Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Kesinlikle tehlikeli ve zararlı bir durum. Hem görüşü kısıtlayıp trafik kazalarına yol açabilir, hem gözlerinizde problem yaşamanıza sebebiyet verebilir, hem bir kaza anında o camın tuzla buz olması gerekirken parça parça kopmasına ve yaralanmaya sebebiyet verebilir hem de tüm polislere gel bana film cezası kes demiş olursunuz.
Kesinlikle tehlikeli ve zararlı bir durum. Hem görüşü kısıtlayıp trafik kazalarına yol açabilir, hem gözlerinizde problem yaşamanıza sebebiyet verebilir, hem bir kaza anında o camın tuzla buz olması gerekirken parça parça kopmasına ve yaralanmaya sebebiyet verebilir hem de tüm polislere gel bana film cezası kes demiş olursunuz.
Konu Uğur07 tarafından (27 06 2015 Saat 21:50 ) değiştirilmiştir.
İşte tam da bu noktada nano boya koruma devreye giriyor belki ayda yolda bir olur ama olunca da sorunsuz çıkar tabi nano korumanın sayesinde.. Geçmiş olsun hocam sorun olmaz sadece 100-200 lira sıkışmış
İşte tam da bu noktada nano boya koruma devreye giriyor belki ayda yolda bir olur ama olunca da sorunsuz çıkar tabi nano korumanın sayesinde.. Geçmiş olsun hocam sorun olmaz sadece 100-200 lira sıkışmış
merhaba. bir kaç sorum olacak:
passat 1.6 dsg comfort . siyah almayı düşünüyoruz.
kendi sitesinde konfigüre etme yerini bulamadım.
opak renkte siyah var mıdır? yoksa, sedefli derin siyah ücretli midir.?
(metalik renkler 1500 tl imiş)
karartılmış arka camlar ne kadar dır?
navi fiyatı nedir?
anahtarsız giriş ne kadardır?
halı paspas varmı? kauçuk paspas ücretsiz mi?
ince stepnesi nasıl bişeydir?
önerebileceğiniz bişey varmı?
iç döşeme siyah, kahve ve açık bej renk var, bunlardan hangisini alırsak kabin içi kapı ve kokpit vs de bu renklerde mi geliyor yoksa standart siyah mı?
bir arkadaşım da kansas jant önerdi, ama b8 lerde yok sanırım.
17" hangi jantı önerirsiniz.?
teşekkürler.
merhaba. bir kaç sorum olacak:
passat 1.6 dsg comfort . siyah almayı düşünüyoruz.
kendi sitesinde konfigüre etme yerini bulamadım.
opak renkte siyah var mıdır? yoksa, sedefli derin siyah ücretli midir.?
(metalik renkler 1500 tl imiş)
karartılmış arka camlar ne kadar dır?
navi fiyatı nedir?
anahtarsız giriş ne kadardır?
halı paspas varmı? kauçuk paspas ücretsiz mi?
ince stepnesi nasıl bişeydir?
önerebileceğiniz bişey varmı?
iç döşeme siyah, kahve ve açık bej renk var, bunlardan hangisini alırsak kabin içi kapı ve kokpit vs de bu renklerde mi geliyor yoksa standart siyah mı?
bir arkadaşım da kansas jant önerdi, ama b8 lerde yok sanırım.
17" hangi jantı önerirsiniz.?
teşekkürler.
Tıklayın, tecrübeleri görün: https://www.google.com.tr/?gws_rd=ssl#q=zift+margarin
Tıklayın, tecrübeleri görün: https://www.google.com.tr/?gws_rd=ssl#q=zift+margarin
Değerli arkadaşlar merhaba,
Bugün 2015 model HONDA CR-V 1.6 BiTURBO DOHC 16V 160 HP 350 NM 4WD 9-ZF EXECUTIVE Paket (Cam Tavan dahil) Metalik Gümüş siparişi verdim ve 10.000 TL peşinatı yatırdım.
Araç 2 aydan kısa bir süre sonra teslim edilecek. Fiyatı 139.990 TL ve takas işlemine girmedim, ASX'i ya kendim satacağım, ya da ASX'e kendim binip PASSAT'ı satacağım ve kendi isteklerime göre bir PASSAT HIGHLINE sipariş edip gelene kadar ASX'e bineceğim.
