Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
2,78 tl (07.01.2015)2015 fiyatlarının açıklandığı gün
2,69 tl (09.01.2015) bugün
araçların ortalama fiyatı 25000 eur desek 2250 tl düşmesi lazım fiyatların.böyle giderse kurdan dolayı indirim olabilir.!!2014 modeller tükenince tabiki!!!!
2,78 tl (07.01.2015)2015 fiyatlarının açıklandığı gün
2,69 tl (09.01.2015) bugün
araçların ortalama fiyatı 25000 eur desek 2250 tl düşmesi lazım fiyatların.böyle giderse kurdan dolayı indirim olabilir.!!2014 modeller tükenince tabiki!!!!
Facebook vw sayfasına yazın arkadaşlar indirim için baskı sart![]()
ARKADAŞLAR İKİLEM ARASINDA KALDIM. HANGİSİNİ ALMAM GEREKTİĞİ AÇIKCA BELLİ AMA BİLMEDİĞİM BİR ŞEY OLABİLİR DİYE SİZLERE DANIŞIYORUM. ŞÖYLE BİR KABATASLAK HESAP YAPTIM. BAZ ALDIĞIM DONANIMLAR TRENDLİNE.
125 ps ile 1,6 tdi arasindaki fark 16.300 tl. Dizel yerine benzinli passat alsam ortalama 45.000-50.000 km yol yapiyorim
trendline 150 ps ile 1,6tdi arasidaki fiyat farki 8.300tl 150 ps alsam aradaki farkla 20.000-25.000 km arasi yol yapiyorum. Zaten otomobil ayni sadece aradaki fiyat farki donanim farkindan kaynaklaniyor. Aslinda işin asli ne kadar az donanim o kadar az sorun. Herkes bu hesabi yapiyor ama 50.000 km farki dizele versem bile mazot alip kullanmayacakmıyım. Yani aslinda esas fark 50.000 km değil daha çok km ediyor. Bu benzin dizel fiyat farkliliğindan doayı dizel passat bana pek de cazip gelmiyor.artı olarak bir de bakım masraflarıda var ki onu hesaba katmıyorum. yılda 25.000 km yapan biri 125 ps le 2-2,5 yıl dizel motor farkına gezebilir. dizel 2 yıldan sonra amorti etmeye başlar ki mazota verdiği para hariç. 50.000-60.000 km gelmiş bir aracı içiniz rahat rahat zevkle sürebilirmisiniz onuda bilmiyorum. başta dedim ya aslında işin aslı belli ama yinede sizlere sormak istiyorum.
ARKADAŞLAR İKİLEM ARASINDA KALDIM. HANGİSİNİ ALMAM GEREKTİĞİ AÇIKCA BELLİ AMA BİLMEDİĞİM BİR ŞEY OLABİLİR DİYE SİZLERE DANIŞIYORUM. ŞÖYLE BİR KABATASLAK HESAP YAPTIM. BAZ ALDIĞIM DONANIMLAR TRENDLİNE.
125 ps ile 1,6 tdi arasindaki fark 16.300 tl. Dizel yerine benzinli passat alsam ortalama 45.000-50.000 km yol yapiyorim
trendline 150 ps ile 1,6tdi arasidaki fiyat farki 8.300tl 150 ps alsam aradaki farkla 20.000-25.000 km arasi yol yapiyorum. Zaten otomobil ayni sadece aradaki fiyat farki donanim farkindan kaynaklaniyor. Aslinda işin asli ne kadar az donanim o kadar az sorun. Herkes bu hesabi yapiyor ama 50.000 km farki dizele versem bile mazot alip kullanmayacakmıyım. Yani aslinda esas fark 50.000 km değil daha çok km ediyor. Bu benzin dizel fiyat farkliliğindan doayı dizel passat bana pek de cazip gelmiyor.artı olarak bir de bakım masraflarıda var ki onu hesaba katmıyorum. yılda 25.000 km yapan biri 125 ps le 2-2,5 yıl dizel motor farkına gezebilir. dizel 2 yıldan sonra amorti etmeye başlar ki mazota verdiği para hariç. 50.000-60.000 km gelmiş bir aracı içiniz rahat rahat zevkle sürebilirmisiniz onuda bilmiyorum. başta dedim ya aslında işin aslı belli ama yinede sizlere sormak istiyorum.
