Hocam sınırımın en üst seviyesine çıktım. Ayrıca DSG ve ACT beraber olarak çok sıcak gelmiyor bana. Forumlardaki yorumlara baktığımda diğer arkadaşların görüşleride beni destekliyor. 1.4 DSG 125 HP en mantıklısı gibi geliyor bana.
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Racechip.com sitesinden 1.4 ve 1.6 motor seçeneklerini seçip bir inceleyin B7 için adamlar en az 30 bg arttırıyor yakıt tasarufuda ekstra,
B8 için 120 beygiri 148 beygire çıkartıyor Yeni ürün %30 %35 performans artışı artı yakıt tasarrufu 490 €
VW servisinde de taktırabili sin....
Hal böyleyken 150 beygir olması düşündürücü ,
Strateji geregi hem silindir kapatsın hem 150 beygir olsun bide suna bir reklam filmi cekelim...
Tabi duygularınıza yenik düşersek herşey duygusal sonuçta...
Yukarıda arkadaşlar act motorun farklı olduğunu örnekle belirtmişler. Tartışmaya gerek yok. Kendi aracımdan örnek vereyim. 2.0 TSi 200 PS. Bir sonraki motor mekanik olarak ufak değişiklikle ve doğal olarak yazılımla 210 PS yapıldı. Şimdi aynı motor teni passatla 220 PS yapıldı. Sadece yazılım değişmiş olabilir. Benim Aracımda ekstra agresif olmayan yazılım var. 260 ps üstü bir değerde. Ama araç çok zorlanmasın, ısınmadın diye aynı motorlu Audi S3lerin orjinal intercooler'ı var araçta. Bu motorlu golfere GTI deniyor. Bu motorun aynısı golf R ve scirocco R sa kullanılıyor onlarda ilk çıktıklarını 270 PS di. Şimdi 300 PS civarında. Turbo ları farklı. Audi S3de aynı motor ve turbo var, intercooler farklı. Ama hep konuşurken bu araçların motorları aynı sadece yazılım farklı gibi konuşuyoruz oysa detaylara tam aynı değiller.
Eski 105 PS lik 1.6 araçlar atmosferik motorlardı. Ardından gelen 115 PS lik fsi larda atmosferikti. Bu araçlara yazılımla 3-5 PS den başka güç artışı sağlayamazsınız.
Konu gokalp tarafından (27 02 2015 Saat 11:11 ) değiştirilmiştir.
Racechip.com sitesinden 1.4 ve 1.6 motor seçeneklerini seçip bir inceleyin B7 için adamlar en az 30 bg arttırıyor yakıt tasarufuda ekstra,
B8 için 120 beygiri 148 beygire çıkartıyor Yeni ürün %30 %35 performans artışı artı yakıt tasarrufu 490 €
VW servisinde de taktırabili sin....
Hal böyleyken 150 beygir olması düşündürücü ,
Strateji geregi hem silindir kapatsın hem 150 beygir olsun bide suna bir reklam filmi cekelim...
Tabi duygularınıza yenik düşersek herşey duygusal sonuçta...
Yukarıda arkadaşlar act motorun farklı olduğunu örnekle belirtmişler. Tartışmaya gerek yok. Kendi aracımdan örnek vereyim. 2.0 TSi 200 PS. Bir sonraki motor mekanik olarak ufak değişiklikle ve doğal olarak yazılımla 210 PS yapıldı. Şimdi aynı motor teni passatla 220 PS yapıldı. Sadece yazılım değişmiş olabilir. Benim Aracımda ekstra agresif olmayan yazılım var. 260 ps üstü bir değerde. Ama araç çok zorlanmasın, ısınmadın diye aynı motorlu Audi S3lerin orjinal intercooler'ı var araçta. Bu motorlu golfere GTI deniyor. Bu motorun aynısı golf R ve scirocco R sa kullanılıyor onlarda ilk çıktıklarını 270 PS di. Şimdi 300 PS civarında. Turbo ları farklı. Audi S3de aynı motor ve turbo var, intercooler farklı. Ama hep konuşurken bu araçların motorları aynı sadece yazılım farklı gibi konuşuyoruz oysa detaylara tam aynı değiller.
Eski 105 PS lik 1.6 araçlar atmosferik motorlardı. Ardından gelen 115 PS lik fsi larda atmosferikti. Bu araçlara yazılımla 3-5 PS den başka güç artışı sağlayamazsınız.
Hocam sınırımın en üst seviyesine çıktım. Ayrıca DSG ve ACT beraber olarak çok sıcak gelmiyor bana. Forumlardaki yorumlara baktığımda diğer arkadaşların görüşleride beni destekliyor. 1.4 DSG 125 HP en mantıklısı gibi geliyor bana.
Konu erginelli tarafından (27 02 2015 Saat 11:19 ) değiştirilmiştir.
Hocam sınırımın en üst seviyesine çıktım. Ayrıca DSG ve ACT beraber olarak çok sıcak gelmiyor bana. Forumlardaki yorumlara baktığımda diğer arkadaşların görüşleride beni destekliyor. 1.4 DSG 125 HP en mantıklısı gibi geliyor bana.
24 şubat salı günü sipariş verdim. 2 gündür. siparişiniz üreticiye iletildi yazıyordu. bugün siparişiniz üretime planlandı yazıyor, mayıs sonu teslim diyordu. daha erken gelecek sanırım![]()
24 şubat salı günü sipariş verdim. 2 gündür. siparişiniz üreticiye iletildi yazıyordu. bugün siparişiniz üretime planlandı yazıyor, mayıs sonu teslim diyordu. daha erken gelecek sanırım![]()
Şöyle ki;
- Öncelikle ön bilgi olarak veriyorum. Turbo, motor çalıştırmadan itibaren sürekli olarak devrededir. ACT motor için 1500 d/d da azami tork değeri olan 250 Nm torku alırsınız. Motor 1000 d/d da belki de 200 Nm tork üretiyordur. Emin olmak için tork eğrisine bakmak gerekir.
- Bildiğiniz gibi DSG programı gereği (S Modu hariç) yakıt tasarrufu yapmak için sürekli düşük devir yüksek vites ile sürüş yaptırır.
