaniz ve ASBİS'e aracınızın şasi numarası girdikten sonra plaka da bu şasi numarasına bağlanırsa başka bir ilden de harf ve/veya sayı grubu tercih edilebilir.

       Knick45 Nickli Üyeden Alıntı
    Peki ortadaki harfler?
  2. #7801
    Plaka hangi ile ait olacaksa yetkili trafik tescil sube müdürlüğüne muracaat edip plakayı ayirtirsaniz ve ASBİS'e aracınızın şasi numarası girdikten sonra plaka da bu şasi numarasına bağlanırsa başka bir ilden de harf ve/veya sayı grubu tercih edilebilir.

       Knick45 Nickli Üyeden Alıntı
    Peki ortadaki harfler?

  3. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       karakayaali Nickli Üyeden Alıntı
    Taner bey merhaba.
    Şu an üretim aşamasında olan aracımız için (gelmesi için muhtemelen 3 ay daha bekleyeceğiz) bu ay sonuna kadar geçerli olan dostdrive kampanyasına başvurduğumuz takdirde faydalanabilirmiyiz yoksa 3 ay sonra gelecek aracı kapsamayan klasik doğuş kurnazlığı bir kampanya mıdır ?
    DostDrive yarın itibariyle tarih olur. Ödeyeceğiniz fiyat ise araç size faturalandırıldığı gün geçerli olan fiyat ile varsa uygulanan kampanya ya da bayi inisiyatifidir.
  4. #7802
       karakayaali Nickli Üyeden Alıntı
    Taner bey merhaba.
    Şu an üretim aşamasında olan aracımız için (gelmesi için muhtemelen 3 ay daha bekleyeceğiz) bu ay sonuna kadar geçerli olan dostdrive kampanyasına başvurduğumuz takdirde faydalanabilirmiyiz yoksa 3 ay sonra gelecek aracı kapsamayan klasik doğuş kurnazlığı bir kampanya mıdır ?
    DostDrive yarın itibariyle tarih olur. Ödeyeceğiniz fiyat ise araç size faturalandırıldığı gün geçerli olan fiyat ile varsa uygulanan kampanya ya da bayi inisiyatifidir.

  5. offline
    Omer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ömer
    Üyelik Tarihi
    30/12/2013
    Yer
    Mardin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    865

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Highline Siparişleri Hala açılmadı Herhangi bir gelişme var mı. .
  6. #7803
    Highline Siparişleri Hala açılmadı Herhangi bir gelişme var mı. .

  7. offline
    Mahmut Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mahmut Volkan
    Üyelik Tarihi
    10/08/2015
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    378
    34 TU 1248

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Değerli arkadaşlarım,

    2015 Şubat ayında aldığım, 2014 Model 1.4 TSI ACT 150 HP Manuel Highline aracımı iki hafta önce satışı için ilan vermiştim. Ama asıl niyetim tam olarak satmak değildi. Hem piyasayı biraz ölçmek istedim, belki de şu indirimli satışlardan bir araba alabilir miyim gibi net olmayan düşüncelerle araç için ilan vermiştim. İyi para verirlerse da satarım diyordum kendi kendime.. Ben bu aracı o tarihte indirimleriyle 98.500 e anlaşmıştım. Diğer masraflarıyla 100 bin lira ödedim. Bu iki hafta da üç kişi ciddi niyetle aradı, bugün bir arkadaş 99 bin lira vermek istedi ve hemen yarın almak istedi arabayı.. Ama açıkçası kıyamadım arabama sanırım satamayacağım daha zamanı değil. En azından bir sene sonra da arabayı aldığım fiyata satabileceğimi gördüm. Ben bugüne kadar hep benzinli manuel vw araba aldım 15 sene de 7 tane vw sattım son yıllarda da bir sene iki sene kullanıp sattım arabalarımı. Hiç bir vw de bana zarar ettirmedi
    Ancak beş altı aydır da buraya üyeyim ve gerçekten burada olmaktan keyif alıyorum. Yalnız burada benzinli ve birde manuelse araba satışı zor olur geç satarsınız zarar edersiniz gibi yorumlar okudukça, bu kadar araba satmış birisi olarak ben bile şüphe etmeye başladım kendimden acaba bu araba hakkıyla satılmaz mı diye? Neyse ki bugün tecrübeyle sabit olan kanaatimi tekrardan güçlendirdim. Özetle benzinli manuel araç alma yada satma fikri olan arkadaşlarımız varsa tecrübemi paylaşmak istedim... Herkese keyifli forumlar dilerim.
  8. #7804
    Değerli arkadaşlarım,

    2015 Şubat ayında aldığım, 2014 Model 1.4 TSI ACT 150 HP Manuel Highline aracımı iki hafta önce satışı için ilan vermiştim. Ama asıl niyetim tam olarak satmak değildi. Hem piyasayı biraz ölçmek istedim, belki de şu indirimli satışlardan bir araba alabilir miyim gibi net olmayan düşüncelerle araç için ilan vermiştim. İyi para verirlerse da satarım diyordum kendi kendime.. Ben bu aracı o tarihte indirimleriyle 98.500 e anlaşmıştım. Diğer masraflarıyla 100 bin lira ödedim. Bu iki hafta da üç kişi ciddi niyetle aradı, bugün bir arkadaş 99 bin lira vermek istedi ve hemen yarın almak istedi arabayı.. Ama açıkçası kıyamadım arabama sanırım satamayacağım daha zamanı değil. En azından bir sene sonra da arabayı aldığım fiyata satabileceğimi gördüm. Ben bugüne kadar hep benzinli manuel vw araba aldım 15 sene de 7 tane vw sattım son yıllarda da bir sene iki sene kullanıp sattım arabalarımı. Hiç bir vw de bana zarar ettirmedi
    Ancak beş altı aydır da buraya üyeyim ve gerçekten burada olmaktan keyif alıyorum. Yalnız burada benzinli ve birde manuelse araba satışı zor olur geç satarsınız zarar edersiniz gibi yorumlar okudukça, bu kadar araba satmış birisi olarak ben bile şüphe etmeye başladım kendimden acaba bu araba hakkıyla satılmaz mı diye? Neyse ki bugün tecrübeyle sabit olan kanaatimi tekrardan güçlendirdim. Özetle benzinli manuel araç alma yada satma fikri olan arkadaşlarımız varsa tecrübemi paylaşmak istedim... Herkese keyifli forumlar dilerim.

  9. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Değerli arkadaşım Sayın Mahmut Volkan, yorum ve paylaşımınızın altına imzami atarım. Bundan önce kullandığım araçların 3'ü benzinli manüeldi ve B6-B7-B8 kasaydı, bilhassa geçen yıl bu günlerde B7 satıp B8 almıştım ve kazalı B6 haricinde hiç bir benzinli aracımdan zarar etmedim.

    1.6 TDI 7-DSG daha net 4 yıllık geçmişi var. Daha önce 1.4 TSI 7-DSG alınır, binilir ve satılırdı ama hâkim kullanıcı kitlesi tasarruf ve konfor dedi ve burada tasarruf mazot pompasında ve konfor da debriyaj pedaliyla vites kolunda. Araç içi ve dışı konfor ve donanıma para verileceğine tüketim az ve ucuz olsun, debriyaj ve vites koluyla da uğraştırmasın. Trend ve Comfort da Passat, onda da far var, stop var, radyo ve koltuk var, yol bilgisayari var, çelik jant var, var da var. Ya yok mu? Var tabi, olmaz olur mu...

    Ne mutlu ki Passat gibi bir araç herkese hitap ediyor. Kitabını yazacak adamdan bindiği arabanın Passat olduğunu yeni öğrenen adama kadar.

    2005'e gidelim. B6 yeni çıkmış ve daha gıcır gıcır. 2.0 TDI 140 HP 6-DSG ile 1.6 FSI 115 HP 6-Tiptronic satışları tam gaz. Dizel alanın amacı belli, çok km ve tasarruf, benzinli alan da az km ve konfor. Kimse o zaman Highline vb. alma derdinde değildi. Passat olması önemliydi. Comfortline zaten iyice doluydu. Xenon hiç kimsenin umurunda değildi.

    Passat başarısıni hep modern çizgilere ve sürekli yenilenmesine borçlu. B6 kasa çıktığındaki motorlar ile bittiğindeki motorlar çok farklı. B7 çıktığında 1.6 TDI 7-DSG yoktu. CC'ye 1.4 TSI gelmeyeceğine iddiaya girenler oldu (ben).

    B8 bu başarıyı sadece arttırarak devam ettirecek. B8 125 ve 150 HP TSI motorların kendini saklamalarına da gerek yok. B7 kasada payını 1.6 TDI'ye kaptıran TSI bu durumu B8 kasada telafi etmeye başladı. Alıcılar da bilinçleniyorlar, siz de bunu fark ediyorsunuz.