![]()
hayırlı olsun, bu kadar özelliğe göre fiyatı makul bile sayılır.
yalnız teknik detayları incelerken birşey dikkatimi çekti, 160 hp ilk bakışda etkileci duruyor ama aracın gücü ağırlığın altında kaybolmuş resmen,
aracın 10,5 sn olan 0-100 hızlanması 160 hp bir araca göre daha iyi olmalıydı, en azından 10 sn nin altında bir performans beklerdim honda dan (130 hp qashqai 0-100: 10,5 sn)
cr-v nin ağırlığı 1728 kg ve 1 ton ağırlığa yaklaşık 93 hp güç düşüyor, kullandığım araç olan Q5 de (1895 kg 177 hp) 1 tona düşen beygir gücü 93 hp ama Q5 in 0-100 hızlanması
9 sn yani 1.5 saniye gibi ciddi bir fark var.
ya audi gücü yola aktarmasını gerçekden iyi beceriyor, yada hondanın bu konuda alması gereken çok yol var![]()
Değerli arkadaşlar merhaba,
Bugün 2015 model HONDA CR-V 1.6 BiTURBO DOHC 16V 160 HP 350 NM 4WD 9-ZF EXECUTIVE Paket (Cam Tavan dahil) Metalik Gümüş siparişi verdim ve 10.000 TL peşinatı yatırdım.
Araç 2 aydan kısa bir süre sonra teslim edilecek. Fiyatı 139.990 TL ve takas işlemine girmedim, ASX'i ya kendim satacağım, ya da ASX'e kendim binip PASSAT'ı satacağım ve kendi isteklerime göre bir PASSAT HIGHLINE sipariş edip gelene kadar ASX'e bineceğim.
![]()
hayırlı olsun, bu kadar özelliğe göre fiyatı makul bile sayılır.
yalnız teknik detayları incelerken birşey dikkatimi çekti, 160 hp ilk bakışda etkileci duruyor ama aracın gücü ağırlığın altında kaybolmuş resmen,
aracın 10,5 sn olan 0-100 hızlanması 160 hp bir araca göre daha iyi olmalıydı, en azından 10 sn nin altında bir performans beklerdim honda dan (130 hp qashqai 0-100: 10,5 sn)
cr-v nin ağırlığı 1728 kg ve 1 ton ağırlığa yaklaşık 93 hp güç düşüyor, kullandığım araç olan Q5 de (1895 kg 177 hp) 1 tona düşen beygir gücü 93 hp ama Q5 in 0-100 hızlanması
9 sn yani 1.5 saniye gibi ciddi bir fark var.
ya audi gücü yola aktarmasını gerçekden iyi beceriyor, yada hondanın bu konuda alması gereken çok yol var![]()
1.5 saniye az bir fark değil ama bence aradaki farkların temelinde şanzıman,vites aralıkları ve q5 in 2.0 motora sahip olması yatıyor.hayırlı olsun, bu kadar özelliğe göre fiyatı makul bile sayılır.
yalnız teknik detayları incelerken birşey dikkatimi çekti, 160 hp ilk bakışda etkileci duruyor ama aracın gücü ağırlığın altında kaybolmuş resmen,
aracın 10,5 sn olan 0-100 hızlanması 160 hp bir araca göre daha iyi olmalıydı, en azından 10 sn nin altında bir performans beklerdim honda dan (130 hp qashqai 0-100: 10,5 sn)
cr-v nin ağırlığı 1728 kg ve 1 ton ağırlığa yaklaşık 93 hp güç düşüyor, kullandığım araç olan Q5 de (1895 kg 177 hp) 1 tona düşen beygir gücü 93 hp ama Q5 in 0-100 hızlanması
9 sn yani 1.5 saniye gibi ciddi bir fark var.
ya audi gücü yola aktarmasını gerçekden iyi beceriyor, yada hondanın bu konuda alması gereken çok yol var![]()
1.5 saniye az bir fark değil ama bence aradaki farkların temelinde şanzıman,vites aralıkları ve q5 in 2.0 motora sahip olması yatıyor.hayırlı olsun, bu kadar özelliğe göre fiyatı makul bile sayılır.
yalnız teknik detayları incelerken birşey dikkatimi çekti, 160 hp ilk bakışda etkileci duruyor ama aracın gücü ağırlığın altında kaybolmuş resmen,
aracın 10,5 sn olan 0-100 hızlanması 160 hp bir araca göre daha iyi olmalıydı, en azından 10 sn nin altında bir performans beklerdim honda dan (130 hp qashqai 0-100: 10,5 sn)
cr-v nin ağırlığı 1728 kg ve 1 ton ağırlığa yaklaşık 93 hp güç düşüyor, kullandığım araç olan Q5 de (1895 kg 177 hp) 1 tona düşen beygir gücü 93 hp ama Q5 in 0-100 hızlanması
9 sn yani 1.5 saniye gibi ciddi bir fark var.