- ACT taknolojisinde ise, 100 nm altındaki tork ihtiyacında motor 2 silindire düşer. Yani bir bakıma ayağınızı her gaz pedalından çekişinizde program tork ihtiyacı olmadığını değerlendirerek motoru 2 silindire düşürüyor.
- Örneğin şehir içinde 4. vitesde sabit hızda seyrederken ayağınızı gazdan çektiniz ve motor 2 silindire düştü diyelim. 2 silindire düşme ile beraber zaten bir güç kaybı oluştu. Yola devam etmek için gaza tekrar yumuşak basarsanız, vites 4 de kalmaya devam ederken motor titremeye başlıyor. Bu durumdan kurtulmak için gaza biraz yüklenirseniz, bu defa motor 4 silindire geçerken vites de genellikle bir alt vitese düşüyor. Tam bu anda sözde mili saniyeler içerisinde çalışan ve hissedilmemesi gereken ACT vites küçültme ile çakışıyor ve sarsıntı ve kararsızlık yaşanıyor. Bu sorun özellikle 2 ve 3'üncü vitesler arasındaki geçişlerde daha bariz hissediliyor.
- Ancak uzun yolda 7'inci vitesde hızını almış otomobilde ayağınızı gazdan çektiğinizde motor 2 silindire düşşe bile, otomobil momentumunu aldığı için hiçbir sorun olmuyor.
- ACT motorda manuel alırsanız vites değiştirme kararını siz vereceğiniz için, DSG'de yaşanan kararsızlık olmayacaktır.
- Aslında 125 hp DSG olan modelde 1500 d/d da gelen 200 Nm tork sürekli elinizin altında olduğu için otomobil daha kararlı.
- Ben Golf için 122 hp DSG kombinasyonunu tek geçerim. Passat neticede daha ağır bir otomobil. Golf kadar olmasa da eğer Passat otomatik alınacaksa yine de 125 hp olan model derim.
Umarım konuyu anlatabilmiş ve yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar...
Arkadasın eline saglık çok güzel izah etmiş çünkü birebir dsg nin bu kararsızlıgını 1.6 tdı motorda da yasadım.
Şöyle ki;
- Öncelikle ön bilgi olarak veriyorum. Turbo, motor çalıştırmadan itibaren sürekli olarak devrededir. ACT motor için 1500 d/d da azami tork değeri olan 250 Nm torku alırsınız. Motor 1000 d/d da belki de 200 Nm tork üretiyordur. Emin olmak için tork eğrisine bakmak gerekir.
- Bildiğiniz gibi DSG programı gereği (S Modu hariç) yakıt tasarrufu yapmak için sürekli düşük devir yüksek vites ile sürüş yaptırır.
- ACT taknolojisinde ise, 100 nm altındaki tork ihtiyacında motor 2 silindire düşer. Yani bir bakıma ayağınızı her gaz pedalından çekişinizde program tork ihtiyacı olmadığını değerlendirerek motoru 2 silindire düşürüyor.
- Örneğin şehir içinde 4. vitesde sabit hızda seyrederken ayağınızı gazdan çektiniz ve motor 2 silindire düştü diyelim. 2 silindire düşme ile beraber zaten bir güç kaybı oluştu. Yola devam etmek için gaza tekrar yumuşak basarsanız, vites 4 de kalmaya devam ederken motor titremeye başlıyor. Bu durumdan kurtulmak için gaza biraz yüklenirseniz, bu defa motor 4 silindire geçerken vites de genellikle bir alt vitese düşüyor. Tam bu anda sözde mili saniyeler içerisinde çalışan ve hissedilmemesi gereken ACT vites küçültme ile çakışıyor ve sarsıntı ve kararsızlık yaşanıyor. Bu sorun özellikle 2 ve 3'üncü vitesler arasındaki geçişlerde daha bariz hissediliyor.
- Ancak uzun yolda 7'inci vitesde hızını almış otomobilde ayağınızı gazdan çektiğinizde motor 2 silindire düşşe bile, otomobil momentumunu aldığı için hiçbir sorun olmuyor.
- ACT motorda manuel alırsanız vites değiştirme kararını siz vereceğiniz için, DSG'de yaşanan kararsızlık olmayacaktır.
- Aslında 125 hp DSG olan modelde 1500 d/d da gelen 200 Nm tork sürekli elinizin altında olduğu için otomobil daha kararlı.
- Ben Golf için 122 hp DSG kombinasyonunu tek geçerim. Passat neticede daha ağır bir otomobil. Golf kadar olmasa da eğer Passat otomatik alınacaksa yine de 125 hp olan model derim.
Umarım konuyu anlatabilmiş ve yardımcı olabilmişimdir.
Saygılar...
Arkadasın eline saglık çok güzel izah etmiş çünkü birebir dsg nin bu kararsızlıgını 1.6 tdı motorda da yasadım.
bende 20 şubatta şipariş verdim.bu gün üretime planlan dı yazıyor.kaç ayda gelir acaba.
bende 20 şubatta şipariş verdim.bu gün üretime planlan dı yazıyor.kaç ayda gelir acaba.
Anlatamıyorum galiba. 125'i 30 ps artırınca. 150'yi de yaklaşık 30 ps arttırırlar. Dolayısı ile iki motordan aynı modifikasyon seviyesi ile (Stage I, II,III vs) elde edeceğiniz güç aynı olmaz. Strateji vs konularının herkes farkında. Adamlar bir teknoloji geliştirince pazarlamasını da yapıyorlar. Bunu herkes yapıyor. VAG keşfetmedi. Niye eleştiriliyor anlamıyorum? Bu araçlar bu kadar güçlü satılsa araçların benzin tüketimleri artar. Forumda paylaşımları görüyorsunuz. 0,1 lt/100km'nin hesabı yapılıyor.Racechip.com sitesinden 1.4 ve 1.6 motor seçeneklerini seçip bir inceleyin B7 için adamlar en az 30 bg arttırıyor yakıt tasarufuda ekstra,
B8 için 120 beygiri 148 beygire çıkartıyor Yeni ürün %30 %35 performans artışı artı yakıt tasarrufu 490 €
VW servisinde de taktırabili sin....