    Selamlar ve sevgiler.

    Taner Göde
  10. #7805
    Değerli arkadaşım Sayın Mahmut Volkan, yorum ve paylaşımınızın altına imzami atarım. Bundan önce kullandığım araçların 3'ü benzinli manüeldi ve B6-B7-B8 kasaydı, bilhassa geçen yıl bu günlerde B7 satıp B8 almıştım ve kazalı B6 haricinde hiç bir benzinli aracımdan zarar etmedim.

    1.6 TDI 7-DSG daha net 4 yıllık geçmişi var. Daha önce 1.4 TSI 7-DSG alınır, binilir ve satılırdı ama hâkim kullanıcı kitlesi tasarruf ve konfor dedi ve burada tasarruf mazot pompasında ve konfor da debriyaj pedaliyla vites kolunda. Araç içi ve dışı konfor ve donanıma para verileceğine tüketim az ve ucuz olsun, debriyaj ve vites koluyla da uğraştırmasın. Trend ve Comfort da Passat, onda da far var, stop var, radyo ve koltuk var, yol bilgisayari var, çelik jant var, var da var. Ya yok mu? Var tabi, olmaz olur mu...

    Ne mutlu ki Passat gibi bir araç herkese hitap ediyor. Kitabını yazacak adamdan bindiği arabanın Passat olduğunu yeni öğrenen adama kadar.

    2005'e gidelim. B6 yeni çıkmış ve daha gıcır gıcır. 2.0 TDI 140 HP 6-DSG ile 1.6 FSI 115 HP 6-Tiptronic satışları tam gaz. Dizel alanın amacı belli, çok km ve tasarruf, benzinli alan da az km ve konfor. Kimse o zaman Highline vb. alma derdinde değildi. Passat olması önemliydi. Comfortline zaten iyice doluydu. Xenon hiç kimsenin umurunda değildi.

    Passat başarısıni hep modern çizgilere ve sürekli yenilenmesine borçlu. B6 kasa çıktığındaki motorlar ile bittiğindeki motorlar çok farklı. B7 çıktığında 1.6 TDI 7-DSG yoktu. CC'ye 1.4 TSI gelmeyeceğine iddiaya girenler oldu (ben).

    B8 bu başarıyı sadece arttırarak devam ettirecek. B8 125 ve 150 HP TSI motorların kendini saklamalarına da gerek yok. B7 kasada payını 1.6 TDI'ye kaptıran TSI bu durumu B8 kasada telafi etmeye başladı. Alıcılar da bilinçleniyorlar, siz de bunu fark ediyorsunuz.

    Selamlar ve sevgiler.

    Taner Göde

  11. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Mahmut Volkan Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli arkadaşlarım,

    2015 Şubat ayında aldığım, 2014 Model 1.4 TSI ACT 150 HP Manuel Highline aracımı iki hafta önce satışı için ilan vermiştim. Ama asıl niyetim tam olarak satmak değildi. Hem piyasayı biraz ölçmek istedim, belki de şu indirimli satışlardan bir araba alabilir miyim gibi net olmayan düşüncelerle araç için ilan vermiştim. İyi para verirlerse da satarım diyordum kendi kendime.. Ben bu aracı o tarihte indirimleriyle 98.500 e anlaşmıştım. Diğer masraflarıyla 100 bin lira ödedim. Bu iki hafta da üç kişi ciddi niyetle aradı, bugün bir arkadaş 99 bin lira vermek istedi ve hemen yarın almak istedi arabayı.. Ama açıkçası kıyamadım arabama sanırım satamayacağım daha zamanı değil. En azından bir sene sonra da arabayı aldığım fiyata satabileceğimi gördüm. Ben bugüne kadar hep benzinli manuel vw araba aldım 15 sene de 7 tane vw sattım son yıllarda da bir sene iki sene kullanıp sattım arabalarımı. Hiç bir vw de bana zarar ettirmedi
    Ancak beş altı aydır da buraya üyeyim ve gerçekten burada olmaktan keyif alıyorum. Yalnız burada benzinli ve birde manuelse araba satışı zor olur geç satarsınız zarar edersiniz gibi yorumlar okudukça, bu kadar araba satmış birisi olarak ben bile şüphe etmeye başladım kendimden acaba bu araba hakkıyla satılmaz mı diye? Neyse ki bugün tecrübeyle sabit olan kanaatimi tekrardan güçlendirdim. Özetle benzinli manuel araç alma yada satma fikri olan arkadaşlarımız varsa tecrübemi paylaşmak istedim... Herkese keyifli forumlar dilerim.
    Kimi insanlara da 100 bin TL'ye az km'li dolu bir highline benzinli-düz cazip gelir.Dizel-otomatik bir comfort için 10 kişi ararsa ,düz -highline için 3 kişi arar.Dizel-otomatik 3 günde satılırsa,düz-benzinli 15 gün bekler ama sa-tı-lır...
    Konu engn tarafından (19 01 2016 Saat 00:05 ) değiştirilmiştir.
  12. #7806
       Mahmut Volkan Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli arkadaşlarım,

    2015 Şubat ayında aldığım, 2014 Model 1.4 TSI ACT 150 HP Manuel Highline aracımı iki hafta önce satışı için ilan vermiştim. Ama asıl niyetim tam olarak satmak değildi. Hem piyasayı biraz ölçmek istedim, belki de şu indirimli satışlardan bir araba alabilir miyim gibi net olmayan düşüncelerle araç için ilan vermiştim. İyi para verirlerse da satarım diyordum kendi kendime.. Ben bu aracı o tarihte indirimleriyle 98.500 e anlaşmıştım. Diğer masraflarıyla 100 bin lira ödedim. Bu iki hafta da üç kişi ciddi niyetle aradı, bugün bir arkadaş 99 bin lira vermek istedi ve hemen yarın almak istedi arabayı.. Ama açıkçası kıyamadım arabama sanırım satamayacağım daha zamanı değil. En azından bir sene sonra da arabayı aldığım fiyata satabileceğimi gördüm. Ben bugüne kadar hep benzinli manuel vw araba aldım 15 sene de 7 tane vw sattım son yıllarda da bir sene iki sene kullanıp sattım arabalarımı. Hiç bir vw de bana zarar ettirmedi
    Ancak beş altı aydır da buraya üyeyim ve gerçekten burada olmaktan keyif alıyorum. Yalnız burada benzinli ve birde manuelse araba satışı zor olur geç satarsınız zarar edersiniz gibi yorumlar okudukça, bu kadar araba satmış birisi olarak ben bile şüphe etmeye başladım kendimden acaba bu araba hakkıyla satılmaz mı diye? Neyse ki bugün tecrübeyle sabit olan kanaatimi tekrardan güçlendirdim. Özetle benzinli manuel araç alma yada satma fikri olan arkadaşlarımız varsa tecrübemi paylaşmak istedim... Herkese keyifli forumlar dilerim.
    Kimi insanlara da 100 bin TL'ye az km'li dolu bir highline benzinli-düz cazip gelir.Dizel-otomatik bir comfort için 10 kişi ararsa ,düz -highline için 3 kişi arar.Dizel-otomatik 3 günde satılırsa,düz-benzinli 15 gün bekler ama sa-tı-lır...

  13. offline
    hakan.justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07/01/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    200

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Mahmut Volkan Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli arkadaşlarım,

    2015 Şubat ayında aldığım, 2014 Model 1.4 TSI ACT 150 HP Manuel Highline aracımı iki hafta önce satışı için ilan vermiştim. Ama asıl niyetim tam olarak satmak değildi. Hem piyasayı biraz ölçmek istedim, belki de şu indirimli satışlardan bir araba alabilir miyim gibi net olmayan düşüncelerle araç için ilan vermiştim. İyi para verirlerse da satarım diyordum kendi kendime.. Ben bu aracı o tarihte indirimleriyle 98.500 e anlaşmıştım. Diğer masraflarıyla 100 bin lira ödedim. Bu iki hafta da üç kişi ciddi niyetle aradı, bugün bir arkadaş 99 bin lira vermek istedi ve hemen yarın almak istedi arabayı.. Ama açıkçası kıyamadım arabama sanırım satamayacağım daha zamanı değil. En azından bir sene sonra da arabayı aldığım fiyata satabileceğimi gördüm. Ben bugüne kadar hep benzinli manuel vw araba aldım 15 sene de 7 tane vw sattım son yıllarda da bir sene iki sene kullanıp sattım arabalarımı. Hiç bir vw de bana zarar ettirmedi
    Ancak beş altı aydır da buraya üyeyim ve gerçekten burada olmaktan keyif alıyorum. Yalnız burada benzinli ve birde manuelse araba satışı zor olur geç satarsınız zarar edersiniz gibi yorumlar okudukça, bu kadar araba satmış birisi olarak ben bile şüphe etmeye başladım kendimden acaba bu araba hakkıyla satılmaz mı diye? Neyse ki bugün tecrübeyle sabit olan kanaatimi tekrardan güçlendirdim. Özetle benzinli manuel araç alma yada satma fikri olan arkadaşlarımız varsa tecrübemi paylaşmak istedim... Herkese keyifli forumlar dilerim.
    Üstad bende de 1.4 tsi highline var. Aynen buradaki bazı yorumlara bakınca 1.4 tsi alınmaz elde kalır. 1.4 tsi kime zarar ettirmiş bugüne kadar. Şehirler arası 120 km hızlarda 5.6 litre ile 6.1 litreden fazla tüketimim olmadı uzun yolda. Ankara şehiriçinde de 36 km ortalama hızds 6.5 litre gösteriyor.

