Volkswagen Passat Highline Taner Göde

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır...
  1. offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    12/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CAX motorlu 2008 model B6 kasa Gümüş Gölge 1.4 TSI ile Adana'dan Konya üstü Antalya'ya gittim ve geldim, 2008 yılında, tam 1 depo (70 litre) ile, ALPET'ten almıştım, Adana Havalimanı (Trafik) Kavşağında, tam 1400 km, 5.0 l/100 km ortalama ile.
    Uh

    Abi neettin sen ya ben tdi ile bile 70lt ile maks 1580km yaptım, nasıl bir sürüş tarzıdır bu bi tarif eder misin zahmet olmazsa???
  2. #2911
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    CAX motorlu 2008 model B6 kasa Gümüş Gölge 1.4 TSI ile Adana'dan Konya üstü Antalya'ya gittim ve geldim, 2008 yılında, tam 1 depo (70 litre) ile, ALPET'ten almıştım, Adana Havalimanı (Trafik) Kavşağında, tam 1400 km, 5.0 l/100 km ortalama ile.
    Uh

    Abi neettin sen ya ben tdi ile bile 70lt ile maks 1580km yaptım, nasıl bir sürüş tarzıdır bu bi tarif eder misin zahmet olmazsa???

  3. offline
    egemengur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Egemen
    Üyelik Tarihi
    02/12/2014
    Yer
    ANKARA
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    160

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       omega06 Nickli Üyeden Alıntı
    Sadece tüketime değil Sabrınıza da hayran kaldım [emoji1][emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forum da uzun mesafede en az yakıtı paylaşan Tsi olmak için sabrettim, araba yeni iken 120-130 ile izmire gittim 5.5 Lt ile. Sabrım 500 km de 5 Lt az yakmak için değil tabiiki, 500 km de kazanacağı 25 TL yi hesaplayan Passat almasın zaten...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. #2912
       omega06 Nickli Üyeden Alıntı
    Sadece tüketime değil Sabrınıza da hayran kaldım [emoji1][emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forum da uzun mesafede en az yakıtı paylaşan Tsi olmak için sabrettim, araba yeni iken 120-130 ile izmire gittim 5.5 Lt ile. Sabrım 500 km de 5 Lt az yakmak için değil tabiiki, 500 km de kazanacağı 25 TL yi hesaplayan Passat almasın zaten...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    12/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Bizden hariç oluşan s....den.com evrenine ben işim gereği acaip derecede gıcık oluyorum, şöyle ki;

    Aynı araç malum sitede 20.000TL ye de var 30.000TL ye de. Bir aracın değeri aynı model yılında ve yaklaşık km lerde pert olmadığı sürece %50 artmaz ki. Herkes kafasına göre birbirine bakarak bir piyasa oluşturmaya çalışıyor.
    Örneğin 2010 model X marka Y model 50.000km de dizel düz vites hatasız aracı olan piyasayı bilmeyen bir kişi sitede gördüğü aynı model ve km deki 20.000TL satış bedeli yazan 3-4 parçası işlemli araca göre 2-3 hatta bazen 5000TL fiyat üzerine yazarak benim aracım bundan temiz diyerek satışa koyuyor ve şişirilmiş bir fiyat aralığı oluşuyor.

    Bunu bilmeyen kişiler de buna göre araç alınca üzerinize afiyet birazcık (!) kazıklanıyor.
    Sonrasında da karşısında kurumsal kimliği gören kazıklanmış yurdum insanı başlıyor veryansına feryat figana ama gidipte aracı aldığı kişiye veya galeriye diyemiyor ki sen beni kazıkladın.
    Dese de adam zorla satmadım almasaydın vs laflarla sepetliyor.

    Anlatılacak çok şey var ancak hayat işte . . .



       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yılda 35.000 km ve İstanbul bile 1.6 TDI 7-DSG için yeterli kriter. Hayırlı ve uğurlu olsun, güle güle kullan arkadaşım. Bizden (forumdan) ayrı bir paralel Passat evreni daha var, onlar da foruma girmeyen, Sahibinden ve galerilerde yaşayanların aldığı-kullandığı-sattığı dünya. 1.6 FSI'deki tork konvertörlü otomatiğe "6-DSG" diyen, "HIGHLINE" yazamayan, TDI'deki PD ve CR farkını bilmeyen, otomobilin kriterlerini bastığında ne kadar hızlı gittiği ve ne kadar yaktığı ile sınırlı olanların 2011 sonunda B7 ile başlayan 1.6 TDI 7-DSG hastalığı şu anda kendini tam olarak hissettiriyor, ben bu hastalığı tedavi etmeye çalışıyorum. İhtiyacı olmayan da "...acaba?" diyerek 31.000 TL fark verip 1.6 TDI 7-DSG almaya zorlanmış hissediyor kendini.

    Alması gerekenler almalı. İhtiyacı olmayanın piyasa yönlendirmesi nedeni ile almasına sebep olan kum ve toz bulutundan rahatsızım. 135.000 TL'lik araca 170.000 TL yazandan ve "1 yıl sıra var" diyenden rahatsızım. Rahatsız olmalıyım çünkü tarıyor, arıyor, araştırıyor, analiz edip burada herkesle paylaşıyorum. 2.0 TDI fiyatına 1.6 TDI satan ve paraya para demeyen Doğuş'un başarısı değil bu, tamamen piyasa yönlendirmesi ile yapılan bir hareket. 31.000 TL'ye dizel ve otomatik satabilmek sadece aracı getirmekle olmuyor, insanlar "inanmış" bu kombinasyonun şart olduğuna, vatandaş alıyor ve "araba eskimesin" diye binmiyor bile, sonra satıyor. Başka ne diyebilirim ki? Hiçbirşey.
  6. #2913
    Bizden hariç oluşan s....den.com evrenine ben işim gereği acaip derecede gıcık oluyorum, şöyle ki;

    Aynı araç malum sitede 20.000TL ye de var 30.000TL ye de. Bir aracın değeri aynı model yılında ve yaklaşık km lerde pert olmadığı sürece %50 artmaz ki. Herkes kafasına göre birbirine bakarak bir piyasa oluşturmaya çalışıyor.
    Örneğin 2010 model X marka Y model 50.000km de dizel düz vites hatasız aracı olan piyasayı bilmeyen bir kişi sitede gördüğü aynı model ve km deki 20.000TL satış bedeli yazan 3-4 parçası işlemli araca göre 2-3 hatta bazen 5000TL fiyat üzerine yazarak benim aracım bundan temiz diyerek satışa koyuyor ve şişirilmiş bir fiyat aralığı oluşuyor.

    Bunu bilmeyen kişiler de buna göre araç alınca üzerinize afiyet birazcık (!) kazıklanıyor.
    Sonrasında da karşısında kurumsal kimliği gören kazıklanmış yurdum insanı başlıyor veryansına feryat figana ama gidipte aracı aldığı kişiye veya galeriye diyemiyor ki sen beni kazıkladın.
    Dese de adam zorla satmadım almasaydın vs laflarla sepetliyor.

    Anlatılacak çok şey var ancak hayat işte . . .



       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yılda 35.000 km ve İstanbul bile 1.6 TDI 7-DSG için yeterli kriter. Hayırlı ve uğurlu olsun, güle güle kullan arkadaşım. Bizden (forumdan) ayrı bir paralel Passat evreni daha var, onlar da foruma girmeyen, Sahibinden ve galerilerde yaşayanların aldığı-kullandığı-sattığı dünya. 1.6 FSI'deki tork konvertörlü otomatiğe "6-DSG" diyen, "HIGHLINE" yazamayan, TDI'deki PD ve CR farkını bilmeyen, otomobilin kriterlerini bastığında ne kadar hızlı gittiği ve ne kadar yaktığı ile sınırlı olanların 2011 sonunda B7 ile başlayan 1.6 TDI 7-DSG hastalığı şu anda kendini tam olarak hissettiriyor, ben bu hastalığı tedavi etmeye çalışıyorum. İhtiyacı olmayan da "...acaba?" diyerek 31.000 TL fark verip 1.6 TDI 7-DSG almaya zorlanmış hissediyor kendini.

