Passat'ınızı neden satarsınız ?

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. offline
    sdursun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    SULEYMAN
    Üyelik Tarihi
    18/11/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    142

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Passat'ımı hep başka bir Passat için sattım. Yani bu durumda Passat'ımı başka bir araç veya yatırım ya da gayrimenkul için satmamış, sadece değiştirmiş oldum. Sahip olduğum tüm araçlardan bana sunduklarından ötürü hep azami keyif aldım. İlk B6 kasa Passat'ımın kalitesini arıyorum, üretici artık sürekli maliyeti kısmaya çalışıyor. Çok sağlam ve ağır bir araçtı, omurgasını hissedebiliyordunuz, 4 yıl keyifle bindim.

    Tamamen farklı motor, renk, kaporta ve kasa yapısı ile dizel bir B7 kasa Variant aldım, cam tavanlı. Kullandıkça halen hep gülümsediğimi hatırlarım, 1 depo ile şehir içinde 1000 km yapmanın keyfini, ailem ile rahatça seyahat etmenin mutluluğunu, çok fazla tasarruf eden motoru, şu anda olsaydı 3.8 x 3,41 = kilometreye 13 (onüç) kuruş yakardı. Başka hangi markanın bu büyüklükte ve kalitedeki modeli bunu sunabilirdi ki?

    Sonra mutluluğumuzu fettan kadın, konsomatris Volkswagen CC 1.4 TSI 160 HP 240 NM 7-DSG MultiFuel bozdu, ikinci bahar yaşıyor gibi rüyalar alemindeydim, aracı kendi opsiyonlarımla oluşturmuştum, Easy Open dahi vardı, o zaman (2012). Beyaz, panoramik cam tavan, elektrikli arka perde, lastik basınç kontrol sistemi, geri görüş kamerası, alarm, 230V, katlanır ayna, deri-alcantara ısıtmalı koltuklar, 18" Interlagos jant ve 235 taban lastik... yok yoktu araçta. Gel gör ki Adana'nın tüm yolları o zaman deşilmiş, bozuk ve çukur doluydu. Bazı ufak tefek olaylardan sonra dostça ayrıldık, ayrılırken de üzmedi, bir daha da ne aradı, ne de sordu.

    Ondan sonraki B7 Exclusive ve B8 Highline suçsuz, masum, tertemiz araçlardı, hiçbir kusurları yoktu, geldiler, misafirim oldular, ne kadar temiz geldilerse o kadar da temiz gittiler, hiç üzmediler, ne yakıtta, ne donanımda. Gerçekten de hiçbir Passat beni ne üzdü, ne de onu sevmememi sağladı, hep oradaydılar, otoparkta beni bekliyorlardı, sabah olunca işe, akşam olunca artık duruma göre eve-müşteriye-alışverişe, manüel kullanmayı hep sevdim, 6 vitesin o muhteşem hareketlere izin vermesine bayıldım, hiç ama hiç manüel vitesten vazgeçmemeye çalıştım, manüel vitesi daima aradım ve hep de buldum.

    Artık maceranın son perdesine geldim. Geçmişe bakıp bir özet çıkardım, sahip olduğum araçların hepsinin kendilerine has özelliklerini sıraladım, ayrıca üreticinin sundukları ve piyasanın da istediklerini bir araya getirdim. İşte yarın gidiyorum... SON PASSAT'ımın yanına, bu güzel hikayenin son sayfaları değil, onların hepsini güvenle bir arada tutan el işlemeli altın harfli ceylan derisinden yapılma cildi, kapağı, koruması, muhafazası.

    Sattığım her Passat'tan pişman oldum, aldığım her Passat'tan keyif aldım.
    Taner hocam bu edebi yönünüz çok hoş. Mesajı okurken keyif aldım.
  2. #31
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Passat'ımı hep başka bir Passat için sattım. Yani bu durumda Passat'ımı başka bir araç veya yatırım ya da gayrimenkul için satmamış, sadece değiştirmiş oldum. Sahip olduğum tüm araçlardan bana sunduklarından ötürü hep azami keyif aldım. İlk B6 kasa Passat'ımın kalitesini arıyorum, üretici artık sürekli maliyeti kısmaya çalışıyor. Çok sağlam ve ağır bir araçtı, omurgasını hissedebiliyordunuz, 4 yıl keyifle bindim.

