taner ağam hani yeni fotolar. bu tembellik sana yakışmıyor.
ilk adana ya gelişimdi bir vişneni içmeye uğrayacağım kısmetse
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Taner abi orjinallerini almakla daha iyi yapmışsın bende o bahsettiğin kalın yerlı olan var ölçüleri tam uymuyorTüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim, 2 gündür yollardayım ama en az 5 defa dikkat etmek zorundayım, araç daha bana göre yarım, dün gece bagajı biraz düzenlemek dışında bir şey yapamamıştım.
Sabah Yetkili Servisi aradım, bana sattıkları paspas takımının B7'ye ait olduğu ve üzerinde de yazdığı halde dikkatimden kaçtığını B8 için olanı ile değiştirmek istediğimi söyledim.
Sonra arabaya atladım ve Aykan'a gittim, hemen B7 paspası geri alıp orijinal Volkswagen Çek Cumhuriyeti üretimi olan B8 tipini verdi, henüz kalın ve ağır olan yerli üretimi yokmuş, mecburen yine ilk gösterileni aldım, ama o da "klik" ve "cuk" oturdu
Taner abi orjinallerini almakla daha iyi yapmışsın bende o bahsettiğin kalın yerlı olan var ölçüleri tam uymuyorTüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim, 2 gündür yollardayım ama en az 5 defa dikkat etmek zorundayım, araç daha bana göre yarım, dün gece bagajı biraz düzenlemek dışında bir şey yapamamıştım.
Sabah Yetkili Servisi aradım, bana sattıkları paspas takımının B7'ye ait olduğu ve üzerinde de yazdığı halde dikkatimden kaçtığını B8 için olanı ile değiştirmek istediğimi söyledim.
Sonra arabaya atladım ve Aykan'a gittim, hemen B7 paspası geri alıp orijinal Volkswagen Çek Cumhuriyeti üretimi olan B8 tipini verdi, henüz kalın ve ağır olan yerli üretimi yokmuş, mecburen yine ilk gösterileni aldım, ama o da "klik" ve "cuk" oturdu
taner ağam hani yeni fotolar. bu tembellik sana yakışmıyor.
ilk adana ya gelişimdi bir vişneni içmeye uğrayacağım kısmetse
taner ağam hani yeni fotolar. bu tembellik sana yakışmıyor.
ilk adana ya gelişimdi bir vişneni içmeye uğrayacağım kısmetse
Sevgili Taner bey yeni PASSAT'ınız hayırlı ve uğurlu olsun güle güle kullanın..Kısmetse yıl sonuna doğru bende almayı planlıyorum,tabii benim planlarım comfortline üzerine, şimdiden vereceğiniz bilgiler için teşekkürler..A.EGE
Sevgili Taner bey yeni PASSAT'ınız hayırlı ve uğurlu olsun güle güle kullanın..Kısmetse yıl sonuna doğru bende almayı planlıyorum,tabii benim planlarım comfortline üzerine, şimdiden vereceğiniz bilgiler için teşekkürler..A.EGE
Aracınız hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanın. Bol resim bekliyoruz 😊
Aracınız hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanın. Bol resim bekliyoruz 😊
Bu paspasları fiyatı ne kadar hocam?Tüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim, 2 gündür yollardayım ama en az 5 defa dikkat etmek zorundayım, araç daha bana göre yarım, dün gece bagajı biraz düzenlemek dışında bir şey yapamamıştım.
Sabah Yetkili Servisi aradım, bana sattıkları paspas takımının B7'ye ait olduğu ve üzerinde de yazdığı halde dikkatimden kaçtığını B8 için olanı ile değiştirmek istediğimi söyledim.
Sonra arabaya atladım ve Aykan'a gittim, hemen B7 paspası geri alıp orijinal Volkswagen Çek Cumhuriyeti üretimi olan B8 tipini verdi, henüz kalın ve ağır olan yerli üretimi yokmuş, mecburen yine ilk gösterileni aldım, ama o da "klik" ve "cuk" oturdu
Bu paspasları fiyatı ne kadar hocam?Tüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim, 2 gündür yollardayım ama en az 5 defa dikkat etmek zorundayım, araç daha bana göre yarım, dün gece bagajı biraz düzenlemek dışında bir şey yapamamıştım.
Sabah Yetkili Servisi aradım, bana sattıkları paspas takımının B7'ye ait olduğu ve üzerinde de yazdığı halde dikkatimden kaçtığını B8 için olanı ile değiştirmek istediğimi söyledim.