    Alması gerekenler almalı. İhtiyacı olmayanın piyasa yönlendirmesi nedeni ile almasına sebep olan kum ve toz bulutundan rahatsızım. 135.000 TL'lik araca 170.000 TL yazandan ve "1 yıl sıra var" diyenden rahatsızım. Rahatsız olmalıyım çünkü tarıyor, arıyor, araştırıyor, analiz edip burada herkesle paylaşıyorum. 2.0 TDI fiyatına 1.6 TDI satan ve paraya para demeyen Doğuş'un başarısı değil bu, tamamen piyasa yönlendirmesi ile yapılan bir hareket. 31.000 TL'ye dizel ve otomatik satabilmek sadece aracı getirmekle olmuyor, insanlar "inanmış" bu kombinasyonun şart olduğuna, vatandaş alıyor ve "araba eskimesin" diye binmiyor bile, sonra satıyor. Başka ne diyebilirim ki? Hiçbirşey.

  7. offline
    pulpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    serhat
    Üyelik Tarihi
    17/04/2011
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    416

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yılda 35.000 km ve İstanbul bile 1.6 TDI 7-DSG için yeterli kriter. Hayırlı ve uğurlu olsun, güle güle kullan arkadaşım. Bizden (forumdan) ayrı bir paralel Passat evreni daha var, onlar da foruma girmeyen, Sahibinden ve galerilerde yaşayanların aldığı-kullandığı-sattığı dünya. 1.6 FSI'deki tork konvertörlü otomatiğe "6-DSG" diyen, "HIGHLINE" yazamayan, TDI'deki PD ve CR farkını bilmeyen, otomobilin kriterlerini bastığında ne kadar hızlı gittiği ve ne kadar yaktığı ile sınırlı olanların 2011 sonunda B7 ile başlayan 1.6 TDI 7-DSG hastalığı şu anda kendini tam olarak hissettiriyor, ben bu hastalığı tedavi etmeye çalışıyorum. İhtiyacı olmayan da "...acaba?" diyerek 31.000 TL fark verip 1.6 TDI 7-DSG almaya zorlanmış hissediyor kendini.

    Alması gerekenler almalı. İhtiyacı olmayanın piyasa yönlendirmesi nedeni ile almasına sebep olan kum ve toz bulutundan rahatsızım. 135.000 TL'lik araca 170.000 TL yazandan ve "1 yıl sıra var" diyenden rahatsızım. Rahatsız olmalıyım çünkü tarıyor, arıyor, araştırıyor, analiz edip burada herkesle paylaşıyorum. 2.0 TDI fiyatına 1.6 TDI satan ve paraya para demeyen Doğuş'un başarısı değil bu, tamamen piyasa yönlendirmesi ile yapılan bir hareket. 31.000 TL'ye dizel ve otomatik satabilmek sadece aracı getirmekle olmuyor, insanlar "inanmış" bu kombinasyonun şart olduğuna, vatandaş alıyor ve "araba eskimesin" diye binmiyor bile, sonra satıyor. Başka ne diyebilirim ki? Hiçbirşey.
    Bende dizel ve benzin seçimini hala yapamadım 2011 1.6 mpi passat ve 2012 1.6 mpi (ikiside lpg) golf kullanıyorum 2012 golfü agustos 2012 de aldım ve şu an araç 35000 de yılda yaklaşık 12000 km felan yapıyorum
    yılda 12000 km ile lpg den kurtulup 1.4 tsı 125 e geçmek istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum araçlarımı çok sakin sürerim Ankara İstanbul otobanında bile Ankaradan istanbula 100 kms yol blgs ortalaması ile giderim bu şartlarda sizce benim için dizel gereksizmi olur araç manuel olacak Ankaradayım dizelin tıkırtısı ve kaloriferinin geç ısınması durumlarındanda gıcık oluyorum ama yinede hanım bile pişman olursun dizel al abim benzinli alma ağlarsın diyor
    Taner bey sizin yorumunuz nedir bu mpi 1.6 lardan sonra benzin beni çok üzer mi?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. #2914
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yılda 35.000 km ve İstanbul bile 1.6 TDI 7-DSG için yeterli kriter. Hayırlı ve uğurlu olsun, güle güle kullan arkadaşım. Bizden (forumdan) ayrı bir paralel Passat evreni daha var, onlar da foruma girmeyen, Sahibinden ve galerilerde yaşayanların aldığı-kullandığı-sattığı dünya. 1.6 FSI'deki tork konvertörlü otomatiğe "6-DSG" diyen, "HIGHLINE" yazamayan, TDI'deki PD ve CR farkını bilmeyen, otomobilin kriterlerini bastığında ne kadar hızlı gittiği ve ne kadar yaktığı ile sınırlı olanların 2011 sonunda B7 ile başlayan 1.6 TDI 7-DSG hastalığı şu anda kendini tam olarak hissettiriyor, ben bu hastalığı tedavi etmeye çalışıyorum. İhtiyacı olmayan da "...acaba?" diyerek 31.000 TL fark verip 1.6 TDI 7-DSG almaya zorlanmış hissediyor kendini.

    Alması gerekenler almalı. İhtiyacı olmayanın piyasa yönlendirmesi nedeni ile almasına sebep olan kum ve toz bulutundan rahatsızım. 135.000 TL'lik araca 170.000 TL yazandan ve "1 yıl sıra var" diyenden rahatsızım. Rahatsız olmalıyım çünkü tarıyor, arıyor, araştırıyor, analiz edip burada herkesle paylaşıyorum. 2.0 TDI fiyatına 1.6 TDI satan ve paraya para demeyen Doğuş'un başarısı değil bu, tamamen piyasa yönlendirmesi ile yapılan bir hareket. 31.000 TL'ye dizel ve otomatik satabilmek sadece aracı getirmekle olmuyor, insanlar "inanmış" bu kombinasyonun şart olduğuna, vatandaş alıyor ve "araba eskimesin" diye binmiyor bile, sonra satıyor. Başka ne diyebilirim ki? Hiçbirşey.
    Bende dizel ve benzin seçimini hala yapamadım 2011 1.6 mpi passat ve 2012 1.6 mpi (ikiside lpg) golf kullanıyorum 2012 golfü agustos 2012 de aldım ve şu an araç 35000 de yılda yaklaşık 12000 km felan yapıyorum
    yılda 12000 km ile lpg den kurtulup 1.4 tsı 125 e geçmek istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum araçlarımı çok sakin sürerim Ankara İstanbul otobanında bile Ankaradan istanbula 100 kms yol blgs ortalaması ile giderim bu şartlarda sizce benim için dizel gereksizmi olur araç manuel olacak Ankaradayım dizelin tıkırtısı ve kaloriferinin geç ısınması durumlarındanda gıcık oluyorum ama yinede hanım bile pişman olursun dizel al abim benzinli alma ağlarsın diyor
    Taner bey sizin yorumunuz nedir bu mpi 1.6 lardan sonra benzin beni çok üzer mi?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. offline
    lordford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    lord
    Üyelik Tarihi
    28/06/2015
    Yer
    kayseri
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    344

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Rakım farkı var desek , dönüşte 6.0 lt yaksa bile toplamda git-gel ortalama 5.3lt olurki iyi bir değer bence.
  10. #2915
    Rakım farkı var desek , dönüşte 6.0 lt yaksa bile toplamda git-gel ortalama 5.3lt olurki iyi bir değer bence.

  11. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    6. Vites
    100 km/h sabit hız
    Cruise Control
    Konya Ovası

    Araçta ben, eşim, 7 yaşındaki oğlum ve 1 yaşındaki kızım. 2 büyük bavul, yol şartlarından azami faydalanma (inişler vb.). Klima da açıktı.
    2009'de aynı yolu yine gittim ama o zaman biraz basmıştım, arabanın keyfini çıkarmak istedim, biraz daha fazla yaktı tabi o zaman.

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Uh

    Abi neettin sen ya ben tdi ile bile 70lt ile maks 1580km yaptım, nasıl bir sürüş tarzıdır bu bi tarif eder misin zahmet olmazsa???
  12. #2916
    6. Vites
    100 km/h sabit hız
    Cruise Control
    Konya Ovası

    Araçta ben, eşim, 7 yaşındaki oğlum ve 1 yaşındaki kızım. 2 büyük bavul, yol şartlarından azami faydalanma (inişler vb.). Klima da açıktı.
    2009'de aynı yolu yine gittim ama o zaman biraz basmıştım, arabanın keyfini çıkarmak istedim, biraz daha fazla yaktı tabi o zaman.

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Uh

    Abi neettin sen ya ben tdi ile bile 70lt ile maks 1580km yaptım, nasıl bir sürüş tarzıdır bu bi tarif eder misin zahmet olmazsa???