Hal böyleyken 150 beygir olması düşündürücü ,
Strateji geregi hem silindir kapatsın hem 150 beygir olsun bide suna bir reklam filmi cekelim...
Tabi duygularınıza yenik düşersek herşey duygusal sonuçta...
Şimdi sayfasına da baktım. 125PS'i maksimum 155PS yapabilirken, 150 PSlik motoru 190PS yapabiliyorlar. İlgili sayfaların linkleri aşağıda. Oransal olarak bile 150 PSlik motor daha iyi güçlendiriliyor (%24 - %27). Sayfada yakıt tüketimi için "up to 1lt /100 km" diyor yani "1lt'ye kadar" ekonomi olabilir diyor. 1lt demiyor. Aracınıza chip yaptırırsanız hele amacınız performanssa o gaz pedalını kökleyince o araç o yakıtı içer. Anlık tüketimde maksimum değeri görürsünüz. Bu dediğim benzinli motorlar için için geçerli. Dizel araçlarda bu tüketim gaza bassanız bile daha makul olur. İvmelenmede daha az olur. Aracınıza custom yazılım yaptırıp daha düşük yakıt tüketimi de sağlatabilirsiniz. Bu durumda aracınızın var olan çevikliği de gider. Ya da çok kısıtlı deverlerde kullanmanız gerekir. vs. vs.
Racechip'i VW yetkili servisine de taktıramazsınız. Takıldığı farkedilir aracınızda da herhangi bir sorun çıkarsada garantiden yararlanamazsınız.
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI – RaceChip Chiptuning
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI ACT – RaceChip Chiptuning
Anlatamıyorum galiba. 125'i 30 ps artırınca. 150'yi de yaklaşık 30 ps arttırırlar. Dolayısı ile iki motordan aynı modifikasyon seviyesi ile (Stage I, II,III vs) elde edeceğiniz güç aynı olmaz. Strateji vs konularının herkes farkında. Adamlar bir teknoloji geliştirince pazarlamasını da yapıyorlar. Bunu herkes yapıyor. VAG keşfetmedi. Niye eleştiriliyor anlamıyorum? Bu araçlar bu kadar güçlü satılsa araçların benzin tüketimleri artar. Forumda paylaşımları görüyorsunuz. 0,1 lt/100km'nin hesabı yapılıyor.Racechip.com sitesinden 1.4 ve 1.6 motor seçeneklerini seçip bir inceleyin B7 için adamlar en az 30 bg arttırıyor yakıt tasarufuda ekstra,
B8 için 120 beygiri 148 beygire çıkartıyor Yeni ürün %30 %35 performans artışı artı yakıt tasarrufu 490 €
VW servisinde de taktırabili sin....
Hal böyleyken 150 beygir olması düşündürücü ,
Strateji geregi hem silindir kapatsın hem 150 beygir olsun bide suna bir reklam filmi cekelim...
Tabi duygularınıza yenik düşersek herşey duygusal sonuçta...
Şimdi sayfasına da baktım. 125PS'i maksimum 155PS yapabilirken, 150 PSlik motoru 190PS yapabiliyorlar. İlgili sayfaların linkleri aşağıda. Oransal olarak bile 150 PSlik motor daha iyi güçlendiriliyor (%24 - %27). Sayfada yakıt tüketimi için "up to 1lt /100 km" diyor yani "1lt'ye kadar" ekonomi olabilir diyor. 1lt demiyor. Aracınıza chip yaptırırsanız hele amacınız performanssa o gaz pedalını kökleyince o araç o yakıtı içer. Anlık tüketimde maksimum değeri görürsünüz. Bu dediğim benzinli motorlar için için geçerli. Dizel araçlarda bu tüketim gaza bassanız bile daha makul olur. İvmelenmede daha az olur. Aracınıza custom yazılım yaptırıp daha düşük yakıt tüketimi de sağlatabilirsiniz. Bu durumda aracınızın var olan çevikliği de gider. Ya da çok kısıtlı deverlerde kullanmanız gerekir. vs. vs.
Racechip'i VW yetkili servisine de taktıramazsınız. Takıldığı farkedilir aracınızda da herhangi bir sorun çıkarsada garantiden yararlanamazsınız.
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI – RaceChip Chiptuning
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI ACT – RaceChip Chiptuning
trend+sunruf+katlanır ayna+ışık görüş paketi+sis farı
Peki boyle yapinca aracta garanti disi kalma durumu varmi veya motor aksaminda herhangi bi ariza soz konusu olabiliyormuRacechip.com sitesinden 1.4 ve 1.6 motor seçeneklerini seçip bir inceleyin B7 için adamlar en az 30 bg arttırıyor yakıt tasarufuda ekstra,
B8 için 120 beygiri 148 beygire çıkartıyor Yeni ürün %30 %35 performans artışı artı yakıt tasarrufu 490 €
VW servisinde de taktırabili sin....
Hal böyleyken 150 beygir olması düşündürücü ,
Strateji geregi hem silindir kapatsın hem 150 beygir olsun bide suna bir reklam filmi cekelim...
Tabi duygularınıza yenik düşersek herşey duygusal sonuçta...
Peki boyle yapinca aracta garanti disi kalma durumu varmi veya motor aksaminda herhangi bi ariza soz konusu olabiliyormuRacechip.com sitesinden 1.4 ve 1.6 motor seçeneklerini seçip bir inceleyin B7 için adamlar en az 30 bg arttırıyor yakıt tasarufuda ekstra,
B8 için 120 beygiri 148 beygire çıkartıyor Yeni ürün %30 %35 performans artışı artı yakıt tasarrufu 490 €
VW servisinde de taktırabili sin....
Hal böyleyken 150 beygir olması düşündürücü ,
Strateji geregi hem silindir kapatsın hem 150 beygir olsun bide suna bir reklam filmi cekelim...