    Soğuk kış gününde bile ilk çalıştırmada ses yok arabada. Dizel volvo ve bmv si olan arkadaşlar sessizliğine ve tüketimine hayran kaldılar. Performans da harikulede.

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  14. #7807
       Mahmut Volkan Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli arkadaşlarım,

    2015 Şubat ayında aldığım, 2014 Model 1.4 TSI ACT 150 HP Manuel Highline aracımı iki hafta önce satışı için ilan vermiştim. Ama asıl niyetim tam olarak satmak değildi. Hem piyasayı biraz ölçmek istedim, belki de şu indirimli satışlardan bir araba alabilir miyim gibi net olmayan düşüncelerle araç için ilan vermiştim. İyi para verirlerse da satarım diyordum kendi kendime.. Ben bu aracı o tarihte indirimleriyle 98.500 e anlaşmıştım. Diğer masraflarıyla 100 bin lira ödedim. Bu iki hafta da üç kişi ciddi niyetle aradı, bugün bir arkadaş 99 bin lira vermek istedi ve hemen yarın almak istedi arabayı.. Ama açıkçası kıyamadım arabama sanırım satamayacağım daha zamanı değil. En azından bir sene sonra da arabayı aldığım fiyata satabileceğimi gördüm. Ben bugüne kadar hep benzinli manuel vw araba aldım 15 sene de 7 tane vw sattım son yıllarda da bir sene iki sene kullanıp sattım arabalarımı. Hiç bir vw de bana zarar ettirmedi
    Ancak beş altı aydır da buraya üyeyim ve gerçekten burada olmaktan keyif alıyorum. Yalnız burada benzinli ve birde manuelse araba satışı zor olur geç satarsınız zarar edersiniz gibi yorumlar okudukça, bu kadar araba satmış birisi olarak ben bile şüphe etmeye başladım kendimden acaba bu araba hakkıyla satılmaz mı diye? Neyse ki bugün tecrübeyle sabit olan kanaatimi tekrardan güçlendirdim. Özetle benzinli manuel araç alma yada satma fikri olan arkadaşlarımız varsa tecrübemi paylaşmak istedim... Herkese keyifli forumlar dilerim.
    Üstad bende de 1.4 tsi highline var. Aynen buradaki bazı yorumlara bakınca 1.4 tsi alınmaz elde kalır. 1.4 tsi kime zarar ettirmiş bugüne kadar. Şehirler arası 120 km hızlarda 5.6 litre ile 6.1 litreden fazla tüketimim olmadı uzun yolda. Ankara şehiriçinde de 36 km ortalama hızds 6.5 litre gösteriyor.

    Soğuk kış gününde bile ilk çalıştırmada ses yok arabada. Dizel volvo ve bmv si olan arkadaşlar sessizliğine ve tüketimine hayran kaldılar. Performans da harikulede.

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  15. offline
    aykutakca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Aykut AKCA
    Üyelik Tarihi
    19/02/2015
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    46
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    827
    34 VE 3737

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Bütün arabalar satılır.
    Renault Modus satılıyorsa her araba satılır.
    Doğru fiyat=Hızlı sonuç
    Gerisi lâf-ı güzaf.
  16. #7808
    Bütün arabalar satılır.
    Renault Modus satılıyorsa her araba satılır.
    Doğru fiyat=Hızlı sonuç
    Gerisi lâf-ı güzaf.

  17. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Hayatta herşeyin bir değeri vardır. Herşeyin bir alıcısı olur. Kimi dieselcidir kimi benzinci. Maddi tercih, beğeni, takıntı dürtüleri seçimlerimizi yaptırır bize..

    Note 4 cihazımdan gönderildi
  18. #7809
    Hayatta herşeyin bir değeri vardır. Herşeyin bir alıcısı olur. Kimi dieselcidir kimi benzinci. Maddi tercih, beğeni, takıntı dürtüleri seçimlerimizi yaptırır bize..

    Note 4 cihazımdan gönderildi

  19. offline
    lordford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    lord
    Üyelik Tarihi
    28/06/2015
    Yer
    kayseri
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    344

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Hayatta herşeyin bir değeri vardır. Herşeyin bir alıcısı olur. Kimi dieselcidir kimi benzinci. Maddi tercih, beğeni, takıntı dürtüleri seçimlerimizi yaptırır bize..

    Note 4 cihazımdan gönderildi
    2010 tsi highline aracı bir yıl kullanıp çok beğendiği halde çok km yaptığı için dayanamayıp (5bin lira kar yaparak) satıp, benzinliye tövbe eden arkadaşıma diyorum; artık 9-10 lt yakmıyor 6 bilemedin enfazla 7 lt diyorum, 100 tane de şahit getirsem inanmaz. Bazı şeyleri değiştirmek çok zor oluyor.
  20. #7810
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Hayatta herşeyin bir değeri vardır. Herşeyin bir alıcısı olur. Kimi dieselcidir kimi benzinci. Maddi tercih, beğeni, takıntı dürtüleri seçimlerimizi yaptırır bize..

    Note 4 cihazımdan gönderildi
    2010 tsi highline aracı bir yıl kullanıp çok beğendiği halde çok km yaptığı için dayanamayıp (5bin lira kar yaparak) satıp, benzinliye tövbe eden arkadaşıma diyorum; artık 9-10 lt yakmıyor 6 bilemedin enfazla 7 lt diyorum, 100 tane de şahit getirsem inanmaz. Bazı şeyleri değiştirmek çok zor oluyor.

  21. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       lordford Nickli Üyeden Alıntı
    2010 tsi highline aracı bir yıl kullanıp çok beğendiği halde çok km yaptığı için dayanamayıp (5bin lira kar yaparak) satıp, benzinliye tövbe eden arkadaşıma diyorum; artık 9-10 lt yakmıyor 6 bilemedin enfazla 7 lt diyorum, 100 tane de şahit getirsem inanmaz. Bazı şeyleri değiştirmek çok zor oluyor.
    Passat gibi ağır tonajli bir aracın hem ucuz hem hızlı hem de ekonomik olmasını beklemek hayalciliktir.
    3 ü bir arada olmaz..

    Note 4 cihazımdan gönderildi
  22. #7811
       lordford Nickli Üyeden Alıntı
    2010 tsi highline aracı bir yıl kullanıp çok beğendiği halde çok km yaptığı için dayanamayıp (5bin lira kar yaparak) satıp, benzinliye tövbe eden arkadaşıma diyorum; artık 9-10 lt yakmıyor 6 bilemedin enfazla 7 lt diyorum, 100 tane de şahit getirsem inanmaz. Bazı şeyleri değiştirmek çok zor oluyor.
    Passat gibi ağır tonajli bir aracın hem ucuz hem hızlı hem de ekonomik olmasını beklemek hayalciliktir.
    3 ü bir arada olmaz..

    Note 4 cihazımdan gönderildi

  23. offline
    mertandur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/12/2014
    Yer
    Çorum
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    482

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Taner bey B8 in hem dis. pro. ve AID göstergeli olanıda olmayanıda ile benzinli/dizelini kullanan bir kişi olarak size iki sorum olacak:
    1- DPro ve AID çok fark yaratıyormu? İyiki almışım diyormusunuz? Bazı testlerde analog göstergeli daha güzel felan diyorlarda Tavsiye edermisiniz.
    2- Hala benzinlinin sessizliğini B8 highline aracımda arıyorum.Neden dizel seçtiğinizi bildiğim halde sizdede benzer duygular yarattımı dizel?
    NOT:Ciddi ciddi dolu bir 125 TSI dsg B8 sipariş etme arifesindeyim ve karşılaştırmalı yorumunuz benim için önem taşıyor.Yorumunuzu ikinci el ve yakıt içeriği olmadan yapmanızı istiyorum.
    Syg.
    Konu mertandur tarafından (19 01 2016 Saat 01:03 ) değiştirilmiştir.
  24. #7812
    Taner bey B8 in hem dis. pro. ve AID göstergeli olanıda olmayanıda ile benzinli/dizelini kullanan bir kişi olarak size iki sorum olacak:
    1- DPro ve AID çok fark yaratıyormu? İyiki almışım diyormusunuz? Bazı testlerde analog göstergeli daha güzel felan diyorlarda Tavsiye edermisiniz.
    2- Hala benzinlinin sessizliğini B8 highline aracımda arıyorum.Neden dizel seçtiğinizi bildiğim halde sizdede benzer duygular yarattımı dizel?
    NOT:Ciddi ciddi dolu bir 125 TSI dsg B8 sipariş etme arifesindeyim ve karşılaştırmalı yorumunuz benim için önem taşıyor.Yorumunuzu ikinci el ve yakıt içeriği olmadan yapmanızı istiyorum.
    Syg.