  13. offline
    lordford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    lord
    Üyelik Tarihi
    28/06/2015
    Yer
    kayseri
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    344

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Normalde sizin araçlar 100 km de 1 lt benzin ve 10 litre lpg tuketiyordur.
    Eğer bulunduğunuz yerde lpg 2.30 , 2.40 tl felan ise, tsi sizin araçtan fazla yakmaz. Tsi alabilirsiniz.
    Ama Ankara gibi bir yerde iseniz lpg 1.80 tl felan ise lpg ye devam derim.
    Tabi turbo nun sürüş konforu ve pratikliği de var

    Sıfır aldığınız dizeli yaklaşık 100bin km kullanacaksanız, hemen satmayacaksanız dizel de mantıklı. Satarken de 16500 olmasa da yinede tsi ye göre 5-10bin lira yukarıya satacaksınız.
    ...
    Konu lordford tarafından (10 07 2015 Saat 12:44 ) değiştirilmiştir.
  14. #2917
    Normalde sizin araçlar 100 km de 1 lt benzin ve 10 litre lpg tuketiyordur.
    Eğer bulunduğunuz yerde lpg 2.30 , 2.40 tl felan ise, tsi sizin araçtan fazla yakmaz. Tsi alabilirsiniz.
    Ama Ankara gibi bir yerde iseniz lpg 1.80 tl felan ise lpg ye devam derim.
    Tabi turbo nun sürüş konforu ve pratikliği de var

    Sıfır aldığınız dizeli yaklaşık 100bin km kullanacaksanız, hemen satmayacaksanız dizel de mantıklı. Satarken de 16500 olmasa da yinede tsi ye göre 5-10bin lira yukarıya satacaksınız.
    ...

  15. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Serhat arkadaşım,

    Birbirimizi kaç yıldır tanıyoruz. Şimdiye kadar PASSAT ile ilgili söylediklerimde yanıldım mı? Yanıldıysam ne kadar yanıldım. Ben söyleyeyim, ben sadece araçları akılları ile değil cüzdanları ile alanların yarattığı yerde yanıldım.

    Herkes nasıl gülüyordu 1.6 MPI 102 HP Trendline araçlara, 40.750 TL'ye aldım, 2009'da! Şu anda aynı araç Sahibinden'de 60.000 TL. Herkes güldü, herkes dalga geçti, fakat motoru inceledim, aynısının GOLF LPG'de de kullanıldığını ve "Gasfest" (Almanca: LPG'ye dayanıklı) olduğunu tespit ettim, sorunsuz ve sıkıntısız LPG takılabildiğini, donanım olarak da 3-4 kalem dışında Comfortline'dan geri kalmadığını (Cruise Control, 230V dahil!) söyledim, sonra ve hatta kendim de almak istedim ama siparişler kapanmıştı.

    Ben Taner Göde olarak samimiyetle ve dürüstçe ifade ve beyan ediyorum ki CZCA kodlu 1.4 TSI 125 HP benzinli motor önceki CAXA kodlu 1.4 TSI 122 HP benzinli motordan hissedilir ve fark edilir derecede daha az yakıyor. Elbette ki bastığında, yol yaptığında ve gerekenden daha hızlı veya yükle, klima açıkken rampada gittiğinde daha fazla yakacak, ama bunlar istisnai durumlar, otoyolda sabit hızla gittiğinde ve şehiriçinde de gittiğinde daha az yakıyor. Ben 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim.

    1.4 TSI 125 HP motor kesinlikle 1.6 TDI 120 HP motorun gölgesinde kalmamalıdır, korkmamalıdır ve onun satış rakamlarından çekinmemelidir. Piyasa korkusu ile araç alanların B tipi likit fon almasını öneriyorum. İkisi de araç: birisi mis gibi PASSAT, diğeri yatırım. Ha, cepte fazladan 31.000 TL varsa söylediklerimi unutun, alın 1.6 TDI 7-DSG nasıl olsa satarken zarar etmeyeceksiniz, Doğuş da bir daha 1.4 TSI de getirmesin, tek motora düşmüş oluruz, böylece sorun ve sıkıntılar da biter, Passat da artık en ucuz Trendline 100.000 TL'den "Merhaba!" der.

    2011 MPI Passat'ı satarsan üzülürsün, onu da hatırlatmak isterim... B6 kasa gibisi yok (benim için). Kadife koltuklar yeter.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde

       pulpa Nickli Üyeden Alıntı
    Bende dizel ve benzin seçimini hala yapamadım 2011 1.6 mpi passat ve 2012 1.6 mpi (ikiside lpg) golf kullanıyorum 2012 golfü agustos 2012 de aldım ve şu an araç 35000 de yılda yaklaşık 12000 km felan yapıyorum
    yılda 12000 km ile lpg den kurtulup 1.4 tsı 125 e geçmek istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum araçlarımı çok sakin sürerim Ankara İstanbul otobanında bile Ankaradan istanbula 100 kms yol blgs ortalaması ile giderim bu şartlarda sizce benim için dizel gereksizmi olur araç manuel olacak Ankaradayım dizelin tıkırtısı ve kaloriferinin geç ısınması durumlarındanda gıcık oluyorum ama yinede hanım bile pişman olursun dizel al abim benzinli alma ağlarsın diyor
    Taner bey sizin yorumunuz nedir bu mpi 1.6 lardan sonra benzin beni çok üzer mi?

    Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. #2918
    Serhat arkadaşım,

    Birbirimizi kaç yıldır tanıyoruz. Şimdiye kadar PASSAT ile ilgili söylediklerimde yanıldım mı? Yanıldıysam ne kadar yanıldım. Ben söyleyeyim, ben sadece araçları akılları ile değil cüzdanları ile alanların yarattığı yerde yanıldım.

    Herkes nasıl gülüyordu 1.6 MPI 102 HP Trendline araçlara, 40.750 TL'ye aldım, 2009'da! Şu anda aynı araç Sahibinden'de 60.000 TL. Herkes güldü, herkes dalga geçti, fakat motoru inceledim, aynısının GOLF LPG'de de kullanıldığını ve "Gasfest" (Almanca: LPG'ye dayanıklı) olduğunu tespit ettim, sorunsuz ve sıkıntısız LPG takılabildiğini, donanım olarak da 3-4 kalem dışında Comfortline'dan geri kalmadığını (Cruise Control, 230V dahil!) söyledim, sonra ve hatta kendim de almak istedim ama siparişler kapanmıştı.

    Ben Taner Göde olarak samimiyetle ve dürüstçe ifade ve beyan ediyorum ki CZCA kodlu 1.4 TSI 125 HP benzinli motor önceki CAXA kodlu 1.4 TSI 122 HP benzinli motordan hissedilir ve fark edilir derecede daha az yakıyor. Elbette ki bastığında, yol yaptığında ve gerekenden daha hızlı veya yükle, klima açıkken rampada gittiğinde daha fazla yakacak, ama bunlar istisnai durumlar, otoyolda sabit hızla gittiğinde ve şehiriçinde de gittiğinde daha az yakıyor. Ben 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim.

    1.4 TSI 125 HP motor kesinlikle 1.6 TDI 120 HP motorun gölgesinde kalmamalıdır, korkmamalıdır ve onun satış rakamlarından çekinmemelidir. Piyasa korkusu ile araç alanların B tipi likit fon almasını öneriyorum. İkisi de araç: birisi mis gibi PASSAT, diğeri yatırım. Ha, cepte fazladan 31.000 TL varsa söylediklerimi unutun, alın 1.6 TDI 7-DSG nasıl olsa satarken zarar etmeyeceksiniz, Doğuş da bir daha 1.4 TSI de getirmesin, tek motora düşmüş oluruz, böylece sorun ve sıkıntılar da biter, Passat da artık en ucuz Trendline 100.000 TL'den "Merhaba!" der.

    2011 MPI Passat'ı satarsan üzülürsün, onu da hatırlatmak isterim... B6 kasa gibisi yok (benim için). Kadife koltuklar yeter.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde

       pulpa Nickli Üyeden Alıntı
    Bende dizel ve benzin seçimini hala yapamadım 2011 1.6 mpi passat ve 2012 1.6 mpi (ikiside lpg) golf kullanıyorum 2012 golfü agustos 2012 de aldım ve şu an araç 35000 de yılda yaklaşık 12000 km felan yapıyorum
    yılda 12000 km ile lpg den kurtulup 1.4 tsı 125 e geçmek istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum araçlarımı çok sakin sürerim Ankara İstanbul otobanında bile Ankaradan istanbula 100 kms yol blgs ortalaması ile giderim bu şartlarda sizce benim için dizel gereksizmi olur araç manuel olacak Ankaradayım dizelin tıkırtısı ve kaloriferinin geç ısınması durumlarındanda gıcık oluyorum ama yinede hanım bile pişman olursun dizel al abim benzinli alma ağlarsın diyor
    Taner bey sizin yorumunuz nedir bu mpi 1.6 lardan sonra benzin beni çok üzer mi?

