Taner Abi iki sorum olacak,
Birincisi discover pro ekranı altında 4 tane kırmızı renk noktasal ışık görünüyor. Onlar nedir? Bir fonksiyonu var mı?
ikincisi AID de ort tüketim 8.8 görünüyor 200 km nin ortalaması değil heralde bu değil mi?
Saygılar.
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Hayırlı akşamlar ben HGS almayı düşünüyorum TANER BEY in OGS yi yapıştırdığı siyah noktalı yere mi yoksa aynanın arkasına noktasız yere mi yapıştırayım
Hayırlı akşamlar ben HGS almayı düşünüyorum TANER BEY in OGS yi yapıştırdığı siyah noktalı yere mi yoksa aynanın arkasına noktasız yere mi yapıştırayım
Taner Abi iki sorum olacak,
Birincisi discover pro ekranı altında 4 tane kırmızı renk noktasal ışık görünüyor. Onlar nedir? Bir fonksiyonu var mı?
ikincisi AID de ort tüketim 8.8 görünüyor 200 km nin ortalaması değil heralde bu değil mi?
Saygılar.
Taner Abi iki sorum olacak,
Birincisi discover pro ekranı altında 4 tane kırmızı renk noktasal ışık görünüyor. Onlar nedir? Bir fonksiyonu var mı?
ikincisi AID de ort tüketim 8.8 görünüyor 200 km nin ortalaması değil heralde bu değil mi?
Saygılar.
Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hgs en iyi aynanın arkasına sürücü tarafı cama değil ön yolcu tarafına
Sürücü görüş alanında yer almıyor görüşü kapatmıyor [emoji106]
Hgs en iyi aynanın arkasına sürücü tarafı cama değil ön yolcu tarafına
Sürücü görüş alanında yer almıyor görüşü kapatmıyor [emoji106]
Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner bey
Ben OGS yi yapıştırmaya kıyamıyorum cama sonradan sökünce iz kalır diye, gerçi klips de eski arabada kaldı nerden temin ederim bilemedim. Sürekli otoyola çıkmadığımız için Ankara da soldaki küçük gözde saklıyorum gişeden geçerken cama tutup okutuyorum. OGS nin pili bitince zaten Hgs ye geçeceğiz yeni OGS satışı olmadığı için.
Albüm görselleri aracı aldığımdan beri composition media da bazı albümlerde çıkıyor bazılarında çıkmıyor benim comfortline da, MP3 yazılımı ile ilgili sanırım.
Yeni aracınızı iyi günlerde kullanın...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner bey
Ben OGS yi yapıştırmaya kıyamıyorum cama sonradan sökünce iz kalır diye, gerçi klips de eski arabada kaldı nerden temin ederim bilemedim. Sürekli otoyola çıkmadığımız için Ankara da soldaki küçük gözde saklıyorum gişeden geçerken cama tutup okutuyorum. OGS nin pili bitince zaten Hgs ye geçeceğiz yeni OGS satışı olmadığı için.
Albüm görselleri aracı aldığımdan beri composition media da bazı albümlerde çıkıyor bazılarında çıkmıyor benim comfortline da, MP3 yazılımı ile ilgili sanırım.
Yeni aracınızı iyi günlerde kullanın...
Sent from my iPhone using Tapatalk
herkese iyi akşamlar. Benim bir sorum olacaktı. s-dizayn dan havuzlu paspas aldım birebir ölçüde çok güzel ürün. ön paspaslar monte olduğu için hiç oynamıyor çok güzel oldu ama arka paspaslar monte yeri olmadığı için sürekli kayıyor. sizler nasıl hallettiniz bu sorunu?
herkese iyi akşamlar. Benim bir sorum olacaktı. s-dizayn dan havuzlu paspas aldım birebir ölçüde çok güzel ürün. ön paspaslar monte olduğu için hiç oynamıyor çok güzel oldu ama arka paspaslar monte yeri olmadığı için sürekli kayıyor. sizler nasıl hallettiniz bu sorunu?
BEN 17" için ön 33 psi, arka 32 psi kullanıyorum.Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
235/40R19 kullanan PEUGEOT RCZ için 24 bar önerilmiş.
yani 1 bar=14.5 PSI olduğuna göre 35 psi eder.
yerinizde olsam önde 35 psi, arkada 34 psi kullanırım ama 37 psi de fena değil.
tr için sportif kullanmıyorsanız 39-40 fazla bence.
ama hızınız 160 ve üzeri ise veya çoğunlukla yüklü kullanıyorsanız 39 psi da basılabilir.
BEN 17" için ön 33 psi, arka 32 psi kullanıyorum.Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
235/40R19 kullanan PEUGEOT RCZ için 24 bar önerilmiş.
yani 1 bar=14.5 PSI olduğuna göre 35 psi eder.
yerinizde olsam önde 35 psi, arkada 34 psi kullanırım ama 37 psi de fena değil.
tr için sportif kullanmıyorsanız 39-40 fazla bence.
ama hızınız 160 ve üzeri ise veya çoğunlukla yüklü kullanıyorsanız 39 psi da basılabilir.
Merhaba abim Nasılsın,Abi ben Aracı sipariş edicem ama 19 verona jant opsiyonlicam. Bu araca yarın öbürgün 18 Veya 17 Jant Takabiliyormuyum herhangi bir sorun olur mu Aydınlatırsan sevinirim. . Ve 19 Jant Öneriyormusun. .BEN 17" için ön 33 psi, arka 32 psi kullanıyorum.
235/40R19 kullanan PEUGEOT RCZ için 24 bar önerilmiş.
yani 1 bar=14.5 PSI olduğuna göre 35 psi eder.
yerinizde olsam önde 35 psi, arkada 34 psi kullanırım ama 37 psi de fena değil.
tr için sportif kullanmıyorsanız 39-40 fazla bence.
ama hızınız 160 ve üzeri ise veya çoğunlukla yüklü kullanıyorsanız 39 psi da basılabilir.
Merhaba abim Nasılsın,Abi ben Aracı sipariş edicem ama 19 verona jant opsiyonlicam. Bu araca yarın öbürgün 18 Veya 17 Jant Takabiliyormuyum herhangi bir sorun olur mu Aydınlatırsan sevinirim. . Ve 19 Jant Öneriyormusun. .BEN 17" için ön 33 psi, arka 32 psi kullanıyorum.
235/40R19 kullanan PEUGEOT RCZ için 24 bar önerilmiş.
yani 1 bar=14.5 PSI olduğuna göre 35 psi eder.
yerinizde olsam önde 35 psi, arkada 34 psi kullanırım ama 37 psi de fena değil.
tr için sportif kullanmıyorsanız 39-40 fazla bence.
ama hızınız 160 ve üzeri ise veya çoğunlukla yüklü kullanıyorsanız 39 psi da basılabilir.
abi bu durumda jant değişimi sorun olmaz bilgi için teşekkürler..Merhaba. Lastik Basınç Kontrol Sistemi jantlardaki RF sensörlerinden sinyal algılamadığında ABS sensörlerine dayalı Lastik Basınç Uyarı Sistemi kendiliğinden devreye giriyor. Almanya'da forumda sık sık sorulan bir sorudur bu. Ayrıca ABS sensörlerine dayalı Lastik Basınc Uyarı Sistemi AB Direktifleri gereğince yakın geçmişteki bir tarihten itibaren AB'deki her otomobilde standart ekipman olarak bulunmak zorunda.
1.4 tsi a göre tdi ses konusunda nasıl dayanılmıyacak bir fark varmı ve diğer tdi a göre tüketim bunda farklımı? gerçeği tüketim için erken bana 1-2 ay sonraki yorumunda olur ama ilk izlenim nasıl ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
abi bu durumda jant değişimi sorun olmaz bilgi için teşekkürler..Merhaba. Lastik Basınç Kontrol Sistemi jantlardaki RF sensörlerinden sinyal algılamadığında ABS sensörlerine dayalı Lastik Basınç Uyarı Sistemi kendiliğinden devreye giriyor. Almanya'da forumda sık sık sorulan bir sorudur bu. Ayrıca ABS sensörlerine dayalı Lastik Basınc Uyarı Sistemi AB Direktifleri gereğince yakın geçmişteki bir tarihten itibaren AB'deki her otomobilde standart ekipman olarak bulunmak zorunda.
1.4 tsi a göre tdi ses konusunda nasıl dayanılmıyacak bir fark varmı ve diğer tdi a göre tüketim bunda farklımı? gerçeği tüketim için erken bana 1-2 ay sonraki yorumunda olur ama ilk izlenim nasıl ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Değerli arkadaşım, bu kabul edilemez paslanma durumu olayını hayretler içerisinde okudum. 2000 yılında aldığım SEAT Toledo aracımda dahi 10-12 yıl içeriden paslanmama garantisi vardı. Konu pas olunca, paslanan son aracım 1997'de aldığım TOFAŞ Şahin S aracımdı, onun paslanması zaten kutsal bir emir gibi, yoksa kaporta-boyacılar işsiz kalacak. Hakkınızı hukuk önünde aradığınızı öğrendim, bu konuda sizi sonuna kadar destekliyorum. Maalesef üreticinin Türkiye temsilcisi 10-15 bin TL'lik parçalar ve 50-150 bin TL'lik otomobillerden dolayı cirosu milyar doları kat kat geçen ticaretinden kazandığı ve reklama harcadığı paraya güveniyor, dizel skandalından sonra tüm dünyada TDI motorlu araçların kıymeti düşerken ve satışı dururken galaksinin dışında yer alan otomobil piyasamızda TDI motorlu araçların kıymeti katlandı! Hele 1.6 TDI 7-DSG Jetta ve Caddy bulunmaz Hint kumaşı oldu, az veya sıfır kilometre yapanlar sıfırdan daha pahalıya mal olmaya başladı. Hakkınızı Türk hukuku koruyacak ve sizi Doğuş Otomotivin Hukuk Müşavirlerine yedirmeyecektir. Buna olan inancım tam. Tüketici Mahkemeleri daima tüketicilerin yanındadır.