    Tamamen farklı motor, renk, kaporta ve kasa yapısı ile dizel bir B7 kasa Variant aldım, cam tavanlı. Kullandıkça halen hep gülümsediğimi hatırlarım, 1 depo ile şehir içinde 1000 km yapmanın keyfini, ailem ile rahatça seyahat etmenin mutluluğunu, çok fazla tasarruf eden motoru, şu anda olsaydı 3.8 x 3,41 = kilometreye 13 (onüç) kuruş yakardı. Başka hangi markanın bu büyüklükte ve kalitedeki modeli bunu sunabilirdi ki?

    Sonra mutluluğumuzu fettan kadın, konsomatris Volkswagen CC 1.4 TSI 160 HP 240 NM 7-DSG MultiFuel bozdu, ikinci bahar yaşıyor gibi rüyalar alemindeydim, aracı kendi opsiyonlarımla oluşturmuştum, Easy Open dahi vardı, o zaman (2012). Beyaz, panoramik cam tavan, elektrikli arka perde, lastik basınç kontrol sistemi, geri görüş kamerası, alarm, 230V, katlanır ayna, deri-alcantara ısıtmalı koltuklar, 18" Interlagos jant ve 235 taban lastik... yok yoktu araçta. Gel gör ki Adana'nın tüm yolları o zaman deşilmiş, bozuk ve çukur doluydu. Bazı ufak tefek olaylardan sonra dostça ayrıldık, ayrılırken de üzmedi, bir daha da ne aradı, ne de sordu.

    Ondan sonraki B7 Exclusive ve B8 Highline suçsuz, masum, tertemiz araçlardı, hiçbir kusurları yoktu, geldiler, misafirim oldular, ne kadar temiz geldilerse o kadar da temiz gittiler, hiç üzmediler, ne yakıtta, ne donanımda. Gerçekten de hiçbir Passat beni ne üzdü, ne de onu sevmememi sağladı, hep oradaydılar, otoparkta beni bekliyorlardı, sabah olunca işe, akşam olunca artık duruma göre eve-müşteriye-alışverişe, manüel kullanmayı hep sevdim, 6 vitesin o muhteşem hareketlere izin vermesine bayıldım, hiç ama hiç manüel vitesten vazgeçmemeye çalıştım, manüel vitesi daima aradım ve hep de buldum.

    Artık maceranın son perdesine geldim. Geçmişe bakıp bir özet çıkardım, sahip olduğum araçların hepsinin kendilerine has özelliklerini sıraladım, ayrıca üreticinin sundukları ve piyasanın da istediklerini bir araya getirdim. İşte yarın gidiyorum... SON PASSAT'ımın yanına, bu güzel hikayenin son sayfaları değil, onların hepsini güvenle bir arada tutan el işlemeli altın harfli ceylan derisinden yapılma cildi, kapağı, koruması, muhafazası.

    Sattığım her Passat'tan pişman oldum, aldığım her Passat'tan keyif aldım.
    Taner hocam bu edebi yönünüz çok hoş. Mesajı okurken keyif aldım.

  3. offline
    Stanced386 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/07/2012
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.8 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    1.124

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Passat'ımı hep başka bir Passat için sattım. Yani bu durumda Passat'ımı başka bir araç veya yatırım ya da gayrimenkul için satmamış, sadece değiştirmiş oldum. Sahip olduğum tüm araçlardan bana sunduklarından ötürü hep azami keyif aldım. İlk B6 kasa Passat'ımın kalitesini arıyorum, üretici artık sürekli maliyeti kısmaya çalışıyor. Çok sağlam ve ağır bir araçtı, omurgasını hissedebiliyordunuz, 4 yıl keyifle bindim.