    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    12/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Bir dostumda B6 1.4Tsi 122 comfort manüel araç var daha 12.000km de çiziksiz bir şekilde garajda yatıyor.
    Durumu da çok iyi olduğundan arada gaz veriyorum bunu sat da yeni al diye ama diyor ki hepsini kullandım (B5-5,5-6-7- ve bendeki8 i de test etti) B6 çok konforlu ve Tr şartlarında benim için en iyi araç diyor
  18. #2919
    Bir dostumda B6 1.4Tsi 122 comfort manüel araç var daha 12.000km de çiziksiz bir şekilde garajda yatıyor.
    Durumu da çok iyi olduğundan arada gaz veriyorum bunu sat da yeni al diye ama diyor ki hepsini kullandım (B5-5,5-6-7- ve bendeki8 i de test etti) B6 çok konforlu ve Tr şartlarında benim için en iyi araç diyor

  19. offline
    pulpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    serhat
    Üyelik Tarihi
    17/04/2011
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    416

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Serhat arkadaşım,

    Birbirimizi kaç yıldır tanıyoruz. Şimdiye kadar PASSAT ile ilgili söylediklerimde yanıldım mı? Yanıldıysam ne kadar yanıldım. Ben söyleyeyim, ben sadece araçları akılları ile değil cüzdanları ile alanların yarattığı yerde yanıldım.

    Herkes nasıl gülüyordu 1.6 MPI 102 HP Trendline araçlara, 40.750 TL'ye aldım, 2009'da! Şu anda aynı araç Sahibinden'de 60.000 TL. Herkes güldü, herkes dalga geçti, fakat motoru inceledim, aynısının GOLF LPG'de de kullanıldığını ve "Gasfest" (Almanca: LPG'ye dayanıklı) olduğunu tespit ettim, sorunsuz ve sıkıntısız LPG takılabildiğini, donanım olarak da 3-4 kalem dışında Comfortline'dan geri kalmadığını (Cruise Control, 230V dahil!) söyledim, sonra ve hatta kendim de almak istedim ama siparişler kapanmıştı.

    Ben Taner Göde olarak samimiyetle ve dürüstçe ifade ve beyan ediyorum ki CZCA kodlu 1.4 TSI 125 HP benzinli motor önceki CAXA kodlu 1.4 TSI 122 HP benzinli motordan hissedilir ve fark edilir derecede daha az yakıyor. Elbette ki bastığında, yol yaptığında ve gerekenden daha hızlı veya yükle, klima açıkken rampada gittiğinde daha fazla yakacak, ama bunlar istisnai durumlar, otoyolda sabit hızla gittiğinde ve şehiriçinde de gittiğinde daha az yakıyor. Ben 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim.

    1.4 TSI 125 HP motor kesinlikle 1.6 TDI 120 HP motorun gölgesinde kalmamalıdır, korkmamalıdır ve onun satış rakamlarından çekinmemelidir. Piyasa korkusu ile araç alanların B tipi likit fon almasını öneriyorum. İkisi de araç: birisi mis gibi PASSAT, diğeri yatırım. Ha, cepte fazladan 31.000 TL varsa söylediklerimi unutun, alın 1.6 TDI 7-DSG nasıl olsa satarken zarar etmeyeceksiniz, Doğuş da bir daha 1.4 TSI de getirmesin, tek motora düşmüş oluruz, böylece sorun ve sıkıntılar da biter, Passat da artık en ucuz Trendline 100.000 TL'den "Merhaba!" der.

    2011 MPI Passat'ı satarsan üzülürsün, onu da hatırlatmak isterim... B6 kasa gibisi yok (benim için). Kadife koltuklar yeter.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    söylemeyi unutmuşum b6 yı malesef 2012 martda sattım 43900 e almıştım 51750 ye sattım pişmanmıyım pişmanım ama passatı satıp ev aldığım için çok sıkıntı yok başarılı bir hamle olmuştu benim için [emoji2]
    şu an tsi alacak birikimim var ve tdı a ulaşacak parayı biriktiriyorum ve onun için sipariş vermedim birde higline siparişi açılırsa diye bekliyorum ...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. #2920
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Serhat arkadaşım,

    Birbirimizi kaç yıldır tanıyoruz. Şimdiye kadar PASSAT ile ilgili söylediklerimde yanıldım mı? Yanıldıysam ne kadar yanıldım. Ben söyleyeyim, ben sadece araçları akılları ile değil cüzdanları ile alanların yarattığı yerde yanıldım.

    Herkes nasıl gülüyordu 1.6 MPI 102 HP Trendline araçlara, 40.750 TL'ye aldım, 2009'da! Şu anda aynı araç Sahibinden'de 60.000 TL. Herkes güldü, herkes dalga geçti, fakat motoru inceledim, aynısının GOLF LPG'de de kullanıldığını ve "Gasfest" (Almanca: LPG'ye dayanıklı) olduğunu tespit ettim, sorunsuz ve sıkıntısız LPG takılabildiğini, donanım olarak da 3-4 kalem dışında Comfortline'dan geri kalmadığını (Cruise Control, 230V dahil!) söyledim, sonra ve hatta kendim de almak istedim ama siparişler kapanmıştı.

    Ben Taner Göde olarak samimiyetle ve dürüstçe ifade ve beyan ediyorum ki CZCA kodlu 1.4 TSI 125 HP benzinli motor önceki CAXA kodlu 1.4 TSI 122 HP benzinli motordan hissedilir ve fark edilir derecede daha az yakıyor. Elbette ki bastığında, yol yaptığında ve gerekenden daha hızlı veya yükle, klima açıkken rampada gittiğinde daha fazla yakacak, ama bunlar istisnai durumlar, otoyolda sabit hızla gittiğinde ve şehiriçinde de gittiğinde daha az yakıyor. Ben 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim.

    1.4 TSI 125 HP motor kesinlikle 1.6 TDI 120 HP motorun gölgesinde kalmamalıdır, korkmamalıdır ve onun satış rakamlarından çekinmemelidir. Piyasa korkusu ile araç alanların B tipi likit fon almasını öneriyorum. İkisi de araç: birisi mis gibi PASSAT, diğeri yatırım. Ha, cepte fazladan 31.000 TL varsa söylediklerimi unutun, alın 1.6 TDI 7-DSG nasıl olsa satarken zarar etmeyeceksiniz, Doğuş da bir daha 1.4 TSI de getirmesin, tek motora düşmüş oluruz, böylece sorun ve sıkıntılar da biter, Passat da artık en ucuz Trendline 100.000 TL'den "Merhaba!" der.

    2011 MPI Passat'ı satarsan üzülürsün, onu da hatırlatmak isterim... B6 kasa gibisi yok (benim için). Kadife koltuklar yeter.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    söylemeyi unutmuşum b6 yı malesef 2012 martda sattım 43900 e almıştım 51750 ye sattım pişmanmıyım pişmanım ama passatı satıp ev aldığım için çok sıkıntı yok başarılı bir hamle olmuştu benim için [emoji2]
    şu an tsi alacak birikimim var ve tdı a ulaşacak parayı biriktiriyorum ve onun için sipariş vermedim birde higline siparişi açılırsa diye bekliyorum ...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  21. offline
    omega06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    29/05/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    602

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Benzin dizel farkına bi yorum daha
    Dizel genelde benzinliden 100 km de %30 daha az Yakıt harcar/ lt olarak
    Ilerde 3-4 yılda dizel benzin eşitlensin o zaman DİZELİN avantajı daha da azalır
    Hatta hükümet kafayı bozup yurt içinde tüketilmeden yurt dışına 1,3 tl den ihraç edilen benzine 1 tl damping yaparsa yani dizel 50 krş Pahalı kalırsa seyreyleyin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. #2921
    Benzin dizel farkına bi yorum daha
    Dizel genelde benzinliden 100 km de %30 daha az Yakıt harcar/ lt olarak
    Ilerde 3-4 yılda dizel benzin eşitlensin o zaman DİZELİN avantajı daha da azalır
    Hatta hükümet kafayı bozup yurt içinde tüketilmeden yurt dışına 1,3 tl den ihraç edilen benzine 1 tl damping yaparsa yani dizel 50 krş Pahalı kalırsa seyreyleyin


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  23. offline
    fakıdayı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24/03/2015
    Yer
    kmaraş
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    676

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Son on yılımız yoğun bir şekilde bu konu üzerinde tartışmalarla geçti. Özelikle forum alemlerinde bu konu milyonlarca kez tartışıldı-yorumlandı.