Tabi duygularınıza yenik düşersek herşey duygusal sonuçta...
hocam tsi ilgili tam bilginiz yok sanırım aynı scirocco 122 ve 160 lık gibi 125 150 likler 125 de 1 turbo bi charger 150 likte 2 turbo 1 charger yani anlıyacağın aralarında milyon tane motor farkı var yani sadece beygir değil olay adam silindir kapağından tut kullanılan turbo büyüklükleri bile farklı servisdeki ustalarla konuşun bu konuyu onlar dahada detaylı anlatırAnlatamıyorum galiba. 125'i 30 ps artırınca. 150'yi de yaklaşık 30 ps arttırırlar. Dolayısı ile iki motordan aynı modifikasyon seviyesi ile (Stage I, II,III vs) elde edeceğiniz güç aynı olmaz. Strateji vs konularının herkes farkında. Adamlar bir teknoloji geliştirince pazarlamasını da yapıyorlar. Bunu herkes yapıyor. VAG keşfetmedi. Niye eleştiriliyor anlamıyorum? Bu araçlar bu kadar güçlü satılsa araçların benzin tüketimleri artar. Forumda paylaşımları görüyorsunuz. 0,1 lt/100km'nin hesabı yapılıyor.
Şimdi sayfasına da baktım. 125PS'i maksimum 155PS yapabilirken, 150 PSlik motoru 190PS yapabiliyorlar. İlgili sayfaların linkleri aşağıda. Oransal olarak bile 150 PSlik motor daha iyi güçlendiriliyor (%24 - %27). Sayfada yakıt tüketimi için "up to 1lt /100 km" diyor yani "1lt'ye kadar" ekonomi olabilir diyor. 1lt demiyor. Aracınıza chip yaptırırsanız hele amacınız performanssa o gaz pedalını kökleyince o araç o yakıtı içer. Anlık tüketimde maksimum değeri görürsünüz. Bu dediğim benzinli motorlar için için geçerli. Dizel araçlarda bu tüketim gaza bassanız bile daha makul olur. İvmelenmede daha az olur. Aracınıza custom yazılım yaptırıp daha düşük yakıt tüketimi de sağlatabilirsiniz. Bu durumda aracınızın var olan çevikliği de gider. Ya da çok kısıtlı deverlerde kullanmanız gerekir. vs. vs.
Racechip'i VW yetkili servisine de taktıramazsınız. Takıldığı farkedilir aracınızda da herhangi bir sorun çıkarsada garantiden yararlanamazsınız.
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI – RaceChip Chiptuning
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI ACT – RaceChip Chiptuning
hocam tsi ilgili tam bilginiz yok sanırım aynı scirocco 122 ve 160 lık gibi 125 150 likler 125 de 1 turbo bi charger 150 likte 2 turbo 1 charger yani anlıyacağın aralarında milyon tane motor farkı var yani sadece beygir değil olay adam silindir kapağından tut kullanılan turbo büyüklükleri bile farklı servisdeki ustalarla konuşun bu konuyu onlar dahada detaylı anlatırAnlatamıyorum galiba. 125'i 30 ps artırınca. 150'yi de yaklaşık 30 ps arttırırlar. Dolayısı ile iki motordan aynı modifikasyon seviyesi ile (Stage I, II,III vs) elde edeceğiniz güç aynı olmaz. Strateji vs konularının herkes farkında. Adamlar bir teknoloji geliştirince pazarlamasını da yapıyorlar. Bunu herkes yapıyor. VAG keşfetmedi. Niye eleştiriliyor anlamıyorum? Bu araçlar bu kadar güçlü satılsa araçların benzin tüketimleri artar. Forumda paylaşımları görüyorsunuz. 0,1 lt/100km'nin hesabı yapılıyor.
Şimdi sayfasına da baktım. 125PS'i maksimum 155PS yapabilirken, 150 PSlik motoru 190PS yapabiliyorlar. İlgili sayfaların linkleri aşağıda. Oransal olarak bile 150 PSlik motor daha iyi güçlendiriliyor (%24 - %27). Sayfada yakıt tüketimi için "up to 1lt /100 km" diyor yani "1lt'ye kadar" ekonomi olabilir diyor. 1lt demiyor. Aracınıza chip yaptırırsanız hele amacınız performanssa o gaz pedalını kökleyince o araç o yakıtı içer. Anlık tüketimde maksimum değeri görürsünüz. Bu dediğim benzinli motorlar için için geçerli. Dizel araçlarda bu tüketim gaza bassanız bile daha makul olur. İvmelenmede daha az olur. Aracınıza custom yazılım yaptırıp daha düşük yakıt tüketimi de sağlatabilirsiniz. Bu durumda aracınızın var olan çevikliği de gider. Ya da çok kısıtlı deverlerde kullanmanız gerekir. vs. vs.
Racechip'i VW yetkili servisine de taktıramazsınız. Takıldığı farkedilir aracınızda da herhangi bir sorun çıkarsada garantiden yararlanamazsınız.
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI – RaceChip Chiptuning
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI ACT – RaceChip Chiptuning
araç uygunluk raporu hakkında bilgisi olan varmı doğuş oto mu bu işi yapıyor.bu belge araçla berabermi plazaya geliyor,yoksa kargoyla mı plazaya gönderiliyor bu işlem kaç gün sürer.lütfen bilgisi olan paylaşsın. şimdiden tşkrlr. konuyu nerde sorayım derken ustaların bu konu başlığında buluştuğunu gördüm...yardımlarınız için tekrar tşkrlr.
araç uygunluk raporu hakkında bilgisi olan varmı doğuş oto mu bu işi yapıyor.bu belge araçla berabermi plazaya geliyor,yoksa kargoyla mı plazaya gönderiliyor bu işlem kaç gün sürer.lütfen bilgisi olan paylaşsın. şimdiden tşkrlr. konuyu nerde sorayım derken ustaların bu konu başlığında buluştuğunu gördüm...yardımlarınız için tekrar tşkrlr.
İşte şimdi kafam iyice karışmış ve beyin ölümüm gerçekleşmiştir. Lütfen yardım....150 ACT DSG alacaktım ama bu mesaja istinaden anladığım efektif olmadığı. ÖTV siz alacağım aracı ve tercihim highline. Senede 11.000 km yapıyorum. Mutlaka DSG olacak. En az 5 sene kullanmam lazım ve son aracımı 10 senedir kullanıyorum. Bu veriler ve aşağıdaki fiyatlar ile siz olsanız hangisini tercih edersiniz? TeşekkürlerArkadasın eline saglık çok güzel izah etmiş çünkü birebir dsg nin bu kararsızlıgını 1.6 tdı motorda da yasadım.