  25. offline
    fatihcet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fatih
    Üyelik Tarihi
    20/12/2015
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    40

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       lordford Nickli Üyeden Alıntı
    2010 tsi highline aracı bir yıl kullanıp çok beğendiği halde çok km yaptığı için dayanamayıp (5bin lira kar yaparak) satıp, benzinliye tövbe eden arkadaşıma diyorum; artık 9-10 lt yakmıyor 6 bilemedin enfazla 7 lt diyorum, 100 tane de şahit getirsem inanmaz. Bazı şeyleri değiştirmek çok zor oluyor.
    27 Aralık'da teslim aldığım 1.4 TSI aracımla 1.600 km yi tamamladım. Genel ortalama tüketimim 6.9 Lt. Geçen hafta İstanbul - Balıkesir arası gidiş geliş 4 kişi ile 800 km yolu 120 km hızı geçmedn 5.6 Lt ortalama ile kat ettim. Geri kalan yoluda halkalı-mecidiyeköy sabah ve akşam trafiğinde yaptığım 30km lik yolu 1,5 saatte gittiğim günlerde bile ortalamam 7,5 lt yi geçmedi. Bir önce ki aracımda Golf 6 1.4 TSI 122 bg DSG idi. Passat daha ağır bir kasası olmasına rağmen eski Golf'um den bile az yakıyor. Yıllık yaklaşık 20.000km yapmama rağmen yine TSI almaktan tereddüt etmedim. Bu arada Golf aracımıda 1 hafta içinde istediğim fiyata satmıştım.
  26. #7813
       lordford Nickli Üyeden Alıntı
    2010 tsi highline aracı bir yıl kullanıp çok beğendiği halde çok km yaptığı için dayanamayıp (5bin lira kar yaparak) satıp, benzinliye tövbe eden arkadaşıma diyorum; artık 9-10 lt yakmıyor 6 bilemedin enfazla 7 lt diyorum, 100 tane de şahit getirsem inanmaz. Bazı şeyleri değiştirmek çok zor oluyor.
    27 Aralık'da teslim aldığım 1.4 TSI aracımla 1.600 km yi tamamladım. Genel ortalama tüketimim 6.9 Lt. Geçen hafta İstanbul - Balıkesir arası gidiş geliş 4 kişi ile 800 km yolu 120 km hızı geçmedn 5.6 Lt ortalama ile kat ettim. Geri kalan yoluda halkalı-mecidiyeköy sabah ve akşam trafiğinde yaptığım 30km lik yolu 1,5 saatte gittiğim günlerde bile ortalamam 7,5 lt yi geçmedi. Bir önce ki aracımda Golf 6 1.4 TSI 122 bg DSG idi. Passat daha ağır bir kasası olmasına rağmen eski Golf'um den bile az yakıyor. Yıllık yaklaşık 20.000km yapmama rağmen yine TSI almaktan tereddüt etmedim. Bu arada Golf aracımıda 1 hafta içinde istediğim fiyata satmıştım.

  27. offline
    egemengur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Egemen
    Üyelik Tarihi
    02/12/2014
    Yer
    ANKARA
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    160

    Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Üstad bende de 1.4 tsi highline var. Aynen buradaki bazı yorumlara bakınca 1.4 tsi alınmaz elde kalır. 1.4 tsi kime zarar ettirmiş bugüne kadar. Şehirler arası 120 km hızlarda 5.6 litre ile 6.1 litreden fazla tüketimim olmadı uzun yolda. Ankara şehiriçinde de 36 km ortalama hızds 6.5 litre gösteriyor.

    Soğuk kış gününde bile ilk çalıştırmada ses yok arabada. Dizel volvo ve bmv si olan arkadaşlar sessizliğine ve tüketimine hayran kaldılar. Performans da harikulede.

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    9 aydır B8 Tsi kullanıyorum, hem yakıt hem de performans olarak beklentilerimi karşılıyor. Tek merak ettiğim konu Tsi motorun ömrü atmosferik motorlar kadar var mı? Bir başka değişle 500 bin km yapan tsi var mı yollarda. Tdi motorun bizdekinin yarısı kadar farkla da olsa Almanya da da Tsi dan fazla fiyata satılmasının motor maliyeti dışında kalite ve ömür ile ilgisi var mı? Bilenler cevaplarsa sevinirim...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Konu egemengur tarafından (19 01 2016 Saat 01:18 ) değiştirilmiştir.
  28. #7814
       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Üstad bende de 1.4 tsi highline var. Aynen buradaki bazı yorumlara bakınca 1.4 tsi alınmaz elde kalır. 1.4 tsi kime zarar ettirmiş bugüne kadar. Şehirler arası 120 km hızlarda 5.6 litre ile 6.1 litreden fazla tüketimim olmadı uzun yolda. Ankara şehiriçinde de 36 km ortalama hızds 6.5 litre gösteriyor.

    Soğuk kış gününde bile ilk çalıştırmada ses yok arabada. Dizel volvo ve bmv si olan arkadaşlar sessizliğine ve tüketimine hayran kaldılar. Performans da harikulede.

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    9 aydır B8 Tsi kullanıyorum, hem yakıt hem de performans olarak beklentilerimi karşılıyor. Tek merak ettiğim konu Tsi motorun ömrü atmosferik motorlar kadar var mı? Bir başka değişle 500 bin km yapan tsi var mı yollarda. Tdi motorun bizdekinin yarısı kadar farkla da olsa Almanya da da Tsi dan fazla fiyata satılmasının motor maliyeti dışında kalite ve ömür ile ilgisi var mı? Bilenler cevaplarsa sevinirim...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  29. offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    12/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       aykutakca Nickli Üyeden Alıntı
    Bütün arabalar satılır.
    Renault Modus satılıyorsa her araba satılır.
    Doğru fiyat=Hızlı sonuç
    Gerisi lâf-ı güzaf.
    Hocam bizim işte düstur budur.

    Her mal satılır ama doğru fiyata.

    Bu akşam çok Sevdiğim bir Abi'min yanındaydım. Dükkanında aklınıza gelebilecek neredeyse her araç var, o da aynı dili konuşuyor.

    Rakam doğru olduktan sonra her otomobil satar!


    Whitey
    Blackberry
    Reddy
  30. #7815
       aykutakca Nickli Üyeden Alıntı
    Bütün arabalar satılır.
    Renault Modus satılıyorsa her araba satılır.
    Doğru fiyat=Hızlı sonuç
    Gerisi lâf-ı güzaf.
    Hocam bizim işte düstur budur.

    Her mal satılır ama doğru fiyata.

    Bu akşam çok Sevdiğim bir Abi'min yanındaydım. Dükkanında aklınıza gelebilecek neredeyse her araç var, o da aynı dili konuşuyor.

    Rakam doğru olduktan sonra her otomobil satar!


    Whitey
    Blackberry
    Reddy

  31. offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    12/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Bu arada Allroad dan var mı haber Aykut hocam???


    Whitey
    Blackberry
    Reddy
  32. #7816
    Bu arada Allroad dan var mı haber Aykut hocam???