ya audi gücü yola aktarmasını gerçekden iyi beceriyor, yada hondanın bu konuda alması gereken çok yol var![]()
1.5 saniye az bir fark değil ama bence aradaki farkların temelinde şanzıman,vites aralıkları ve q5 in 2.0 motora sahip olması yatıyor.
güç ağırlık oranı iki aracında aynı, aradaki farkın temelinde mühendislik var, bu çok açık.
Eğer 2.0 motor avantaj olsaydı 2000 cc accordlar 1.4 passatlara geçilmezdi![]()
Konu SARICA tarafından (28 06 2015 Saat 20:50 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: imla
1.5 saniye az bir fark değil ama bence aradaki farkların temelinde şanzıman,vites aralıkları ve q5 in 2.0 motora sahip olması yatıyor.
güç ağırlık oranı iki aracında aynı, aradaki farkın temelinde mühendislik var, bu çok açık.
Eğer 2.0 motor avantaj olsaydı 2000 cc accordlar 1.4 passatlara geçilmezdi![]()
2.0 motoru bence yanlış yorumluyorsunuz. verimliliğin ilk kuralı ton başına düşen yüksek güç ve bu gücü yola en verimli şekilde yola aktarmak.Orda turbo faktörü var amaBenim esas söylemek istediğim 2.0 motorun tork gücü ve beygir tork eğrisini çok daha aktif kullanabilmesi
aşağıda verdiğim örnekteki gibi passat 2.0 motor olduğu halde 1.6 megane dan hızlı değil. ama passat da 140 değilde 177 hp lik motor olsa meganın hiç şansı olmaz.
Aynı şekilde 160 hp olan c-rv de aşırı ağır (1728 kg) olduğu için 130 hp lik qashqai den hızlı değil.
passat 2.0 tdi dsg 140 hp 320 nm 0-100:9,8 sn (1560 kg)
megane 1.6 dci edc 130 hp 320 nm 0-100:9,8 sn (1320 kg)
2.0 motoru bence yanlış yorumluyorsunuz. verimliliğin ilk kuralı ton başına düşen yüksek güç ve bu gücü yola en verimli şekilde yola aktarmak.Orda turbo faktörü var amaBenim esas söylemek istediğim 2.0 motorun tork gücü ve beygir tork eğrisini çok daha aktif kullanabilmesi
aşağıda verdiğim örnekteki gibi passat 2.0 motor olduğu halde 1.6 megane dan hızlı değil. ama passat da 140 değilde 177 hp lik motor olsa meganın hiç şansı olmaz.
Aynı şekilde 160 hp olan c-rv de aşırı ağır (1728 kg) olduğu için 130 hp lik qashqai den hızlı değil.
passat 2.0 tdi dsg 140 hp 320 nm 0-100:9,8 sn (1560 kg)
megane 1.6 dci edc 130 hp 320 nm 0-100:9,8 sn (1320 kg)
ben dün sipariş verdim İstanbul kesinlikle olmasın dedim london olarak verdiler siparişi ek ücret yok.
ben dün sipariş verdim İstanbul kesinlikle olmasın dedim london olarak verdiler siparişi ek ücret yok.
arkadaşlar bir sorum olacaktı opsiyon olarak sürüş profil seçimi ve front assist işe yarar mı yoksa gereksiz mi? ne dersiniz fiyatları uygun gibi
arkadaşlar bir sorum olacaktı opsiyon olarak sürüş profil seçimi ve front assist işe yarar mı yoksa gereksiz mi? ne dersiniz fiyatları uygun gibi
neden london u kaldırmışlar comft. dan bilginiz varmı ? opsiyon listesine konulacakmıymış jant tekrar ? istanbul un tipi çok kötü gerçekten aracınız hayırlı olsun bu arada..
neden london u kaldırmışlar comft. dan bilginiz varmı ? opsiyon listesine konulacakmıymış jant tekrar ? istanbul un tipi çok kötü gerçekten aracınız hayırlı olsun bu arada..