arkadaşlar hafta başı kaporamı yatırıp spariş vermiştim nisan başı teslim olarak ancak henüz sparişlerin acılmadıgını bır hafta içerisinde alınacagını söylediler...sparişlerin açıldığına veya yakında açılacağına dair bilgidi veya duyumu olan varmı..?
arkadaşlar hafta başı kaporamı yatırıp spariş vermiştim nisan başı teslim olarak ancak henüz sparişlerin acılmadıgını bır hafta içerisinde alınacagını söylediler...sparişlerin açıldığına veya yakında açılacağına dair bilgidi veya duyumu olan varmı..?
Hocam siparişler haftanın ilk günleri açılıyorarkadaşlar hafta başı kaporamı yatırıp spariş vermiştim nisan başı teslim olarak ancak henüz sparişlerin acılmadıgını bır hafta içerisinde alınacagını söylediler...sparişlerin açıldığına veya yakında açılacağına dair bilgidi veya duyumu olan varmı..?
Pazartesi salı gibi.bu günlerde verebilirsiniz
Hocam siparişler haftanın ilk günleri açılıyorarkadaşlar hafta başı kaporamı yatırıp spariş vermiştim nisan başı teslim olarak ancak henüz sparişlerin acılmadıgını bır hafta içerisinde alınacagını söylediler...sparişlerin açıldığına veya yakında açılacağına dair bilgidi veya duyumu olan varmı..?
Pazartesi salı gibi.bu günlerde verebilirsiniz
hayır sparişimi verdim zaten 1.6 dizel higline ve kaporamıda ödedim..ama bayi henüz spariş alınmıyor 30 a yakın sıramız var bızlerde acılmasını beklıyoruz bır hafta 10 gün içerisinde acılabılır diye beklıyoruz demişti
hayır sparişimi verdim zaten 1.6 dizel higline ve kaporamıda ödedim..ama bayi henüz spariş alınmıyor 30 a yakın sıramız var bızlerde acılmasını beklıyoruz bır hafta 10 gün içerisinde acılabılır diye beklıyoruz demişti
hatta benı arayıp spariş numarası vereceklerdi ama henüz arayan soran olmadı..
hatta benı arayıp spariş numarası vereceklerdi ama henüz arayan soran olmadı..
Benimki yaklaşık 1 haftadır bu şekilde üretime planlandı yazıyor, ne zaman teslim olacağına dair bir bilginiz varmı bu şekilde sipariş durumu olan araçların?Bütün olay araç teklif formunda.Teklif formunu alincà aracı üretime planladilar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Benimki yaklaşık 1 haftadır bu şekilde üretime planlandı yazıyor, ne zaman teslim olacağına dair bir bilginiz varmı bu şekilde sipariş durumu olan araçların?Bütün olay araç teklif formunda.Teklif formunu alincà aracı üretime planladilar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam benimki 10 hafta teslim.sizinki benimkinden önce planlandığını göre 8 veya 9 hafta teslimdir.bayiye arayıp sorarsaniz size ne zaman üretime gireceğini bile soyler
Hocam benimki 10 hafta teslim.sizinki benimkinden önce planlandığını göre 8 veya 9 hafta teslimdir.bayiye arayıp sorarsaniz size ne zaman üretime gireceğini bile soyler
125 PS, manuel, highline alın derim. Donanım olarak alt versiyonları aldığınızda, yolda en üst versiyonu görünce insanın içi gidiyor. Ama 1.4 TSI 122 PS kullanırken, 1.6 TDI 120 PS görseniz en fazla gazı topuklarsınız. Onun sizi son görüşü olur.ARKADAŞLAR İKİLEM ARASINDA KALDIM. HANGİSİNİ ALMAM GEREKTİĞİ AÇIKCA BELLİ AMA BİLMEDİĞİM BİR ŞEY OLABİLİR DİYE SİZLERE DANIŞIYORUM. ŞÖYLE BİR KABATASLAK HESAP YAPTIM. BAZ ALDIĞIM DONANIMLAR TRENDLİNE.