    Whitey
    Blackberry
    Reddy

  33. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       mertandur Nickli Üyeden Alıntı
    Taner bey B8 in hem dis. pro. ve AID göstergeli olanıda olmayanıda ile benzinli/dizelini kullanan bir kişi olarak size iki sorum olacak:
    1- DPro ve AID çok fark yaratıyormu? İyiki almışım diyormusunuz? Bazı testlerde analog göstergeli daha güzel felan diyorlarda Tavsiye edermisiniz.
    2- Hala benzinlinin sessizliğini B8 highline aracımda arıyorum.Neden dizel seçtiğinizi bildiğim halde sizdede benzer duygular yarattımı dizel?
    Syg.
    Değerli kardeşim,

    1- Discovery Pro ve AID muhakkak olumlu yönde bir fark yaratıyor. Aracın kokpiti sınıf atlıyor. Boeing 737'nin analog göstergelerinden Airbus A380'nin renkli çift (HUD varsa üçlü) ekrana geçmek daha ileri bir teknoloji nedeniyle kendiliğinden fark yaratıyor. Muhendisler biraz da uyaniklik yapmislar. AID'de selamlama zaten amacsiz çünkü mekanik bir ibre yok, tam tersi standart göstergelerde selamlama özelliği kapali. AID ve Discover Pro gerekli mi? Değil. Güzel mi? Çok güzel hem de. AID'den ziyade Discover Pro beni çok memnun etti. Hızlı ve kapsamlı. USB-CDROM-SD takili ve hepsi arasında hizli gidip geliyor, ses de daha kuvvetli, radyo alışı da hissedilir derecede daha iyi, çarşıda dinleyemediğim bazi radyolar artik cikiyor. Parasını hakkeden bir opsiyon ama şart da değil. Benim gibi hastalar ile buna ihtiyacı olanlar icin sunulmasi bile guzel.

    2- Motorlu araçlarda, konumuz geregi (binek) otomobillerde hareketi sağlayan motor temel prensipte benzin adlı yakıta uyarlanmış teknolojiyi kullanmalidir. Dizel yapisi itibariyle agir vasıta ve jeneratör tarzi makinalara uygun... Fakat zanan icinde dizel, ki bir yağdır, dikenlerinden arındırıldı, dezavantajları giderildi, yeni tekjolojiler geliştirildi ve küçük otomobiller kadar büyük makam araclarina başarıyla uygulanacak hale geldi. Yüksek tork ve nispeten ucuz bir yakıtı göreceli olarak tasarruflu tüketmesi yaygınlaşmasına neden oldu. Elbette TSI motorun aracın kıçına tekme vurur gibi kamçılamasını özlüyorum hatta tercih ediyorum fakat dahil edilmesi gereken unsurlar nedeni ile dizel aldım. 2 haftada önceden 1 aylık yolu yaptım ve sadece 65 TL yakıt aldım. Avantaj sağlıyor, kullanırken ve satarken, fakat sürerken gaz pedalının altında TSI'nin hizlı devirlenmesini az da olsa ariyorum. Bu durumlarda da S moduna geciyorum veya pedala biraz daha basiyorum. Bazi şeyler kazanirken bazi şeylerden de feragat etmek gerekiyor. Pekâlâ da 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG de alabilirmişim. 1.6 TDI 120 HP 250 NM 7-DSG piyasaya göre "nihai" tercih olarak görüldüğü için aldim. Asla pişman değilim, 1.4 ve 1.6 tüm motorlari kullandim. Aracim 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG olsaydi sürüş dinamiği hissedilir derecede daha iyi olurdu ve yakıt gideri olarak fazla da dokunmazdı (akşam sağanak yağmurda sıkışık trafikte 8.9 ortalama ile geldim) fakat "herşeyin güzeli İstanbul'da" tarzında "böyle bir araba dizel otomatik olur" kanısı ağır bastı. Benzinli değil de dizel ve otomatik. Bakalim piyasa ne diyecek.
  34. #7817
       mertandur Nickli Üyeden Alıntı
    Taner bey B8 in hem dis. pro. ve AID göstergeli olanıda olmayanıda ile benzinli/dizelini kullanan bir kişi olarak size iki sorum olacak:
    1- DPro ve AID çok fark yaratıyormu? İyiki almışım diyormusunuz? Bazı testlerde analog göstergeli daha güzel felan diyorlarda Tavsiye edermisiniz.
    2- Hala benzinlinin sessizliğini B8 highline aracımda arıyorum.Neden dizel seçtiğinizi bildiğim halde sizdede benzer duygular yarattımı dizel?
    Syg.
    Değerli kardeşim,

    1- Discovery Pro ve AID muhakkak olumlu yönde bir fark yaratıyor. Aracın kokpiti sınıf atlıyor. Boeing 737'nin analog göstergelerinden Airbus A380'nin renkli çift (HUD varsa üçlü) ekrana geçmek daha ileri bir teknoloji nedeniyle kendiliğinden fark yaratıyor. Muhendisler biraz da uyaniklik yapmislar. AID'de selamlama zaten amacsiz çünkü mekanik bir ibre yok, tam tersi standart göstergelerde selamlama özelliği kapali. AID ve Discover Pro gerekli mi? Değil. Güzel mi? Çok güzel hem de. AID'den ziyade Discover Pro beni çok memnun etti. Hızlı ve kapsamlı. USB-CDROM-SD takili ve hepsi arasında hizli gidip geliyor, ses de daha kuvvetli, radyo alışı da hissedilir derecede daha iyi, çarşıda dinleyemediğim bazi radyolar artik cikiyor. Parasını hakkeden bir opsiyon ama şart da değil. Benim gibi hastalar ile buna ihtiyacı olanlar icin sunulmasi bile guzel.

    2- Motorlu araçlarda, konumuz geregi (binek) otomobillerde hareketi sağlayan motor temel prensipte benzin adlı yakıta uyarlanmış teknolojiyi kullanmalidir. Dizel yapisi itibariyle agir vasıta ve jeneratör tarzi makinalara uygun... Fakat zanan icinde dizel, ki bir yağdır, dikenlerinden arındırıldı, dezavantajları giderildi, yeni tekjolojiler geliştirildi ve küçük otomobiller kadar büyük makam araclarina başarıyla uygulanacak hale geldi. Yüksek tork ve nispeten ucuz bir yakıtı göreceli olarak tasarruflu tüketmesi yaygınlaşmasına neden oldu. Elbette TSI motorun aracın kıçına tekme vurur gibi kamçılamasını özlüyorum hatta tercih ediyorum fakat dahil edilmesi gereken unsurlar nedeni ile dizel aldım. 2 haftada önceden 1 aylık yolu yaptım ve sadece 65 TL yakıt aldım. Avantaj sağlıyor, kullanırken ve satarken, fakat sürerken gaz pedalının altında TSI'nin hizlı devirlenmesini az da olsa ariyorum. Bu durumlarda da S moduna geciyorum veya pedala biraz daha basiyorum. Bazi şeyler kazanirken bazi şeylerden de feragat etmek gerekiyor. Pekâlâ da 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG de alabilirmişim. 1.6 TDI 120 HP 250 NM 7-DSG piyasaya göre "nihai" tercih olarak görüldüğü için aldim. Asla pişman değilim, 1.4 ve 1.6 tüm motorlari kullandim. Aracim 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG olsaydi sürüş dinamiği hissedilir derecede daha iyi olurdu ve yakıt gideri olarak fazla da dokunmazdı (akşam sağanak yağmurda sıkışık trafikte 8.9 ortalama ile geldim) fakat "herşeyin güzeli İstanbul'da" tarzında "böyle bir araba dizel otomatik olur" kanısı ağır bastı. Benzinli değil de dizel ve otomatik. Bakalim piyasa ne diyecek.

  35. offline
    mertandur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/12/2014
    Yer
    Çorum
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    482

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Üstad bende de 1.4 tsi highline var. Aynen buradaki bazı yorumlara bakınca 1.4 tsi alınmaz elde kalır. 1.4 tsi kime zarar ettirmiş bugüne kadar. Şehirler arası 120 km hızlarda 5.6 litre ile 6.1 litreden fazla tüketimim olmadı uzun yolda. Ankara şehiriçinde de 36 km ortalama hızds 6.5 litre gösteriyor.

    Soğuk kış gününde bile ilk çalıştırmada ses yok arabada. Dizel volvo ve bmv si olan arkadaşlar sessizliğine ve tüketimine hayran kaldılar. Performans da harikulede.

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Dostlar bendede dizel B8 passat var.Bugün arkadaşın B8 tsi aracına bindim.Valla o ne sessizlik yahu.özlemişim sessizliği...Zaten formdan takip ettiğim kadarıyla azda yakıyor.Sürü psikolojisinden uzaklaşıp herkesin yaptığının tersini yapıp dizeli satıp ciddi ciddi bende benzinli B8 e geçmenin planlarını yapmaya başladım
    Konu mertandur tarafından (19 01 2016 Saat 01:36 ) değiştirilmiştir.
  36. #7818
       hakan.justice Nickli Üyeden Alıntı
    Üstad bende de 1.4 tsi highline var. Aynen buradaki bazı yorumlara bakınca 1.4 tsi alınmaz elde kalır. 1.4 tsi kime zarar ettirmiş bugüne kadar. Şehirler arası 120 km hızlarda 5.6 litre ile 6.1 litreden fazla tüketimim olmadı uzun yolda. Ankara şehiriçinde de 36 km ortalama hızds 6.5 litre gösteriyor.