İşyerimde kullandığım materyal belge, evrak, kağıt, form, dosya, vesaik, mektup, yazı, vb. kısaca A4 ve bu A4 kağıdı katlayan, kıvıran, düren veya kırıştıran personel önce ciddi olarak uyarılır, işi komikliğe, dalgaya, sululuğa vuran veya laubaliliğe kadar götüren personele kapıyı dışarıdan kapatıp hayatının geri kalanına başka bir yön vermesi önerilir. Aynı şekilde çeviri için işi katlı, kıvrık veya özensiz-düzensiz şekilde elinde tuttuğu kağıdı getiren müşteriye önce 10 dakika psikotekknik rehberlik verilir, zor bir çocukluk geçirip geçirmediği sorulur, daima düz, temiz ve kuru olması gereken A4 kağıdı neden 4'e katlayıp kot pantolonunun sağ arka cebine soktuğu sorulur, ayrıca evrak ve belgeleri evde mutfak dolabında zeytinyağı şişelerinin yanında saklamamaları önerilir. İşyerim oldukça eğlenceli, bir gün mutlaka beklerim, 21 M2 ama 1990'dan beri oradayım, herkesin ilgisini çeken ilginç şeyler var.Bende aynı sizin gibiydim Taner Bey Passat sahiplerinin çoğunda bu özellik var güzelde bir özellik bizimkine şans diyelim araç elimizde olmayan sebeplerden dolayı paslandı. Muhtemelen fabrika hatası abartısız sizin gibi aracına bakıyordum aracımın görüntüsü buna şahittir. Buradaki paslanmayı 2.5-3 sene görememişim gözden kaçırmışım. Yazıklar olsun bana diyelim.
Donanım Haber Otomobil Genel Forumda yazarken benim 10 maddelik listelerim meşhurdu, en önemlisi otomobil kurallarımdı, diğeri de akaryakıt alma kurallarım. Yemek yenilip meşrubat içilecekse bunun için en son yer otomobildir. Sigara zaten mevzubahis olamaz.Bu titizlik ve özen tamamen bir kişilik özelliği. Yani bu tip davranışlarda bulunan kişiler hayatlarının her alanında bu titizliği gösteriyorlar. Cep telefonlarına, bilgisayarlarına ve şahsi olarak kullandıkları tüm eşyalara normalin üstünde bir bağlılık içerisinde oluyorlar. Ben de bu insanların sürekli tedirgin olduklarını ve sahip olduklarının başına birşey gelecek endişesi taşıdıklarını düşünüyorum. Ne zor bir yaşam tarzı. Ama Cenab-ı Hakk bu insanları bu şekilde programlamış. Ben muhabbetinden bile rahatsız oluyorum bu titizlik hikayelerinin. Bu tarz insanlar mutlu oluyorlar.
Aracım siyah. Siyah araç sahibi rahat olmalı, umursamaz olmalı. Yoksa kafayı yer. Bir de içi bej. Yine umursamazlık önemli. Ben aynen böyle biriyim. Şu an arabamı görseniz yazıklar olsun sana dersiniz. Ama benim için çok önemli değil. Yaza doğru Sonax'a götürürüm tertemiz olur. 300 TL'lik bir iş için bütün yıl stres yaşamak bana oldukça anlamsız geliyor. Allah herkese uzun ve hayırlı ömür versin. Zira insan hayatı bir eşyanın sağlığını korumak için heba edilecek kadar uzun ve değersiz değil...
Maalesef ama malzemeleri dizme hususunda önemli yol katettim, normalde bu işler sıcak-kuru yaz akşamlarında Esentepe serinliğinde oluyordu, şimdi soğuk-karanlık ve nemli Kurttepe ayazında gerçekleşti. Aracın içi sımsıcaktı amaTaner bey sizinle aynı yoldayız
Araçta yemek yenmesine sıcak bakmam
- hijyenik değil; mutlaka dökülen saçılan sürülen gıda artığı oluyor
Güzel bir tesiste bu iş için durup medeni şekilde yemek yemeyi tercih ederim
Bu kuralı 2 kez çiğnedim sonuç ders niteliğindeydi
İlkinde kızım kolayı döktü arka kapı hoparlörlere: delikli yüzeyin nerede ise tamamına kola bulaştı. Berbat bi durumdu tamamen temizleyemedim yüzlerce küçük delik
İkincisi daha komik leblebi tanesi koltuklardan zemine düştü
Aracın arka koltuk minderini tam kaldırırken leblebi tanesi gözümün önünde yuvarlanıp minder karoser sabitleme deliğine kaçtı.
İlahi bir karar bu dedim
Aracı mükemmel ve kusursuz tutmak ne mümkün
Kusursuzluk Allah'a mahsus
Ama asla galoş giymem
Kauçuk paspas süper
Son 12 yıldır koltuk kılıfı da kullanmıyorum
Asla aracımın içini koltukları tavanı vs dışarda temizletmem
En iyi yerler bile bana göre özensiz ve hoyrat davranıyor
Kendim özel ürünlerle temizlerim yılda 1-2 kez
Tempra aracımızı satana kadar kendim yıkıyordum, müstakil evimiz dört dörtlüktü, ama mahalle yozlaştı, evimizden çalınmayan birşey kalmamıştı, sonra apartmana taşındık, bahçeyi ve asmaaltında oturmayı çok ama çok özledim, ilk Passat'ımla 1 yıl 9 ay süreyle bu keyfi yaşayabilmiştim. Aslında evin altı 2-3 araçlık otopark ve ardiye/kiler, evin üstü 2 kat dubleks, en üstünde de çekme kat yazlık, enfes olur ama arsa ve lokasyon artık buralarda imkansız gibi. Hedefim yazlık almaktı ama onda da çok fazla geç kaldım, bu saatten sonra alır mıyım, bilmiyorum ama almayı da çok istiyorum.
İlk OGS klipslerini 2011'de kaza yaptıktan sonra aramaya başladım ve çok zor da olsa buldum, sonra personelimi bankaya gönderip OGS klipsi sipariş ettim. Araç değiştirme sıklaşınca kendim çözüm buldum ve CC'den itibaren çift taraflı kuvvetli yapışkan silikon şeritle bunu resimdeki gibi çözmeye başladım ve çok da iyi oldu. Artık ailedeki herkesin aracının OGS klipsi benden sorulur oldu. Bu arada araca harcadığım zamanın tümü evdeki işlerim ve sorumluluklarım bittikten sonra gerçekleşiyor, ailem ve çocuklarım daima ilk, ön ve birinci sırada. Bu tartışılmaz zaten.Ben yıllarca kendi kapalı garajımda aracımı kendim yıkadım
Hf sonu güzel bir aktivite oluyordu
Sonrada bi sandalye atıp seyreyliyordum
Taner bey bi ara da 4+1 + garajlı ev opsiyonlatın
Bi de yıkama tertibatı karcher vs
Tam sizlik olur![]()
![]()
Sakız hususunda %100 haklısınız, bu First denilen sakızın öyküsü ilginç, tam evden işe ve işten eve yetecek kadar bir çiğneme ve lezzet yayma özelliğine sahip. Tadı bittiğinde bilin ki işe veya eve vardım. Vivident Xylit Full White ilk fırsatta hemen 1 kutu alıyorum.Taner Bey paylaşımlarınızda -olmasa bile- bir derinlik arar olduk. Makasın bıçağa olan üstünlüğünü, acaba falçata kullanılsaydı karşılaşılabilecek olası sorunları falan. Müthişsiniz. Klipsi cama yapıştırmayı bir montaj olarak izah etmeniz. Sizi Salvador Dali'ye benzetir oldum. Resme bakıyorum. Acaba başka birşey mi anlatmak istiyor Taner Bey diyorum. Acaba onun bize söylemek istediğini göremiyor muyuz diyorum. Saygı duyuyorum. İnsan olacağına sizin arabanız olması gereken kişiler var. Bu kadar ilgi alaka göremeden yaşayan ve ölen...