Sonra arabaya atladım ve Aykan'a gittim, hemen B7 paspası geri alıp orijinal Volkswagen Çek Cumhuriyeti üretimi olan B8 tipini verdi, henüz kalın ve ağır olan yerli üretimi yokmuş, mecburen yine ilk gösterileni aldım, ama o da "klik" ve "cuk" oturdu
yanlış hatırlamıyorsam 162tl denilmişti..
Passatta B9 olmayacak B8 Son Passat. Passatin yerine başka bir isim kullanılaacağını çok güvenilir bir kaynaktan öğrendim.
Passatta B9 olmayacak B8 Son Passat. Passatin yerine başka bir isim kullanılaacağını çok güvenilir bir kaynaktan öğrendim.
Hayirli olsun abi
Taner abi rüzgar sesi aliyormu aracin benim aracim rüzgar sesini çok hissettiriyor
BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR
Hayirli olsun abi
Taner abi rüzgar sesi aliyormu aracin benim aracim rüzgar sesini çok hissettiriyor
BİR ÖNCEKİ GÜN BUGÜNDEN DAHA GÜZEL İSE BUGÜNÜN KIYMETİNİ BİL YARIN DAHA KÖTÜ OLABİLİR
Beetle bile yılların arabası halen devam ediyorken Passat'ın biteceği mantıklı gelmiyor
Sent from my iPhone using Tapatalk
Beetle bile yılların arabası halen devam ediyorken Passat'ın biteceği mantıklı gelmiyor
Sent from my iPhone using Tapatalk
Değerli dostlar merhaba,
Dün akşam MISUBUSHI ASX aracımızla misafirlikten dönerken aracın altından takır tukur sesler geldi, bir kedi motor bölümüne girmiş, kuyruğu vantilatör kayışına sıkışmış (aynı zamanında benim 1.6 TDI PASSAT VARIANT''ta olduğu gibi) ama bu defa vantilatör kayışı koptu, araçta eşim ve bebeğimiz de vardı, eve kadar gidemedik ve Ruh Sağlığı Hastanesinin karşısında yolda kaldık. Saat 23:30'da çekici geldi, forumdan değerli kardeşim ve arkadaşım Mehmet Mert Erdoğan da yardıma koştu ve eşimle bebeğimizi eve yetiştirdi. Ben de ASX'i çekicinin üzerine yerleştirdim ve eve yakın bir yere kadar beraber gittim.
Bu sabah ASX ile uğraşmam gerekiyor, yarın Nurdağı'na ASX ile gitmek zorundayız, gideceğimiz yer çamur deryası çünkü (........). Ayrıca saat 11:00'de B8'in ruhsatlarını almaya gidiyorum, bir de gecen beri yağmur yağıyor, yani aklınıza ne gelirse var.
Ama güzel bir haber: Dün akşam METRO GrosMarket'e gittim, benim araçlarım o sınavı geçmek zorunda ve B8 de bu sınavı harika başardı. Aracın cebe park edilmesi, alışverişlerin bagaja yerleştirilmesi, kitleme-uzaklaşma-yaklaşma hepsi sorunsuz gerçekleşti, METRO GrosMarket'e çok sık gidiyorum ve aracın pratikliği benim için orada ortaya çıkıyor. Bir de ceplerde sarı park demiri var, B8'i bu sarı demire temas etmeden sorunsuz park edebildim.
B8 ile ilgili olarak bu sabahki analizlerim:
1. Yağmurda silecekler 1 defa çalıştırılınca sağ taraftaki silecek başlama pozisyonuna sesli geri dönüyor. Herhalde yazılımda burayı gözden kaçırmışlar.
2. Orta konsoldaki dekorun üzerinde bulunan ince yatay nikelaj şeritleri sokak lambalarını hızla hareket eden yürüyen LED gibi sürücüye yansıtıyor.
3. Kapı açma ve kapatma sistemi CC'de de olduğu gibi beni ilk günlerde tanımıyor ama bunun çözümü sadece biraz zaman.
Resimler için biraz daha süre gerekiyor, arkadaşlarım bu otomobil değişikliği biraz ani oldu gibi, B7'nin Pazartesi gitmesi ve B8'in Salı günü gelmesi biraz şok edici gelmiş olabilir, bu nedenle sizden biraz anlayış ve sabır rica ediyorum, araçta 2 sandık küçük eşya vb. var ve çocukların sömestr tatiline denk geldi, köye gitme gelme oluyor, misafirler geliyor, yani sosyal etkinliklere de katılmam gerek, ancak ondan sonra B8 ile ilgilenebiliyorum, bir de bu sabah ASX de sırada
Not: Yakıt tüketimi sürpriz yapacak gibi, normalde benim şehiriçi tüketimim rota ve trafik nedeni ile herkesten daha yüksek çıkar ama şu anda gayet güzel görünüyor gibi.