Gecen bi araba gordum balikesir tarafinda, TDI b8 passat sunroof ve farlar ile tamamen bi higline görünümü mantikli secimmerak edenler için arka farlardan anladim Comfort olduğunu onu ayrı arkasi ayri
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Gecen bi araba gordum balikesir tarafinda, TDI b8 passat sunroof ve farlar ile tamamen bi higline görünümü mantikli secimmerak edenler için arka farlardan anladim Comfort olduğunu onu ayrı arkasi ayri
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
sağolasın. nedenini bilmiyorum ama opsiyon listesinde london vardı ve eklediler. ekstra ücret yok siparişi geçtiler. bence de istanbul jant berbat hatta london yokur diye biliyodum bende dartford jant ekletecektim ama london jant varmış iyi oldu.
sağolasın. nedenini bilmiyorum ama opsiyon listesinde london vardı ve eklediler. ekstra ücret yok siparişi geçtiler. bence de istanbul jant berbat hatta london yokur diye biliyodum bende dartford jant ekletecektim ama london jant varmış iyi oldu.
Hocam bence bu janttan vw elinde çok sayıda vardı. Biz bunları napalım dediler… Adını İstanbul koyup Türklere iteleyelim dediler. London ve İstanbul karşılaştırınca çoğu insan London diyor. Bunu Doğuş ya da VW de düşünemez miydi? Bana çok garip geliyor. Garip gelince de böyle düşünüyorum.sağolasın. nedenini bilmiyorum ama opsiyon listesinde london vardı ve eklediler. ekstra ücret yok siparişi geçtiler. bence de istanbul jant berbat hatta london yokur diye biliyodum bende dartford jant ekletecektim ama london jant varmış iyi oldu.
Bazı arkadaşlar ücrestsiz olarak siparişte değiştirdiklerini söylediler. Dün Konya bayi de İstanbul istemem London olsun dedim. 750 tl fark olur dediler. Bayiden bayiye de fark mı var anlamadım ki. Böyle saçmalık görmedim .Resmen Passat almayalım diye uğraşıyorlar. Dün Renault Kadjar'a baktım. Gayet güzel bir araç olmuş. VW'e kızgın olunca aklım ona gitti. Her an fikrim değişebilir![]()
Hocam bence bu janttan vw elinde çok sayıda vardı. Biz bunları napalım dediler… Adını İstanbul koyup Türklere iteleyelim dediler. London ve İstanbul karşılaştırınca çoğu insan London diyor. Bunu Doğuş ya da VW de düşünemez miydi? Bana çok garip geliyor. Garip gelince de böyle düşünüyorum.sağolasın. nedenini bilmiyorum ama opsiyon listesinde london vardı ve eklediler. ekstra ücret yok siparişi geçtiler. bence de istanbul jant berbat hatta london yokur diye biliyodum bende dartford jant ekletecektim ama london jant varmış iyi oldu.
Bazı arkadaşlar ücrestsiz olarak siparişte değiştirdiklerini söylediler. Dün Konya bayi de İstanbul istemem London olsun dedim. 750 tl fark olur dediler. Bayiden bayiye de fark mı var anlamadım ki. Böyle saçmalık görmedim .Resmen Passat almayalım diye uğraşıyorlar. Dün Renault Kadjar'a baktım. Gayet güzel bir araç olmuş. VW'e kızgın olunca aklım ona gitti. Her an fikrim değişebilir![]()
st lerin bazıları bilgisiz gerçekten evet +750 diyor ama İstanbul jant içinde -750 tl yani fiyat farkı yok çünkü elimde sipariş formu var o yüzden
st lerin bazıları bilgisiz gerçekten evet +750 diyor ama İstanbul jant içinde -750 tl yani fiyat farkı yok çünkü elimde sipariş formu var o yüzden
selamun aleykum bısey soracam sana baskan
ben yarım saat once bı passata araba ıle surttum park ederken arka sol tamponda boya kalktı ama fazla yok sizce servis ne kadar yapar?
ben yarım saat once bı passata araba ıle surttum park ederken arka sol tamponda boya kalktı ama fazla yok sizce servis ne kadar yapar?
Aleyküm Selam. Sor genç arkadaşım.
Öncelikle geçmiş olsun. Yetkili servis tamponu komple boyayabilir. Boya işçiliği 2 yıl önce 250 TL'ydi, bir de sarf malzemelerinin masrafları var, 500 TL'den merhaba derlerse şaşırma. Auto King gibi küçük onarım ve boyasız göçük giderme yerleri ya da yetkili servisin yapmak istemediği küçük çapta (lokal) boyaya elbet daha az para ödersiniz ama araç sahibi (eğer siz değilseniz) bunu kabul eder mi, bilinmez.