1.6 TDI DSG - 85,940 TL
1.4 TSI 125 DSG - 74,700 TL
1.4 TSI 150 ACT DSG - 80,210 TL
İşte şimdi kafam iyice karışmış ve beyin ölümüm gerçekleşmiştir. Lütfen yardım....150 ACT DSG alacaktım ama bu mesaja istinaden anladığım efektif olmadığı. ÖTV siz alacağım aracı ve tercihim highline. Senede 11.000 km yapıyorum. Mutlaka DSG olacak. En az 5 sene kullanmam lazım ve son aracımı 10 senedir kullanıyorum. Bu veriler ve aşağıdaki fiyatlar ile siz olsanız hangisini tercih edersiniz? TeşekkürlerArkadasın eline saglık çok güzel izah etmiş çünkü birebir dsg nin bu kararsızlıgını 1.6 tdı motorda da yasadım.
1.6 TDI DSG - 85,940 TL
1.4 TSI 125 DSG - 74,700 TL
1.4 TSI 150 ACT DSG - 80,210 TL
Bilgim var. 150 lilklerde bir turbo (turbocharger), 1 de komprosör (supercharger) var. Hatta galiba golf 5 lerde kullanılan ilk versiyonlar 160 ps di. Sonra güçleri düşürüldü. Yeni motorlarda da devam etmeyecek. Ben de, yazdıklarımı (ve ilgili önce yazdıklarımı) tam okuduysanız, sadece yazılım farkı yok dedim. Sadece yazılım ile 122 lik motoru act ile aynı yapamazsınız. aynı seviyede (stage) act'yi de arttırırsanız o da yükselir dedim.hocam tsi ilgili tam bilginiz yok sanırım aynı scirocco 122 ve 160 lık gibi 125 150 likler 125 de 1 turbo bi charger 150 likte 2 turbo 1 charger yani anlıyacağın aralarında milyon tane motor farkı var yani sadece beygir değil olay adam silindir kapağından tut kullanılan turbo büyüklükleri bile farklı servisdeki ustalarla konuşun bu konuyu onlar dahada detaylı anlatır
Bilgim var. 150 lilklerde bir turbo (turbocharger), 1 de komprosör (supercharger) var. Hatta galiba golf 5 lerde kullanılan ilk versiyonlar 160 ps di. Sonra güçleri düşürüldü. Yeni motorlarda da devam etmeyecek. Ben de, yazdıklarımı (ve ilgili önce yazdıklarımı) tam okuduysanız, sadece yazılım farkı yok dedim. Sadece yazılım ile 122 lik motoru act ile aynı yapamazsınız. aynı seviyede (stage) act'yi de arttırırsanız o da yükselir dedim.hocam tsi ilgili tam bilginiz yok sanırım aynı scirocco 122 ve 160 lık gibi 125 150 likler 125 de 1 turbo bi charger 150 likte 2 turbo 1 charger yani anlıyacağın aralarında milyon tane motor farkı var yani sadece beygir değil olay adam silindir kapağından tut kullanılan turbo büyüklükleri bile farklı servisdeki ustalarla konuşun bu konuyu onlar dahada detaylı anlatır
tsi manuel
Ferdi bey bu yeni 2 tsi motor için (125-150) epromdan yazılım atılamıyor mu? Son çıkan B7 ler gibi yazılıma karşı kilitli mi beyin?Bilgim var. 150 lilklerde bir turbo (turbocharger), 1 de komprosör (supercharger) var. Hatta galiba golf 5 lerde kullanılan ilk versiyonlar 160 ps di. Sonra güçleri düşürüldü. Yeni motorlarda da devam etmeyecek. Ben de, yazdıklarımı (ve ilgili önce yazdıklarımı) tam okuduysanız, sadece yazılım farkı yok dedim. Sadece yazılım ile 122 lik motoru act ile aynı yapamazsınız. aynı seviyede (stage) act'yi de arttırırsanız o da yükselir dedim.
Ferdi bey bu yeni 2 tsi motor için (125-150) epromdan yazılım atılamıyor mu? Son çıkan B7 ler gibi yazılıma karşı kilitli mi beyin?Bilgim var. 150 lilklerde bir turbo (turbocharger), 1 de komprosör (supercharger) var. Hatta galiba golf 5 lerde kullanılan ilk versiyonlar 160 ps di. Sonra güçleri düşürüldü. Yeni motorlarda da devam etmeyecek. Ben de, yazdıklarımı (ve ilgili önce yazdıklarımı) tam okuduysanız, sadece yazılım farkı yok dedim. Sadece yazılım ile 122 lik motoru act ile aynı yapamazsınız. aynı seviyede (stage) act'yi de arttırırsanız o da yükselir dedim.
1.4 tsı hocam. senede 11.000 km için dizel almayın derim. gereği yok. Bu arada bayinin indirim yapmış halinde kifiyatlar mı bunlar yoksa sizin hesaplamanız sonucu çıkan degerler miİşte şimdi kafam iyice karışmış ve beyin ölümüm gerçekleşmiştir. Lütfen yardım....150 ACT DSG alacaktım ama bu mesaja istinaden anladığım efektif olmadığı. ÖTV siz alacağım aracı ve tercihim highline. Senede 11.000 km yapıyorum. Mutlaka DSG olacak. En az 5 sene kullanmam lazım ve son aracımı 10 senedir kullanıyorum. Bu veriler ve aşağıdaki fiyatlar ile siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Teşekkürler
1.6 TDI DSG - 85,940 TL
1.4 TSI 125 DSG - 74,700 TL
1.4 TSI 150 ACT DSG - 80,210 TL
1.4 tsı hocam. senede 11.000 km için dizel almayın derim. gereği yok. Bu arada bayinin indirim yapmış halinde kifiyatlar mı bunlar yoksa sizin hesaplamanız sonucu çıkan degerler miİşte şimdi kafam iyice karışmış ve beyin ölümüm gerçekleşmiştir. Lütfen yardım....150 ACT DSG alacaktım ama bu mesaja istinaden anladığım efektif olmadığı. ÖTV siz alacağım aracı ve tercihim highline. Senede 11.000 km yapıyorum. Mutlaka DSG olacak. En az 5 sene kullanmam lazım ve son aracımı 10 senedir kullanıyorum. Bu veriler ve aşağıdaki fiyatlar ile siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Teşekkürler
1.6 TDI DSG - 85,940 TL
1.4 TSI 125 DSG - 74,700 TL
1.4 TSI 150 ACT DSG - 80,210 TL
Passatları bilmiyorum. Ama Golflerde yazılıma başladılar diye duymuştum. Aynı motorlar olduğuna göre yapılıyordur. Yapılamayanlara da yakında yaparlar.