Selam ve sevgiler,
Taner Göde
Değerli dostlar merhaba,
Dün akşam MISUBUSHI ASX aracımızla misafirlikten dönerken aracın altından takır tukur sesler geldi, bir kedi motor bölümüne girmiş, kuyruğu vantilatör kayışına sıkışmış (aynı zamanında benim 1.6 TDI PASSAT VARIANT''ta olduğu gibi) ama bu defa vantilatör kayışı koptu, araçta eşim ve bebeğimiz de vardı, eve kadar gidemedik ve Ruh Sağlığı Hastanesinin karşısında yolda kaldık. Saat 23:30'da çekici geldi, forumdan değerli kardeşim ve arkadaşım Mehmet Mert Erdoğan da yardıma koştu ve eşimle bebeğimizi eve yetiştirdi. Ben de ASX'i çekicinin üzerine yerleştirdim ve eve yakın bir yere kadar beraber gittim.
Bu sabah ASX ile uğraşmam gerekiyor, yarın Nurdağı'na ASX ile gitmek zorundayız, gideceğimiz yer çamur deryası çünkü (........). Ayrıca saat 11:00'de B8'in ruhsatlarını almaya gidiyorum, bir de gecen beri yağmur yağıyor, yani aklınıza ne gelirse var.
Ama güzel bir haber: Dün akşam METRO GrosMarket'e gittim, benim araçlarım o sınavı geçmek zorunda ve B8 de bu sınavı harika başardı. Aracın cebe park edilmesi, alışverişlerin bagaja yerleştirilmesi, kitleme-uzaklaşma-yaklaşma hepsi sorunsuz gerçekleşti, METRO GrosMarket'e çok sık gidiyorum ve aracın pratikliği benim için orada ortaya çıkıyor. Bir de ceplerde sarı park demiri var, B8'i bu sarı demire temas etmeden sorunsuz park edebildim.
B8 ile ilgili olarak bu sabahki analizlerim:
1. Yağmurda silecekler 1 defa çalıştırılınca sağ taraftaki silecek başlama pozisyonuna sesli geri dönüyor. Herhalde yazılımda burayı gözden kaçırmışlar.
2. Orta konsoldaki dekorun üzerinde bulunan ince yatay nikelaj şeritleri sokak lambalarını hızla hareket eden yürüyen LED gibi sürücüye yansıtıyor.
3. Kapı açma ve kapatma sistemi CC'de de olduğu gibi beni ilk günlerde tanımıyor ama bunun çözümü sadece biraz zaman.
Resimler için biraz daha süre gerekiyor, arkadaşlarım bu otomobil değişikliği biraz ani oldu gibi, B7'nin Pazartesi gitmesi ve B8'in Salı günü gelmesi biraz şok edici gelmiş olabilir, bu nedenle sizden biraz anlayış ve sabır rica ediyorum, araçta 2 sandık küçük eşya vb. var ve çocukların sömestr tatiline denk geldi, köye gitme gelme oluyor, misafirler geliyor, yani sosyal etkinliklere de katılmam gerek, ancak ondan sonra B8 ile ilgilenebiliyorum, bir de bu sabah ASX de sırada
Not: Yakıt tüketimi sürpriz yapacak gibi, normalde benim şehiriçi tüketimim rota ve trafik nedeni ile herkesten daha yüksek çıkar ama şu anda gayet güzel görünüyor gibi.
Selam ve sevgiler,
Taner Göde
Taner bey bu durumu anlayamadım.. ASX ten fırsat bulursanız açıklayabilir misiniz acabaAlıntı3. Kapı açma ve kapatma sistemi CC'de de olduğu gibi beni ilk günlerde tanımıyor ama bunun çözümü sadece biraz zaman.![]()
Taner bey bu durumu anlayamadım.. ASX ten fırsat bulursanız açıklayabilir misiniz acabaAlıntı3. Kapı açma ve kapatma sistemi CC'de de olduğu gibi beni ilk günlerde tanımıyor ama bunun çözümü sadece biraz zaman.![]()
B9 un tasarımı bile yavaş yavaş kafalarda oturmaya başlıyordur. Passat ismi devam eder.Bu kadar çok tercih edilen bir marka isminden neden vazgeçilsin ki? Passat altın yumurtlayan tavuk.
B9 un tasarımı bile yavaş yavaş kafalarda oturmaya başlıyordur. Passat ismi devam eder.Bu kadar çok tercih edilen bir marka isminden neden vazgeçilsin ki? Passat altın yumurtlayan tavuk.
