Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Kimseye esip gürlemiyorum. Kibarca söyledim. Almanlar yapmışlar yani kimse zorla satmıyor yerli araba yok diğer lüxs arabalar Pahalı şu yada bu nedende tek Passat kalıyor ülkemizde maalesef rakipsiz. O Yüzden adamlar ne yaptıysa alınıyor
Kimseye esip gürlemiyorum. Kibarca söyledim. Almanlar yapmışlar yani kimse zorla satmıyor yerli araba yok diğer lüxs arabalar Pahalı şu yada bu nedende tek Passat kalıyor ülkemizde maalesef rakipsiz. O Yüzden adamlar ne yaptıysa alınıyor
araca yapılan eleştirilerin çok arttığını görüyorum. bugün tekrar doğuş çankayaya gidip aracı inceledim araç dış görünüm olarak kesinlikle b7 den çok çok iyi görünüyor..
b7 ilk çıktığında b6 aracım vardı ve b7 yi bekleyenler 2010 sonunda yine passatı çok eleştirmişlerdi bu kasa değişikliği deil makyaj vs denilmişti...b6 nın çok daha iyi göründüğü o günlerde aşikardı.
b8 e baktığımızda daha aracı süren test eden kişi sayısı forumda 3-5 kişi ve çok yetersiz ben aracın sürüş dinamiklerinin kesinlikle değiştiğine ve bu konuda ileri gittiğine inanıyorum ..
malesef araca para verirken düşündüğüm konulardan birtaneside aracı birgün elden çıkartmam gerektiğinde en az zararla veya en iyi şartlarla elimden çıkartmak bu konuyu ele aldığımızda kim ne derse desin volkswagen bu konuda lider ve bu liderliğide yakın zamanda bırakacak gibi görünmüyor.Bu konu şu an b7 passat sahibi olanlar içinde geçerli ..
b6 passatım passatın en bazı (1.6 trendline)olmasına rağmen onu alana kadar bütün interneti taramış araçla ilgili bütün bilgileri okumaya ve öğrenmeye çalışmıştım passatla ilgili ilk temasım Sayın TANER GÖDE nin bir internet sitesinde 1.6 mpi pasaat ile ilgili yazdıklarını bir geceyarısı okumam ve daha sonra onun yazdıklarını takip ederek aracı almamla son bulmuştu
Şu an bir 2012 golf kullanıcısı olarak tekrar passata geçmeyi düşünüyorum tek çekincem aracın daha çok çok yeni olması ve araçla ilgili daha hiçbir şeyin bilinmemesi bu yüzden daha sağlıklı bilgiler elde edene kadar eski aracımla yola devam edeceğim
Arkadaşlar bildiğim bir tek şey var oda kral öldü yaşasın yeni kral...
araca yapılan eleştirilerin çok arttığını görüyorum. bugün tekrar doğuş çankayaya gidip aracı inceledim araç dış görünüm olarak kesinlikle b7 den çok çok iyi görünüyor..
b7 ilk çıktığında b6 aracım vardı ve b7 yi bekleyenler 2010 sonunda yine passatı çok eleştirmişlerdi bu kasa değişikliği deil makyaj vs denilmişti...b6 nın çok daha iyi göründüğü o günlerde aşikardı.
b8 e baktığımızda daha aracı süren test eden kişi sayısı forumda 3-5 kişi ve çok yetersiz ben aracın sürüş dinamiklerinin kesinlikle değiştiğine ve bu konuda ileri gittiğine inanıyorum ..
malesef araca para verirken düşündüğüm konulardan birtaneside aracı birgün elden çıkartmam gerektiğinde en az zararla veya en iyi şartlarla elimden çıkartmak bu konuyu ele aldığımızda kim ne derse desin volkswagen bu konuda lider ve bu liderliğide yakın zamanda bırakacak gibi görünmüyor.Bu konu şu an b7 passat sahibi olanlar içinde geçerli ..