    Soğuk kış gününde bile ilk çalıştırmada ses yok arabada. Dizel volvo ve bmv si olan arkadaşlar sessizliğine ve tüketimine hayran kaldılar. Performans da harikulede.

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Dostlar bendede dizel B8 passat var.Bugün arkadaşın B8 tsi aracına bindim.Valla o ne sessizlik yahu.özlemişim sessizliği...Zaten formdan takip ettiğim kadarıyla azda yakıyor.Sürü psikolojisinden uzaklaşıp herkesin yaptığının tersini yapıp dizeli satıp ciddi ciddi bende benzinli B8 e geçmenin planlarını yapmaya başladım

  37. offline
    mertandur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/12/2014
    Yer
    Çorum
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    482

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli kardeşim,

    1- Discovery Pro ve AID muhakkak olumlu yönde bir fark yaratıyor. Aracın kokpiti sınıf atlıyor. Boeing 737'nin analog göstergelerinden Airbus A380'nin renkli çift (HUD varsa üçlü) ekrana geçmek daha ileri bir teknoloji nedeniyle kendiliğinden fark yaratıyor. Muhendisler biraz da uyaniklik yapmislar. AID'de selamlama zaten amacsiz çünkü mekanik bir ibre yok, tam tersi standart göstergelerde selamlama özelliği kapali. AID ve Discover Pro gerekli mi? Değil. Güzel mi? Çok güzel hem de. AID'den ziyade Discover Pro beni çok memnun etti. Hızlı ve kapsamlı. USB-CDROM-SD takili ve hepsi arasında hizli gidip geliyor, ses de daha kuvvetli, radyo alışı da hissedilir derecede daha iyi, çarşıda dinleyemediğim bazi radyolar artik cikiyor. Parasını hakkeden bir opsiyon ama şart da değil. Benim gibi hastalar ile buna ihtiyacı olanlar icin sunulmasi bile guzel.

    2- Motorlu araçlarda, konumuz geregi (binek) otomobillerde hareketi sağlayan motor temel prensipte benzin adlı yakıta uyarlanmış teknolojiyi kullanmalidir. Dizel yapisi itibariyle agir vasıta ve jeneratör tarzi makinalara uygun... Fakat zanan icinde dizel, ki bir yağdır, dikenlerinden arındırıldı, dezavantajları giderildi, yeni tekjolojiler geliştirildi ve küçük otomobiller kadar büyük makam araclarina başarıyla uygulanacak hale geldi. Yüksek tork ve nispeten ucuz bir yakıtı göreceli olarak tasarruflu tüketmesi yaygınlaşmasına neden oldu. Elbette TSI motorun aracın kıçına tekme vurur gibi kamçılamasını özlüyorum hatta tercih ediyorum fakat dahil edilmesi gereken unsurlar nedeni ile dizel aldım. 2 haftada önceden 1 aylık yolu yaptım ve sadece 65 TL yakıt aldım. Avantaj sağlıyor, kullanırken ve satarken, fakat sürerken gaz pedalının altında TSI'nin hizlı devirlenmesini az da olsa ariyorum. Bu durumlarda da S moduna geciyorum veya pedala biraz daha basiyorum. Bazi şeyler kazanirken bazi şeylerden de feragat etmek gerekiyor. Pekâlâ da 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG de alabilirmişim. 1.6 TDI 120 HP 250 NM 7-DSG piyasaya göre "nihai" tercih olarak görüldüğü için aldim. Asla pişman değilim, 1.4 ve 1.6 tüm motorlari kullandim. Aracim 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG olsaydi sürüş dinamiği hissedilir derecede daha iyi olurdu ve yakıt gideri olarak fazla da dokunmazdı (akşam sağanak yağmurda sıkışık trafikte 8.9 ortalama ile geldim) fakat "herşeyin güzeli İstanbul'da" tarzında "böyle bir araba dizel otomatik olur" kanısı ağır bastı. Benzinli değil de dizel ve otomatik. Bakalim piyasa ne diyecek.
    Üstad tşk. ler.Tam tahmin ettiğim cevapları aldım.Sürüden (TDI)ayrılacağım herhalde Taner bey
  38. #7819
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Değerli kardeşim,

    1- Discovery Pro ve AID muhakkak olumlu yönde bir fark yaratıyor. Aracın kokpiti sınıf atlıyor. Boeing 737'nin analog göstergelerinden Airbus A380'nin renkli çift (HUD varsa üçlü) ekrana geçmek daha ileri bir teknoloji nedeniyle kendiliğinden fark yaratıyor. Muhendisler biraz da uyaniklik yapmislar. AID'de selamlama zaten amacsiz çünkü mekanik bir ibre yok, tam tersi standart göstergelerde selamlama özelliği kapali. AID ve Discover Pro gerekli mi? Değil. Güzel mi? Çok güzel hem de. AID'den ziyade Discover Pro beni çok memnun etti. Hızlı ve kapsamlı. USB-CDROM-SD takili ve hepsi arasında hizli gidip geliyor, ses de daha kuvvetli, radyo alışı da hissedilir derecede daha iyi, çarşıda dinleyemediğim bazi radyolar artik cikiyor. Parasını hakkeden bir opsiyon ama şart da değil. Benim gibi hastalar ile buna ihtiyacı olanlar icin sunulmasi bile guzel.

    2- Motorlu araçlarda, konumuz geregi (binek) otomobillerde hareketi sağlayan motor temel prensipte benzin adlı yakıta uyarlanmış teknolojiyi kullanmalidir. Dizel yapisi itibariyle agir vasıta ve jeneratör tarzi makinalara uygun... Fakat zanan icinde dizel, ki bir yağdır, dikenlerinden arındırıldı, dezavantajları giderildi, yeni tekjolojiler geliştirildi ve küçük otomobiller kadar büyük makam araclarina başarıyla uygulanacak hale geldi. Yüksek tork ve nispeten ucuz bir yakıtı göreceli olarak tasarruflu tüketmesi yaygınlaşmasına neden oldu. Elbette TSI motorun aracın kıçına tekme vurur gibi kamçılamasını özlüyorum hatta tercih ediyorum fakat dahil edilmesi gereken unsurlar nedeni ile dizel aldım. 2 haftada önceden 1 aylık yolu yaptım ve sadece 65 TL yakıt aldım. Avantaj sağlıyor, kullanırken ve satarken, fakat sürerken gaz pedalının altında TSI'nin hizlı devirlenmesini az da olsa ariyorum. Bu durumlarda da S moduna geciyorum veya pedala biraz daha basiyorum. Bazi şeyler kazanirken bazi şeylerden de feragat etmek gerekiyor. Pekâlâ da 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG de alabilirmişim. 1.6 TDI 120 HP 250 NM 7-DSG piyasaya göre "nihai" tercih olarak görüldüğü için aldim. Asla pişman değilim, 1.4 ve 1.6 tüm motorlari kullandim. Aracim 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG olsaydi sürüş dinamiği hissedilir derecede daha iyi olurdu ve yakıt gideri olarak fazla da dokunmazdı (akşam sağanak yağmurda sıkışık trafikte 8.9 ortalama ile geldim) fakat "herşeyin güzeli İstanbul'da" tarzında "böyle bir araba dizel otomatik olur" kanısı ağır bastı. Benzinli değil de dizel ve otomatik. Bakalim piyasa ne diyecek.
    Üstad tşk. ler.Tam tahmin ettiğim cevapları aldım.Sürüden (TDI)ayrılacağım herhalde Taner bey

  39. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       egemengur Nickli Üyeden Alıntı
    9 aydır B8 Tsi kullanıyorum, hem yakıt hem de performans olarak beklentilerimi karşılıyor. Tek merak ettiğim konu Tsi motorun ömrü atmosferik motorlar kadar var mı? Bir başka değişle 500 bin km yapan tsi var mı yollarda. Tdi motorun bizdekinin yarısı kadar farkla da olsa Almanya da da Tsi dan fazla fiyata satılmasının motor maliyeti dışında kalite ve ömür ile ilgisi var mı? Bilenler cevaplarsa sevinirim...

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Almanya'da 1.4 ve 1.6 motorlar "Einstiegsmotor" yani "Giriş Motoru" olarak kabul ediliyor ve büyük motorun gücüne ihtiyacı olmayanlar aliyor. Alman Motor-Talk sitesinde açtığım yeni araç aldığımı yazdığım konularda daima aynı cevabi aldim: bu arabaya bu motor yazik olmuş diyorlar. Almanya'da ÖTV yok sadece %19 KDV var ve herkes 2.0 TDI 150 HP 6-DSG Variant Comfortline Cam Tavan Derin Siyah alıyor ve hız sınirı olmayan Autobahn yollarinda gaza bastığında gidiyor ve yine az yakiyor.