    Tamamen farklı motor, renk, kaporta ve kasa yapısı ile dizel bir B7 kasa Variant aldım, cam tavanlı. Kullandıkça halen hep gülümsediğimi hatırlarım, 1 depo ile şehir içinde 1000 km yapmanın keyfini, ailem ile rahatça seyahat etmenin mutluluğunu, çok fazla tasarruf eden motoru, şu anda olsaydı 3.8 x 3,41 = kilometreye 13 (onüç) kuruş yakardı. Başka hangi markanın bu büyüklükte ve kalitedeki modeli bunu sunabilirdi ki?

    Sonra mutluluğumuzu fettan kadın, konsomatris Volkswagen CC 1.4 TSI 160 HP 240 NM 7-DSG MultiFuel bozdu, ikinci bahar yaşıyor gibi rüyalar alemindeydim, aracı kendi opsiyonlarımla oluşturmuştum, Easy Open dahi vardı, o zaman (2012). Beyaz, panoramik cam tavan, elektrikli arka perde, lastik basınç kontrol sistemi, geri görüş kamerası, alarm, 230V, katlanır ayna, deri-alcantara ısıtmalı koltuklar, 18" Interlagos jant ve 235 taban lastik... yok yoktu araçta. Gel gör ki Adana'nın tüm yolları o zaman deşilmiş, bozuk ve çukur doluydu. Bazı ufak tefek olaylardan sonra dostça ayrıldık, ayrılırken de üzmedi, bir daha da ne aradı, ne de sordu.

    Ondan sonraki B7 Exclusive ve B8 Highline suçsuz, masum, tertemiz araçlardı, hiçbir kusurları yoktu, geldiler, misafirim oldular, ne kadar temiz geldilerse o kadar da temiz gittiler, hiç üzmediler, ne yakıtta, ne donanımda. Gerçekten de hiçbir Passat beni ne üzdü, ne de onu sevmememi sağladı, hep oradaydılar, otoparkta beni bekliyorlardı, sabah olunca işe, akşam olunca artık duruma göre eve-müşteriye-alışverişe, manüel kullanmayı hep sevdim, 6 vitesin o muhteşem hareketlere izin vermesine bayıldım, hiç ama hiç manüel vitesten vazgeçmemeye çalıştım, manüel vitesi daima aradım ve hep de buldum.

    Artık maceranın son perdesine geldim. Geçmişe bakıp bir özet çıkardım, sahip olduğum araçların hepsinin kendilerine has özelliklerini sıraladım, ayrıca üreticinin sundukları ve piyasanın da istediklerini bir araya getirdim. İşte yarın gidiyorum... SON PASSAT'ımın yanına, bu güzel hikayenin son sayfaları değil, onların hepsini güvenle bir arada tutan el işlemeli altın harfli ceylan derisinden yapılma cildi, kapağı, koruması, muhafazası.

    Sattığım her Passat'tan pişman oldum, aldığım her Passat'tan keyif aldım.
    İlk B6 passatında hangi motor vardı abi ?

    Passat aşkı bu olsa gerek. Bana göre de passat deyince B6 geliyor aklıma, B5 leri sevdim B6ya aşık oldum B7 yi hiç sevmedim çok kötü bir izlenim yarattı bende. B8 de B6 daki samimiyeti bulamıyorum. Ve ısrarla derin siyah bir B6 diyorum.

    B6: Dost, arkadaş, eş,sevgili....
    B8: Burjuva
    Konu Stanced386 tarafından (05 01 2016 Saat 12:54 ) değiştirilmiştir.
  4. #32
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Passat'ımı hep başka bir Passat için sattım. Yani bu durumda Passat'ımı başka bir araç veya yatırım ya da gayrimenkul için satmamış, sadece değiştirmiş oldum. Sahip olduğum tüm araçlardan bana sunduklarından ötürü hep azami keyif aldım. İlk B6 kasa Passat'ımın kalitesini arıyorum, üretici artık sürekli maliyeti kısmaya çalışıyor. Çok sağlam ve ağır bir araçtı, omurgasını hissedebiliyordunuz, 4 yıl keyifle bindim.