Aleyküm Selam. Sor genç arkadaşım.
Öncelikle geçmiş olsun. Yetkili servis tamponu komple boyayabilir. Boya işçiliği 2 yıl önce 250 TL'ydi, bir de sarf malzemelerinin masrafları var, 500 TL'den merhaba derlerse şaşırma. Auto King gibi küçük onarım ve boyasız göçük giderme yerleri ya da yetkili servisin yapmak istemediği küçük çapta (lokal) boyaya elbet daha az para ödersiniz ama araç sahibi (eğer siz değilseniz) bunu kabul eder mi, bilinmez.
Merhaba arkadaşım,merhaba. bir kaç sorum olacak:
passat 1.6 dsg comfort . siyah almayı düşünüyoruz.
kendi sitesinde konfigüre etme yerini bulamadım.
opak renkte siyah var mıdır? yoksa, sedefli derin siyah ücretli midir.?
(metalik renkler 1500 tl imiş)
karartılmış arka camlar ne kadar dır?
navi fiyatı nedir?
anahtarsız giriş ne kadardır?
halı paspas varmı? kauçuk paspas ücretsiz mi?
ince stepnesi nasıl bişeydir?
önerebileceğiniz bişey varmı?
iç döşeme siyah, kahve ve açık bej renk var, bunlardan hangisini alırsak kabin içi kapı ve kokpit vs de bu renklerde mi geliyor yoksa standart siyah mı?
bir arkadaşım da kansas jant önerdi, ama b8 lerde yok sanırım.
17" hangi jantı önerirsiniz.?
teşekkürler.
VW Passat'ı Doğuş'un sitesinde artık konfigüre edemiyorsunuz. Doğuş'un bayilerde sıfır Passat bulursanız kendinizi şanslı saymanızı düşündürecek satış politikası var.
Opak Siyah yok, Opak sadece Saf Beyaz ve Ürano Gri var, siyah için Sedefli Derin Siyah almanız gerekiyor, 1.500 TL farkla alabilirsiniz.
Karartılmış arka camlar 520 TL + ÖTV + KDV
Anahtarsız giriş 780 TL + ÖTV + KDV
Halı paspas standart, kauçuk paspas ücretli, bazı bayiler B7'lerin Doğuş ürünü kauçuk paspasları B8 alana "hediye" ediyor, ben orijinal B8 kauçuk paspası aldım.
İnce stepne maksimum 80 km/h ve azami 50 km menzile sahip, lastikçiye götürecek kadar nefesi olan dar bir lastik. Trendline'da tam boy çelik, Highline'da tam boy hafif alaşım jant bulunuyor, Comfortline'da ince stepne var ama buna karşı bagaj tabanı gözle görünür daha alçak.
Önereceğim: gerçekten 31.000 TL farkla 1.6 TDI 7-DSG almanız gerekiyor mu? 1.4 TSI 125 HP de çok güzel bir motor, 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim, DSG zevk meselesi tabi. Özel sipariş edecekseniz Cam Tavan ve Katlanır Ayna şiddetle öneririm.
İç kabin kahverengi benim tarzım değil, asla almam, siyah piyasa standardı, bej ise ferah ve üst seviye havasına sahip, benimki bej.
B8'de Kansas jant yok tabi ki, onun yerine Dartford var, alacaksanız 17" London öneriyorum, başka bir şey önermiyorum.
Hoşçakalın,
Merhaba arkadaşım,merhaba. bir kaç sorum olacak:
passat 1.6 dsg comfort . siyah almayı düşünüyoruz.
kendi sitesinde konfigüre etme yerini bulamadım.
opak renkte siyah var mıdır? yoksa, sedefli derin siyah ücretli midir.?
(metalik renkler 1500 tl imiş)
karartılmış arka camlar ne kadar dır?
navi fiyatı nedir?
anahtarsız giriş ne kadardır?
halı paspas varmı? kauçuk paspas ücretsiz mi?
ince stepnesi nasıl bişeydir?
önerebileceğiniz bişey varmı?
iç döşeme siyah, kahve ve açık bej renk var, bunlardan hangisini alırsak kabin içi kapı ve kokpit vs de bu renklerde mi geliyor yoksa standart siyah mı?
bir arkadaşım da kansas jant önerdi, ama b8 lerde yok sanırım.
17" hangi jantı önerirsiniz.?
teşekkürler.