b6 passatım passatın en bazı (1.6 trendline)olmasına rağmen onu alana kadar bütün interneti taramış araçla ilgili bütün bilgileri okumaya ve öğrenmeye çalışmıştım passatla ilgili ilk temasım Sayın TANER GÖDE nin bir internet sitesinde 1.6 mpi pasaat ile ilgili yazdıklarını bir geceyarısı okumam ve daha sonra onun yazdıklarını takip ederek aracı almamla son bulmuştu
Şu an bir 2012 golf kullanıcısı olarak tekrar passata geçmeyi düşünüyorum tek çekincem aracın daha çok çok yeni olması ve araçla ilgili daha hiçbir şeyin bilinmemesi bu yüzden daha sağlıklı bilgiler elde edene kadar eski aracımla yola devam edeceğim
Arkadaşlar bildiğim bir tek şey var oda kral öldü yaşasın yeni kral...
Tüm araçların aynı kalitede üretildiğini düşünmek çok iyi niyetli yaklaşım olur. Her üretim tesisi gibi VW de ülkesine göre üretim yapıyor. Hani resimlerde / videolarda fotojenik çalışanların özenle her araçın her yerini test ettiğini görürüz ya,onların hepsi senaryodur. Üretim anında neler yapılır/ neler göz ardı edilir üretimde çalışan varsa ne demek istediğimi çok iyi bilecektir.Her şirket gibi VW de kalite problemi olan parçaları daha az sorun yaşayacağı ülkelere göndermeye özen gösteriyor, en sevdiği ülkeler tüketici haklarının olmadığı veya suistimal edilebilen ülkelerdir.ağzınıza sağlık cuk oturmuş..... adamlar bu arabaları almanlara satacaklarını düşündükten sonra Türklere haydi haydi satarlar ..bakıyorumda bu arabanın kalitesizliği sanki bize özel yapılmışta almanyada farklı araba satıyorlarmış gibi bir izlenim yaratılmaya çalışılıyor..
Almancıların araçlarını biraz dikkatli incelersen Almanya da alınan araçların parçaların daha kalite olduğunu görsel olarak bile fark edebilirsin.
Über alles Deutschland dedikleri budur.
Tüm araçların aynı kalitede üretildiğini düşünmek çok iyi niyetli yaklaşım olur. Her üretim tesisi gibi VW de ülkesine göre üretim yapıyor. Hani resimlerde / videolarda fotojenik çalışanların özenle her araçın her yerini test ettiğini görürüz ya,onların hepsi senaryodur. Üretim anında neler yapılır/ neler göz ardı edilir üretimde çalışan varsa ne demek istediğimi çok iyi bilecektir.Her şirket gibi VW de kalite problemi olan parçaları daha az sorun yaşayacağı ülkelere göndermeye özen gösteriyor, en sevdiği ülkeler tüketici haklarının olmadığı veya suistimal edilebilen ülkelerdir.ağzınıza sağlık cuk oturmuş..... adamlar bu arabaları almanlara satacaklarını düşündükten sonra Türklere haydi haydi satarlar ..bakıyorumda bu arabanın kalitesizliği sanki bize özel yapılmışta almanyada farklı araba satıyorlarmış gibi bir izlenim yaratılmaya çalışılıyor..
Almancıların araçlarını biraz dikkatli incelersen Almanya da alınan araçların parçaların daha kalite olduğunu görsel olarak bile fark edebilirsin.
Über alles Deutschland dedikleri budur.
eleştiriler yersiz geldi bana dış aynaya bile laf edilmiş tabi zevk renk meselesi ama bu dış ayna tasarımı audi a7 den alınmış ve çok başarılı. bende hem japon aracı hemde alman aracı var ve passatta yolda gelecek gibi görünüyor.
eleştiriler yersiz geldi bana dış aynaya bile laf edilmiş tabi zevk renk meselesi ama bu dış ayna tasarımı audi a7 den alınmış ve çok başarılı. bende hem japon aracı hemde alman aracı var ve passatta yolda gelecek gibi görünüyor.