Merhaba değerli arkadaşım. Passat özellikle B7 kasadan itibaren bir kutuplaşma yaşamaya başladı. Bu kutuplaşma motor-şanzıman-donanım olarak kendini göstermeye başladı. 1.4 ve 1.6 motorlar her donanım seviyesi ve her şanzıman tipi ile sunuluyor ancak 2.0 motorlar gücü (ve fiyatı) arttıkça daha üst, hatta en üst donanım seviyesi ve otomatik şanzımanla sunuluyor. Piyasaya dışarıdan, hakim bir tepeden baktığınızda donanım seviyesi düştükçe motor ve şanzıman maliyeti düşüyor, donanım seviyesi arttıkça da motor ve şanzıman maliyeti artıyor. Kısaca 1.4 TSI 125 HP manüel Trendline ne kadar normal ise 1.6 TDI 120 HP 7-DSG Highline de o kadar kabul görmüş bir kombinasyondur. Fiyat arttıkça, diğer bir ifade ile araba motor ve donanım nedeni ilşe pahalılaştıkça şanzıman seçeneği de manüelden otomatiğe doğru gidiyor. Alıcının paraya harcayacağı bütçe arttıkça aracın motor-şanzıman-donanım opsiyonu da bir üst seviyeye çıkıyor. "Dizel-Otomatik-Highline" ve "Benzinli-Manüel-Trendline" konusunu birkaç ay önce burada çok ayrıntılı olarak irdelemiş, motor-şanzıman-donanım üçlüsünün herhangi ikisi bulundukları seviyenin üstüne çıkınca diğerini de beraberinde çekiyor. Elbette karışık konfigürasyonlar mümkündür. İlk B8 aracım Highline ama 1.4 TSI 125 HP ve manüel vitesti ve bu hali ile de çok hızlı satıldı. Piyasa geneline bakıldığında Highline bir Passat'ın otomatik şanzımanla olduğu artık "varsayılıyor". B8 kasada 7-DSG mekatronik ve kavrama sorunları üretici tarafından tamamen giderilmiştir. Çok düşük bir ihtimale de olsa mekanik bir düzenek olduğundan arıza yapma olasılığı sistemsel olarak bulunmak zorunda, hiç arıza yapmayan bir otomatik henüz üretilmemiştir, üretilmiş olsa arabadan daha pahalı olacaktır. B8 kasada 7-DSG artık olgunlaşmış ve mükemmelleştirilmiştir. 7-DSG için ödediğiniz farka kesinlikle değer.Kolay gelsin.
Benim araçta ne ararsanız var.
Birşey kayıpsa "Mutlaka arabadadır" bizim evde slogan oldu.
Ayrıca sakız olarak Vivident Xylit Full White kullanmanızı öneririm.
Malum siz beyaz seviyorsunuz...
Size first yakışmaz...
Siyah noktalı yerler özellikle bu tür RFID teknolojisine dayalı OGS ve HGS için yapılmıştır, noktalı yerlere yapıştırırsanız sorun olmaz. Garanti Bankası ve İş Bankası halen OGS satıyorlar. Ücreti 60 TL. Ben aldığımda 40 TL'ydi.Taner bey merhaba.
Yaklaşık 8 ay önce niyetlenip sipariş verdiğimiz fakat henüz siparişimizin kesinleşme aşamasına geldiği aracımızla ilgili bir kararsızlığımızı sizin passat kullanım tecrübelerinizle gidermek istiyoruz.
Passat 1.6 tdi highline dsg ve manuel şanzuman arasında bir kararsızlık yaşıyoruz. Hem kullanım hem de maliyet açısından kayda değer farklar olduğu bariz belli iken Dsg de yaşanan kuru kavrama kaynaklı duyduğumuz ve okuduğumuz mekatronik arızaların passat b8 de tekrarlama olasılığı eskiye nazaran nasıldır acaba güvenebilirmiyiz ? Kısacası dsg7 için ödediğimiz farka değer mi ?
Bu 4 kırmızı renk noktasal ışığı ben de yeni fark ettim. Araştıracağım. Ortalama tüketim 8.8 çünkü otoparkta 2 tur attım, ondan oldu. Sabah işe gitme rekorum 4.0 ve 4.1, akşam eve dönüş rekorum da 5.9 ve 6.1 l/100 km şeklindeHayırlı akşamlar ben HGS almayı düşünüyorum TANER BEY in OGS yi yapıştırdığı siyah noktalı yere mi yoksa aynanın arkasına noktasız yere mi yapıştırayım
Yanak azaldıkça basınmç artar. Yanak arttıkça basınç azalır. Düşük basınç ince yanaklı lastikleri ve jantları öldürür. Bunu CC'de keşfetmem ve öğrenmem yaklaşık 2.000 TL'ye mal oldu. Önceki aracımın lastiklerini 33 olarak basmıştım, yarın sabah Lastik Basınç Kontrol Sisteminden standart önerilen lastik basınçlarını bir kontrol edeyim. Araç sayısı ve her araçta farklı boyutta lastikler olunca artık biraz karışmaya başladı. CC'de yüksekti, Exclusive'de 34'tü yanılmıyorsam, B8'de de 33 olması gerek ama %100 emin değilim.Taner Abi iki sorum olacak,
Birincisi discover pro ekranı altında 4 tane kırmızı renk noktasal ışık görünüyor. Onlar nedir? Bir fonksiyonu var mı?
ikincisi AID de ort tüketim 8.8 görünüyor 200 km nin ortalaması değil heralde bu değil mi?
Saygılar.
Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Değerli arkadaşım, bu kabul edilemez paslanma durumu olayını hayretler içerisinde okudum. 2000 yılında aldığım SEAT Toledo aracımda dahi 10-12 yıl içeriden paslanmama garantisi vardı. Konu pas olunca, paslanan son aracım 1997'de aldığım TOFAŞ Şahin S aracımdı, onun paslanması zaten kutsal bir emir gibi, yoksa kaporta-boyacılar işsiz kalacak. Hakkınızı hukuk önünde aradığınızı öğrendim, bu konuda sizi sonuna kadar destekliyorum. Maalesef üreticinin Türkiye temsilcisi 10-15 bin TL'lik parçalar ve 50-150 bin TL'lik otomobillerden dolayı cirosu milyar doları kat kat geçen ticaretinden kazandığı ve reklama harcadığı paraya güveniyor, dizel skandalından sonra tüm dünyada TDI motorlu araçların kıymeti düşerken ve satışı dururken galaksinin dışında yer alan otomobil piyasamızda TDI motorlu araçların kıymeti katlandı! Hele 1.6 TDI 7-DSG Jetta ve Caddy bulunmaz Hint kumaşı oldu, az veya sıfır kilometre yapanlar sıfırdan daha pahalıya mal olmaya başladı. Hakkınızı Türk hukuku koruyacak ve sizi Doğuş Otomotivin Hukuk Müşavirlerine yedirmeyecektir. Buna olan inancım tam. Tüketici Mahkemeleri daima tüketicilerin yanındadır.
İşyerimde kullandığım materyal belge, evrak, kağıt, form, dosya, vesaik, mektup, yazı, vb. kısaca A4 ve bu A4 kağıdı katlayan, kıvıran, düren veya kırıştıran personel önce ciddi olarak uyarılır, işi komikliğe, dalgaya, sululuğa vuran veya laubaliliğe kadar götüren personele kapıyı dışarıdan kapatıp hayatının geri kalanına başka bir yön vermesi önerilir. Aynı şekilde çeviri için işi katlı, kıvrık veya özensiz-düzensiz şekilde elinde tuttuğu kağıdı getiren müşteriye önce 10 dakika psikotekknik rehberlik verilir, zor bir çocukluk geçirip geçirmediği sorulur, daima düz, temiz ve kuru olması gereken A4 kağıdı neden 4'e katlayıp kot pantolonunun sağ arka cebine soktuğu sorulur, ayrıca evrak ve belgeleri evde mutfak dolabında zeytinyağı şişelerinin yanında saklamamaları önerilir. İşyerim oldukça eğlenceli, bir gün mutlaka beklerim, 21 M2 ama 1990'dan beri oradayım, herkesin ilgisini çeken ilginç şeyler var.Bende aynı sizin gibiydim Taner Bey Passat sahiplerinin çoğunda bu özellik var güzelde bir özellik bizimkine şans diyelim araç elimizde olmayan sebeplerden dolayı paslandı. Muhtemelen fabrika hatası abartısız sizin gibi aracına bakıyordum aracımın görüntüsü buna şahittir. Buradaki paslanmayı 2.5-3 sene görememişim gözden kaçırmışım. Yazıklar olsun bana diyelim.
Donanım Haber Otomobil Genel Forumda yazarken benim 10 maddelik listelerim meşhurdu, en önemlisi otomobil kurallarımdı, diğeri de akaryakıt alma kurallarım. Yemek yenilip meşrubat içilecekse bunun için en son yer otomobildir. Sigara zaten mevzubahis olamaz.Bu titizlik ve özen tamamen bir kişilik özelliği. Yani bu tip davranışlarda bulunan kişiler hayatlarının her alanında bu titizliği gösteriyorlar. Cep telefonlarına, bilgisayarlarına ve şahsi olarak kullandıkları tüm eşyalara normalin üstünde bir bağlılık içerisinde oluyorlar. Ben de bu insanların sürekli tedirgin olduklarını ve sahip olduklarının başına birşey gelecek endişesi taşıdıklarını düşünüyorum. Ne zor bir yaşam tarzı. Ama Cenab-ı Hakk bu insanları bu şekilde programlamış. Ben muhabbetinden bile rahatsız oluyorum bu titizlik hikayelerinin. Bu tarz insanlar mutlu oluyorlar.