VW Passat'ı Doğuş'un sitesinde artık konfigüre edemiyorsunuz. Doğuş'un bayilerde sıfır Passat bulursanız kendinizi şanslı saymanızı düşündürecek satış politikası var.
Opak Siyah yok, Opak sadece Saf Beyaz ve Ürano Gri var, siyah için Sedefli Derin Siyah almanız gerekiyor, 1.500 TL farkla alabilirsiniz.
Karartılmış arka camlar 520 TL + ÖTV + KDV
Anahtarsız giriş 780 TL + ÖTV + KDV
Halı paspas standart, kauçuk paspas ücretli, bazı bayiler B7'lerin Doğuş ürünü kauçuk paspasları B8 alana "hediye" ediyor, ben orijinal B8 kauçuk paspası aldım.
İnce stepne maksimum 80 km/h ve azami 50 km menzile sahip, lastikçiye götürecek kadar nefesi olan dar bir lastik. Trendline'da tam boy çelik, Highline'da tam boy hafif alaşım jant bulunuyor, Comfortline'da ince stepne var ama buna karşı bagaj tabanı gözle görünür daha alçak.
Önereceğim: gerçekten 31.000 TL farkla 1.6 TDI 7-DSG almanız gerekiyor mu? 1.4 TSI 125 HP de çok güzel bir motor, 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim, DSG zevk meselesi tabi. Özel sipariş edecekseniz Cam Tavan ve Katlanır Ayna şiddetle öneririm.
İç kabin kahverengi benim tarzım değil, asla almam, siyah piyasa standardı, bej ise ferah ve üst seviye havasına sahip, benimki bej.
B8'de Kansas jant yok tabi ki, onun yerine Dartford var, alacaksanız 17" London öneriyorum, başka bir şey önermiyorum.
Hoşçakalın,
Türkiye'de Assist olarak işe yarar tek sistemin Rear Assist (Geri Görüş Kamerası) olduğunu tekrarlarım. Bu Assist sistemleri herkesin trafik kurallarına uyacağı ve yolların, çizgilerin, trafik işaretlerinin nizami olduğu esasına göre dayanıyor. Birisi önünüze makas atarsa, yoldaki çizgiler solmuşsa, kör noktadaki araç sensörlerin algılayamayacağı şekilde zigzag çizerse, en kral Assist sistemi işe yaramaz. Klima, Hava Yastığı, ABS-ESP, Xenon/LED Farlar gibi elle tutulur ve işe yarar sistemler 30 yıl geride giden Türk trafik ortamına daha uygun.arkadaşlar bir sorum olacaktı opsiyon olarak sürüş profil seçimi ve front assist işe yarar mı yoksa gereksiz mi? ne dersiniz fiyatları uygun gibi
Makyajsız bir CC gördüm ve araçta Şerit Takip Asistanı var ve bunu satan galerici BİLMİYOR, en iyi ve en gelişmiş Assist sistemi onu kullanan veya satan kişinin tahsili kadar iyidir. Emniyet kemerini "sıkıyor" diye takmayıp "TOKA" (!!!)" takanların forumda dahi aramızda bulunduğu gerçeğinden yola çıkarsanız Türkiye'de bu otomobilleri alan, kullanan ve garantisi bitmeye yakın "DAHA FULLÜ YOK" ve "TÜRKİYE'DE TEK" diyerek satanların bırakın Assist sistemleri, bu sistemi devre dışı bırakacak şekilde makas atmadıklarını nereden biliyorsunuz. Vatandaş AZ YAKSIN AMA FİYAKALI OLSUN diyor, "HIGHLINE'e vereceğim fiyat farkını TDI'ye veririm, popom değil, cüzdanım rahat etsin" diyor.
Olaya buradan bakın. Assist sistemleri, HIGHLINE, emniyet kemerleri.... sevgili arkadaşım, hepsi ancak onu kullananın neyi kullandığını ve nasıl kullanmasını bilip bilmediği ile ilgilidir.