ama tabii hayalet göstergeyi ve bir takım donanımlarıda getirmemeleri bana doğuşun oyunu gibi geldi bakalım kasa gelsin otursun bi getirirler umarım
ama tabii hayalet göstergeyi ve bir takım donanımlarıda getirmemeleri bana doğuşun oyunu gibi geldi bakalım kasa gelsin otursun bi getirirler umarım
Teknik olayları bir tarafa bırakırsak, dış tasarım tamamen zevkler ve renkler olayı, yani tartışılmıyor.Kişiden kişiye oldukça değişken. Siz b7 çıktığında b6 nın daha iyi durduğuna aşikar diyorsunuz. bana göre de b7, b6 ya göre daha güzel.Çünkü keskin hatları yuvarlak hatlara tercih ediyorum. B6 kötü demiyorum.hatta beyaz ve gümüş bir b6 yı çok beğeniyorum da diyebilirim. B8 e gelince çoğu yorumada bakarsanız duruş olarak b7 den çok farklı durmuyor. he siz farklı görmüş olabilirsiniz ve b7 den daha güzel de bulabilirsiniz,saygı duyarız.Sonuçta b8 de güzel bir araba. Bana iki yakın insan olan annem ve eşimle b8 i görmeye gittim.Annem b8 daha güzel derken, eşim söylemesen seninkinden(baktığımız b8 de siyahtı) zannederdim dedi. benim kendi görüşüm b8 önden b7 den çok cc ye benziyor.Arkadan, özellikle arka çarprazdan b7 ye çok benzer.Yandan duruşta fazla fark yok. Tam arkadan bakışta biraz daha farklı. Alana hayırlı olsun, b8 güzel araba.Özellikle mavi,araca yapılan eleştirilerin çok arttığını görüyorum. bugün tekrar doğuş çankayaya gidip aracı inceledim araç dış görünüm olarak kesinlikle b7 den çok çok iyi görünüyor..
b7 ilk çıktığında b6 aracım vardı ve b7 yi bekleyenler 2010 sonunda yine passatı çok eleştirmişlerdi bu kasa değişikliği deil makyaj vs denilmişti...b6 nın çok daha iyi göründüğü o günlerde aşikardı.
b8 e baktığımızda daha aracı süren test eden kişi sayısı forumda 3-5 kişi ve çok yetersiz ben aracın sürüş dinamiklerinin kesinlikle değiştiğine ve bu konuda ileri gittiğine inanıyorum ..
malesef araca para verirken düşündüğüm konulardan birtaneside aracı birgün elden çıkartmam gerektiğinde en az zararla veya en iyi şartlarla elimden çıkartmak bu konuyu ele aldığımızda kim ne derse desin volkswagen bu konuda lider ve bu liderliğide yakın zamanda bırakacak gibi görünmüyor.Bu konu şu an b7 passat sahibi olanlar içinde geçerli ..
b6 passatım passatın en bazı (1.6 trendline)olmasına rağmen onu alana kadar bütün interneti taramış araçla ilgili bütün bilgileri okumaya ve öğrenmeye çalışmıştım passatla ilgili ilk temasım Sayın TANER GÖDE nin bir internet sitesinde 1.6 mpi pasaat ile ilgili yazdıklarını bir geceyarısı okumam ve daha sonra onun yazdıklarını takip ederek aracı almamla son bulmuştu
Şu an bir 2012 golf kullanıcısı olarak tekrar passata geçmeyi düşünüyorum tek çekincem aracın daha çok çok yeni olması ve araçla ilgili daha hiçbir şeyin bilinmemesi bu yüzden daha sağlıklı bilgiler elde edene kadar eski aracımla yola devam edeceğim
Arkadaşlar bildiğim bir tek şey var oda kral öldü yaşasın yeni kral...