Merhaba değerli arkadaşlarım.
Dün EXCLUSIVE'in satışı ve devri gerçekleşti, bugün de sabahtan itibaren HIGHLINE'in plaka, sigorta ve teslimatı ile uğraştım. Herşey gayet iyi ve güzel gitti, ayrıntıları ve resimleri az sonra ekleyeceğim. Eve çok yorgun geldi ve misafir olduğundan fazla yazamadım. FaceBook'taki Otomobil Bilgi Payaşım Grubuna cep telefonumdan resimler yolladım, aynısını gece buraya yüklerim.
İlk gözlemim. Beyaz ve Highline ve St. Tropez Bej + 18" Dartfort Jantlar muheşem. Aracın tamamen farklı bir PASSAT olduğu gerçek, bilhassa beni gömülü oturma pozisyonu mest etti, aracın kullanımı ve yolda gidişi muhteşem, aradaki fiyat farkı minimaldi ve fazlası ile değdi diyebilirim.
Mesaj 7001
Biraz müsaade ederseniz az sonra döneceğim.
Selam ve sevgiler,
Taner Göde
Allah kaza bela vermesin abi, hayırlı uğurlu olsun![]()
Merhaba değerli arkadaşlarım.
Dün EXCLUSIVE'in satışı ve devri gerçekleşti, bugün de sabahtan itibaren HIGHLINE'in plaka, sigorta ve teslimatı ile uğraştım. Herşey gayet iyi ve güzel gitti, ayrıntıları ve resimleri az sonra ekleyeceğim. Eve çok yorgun geldi ve misafir olduğundan fazla yazamadım. FaceBook'taki Otomobil Bilgi Payaşım Grubuna cep telefonumdan resimler yolladım, aynısını gece buraya yüklerim.
İlk gözlemim. Beyaz ve Highline ve St. Tropez Bej + 18" Dartfort Jantlar muheşem. Aracın tamamen farklı bir PASSAT olduğu gerçek, bilhassa beni gömülü oturma pozisyonu mest etti, aracın kullanımı ve yolda gidişi muhteşem, aradaki fiyat farkı minimaldi ve fazlası ile değdi diyebilirim.
Mesaj 7001
Biraz müsaade ederseniz az sonra döneceğim.
Selam ve sevgiler,
Taner Göde
Allah kaza bela vermesin abi, hayırlı uğurlu olsun![]()
Taner abi Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.. Adana dan selamlar![]()
*Taner kardeşim geçmiş olsun asx için.kapıların anahtarı algılama sorunu olmamalı(anahtarsız giriş) ,bende hiç olmadı.acaba tekrar kodlatsan mı?
*Taner kardeşim geçmiş olsun asx için.kapıların anahtarı algılama sorunu olmamalı(anahtarsız giriş) ,bende hiç olmadı.acaba tekrar kodlatsan mı?
dsg olmayınca passat eksik kalır demedim.passat HIGHLINE dsgsiz eksik kalır düşüncesindeyim.Serkan bey kesinlikle haklısınız. İstanbul trafiğinde otomatik vites olmazsa olmaz gibi. Yaşadığım yer itibarı ile, otomatik vitese zaten ihtiyaç duyulmuyor, bir de düz vitesden daha fazla keyif alınca doğal olarak tercihimde düz vites oluyor. Ben aslında bu yorumu bir arkadaşımız (ki onunda düşüncesine saygı duyuyorum, tercih meselesidir) "DSG olmayınca passat eksik kalır" fikrine karşı kendi düşüncemi belirtmek için yazmıştım.
dsg olmayınca passat eksik kalır demedim.passat HIGHLINE dsgsiz eksik kalır düşüncesindeyim.Serkan bey kesinlikle haklısınız. İstanbul trafiğinde otomatik vites olmazsa olmaz gibi. Yaşadığım yer itibarı ile, otomatik vitese zaten ihtiyaç duyulmuyor, bir de düz vitesden daha fazla keyif alınca doğal olarak tercihimde düz vites oluyor. Ben aslında bu yorumu bir arkadaşımız (ki onunda düşüncesine saygı duyuyorum, tercih meselesidir) "DSG olmayınca passat eksik kalır" fikrine karşı kendi düşüncemi belirtmek için yazmıştım.
Taner, tekrar hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan.