Aracım siyah. Siyah araç sahibi rahat olmalı, umursamaz olmalı. Yoksa kafayı yer. Bir de içi bej. Yine umursamazlık önemli. Ben aynen böyle biriyim. Şu an arabamı görseniz yazıklar olsun sana dersiniz. Ama benim için çok önemli değil. Yaza doğru Sonax'a götürürüm tertemiz olur. 300 TL'lik bir iş için bütün yıl stres yaşamak bana oldukça anlamsız geliyor. Allah herkese uzun ve hayırlı ömür versin. Zira insan hayatı bir eşyanın sağlığını korumak için heba edilecek kadar uzun ve değersiz değil...
Maalesef ama malzemeleri dizme hususunda önemli yol katettim, normalde bu işler sıcak-kuru yaz akşamlarında Esentepe serinliğinde oluyordu, şimdi soğuk-karanlık ve nemli Kurttepe ayazında gerçekleşti. Aracın içi sımsıcaktı amaTaner bey sizinle aynı yoldayız
Araçta yemek yenmesine sıcak bakmam
- hijyenik değil; mutlaka dökülen saçılan sürülen gıda artığı oluyor
Güzel bir tesiste bu iş için durup medeni şekilde yemek yemeyi tercih ederim
Bu kuralı 2 kez çiğnedim sonuç ders niteliğindeydi
İlkinde kızım kolayı döktü arka kapı hoparlörlere: delikli yüzeyin nerede ise tamamına kola bulaştı. Berbat bi durumdu tamamen temizleyemedim yüzlerce küçük delik
İkincisi daha komik leblebi tanesi koltuklardan zemine düştü
Aracın arka koltuk minderini tam kaldırırken leblebi tanesi gözümün önünde yuvarlanıp minder karoser sabitleme deliğine kaçtı.
İlahi bir karar bu dedim
Aracı mükemmel ve kusursuz tutmak ne mümkün
Kusursuzluk Allah'a mahsus
Ama asla galoş giymem
Kauçuk paspas süper
Son 12 yıldır koltuk kılıfı da kullanmıyorum
Asla aracımın içini koltukları tavanı vs dışarda temizletmem
En iyi yerler bile bana göre özensiz ve hoyrat davranıyor
Kendim özel ürünlerle temizlerim yılda 1-2 kez
Tempra aracımızı satana kadar kendim yıkıyordum, müstakil evimiz dört dörtlüktü, ama mahalle yozlaştı, evimizden çalınmayan birşey kalmamıştı, sonra apartmana taşındık, bahçeyi ve asmaaltında oturmayı çok ama çok özledim, ilk Passat'ımla 1 yıl 9 ay süreyle bu keyfi yaşayabilmiştim. Aslında evin altı 2-3 araçlık otopark ve ardiye/kiler, evin üstü 2 kat dubleks, en üstünde de çekme kat yazlık, enfes olur ama arsa ve lokasyon artık buralarda imkansız gibi. Hedefim yazlık almaktı ama onda da çok fazla geç kaldım, bu saatten sonra alır mıyım, bilmiyorum ama almayı da çok istiyorum.
İlk OGS klipslerini 2011'de kaza yaptıktan sonra aramaya başladım ve çok zor da olsa buldum, sonra personelimi bankaya gönderip OGS klipsi sipariş ettim. Araç değiştirme sıklaşınca kendim çözüm buldum ve CC'den itibaren çift taraflı kuvvetli yapışkan silikon şeritle bunu resimdeki gibi çözmeye başladım ve çok da iyi oldu. Artık ailedeki herkesin aracının OGS klipsi benden sorulur oldu. Bu arada araca harcadığım zamanın tümü evdeki işlerim ve sorumluluklarım bittikten sonra gerçekleşiyor, ailem ve çocuklarım daima ilk, ön ve birinci sırada. Bu tartışılmaz zaten.Ben yıllarca kendi kapalı garajımda aracımı kendim yıkadım
Hf sonu güzel bir aktivite oluyordu
Sonrada bi sandalye atıp seyreyliyordum
Taner bey bi ara da 4+1 + garajlı ev opsiyonlatın
Bi de yıkama tertibatı karcher vs
Tam sizlik olur![]()
![]()
Sakız hususunda %100 haklısınız, bu First denilen sakızın öyküsü ilginç, tam evden işe ve işten eve yetecek kadar bir çiğneme ve lezzet yayma özelliğine sahip. Tadı bittiğinde bilin ki işe veya eve vardım. Vivident Xylit Full White ilk fırsatta hemen 1 kutu alıyorum.Taner Bey paylaşımlarınızda -olmasa bile- bir derinlik arar olduk. Makasın bıçağa olan üstünlüğünü, acaba falçata kullanılsaydı karşılaşılabilecek olası sorunları falan. Müthişsiniz. Klipsi cama yapıştırmayı bir montaj olarak izah etmeniz. Sizi Salvador Dali'ye benzetir oldum. Resme bakıyorum. Acaba başka birşey mi anlatmak istiyor Taner Bey diyorum. Acaba onun bize söylemek istediğini göremiyor muyuz diyorum. Saygı duyuyorum. İnsan olacağına sizin arabanız olması gereken kişiler var. Bu kadar ilgi alaka göremeden yaşayan ve ölen...
Merhaba değerli arkadaşım. Passat özellikle B7 kasadan itibaren bir kutuplaşma yaşamaya başladı. Bu kutuplaşma motor-şanzıman-donanım olarak kendini göstermeye başladı. 1.4 ve 1.6 motorlar her donanım seviyesi ve her şanzıman tipi ile sunuluyor ancak 2.0 motorlar gücü (ve fiyatı) arttıkça daha üst, hatta en üst donanım seviyesi ve otomatik şanzımanla sunuluyor. Piyasaya dışarıdan, hakim bir tepeden baktığınızda donanım seviyesi düştükçe motor ve şanzıman maliyeti düşüyor, donanım seviyesi arttıkça da motor ve şanzıman maliyeti artıyor. Kısaca 1.4 TSI 125 HP manüel Trendline ne kadar normal ise 1.6 TDI 120 HP 7-DSG Highline de o kadar kabul görmüş bir kombinasyondur. Fiyat arttıkça, diğer bir ifade ile araba motor ve donanım nedeni ilşe pahalılaştıkça şanzıman seçeneği de manüelden otomatiğe doğru gidiyor. Alıcının paraya harcayacağı bütçe arttıkça aracın motor-şanzıman-donanım opsiyonu da bir üst seviyeye çıkıyor. "Dizel-Otomatik-Highline" ve "Benzinli-Manüel-Trendline" konusunu birkaç ay önce burada çok ayrıntılı olarak irdelemiş, motor-şanzıman-donanım üçlüsünün herhangi ikisi bulundukları seviyenin üstüne çıkınca diğerini de beraberinde çekiyor. Elbette karışık konfigürasyonlar mümkündür. İlk B8 aracım Highline ama 1.4 TSI 125 HP ve manüel vitesti ve bu hali ile de çok hızlı satıldı. Piyasa geneline bakıldığında Highline bir Passat'ın otomatik şanzımanla olduğu artık "varsayılıyor". B8 kasada 7-DSG mekatronik ve kavrama sorunları üretici tarafından tamamen giderilmiştir. Çok düşük bir ihtimale de olsa mekanik bir düzenek olduğundan arıza yapma olasılığı sistemsel olarak bulunmak zorunda, hiç arıza yapmayan bir otomatik henüz üretilmemiştir, üretilmiş olsa arabadan daha pahalı olacaktır. B8 kasada 7-DSG artık olgunlaşmış ve mükemmelleştirilmiştir. 7-DSG için ödediğiniz farka kesinlikle değer.Kolay gelsin.
Benim araçta ne ararsanız var.
Birşey kayıpsa "Mutlaka arabadadır" bizim evde slogan oldu.
Ayrıca sakız olarak Vivident Xylit Full White kullanmanızı öneririm.
Malum siz beyaz seviyorsunuz...
Size first yakışmaz...
Siyah noktalı yerler özellikle bu tür RFID teknolojisine dayalı OGS ve HGS için yapılmıştır, noktalı yerlere yapıştırırsanız sorun olmaz. Garanti Bankası ve İş Bankası halen OGS satıyorlar. Ücreti 60 TL. Ben aldığımda 40 TL'ydi.Taner bey merhaba.
Yaklaşık 8 ay önce niyetlenip sipariş verdiğimiz fakat henüz siparişimizin kesinleşme aşamasına geldiği aracımızla ilgili bir kararsızlığımızı sizin passat kullanım tecrübelerinizle gidermek istiyoruz.
Passat 1.6 tdi highline dsg ve manuel şanzuman arasında bir kararsızlık yaşıyoruz. Hem kullanım hem de maliyet açısından kayda değer farklar olduğu bariz belli iken Dsg de yaşanan kuru kavrama kaynaklı duyduğumuz ve okuduğumuz mekatronik arızaların passat b8 de tekrarlama olasılığı eskiye nazaran nasıldır acaba güvenebilirmiyiz ? Kısacası dsg7 için ödediğimiz farka değer mi ?