Teknik olayları bir tarafa bırakırsak, dış tasarım tamamen zevkler ve renkler olayı, yani tartışılmıyor.Kişiden kişiye oldukça değişken. Siz b7 çıktığında b6 nın daha iyi durduğuna aşikar diyorsunuz. bana göre de b7, b6 ya göre daha güzel.Çünkü keskin hatları yuvarlak hatlara tercih ediyorum. B6 kötü demiyorum.hatta beyaz ve gümüş bir b6 yı çok beğeniyorum da diyebilirim. B8 e gelince çoğu yorumada bakarsanız duruş olarak b7 den çok farklı durmuyor. he siz farklı görmüş olabilirsiniz ve b7 den daha güzel de bulabilirsiniz,saygı duyarız.Sonuçta b8 de güzel bir araba. Bana iki yakın insan olan annem ve eşimle b8 i görmeye gittim.Annem b8 daha güzel derken, eşim söylemesen seninkinden(baktığımız b8 de siyahtı) zannederdim dedi. benim kendi görüşüm b8 önden b7 den çok cc ye benziyor.Arkadan, özellikle arka çarprazdan b7 ye çok benzer.Yandan duruşta fazla fark yok. Tam arkadan bakışta biraz daha farklı. Alana hayırlı olsun, b8 güzel araba.Özellikle mavi,araca yapılan eleştirilerin çok arttığını görüyorum. bugün tekrar doğuş çankayaya gidip aracı inceledim araç dış görünüm olarak kesinlikle b7 den çok çok iyi görünüyor..
b7 ilk çıktığında b6 aracım vardı ve b7 yi bekleyenler 2010 sonunda yine passatı çok eleştirmişlerdi bu kasa değişikliği deil makyaj vs denilmişti...b6 nın çok daha iyi göründüğü o günlerde aşikardı.
b8 e baktığımızda daha aracı süren test eden kişi sayısı forumda 3-5 kişi ve çok yetersiz ben aracın sürüş dinamiklerinin kesinlikle değiştiğine ve bu konuda ileri gittiğine inanıyorum ..
malesef araca para verirken düşündüğüm konulardan birtaneside aracı birgün elden çıkartmam gerektiğinde en az zararla veya en iyi şartlarla elimden çıkartmak bu konuyu ele aldığımızda kim ne derse desin volkswagen bu konuda lider ve bu liderliğide yakın zamanda bırakacak gibi görünmüyor.Bu konu şu an b7 passat sahibi olanlar içinde geçerli ..
b6 passatım passatın en bazı (1.6 trendline)olmasına rağmen onu alana kadar bütün interneti taramış araçla ilgili bütün bilgileri okumaya ve öğrenmeye çalışmıştım passatla ilgili ilk temasım Sayın TANER GÖDE nin bir internet sitesinde 1.6 mpi pasaat ile ilgili yazdıklarını bir geceyarısı okumam ve daha sonra onun yazdıklarını takip ederek aracı almamla son bulmuştu
Şu an bir 2012 golf kullanıcısı olarak tekrar passata geçmeyi düşünüyorum tek çekincem aracın daha çok çok yeni olması ve araçla ilgili daha hiçbir şeyin bilinmemesi bu yüzden daha sağlıklı bilgiler elde edene kadar eski aracımla yola devam edeceğim
Arkadaşlar bildiğim bir tek şey var oda kral öldü yaşasın yeni kral...
arkadaşlar herhangi bir indirim alan varmı b8 de ?