Yukarıda belirtmişsin ön konsolda bulunan nikelaj şeritlerin insanı nasıl rahatsız ettiğini. Bu araçta bana son derece itici gelen
iki husus var. Birincisi bu bahsettiğin nikelaj şeritler ( görsel olarak çirkin ve toz yuvası olması için bire bir) ikincisi ise dış dikiz aynalar. Ayrıca yayınladığın fotoğraflarda senin de elinle işaret ettiğin ön ve arka kapıların yukarı taraftaki birleşme noktalarındaki fitillerin hizalamalarına dikkat ettin mi Taner. Fitiller aynı seviye birbirleriyle örtüşmüyorlar. Benim bayide gördüğüm High da durum böyleydi. Bunu niye yazıyorum , utanmadan sıkılmadan bu acayip rakamları bu araç için istiyorsan kapı fitilleri aynı seviyede olacak kardeşim. Ben doblo satın almıyorum ve tonla para ödüyorum. Bazı arkadaşlar B8 high'ı premium sınıfına yaklaştıyorlar premium araçta böyle işçilik hataları olmaz.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Taner, tekrar hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan.
Yukarıda belirtmişsin ön konsolda bulunan nikelaj şeritlerin insanı nasıl rahatsız ettiğini. Bu araçta bana son derece itici gelen
iki husus var. Birincisi bu bahsettiğin nikelaj şeritler ( görsel olarak çirkin ve toz yuvası olması için bire bir) ikincisi ise dış dikiz aynalar. Ayrıca yayınladığın fotoğraflarda senin de elinle işaret ettiğin ön ve arka kapıların yukarı taraftaki birleşme noktalarındaki fitillerin hizalamalarına dikkat ettin mi Taner. Fitiller aynı seviye birbirleriyle örtüşmüyorlar. Benim bayide gördüğüm High da durum böyleydi. Bunu niye yazıyorum , utanmadan sıkılmadan bu acayip rakamları bu araç için istiyorsan kapı fitilleri aynı seviyede olacak kardeşim. Ben doblo satın almıyorum ve tonla para ödüyorum. Bazı arkadaşlar B8 high'ı premium sınıfına yaklaştıyorlar premium araçta böyle işçilik hataları olmaz.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Taner bey güle güle kullanın arabanız çok güzel.Taner, tekrar hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan.
Yukarıda belirtmişsin ön konsolda bulunan nikelaj şeritlerin insanı nasıl rahatsız ettiğini. Bu araçta bana son derece itici gelen
iki husus var. Birincisi bu bahsettiğin nikelaj şeritler ( görsel olarak çirkin ve toz yuvası olması için bire bir) ikincisi ise dış dikiz aynalar. Ayrıca yayınladığın fotoğraflarda senin de elinle işaret ettiğin ön ve arka kapıların yukarı taraftaki birleşme noktalarındaki fitillerin hizalamalarına dikkat ettin mi Taner. Fitiller aynı seviye birbirleriyle örtüşmüyorlar. Benim bayide gördüğüm High da durum böyleydi. Bunu niye yazıyorum , utanmadan sıkılmadan bu acayip rakamları bu araç için istiyorsan kapı fitilleri aynı seviyede olacak kardeşim. Ben doblo satın almıyorum ve tonla para ödüyorum. Bazı arkadaşlar B8 high'ı premium sınıfına yaklaştıyorlar premium araçta böyle işçilik hataları olmaz.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Bu arada Erdal bey premium araç konusunda size sonuna kadar katılıyorum. Passat premium araçlardan sonra alınabilecek en iyi arabadır ama bu premium olduğu anlamına gelmez bence.
Taner bey güle güle kullanın arabanız çok güzel.Taner, tekrar hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan.
Yukarıda belirtmişsin ön konsolda bulunan nikelaj şeritlerin insanı nasıl rahatsız ettiğini. Bu araçta bana son derece itici gelen
iki husus var. Birincisi bu bahsettiğin nikelaj şeritler ( görsel olarak çirkin ve toz yuvası olması için bire bir) ikincisi ise dış dikiz aynalar. Ayrıca yayınladığın fotoğraflarda senin de elinle işaret ettiğin ön ve arka kapıların yukarı taraftaki birleşme noktalarındaki fitillerin hizalamalarına dikkat ettin mi Taner. Fitiller aynı seviye birbirleriyle örtüşmüyorlar. Benim bayide gördüğüm High da durum böyleydi. Bunu niye yazıyorum , utanmadan sıkılmadan bu acayip rakamları bu araç için istiyorsan kapı fitilleri aynı seviyede olacak kardeşim. Ben doblo satın almıyorum ve tonla para ödüyorum. Bazı arkadaşlar B8 high'ı premium sınıfına yaklaştıyorlar premium araçta böyle işçilik hataları olmaz.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Bu arada Erdal bey premium araç konusunda size sonuna kadar katılıyorum. Passat premium araçlardan sonra alınabilecek en iyi arabadır ama bu premium olduğu anlamına gelmez bence.