    Artık dizel mi alayım benzinli mi? Şeklinde soruların bu forumlarda sorulması tamamı ile yanlış birşeydir, çünkü foruma yazana kadar google'a yazılsa zaten istemediği kadar cevap alabilecekken hâlen buralarda bunların sorulması saçma geliyor bana.

    Herkes işine geleni, beğendiğini, istediğini, alabildiğini alsın gerisi teferruat.
  24. #2922
    Son on yılımız yoğun bir şekilde bu konu üzerinde tartışmalarla geçti. Özelikle forum alemlerinde bu konu milyonlarca kez tartışıldı-yorumlandı.

    Artık dizel mi alayım benzinli mi? Şeklinde soruların bu forumlarda sorulması tamamı ile yanlış birşeydir, çünkü foruma yazana kadar google'a yazılsa zaten istemediği kadar cevap alabilecekken hâlen buralarda bunların sorulması saçma geliyor bana.

    Herkes işine geleni, beğendiğini, istediğini, alabildiğini alsın gerisi teferruat.

  25. offline
    kksoylemez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Kazım Söylemez
    Üyelik Tarihi
    01/05/2015
    Yer
    Ankara
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    332

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Serhat arkadaşım,

    Birbirimizi kaç yıldır tanıyoruz. Şimdiye kadar PASSAT ile ilgili söylediklerimde yanıldım mı? Yanıldıysam ne kadar yanıldım. Ben söyleyeyim, ben sadece araçları akılları ile değil cüzdanları ile alanların yarattığı yerde yanıldım.

    Herkes nasıl gülüyordu 1.6 MPI 102 HP Trendline araçlara, 40.750 TL'ye aldım, 2009'da! Şu anda aynı araç Sahibinden'de 60.000 TL. Herkes güldü, herkes dalga geçti, fakat motoru inceledim, aynısının GOLF LPG'de de kullanıldığını ve "Gasfest" (Almanca: LPG'ye dayanıklı) olduğunu tespit ettim, sorunsuz ve sıkıntısız LPG takılabildiğini, donanım olarak da 3-4 kalem dışında Comfortline'dan geri kalmadığını (Cruise Control, 230V dahil!) söyledim, sonra ve hatta kendim de almak istedim ama siparişler kapanmıştı.

    Ben Taner Göde olarak samimiyetle ve dürüstçe ifade ve beyan ediyorum ki CZCA kodlu 1.4 TSI 125 HP benzinli motor önceki CAXA kodlu 1.4 TSI 122 HP benzinli motordan hissedilir ve fark edilir derecede daha az yakıyor. Elbette ki bastığında, yol yaptığında ve gerekenden daha hızlı veya yükle, klima açıkken rampada gittiğinde daha fazla yakacak, ama bunlar istisnai durumlar, otoyolda sabit hızla gittiğinde ve şehiriçinde de gittiğinde daha az yakıyor. Ben 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim.

    1.4 TSI 125 HP motor kesinlikle 1.6 TDI 120 HP motorun gölgesinde kalmamalıdır, korkmamalıdır ve onun satış rakamlarından çekinmemelidir. Piyasa korkusu ile araç alanların B tipi likit fon almasını öneriyorum. İkisi de araç: birisi mis gibi PASSAT, diğeri yatırım. Ha, cepte fazladan 31.000 TL varsa söylediklerimi unutun, alın 1.6 TDI 7-DSG nasıl olsa satarken zarar etmeyeceksiniz, Doğuş da bir daha 1.4 TSI de getirmesin, tek motora düşmüş oluruz, böylece sorun ve sıkıntılar da biter, Passat da artık en ucuz Trendline 100.000 TL'den "Merhaba!" der.

    2011 MPI Passat'ı satarsan üzülürsün, onu da hatırlatmak isterim... B6 kasa gibisi yok (benim için). Kadife koltuklar yeter.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Taner Bey, açıklamalarınız çok faydalı oluyor. Teşekkürler.
    Mesajlarda 1,6 TDI ile 1,4 TSI 125 HP ile ilgili yorumlarınızın yanında bir de 1,4 TSI ACT ile ilgili yorum alabilir miyiz? Yakıt tüketim değerleri 125 HP'ye göre daha da iyi görünüyor.

    Ben 125 HP aldım ama içimde de ukte kalmıştı acaba ACT mi alsaydım diye. Genelde 120-130'un üzerinde kullanmam ve performansla ilgili de problem yok 125 HP'de benim için ama almışken hem daha az yakan hem de daha güçlü alsamıydım ki diyorum.
  26. #2923
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Serhat arkadaşım,

    Birbirimizi kaç yıldır tanıyoruz. Şimdiye kadar PASSAT ile ilgili söylediklerimde yanıldım mı? Yanıldıysam ne kadar yanıldım. Ben söyleyeyim, ben sadece araçları akılları ile değil cüzdanları ile alanların yarattığı yerde yanıldım.

    Herkes nasıl gülüyordu 1.6 MPI 102 HP Trendline araçlara, 40.750 TL'ye aldım, 2009'da! Şu anda aynı araç Sahibinden'de 60.000 TL. Herkes güldü, herkes dalga geçti, fakat motoru inceledim, aynısının GOLF LPG'de de kullanıldığını ve "Gasfest" (Almanca: LPG'ye dayanıklı) olduğunu tespit ettim, sorunsuz ve sıkıntısız LPG takılabildiğini, donanım olarak da 3-4 kalem dışında Comfortline'dan geri kalmadığını (Cruise Control, 230V dahil!) söyledim, sonra ve hatta kendim de almak istedim ama siparişler kapanmıştı.

    Ben Taner Göde olarak samimiyetle ve dürüstçe ifade ve beyan ediyorum ki CZCA kodlu 1.4 TSI 125 HP benzinli motor önceki CAXA kodlu 1.4 TSI 122 HP benzinli motordan hissedilir ve fark edilir derecede daha az yakıyor. Elbette ki bastığında, yol yaptığında ve gerekenden daha hızlı veya yükle, klima açıkken rampada gittiğinde daha fazla yakacak, ama bunlar istisnai durumlar, otoyolda sabit hızla gittiğinde ve şehiriçinde de gittiğinde daha az yakıyor. Ben 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim.

    1.4 TSI 125 HP motor kesinlikle 1.6 TDI 120 HP motorun gölgesinde kalmamalıdır, korkmamalıdır ve onun satış rakamlarından çekinmemelidir. Piyasa korkusu ile araç alanların B tipi likit fon almasını öneriyorum. İkisi de araç: birisi mis gibi PASSAT, diğeri yatırım. Ha, cepte fazladan 31.000 TL varsa söylediklerimi unutun, alın 1.6 TDI 7-DSG nasıl olsa satarken zarar etmeyeceksiniz, Doğuş da bir daha 1.4 TSI de getirmesin, tek motora düşmüş oluruz, böylece sorun ve sıkıntılar da biter, Passat da artık en ucuz Trendline 100.000 TL'den "Merhaba!" der.

    2011 MPI Passat'ı satarsan üzülürsün, onu da hatırlatmak isterim... B6 kasa gibisi yok (benim için). Kadife koltuklar yeter.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Taner Bey, açıklamalarınız çok faydalı oluyor. Teşekkürler.
    Mesajlarda 1,6 TDI ile 1,4 TSI 125 HP ile ilgili yorumlarınızın yanında bir de 1,4 TSI ACT ile ilgili yorum alabilir miyiz? Yakıt tüketim değerleri 125 HP'ye göre daha da iyi görünüyor.

    Ben 125 HP aldım ama içimde de ukte kalmıştı acaba ACT mi alsaydım diye. Genelde 120-130'un üzerinde kullanmam ve performansla ilgili de problem yok 125 HP'de benim için ama almışken hem daha az yakan hem de daha güçlü alsamıydım ki diyorum.

  27. offline
    lordford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    lord
    Üyelik Tarihi
    28/06/2015
    Yer
    kayseri
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    344

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    bizim komşuda golf act var.
    2000 deviri pek geçmeyip ayağının altında yumurta varmış gibi kullanırsan,
    2 piston yani 70 bg çalışıyor ve yakıt düşük.
    ama mümkün mü?
    yaklaşık aynı fiyata keşke dizel alsaydım dersiniz.
  28. #2924
    bizim komşuda golf act var.
    2000 deviri pek geçmeyip ayağının altında yumurta varmış gibi kullanırsan,
    2 piston yani 70 bg çalışıyor ve yakıt düşük.
    ama mümkün mü?
    yaklaşık aynı fiyata keşke dizel alsaydım dersiniz.