Bu 4 kırmızı renk noktasal ışığı ben de yeni fark ettim. Araştıracağım. Ortalama tüketim 8.8 çünkü otoparkta 2 tur attım, ondan oldu. Sabah işe gitme rekorum 4.0 ve 4.1, akşam eve dönüş rekorum da 5.9 ve 6.1 l/100 km şeklindeHayırlı akşamlar ben HGS almayı düşünüyorum TANER BEY in OGS yi yapıştırdığı siyah noktalı yere mi yoksa aynanın arkasına noktasız yere mi yapıştırayım
Yanak azaldıkça basınmç artar. Yanak arttıkça basınç azalır. Düşük basınç ince yanaklı lastikleri ve jantları öldürür. Bunu CC'de keşfetmem ve öğrenmem yaklaşık 2.000 TL'ye mal oldu. Önceki aracımın lastiklerini 33 olarak basmıştım, yarın sabah Lastik Basınç Kontrol Sisteminden standart önerilen lastik basınçlarını bir kontrol edeyim. Araç sayısı ve her araçta farklı boyutta lastikler olunca artık biraz karışmaya başladı. CC'de yüksekti, Exclusive'de 34'tü yanılmıyorsam, B8'de de 33 olması gerek ama %100 emin değilim.Taner Abi iki sorum olacak,
Birincisi discover pro ekranı altında 4 tane kırmızı renk noktasal ışık görünüyor. Onlar nedir? Bir fonksiyonu var mı?
ikincisi AID de ort tüketim 8.8 görünüyor 200 km nin ortalaması değil heralde bu değil mi?
Saygılar.
Taner bey öncelikle aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Size ve arkadaşlara birşey sormak istiyorum benim aracımda 19'' verona var ve lastikler 235x19x40 Aracın kapı yanında tavsiye edilen lastik basıncı 39psi Bunun üzerine bende 37 yaptım tabi ki zaten az olan konfor hiç kalmadı
Sizlerin aracınızda (birçok kimsede 18'' jant var tahminimce) etiket değeri nedir ve siz ne kadar hava basıyorsunuz
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
herkese iyi akşamlar. Benim bir sorum olacaktı. s-dizayn dan havuzlu paspas aldım birebir ölçüde çok güzel ürün. ön paspaslar monte olduğu için hiç oynamıyor çok güzel oldu ama arka paspaslar monte yeri olmadığı için sürekli kayıyor. sizler nasıl hallettiniz bu sorunu?
herkese iyi akşamlar. Benim bir sorum olacaktı. s-dizayn dan havuzlu paspas aldım birebir ölçüde çok güzel ürün. ön paspaslar monte olduğu için hiç oynamıyor çok güzel oldu ama arka paspaslar monte yeri olmadığı için sürekli kayıyor. sizler nasıl hallettiniz bu sorunu?
Orijinal Volkswagen ürünü kauçuk paspas bilhassa arkada 1 mm dahi oynamıyor. Yetkili servis bana yerli malı B8 kauçuk paspas hediye etti, zemin halısının üzerinde plastik folyoyu daha çıkarmadım, çıkartıkdan sonra bakacağım, hareket etmiyorsa yaza kadar kullanırım, hareket ediyorsa hemen çıkartır ve orijinalleri sererim.
120 HP'lik bu TDI "sessiz", dışarıdan kat'i surette o bilindik dizel motor sesi yok. Az daha acaba aracım TSI olarak mı geldi diye meraklandım (hoş, gelseydi sorun olmzadı). Tüketim elbette epey daha düşük, ama tüketimin düşmanı olan sıkışık trafik ve dur-kalk olursa isterse 1 litre ile 100 km gitsin, 1.6 TDI 120 HP de "elimden ancak bu geliyor" diyor. Sabah 4 litre ortalama ile gittim, basarsan ve trafik sıkışıksa, sürekli dur-kalk ve ani manevralar tüketimi tetikliyor. Uzun yolda 90 km/h sabitleyip 3.5 litreye kadar indirebileceğimden de eminim mesela. İlk izlenim çok iyi, 1.6 TDI 7-DSG bu kasada benim araç kullanma alışkanlığıma göre gayet iyi. Gaz pedalına gerektiğinde biraz fazla basınca araba ne istediğini anlayıp seni ileri püskürtüyor. Fiyat farkı 30-32 bin TL olmasa keşke ama bu da Doğuş'un ayıbı. Ben bile o kadar veryansın ettim, isyan ve itiraz ettim ama ben de gittim aldım.herkese iyi akşamlar. Benim bir sorum olacaktı. s-dizayn dan havuzlu paspas aldım birebir ölçüde çok güzel ürün. ön paspaslar monte olduğu için hiç oynamıyor çok güzel oldu ama arka paspaslar monte yeri olmadığı için sürekli kayıyor. sizler nasıl hallettiniz bu sorunu?
abi bu durumda jant değişimi sorun olmaz bilgi için teşekkürler..
1.4 tsi a göre tdi ses konusunda nasıl dayanılmıyacak bir fark varmı ve diğer tdi a göre tüketim bunda farklımı? gerçeği tüketim için erken bana 1-2 ay sonraki yorumunda olur ama ilk izlenim nasıl ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Orijinal Volkswagen ürünü kauçuk paspas bilhassa arkada 1 mm dahi oynamıyor. Yetkili servis bana yerli malı B8 kauçuk paspas hediye etti, zemin halısının üzerinde plastik folyoyu daha çıkarmadım, çıkartıkdan sonra bakacağım, hareket etmiyorsa yaza kadar kullanırım, hareket ediyorsa hemen çıkartır ve orijinalleri sererim.
120 HP'lik bu TDI "sessiz", dışarıdan kat'i surette o bilindik dizel motor sesi yok. Az daha acaba aracım TSI olarak mı geldi diye meraklandım (hoş, gelseydi sorun olmzadı). Tüketim elbette epey daha düşük, ama tüketimin düşmanı olan sıkışık trafik ve dur-kalk olursa isterse 1 litre ile 100 km gitsin, 1.6 TDI 120 HP de "elimden ancak bu geliyor" diyor. Sabah 4 litre ortalama ile gittim, basarsan ve trafik sıkışıksa, sürekli dur-kalk ve ani manevralar tüketimi tetikliyor. Uzun yolda 90 km/h sabitleyip 3.5 litreye kadar indirebileceğimden de eminim mesela. İlk izlenim çok iyi, 1.6 TDI 7-DSG bu kasada benim araç kullanma alışkanlığıma göre gayet iyi. Gaz pedalına gerektiğinde biraz fazla basınca araba ne istediğini anlayıp seni ileri püskürtüyor. Fiyat farkı 30-32 bin TL olmasa keşke ama bu da Doğuş'un ayıbı. Ben bile o kadar veryansın ettim, isyan ve itiraz ettim ama ben de gittim aldım.herkese iyi akşamlar. Benim bir sorum olacaktı. s-dizayn dan havuzlu paspas aldım birebir ölçüde çok güzel ürün. ön paspaslar monte olduğu için hiç oynamıyor çok güzel oldu ama arka paspaslar monte yeri olmadığı için sürekli kayıyor. sizler nasıl hallettiniz bu sorunu?
abi bu durumda jant değişimi sorun olmaz bilgi için teşekkürler..
1.4 tsi a göre tdi ses konusunda nasıl dayanılmıyacak bir fark varmı ve diğer tdi a göre tüketim bunda farklımı? gerçeği tüketim için erken bana 1-2 ay sonraki yorumunda olur ama ilk izlenim nasıl ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner bey sizin orijinal havuzlu paspasın arka paspasta özellikle çıt çıt şeklinde takılıyor mu önde ki gibi. benimde önler milim kıpırdamıyor ama arka taraf kayıyor.
Taner bey sizin orijinal havuzlu paspasın arka paspasta özellikle çıt çıt şeklinde takılıyor mu önde ki gibi. benimde önler milim kıpırdamıyor ama arka taraf kayıyor.
B6/B7/B8 Passat araclarda hep önde klips olurdu, arkada hic olmazdi. Orijinal olanlarin altinda tırtikli bir yuzey var ve ondan hic oynamiyor. Belki de hatali ölçü alıp kalıp eksik çıktı. Bir de sağ ve sol arasında da az da olsa koltuk ayagi nedeni ile fark var, bir yer degistirin. Belki duzelir. 2012'de CC için orijinal kauçuk paspas aldim ama esnek degil, plastik ve kagit gibi inceydi. O zaman Doğuş'un verdiği yerli üretim kauçuk paspaslar çok daha iyi, kalin ve ağirdi.Taner bey sizin orijinal havuzlu paspasın arka paspasta özellikle çıt çıt şeklinde takılıyor mu önde ki gibi. benimde önler milim kıpırdamıyor ama arka taraf kayıyor.
Orijinal B8 Kaucuk Paspas
![]()
Orijinal B8 Halı Paspas (açılmamış)
![]()
![]()
B6/B7/B8 Passat araclarda hep önde klips olurdu, arkada hic olmazdi. Orijinal olanlarin altinda tırtikli bir yuzey var ve ondan hic oynamiyor. Belki de hatali ölçü alıp kalıp eksik çıktı. Bir de sağ ve sol arasında da az da olsa koltuk ayagi nedeni ile fark var, bir yer degistirin. Belki duzelir. 2012'de CC için orijinal kauçuk paspas aldim ama esnek degil, plastik ve kagit gibi inceydi. O zaman Doğuş'un verdiği yerli üretim kauçuk paspaslar çok daha iyi, kalin ve ağirdi.Taner bey sizin orijinal havuzlu paspasın arka paspasta özellikle çıt çıt şeklinde takılıyor mu önde ki gibi. benimde önler milim kıpırdamıyor ama arka taraf kayıyor.