    1.4 TSI için reel ömür 400.000 km çünkü 100.000 km'si turbo tarafindan tüketiliyor. Turbo olmadan 80-85 HP üreten bu motor turbo sayesinde 150 HP'ye kadar çıkıyor. Zaten üreticiler hurda araclarin km'sine bakip oyle ayarliyorlar fakat dogru ve zamaninda bakim ile her motor yeniden kullerinden canlanabiliyor.
  40. #7820
       egemengur Nickli Üyeden Alıntı
    9 aydır B8 Tsi kullanıyorum, hem yakıt hem de performans olarak beklentilerimi karşılıyor. Tek merak ettiğim konu Tsi motorun ömrü atmosferik motorlar kadar var mı? Bir başka değişle 500 bin km yapan tsi var mı yollarda. Tdi motorun bizdekinin yarısı kadar farkla da olsa Almanya da da Tsi dan fazla fiyata satılmasının motor maliyeti dışında kalite ve ömür ile ilgisi var mı? Bilenler cevaplarsa sevinirim...

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Almanya'da 1.4 ve 1.6 motorlar "Einstiegsmotor" yani "Giriş Motoru" olarak kabul ediliyor ve büyük motorun gücüne ihtiyacı olmayanlar aliyor. Alman Motor-Talk sitesinde açtığım yeni araç aldığımı yazdığım konularda daima aynı cevabi aldim: bu arabaya bu motor yazik olmuş diyorlar. Almanya'da ÖTV yok sadece %19 KDV var ve herkes 2.0 TDI 150 HP 6-DSG Variant Comfortline Cam Tavan Derin Siyah alıyor ve hız sınirı olmayan Autobahn yollarinda gaza bastığında gidiyor ve yine az yakiyor.

    1.4 TSI için reel ömür 400.000 km çünkü 100.000 km'si turbo tarafindan tüketiliyor. Turbo olmadan 80-85 HP üreten bu motor turbo sayesinde 150 HP'ye kadar çıkıyor. Zaten üreticiler hurda araclarin km'sine bakip oyle ayarliyorlar fakat dogru ve zamaninda bakim ile her motor yeniden kullerinden canlanabiliyor.

  41. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       mertandur Nickli Üyeden Alıntı
    Üstad tşk. ler.Tam tahmin ettiğim cevapları aldım.Sürüden (TDI)ayrılacağım herhalde Taner bey
    B8 kasada 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG kombinasyonu parlayan yıldız olma yolunda. Benzin 4 TL'ye kadar indi, 7 litre yaksa 28 kurus eder. 5 yıl önce kilometreye 50 kuruştan söz ediyorduk... kimse unutmasın lütfen.

    Bu motoru alırken 9.000 TL fark ödemek gerekiyor ve foruma girmeyen (showroom'daki hazır araçları alan) alıcı kitlesi "3-5 kuruş daha koy üstüne dizel al" dediği icin bu kombinasyonun önü kesiliyor fakat bilenler bunun farkında ve piyasadan çekinmeden alıyor.
  42. #7821
       mertandur Nickli Üyeden Alıntı
    Üstad tşk. ler.Tam tahmin ettiğim cevapları aldım.Sürüden (TDI)ayrılacağım herhalde Taner bey
    B8 kasada 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG kombinasyonu parlayan yıldız olma yolunda. Benzin 4 TL'ye kadar indi, 7 litre yaksa 28 kurus eder. 5 yıl önce kilometreye 50 kuruştan söz ediyorduk... kimse unutmasın lütfen.

    Bu motoru alırken 9.000 TL fark ödemek gerekiyor ve foruma girmeyen (showroom'daki hazır araçları alan) alıcı kitlesi "3-5 kuruş daha koy üstüne dizel al" dediği icin bu kombinasyonun önü kesiliyor fakat bilenler bunun farkında ve piyasadan çekinmeden alıyor.

  43. offline
    Passait - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    H.Sait
    Üyelik Tarihi
    04/01/2013
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    2.170

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Valla bu ses olayı tdi de bu kadar sıkıntıysa tsi den tdi ye geçmekte doğrumu yapıyorum acaba diye düşünmüyor değilim.Korkmaya başladım siparişi tsi yemi çevirsem ne yapsam bilemedim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  44. #7822
    Valla bu ses olayı tdi de bu kadar sıkıntıysa tsi den tdi ye geçmekte doğrumu yapıyorum acaba diye düşünmüyor değilim.Korkmaya başladım siparişi tsi yemi çevirsem ne yapsam bilemedim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  45. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Askerden kalma rutin uygulamam devam ediyor. 2 saatte 1 kalkip devriye geziyorum ve yavruyu kontrol ediyorum. Tedavisi yok. Hastaliğin kendisi zaten bir tedavi. Çivi çiviyi söker, Passat alan başka arabaya binemez. Öyle 3 veya C ya da fotokopi kağıdı tamam bize gelmez. Biz Passat'çıyız kardeş

    Şifre PASSAT
    Parola Highline Full

    Passat Turkiye
  46. #7823
    Askerden kalma rutin uygulamam devam ediyor. 2 saatte 1 kalkip devriye geziyorum ve yavruyu kontrol ediyorum. Tedavisi yok. Hastaliğin kendisi zaten bir tedavi. Çivi çiviyi söker, Passat alan başka arabaya binemez. Öyle 3 veya C ya da fotokopi kağıdı tamam bize gelmez. Biz Passat'çıyız kardeş

    Şifre PASSAT
    Parola Highline Full

    Passat Turkiye

  47. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Passait Nickli Üyeden Alıntı
    Valla bu ses olayı tdi de bu kadar sıkıntıysa tsi den tdi ye geçmekte doğrumu yapıyorum acaba diye düşünmüyor değilim.Korkmaya başladım siparişi tsi yemi çevirsem ne yapsam bilemedim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Yeni TDI'de gürültü diye bir sıkıntı yok. Hatta motorun dizel olduğuna dahi inanmak istemeyeceksiniz. Kodu D ile başlayan yeni tip EURO 6 motor ve hava değil su radyatörlü ara soğutuculu (intercooler). Evet TSI biraz daha sessiz fakat benzinli olduğu için. Arada araç sattıracak veya sipariş değiştirecek kadar bir durum yok. Yani biri 40 dB(A) digeri 160 dB(A) değil. Küsürat kadar fark var. Ben ilk dinlediğimde TDI motorun önceki dizel motorlara göre çok sessiz hale geldiğini burada yazmıştım.
  48. #7824
       Passait Nickli Üyeden Alıntı
    Valla bu ses olayı tdi de bu kadar sıkıntıysa tsi den tdi ye geçmekte doğrumu yapıyorum acaba diye düşünmüyor değilim.Korkmaya başladım siparişi tsi yemi çevirsem ne yapsam bilemedim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Yeni TDI'de gürültü diye bir sıkıntı yok. Hatta motorun dizel olduğuna dahi inanmak istemeyeceksiniz. Kodu D ile başlayan yeni tip EURO 6 motor ve hava değil su radyatörlü ara soğutuculu (intercooler). Evet TSI biraz daha sessiz fakat benzinli olduğu için. Arada araç sattıracak veya sipariş değiştirecek kadar bir durum yok. Yani biri 40 dB(A) digeri 160 dB(A) değil. Küsürat kadar fark var. Ben ilk dinlediğimde TDI motorun önceki dizel motorlara göre çok sessiz hale geldiğini burada yazmıştım.

  49. offline
    PassatSahibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31/08/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    220

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    B8 kasada 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG kombinasyonu parlayan yıldız olma yolunda. Benzin 4 TL'ye kadar indi, 7 litre yaksa 28 kurus eder. 5 yıl önce kilometreye 50 kuruştan söz ediyorduk... kimse unutmasın lütfen.

    Bu motoru alırken 9.000 TL fark ödemek gerekiyor ve foruma girmeyen (showroom'daki hazır araçları alan) alıcı kitlesi "3-5 kuruş daha koy üstüne dizel al" dediği icin bu kombinasyonun önü kesiliyor fakat bilenler bunun farkında ve piyasadan çekinmeden alıyor.

    İstanbul karma şehir içi + klima (dsg 150tsi) 39kurus yakıyor yemede yanında yat durumundayım
  50. #7825
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    B8 kasada 1.4 TSI 150 HP 250 NM ACT 7-DSG kombinasyonu parlayan yıldız olma yolunda. Benzin 4 TL'ye kadar indi, 7 litre yaksa 28 kurus eder. 5 yıl önce kilometreye 50 kuruştan söz ediyorduk... kimse unutmasın lütfen.

    Bu motoru alırken 9.000 TL fark ödemek gerekiyor ve foruma girmeyen (showroom'daki hazır araçları alan) alıcı kitlesi "3-5 kuruş daha koy üstüne dizel al" dediği icin bu kombinasyonun önü kesiliyor fakat bilenler bunun farkında ve piyasadan çekinmeden alıyor.