  29. offline
    kksoylemez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Kazım Söylemez
    Üyelik Tarihi
    01/05/2015
    Yer
    Ankara
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    332

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       lordford Nickli Üyeden Alıntı
    bizim komşuda golf act var.
    2000 deviri pek geçmeyip ayağının altında yumurta varmış gibi kullanırsan,
    2 piston yani 70 bg çalışıyor ve yakıt düşük.
    ama mümkün mü?
    yaklaşık aynı fiyata keşke dizel alsaydım dersiniz.
    Ayarlamak zor olabilir dediğiniz gibi. Forumdaki ACT kullanan arkadaşlardan Egemen Bey gibi rekor denemesi yapan var mı acaba?
  30. #2925
       lordford Nickli Üyeden Alıntı
    bizim komşuda golf act var.
    2000 deviri pek geçmeyip ayağının altında yumurta varmış gibi kullanırsan,
    2 piston yani 70 bg çalışıyor ve yakıt düşük.
    ama mümkün mü?
    yaklaşık aynı fiyata keşke dizel alsaydım dersiniz.
    Ayarlamak zor olabilir dediğiniz gibi. Forumdaki ACT kullanan arkadaşlardan Egemen Bey gibi rekor denemesi yapan var mı acaba?

  31. offline
    caghan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    29

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Merhaba taner bey ben ocakta kesin olarak passat almaya karar verdim ve highline olacak..benzinli dizel farketmez neticede aynı kalite araçlar.. Sizden ricam şu sorulara içtenlikle cevap vermeniz.. 1. Sipariş veremiyorum kapalı diyorlar acaba açılır mı? 2. Eğer ocağa kadar açılmaz ise tavsiyeniz yeni 3.18i mi yoksa yeni a4 150 bg olan araç mı olur? Passat olmaz ise aklımdaki araçlar bunlar çünkü.. Çok teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  32. #2926
    Merhaba taner bey ben ocakta kesin olarak passat almaya karar verdim ve highline olacak..benzinli dizel farketmez neticede aynı kalite araçlar.. Sizden ricam şu sorulara içtenlikle cevap vermeniz.. 1. Sipariş veremiyorum kapalı diyorlar acaba açılır mı? 2. Eğer ocağa kadar açılmaz ise tavsiyeniz yeni 3.18i mi yoksa yeni a4 150 bg olan araç mı olur? Passat olmaz ise aklımdaki araçlar bunlar çünkü.. Çok teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  33. offline
    caghan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    29

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Bir de tabiki yeni cc de çok güzel olur ancak ocak şubata kadar gelir mi? Ötv indirimli alacağım için 1.6ya kadar bakıyorum..sevgiler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  34. #2927
    Bir de tabiki yeni cc de çok güzel olur ancak ocak şubata kadar gelir mi? Ötv indirimli alacağım için 1.6ya kadar bakıyorum..sevgiler


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  35. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Merhaba arkadaşım,

    Yapacağın kilometre miktarı, bunun için göze alacak kilometre başına maliyet gibi unsurları düşünerek araç almakta fayda var. ÖTV İndirimi de olsa yine para ödenecek, şehiriçinde az kilometre yapan ile şehirdışında çok kilometre yapan nasıl benzinli ve dizel olarak ayrılıyorsa, dizele katlanamayanlar da var, onlar benzinli alıp biniyor, benzinden korkup aradaki fiyat farkına rağmen dizel alanlar da var. Yani kişisel tercih ve sürüş profiliniz etkili.

    1. HIGHLINE siparişleri Eylül 2015 tarihinde açılır, araçlar Ocak 2016'dan itibaren gelir.
    2. AUDI'ye vereceğim para ancak A6 için olur, A4'e vereceğim para ile BMW 3 serisi alınır.

    Yeni CC bu yılın sonuna doğru tanıtılır ve onda da aynı 1.4 TSI 150 HP motor olur. Şu anda zaten mevcut CC bu motorla geliyor.

    Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde

       caghan Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba taner bey ben ocakta kesin olarak passat almaya karar verdim ve highline olacak..benzinli dizel farketmez neticede aynı kalite araçlar.. Sizden ricam şu sorulara içtenlikle cevap vermeniz..

    1. Sipariş veremiyorum kapalı diyorlar acaba açılır mı?
    2. Eğer ocağa kadar açılmaz ise tavsiyeniz yeni 3.18i mi yoksa yeni a4 150 bg olan araç mı olur?

    Passat olmaz ise aklımdaki araçlar bunlar çünkü.. Çok teşekkürler
       caghan Nickli Üyeden Alıntı
    Bir de tabiki yeni cc de çok güzel olur ancak ocak şubata kadar gelir mi? Ötv indirimli alacağım için 1.6ya kadar bakıyorum..sevgiler
  36. #2928
    Merhaba arkadaşım,

    Yapacağın kilometre miktarı, bunun için göze alacak kilometre başına maliyet gibi unsurları düşünerek araç almakta fayda var. ÖTV İndirimi de olsa yine para ödenecek, şehiriçinde az kilometre yapan ile şehirdışında çok kilometre yapan nasıl benzinli ve dizel olarak ayrılıyorsa, dizele katlanamayanlar da var, onlar benzinli alıp biniyor, benzinden korkup aradaki fiyat farkına rağmen dizel alanlar da var. Yani kişisel tercih ve sürüş profiliniz etkili.

    1. HIGHLINE siparişleri Eylül 2015 tarihinde açılır, araçlar Ocak 2016'dan itibaren gelir.
    2. AUDI'ye vereceğim para ancak A6 için olur, A4'e vereceğim para ile BMW 3 serisi alınır.

    Yeni CC bu yılın sonuna doğru tanıtılır ve onda da aynı 1.4 TSI 150 HP motor olur. Şu anda zaten mevcut CC bu motorla geliyor.

    Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde

       caghan Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba taner bey ben ocakta kesin olarak passat almaya karar verdim ve highline olacak..benzinli dizel farketmez neticede aynı kalite araçlar.. Sizden ricam şu sorulara içtenlikle cevap vermeniz..

    1. Sipariş veremiyorum kapalı diyorlar acaba açılır mı?
    2. Eğer ocağa kadar açılmaz ise tavsiyeniz yeni 3.18i mi yoksa yeni a4 150 bg olan araç mı olur?

    Passat olmaz ise aklımdaki araçlar bunlar çünkü.. Çok teşekkürler
       caghan Nickli Üyeden Alıntı
    Bir de tabiki yeni cc de çok güzel olur ancak ocak şubata kadar gelir mi? Ötv indirimli alacağım için 1.6ya kadar bakıyorum..sevgiler

  37. offline
    Caddy_Cik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cem
    Üyelik Tarihi
    12/03/2012
    Yer
    istanbul
    Yaş
    42
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.839
    34 YK 5881

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Taner abi,

    Paçalık ve cam filmi hususunda ne düşünüyorsun?
  38. #2929
    Taner abi,

    Paçalık ve cam filmi hususunda ne düşünüyorsun?

  39. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       kksoylemez Nickli Üyeden Alıntı
    Taner Bey, açıklamalarınız çok faydalı oluyor. Teşekkürler.
    Mesajlarda 1,6 TDI ile 1,4 TSI 125 HP ile ilgili yorumlarınızın yanında bir de 1,4 TSI ACT ile ilgili yorum alabilir miyiz? Yakıt tüketim değerleri 125 HP'ye göre daha da iyi görünüyor.

    Ben 125 HP aldım ama içimde de ukte kalmıştı acaba ACT mi alsaydım diye. Genelde 120-130'un üzerinde kullanmam ve performansla ilgili de problem yok 125 HP'de benim için ama almışken hem daha az yakan hem de daha güçlü alsamıydım ki diyorum.
    Sayın Bay Kazım Söylemez,

    1.4 TSI 125 HP 200 NM ile
    1.4 TSI 150 HP 250 NM arasında

    %20 HP güç
    %25 NM tork

    farkı var, ayrıca ACT sistemi de 0,5 litre tasarruf ettiriyor. Bunun için Doğuş yaklaşık 9.000 TL fazla para istiyor, 9.000 TL de 59 litrelik depoda ve 4,68 TL'lik TOTAL 95 oktan benzin fiyatında 32 depo yakıt demek, ben 1 depoyu 2 ayda bitiriyorum, yani 64 ay = 5 yıl 3 ay. Elbette artı güç ve artı tork avantaj, ancak şart değil. 1.4 TSI 125 HP ile önceki aracımdan çok daha atik ve hızlı kalkıyorum, çok daha etkili hızlanıyorum. Otoyolda 150-200 arasında hızlarda gezinecekseniz zaten ACT yüksek hızda devre dışı kalıyor, ayrıca bu güç ve tork da havadan veya sudan gelmiyor, benzinden geliyor. Chiptuning ile aracınız ACT'siz bir 150 HP ve 250 NM kuvvetinde 1.4 TSI motoruna çevirilebilir, bana teklif geldi, hatta hediye edilecekti, ben kabul etmedim, Cam Tavanlı versiyonu almak için satmak istiyordum ama şimdi biniyorum bol bol.