Allah nazarlardan saklasın
Taner abinin bol bol fotoğraflarını gördükten sonra dedim ki Passat = Bi-Xenon + DRL.
Allah nazarlardan saklasın
Taner abinin bol bol fotoğraflarını gördükten sonra dedim ki Passat = Bi-Xenon + DRL.
VW'in passat ismini değiştirme konusunu bilemiyorum fakat markalar bazen, zaman içerisinde, tazelenme/yenilenme amacı ile ana modellerinde isim değişikliği yapıyor. Mesela Opel'in D sınıf temsilcisi Insignia'nın daha önceki nesillerinde isimleri Vectra, Ascona ve Rekord diye geriye gidiyor. VW'den örnek verecek olursak 1974'de Golf çıktığında, VW'nin efsane modeli olan Beetle ın yerini almıştı. Aslında bu iki araç 40 lı yıllardan beri üretilen VW'nin compact sınıftaki aracının devamıydı. İsim değişikliği bir firma için çok önemli ve stratejik bir karar. Passat, halen çok güçlü bir isim ve gücünün zirvesinde. Eski jenerasyonlarda karşılaştığı ve silmesini gerektiren bir lekesi de yok. (Ford'un compact sınıftaki "Escort" modelini, "Focus" olarak değiştirdiği gibi). Önümüzdeki 1-2 nesilde, Passat isminin değişebileceğine pek ihtimal vermiyorum.
VW'in passat ismini değiştirme konusunu bilemiyorum fakat markalar bazen, zaman içerisinde, tazelenme/yenilenme amacı ile ana modellerinde isim değişikliği yapıyor. Mesela Opel'in D sınıf temsilcisi Insignia'nın daha önceki nesillerinde isimleri Vectra, Ascona ve Rekord diye geriye gidiyor. VW'den örnek verecek olursak 1974'de Golf çıktığında, VW'nin efsane modeli olan Beetle ın yerini almıştı. Aslında bu iki araç 40 lı yıllardan beri üretilen VW'nin compact sınıftaki aracının devamıydı. İsim değişikliği bir firma için çok önemli ve stratejik bir karar. Passat, halen çok güçlü bir isim ve gücünün zirvesinde. Eski jenerasyonlarda karşılaştığı ve silmesini gerektiren bir lekesi de yok. (Ford'un compact sınıftaki "Escort" modelini, "Focus" olarak değiştirdiği gibi). Önümüzdeki 1-2 nesilde, Passat isminin değişebileceğine pek ihtimal vermiyorum.
taner bey passat b7 deki şeker bayazı ile b8 deki saf beyaz arasındaki fark nedir?sizce hangisi daha iyi gösteriyor arabayı?
taner bey passat b7 deki şeker bayazı ile b8 deki saf beyaz arasındaki fark nedir?sizce hangisi daha iyi gösteriyor arabayı?
2000 SEAT Toledo
2003 SEAT Toledo
2012 Volkswagen Passat Comfortline Variant
2013 Volkswagen CC
2014 Volkswagen Passat Exclusive
Hepsi ŞEKER BEYAZI rengindeydi,
2015 Volkswagen Passat Highline
Saf Beyaz renginde.
İkisi arasında çok hafif bir fark var, Şeker Beyazı az daha sıcak, Saf Beyaz daha soğuk, teknik bir beyaz, mavimsi.
2000 SEAT Toledo
2003 SEAT Toledo
2012 Volkswagen Passat Comfortline Variant
2013 Volkswagen CC
2014 Volkswagen Passat Exclusive
Hepsi ŞEKER BEYAZI rengindeydi,
2015 Volkswagen Passat Highline
Saf Beyaz renginde.
İkisi arasında çok hafif bir fark var, Şeker Beyazı az daha sıcak, Saf Beyaz daha soğuk, teknik bir beyaz, mavimsi.
Taner bey,
Aracı teslim alıp, eve giderken illaki bir kıyas yapmışsınızdır. Sürüş, konfor, süspansiyon vb. anlamında - hee bak bu yönden b7 den daha iyi olmuş, şu olayı sonunda b8 de çözmüşler, b7 de bu özellik daha iyiydi keşke aynı kalsaymış dediğiniz şeyler oldu mu acaba?
Taner bey,
Aracı teslim alıp, eve giderken illaki bir kıyas yapmışsınızdır. Sürüş, konfor, süspansiyon vb. anlamında - hee bak bu yönden b7 den daha iyi olmuş, şu olayı sonunda b8 de çözmüşler, b7 de bu özellik daha iyiydi keşke aynı kalsaymış dediğiniz şeyler oldu mu acaba?