    Tamamen farklı motor, renk, kaporta ve kasa yapısı ile dizel bir B7 kasa Variant aldım, cam tavanlı. Kullandıkça halen hep gülümsediğimi hatırlarım, 1 depo ile şehir içinde 1000 km yapmanın keyfini, ailem ile rahatça seyahat etmenin mutluluğunu, çok fazla tasarruf eden motoru, şu anda olsaydı 3.8 x 3,41 = kilometreye 13 (onüç) kuruş yakardı. Başka hangi markanın bu büyüklükte ve kalitedeki modeli bunu sunabilirdi ki?

    Sonra mutluluğumuzu fettan kadın, konsomatris Volkswagen CC 1.4 TSI 160 HP 240 NM 7-DSG MultiFuel bozdu, ikinci bahar yaşıyor gibi rüyalar alemindeydim, aracı kendi opsiyonlarımla oluşturmuştum, Easy Open dahi vardı, o zaman (2012). Beyaz, panoramik cam tavan, elektrikli arka perde, lastik basınç kontrol sistemi, geri görüş kamerası, alarm, 230V, katlanır ayna, deri-alcantara ısıtmalı koltuklar, 18" Interlagos jant ve 235 taban lastik... yok yoktu araçta. Gel gör ki Adana'nın tüm yolları o zaman deşilmiş, bozuk ve çukur doluydu. Bazı ufak tefek olaylardan sonra dostça ayrıldık, ayrılırken de üzmedi, bir daha da ne aradı, ne de sordu.

    Ondan sonraki B7 Exclusive ve B8 Highline suçsuz, masum, tertemiz araçlardı, hiçbir kusurları yoktu, geldiler, misafirim oldular, ne kadar temiz geldilerse o kadar da temiz gittiler, hiç üzmediler, ne yakıtta, ne donanımda. Gerçekten de hiçbir Passat beni ne üzdü, ne de onu sevmememi sağladı, hep oradaydılar, otoparkta beni bekliyorlardı, sabah olunca işe, akşam olunca artık duruma göre eve-müşteriye-alışverişe, manüel kullanmayı hep sevdim, 6 vitesin o muhteşem hareketlere izin vermesine bayıldım, hiç ama hiç manüel vitesten vazgeçmemeye çalıştım, manüel vitesi daima aradım ve hep de buldum.

    Artık maceranın son perdesine geldim. Geçmişe bakıp bir özet çıkardım, sahip olduğum araçların hepsinin kendilerine has özelliklerini sıraladım, ayrıca üreticinin sundukları ve piyasanın da istediklerini bir araya getirdim. İşte yarın gidiyorum... SON PASSAT'ımın yanına, bu güzel hikayenin son sayfaları değil, onların hepsini güvenle bir arada tutan el işlemeli altın harfli ceylan derisinden yapılma cildi, kapağı, koruması, muhafazası.

    Sattığım her Passat'tan pişman oldum, aldığım her Passat'tan keyif aldım.
    İlk B6 passatında hangi motor vardı abi ?

    Passat aşkı bu olsa gerek. Bana göre de passat deyince B6 geliyor aklıma, B5 leri sevdim B6ya aşık oldum B7 yi hiç sevmedim çok kötü bir izlenim yarattı bende. B8 de B6 daki samimiyeti bulamıyorum. Ve ısrarla derin siyah bir B6 diyorum.

    B6: Dost, arkadaş, eş,sevgili....
    B8: Burjuva

  5. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

    Çok teşekkür ederim. Fazla okumaktan ve farklı kültürlerle etkileşimde olmaya devam etmemden ötürü olsa gerek. Biraz da işim beni şekillendirdi

       sdursun Nickli Üyeden Alıntı
    Taner hocam bu edebi yönünüz çok hoş. Mesajı okurken keyif aldım.
    Adana'nın ilk 1.4 TSI 122 HP 210 NM 6 ileri manüel vitesli Comfortline Passat'ı benimdi.

       TOSYA Nickli Üyeden Alıntı
    İlk B6 passatında hangi motor vardı abi ?