    Chiptuning ile hiçbir parça sökülmeden OBD üzerinden aracınız kolayca 150 HP 250 NM özellikli bir 1.4 TSI olabilir, hem de Doğuş'un bunun için istediği 9.000 TL'nin 10'da 1'ine.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde
  40. #2930
       kksoylemez Nickli Üyeden Alıntı
    Taner Bey, açıklamalarınız çok faydalı oluyor. Teşekkürler.
    Mesajlarda 1,6 TDI ile 1,4 TSI 125 HP ile ilgili yorumlarınızın yanında bir de 1,4 TSI ACT ile ilgili yorum alabilir miyiz? Yakıt tüketim değerleri 125 HP'ye göre daha da iyi görünüyor.

    Ben 125 HP aldım ama içimde de ukte kalmıştı acaba ACT mi alsaydım diye. Genelde 120-130'un üzerinde kullanmam ve performansla ilgili de problem yok 125 HP'de benim için ama almışken hem daha az yakan hem de daha güçlü alsamıydım ki diyorum.
    Sayın Bay Kazım Söylemez,

    1.4 TSI 125 HP 200 NM ile
    1.4 TSI 150 HP 250 NM arasında

    %20 HP güç
    %25 NM tork

    farkı var, ayrıca ACT sistemi de 0,5 litre tasarruf ettiriyor. Bunun için Doğuş yaklaşık 9.000 TL fazla para istiyor, 9.000 TL de 59 litrelik depoda ve 4,68 TL'lik TOTAL 95 oktan benzin fiyatında 32 depo yakıt demek, ben 1 depoyu 2 ayda bitiriyorum, yani 64 ay = 5 yıl 3 ay. Elbette artı güç ve artı tork avantaj, ancak şart değil. 1.4 TSI 125 HP ile önceki aracımdan çok daha atik ve hızlı kalkıyorum, çok daha etkili hızlanıyorum. Otoyolda 150-200 arasında hızlarda gezinecekseniz zaten ACT yüksek hızda devre dışı kalıyor, ayrıca bu güç ve tork da havadan veya sudan gelmiyor, benzinden geliyor. Chiptuning ile aracınız ACT'siz bir 150 HP ve 250 NM kuvvetinde 1.4 TSI motoruna çevirilebilir, bana teklif geldi, hatta hediye edilecekti, ben kabul etmedim, Cam Tavanlı versiyonu almak için satmak istiyordum ama şimdi biniyorum bol bol.

    Chiptuning ile hiçbir parça sökülmeden OBD üzerinden aracınız kolayca 150 HP 250 NM özellikli bir 1.4 TSI olabilir, hem de Doğuş'un bunun için istediği 9.000 TL'nin 10'da 1'ine.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde

  41. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Paçalık dediğin bizim Adana'da tozluk olarak ifade edilen şeyler ise B8'in ülkemizdeki lüks sedan görüntüsü ve havasını bozabilir, cam filmi iyi bir yerde ve kaliteli işçilik ve malzeme ile yapılabilir. Benim şimdiki ASX ve önceki ve şimdiki PASSAT araçlarımda arka ve yan arka camlar kendiliğinden karartılmış olduğundan yaptırmadım.

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abi,

    Paçalık ve cam filmi hususunda ne düşünüyorsun?
  42. #2931
    Paçalık dediğin bizim Adana'da tozluk olarak ifade edilen şeyler ise B8'in ülkemizdeki lüks sedan görüntüsü ve havasını bozabilir, cam filmi iyi bir yerde ve kaliteli işçilik ve malzeme ile yapılabilir. Benim şimdiki ASX ve önceki ve şimdiki PASSAT araçlarımda arka ve yan arka camlar kendiliğinden karartılmış olduğundan yaptırmadım.

       Caddy_Cik Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abi,

    Paçalık ve cam filmi hususunda ne düşünüyorsun?

  43. offline
    lordford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    lord
    Üyelik Tarihi
    28/06/2015
    Yer
    kayseri
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    344

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Bence seçenekleriniz arasında ağustos da satışa çıkacak olan yeni süperb style de olsun.
    lansman fiyatını değerlendirmek lazım.
    http://www.skoda-auto.de/SiteCollect...2015_06_11.pdf
    Der Neue ŠKODA Superb – Übersicht - ŠKODA

       caghan Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba taner bey ben ocakta kesin olarak passat almaya karar verdim ve highline olacak..benzinli dizel farketmez neticede aynı kalite araçlar.. Sizden ricam şu sorulara içtenlikle cevap vermeniz.. 1. Sipariş veremiyorum kapalı diyorlar acaba açılır mı? 2. Eğer ocağa kadar açılmaz ise tavsiyeniz yeni 3.18i mi yoksa yeni a4 150 bg olan araç mı olur? Passat olmaz ise aklımdaki araçlar bunlar çünkü.. Çok teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  44. #2932
    Bence seçenekleriniz arasında ağustos da satışa çıkacak olan yeni süperb style de olsun.
    lansman fiyatını değerlendirmek lazım.
    http://www.skoda-auto.de/SiteCollect...2015_06_11.pdf
    Der Neue ŠKODA Superb – Übersicht - ŠKODA

       caghan Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba taner bey ben ocakta kesin olarak passat almaya karar verdim ve highline olacak..benzinli dizel farketmez neticede aynı kalite araçlar.. Sizden ricam şu sorulara içtenlikle cevap vermeniz.. 1. Sipariş veremiyorum kapalı diyorlar acaba açılır mı? 2. Eğer ocağa kadar açılmaz ise tavsiyeniz yeni 3.18i mi yoksa yeni a4 150 bg olan araç mı olur? Passat olmaz ise aklımdaki araçlar bunlar çünkü.. Çok teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  45. offline
    Alper134 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    27/06/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    837
    06AL185

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın Bay Kazım Söylemez,

    1.4 TSI 125 HP 200 NM ile
    1.4 TSI 150 HP 250 NM arasında

    %20 HP güç
    %25 NM tork

    farkı var, ayrıca ACT sistemi de 0,5 litre tasarruf ettiriyor. Bunun için Doğuş yaklaşık 9.000 TL fazla para istiyor, 9.000 TL de 59 litrelik depoda ve 4,68 TL'lik TOTAL 95 oktan benzin fiyatında 32 depo yakıt demek, ben 1 depoyu 2 ayda bitiriyorum, yani 64 ay = 5 yıl 3 ay. Elbette artı güç ve artı tork avantaj, ancak şart değil. 1.4 TSI 125 HP ile önceki aracımdan çok daha atik ve hızlı kalkıyorum, çok daha etkili hızlanıyorum. Otoyolda 150-200 arasında hızlarda gezinecekseniz zaten ACT yüksek hızda devre dışı kalıyor, ayrıca bu güç ve tork da havadan veya sudan gelmiyor, benzinden geliyor. Chiptuning ile aracınız ACT'siz bir 150 HP ve 250 NM kuvvetinde 1.4 TSI motoruna çevirilebilir, bana teklif geldi, hatta hediye edilecekti, ben kabul etmedim, Cam Tavanlı versiyonu almak için satmak istiyordum ama şimdi biniyorum bol bol.