    İstanbul karma şehir içi + klima (dsg 150tsi) 39kurus yakıyor yemede yanında yat durumundayım

  51. offline
    Passait - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    H.Sait
    Üyelik Tarihi
    04/01/2013
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    2.170

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yeni TDI'de gürültü diye bir sıkıntı yok. Hatta motorun dizel olduğuna dahi inanmak istemeyeceksiniz. Kodu D ile başlayan yeni tip EURO 6 motor ve hava değil su radyatörlü ara soğutuculu (intercooler). Evet TSI biraz daha sessiz fakat benzinli olduğu için. Arada araç sattıracak veya sipariş değiştirecek kadar bir durum yok. Yani biri 40 dB(A) digeri 160 dB(A) değil. Küsürat kadar fark var. Ben ilk dinlediğimde TDI motorun önceki dizel motorlara göre çok sessiz hale geldiğini burada yazmıştım.
    Abi vallahi içimi rahatlattın.Gece gece düşünüyordum bende.Şuan malum b7 tsi High aracım.Tdi ilk kez alıcam ve haliyle korktum.Sen b7 tsi de kullandın şuan tdi de kullanıyosun gürültü yok diyorsan benim için önemli bir referansdır.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  52. #7826
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yeni TDI'de gürültü diye bir sıkıntı yok. Hatta motorun dizel olduğuna dahi inanmak istemeyeceksiniz. Kodu D ile başlayan yeni tip EURO 6 motor ve hava değil su radyatörlü ara soğutuculu (intercooler). Evet TSI biraz daha sessiz fakat benzinli olduğu için. Arada araç sattıracak veya sipariş değiştirecek kadar bir durum yok. Yani biri 40 dB(A) digeri 160 dB(A) değil. Küsürat kadar fark var. Ben ilk dinlediğimde TDI motorun önceki dizel motorlara göre çok sessiz hale geldiğini burada yazmıştım.
    Abi vallahi içimi rahatlattın.Gece gece düşünüyordum bende.Şuan malum b7 tsi High aracım.Tdi ilk kez alıcam ve haliyle korktum.Sen b7 tsi de kullandın şuan tdi de kullanıyosun gürültü yok diyorsan benim için önemli bir referansdır.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  53. offline
    aykutakca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Aykut AKCA
    Üyelik Tarihi
    19/02/2015
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    46
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    827
    34 VE 3737

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Bu arada Allroad dan var mı haber Aykut hocam???


    Whitey
    Blackberry
    Reddy
    Araba Ali Taran'ınmış dar gelince A6'ya geçmiş dedim. Herhalde fikir değiştirdiler. A6 Allroad bakıyorlar. Dosya no belirleyin ona göre görüşürüz arkadaşımla dedim. Karar versinler dönüş yapacaklar. Hayırlısı olsun...
    Konu aykutakca tarafından (19 01 2016 Saat 02:31 ) değiştirilmiştir.
  54. #7827
       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Bu arada Allroad dan var mı haber Aykut hocam???


    Whitey
    Blackberry
    Reddy
    Araba Ali Taran'ınmış dar gelince A6'ya geçmiş dedim. Herhalde fikir değiştirdiler. A6 Allroad bakıyorlar. Dosya no belirleyin ona göre görüşürüz arkadaşımla dedim. Karar versinler dönüş yapacaklar. Hayırlısı olsun...

  55. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    1.4 TSI ve 1.6 TDI motorlar 2017'de 1.5 TSI ve 1.5 TDI motorlar ile değişecek.

    http://www.worldcarfans.com/11601181...ines-from-2017
  56. #7828
    1.4 TSI ve 1.6 TDI motorlar 2017'de 1.5 TSI ve 1.5 TDI motorlar ile değişecek.

    http://www.worldcarfans.com/11601181...ines-from-2017

  57. offline
    Ali Dogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ali Dogukan
    Üyelik Tarihi
    23/10/2014
    Yer
    Osmaniye
    Model
    Caravelle
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    272

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Simaen tanıdığım birisiydi düğün hazırlıkları yapıyorlarmış,çok üzüldüm O yol hız yapmaya çok müsait kaza yapmaya daha da müsait.Traktörler DSİ binası kantarlar petroller yola bağlanıyor.Yol ıslak ve üzerine sürat eklenince sonuç malum..Kazanın olduğu yerden daha önce defalarca kez 180+ süratlerle geçmiştim bir daha mı asla.Kadirlinin gençleri çok süratli merhumun önünde ya da arkasında dürtükleyen başka araç olduğuna da çok ihtimal veriyorum.Leonu Kadirlide daha önce çok kez görmüştüm yazılımlı 1.4 TSİ diye aklımda kalmış.O yolu yüzlerce kez kullanmış biri olarak net söylüyorum kaza nedeni süratten ziyade yoldur.Benim yolu yorumlayacak teknik mühendislik bilgim yok ancak yolun içine su birikiyor aqua planninge neden oluyor.Yolun hatalı olduğunu düşünüyorum.

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Bayanın durumu iyiymiş..

    Osmaniye - Düğün Hazırlığı Yapan Çifti Kaza Ayırdı
    Konu Ali Dogukan tarafından (19 01 2016 Saat 08:35 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: Kelime düzeltme
  58. #7829
    Simaen tanıdığım birisiydi düğün hazırlıkları yapıyorlarmış,çok üzüldüm O yol hız yapmaya çok müsait kaza yapmaya daha da müsait.Traktörler DSİ binası kantarlar petroller yola bağlanıyor.Yol ıslak ve üzerine sürat eklenince sonuç malum..Kazanın olduğu yerden daha önce defalarca kez 180+ süratlerle geçmiştim bir daha mı asla.Kadirlinin gençleri çok süratli merhumun önünde ya da arkasında dürtükleyen başka araç olduğuna da çok ihtimal veriyorum.Leonu Kadirlide daha önce çok kez görmüştüm yazılımlı 1.4 TSİ diye aklımda kalmış.O yolu yüzlerce kez kullanmış biri olarak net söylüyorum kaza nedeni süratten ziyade yoldur.Benim yolu yorumlayacak teknik mühendislik bilgim yok ancak yolun içine su birikiyor aqua planninge neden oluyor.Yolun hatalı olduğunu düşünüyorum.

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Bayanın durumu iyiymiş..

    Osmaniye - Düğün Hazırlığı Yapan Çifti Kaza Ayırdı

  59. offline
    Knick45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25/09/2015
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    193

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yeni TDI'de gürültü diye bir sıkıntı yok. Hatta motorun dizel olduğuna dahi inanmak istemeyeceksiniz. Kodu D ile başlayan yeni tip EURO 6 motor ve hava değil su radyatörlü ara soğutuculu (intercooler). Evet TSI biraz daha sessiz fakat benzinli olduğu için. Arada araç sattıracak veya sipariş değiştirecek kadar bir durum yok. Yani biri 40 dB(A) digeri 160 dB(A) değil. Küsürat kadar fark var. Ben ilk dinlediğimde TDI motorun önceki dizel motorlara göre çok sessiz hale geldiğini burada yazmıştım.
    Yıllar geçtikçe dizel in sesi artar daha 1 yıl olmamış araçlardan bahsediyoruz. Tsi yıllar gecsede sessiz kalır. Tsi in satışı anadolu da daha kolay istanbul ankara gibi trafiği bol olan yerlerde azdır.
    Algı operasyonu yapmayın.
    Ama bence en önemli referans bu konuda Taner göde nin tsi den TDİ ye geçmesidir. Vardır TDİ nin bi hikmeti

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  60. #7830
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yeni TDI'de gürültü diye bir sıkıntı yok. Hatta motorun dizel olduğuna dahi inanmak istemeyeceksiniz. Kodu D ile başlayan yeni tip EURO 6 motor ve hava değil su radyatörlü ara soğutuculu (intercooler). Evet TSI biraz daha sessiz fakat benzinli olduğu için. Arada araç sattıracak veya sipariş değiştirecek kadar bir durum yok. Yani biri 40 dB(A) digeri 160 dB(A) değil. Küsürat kadar fark var. Ben ilk dinlediğimde TDI motorun önceki dizel motorlara göre çok sessiz hale geldiğini burada yazmıştım.
    Yıllar geçtikçe dizel in sesi artar daha 1 yıl olmamış araçlardan bahsediyoruz. Tsi yıllar gecsede sessiz kalır. Tsi in satışı anadolu da daha kolay istanbul ankara gibi trafiği bol olan yerlerde azdır.
    Algı operasyonu yapmayın.
    Ama bence en önemli referans bu konuda Taner göde nin tsi den TDİ ye geçmesidir. Vardır TDİ nin bi hikmeti

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi