[QUOTE=funky34;331898]Tesekkurler, insallah daha iyileri sizlerin olur. Extra bir indirim olmadi, sadece bayi kendi karindan biraz dustu.
Fiyat yazmanız mümkün mü acaba 1.4 Comfortline manuel beyaz dimi
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Konu yunsel tarafından (03 02 2015 Saat 20:48 ) değiştirilmiştir.
[QUOTE=funky34;331898]Tesekkurler, insallah daha iyileri sizlerin olur. Extra bir indirim olmadi, sadece bayi kendi karindan biraz dustu.
Fiyat yazmanız mümkün mü acaba 1.4 Comfortline manuel beyaz dimi
[QUOTE=funky34;331898]Tesekkurler, insallah daha iyileri sizlerin olur. Extra bir indirim olmadi, sadece bayi kendi karindan biraz dustu.
Fiyat yazmanız mümkün mü acaba 1.4 Comfortline manuel beyaz dimi
arkadaşlar BEYAZ PASSAT RESİM VE VİDEO koyan olursa çok memnun olacağım,,
saygılar
arkadaşlar BEYAZ PASSAT RESİM VE VİDEO koyan olursa çok memnun olacağım,,
saygılar
Arkadaşlar, 13/01/2015 tarihinden yeni passat 1.6 TDİ BMT 120 PS DGS COMFORT aldım. Bu arabada elektrnik yan ayna katlama düzeneği var mı? Yoksa o kadar uğraştım elle yan aynaları katlayamadım. Bu hususta bilen birisi yardımcı olursa memnun olurum. Zira "Elektrikli içe katlanabilir yan aynaları, aslamekanik olarak el ile içe veya dışa katlamayın,
çünkü elektrik motoru hasar görür." deniyor. Şimdiden teşekkür ederim
Arkadaşlar, 13/01/2015 tarihinden yeni passat 1.6 TDİ BMT 120 PS DGS COMFORT aldım. Bu arabada elektrnik yan ayna katlama düzeneği var mı? Yoksa o kadar uğraştım elle yan aynaları katlayamadım. Bu hususta bilen birisi yardımcı olursa memnun olurum. Zira "Elektrikli içe katlanabilir yan aynaları, aslamekanik olarak el ile içe veya dışa katlamayın,
çünkü elektrik motoru hasar görür." deniyor. Şimdiden teşekkür ederim
Katlanır ayna yok
Yani aynayı katlayamayacağız öyle mi? bilgi paylaşımınıza çok teşekkür ederim
Hocam kapatırken paralel değil de yukarı iterek katlayın...Arkadaşlar, 13/01/2015 tarihinden yeni passat 1.6 TDİ BMT 120 PS DGS COMFORT aldım. Bu arabada elektrnik yan ayna katlama düzeneği var mı? Yoksa o kadar uğraştım elle yan aynaları katlayamadım. Bu hususta bilen birisi yardımcı olursa memnun olurum. Zira "Elektrikli içe katlanabilir yan aynaları, aslamekanik olarak el ile içe veya dışa katlamayın,
çünkü elektrik motoru hasar görür." deniyor. Şimdiden teşekkür ederim
Hocam kapatırken paralel değil de yukarı iterek katlayın...Arkadaşlar, 13/01/2015 tarihinden yeni passat 1.6 TDİ BMT 120 PS DGS COMFORT aldım. Bu arabada elektrnik yan ayna katlama düzeneği var mı? Yoksa o kadar uğraştım elle yan aynaları katlayamadım. Bu hususta bilen birisi yardımcı olursa memnun olurum. Zira "Elektrikli içe katlanabilir yan aynaları, aslamekanik olarak el ile içe veya dışa katlamayın,
çünkü elektrik motoru hasar görür." deniyor. Şimdiden teşekkür ederim
Süleyman Demir katlanır ayna yok dedi. Biraz tarif edebilir misiniz? Yukarı nasıl kaylayacağız. Ankara'da ciddi sorun bu. eğleme darlığı var ya burada hemşehrim.
Süleyman Demir katlanır ayna yok dedi. Biraz tarif edebilir misiniz? Yukarı nasıl kaylayacağız. Ankara'da ciddi sorun bu. eğleme darlığı var ya burada hemşehrim.
Taner beyBugün akşam itibariyle 1 hafta oldu. B7'den B8'e geçen bir araç sahibi olarak yazıyorum:
- Ön çamurluklar plastik, bunun iyi veya kötü bir şey olduğundan ziyade göçük durumlarına karşı koyma ve esnemeye yardımcı olmaya yönelik olduğu ortada. Bunu bilmiyordum, ben de şaşırdım.
- Bagaj tabanı tam boy hafif alaşım jant konulduğundan ve jant genişliği stepne havuzundan fazla olduğu için araya konulan köpük dengeleme malzemesi nedeni ile yüksek.