Passatları bilmiyorum. Ama Golflerde yazılıma başladılar diye duymuştum. Aynı motorlar olduğuna göre yapılıyordur. Yapılamayanlara da yakında yaparlar.
Bende ankaradayım 7 nin altını görmüyorummerhaba arkadaşlar passat tdi dsg yakıt paylaşımı yapıyorum fikir versin diye araç alındığından itibaren şehir içi şehir dışı kullanıldı fikir verme açısından paylaşıyorum sanırım zamanla dahada düşer il ankaraEklenti 19449
Bende ankaradayım 7 nin altını görmüyorummerhaba arkadaşlar passat tdi dsg yakıt paylaşımı yapıyorum fikir versin diye araç alındığından itibaren şehir içi şehir dışı kullanıldı fikir verme açısından paylaşıyorum sanırım zamanla dahada düşer il ankaraEklenti 19449
racechip servisinden tavsiye üzerine bilgilendim, garantisini bozmadığını söylediler,
zaten tuvturk ve ce sertifikaları var sitede aracnızın garantisini bozmadığını da yazmışlar, zaten patent alman,
ben şu an aracımda memnunum ama ileriki dönemde taktıracağım,....
racechip servisinden tavsiye üzerine bilgilendim, garantisini bozmadığını söylediler,
zaten tuvturk ve ce sertifikaları var sitede aracnızın garantisini bozmadığını da yazmışlar, zaten patent alman,
ben şu an aracımda memnunum ama ileriki dönemde taktıracağım,....
Mehmet Bey, teşekkürler cevabınız için. Fiyatlar benim hesaplamam, kabaca araçların net fiyatının üzerine % 18 kdv ekledim. 1.4 TSI demişsiniz, 125 mi 150 ACT mi sizce? Okuyabildiniz mi bilmiyorum ama yukarıda bir arkadaş DSG-ACT uyumsuzluğundan bahsetmiş. Can sıkıcı olabilir mi acaba?
Mehmet Bey, teşekkürler cevabınız için. Fiyatlar benim hesaplamam, kabaca araçların net fiyatının üzerine % 18 kdv ekledim. 1.4 TSI demişsiniz, 125 mi 150 ACT mi sizce? Okuyabildiniz mi bilmiyorum ama yukarıda bir arkadaş DSG-ACT uyumsuzluğundan bahsetmiş. Can sıkıcı olabilir mi acaba?
Hocam aracı performanslı kullanan biriyseniz eğer, 150 act fazlasıyla yeter fakat 125 liğinde performansı yabana atılıcak türden değil. Dsg act konusuna gelirsek eğer, bu konu hakkında kesin net bir şey konuşamıcam yalnız, act teknolojisinin size kazandıracağı 100 km en fazla 0,5 lt ve bunuda ancak uzun yol kullanımlarında sabit hızlarda elde edersiniz. Bana kalırsa hiç gereği yok, aynı tasarrufu Hypermilling yöntemleriyle elde edebilirsiniz.Mehmet Bey, teşekkürler cevabınız için. Fiyatlar benim hesaplamam, kabaca araçların net fiyatının üzerine % 18 kdv ekledim. 1.4 TSI demişsiniz, 125 mi 150 ACT mi sizce? Okuyabildiniz mi bilmiyorum ama yukarıda bir arkadaş DSG-ACT uyumsuzluğundan bahsetmiş. Can sıkıcı olabilir mi acaba?
Benimde size bir sorum olucak. Bende aile büyümesinden dolayı araç değiştirmek istiyorum. 2012 yılında ötv indirimi ile araç aldım ve şimdi bu aracın ötvsini ödeyip satmak ve yeniden ötv indirimiyle araç alma derdindeyim. Fakat yasada da belirtildiği gibi ötv ödenmesine rağmen 5 sene içinde yeniden bu hakkı kullanamıyormusum. Aslında bana mantıksız geldi. Çünkü 2012 yılında kullandıgım hakkımda feragat edip bu hakkımı şuan kullanmak istiyorum. Bu şekilde yargı yoluna gidilip bu hakkı elde edenler oldugunu duydum ama bu kişilerle görüşme iletişime geçme fırsatım yani tam olarak teyit etme imkanım olmadı. Acaba bu konu hakkında bir bilginiz veyahut öğrenebileceğiniz kişiler var mı?
Hocam aracı performanslı kullanan biriyseniz eğer, 150 act fazlasıyla yeter fakat 125 liğinde performansı yabana atılıcak türden değil. Dsg act konusuna gelirsek eğer, bu konu hakkında kesin net bir şey konuşamıcam yalnız, act teknolojisinin size kazandıracağı 100 km en fazla 0,5 lt ve bunuda ancak uzun yol kullanımlarında sabit hızlarda elde edersiniz. Bana kalırsa hiç gereği yok, aynı tasarrufu Hypermilling yöntemleriyle elde edebilirsiniz.Mehmet Bey, teşekkürler cevabınız için. Fiyatlar benim hesaplamam, kabaca araçların net fiyatının üzerine % 18 kdv ekledim. 1.4 TSI demişsiniz, 125 mi 150 ACT mi sizce? Okuyabildiniz mi bilmiyorum ama yukarıda bir arkadaş DSG-ACT uyumsuzluğundan bahsetmiş. Can sıkıcı olabilir mi acaba?