Orijinal B8 Kaucuk Paspas
![]()
Orijinal B8 Halı Paspas (açılmamış)
![]()
![]()
[QUOTE=Taner Göde;392088]Değerli arkadaşım, bu kabul edilemez paslanma durumu olayını hayretler içerisinde okudum. 2000 yılında aldığım SEAT Toledo aracımda dahi 10-12 yıl içeriden paslanmama garantisi vardı. Konu pas olunca, paslanan son aracım 1997'de aldığım TOFAŞ Şahin S aracımdı, onun paslanması zaten kutsal bir emir gibi, yoksa kaporta-boyacılar işsiz kalacak. Hakkınızı hukuk önünde aradığınızı öğrendim, bu konuda sizi sonuna kadar destekliyorum. Maalesef üreticinin Türkiye temsilcisi 10-15 bin TL'lik parçalar ve 50-150 bin TL'lik otomobillerden dolayı cirosu milyar doları kat kat geçen ticaretinden kazandığı ve reklama harcadığı paraya güveniyor, dizel skandalından sonra tüm dünyada TDI motorlu araçların kıymeti düşerken ve satışı dururken galaksinin dışında yer alan otomobil piyasamızda TDI motorlu araçların kıymeti katlandı! Hele 1.6 TDI 7-DSG Jetta ve Caddy bulunmaz Hint kumaşı oldu, az veya sıfır kilometre yapanlar sıfırdan daha pahalıya mal olmaya başladı. Hakkınızı Türk hukuku koruyacak ve sizi Doğuş Otomotivin Hukuk Müşavirlerine yedirmeyecektir. Buna olan inancım tam. Tüketici Mahkemeleri daima tüketicilerin yanındadır.
Ağzına sağlık ne güzel özetlemişin. Tamda dediğin gibi
[QUOTE=Taner Göde;392088]Değerli arkadaşım, bu kabul edilemez paslanma durumu olayını hayretler içerisinde okudum. 2000 yılında aldığım SEAT Toledo aracımda dahi 10-12 yıl içeriden paslanmama garantisi vardı. Konu pas olunca, paslanan son aracım 1997'de aldığım TOFAŞ Şahin S aracımdı, onun paslanması zaten kutsal bir emir gibi, yoksa kaporta-boyacılar işsiz kalacak. Hakkınızı hukuk önünde aradığınızı öğrendim, bu konuda sizi sonuna kadar destekliyorum. Maalesef üreticinin Türkiye temsilcisi 10-15 bin TL'lik parçalar ve 50-150 bin TL'lik otomobillerden dolayı cirosu milyar doları kat kat geçen ticaretinden kazandığı ve reklama harcadığı paraya güveniyor, dizel skandalından sonra tüm dünyada TDI motorlu araçların kıymeti düşerken ve satışı dururken galaksinin dışında yer alan otomobil piyasamızda TDI motorlu araçların kıymeti katlandı! Hele 1.6 TDI 7-DSG Jetta ve Caddy bulunmaz Hint kumaşı oldu, az veya sıfır kilometre yapanlar sıfırdan daha pahalıya mal olmaya başladı. Hakkınızı Türk hukuku koruyacak ve sizi Doğuş Otomotivin Hukuk Müşavirlerine yedirmeyecektir. Buna olan inancım tam. Tüketici Mahkemeleri daima tüketicilerin yanındadır.
Ağzına sağlık ne güzel özetlemişin. Tamda dediğin gibi
teşekkür ederim Taner Bey birde dediğiniz gibi yapayım.B6/B7/B8 Passat araclarda hep önde klips olurdu, arkada hic olmazdi. Orijinal olanlarin altinda tırtikli bir yuzey var ve ondan hic oynamiyor. Belki de hatali ölçü alıp kalıp eksik çıktı. Bir de sağ ve sol arasında da az da olsa koltuk ayagi nedeni ile fark var, bir yer degistirin. Belki duzelir. 2012'de CC için orijinal kauçuk paspas aldim ama esnek degil, plastik ve kagit gibi inceydi. O zaman Doğuş'un verdiği yerli üretim kauçuk paspaslar çok daha iyi, kalin ve ağirdi.
Orijinal B8 Kaucuk Paspas
![]()
Orijinal B8 Halı Paspas (açılmamış)
![]()
![]()
teşekkür ederim Taner Bey birde dediğiniz gibi yapayım.B6/B7/B8 Passat araclarda hep önde klips olurdu, arkada hic olmazdi. Orijinal olanlarin altinda tırtikli bir yuzey var ve ondan hic oynamiyor. Belki de hatali ölçü alıp kalıp eksik çıktı. Bir de sağ ve sol arasında da az da olsa koltuk ayagi nedeni ile fark var, bir yer degistirin. Belki duzelir. 2012'de CC için orijinal kauçuk paspas aldim ama esnek degil, plastik ve kagit gibi inceydi. O zaman Doğuş'un verdiği yerli üretim kauçuk paspaslar çok daha iyi, kalin ve ağirdi.
Orijinal B8 Kaucuk Paspas
![]()
Orijinal B8 Halı Paspas (açılmamış)
![]()
![]()
Umarım bir yazlık nasip olur Taner Bey,hiçbir şey için geç kalınmış değildir. Önemli olan doğru yeri seçebilmek...2001 yılında aldığım yazlıkla hayatım çok farklı bir boyut kazandı.Yaz mevsimini iple çeker hale geldim.
Umarım bir yazlık nasip olur Taner Bey,hiçbir şey için geç kalınmış değildir. Önemli olan doğru yeri seçebilmek...2001 yılında aldığım yazlıkla hayatım çok farklı bir boyut kazandı.Yaz mevsimini iple çeker hale geldim.
Kauçuk paspas, halı paspas, 3D paspas ve bagaj havuzu hem orijinal üretici, hem yan sanayi dışarıdan her modelde ve model yılında farklı gelebiliyor. Yani illa orijinal olan en iyisi dir bir kural da yok. B6 ve B7 kasa Passat'larda kauçuk paspas Doğuş Otomotiv'in Türkiye'de bir firmaya anlaşma karşılığında yaptırdığı ve sıfır araç alanlara hediye verdiği veya parayla sattığı ve ilginçtir ki çok kaliteli ve dayanıklı bir üründü.
B6 ve B7 kasa Passat zamanında aramızda sanmıyorum ki bir arkadaşımız inat ve ısrarla orijinal kauçuk paspas aradı veya aldı çünkü zaten halı beraberinde veriliyordu ama herkes kauçuk alıp kullanıyordu çünkü kaliteliydi, ucuzdu ve iyiydi, Passat Sedan, Variant ve CC'ye uyuyordu. Sanırım ben gittim sırf üzerinde "CC" yazıyor diye ve indirime girdiği için yetkili servisten "CC" logolu orijinal kauçuk paspas aldım ama onlar da yukarıda belirttiğim gibi ince, plastik ve kağıt gibiydi, üzerinde de gitti. Yerli kauçuk olanları forumda bir arkadaşa hediye etmiştim.
Bagaj havuzunda da aynı durum sözkonusu. B6/B7 kasa sedan Passat ve CC'lerde bagaj havuzu yine yerliydi ve çok da güzeldi, milimetrik uyuyordu, sağlam ve esnekti. B8 için orijinal bagaj havuzu aldığımda garip bir malzemeden yapılmış, sıkıştırılmış köpükten oluşuyordu. Evet, orijinal bagaj havuzuydu, ama.... birşey eksikti.Son Passat'ta bu sorun da çözüldü, en az 5 yıl kafam rahat, manyak güzel bir bagaj havuzu geldi, yani rüyamda görsem bu kadar güzel bir ürünle karşılaşacağımı sanmazdım ama çok şükür bu da sorunsuz halloldu.
Bu arada alta halı, üste kauçuk (veya tam tersi) paspas serenler bence sadece bir türünü sersinler, hem gereksiz kalınlık oluşuyor, hem de paspasların hareket etmeme özelliği ortadan kayboluyor. Daha temiz olduğu düşüncesi ise araca inip binme sıklığı ve bulunduğunuz yerin ne kadar kum-toz-çamurlu olduğu ile ilgili. Halı paspas benim için kat'i surette hiçbir zaman kullanmadığım ve daima aracın bir sonraki sahibine sakladığım ve sıfır araç teslim eder gibi bagajde poşetinde teslim ettiği bir aksesuar olarak kalacaktır.
Kauçuk paspas, halı paspas, 3D paspas ve bagaj havuzu hem orijinal üretici, hem yan sanayi dışarıdan her modelde ve model yılında farklı gelebiliyor. Yani illa orijinal olan en iyisi dir bir kural da yok. B6 ve B7 kasa Passat'larda kauçuk paspas Doğuş Otomotiv'in Türkiye'de bir firmaya anlaşma karşılığında yaptırdığı ve sıfır araç alanlara hediye verdiği veya parayla sattığı ve ilginçtir ki çok kaliteli ve dayanıklı bir üründü.