- Bagajda B7 kasada 2 adet POŞET ASKI KANCASI varken B8 kasada 1 adet var. Volkswagen'in tasarruf politikası olduğu belli.
- RCD510 ve 6'li CD Changer'a alışmıştım, artık bu yok, parçaları SD Card üzerinde Mp3 formatına yüklemem gerekiyor. Kullanma kılavuzunu bagaja koydum, CD'leri koyduğum çantayı da.
- Orta konsola alışmak gerek, başka çare yok. Kolçak altındaki boşluk çok küçük, içine ıslak mendil ve naneli şeker dışında birşey koymadım.
- OGS montajını harika yaptım, çok güzel bir yere monte ettim.
- Nihayet kapı altı aydınlatmalarım oldu, çok mutluyum. Ayak altı ve ambiyans aydınlatması da geldi, araç içinde ışık hoşuma gidiyor.
- Frenler B7'deki gibi gelmedi bana, ama balataların daha yepyeni olması ve disklere alışması gerekmetek gerekmekte.
- Motor tamamen farklı, eski 1.4 TSI'yi unutun. Yeni 1.4 TSI çok farklı karakteristiklere sahip, iyi ki yine 125 HP almışım, alan pişman olmaz.
- AUTO-HOLD sadece kapıyı açtığınızda ELEKTRONİK PARK FRENİ konumuna geçiyor.
Genel olarak, hiç Passat sahibi olmamış ve kullanmamış birisi çok etkilenecek ve belki de şok olacaktır, 2015'in teknolojisi bu diyecektir. Diğer taraftan 8 yıldır tüm Passat'ları ve kasaları elden geçiren ve artık bu konuda nasırlaşmış olan bir Passat sahibi her şeyi önceki araçlarla karşılaştıracak, bu da doğal ve önüne geçilmesi imkansız bir durum, fakat aşılabilir çünkü insan yapısı gereği herşeye alışabiliyor.
Selam ve sevgiler,
Taner Göde
Süspansiyon lar nasıl bende tdi higline var ama 120 binlik Arabanın süspansiyonu yok en ufak yol bozukluğunu bile hissediyorum acaba 18 janttanmı insanın siniri bozuluyor
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner beyBugün akşam itibariyle 1 hafta oldu. B7'den B8'e geçen bir araç sahibi olarak yazıyorum:
- Ön çamurluklar plastik, bunun iyi veya kötü bir şey olduğundan ziyade göçük durumlarına karşı koyma ve esnemeye yardımcı olmaya yönelik olduğu ortada. Bunu bilmiyordum, ben de şaşırdım.
- Bagaj tabanı tam boy hafif alaşım jant konulduğundan ve jant genişliği stepne havuzundan fazla olduğu için araya konulan köpük dengeleme malzemesi nedeni ile yüksek.
- Bagajda B7 kasada 2 adet POŞET ASKI KANCASI varken B8 kasada 1 adet var. Volkswagen'in tasarruf politikası olduğu belli.
- RCD510 ve 6'li CD Changer'a alışmıştım, artık bu yok, parçaları SD Card üzerinde Mp3 formatına yüklemem gerekiyor. Kullanma kılavuzunu bagaja koydum, CD'leri koyduğum çantayı da.
- Orta konsola alışmak gerek, başka çare yok. Kolçak altındaki boşluk çok küçük, içine ıslak mendil ve naneli şeker dışında birşey koymadım.
- OGS montajını harika yaptım, çok güzel bir yere monte ettim.
- Nihayet kapı altı aydınlatmalarım oldu, çok mutluyum. Ayak altı ve ambiyans aydınlatması da geldi, araç içinde ışık hoşuma gidiyor.
- Frenler B7'deki gibi gelmedi bana, ama balataların daha yepyeni olması ve disklere alışması gerekmetek gerekmekte.
- Motor tamamen farklı, eski 1.4 TSI'yi unutun. Yeni 1.4 TSI çok farklı karakteristiklere sahip, iyi ki yine 125 HP almışım, alan pişman olmaz.
- AUTO-HOLD sadece kapıyı açtığınızda ELEKTRONİK PARK FRENİ konumuna geçiyor.
Genel olarak, hiç Passat sahibi olmamış ve kullanmamış birisi çok etkilenecek ve belki de şok olacaktır, 2015'in teknolojisi bu diyecektir. Diğer taraftan 8 yıldır tüm Passat'ları ve kasaları elden geçiren ve artık bu konuda nasırlaşmış olan bir Passat sahibi her şeyi önceki araçlarla karşılaştıracak, bu da doğal ve önüne geçilmesi imkansız bir durum, fakat aşılabilir çünkü insan yapısı gereği herşeye alışabiliyor.