Benimde size bir sorum olucak. Bende aile büyümesinden dolayı araç değiştirmek istiyorum. 2012 yılında ötv indirimi ile araç aldım ve şimdi bu aracın ötvsini ödeyip satmak ve yeniden ötv indirimiyle araç alma derdindeyim. Fakat yasada da belirtildiği gibi ötv ödenmesine rağmen 5 sene içinde yeniden bu hakkı kullanamıyormusum. Aslında bana mantıksız geldi. Çünkü 2012 yılında kullandıgım hakkımda feragat edip bu hakkımı şuan kullanmak istiyorum. Bu şekilde yargı yoluna gidilip bu hakkı elde edenler oldugunu duydum ama bu kişilerle görüşme iletişime geçme fırsatım yani tam olarak teyit etme imkanım olmadı. Acaba bu konu hakkında bir bilginiz veyahut öğrenebileceğiniz kişiler var mı?
eee siz bide 8000 tl başta verdiniz olsun o kadar,
otomotiv stratejileri konularının eğer farkında olunsa hiç kimse doğuşun kapısında araç almak için sıraya girmez,
neyse bu konularda farklı düşüyoruz, size iyi günler dilerim.
Anlatamıyorum galiba. 125'i 30 ps artırınca. 150'yi de yaklaşık 30 ps arttırırlar. Dolayısı ile iki motordan aynı modifikasyon seviyesi ile (Stage I, II,III vs) elde edeceğiniz güç aynı olmaz. Strateji vs konularının herkes farkında. Adamlar bir teknoloji geliştirince pazarlamasını da yapıyorlar. Bunu herkes yapıyor. VAG keşfetmedi. Niye eleştiriliyor anlamıyorum? Bu araçlar bu kadar güçlü satılsa araçların benzin tüketimleri artar. Forumda paylaşımları görüyorsunuz. 0,1 lt/100km'nin hesabı yapılıyor.
Şimdi sayfasına da baktım. 125PS'i maksimum 155PS yapabilirken, 150 PSlik motoru 190PS yapabiliyorlar. İlgili sayfaların linkleri aşağıda. Oransal olarak bile 150 PSlik motor daha iyi güçlendiriliyor (%24 - %27). Sayfada yakıt tüketimi için "up to 1lt /100 km" diyor yani "1lt'ye kadar" ekonomi olabilir diyor. 1lt demiyor. Aracınıza chip yaptırırsanız hele amacınız performanssa o gaz pedalını kökleyince o araç o yakıtı içer. Anlık tüketimde maksimum değeri görürsünüz. Bu dediğim benzinli motorlar için için geçerli. Dizel araçlarda bu tüketim gaza bassanız bile daha makul olur. İvmelenmede daha az olur. Aracınıza custom yazılım yaptırıp daha düşük yakıt tüketimi de sağlatabilirsiniz. Bu durumda aracınızın var olan çevikliği de gider. Ya da çok kısıtlı deverlerde kullanmanız gerekir. vs. vs.
Racechip'i VW yetkili servisine de taktıramazsınız. Takıldığı farkedilir aracınızda da herhangi bir sorun çıkarsada garantiden yararlanamazsınız.
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI – RaceChip Chiptuning
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI ACT – RaceChip Chiptuning
eee siz bide 8000 tl başta verdiniz olsun o kadar,
otomotiv stratejileri konularının eğer farkında olunsa hiç kimse doğuşun kapısında araç almak için sıraya girmez,
neyse bu konularda farklı düşüyoruz, size iyi günler dilerim.
Anlatamıyorum galiba. 125'i 30 ps artırınca. 150'yi de yaklaşık 30 ps arttırırlar. Dolayısı ile iki motordan aynı modifikasyon seviyesi ile (Stage I, II,III vs) elde edeceğiniz güç aynı olmaz. Strateji vs konularının herkes farkında. Adamlar bir teknoloji geliştirince pazarlamasını da yapıyorlar. Bunu herkes yapıyor. VAG keşfetmedi. Niye eleştiriliyor anlamıyorum? Bu araçlar bu kadar güçlü satılsa araçların benzin tüketimleri artar. Forumda paylaşımları görüyorsunuz. 0,1 lt/100km'nin hesabı yapılıyor.
Şimdi sayfasına da baktım. 125PS'i maksimum 155PS yapabilirken, 150 PSlik motoru 190PS yapabiliyorlar. İlgili sayfaların linkleri aşağıda. Oransal olarak bile 150 PSlik motor daha iyi güçlendiriliyor (%24 - %27). Sayfada yakıt tüketimi için "up to 1lt /100 km" diyor yani "1lt'ye kadar" ekonomi olabilir diyor. 1lt demiyor. Aracınıza chip yaptırırsanız hele amacınız performanssa o gaz pedalını kökleyince o araç o yakıtı içer. Anlık tüketimde maksimum değeri görürsünüz. Bu dediğim benzinli motorlar için için geçerli. Dizel araçlarda bu tüketim gaza bassanız bile daha makul olur. İvmelenmede daha az olur. Aracınıza custom yazılım yaptırıp daha düşük yakıt tüketimi de sağlatabilirsiniz. Bu durumda aracınızın var olan çevikliği de gider. Ya da çok kısıtlı deverlerde kullanmanız gerekir. vs. vs.
Racechip'i VW yetkili servisine de taktıramazsınız. Takıldığı farkedilir aracınızda da herhangi bir sorun çıkarsada garantiden yararlanamazsınız.
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI – RaceChip Chiptuning
Chiptuning for VW Passat 1.4 TSI ACT – RaceChip Chiptuning
Racechip düşünen Arkadaşlar,
Lütfen araçlarınıza kıymayın. bunlar BOX tuning olarak geçer ve tek yaptıkları ECU ya gelen ve giden sinyalleri yanıltmaktır. Temel olarak turbo ve yakıt basıncını artırarak ekstra bir güç elde ederler. Ama uzun vadede enjektörlerinize ve Turbo larınıza yazık olur. Bir araştırın bakalım VW artık niye ABT nin benzer ürünlerine garanti vermeyi bıraktı?
Eğer aracınızı güçlendirmek istiyorsanız bunu racechip veya benzeri BOX ürünler ile değil işinin ehli kişilerce yapılmış Ecu Remap ler ile çözün. Bu sayede daha sağlıklı gücü daha uzun vadede ve sorunsuz olarak alırsınız.