Türkiye'de Assist olarak işe yarar tek sistemin Rear Assist (Geri Görüş Kamerası) olduğunu tekrarlarım. Bu Assist sistemleri herkesin trafik kurallarına uyacağı ve yolların, çizgilerin, trafik işaretlerinin nizami olduğu esasına göre dayanıyor. Birisi önünüze makas atarsa, yoldaki çizgiler solmuşsa, kör noktadaki araç sensörlerin algılayamayacağı şekilde zigzag çizerse, en kral Assist sistemi işe yaramaz. Klima, Hava Yastığı, ABS-ESP, Xenon/LED Farlar gibi elle tutulur ve işe yarar sistemler 30 yıl geride giden Türk trafik ortamına daha uygun.arkadaşlar bir sorum olacaktı opsiyon olarak sürüş profil seçimi ve front assist işe yarar mı yoksa gereksiz mi? ne dersiniz fiyatları uygun gibi
Makyajsız bir CC gördüm ve araçta Şerit Takip Asistanı var ve bunu satan galerici BİLMİYOR, en iyi ve en gelişmiş Assist sistemi onu kullanan veya satan kişinin tahsili kadar iyidir. Emniyet kemerini "sıkıyor" diye takmayıp "TOKA" (!!!)" takanların forumda dahi aramızda bulunduğu gerçeğinden yola çıkarsanız Türkiye'de bu otomobilleri alan, kullanan ve garantisi bitmeye yakın "DAHA FULLÜ YOK" ve "TÜRKİYE'DE TEK" diyerek satanların bırakın Assist sistemleri, bu sistemi devre dışı bırakacak şekilde makas atmadıklarını nereden biliyorsunuz. Vatandaş AZ YAKSIN AMA FİYAKALI OLSUN diyor, "HIGHLINE'e vereceğim fiyat farkını TDI'ye veririm, popom değil, cüzdanım rahat etsin" diyor.
Olaya buradan bakın. Assist sistemleri, HIGHLINE, emniyet kemerleri.... sevgili arkadaşım, hepsi ancak onu kullananın neyi kullandığını ve nasıl kullanmasını bilip bilmediği ile ilgilidir.
teşekkürler,Merhaba arkadaşım,
VW Passat'ı Doğuş'un sitesinde artık konfigüre edemiyorsunuz. Doğuş'un bayilerde sıfır Passat bulursanız kendinizi şanslı saymanızı düşündürecek satış politikası var.
Opak Siyah yok, Opak sadece Saf Beyaz ve Ürano Gri var, siyah için Sedefli Derin Siyah almanız gerekiyor, 1.500 TL farkla alabilirsiniz.
Karartılmış arka camlar 520 TL + ÖTV + KDV
Anahtarsız giriş 780 TL + ÖTV + KDV
Halı paspas standart, kauçuk paspas ücretli, bazı bayiler B7'lerin Doğuş ürünü kauçuk paspasları B8 alana "hediye" ediyor, ben orijinal B8 kauçuk paspası aldım.
İnce stepne maksimum 80 km/h ve azami 50 km menzile sahip, lastikçiye götürecek kadar nefesi olan dar bir lastik. Trendline'da tam boy çelik, Highline'da tam boy hafif alaşım jant bulunuyor, Comfortline'da ince stepne var ama buna karşı bagaj tabanı gözle görünür daha alçak.
Önereceğim: gerçekten 31.000 TL farkla 1.6 TDI 7-DSG almanız gerekiyor mu? 1.4 TSI 125 HP de çok güzel bir motor, 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim, DSG zevk meselesi tabi. Özel sipariş edecekseniz Cam Tavan ve Katlanır Ayna şiddetle öneririm.
İç kabin kahverengi benim tarzım değil, asla almam, siyah piyasa standardı, bej ise ferah ve üst seviye havasına sahip, benimki bej.
B8'de Kansas jant yok tabi ki, onun yerine Dartford var, alacaksanız 17" London öneriyorum, başka bir şey önermiyorum.
Hoşçakalın,
bende fusiondan sonra avensis var , memnunum.
psst'ı bacanak için alacağız. yıllardır dizel kullanır, dizelden şaşmaz. belki otomatikten vazgeçebilir ama, yüzü veren 120 yi de verir.
bahsettiğin 85bin lira civarı için yeni mondeo style dizel belki düşünülebilir ama donanımına rağmen 2.el piyasası mimli olduğu için ağzıyla kuş tutsa almayız.
yeni gelecek olan skoda süperb style de aynı şekilde. aslında yeni gelecek avensis dizel aklındaydı ama 2009 modelin makyajın makyajlanmışı olduğu için vazgeçti.
.
sipariş verirken halı yerine kauçuk paspas mı istemek lazım. yoksa sonradan mı kauçuk paspas ücretli alınıyor?
Rear Assist (Geri Görüş Kamerası) , Cam Tavan ve Katlanır Ayna opsiyon fiyatları nedir ?