Hayırlı olsun Taner abi.
hocam premium falan değil kendimizi kandırmayalım. yarım saat önce a3 2014 aracı şehir içi merak ettim ve kullandım. kalite kokuyor malzeme ve özellikle ses yalıtımıTaner, tekrar hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan.
Yukarıda belirtmişsin ön konsolda bulunan nikelaj şeritlerin insanı nasıl rahatsız ettiğini. Bu araçta bana son derece itici gelen
iki husus var. Birincisi bu bahsettiğin nikelaj şeritler ( görsel olarak çirkin ve toz yuvası olması için bire bir) ikincisi ise dış dikiz aynalar. Ayrıca yayınladığın fotoğraflarda senin de elinle işaret ettiğin ön ve arka kapıların yukarı taraftaki birleşme noktalarındaki fitillerin hizalamalarına dikkat ettin mi Taner. Fitiller aynı seviye birbirleriyle örtüşmüyorlar. Benim bayide gördüğüm High da durum böyleydi. Bunu niye yazıyorum , utanmadan sıkılmadan bu acayip rakamları bu araç için istiyorsan kapı fitilleri aynı seviyede olacak kardeşim. Ben doblo satın almıyorum ve tonla para ödüyorum. Bazı arkadaşlar B8 high'ı premium sınıfına yaklaştıyorlar premium araçta böyle işçilik hataları olmaz.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
hocam premium falan değil kendimizi kandırmayalım. yarım saat önce a3 2014 aracı şehir içi merak ettim ve kullandım. kalite kokuyor malzeme ve özellikle ses yalıtımıTaner, tekrar hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan.
Yukarıda belirtmişsin ön konsolda bulunan nikelaj şeritlerin insanı nasıl rahatsız ettiğini. Bu araçta bana son derece itici gelen
iki husus var. Birincisi bu bahsettiğin nikelaj şeritler ( görsel olarak çirkin ve toz yuvası olması için bire bir) ikincisi ise dış dikiz aynalar. Ayrıca yayınladığın fotoğraflarda senin de elinle işaret ettiğin ön ve arka kapıların yukarı taraftaki birleşme noktalarındaki fitillerin hizalamalarına dikkat ettin mi Taner. Fitiller aynı seviye birbirleriyle örtüşmüyorlar. Benim bayide gördüğüm High da durum böyleydi. Bunu niye yazıyorum , utanmadan sıkılmadan bu acayip rakamları bu araç için istiyorsan kapı fitilleri aynı seviyede olacak kardeşim. Ben doblo satın almıyorum ve tonla para ödüyorum. Bazı arkadaşlar B8 high'ı premium sınıfına yaklaştıyorlar premium araçta böyle işçilik hataları olmaz.
Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Kesinlikle oldu tabi,
Öncelikle araç kendini daha hafif hissettiriyor, ama bu "havada gittiği" anlamında değil, direksiyon tepkisi ve gaza basınca motorun geri dönüşü B7'den bariz farklı, daha direkt (doğrudan).
Oturma pozisyonu benim boyuma (1.81) göre kusursuz, tam istediğim gibi, B6/B7'de biraz yüksekteydi, CC Deri-Alcantara ve Exclusive Nappa Deri spor koltuklarda bu biraz daha iyiydi ama B8 Highline ergoComfort koltuklar çok çok iyi, hele masaj fonksiyonu Thailand Phuket Adası 48 kiloluk Thai kızı siziyoğruyormuşçasına masaj ediyor azizim
Aracın dönüş çapı azalmış, elimde veri yok ama B6/B7/CC ile dönemediğim otopark köşesinden B8 ile rahatça döndüm. En mükemmel dönüş çapı ama MITSUBISHI ASX'te, bisikletten farkı yok.
LED Farlar harika, bu konuda Volkswagen güzel bir iş çıkarmış. Dönüş farı ana gruptan yanıyor (CC'deki gibi ve beyaz LED ışık veriyor, ya ayna ya da ışık kaynağı yöntemyle.
Aracın yolda gidişi, motorun güç üretmesi vb. frenleme kusursuz. Bundan memnunum.
Sinyal kolu ve Silecek kolu biraz "PlaySkool" tarzı (çocukça) olmuş, B6/B7 Alman mühendisliğini yansıtıyordu, bu biraz asortik (piyasa) olmuş ama yapacak bir şey yok. Radyo sadeec NTV açtım, başka bir şey yapamadım.
AUTO-HOLD ve ELEKTRONİK PARK FRENİ gayet iyi ama mesela elektronik park freni kapı açılınca freni çekiyor, emniyet kemerini çıkarınca değil.