Racechip düşünen Arkadaşlar,
Lütfen araçlarınıza kıymayın. bunlar BOX tuning olarak geçer ve tek yaptıkları ECU ya gelen ve giden sinyalleri yanıltmaktır. Temel olarak turbo ve yakıt basıncını artırarak ekstra bir güç elde ederler. Ama uzun vadede enjektörlerinize ve Turbo larınıza yazık olur. Bir araştırın bakalım VW artık niye ABT nin benzer ürünlerine garanti vermeyi bıraktı?
Eğer aracınızı güçlendirmek istiyorsanız bunu racechip veya benzeri BOX ürünler ile değil işinin ehli kişilerce yapılmış Ecu Remap ler ile çözün. Bu sayede daha sağlıklı gücü daha uzun vadede ve sorunsuz olarak alırsınız.
Arkadaslar tel no versin birisi whatsaptan arabamin fotolarini paylasssin icimde kalmasin herkes paylasiyor bende paylasayim ben birturlu beceremedim tabiki rica ediyorum bu arada yardimci olursa sevinirim😃
Arkadaslar tel no versin birisi whatsaptan arabamin fotolarini paylasssin icimde kalmasin herkes paylasiyor bende paylasayim ben birturlu beceremedim tabiki rica ediyorum bu arada yardimci olursa sevinirim😃
Belki de biriniz ecu biriniz race nin sahiplerisinizdir ..Racechip düşünen Arkadaşlar,
Lütfen araçlarınıza kıymayın. bunlar BOX tuning olarak geçer ve tek yaptıkları ECU ya gelen ve giden sinyalleri yanıltmaktır. Temel olarak turbo ve yakıt basıncını artırarak ekstra bir güç elde ederler. Ama uzun vadede enjektörlerinize ve Turbo larınıza yazık olur. Bir araştırın bakalım VW artık niye ABT nin benzer ürünlerine garanti vermeyi bıraktı?
Eğer aracınızı güçlendirmek istiyorsanız bunu racechip veya benzeri BOX ürünler ile değil işinin ehli kişilerce yapılmış Ecu Remap ler ile çözün. Bu sayede daha sağlıklı gücü daha uzun vadede ve sorunsuz olarak alırsınız.
Belki de biriniz ecu biriniz race nin sahiplerisinizdir ..Racechip düşünen Arkadaşlar,
Lütfen araçlarınıza kıymayın. bunlar BOX tuning olarak geçer ve tek yaptıkları ECU ya gelen ve giden sinyalleri yanıltmaktır. Temel olarak turbo ve yakıt basıncını artırarak ekstra bir güç elde ederler. Ama uzun vadede enjektörlerinize ve Turbo larınıza yazık olur. Bir araştırın bakalım VW artık niye ABT nin benzer ürünlerine garanti vermeyi bıraktı?
Eğer aracınızı güçlendirmek istiyorsanız bunu racechip veya benzeri BOX ürünler ile değil işinin ehli kişilerce yapılmış Ecu Remap ler ile çözün. Bu sayede daha sağlıklı gücü daha uzun vadede ve sorunsuz olarak alırsınız.
- Şehir içinde gücü hissedemezsiniz. Sürekli 2 silindire düşeceğinden motor sarsıntısı ve vites geçişlerindeki vuruntuyu sıklıkla yaşarsınız. Ben Golf ACT DSG otomobilimi sırf bu yüzden 7.000 km'de iken sattım. Bu konu sizi rahatsız etmezse alın.İşte şimdi kafam iyice karışmış ve beyin ölümüm gerçekleşmiştir. Lütfen yardım....150 ACT DSG alacaktım ama bu mesaja istinaden anladığım efektif olmadığı. ÖTV siz alacağım aracı ve tercihim highline. Senede 11.000 km yapıyorum. Mutlaka DSG olacak. En az 5 sene kullanmam lazım ve son aracımı 10 senedir kullanıyorum. Bu veriler ve aşağıdaki fiyatlar ile siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Teşekkürler
1.6 TDI DSG - 85,940 TL
1.4 TSI 125 DSG - 74,700 TL
1.4 TSI 150 ACT DSG - 80,210 TL
- Ağırlıklı olarak şehir dışı ve uzun yolda kullanacaksanız sorun yok. O zaman yine alın.
- Ben TDİ DSG kullanıyorum. Evet benzinli motor kadar seri ve sessiz değil. Ama ekonomik. 1459 kg ağırlığındaki bir otomobilde; 100 km/4.x li değerleri görmek insanı mutlu ediyor.
- Ben DSG ACT'ye şahsen bir daha bulaşmam. Bu motorun ACT olmayan versiyonu Almanya'da var, Doğuş niye onu getirmez bilinmez.
- Şehir içinde gücü hissedemezsiniz. Sürekli 2 silindire düşeceğinden motor sarsıntısı ve vites geçişlerindeki vuruntuyu sıklıkla yaşarsınız. Ben Golf ACT DSG otomobilimi sırf bu yüzden 7.000 km'de iken sattım. Bu konu sizi rahatsız etmezse alın.İşte şimdi kafam iyice karışmış ve beyin ölümüm gerçekleşmiştir. Lütfen yardım....150 ACT DSG alacaktım ama bu mesaja istinaden anladığım efektif olmadığı. ÖTV siz alacağım aracı ve tercihim highline. Senede 11.000 km yapıyorum. Mutlaka DSG olacak. En az 5 sene kullanmam lazım ve son aracımı 10 senedir kullanıyorum. Bu veriler ve aşağıdaki fiyatlar ile siz olsanız hangisini tercih edersiniz? Teşekkürler
1.6 TDI DSG - 85,940 TL
1.4 TSI 125 DSG - 74,700 TL
1.4 TSI 150 ACT DSG - 80,210 TL
- Ağırlıklı olarak şehir dışı ve uzun yolda kullanacaksanız sorun yok. O zaman yine alın.
- Ben TDİ DSG kullanıyorum. Evet benzinli motor kadar seri ve sessiz değil. Ama ekonomik. 1459 kg ağırlığındaki bir otomobilde; 100 km/4.x li değerleri görmek insanı mutlu ediyor.
- Ben DSG ACT'ye şahsen bir daha bulaşmam. Bu motorun ACT olmayan versiyonu Almanya'da var, Doğuş niye onu getirmez bilinmez.