Selam ve sevgiler,
Taner Göde
Süspansiyon lar nasıl bende tdi higline var ama 120 binlik Arabanın süspansiyonu yok en ufak yol bozukluğunu bile hissediyorum acaba 18 janttanmı insanın siniri bozuluyor
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ben arabayı depoda gördüğümde aynaları katlanmıştı. Alınca denedim, alttan yukarı doğru biraz zorladım, tırstım biraz ama sonunda oldu. Çok pratik değil, ama katlanıyor.
Ben arabayı depoda gördüğümde aynaları katlanmıştı. Alınca denedim, alttan yukarı doğru biraz zorladım, tırstım biraz ama sonunda oldu. Çok pratik değil, ama katlanıyor.
B6 ya göre sesli süspansiyonlar arkadan ses geliyor
Hocam elektrikli değil hafif yukarı bastırarak kapatıyorsunuz o anda hissettiginiz kalite eksikligi moral bozuyorSüleyman Demir katlanır ayna yok dedi. Biraz tarif edebilir misiniz? Yukarı nasıl kaylayacağız. Ankara'da ciddi sorun bu. eğleme darlığı var ya burada hemşehrim.![]()
Hocam elektrikli değil hafif yukarı bastırarak kapatıyorsunuz o anda hissettiginiz kalite eksikligi moral bozuyorSüleyman Demir katlanır ayna yok dedi. Biraz tarif edebilir misiniz? Yukarı nasıl kaylayacağız. Ankara'da ciddi sorun bu. eğleme darlığı var ya burada hemşehrim.![]()
Arka suspansiyonlar b8 de torsiyon cubuklu mu yoksa bagimsiz mı acaba?
Torsiyon cubugu koymamislardir heralde
Arka suspansiyonlar b8 de torsiyon cubuklu mu yoksa bagimsiz mı acaba?
Torsiyon cubugu koymamislardir heralde
Elektrikli olmadığını anladım da, katlanıyor ama değil mi el ile? Basılacak bir düğmesi mi var? Araba dikey katlanıyor öyle ise.
Elektrikli olmadığını anladım da, katlanıyor ama değil mi el ile? Basılacak bir düğmesi mi var? Araba dikey katlanıyor öyle ise.
Benim 18" jantlı aracımla yanaklar biraz daha kalın olduğu için bildiğim güzergahtan sorunsuzca gidiyorum. Asfaltta hiçbir problem görmedim, bozuk yollarda da amortisör sesi (pat pat) duyuluyor fakat bunu farketmemek imkansız zaten, daha yumuşak ve sorunsuz süspansiyon için Dinamik Şasi Kontrolünün taş gibi sert-pamuk gibi yumuşka tarzında ayar sunacağını da sanmıyorum. Biraz daha yavaş gitmek ve dikkatli kullanmak, hava basınçlarını 33 ayarlamak bir miktar çözüm getirebilir. Yetkili servise gittiğinizde ustanın vereceği cevap "bunlar böyle..."
Benim 18" jantlı aracımla yanaklar biraz daha kalın olduğu için bildiğim güzergahtan sorunsuzca gidiyorum. Asfaltta hiçbir problem görmedim, bozuk yollarda da amortisör sesi (pat pat) duyuluyor fakat bunu farketmemek imkansız zaten, daha yumuşak ve sorunsuz süspansiyon için Dinamik Şasi Kontrolünün taş gibi sert-pamuk gibi yumuşka tarzında ayar sunacağını da sanmıyorum. Biraz daha yavaş gitmek ve dikkatli kullanmak, hava basınçlarını 33 ayarlamak bir miktar çözüm getirebilir. Yetkili servise gittiğinizde ustanın vereceği cevap "bunlar böyle..."
O zaman boş yere servise gidipte zamanımı harcamayım bunla yaşamaya alışayım [emoji2]Benim 18" jantlı aracımla yanaklar biraz daha kalın olduğu için bildiğim güzergahtan sorunsuzca gidiyorum. Asfaltta hiçbir problem görmedim, bozuk yollarda da amortisör sesi (pat pat) duyuluyor fakat bunu farketmemek imkansız zaten, daha yumuşak ve sorunsuz süspansiyon için Dinamik Şasi Kontrolünün taş gibi sert-pamuk gibi yumuşka tarzında ayar sunacağını da sanmıyorum. Biraz daha yavaş gitmek ve dikkatli kullanmak, hava basınçlarını 33 ayarlamak bir miktar çözüm getirebilir. Yetkili servise gittiğinizde ustanın vereceği cevap "bunlar böyle..."