B6 ve B7 kasa Passat zamanında aramızda sanmıyorum ki bir arkadaşımız inat ve ısrarla orijinal kauçuk paspas aradı veya aldı çünkü zaten halı beraberinde veriliyordu ama herkes kauçuk alıp kullanıyordu çünkü kaliteliydi, ucuzdu ve iyiydi, Passat Sedan, Variant ve CC'ye uyuyordu. Sanırım ben gittim sırf üzerinde "CC" yazıyor diye ve indirime girdiği için yetkili servisten "CC" logolu orijinal kauçuk paspas aldım ama onlar da yukarıda belirttiğim gibi ince, plastik ve kağıt gibiydi, üzerinde de gitti. Yerli kauçuk olanları forumda bir arkadaşa hediye etmiştim.
Bagaj havuzunda da aynı durum sözkonusu. B6/B7 kasa sedan Passat ve CC'lerde bagaj havuzu yine yerliydi ve çok da güzeldi, milimetrik uyuyordu, sağlam ve esnekti. B8 için orijinal bagaj havuzu aldığımda garip bir malzemeden yapılmış, sıkıştırılmış köpükten oluşuyordu. Evet, orijinal bagaj havuzuydu, ama.... birşey eksikti.Son Passat'ta bu sorun da çözüldü, en az 5 yıl kafam rahat, manyak güzel bir bagaj havuzu geldi, yani rüyamda görsem bu kadar güzel bir ürünle karşılaşacağımı sanmazdım ama çok şükür bu da sorunsuz halloldu.
Bu arada alta halı, üste kauçuk (veya tam tersi) paspas serenler bence sadece bir türünü sersinler, hem gereksiz kalınlık oluşuyor, hem de paspasların hareket etmeme özelliği ortadan kayboluyor. Daha temiz olduğu düşüncesi ise araca inip binme sıklığı ve bulunduğunuz yerin ne kadar kum-toz-çamurlu olduğu ile ilgili. Halı paspas benim için kat'i surette hiçbir zaman kullanmadığım ve daima aracın bir sonraki sahibine sakladığım ve sıfır araç teslim eder gibi bagajde poşetinde teslim ettiği bir aksesuar olarak kalacaktır.
Otopark denen araç test eden arkadaşlar superb testi yapmışlar ve orada passat b8 in led farlarının iyi aydınlatmadığı superb in xenonlarının daha iyi aydınlattığı gibi bir cümle geçmiş higline kullanan arkadaşlar xenona göre led farlar aydınlatmada dahamı zayıf ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Otopark denen araç test eden arkadaşlar superb testi yapmışlar ve orada passat b8 in led farlarının iyi aydınlatmadığı superb in xenonlarının daha iyi aydınlattığı gibi bir cümle geçmiş higline kullanan arkadaşlar xenona göre led farlar aydınlatmada dahamı zayıf ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner Bey belkide arka paspasların(kauçuk) altında halı paspasların olmasından kaynaklanıyor olabilir.Kauçuk paspas, halı paspas, 3D paspas ve bagaj havuzu hem orijinal üretici, hem yan sanayi dışarıdan her modelde ve model yılında farklı gelebiliyor. Yani illa orijinal olan en iyisi dir bir kural da yok. B6 ve B7 kasa Passat'larda kauçuk paspas Doğuş Otomotiv'in Türkiye'de bir firmaya anlaşma karşılığında yaptırdığı ve sıfır araç alanlara hediye verdiği veya parayla sattığı ve ilginçtir ki çok kaliteli ve dayanıklı bir üründü.
B6 ve B7 kasa Passat zamanında aramızda sanmıyorum ki bir arkadaşımız inat ve ısrarla orijinal kauçuk paspas aradı veya aldı çünkü zaten halı beraberinde veriliyordu ama herkes kauçuk alıp kullanıyordu çünkü kaliteliydi, ucuzdu ve iyiydi, Passat Sedan, Variant ve CC'ye uyuyordu. Sanırım ben gittim sırf üzerinde "CC" yazıyor diye ve indirime girdiği için yetkili servisten "CC" logolu orijinal kauçuk paspas aldım ama onlar da yukarıda belirttiğim gibi ince, plastik ve kağıt gibiydi, üzerinde de gitti. Yerli kauçuk olanları forumda bir arkadaşa hediye etmiştim.
Bagaj havuzunda da aynı durum sözkonusu. B6/B7 kasa sedan Passat ve CC'lerde bagaj havuzu yine yerliydi ve çok da güzeldi, milimetrik uyuyordu, sağlam ve esnekti. B8 için orijinal bagaj havuzu aldığımda garip bir malzemeden yapılmış, sıkıştırılmış köpükten oluşuyordu. Evet, orijinal bagaj havuzuydu, ama.... birşey eksikti.Son Passat'ta bu sorun da çözüldü, en az 5 yıl kafam rahat, manyak güzel bir bagaj havuzu geldi, yani rüyamda görsem bu kadar güzel bir ürünle karşılaşacağımı sanmazdım ama çok şükür bu da sorunsuz halloldu.
Bu arada alta halı, üste kauçuk (veya tam tersi) paspas serenler bence sadece bir türünü sersinler, hem gereksiz kalınlık oluşuyor, hem de paspasların hareket etmeme özelliği ortadan kayboluyor. Daha temiz olduğu düşüncesi ise araca inip binme sıklığı ve bulunduğunuz yerin ne kadar kum-toz-çamurlu olduğu ile ilgili. Halı paspas benim için kat'i surette hiçbir zaman kullanmadığım ve daima aracın bir sonraki sahibine sakladığım ve sıfır araç teslim eder gibi bagajde poşetinde teslim ettiği bir aksesuar olarak kalacaktır.
Taner Bey belkide arka paspasların(kauçuk) altında halı paspasların olmasından kaynaklanıyor olabilir.Kauçuk paspas, halı paspas, 3D paspas ve bagaj havuzu hem orijinal üretici, hem yan sanayi dışarıdan her modelde ve model yılında farklı gelebiliyor. Yani illa orijinal olan en iyisi dir bir kural da yok. B6 ve B7 kasa Passat'larda kauçuk paspas Doğuş Otomotiv'in Türkiye'de bir firmaya anlaşma karşılığında yaptırdığı ve sıfır araç alanlara hediye verdiği veya parayla sattığı ve ilginçtir ki çok kaliteli ve dayanıklı bir üründü.
B6 ve B7 kasa Passat zamanında aramızda sanmıyorum ki bir arkadaşımız inat ve ısrarla orijinal kauçuk paspas aradı veya aldı çünkü zaten halı beraberinde veriliyordu ama herkes kauçuk alıp kullanıyordu çünkü kaliteliydi, ucuzdu ve iyiydi, Passat Sedan, Variant ve CC'ye uyuyordu. Sanırım ben gittim sırf üzerinde "CC" yazıyor diye ve indirime girdiği için yetkili servisten "CC" logolu orijinal kauçuk paspas aldım ama onlar da yukarıda belirttiğim gibi ince, plastik ve kağıt gibiydi, üzerinde de gitti. Yerli kauçuk olanları forumda bir arkadaşa hediye etmiştim.
Bagaj havuzunda da aynı durum sözkonusu. B6/B7 kasa sedan Passat ve CC'lerde bagaj havuzu yine yerliydi ve çok da güzeldi, milimetrik uyuyordu, sağlam ve esnekti. B8 için orijinal bagaj havuzu aldığımda garip bir malzemeden yapılmış, sıkıştırılmış köpükten oluşuyordu. Evet, orijinal bagaj havuzuydu, ama.... birşey eksikti.Son Passat'ta bu sorun da çözüldü, en az 5 yıl kafam rahat, manyak güzel bir bagaj havuzu geldi, yani rüyamda görsem bu kadar güzel bir ürünle karşılaşacağımı sanmazdım ama çok şükür bu da sorunsuz halloldu.
Bu arada alta halı, üste kauçuk (veya tam tersi) paspas serenler bence sadece bir türünü sersinler, hem gereksiz kalınlık oluşuyor, hem de paspasların hareket etmeme özelliği ortadan kayboluyor. Daha temiz olduğu düşüncesi ise araca inip binme sıklığı ve bulunduğunuz yerin ne kadar kum-toz-çamurlu olduğu ile ilgili. Halı paspas benim için kat'i surette hiçbir zaman kullanmadığım ve daima aracın bir sonraki sahibine sakladığım ve sıfır araç teslim eder gibi bagajde poşetinde teslim ettiği bir aksesuar olarak kalacaktır.
Bayiden aldığım orjinal VW kauçuk paspaslar sizlerinde söylediği gibi yerine cuk oturuyor. Zaten orjinal ürün bir zahmet otursun ama ben pek memnun değilim. Şoför tarafında sağ ayağımın bastığı yer delinmek üzere. Yani narin bir yapısı var. Tek başına satılmadığı için de tüm set iptal oluyor. Komple yeniden alacağız.