    Chiptuning ile hiçbir parça sökülmeden OBD üzerinden aracınız kolayca 150 HP 250 NM özellikli bir 1.4 TSI olabilir, hem de Doğuş'un bunun için istediği 9.000 TL'nin 10'da 1'ine.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Kelimesi kelimesine katılıyorum. ACT için verilecek fazladan 9000 TL para çok anlamsız. Gider 700-800 tl ye yazılım yaptırırım aynı gücü elde ederim. Hemde ACT motorun diğer gereksiz kısımlarıyla uğraşmamış olurum.
  46. #2933
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın Bay Kazım Söylemez,

    1.4 TSI 125 HP 200 NM ile
    1.4 TSI 150 HP 250 NM arasında

    %20 HP güç
    %25 NM tork

    farkı var, ayrıca ACT sistemi de 0,5 litre tasarruf ettiriyor. Bunun için Doğuş yaklaşık 9.000 TL fazla para istiyor, 9.000 TL de 59 litrelik depoda ve 4,68 TL'lik TOTAL 95 oktan benzin fiyatında 32 depo yakıt demek, ben 1 depoyu 2 ayda bitiriyorum, yani 64 ay = 5 yıl 3 ay. Elbette artı güç ve artı tork avantaj, ancak şart değil. 1.4 TSI 125 HP ile önceki aracımdan çok daha atik ve hızlı kalkıyorum, çok daha etkili hızlanıyorum. Otoyolda 150-200 arasında hızlarda gezinecekseniz zaten ACT yüksek hızda devre dışı kalıyor, ayrıca bu güç ve tork da havadan veya sudan gelmiyor, benzinden geliyor. Chiptuning ile aracınız ACT'siz bir 150 HP ve 250 NM kuvvetinde 1.4 TSI motoruna çevirilebilir, bana teklif geldi, hatta hediye edilecekti, ben kabul etmedim, Cam Tavanlı versiyonu almak için satmak istiyordum ama şimdi biniyorum bol bol.

    Chiptuning ile hiçbir parça sökülmeden OBD üzerinden aracınız kolayca 150 HP 250 NM özellikli bir 1.4 TSI olabilir, hem de Doğuş'un bunun için istediği 9.000 TL'nin 10'da 1'ine.

    Adana'dan selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Kelimesi kelimesine katılıyorum. ACT için verilecek fazladan 9000 TL para çok anlamsız. Gider 700-800 tl ye yazılım yaptırırım aynı gücü elde ederim. Hemde ACT motorun diğer gereksiz kısımlarıyla uğraşmamış olurum.

  47. offline
    caghan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    29

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Çok teşekkür ederim taner bey ben yılda 12-13bin km yapan biri olarak benzinli alacağım zaten ancak tabiki yeni cc gelir ise 1.tercihim o olur gelmez ise highline passat.. 3.18i yi şu nedenle sordum yeni motor düşük yakıt tüketimi.. Sevgili lordford size de çok teşekkür ederim ancak her ne kadar kaliteli de olsa skoda markasının bende yarattığı algı vw, bmw, audinin önüne geçemiyor.. Mercedes demiyorum farkındaysanız çünkü bana göre e serisi hariç tasarım olarak gerçekten de hiç güzel bulmuyorum..yani mercedesin s ve e serisi dışında sokakta gördüğüm zaman dönüp bi daha bakmıyorum ve hep bi nedense gözüme garip geliyor.. Mercedes bile olsa dış görünüm bence önemlidir. Evet işte bu olmuş diyemiyorum.. Ancak yeni passata dönüp dönüp defalarca bakıyorum. 3serisi de aynı şekilde.. O yüzden passat kesinlikle olmuş..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  48. #2934
    Çok teşekkür ederim taner bey ben yılda 12-13bin km yapan biri olarak benzinli alacağım zaten ancak tabiki yeni cc gelir ise 1.tercihim o olur gelmez ise highline passat.. 3.18i yi şu nedenle sordum yeni motor düşük yakıt tüketimi.. Sevgili lordford size de çok teşekkür ederim ancak her ne kadar kaliteli de olsa skoda markasının bende yarattığı algı vw, bmw, audinin önüne geçemiyor.. Mercedes demiyorum farkındaysanız çünkü bana göre e serisi hariç tasarım olarak gerçekten de hiç güzel bulmuyorum..yani mercedesin s ve e serisi dışında sokakta gördüğüm zaman dönüp bi daha bakmıyorum ve hep bi nedense gözüme garip geliyor.. Mercedes bile olsa dış görünüm bence önemlidir. Evet işte bu olmuş diyemiyorum.. Ancak yeni passata dönüp dönüp defalarca bakıyorum. 3serisi de aynı şekilde.. O yüzden passat kesinlikle olmuş..


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  49. offline
    caghan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    29

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Bu arada aranıza yeni katılan ve aslında forumu aylar öncesinden takip etmeye başlamış bir üye olarak daha sık görüşmeler ve buluşmalar ayarlanamaz mı? Gerçi kim ne işle meşgul müsait mi .. vb gibi etkenler de mani olabilir ama keyifli olurde zannımca


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. #2935
    Bu arada aranıza yeni katılan ve aslında forumu aylar öncesinden takip etmeye başlamış bir üye olarak daha sık görüşmeler ve buluşmalar ayarlanamaz mı? Gerçi kim ne işle meşgul müsait mi .. vb gibi etkenler de mani olabilir ama keyifli olurde zannımca


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  51. offline
    omega06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    29/05/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    602

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Passat almadan önce yeni bmw 3 serisine ve 4 seriye hayrandım
    Tasarım olarak söylüyorum
    Bir önceki kasa da Tasarımı o kadar beğenmemiştim
    Şimdi hala aynı fikirdeyim
    Ama b8 çıkınca inanamadım çok beğendim Tasarımı
    Ve b8 aldım
    Şimdi bmw fiyat olarak ulaşılmaz hala /320 d
    Ama b8 ulaşılır lüx .
    Almanya'da da öyle deniyor business class fiyat uygun/ MB ve bmw ye göre
    Mühendisliği ile MB e klass ve bmw 3,4,5 serileri hala 2 tık yukarda
    Fiyatları ise 3 tık
    Gerçek bu




    Sent from my iPhone using Tapatalk
  52. #2936
    Passat almadan önce yeni bmw 3 serisine ve 4 seriye hayrandım
    Tasarım olarak söylüyorum
    Bir önceki kasa da Tasarımı o kadar beğenmemiştim
    Şimdi hala aynı fikirdeyim
    Ama b8 çıkınca inanamadım çok beğendim Tasarımı
    Ve b8 aldım
    Şimdi bmw fiyat olarak ulaşılmaz hala /320 d
    Ama b8 ulaşılır lüx .
    Almanya'da da öyle deniyor business class fiyat uygun/ MB ve bmw ye göre
    Mühendisliği ile MB e klass ve bmw 3,4,5 serileri hala 2 tık yukarda
    Fiyatları ise 3 tık
    Gerçek bu




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  53. offline
    caghan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    29

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Kesinlikle katılıyorum caka satmak için zengin değilken kredilerle boğuşarak o markalara ulaşmak yerine ulaşılabilir lüksü tercih etmek endoğrusu


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  54. #2937
    Kesinlikle katılıyorum caka satmak için zengin değilken kredilerle boğuşarak o markalara ulaşmak yerine ulaşılabilir lüksü tercih etmek endoğrusu


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  55. offline
    engn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    04/11/2014
    Yer
    Düzce ,Bodrum
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.489

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    highline araçlarda üretim hatası olduğu için yıl sonuna kadar gelmeyeceği bilgisi aldım.
  56. #2938
    highline araçlarda üretim hatası olduğu için yıl sonuna kadar gelmeyeceği bilgisi aldım.

  57. offline
    caghan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    29

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Üretim hatası değil aslında benim st den aldığım bilgiye göre koltuk firması kaynaklı problemden dolayı sanırım


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  58. #2939
    Üretim hatası değil aslında benim st den aldığım bilgiye göre koltuk firması kaynaklı problemden dolayı sanırım


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  59. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Volkswagen Passat Highline Taner Göde

    Sabah 8 km (işe giderken)
    Akşam 8 km (eve giderken)
    Öğlen 6 km (servis)
    Akşam 6 km (servis)

    Toplam 28 km, günde ortalama gittiğim yol. Bazı durumlarda akşam 8 yerine 16 km yapmak zorunda da kalıyorum. Önceden sadece 8 km gidiyordum, sonra 16 km, şimdi de 28-36 km. Haftada 150, ayda 600 km sadece iş için, kalan 150-200 km de gezme için.
  60. #2940
    Sabah 8 km (işe giderken)
    Akşam 8 km (eve giderken)
    Öğlen 6 km (servis)
    Akşam 6 km (servis)

    Toplam 28 km, günde ortalama gittiğim yol. Bazı durumlarda akşam 8 yerine 16 km yapmak zorunda da kalıyorum. Önceden sadece 8 km gidiyordum, sonra 16 km, şimdi de 28-36 km. Haftada 150, ayda 600 km sadece iş için, kalan 150-200 km de gezme için.