    Passat aşkı bu olsa gerek. Bana göre de passat deyince B6 geliyor aklıma, B5 leri sevdim B6ya aşık oldum B7 yi hiç sevmedim çok kötü bir izlenim yarattı bende. B8 de B6 daki samimiyeti bulamıyorum. Ve ısrarla derin siyah bir B6 diyorum.

    B6: Dost, arkadaş, eş,sevgili....
    B8: Burjuva
  6. #33
    Çok teşekkür ederim. Fazla okumaktan ve farklı kültürlerle etkileşimde olmaya devam etmemden ötürü olsa gerek. Biraz da işim beni şekillendirdi

       sdursun Nickli Üyeden Alıntı
    Taner hocam bu edebi yönünüz çok hoş. Mesajı okurken keyif aldım.
    Adana'nın ilk 1.4 TSI 122 HP 210 NM 6 ileri manüel vitesli Comfortline Passat'ı benimdi.

       TOSYA Nickli Üyeden Alıntı
    İlk B6 passatında hangi motor vardı abi ?

    Passat aşkı bu olsa gerek. Bana göre de passat deyince B6 geliyor aklıma, B5 leri sevdim B6ya aşık oldum B7 yi hiç sevmedim çok kötü bir izlenim yarattı bende. B8 de B6 daki samimiyeti bulamıyorum. Ve ısrarla derin siyah bir B6 diyorum.

    B6: Dost, arkadaş, eş,sevgili....
    B8: Burjuva

  7. offline
    Emir Tekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emir Tekin
    Üyelik Tarihi
    01/04/2014
    Yer
    erzurum
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    163
    25 FZ 025

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    Doğru diyorsun 1.6 tdı eksiklini 2.0 tdı çözüm oluyorda. Kasa aynı trım sesleri aynı bunun çözümü olsaydı alırdım .Sırf bu sesler beni poloya yöneltti B8 i makyaj yapılana kadar belicem eger burada yazılan çizilen sorunlara çözüm üretilirse. yoksa b9 kadar polo ya devam...
    ya sen ses diyonda ne sesi acaba ben hiç duymadım da ha senin kapı ayaraın bozuktur balansın yoktur eğer bunlarda bozuksa ses olur benim 2.0 motorluk passat balans yokken araç çok fena ses yapıyodu ama başka bi şekilde ses yapmıyo
  8. #34
       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    Doğru diyorsun 1.6 tdı eksiklini 2.0 tdı çözüm oluyorda. Kasa aynı trım sesleri aynı bunun çözümü olsaydı alırdım .Sırf bu sesler beni poloya yöneltti B8 i makyaj yapılana kadar belicem eger burada yazılan çizilen sorunlara çözüm üretilirse. yoksa b9 kadar polo ya devam...
    ya sen ses diyonda ne sesi acaba ben hiç duymadım da ha senin kapı ayaraın bozuktur balansın yoktur eğer bunlarda bozuksa ses olur benim 2.0 motorluk passat balans yokken araç çok fena ses yapıyodu ama başka bi şekilde ses yapmıyo

  9. offline
    pst60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    kadir
    Üyelik Tarihi
    12/01/2013
    Yer
    tokat
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    816

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

    Dediğiniz şartlar dışında passatımı ancak E200 için satabilirim.
  10. #35
    Dediğiniz şartlar dışında passatımı ancak E200 için satabilirim.

  11. offline
    passatonr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    onur ergin
    Üyelik Tarihi
    30/08/2013
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.8
    Yılı
    2000
    Mesajlar
    4.435
    34 BUF 212

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

       pst60 Nickli Üyeden Alıntı
    Dediğiniz şartlar dışında passatımı ancak E200 için satabilirim.
    CDI olur ınsallah Kadir abim...
  12. #36
       pst60 Nickli Üyeden Alıntı
    Dediğiniz şartlar dışında passatımı ancak E200 için satabilirim.
    CDI olur ınsallah Kadir abim...

  13. offline
    marikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mustafa ARIKAN
    Üyelik Tarihi
    29/01/2015
    Yer
    Diyarbakır
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2003
    Mesajlar
    196

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

    Abi bu forumu okudukça "başka ülkede yaşayamam" diyorum sadece
  14. #37
    Abi bu forumu okudukça "başka ülkede yaşayamam" diyorum sadece

  15. offline
    Alper134 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    27/06/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    837
    06AL185

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

    Aslında ben arabadan çabuk sıkılıyorum. Bugüne kadar bindiğim araç en fazla 11 ay oldu yani 1 sene bile binmedim hiçbir aracıma. Mutlaka senede bir kez araç değiştirdim. B8 Passat ilk sıfır aracım oldu buna 2 sene binerim diyodum ama şeytan dürtüyo tabi.. Alternatiflere bakmaya başladım çoktan ne alsam diye baya inceledim test ettim falan filan şöyle aktarayım ;

    1- Sırada F10 520i var benim için hayalimdeki araç. 2. el 1-2 yaşında almayı düşündüm 140-150 bandında çok çok temiz araçlar var 0 ı 220 bin tl iken 2. elinde fiyatlar çok düşük olması cezbetti. Fakat yakıt ş. içi 11-12 lt nin altında olmayacaktı. Buda Passatımın 2 katı demek ayda +500-600 tl ekstra yakıt masrafı demek benim için. Dün tekrar test ettim.. Değermi dedim ? karar veremedim bir yanım değer bir yanım değmez diyor o yüzden şimdilik askıya aldım. Bu arada çok ilginç birşey söyleyeyim aracın içi B8 Passattan DAR. Bir üst segment olmasına rağmen.. Ama tabiki konforu,ses yalıtımı,malzeme kalitesi ve sürüş hissi passatın çok ötesinde..

    2-Yeni A4 bizi çok heyecanlandırdı gittim baktım.. hüsran..İçi çok dar.. Fiyat çok pahalı istediğim donanımda bir A4 200 bin tl leri buluyor ki yine 1.4 TFSİ benzinli olacak dizel bile değil.. Ayrıca arkadan çok tipsiz.. C segmenti sedan bir araç gibi duruyor.

    3-F30 320ied bakayım dedim.. Passattan sonra iç mekan kalitesi gerçekten tatmin edici değil. Basit duruyor.. Tamam bmw ama bana tat vermedi.. Ayrıca çok dar.

    4-C200 dizel baktım fiyatları amg paket 200 bin tl civarı.. 1.6 dizel araca 200 bin tl vereceğim ve daracık olacak.. konsolda da kocaman bir tablet.. Beğenemedim.. Passat çok daha sade çok daha şık..

    Şimdi 1.6 dizel otm. Gırtlak dolu passatlara 150-160 bin tl verenleri daha iyi anlıyorum.. Çita iyice yükselmiş.. Bu fiyat bandında en iyi seçenek kesinlikle B8 Passat. Eğer bütçeniz 200-300 bin tl aralığında ise ozaman güzel seçenekler var ama 200 bin tl ye kadar MANTIKLI bir iş yapılmak isteniyorsa tek alınacak araç 1.6 TDİ DSG HİGHLİNE B8 Passat.
    Konu Alper134 tarafından (07 01 2016 Saat 12:50 ) değiştirilmiştir.
  16. #38
    Aslında ben arabadan çabuk sıkılıyorum. Bugüne kadar bindiğim araç en fazla 11 ay oldu yani 1 sene bile binmedim hiçbir aracıma. Mutlaka senede bir kez araç değiştirdim. B8 Passat ilk sıfır aracım oldu buna 2 sene binerim diyodum ama şeytan dürtüyo tabi.. Alternatiflere bakmaya başladım çoktan ne alsam diye baya inceledim test ettim falan filan şöyle aktarayım ;

    1- Sırada F10 520i var benim için hayalimdeki araç. 2. el 1-2 yaşında almayı düşündüm 140-150 bandında çok çok temiz araçlar var 0 ı 220 bin tl iken 2. elinde fiyatlar çok düşük olması cezbetti. Fakat yakıt ş. içi 11-12 lt nin altında olmayacaktı. Buda Passatımın 2 katı demek ayda +500-600 tl ekstra yakıt masrafı demek benim için. Dün tekrar test ettim.. Değermi dedim ? karar veremedim bir yanım değer bir yanım değmez diyor o yüzden şimdilik askıya aldım. Bu arada çok ilginç birşey söyleyeyim aracın içi B8 Passattan DAR. Bir üst segment olmasına rağmen.. Ama tabiki konforu,ses yalıtımı,malzeme kalitesi ve sürüş hissi passatın çok ötesinde..

    2-Yeni A4 bizi çok heyecanlandırdı gittim baktım.. hüsran..İçi çok dar.. Fiyat çok pahalı istediğim donanımda bir A4 200 bin tl leri buluyor ki yine 1.4 TFSİ benzinli olacak dizel bile değil.. Ayrıca arkadan çok tipsiz.. C segmenti sedan bir araç gibi duruyor.

    3-F30 320ied bakayım dedim.. Passattan sonra iç mekan kalitesi gerçekten tatmin edici değil. Basit duruyor.. Tamam bmw ama bana tat vermedi.. Ayrıca çok dar.

    4-C200 dizel baktım fiyatları amg paket 200 bin tl civarı.. 1.6 dizel araca 200 bin tl vereceğim ve daracık olacak.. konsolda da kocaman bir tablet.. Beğenemedim.. Passat çok daha sade çok daha şık..

    Şimdi 1.6 dizel otm. Gırtlak dolu passatlara 150-160 bin tl verenleri daha iyi anlıyorum.. Çita iyice yükselmiş.. Bu fiyat bandında en iyi seçenek kesinlikle B8 Passat. Eğer bütçeniz 200-300 bin tl aralığında ise ozaman güzel seçenekler var ama 200 bin tl ye kadar MANTIKLI bir iş yapılmak isteniyorsa tek alınacak araç 1.6 TDİ DSG HİGHLİNE B8 Passat.

  17. offline
    ibrahim42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ibrahim
    Üyelik Tarihi
    22/12/2015
    Yer
    konya
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    104
    42

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

       Alper134 Nickli Üyeden Alıntı
    Aslında ben arabadan çabuk sıkılıyorum. Bugüne kadar bindiğim araç en fazla 11 ay oldu yani 1 sene bile binmedim hiçbir aracıma. Mutlaka senede bir kez araç değiştirdim. B8 Passat ilk sıfır aracım oldu buna 2 sene binerim diyodum ama şeytan dürtüyo tabi.. Alternatiflere bakmaya başladım çoktan ne alsam diye baya inceledim test ettim falan filan şöyle aktarayım ;

    1- Sırada F10 520i var benim için hayalimdeki araç. 2. el 1-2 yaşında almayı düşündüm 140-150 bandında çok çok temiz araçlar var 0 ı 220 bin tl iken 2. elinde fiyatlar çok düşük olması cezbetti. Fakat yakıt ş. içi 11-12 lt nin altında olmayacaktı. Buda Passatımın 2 katı demek ayda +500-600 tl ekstra yakıt masrafı demek benim için. Dün tekrar test ettim.. Değermi dedim ? karar veremedim bir yanım değer bir yanım değmez diyor o yüzden şimdilik askıya aldım. Bu arada çok ilginç birşey söyleyeyim aracın içi B8 Passattan DAR. Bir üst segment olmasına rağmen.. Ama tabiki konforu,ses yalıtımı,malzeme kalitesi ve sürüş hissi passatın çok ötesinde..

    2-Yeni A4 bizi çok heyecanlandırdı gittim baktım.. hüsran..İçi çok dar.. Fiyat çok pahalı istediğim donanımda bir A4 200 bin tl leri buluyor ki yine 1.4 TFSİ benzinli olacak dizel bile değil.. Ayrıca arkadan çok tipsiz.. C segmenti sedan bir araç gibi duruyor.

    3-F30 320ied bakayım dedim.. Passattan sonra iç mekan kalitesi gerçekten tatmin edici değil. Basit duruyor.. Tamam bmw ama bana tat vermedi.. Ayrıca çok dar.

    4-C200 dizel baktım fiyatları amg paket 200 bin tl civarı.. 1.6 dizel araca 200 bin tl vereceğim ve daracık olacak.. konsolda da kocaman bir tablet.. Beğenemedim.. Passat çok daha sade çok daha şık..

    Şimdi 1.6 dizel otm. Gırtlak dolu passatlara 150-160 bin tl verenleri daha iyi anlıyorum.. Çita iyice yükselmiş.. Bu fiyat bandında en iyi seçenek kesinlikle B8 Passat. Eğer bütçeniz 200-300 bin tl aralığında ise ozaman güzel seçenekler var ama 200 bin tl ye kadar MANTIKLI bir iş yapılmak isteniyorsa tek alınacak araç 1.6 TDİ DSG HİGHLİNE B8 Passat.
    Alper bey tespitlerinizin hepsine katılıyorum
  18. #39
       Alper134 Nickli Üyeden Alıntı
    Aslında ben arabadan çabuk sıkılıyorum. Bugüne kadar bindiğim araç en fazla 11 ay oldu yani 1 sene bile binmedim hiçbir aracıma. Mutlaka senede bir kez araç değiştirdim. B8 Passat ilk sıfır aracım oldu buna 2 sene binerim diyodum ama şeytan dürtüyo tabi.. Alternatiflere bakmaya başladım çoktan ne alsam diye baya inceledim test ettim falan filan şöyle aktarayım ;

    1- Sırada F10 520i var benim için hayalimdeki araç. 2. el 1-2 yaşında almayı düşündüm 140-150 bandında çok çok temiz araçlar var 0 ı 220 bin tl iken 2. elinde fiyatlar çok düşük olması cezbetti. Fakat yakıt ş. içi 11-12 lt nin altında olmayacaktı. Buda Passatımın 2 katı demek ayda +500-600 tl ekstra yakıt masrafı demek benim için. Dün tekrar test ettim.. Değermi dedim ? karar veremedim bir yanım değer bir yanım değmez diyor o yüzden şimdilik askıya aldım. Bu arada çok ilginç birşey söyleyeyim aracın içi B8 Passattan DAR. Bir üst segment olmasına rağmen.. Ama tabiki konforu,ses yalıtımı,malzeme kalitesi ve sürüş hissi passatın çok ötesinde..

    2-Yeni A4 bizi çok heyecanlandırdı gittim baktım.. hüsran..İçi çok dar.. Fiyat çok pahalı istediğim donanımda bir A4 200 bin tl leri buluyor ki yine 1.4 TFSİ benzinli olacak dizel bile değil.. Ayrıca arkadan çok tipsiz.. C segmenti sedan bir araç gibi duruyor.

    3-F30 320ied bakayım dedim.. Passattan sonra iç mekan kalitesi gerçekten tatmin edici değil. Basit duruyor.. Tamam bmw ama bana tat vermedi.. Ayrıca çok dar.

    4-C200 dizel baktım fiyatları amg paket 200 bin tl civarı.. 1.6 dizel araca 200 bin tl vereceğim ve daracık olacak.. konsolda da kocaman bir tablet.. Beğenemedim.. Passat çok daha sade çok daha şık..

    Şimdi 1.6 dizel otm. Gırtlak dolu passatlara 150-160 bin tl verenleri daha iyi anlıyorum.. Çita iyice yükselmiş.. Bu fiyat bandında en iyi seçenek kesinlikle B8 Passat. Eğer bütçeniz 200-300 bin tl aralığında ise ozaman güzel seçenekler var ama 200 bin tl ye kadar MANTIKLI bir iş yapılmak isteniyorsa tek alınacak araç 1.6 TDİ DSG HİGHLİNE B8 Passat.
    Alper bey tespitlerinizin hepsine katılıyorum

  19. offline
    mhttas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mahmut
    Üyelik Tarihi
    13/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    104

    Cevap: Passat'ınızı neden satarsınız ?

    bi passat anca yenisini alacağın zaman satılır
  20. #40
    bi passat anca yenisini alacağın zaman satılır

İlk 12