Bagaj havuzunda ise köpük olanı almadım. Onun yerine S-Dizayn denilen yerden bagaj havuzu aldım. Ölçü idare eder ama malzeme rezalet. Dönüştürülmüş plastik galiba. Taner Bey'in bahsettiği bagaj havuzu sonradan çıktı. Cem (Caddy_Cik) arkadaşımın aracında gördüm. 10 numara 5 yıldız. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Keşke ondan alsaydım diyorum...
Bayiden aldığım orjinal VW kauçuk paspaslar sizlerinde söylediği gibi yerine cuk oturuyor. Zaten orjinal ürün bir zahmet otursun ama ben pek memnun değilim. Şoför tarafında sağ ayağımın bastığı yer delinmek üzere. Yani narin bir yapısı var. Tek başına satılmadığı için de tüm set iptal oluyor. Komple yeniden alacağız.
Bagaj havuzunda ise köpük olanı almadım. Onun yerine S-Dizayn denilen yerden bagaj havuzu aldım. Ölçü idare eder ama malzeme rezalet. Dönüştürülmüş plastik galiba. Taner Bey'in bahsettiği bagaj havuzu sonradan çıktı. Cem (Caddy_Cik) arkadaşımın aracında gördüm. 10 numara 5 yıldız. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Keşke ondan alsaydım diyorum...
Bugün yine yıkandık ama Rabbimin hikmeti iş çıkışından 10dk sonra yağmur yağdı ve tekrar battık.
Aklıma bir deterjan reklamı vardı o geldi.. Kirlenmek Güzeldir diye ama temizlenmek daha güzel
Whitey send it via iPad air2 Gold
Bugün yine yıkandık ama Rabbimin hikmeti iş çıkışından 10dk sonra yağmur yağdı ve tekrar battık.
Aklıma bir deterjan reklamı vardı o geldi.. Kirlenmek Güzeldir diye ama temizlenmek daha güzel
Whitey send it via iPad air2 Gold
Hocam,Bayiden aldığım orjinal VW kauçuk paspaslar sizlerinde söylediği gibi yerine cuk oturuyor. Zaten orjinal ürün bir zahmet otursun ama ben pek memnun değilim. Şoför tarafında sağ ayağımın bastığı yer delinmek üzere. Yani narin bir yapısı var. Tek başına satılmadığı için de tüm set iptal oluyor. Komple yeniden alacağız.
Bagaj havuzunda ise köpük olanı almadım. Onun yerine S-Dizayn denilen yerden bagaj havuzu aldım. Ölçü idare eder ama malzeme rezalet. Dönüştürülmüş plastik galiba. Taner Bey'in bahsettiği bagaj havuzu sonradan çıktı. Cem (Caddy_Cik) arkadaşımın aracında gördüm. 10 numara 5 yıldız. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Keşke ondan alsaydım diyorum...
Ben o paspası Blackie ye almıştım whitey e maalesef bagajdaki aksesuarlardan dolayı bagaj havuzu olmuyor. Ama bulursam birazdan resmini paylaşırım.
Whitey send it via iPad air2 Gold
Hocam,Bayiden aldığım orjinal VW kauçuk paspaslar sizlerinde söylediği gibi yerine cuk oturuyor. Zaten orjinal ürün bir zahmet otursun ama ben pek memnun değilim. Şoför tarafında sağ ayağımın bastığı yer delinmek üzere. Yani narin bir yapısı var. Tek başına satılmadığı için de tüm set iptal oluyor. Komple yeniden alacağız.
Bagaj havuzunda ise köpük olanı almadım. Onun yerine S-Dizayn denilen yerden bagaj havuzu aldım. Ölçü idare eder ama malzeme rezalet. Dönüştürülmüş plastik galiba. Taner Bey'in bahsettiği bagaj havuzu sonradan çıktı. Cem (Caddy_Cik) arkadaşımın aracında gördüm. 10 numara 5 yıldız. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Keşke ondan alsaydım diyorum...
Ben o paspası Blackie ye almıştım whitey e maalesef bagajdaki aksesuarlardan dolayı bagaj havuzu olmuyor. Ama bulursam birazdan resmini paylaşırım.
Whitey send it via iPad air2 Gold
taner bey hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Ben arada kaldım yardımcı olabilecek varsa çok iyi olur değerli yorumlarınızı bekliyorum. 1.6 TDİ HİGHLİNE DSG 120 PS PASSAT ve 1.4 TFSİ 150 PS YENİ AUDİ A4 Arasında kaldım. araç almak gerçekten zor iş. tsi motor ile tfsi arasındaki fark nedir? vs.vs.
taner bey hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Ben arada kaldım yardımcı olabilecek varsa çok iyi olur değerli yorumlarınızı bekliyorum. 1.6 TDİ HİGHLİNE DSG 120 PS PASSAT ve 1.4 TFSİ 150 PS YENİ AUDİ A4 Arasında kaldım. araç almak gerçekten zor iş. tsi motor ile tfsi arasındaki fark nedir? vs.vs.
Kesinlikle öyle birşey yok. Beyaz bir ışık hüzmesi yayıyor LED farlar. BMW ve Mercedes-Benz de LED far kullanıyor, Xenon tarih oldu. Sırada LASER far var.
Belki de. Emin olun iki paspas kullanmak daha temiz değil, daha kirli olmasına sebep oluyor, kum-kir-toz katların arasına giriyor ve orada da kalıyor. Tek kat paspas aracın orijinal halı zemin döşemesini de temiz tutuyor.Otopark denen araç test eden arkadaşlar superb testi yapmışlar ve orada passat b8 in led farlarının iyi aydınlatmadığı superb in xenonlarının daha iyi aydınlattığı gibi bir cümle geçmiş higline kullanan arkadaşlar xenona göre led farlar aydınlatmada dahamı zayıf ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aykut Bey, Sayın MüdürümTaner Bey belkide arka paspasların(kauçuk) altında halı paspasların olmasından kaynaklanıyor olabilir.acaba ben spor ayakkabı kullandığım için mi hiç eskime olmuyor, sizin ayakkabı topuğunuz daha sert ve keskin bir malzemeden olabilir mi? Kolay kolay delinecek bir ürüne de benzemiyor. Bagaj havuzu hususunda geç kalmış sayılmazsınız, yedek parça kampanyaları takip ederseniz bence bir ara %30-40 gibi indirimle de alabilirsiniz.
Bayiden aldığım orjinal VW kauçuk paspaslar sizlerinde söylediği gibi yerine cuk oturuyor. Zaten orjinal ürün bir zahmet otursun ama ben pek memnun değilim. Şoför tarafında sağ ayağımın bastığı yer delinmek üzere. Yani narin bir yapısı var. Tek başına satılmadığı için de tüm set iptal oluyor. Komple yeniden alacağız.
Bagaj havuzunda ise köpük olanı almadım. Onun yerine S-Dizayn denilen yerden bagaj havuzu aldım. Ölçü idare eder ama malzeme rezalet. Dönüştürülmüş plastik galiba. Taner Bey'in bahsettiği bagaj havuzu sonradan çıktı. Cem (Caddy_Cik) arkadaşımın aracında gördüm. 10 numara 5 yıldız. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Keşke ondan alsaydım diyorum...
Kesinlikle öyle birşey yok. Beyaz bir ışık hüzmesi yayıyor LED farlar. BMW ve Mercedes-Benz de LED far kullanıyor, Xenon tarih oldu. Sırada LASER far var.
Belki de. Emin olun iki paspas kullanmak daha temiz değil, daha kirli olmasına sebep oluyor, kum-kir-toz katların arasına giriyor ve orada da kalıyor. Tek kat paspas aracın orijinal halı zemin döşemesini de temiz tutuyor.Otopark denen araç test eden arkadaşlar superb testi yapmışlar ve orada passat b8 in led farlarının iyi aydınlatmadığı superb in xenonlarının daha iyi aydınlattığı gibi bir cümle geçmiş higline kullanan arkadaşlar xenona göre led farlar aydınlatmada dahamı zayıf ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aykut Bey, Sayın MüdürümTaner Bey belkide arka paspasların(kauçuk) altında halı paspasların olmasından kaynaklanıyor olabilir.acaba ben spor ayakkabı kullandığım için mi hiç eskime olmuyor, sizin ayakkabı topuğunuz daha sert ve keskin bir malzemeden olabilir mi? Kolay kolay delinecek bir ürüne de benzemiyor. Bagaj havuzu hususunda geç kalmış sayılmazsınız, yedek parça kampanyaları takip ederseniz bence bir ara %30-40 gibi indirimle de alabilirsiniz.
Bayiden aldığım orjinal VW kauçuk paspaslar sizlerinde söylediği gibi yerine cuk oturuyor. Zaten orjinal ürün bir zahmet otursun ama ben pek memnun değilim. Şoför tarafında sağ ayağımın bastığı yer delinmek üzere. Yani narin bir yapısı var. Tek başına satılmadığı için de tüm set iptal oluyor. Komple yeniden alacağız.
Bagaj havuzunda ise köpük olanı almadım. Onun yerine S-Dizayn denilen yerden bagaj havuzu aldım. Ölçü idare eder ama malzeme rezalet. Dönüştürülmüş plastik galiba. Taner Bey'in bahsettiği bagaj havuzu sonradan çıktı. Cem (Caddy_Cik) arkadaşımın aracında gördüm. 10 numara 5 yıldız. Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Keşke ondan alsaydım diyorum...