125 ps ile 1,6 tdi arasindaki fark 16.300 tl. Dizel yerine benzinli passat alsam ortalama 45.000-50.000 km yol yapiyorim
trendline 150 ps ile 1,6tdi arasidaki fiyat farki 8.300tl 150 ps alsam aradaki farkla 20.000-25.000 km arasi yol yapiyorum. Zaten otomobil ayni sadece aradaki fiyat farki donanim farkindan kaynaklaniyor. Aslinda işin asli ne kadar az donanim o kadar az sorun. Herkes bu hesabi yapiyor ama 50.000 km farki dizele versem bile mazot alip kullanmayacakmıyım. Yani aslinda esas fark 50.000 km değil daha çok km ediyor. Bu benzin dizel fiyat farkliliğindan doayı dizel passat bana pek de cazip gelmiyor.artı olarak bir de bakım masraflarıda var ki onu hesaba katmıyorum. yılda 25.000 km yapan biri 125 ps le 2-2,5 yıl dizel motor farkına gezebilir. dizel 2 yıldan sonra amorti etmeye başlar ki mazota verdiği para hariç. 50.000-60.000 km gelmiş bir aracı içiniz rahat rahat zevkle sürebilirmisiniz onuda bilmiyorum. başta dedim ya aslında işin aslı belli ama yinede sizlere sormak istiyorum.
Konu RunForrest tarafından (09 01 2015 Saat 18:06 ) değiştirilmiştir.
125 PS, manuel, highline alın derim. Donanım olarak alt versiyonları aldığınızda, yolda en üst versiyonu görünce insanın içi gidiyor. Ama 1.4 TSI 122 PS kullanırken, 1.6 TDI 120 PS görseniz en fazla gazı topuklarsınız. Onun sizi son görüşü olur.ARKADAŞLAR İKİLEM ARASINDA KALDIM. HANGİSİNİ ALMAM GEREKTİĞİ AÇIKCA BELLİ AMA BİLMEDİĞİM BİR ŞEY OLABİLİR DİYE SİZLERE DANIŞIYORUM. ŞÖYLE BİR KABATASLAK HESAP YAPTIM. BAZ ALDIĞIM DONANIMLAR TRENDLİNE.
125 ps ile 1,6 tdi arasindaki fark 16.300 tl. Dizel yerine benzinli passat alsam ortalama 45.000-50.000 km yol yapiyorim
trendline 150 ps ile 1,6tdi arasidaki fiyat farki 8.300tl 150 ps alsam aradaki farkla 20.000-25.000 km arasi yol yapiyorum. Zaten otomobil ayni sadece aradaki fiyat farki donanim farkindan kaynaklaniyor. Aslinda işin asli ne kadar az donanim o kadar az sorun. Herkes bu hesabi yapiyor ama 50.000 km farki dizele versem bile mazot alip kullanmayacakmıyım. Yani aslinda esas fark 50.000 km değil daha çok km ediyor. Bu benzin dizel fiyat farkliliğindan doayı dizel passat bana pek de cazip gelmiyor.artı olarak bir de bakım masraflarıda var ki onu hesaba katmıyorum. yılda 25.000 km yapan biri 125 ps le 2-2,5 yıl dizel motor farkına gezebilir. dizel 2 yıldan sonra amorti etmeye başlar ki mazota verdiği para hariç. 50.000-60.000 km gelmiş bir aracı içiniz rahat rahat zevkle sürebilirmisiniz onuda bilmiyorum. başta dedim ya aslında işin aslı belli ama yinede sizlere sormak istiyorum.