586 litre bagaj hacmi ? comfortline de 600 litre felan mı?
dsg sorunları giderildi mi ?
aracı kışlık lastiklerle istersek patlamaya dirençli olmaz mı?
standartında bulunan Görsel park desteği nasıl bişey.
Konu lordford tarafından (29 06 2015 Saat 09:48 ) değiştirilmiştir.
teşekkürler,Merhaba arkadaşım,
VW Passat'ı Doğuş'un sitesinde artık konfigüre edemiyorsunuz. Doğuş'un bayilerde sıfır Passat bulursanız kendinizi şanslı saymanızı düşündürecek satış politikası var.
Opak Siyah yok, Opak sadece Saf Beyaz ve Ürano Gri var, siyah için Sedefli Derin Siyah almanız gerekiyor, 1.500 TL farkla alabilirsiniz.
Karartılmış arka camlar 520 TL + ÖTV + KDV
Anahtarsız giriş 780 TL + ÖTV + KDV
Halı paspas standart, kauçuk paspas ücretli, bazı bayiler B7'lerin Doğuş ürünü kauçuk paspasları B8 alana "hediye" ediyor, ben orijinal B8 kauçuk paspası aldım.
İnce stepne maksimum 80 km/h ve azami 50 km menzile sahip, lastikçiye götürecek kadar nefesi olan dar bir lastik. Trendline'da tam boy çelik, Highline'da tam boy hafif alaşım jant bulunuyor, Comfortline'da ince stepne var ama buna karşı bagaj tabanı gözle görünür daha alçak.
Önereceğim: gerçekten 31.000 TL farkla 1.6 TDI 7-DSG almanız gerekiyor mu? 1.4 TSI 125 HP de çok güzel bir motor, 50 litre ile şehiriçinde 700 km gittim, DSG zevk meselesi tabi. Özel sipariş edecekseniz Cam Tavan ve Katlanır Ayna şiddetle öneririm.
İç kabin kahverengi benim tarzım değil, asla almam, siyah piyasa standardı, bej ise ferah ve üst seviye havasına sahip, benimki bej.
B8'de Kansas jant yok tabi ki, onun yerine Dartford var, alacaksanız 17" London öneriyorum, başka bir şey önermiyorum.
Hoşçakalın,
bende fusiondan sonra avensis var , memnunum.
psst'ı bacanak için alacağız. yıllardır dizel kullanır, dizelden şaşmaz. belki otomatikten vazgeçebilir ama, yüzü veren 120 yi de verir.
bahsettiğin 85bin lira civarı için yeni mondeo style dizel belki düşünülebilir ama donanımına rağmen 2.el piyasası mimli olduğu için ağzıyla kuş tutsa almayız.
yeni gelecek olan skoda süperb style de aynı şekilde. aslında yeni gelecek avensis dizel aklındaydı ama 2009 modelin makyajın makyajlanmışı olduğu için vazgeçti.
.
sipariş verirken halı yerine kauçuk paspas mı istemek lazım. yoksa sonradan mı kauçuk paspas ücretli alınıyor?
Rear Assist (Geri Görüş Kamerası) , Cam Tavan ve Katlanır Ayna opsiyon fiyatları nedir ?
586 litre bagaj hacmi ? comfortline de 600 litre felan mı?
dsg sorunları giderildi mi ?
aracı kışlık lastiklerle istersek patlamaya dirençli olmaz mı?
standartında bulunan Görsel park desteği nasıl bişey.
Arkadaşlar slm
hf sonu yeni aracımı teslim alıcam b8 comfort .
önceki aracımda 11 yıl sorunsuz kullandığım Ziebart kaput filmini yeni aracıma da yaptırmayı planlıyorum. 3 Seçenek var 45/60/tüm kaput . Tercihim 60 cm gibi.
başka marka /3m/llumar ve Ankara için uygulama merkezi ve fiyat bilgisi olan var mi acaba
sık seyahat nedeni ile film benim için önemli
teşekkür ederim
Arkadaşlar slm
hf sonu yeni aracımı teslim alıcam b8 comfort .
önceki aracımda 11 yıl sorunsuz kullandığım Ziebart kaput filmini yeni aracıma da yaptırmayı planlıyorum. 3 Seçenek var 45/60/tüm kaput . Tercihim 60 cm gibi.
başka marka /3m/llumar ve Ankara için uygulama merkezi ve fiyat bilgisi olan var mi acaba
sık seyahat nedeni ile film benim için önemli
teşekkür ederim