Sent from my iPhone using Tapatalk
O zaman boş yere servise gidipte zamanımı harcamayım bunla yaşamaya alışayım [emoji2]Benim 18" jantlı aracımla yanaklar biraz daha kalın olduğu için bildiğim güzergahtan sorunsuzca gidiyorum. Asfaltta hiçbir problem görmedim, bozuk yollarda da amortisör sesi (pat pat) duyuluyor fakat bunu farketmemek imkansız zaten, daha yumuşak ve sorunsuz süspansiyon için Dinamik Şasi Kontrolünün taş gibi sert-pamuk gibi yumuşka tarzında ayar sunacağını da sanmıyorum. Biraz daha yavaş gitmek ve dikkatli kullanmak, hava basınçlarını 33 ayarlamak bir miktar çözüm getirebilir. Yetkili servise gittiğinizde ustanın vereceği cevap "bunlar böyle..."
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir de video koyan olsa..
Beyaz renk...
Ben alayım inşallah uzun uzun videoları koyacam.. Youtube da bile yok , istediğim gibi video...
Şöyle beyazın içini dışını gidişini gösteren..
Bir de video koyan olsa..
Beyaz renk...
Ben alayım inşallah uzun uzun videoları koyacam.. Youtube da bile yok , istediğim gibi video...
Şöyle beyazın içini dışını gidişini gösteren..
Toprağım atla otobüse sabah gel Adana'ya, seni karşılarım, veya en güzeli Dörtyolağzına gel beni sor, herkes tanır. Aracı da gösteririm, içini ve dışını, beyaz ve bej, daha 180 km'de
Toprağım atla otobüse sabah gel Adana'ya, seni karşılarım, veya en güzeli Dörtyolağzına gel beni sor, herkes tanır. Aracı da gösteririm, içini ve dışını, beyaz ve bej, daha 180 km'de
Hemşerim çok misafirperversin,
teşekkür ederim, gelirsem yazarım burdan
kazasız belasız uzun yıllar kullanman dileği ile...
Hemşerim çok misafirperversin,
teşekkür ederim, gelirsem yazarım burdan
kazasız belasız uzun yıllar kullanman dileği ile...
Sorunu çözdüm. Telefonu araca bağlayın. Sonra Iphone Ayarlar menüsünden bluetootha girin. Orada aracın bluetooth adının yanındaki (i) ye tıklayın. Oradaki Bildirimler bölümünü aktif hale getirin. Daha sonra telefonu tekrar araca bağlayın. Açılıyor.
Sorunu çözdüm. Telefonu araca bağlayın. Sonra Iphone Ayarlar menüsünden bluetootha girin. Orada aracın bluetooth adının yanındaki (i) ye tıklayın. Oradaki Bildirimler bölümünü aktif hale getirin. Daha sonra telefonu tekrar araca bağlayın. Açılıyor.
6.000 km yapmış.Vay be millet durmuyor arabayla.
6.000 km yapmış.Vay be millet durmuyor arabayla.
Biz kuzenler pek rahat duramayız, 3 ayda bir Harbiye'ye gitmemiz ve humus yememiz gerekiyor, kan çekiyor artık. Biz de o derneğe üyeyiz, en son HİDRO'ya gittik de kafayı yedik. Yılbaşını Grand Boğaziçi Otel'de geçirdik, eğlence Hatay'da, kim ne derse desin. İstanbul'a 5, Adana'ya 15 çeker.
Biz kuzenler pek rahat duramayız, 3 ayda bir Harbiye'ye gitmemiz ve humus yememiz gerekiyor, kan çekiyor artık. Biz de o derneğe üyeyiz, en son HİDRO'ya gittik de kafayı yedik. Yılbaşını Grand Boğaziçi Otel'de geçirdik, eğlence Hatay'da, kim ne derse desin. İstanbul'a 5, Adana'ya 15 çeker.
Sorunu çözdüm. Telefonu araca bağlayın. Sonra Iphone Ayarlar menüsünden bluetootha girin. Orada aracın bluetooth adının yanındaki (i) ye tıklayın. Oradaki Bildirimler bölümünü aktif hale getirin. Daha sonra telefonu tekrar araca bağlayın. Açılıyor.
Sevgili kardeşim teşekkürler...
Bende ayarladım. Evet aynen, cihaz üzerinden ayarlamak gerekiyormuş. Sağolasın.
Sorunu çözdüm. Telefonu araca bağlayın. Sonra Iphone Ayarlar menüsünden bluetootha girin. Orada aracın bluetooth adının yanındaki (i) ye tıklayın. Oradaki Bildirimler bölümünü aktif hale getirin. Daha sonra telefonu tekrar araca bağlayın. Açılıyor.
Sevgili kardeşim teşekkürler...
Bende ayarladım. Evet aynen, cihaz üzerinden ayarlamak gerekiyormuş. Sağolasın.