Bana söylenen 8. Hafta teslim ancak bazı arkadaşların resmi olarak 8. Hafta teslimatı olmasına rağmen bayi mart ı bulur demiş, benimki de bu aralar üretime girecek sanırım bu durumda.Hocam benimki 10 hafta teslim.sizinki benimkinden önce planlandığını göre 8 veya 9 hafta teslimdir.bayiye arayıp sorarsaniz size ne zaman üretime gireceğini bile soyler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bana söylenen 8. Hafta teslim ancak bazı arkadaşların resmi olarak 8. Hafta teslimatı olmasına rağmen bayi mart ı bulur demiş, benimki de bu aralar üretime girecek sanırım bu durumda.Hocam benimki 10 hafta teslim.sizinki benimkinden önce planlandığını göre 8 veya 9 hafta teslimdir.bayiye arayıp sorarsaniz size ne zaman üretime gireceğini bile soyler
Sent from my iPhone using Tapatalk
bugün yolda bir b8 gördüm arkadan baya heybetli bir araç olmuş,showroomlarda zaten heybetli duruyor yolda ilk kez gördüm.passat b7 ye çok benzediğini söyleyenler var ben şaşırdım doğrusu nasıl benziyor,passat b7 hacim olarak c segmenti ebatlarında b7 kullananlar tabirlerimin kusurna bakmayınız,bende bir passat severim fakat en basitinden bir focus la bile yanyana durunca şöyle arkadan bakınca passat bariz küçük ve hacimsiz duruyor focusun yanında.ancak bunu b8 le aşmışlar,gayet de d segmentine yaraşır karizmatik bir araç olmuş passat.hiçte hacimsiz durmuyor.ilk fırsatta bende düşünüyorum bir b8.
bugün yolda bir b8 gördüm arkadan baya heybetli bir araç olmuş,showroomlarda zaten heybetli duruyor yolda ilk kez gördüm.passat b7 ye çok benzediğini söyleyenler var ben şaşırdım doğrusu nasıl benziyor,passat b7 hacim olarak c segmenti ebatlarında b7 kullananlar tabirlerimin kusurna bakmayınız,bende bir passat severim fakat en basitinden bir focus la bile yanyana durunca şöyle arkadan bakınca passat bariz küçük ve hacimsiz duruyor focusun yanında.ancak bunu b8 le aşmışlar,gayet de d segmentine yaraşır karizmatik bir araç olmuş passat.hiçte hacimsiz durmuyor.ilk fırsatta bende düşünüyorum bir b8.
Passat B7 nasıl Focustan küçük duruyor anlamadım Passat B7,B8 den daha uzun ancak genişliği daha az.bugün yolda bir b8 gördüm arkadan baya heybetli bir araç olmuş,showroomlarda zaten heybetli duruyor yolda ilk kez gördüm.passat b7 ye çok benzediğini söyleyenler var ben şaşırdım doğrusu nasıl benziyor,passat b7 hacim olarak c segmenti ebatlarında b7 kullananlar tabirlerimin kusurna bakmayınız,bende bir passat severim fakat en basitinden bir focus la bile yanyana durunca şöyle arkadan bakınca passat bariz küçük ve hacimsiz duruyor focusun yanında.ancak bunu b8 le aşmışlar,gayet de d segmentine yaraşır karizmatik bir araç olmuş passat.hiçte hacimsiz durmuyor.ilk fırsatta bende düşünüyorum bir b8.
Passat B7 genişliği aynalar dahil 2062 mm.
Ford Focus güncel kasa genişliği 2045 mm.
Passat B7 uzunluğu zaten focustan çok daha fazla.
Passat B7 nasıl daha küçük duruyor açıklayabilir misiniz ?
Sadece düz hatlara sahip bir araç,basenli değil.Ancak her halükarda Focustan daha geniş.
B8 de B7 den daha kısa 2 mm kadar.Sadece dingil mesafesi uzadığı için diz mesafesi artmış kaldı ki B7 nin diz mesafesi salon gibi maşallah,C segmenti ayarında olamaz.
B8 in dingil mesafesinin artması da gereksiz arka zaten genişti,dingil mesafesini artırmak da dönüş çapını artıracaktır aynı yerden b7 ile daha kısa bir manevrada dönebilmek mümkün.
Passat B7 nasıl Focustan küçük duruyor anlamadım Passat B7,B8 den daha uzun ancak genişliği daha az.bugün yolda bir b8 gördüm arkadan baya heybetli bir araç olmuş,showroomlarda zaten heybetli duruyor yolda ilk kez gördüm.passat b7 ye çok benzediğini söyleyenler var ben şaşırdım doğrusu nasıl benziyor,passat b7 hacim olarak c segmenti ebatlarında b7 kullananlar tabirlerimin kusurna bakmayınız,bende bir passat severim fakat en basitinden bir focus la bile yanyana durunca şöyle arkadan bakınca passat bariz küçük ve hacimsiz duruyor focusun yanında.ancak bunu b8 le aşmışlar,gayet de d segmentine yaraşır karizmatik bir araç olmuş passat.hiçte hacimsiz durmuyor.ilk fırsatta bende düşünüyorum bir b8.
Passat B7 genişliği aynalar dahil 2062 mm.
Ford Focus güncel kasa genişliği 2045 mm.
Passat B7 uzunluğu zaten focustan çok daha fazla.
Passat B7 nasıl daha küçük duruyor açıklayabilir misiniz ?
Sadece düz hatlara sahip bir araç,basenli değil.Ancak her halükarda Focustan daha geniş.
B8 de B7 den daha kısa 2 mm kadar.Sadece dingil mesafesi uzadığı için diz mesafesi artmış kaldı ki B7 nin diz mesafesi salon gibi maşallah,C segmenti ayarında olamaz.
B8 in dingil mesafesinin artması da gereksiz arka zaten genişti,dingil mesafesini artırmak da dönüş çapını artıracaktır aynı yerden b7 ile daha kısa bir manevrada dönebilmek mümkün.
hocam teknik verlere bakacak olursak passat daha maksimum noktalara sahip illaki.tasarım olrak passat b7 ince duruyor kim ne derse desin.yani hacimsel olarak ufak duruyor focustan yani arkadan bakınca bu dediklerim.heralde arkadan çok meğil alıp tampon bölgesini oluşturduğu için.ancak b8 daha iyi zaten teknik olarakta öyle.uzunluğu 2mm azaltılmış buda zaten platform değiştirdiği için.mqb de üretildiği için illaki okadarcık olucaktr.Passat B7 nasıl Focustan küçük duruyor anlamadım Passat B7,B8 den daha uzun ancak genişliği daha az.
Passat B7 genişliği aynalar dahil 2062 mm.
Ford Focus güncel kasa genişliği 2045 mm.
Passat B7 uzunluğu zaten focustan çok daha fazla.
Passat B7 nasıl daha küçük duruyor açıklayabilir misiniz ?
Sadece düz hatlara sahip bir araç,basenli değil.Ancak her halükarda Focustan daha geniş.
B8 de B7 den daha kısa 2 mm kadar.Sadece dingil mesafesi uzadığı için diz mesafesi artmış kaldı ki B7 nin diz mesafesi salon gibi maşallah,C segmenti ayarında olamaz.
B8 in dingil mesafesinin artması da gereksiz arka zaten genişti,dingil mesafesini artırmak da dönüş çapını artıracaktır aynı yerden b7 ile daha kısa bir manevrada dönebilmek mümkün.
hocam teknik verlere bakacak olursak passat daha maksimum noktalara sahip illaki.tasarım olrak passat b7 ince duruyor kim ne derse desin.yani hacimsel olarak ufak duruyor focustan yani arkadan bakınca bu dediklerim.heralde arkadan çok meğil alıp tampon bölgesini oluşturduğu için.ancak b8 daha iyi zaten teknik olarakta öyle.uzunluğu 2mm azaltılmış buda zaten platform değiştirdiği için.mqb de üretildiği için illaki okadarcık olucaktr.Passat B7 nasıl Focustan küçük duruyor anlamadım Passat B7,B8 den daha uzun ancak genişliği daha az.
Passat B7 genişliği aynalar dahil 2062 mm.
Ford Focus güncel kasa genişliği 2045 mm.
Passat B7 uzunluğu zaten focustan çok daha fazla.
Passat B7 nasıl daha küçük duruyor açıklayabilir misiniz ?
Sadece düz hatlara sahip bir araç,basenli değil.Ancak her halükarda Focustan daha geniş.
B8 de B7 den daha kısa 2 mm kadar.Sadece dingil mesafesi uzadığı için diz mesafesi artmış kaldı ki B7 nin diz mesafesi salon gibi maşallah,C segmenti ayarında olamaz.
B8 in dingil mesafesinin artması da gereksiz arka zaten genişti,dingil mesafesini artırmak da dönüş çapını artıracaktır aynı yerden b7 ile daha kısa bir manevrada dönebilmek mümkün.