Ambiyans aydınlatma sadece kapılardaki ahşap dekorlar, kapı açma kolu ve kapı tutma kolunda LED'den ve LED şeritten ibaret, ön konsolda LED yok.
Nihayet DÖRT KAPIDA DA KAPI ALTI AYDINLATMA oldu Allah'ım çok şükür, CC'de sadece önlerde vardı, diğerlerinde hiç yoktu bile!
Jantlr, jantlar, jantlar, bu arabayı sattıran bu 18" Dartford jantlar!
Şimdilik bu kadar, ruhsat hala alamadım, sevmiyorum ve istemiyorum ruhsatsız, geçici belge ile araç kullanmayı, ruhsat olmadığından sigorta zeyillerim de yapılmadı. Bekle, bekle bekle.
Yakıt tüketimini DEPO bazında ve aylık bazda ölçüyorum. 120 km'yi geçtik daha ibre yerinden oynamadı.
Taner bey,
Aracı teslim alıp, eve giderken illaki bir kıyas yapmışsınızdır. Sürüş, konfor, süspansiyon vb. anlamında - hee bak bu yönden b7 den daha iyi olmuş, şu olayı sonunda b8 de çözmüşler, b7 de bu özellik daha iyiydi keşke aynı kalsaymış dediğiniz şeyler oldu mu acaba?
Kesinlikle oldu tabi,
Öncelikle araç kendini daha hafif hissettiriyor, ama bu "havada gittiği" anlamında değil, direksiyon tepkisi ve gaza basınca motorun geri dönüşü B7'den bariz farklı, daha direkt (doğrudan).
Oturma pozisyonu benim boyuma (1.81) göre kusursuz, tam istediğim gibi, B6/B7'de biraz yüksekteydi, CC Deri-Alcantara ve Exclusive Nappa Deri spor koltuklarda bu biraz daha iyiydi ama B8 Highline ergoComfort koltuklar çok çok iyi, hele masaj fonksiyonu Thailand Phuket Adası 48 kiloluk Thai kızı siziyoğruyormuşçasına masaj ediyor azizim
Aracın dönüş çapı azalmış, elimde veri yok ama B6/B7/CC ile dönemediğim otopark köşesinden B8 ile rahatça döndüm. En mükemmel dönüş çapı ama MITSUBISHI ASX'te, bisikletten farkı yok.
LED Farlar harika, bu konuda Volkswagen güzel bir iş çıkarmış. Dönüş farı ana gruptan yanıyor (CC'deki gibi ve beyaz LED ışık veriyor, ya ayna ya da ışık kaynağı yöntemyle.
Aracın yolda gidişi, motorun güç üretmesi vb. frenleme kusursuz. Bundan memnunum.
Sinyal kolu ve Silecek kolu biraz "PlaySkool" tarzı (çocukça) olmuş, B6/B7 Alman mühendisliğini yansıtıyordu, bu biraz asortik (piyasa) olmuş ama yapacak bir şey yok. Radyo sadeec NTV açtım, başka bir şey yapamadım.
AUTO-HOLD ve ELEKTRONİK PARK FRENİ gayet iyi ama mesela elektronik park freni kapı açılınca freni çekiyor, emniyet kemerini çıkarınca değil.
Ambiyans aydınlatma sadece kapılardaki ahşap dekorlar, kapı açma kolu ve kapı tutma kolunda LED'den ve LED şeritten ibaret, ön konsolda LED yok.
Nihayet DÖRT KAPIDA DA KAPI ALTI AYDINLATMA oldu Allah'ım çok şükür, CC'de sadece önlerde vardı, diğerlerinde hiç yoktu bile!
Jantlr, jantlar, jantlar, bu arabayı sattıran bu 18" Dartford jantlar!
Şimdilik bu kadar, ruhsat hala alamadım, sevmiyorum ve istemiyorum ruhsatsız, geçici belge ile araç kullanmayı, ruhsat olmadığından sigorta zeyillerim de yapılmadı. Bekle, bekle bekle.
Yakıt tüketimini DEPO bazında ve aylık bazda ölçüyorum. 120 km'yi geçtik daha ibre yerinden oynamadı.
Taner bey,
Aracı teslim alıp, eve giderken illaki bir kıyas yapmışsınızdır. Sürüş, konfor, süspansiyon vb. anlamında - hee bak bu yönden b7 den daha iyi olmuş, şu olayı sonunda b8 de çözmüşler, b7 de bu özellik daha iyiydi keşke aynı kalsaymış dediğiniz şeyler oldu mu acaba?