Passat biraz zarif hatlara sahip yani basenli bir araç değil.O yüzden dar gözükebilir.Düz hatların getirdiği bir görünüm.Geniş ve yayvan bir araba olsaydı bana kalırsa bütün albenisi bozulurdu.hocam teknik verlere bakacak olursak passat daha maksimum noktalara sahip illaki.tasarım olrak passat b7 ince duruyor kim ne derse desin.yani hacimsel olarak ufak duruyor focustan yani arkadan bakınca bu dediklerim.heralde arkadan çok meğil alıp tampon bölgesini oluşturduğu için.ancak b8 daha iyi zaten teknik olarakta öyle.uzunluğu 2mm azaltılmış buda zaten platform değiştirdiği için.mqb de üretildiği için illaki okadarcık olucaktr.
Passat biraz zarif hatlara sahip yani basenli bir araç değil.O yüzden dar gözükebilir.Düz hatların getirdiği bir görünüm.Geniş ve yayvan bir araba olsaydı bana kalırsa bütün albenisi bozulurdu.hocam teknik verlere bakacak olursak passat daha maksimum noktalara sahip illaki.tasarım olrak passat b7 ince duruyor kim ne derse desin.yani hacimsel olarak ufak duruyor focustan yani arkadan bakınca bu dediklerim.heralde arkadan çok meğil alıp tampon bölgesini oluşturduğu için.ancak b8 daha iyi zaten teknik olarakta öyle.uzunluğu 2mm azaltılmış buda zaten platform değiştirdiği için.mqb de üretildiği için illaki okadarcık olucaktr.
Tesekkurler cok guzel kareler olmus cok hos duruyor gosterge
emre bey 3 serisi de mi öyleHocam araç yeterince uzun.Genişliği tam olması gerektiği gibi.Mercedes C serisi de D segmenti bir otomobil ama Passat'tan çok daha ufak.Keza 3 serisi BMW de öyle.bmw 3 serisi baya kaslı araç nasıl ufak.teknik verilere ben takılmıyorum sadece trafikte ki duruşundan bahsediyorum 3.20 nin b7 ile kıyaslanamayacak hacimselliği var hemde göze hoş geliyor.son kasadan bahsediyorum bmw 3.20 olarak
emre bey 3 serisi de mi öyleHocam araç yeterince uzun.Genişliği tam olması gerektiği gibi.Mercedes C serisi de D segmenti bir otomobil ama Passat'tan çok daha ufak.Keza 3 serisi BMW de öyle.bmw 3 serisi baya kaslı araç nasıl ufak.teknik verilere ben takılmıyorum sadece trafikte ki duruşundan bahsediyorum 3.20 nin b7 ile kıyaslanamayacak hacimselliği var hemde göze hoş geliyor.son kasadan bahsediyorum bmw 3.20 olarak
Yok highliné bir model daha düşük Almanyada arasında 550 Euro fark var.1 000tl olarak yansıttı. Aynısını ışık ve görüş paketinde yaptı. 1200 tl olması gerekirken 1530 tl belirlemiş.Bu opsiyon fiyatlarını kim belirliyor ise bir yerde bi hata yada trendline düşmanlığı var.dijital klima farkı Almanyada 555 Euro fakat buraya gelince 3 000tl yaparlarsa sasirma.Benim cebimden sadece opsiyonlar için fazladan 700 tl çıkıcak. Birde kur bukadar düşmüş iken ve Almanyada fiyatlar aynı kalmış iken 3000tl zam yapildi.koydukları fazla Fiyat yetmiyorus gibi 3700 tl cebimden daha fazla para cikicak![]()
Konu @uiksilver tarafından (09 01 2015 Saat 19:45 ) değiştirilmiştir.
Yok highliné bir model daha düşük Almanyada arasında 550 Euro fark var.1 000tl olarak yansıttı. Aynısını ışık ve görüş paketinde yaptı. 1200 tl olması gerekirken 1530 tl belirlemiş.Bu opsiyon fiyatlarını kim belirliyor ise bir yerde bi hata yada trendline düşmanlığı var.dijital klima farkı Almanyada 555 Euro fakat buraya gelince 3 000tl yaparlarsa sasirma.Benim cebimden sadece opsiyonlar için fazladan 700 tl çıkıcak. Birde kur bukadar düşmüş iken ve Almanyada fiyatlar aynı kalmış iken 3000tl zam yapildi.koydukları fazla Fiyat yetmiyorus gibi 3700 tl cebimden daha fazla para cikicak![]()
mustafa bey trendline a 18 inç dartford jant opsiyon ekliyorlar mı?Yok highliné bir model daha düşük Almanyada arasında 550 Euro fark var.1 000tl olarak yansıttı. Aynısını ışık ve görüş paketinde yaptı. 1200 tl olması gerekirken 1530 tl belirlemiş.Bu opsiyon fiyatlarını kim belirliyor ise bir yerde bi hata yada trendline düşmanlığı var.dijital klima farkı Almanyada 555 Euro fakat buraya gelince 3 000tl yaparlarsa sasirma.Benim cebimden sadece opsiyonlar için fazladan 700 tl çıkıcak. Birde kur bukadar düşmüş iken ve Almanyada fiyatlar aynı kalmış iken 3000tl zam yapildi.koydukları fazla Fiyat yetmiyorus gibi 3700 tl cebimden daha fazla para cikicak![]()
mustafa bey trendline a 18 inç dartford jant opsiyon ekliyorlar mı?Yok highliné bir model daha düşük Almanyada arasında 550 Euro fark var.1 000tl olarak yansıttı. Aynısını ışık ve görüş paketinde yaptı. 1200 tl olması gerekirken 1530 tl belirlemiş.Bu opsiyon fiyatlarını kim belirliyor ise bir yerde bi hata yada trendline düşmanlığı var.dijital klima farkı Almanyada 555 Euro fakat buraya gelince 3 000tl yaparlarsa sasirma.Benim cebimden sadece opsiyonlar için fazladan 700 tl çıkıcak. Birde kur bukadar düşmüş iken ve Almanyada fiyatlar aynı kalmış iken 3000tl zam yapildi.koydukları fazla Fiyat yetmiyorus gibi 3700 tl cebimden daha fazla para cikicak![]()
F30 BMW 3 serisi 1811 mm kaporta genişliğe sahip(yani aynalar dahil değil) B7 Passat ise 1820 mm kaporta genişliğine sahip(bunda da aynalar dahil değil) yani BMW yine Passat'tan daha dar.emre bey 3 serisi de mi öylebmw 3 serisi baya kaslı araç nasıl ufak.teknik verilere ben takılmıyorum sadece trafikte ki duruşundan bahsediyorum 3.20 nin b7 ile kıyaslanamayacak hacimselliği var hemde göze hoş geliyor.son kasadan bahsediyorum bmw 3.20 olarak
Ve Passat'tan daha kısa.
Forumda aracın sahibi Mert abimiz vardı hem Passat hem BMW sahibi.Aracın ne kadar küçük olduğu hakkında yazı yazmıştı.
F30 BMW 3 serisi 1811 mm kaporta genişliğe sahip(yani aynalar dahil değil) B7 Passat ise 1820 mm kaporta genişliğine sahip(bunda da aynalar dahil değil) yani BMW yine Passat'tan daha dar.emre bey 3 serisi de mi öylebmw 3 serisi baya kaslı araç nasıl ufak.teknik verilere ben takılmıyorum sadece trafikte ki duruşundan bahsediyorum 3.20 nin b7 ile kıyaslanamayacak hacimselliği var hemde göze hoş geliyor.son kasadan bahsediyorum bmw 3.20 olarak
Ve Passat'tan daha kısa.
Forumda aracın sahibi Mert abimiz vardı hem Passat hem BMW sahibi.Aracın ne kadar küçük olduğu hakkında yazı yazmıştı.
Bugün benimle beraber tam 8 yıl önce aynı tarihte (Ocak 2008) PASSAT B6 1.4 TSI alan Sayın Ali Gökçeli yine sıfır PASSAT almış Derin Siyah B8 1.4 TSI 125 HP Comfortline. Yanımdan geçti gitti, ne diyeyim, etkilenmemek imkansız.
Bugün benimle beraber tam 8 yıl önce aynı tarihte (Ocak 2008) PASSAT B6 1.4 TSI alan Sayın Ali Gökçeli yine sıfır PASSAT almış Derin Siyah B8 1.4 TSI 125 HP Comfortline. Yanımdan geçti gitti, ne diyeyim, etkilenmemek imkansız.
abi sanada nasip olur bi b8 ve bana da inşlh ..