Yorumuna katılıyorum, örneğin B7 klima panelleri bitene kadar kullanılacaktır sonrasında makyaj diyip yeni dizayna geçeceklerdir, hem satışı azalan satışını canlandıracaklar hemde süreksel gelişim yapmaya çalışıyoruz imajını tazeleyecektir.B8 OLMAMIŞ.2 gün önce inceledim.eğreti gelin gibi olmuş.kısa bir süre sonra kesin radikal makyaj yer.benim anladığım ellerinde kalan b7 parçaları bitene kadar bu araba böyle üretilir.bittikten sonra çok önceden dizayn edilmiş parçaları kullanıp makyajlayacaklar.dikiz aynası olmamış.dış kaporta çizgisi orantısız kabartılmış.orta kaporta çizgisinin alt tarafla uyumu yok.kapıların kalınlığı incelmiş.alman araçların o tokluğundan eser kalmamış.hıghlıne araçtaki deri işçiliği kötü.gözlük gözü büyümüş iyi olmuş.ön kol dayama eğreti olmuş.bagaj girişi daralmış.18 ınch jant bu arabaya erken.18 jant üstünde daha dolgun bir araç olması gerekirdi.göğüs plastiği b7 den bir tık geride.sanki incelmiş.sırf kasa değişikliği olsun diye zorlama yapılmış.tek radikal değişiklik 120 hp-ledfar ve stoplar.comforttaki koltuk süngeri inceltlmiş ve kumaş kötü.b7 varsa b8 almam.passatın yok paran çoksa b8 al diyorum
Bence Volkswagen kesinlikle premium araç değildir, premium sayılan araçlar dışında kalan markalar içinde dizyan veya beklentiye cevap verip ön plana çıkmayı başaran otomobil markasıdır.
Premium marka alt sınıfı olan araçın gösterge panelini, klima düzenini vs.vs. kullanmaz. Ön planda olan nesneler için algıda farklılığını göstermeye çalışır.
Yorumuna katılıyorum, örneğin B7 klima panelleri bitene kadar kullanılacaktır sonrasında makyaj diyip yeni dizayna geçeceklerdir, hem satışı azalan satışını canlandıracaklar hemde süreksel gelişim yapmaya çalışıyoruz imajını tazeleyecektir.B8 OLMAMIŞ.2 gün önce inceledim.eğreti gelin gibi olmuş.kısa bir süre sonra kesin radikal makyaj yer.benim anladığım ellerinde kalan b7 parçaları bitene kadar bu araba böyle üretilir.bittikten sonra çok önceden dizayn edilmiş parçaları kullanıp makyajlayacaklar.dikiz aynası olmamış.dış kaporta çizgisi orantısız kabartılmış.orta kaporta çizgisinin alt tarafla uyumu yok.kapıların kalınlığı incelmiş.alman araçların o tokluğundan eser kalmamış.hıghlıne araçtaki deri işçiliği kötü.gözlük gözü büyümüş iyi olmuş.ön kol dayama eğreti olmuş.bagaj girişi daralmış.18 ınch jant bu arabaya erken.18 jant üstünde daha dolgun bir araç olması gerekirdi.göğüs plastiği b7 den bir tık geride.sanki incelmiş.sırf kasa değişikliği olsun diye zorlama yapılmış.tek radikal değişiklik 120 hp-ledfar ve stoplar.comforttaki koltuk süngeri inceltlmiş ve kumaş kötü.b7 varsa b8 almam.passatın yok paran çoksa b8 al diyorum
Bence Volkswagen kesinlikle premium araç değildir, premium sayılan araçlar dışında kalan markalar içinde dizyan veya beklentiye cevap verip ön plana çıkmayı başaran otomobil markasıdır.
Premium marka alt sınıfı olan araçın gösterge panelini, klima düzenini vs.vs. kullanmaz. Ön planda olan nesneler için algıda farklılığını göstermeye çalışır.
Audi de doğuşun değil mi??Yazdıklarınıza kısmen katılıyorum, doğuş un satış politikası burada sanıyorum herkesi bezdirmiş vaziyette, dediğiniz gibi b8 anca highline donanımda alınabilir gibi gözüküyor. Yükselen euro kuru ve yeni zamlar fiyatı çok etkilemez ise gene de diğerlerine nazaranla alınabilecek en uygun fiyattaki araba gözüküyor (sınıf açısından)
Audi de doğuşun değil mi??Yazdıklarınıza kısmen katılıyorum, doğuş un satış politikası burada sanıyorum herkesi bezdirmiş vaziyette, dediğiniz gibi b8 anca highline donanımda alınabilir gibi gözüküyor. Yükselen euro kuru ve yeni zamlar fiyatı çok etkilemez ise gene de diğerlerine nazaranla alınabilecek en uygun fiyattaki araba gözüküyor (sınıf açısından)
13.12.2014 opsiyon listesi
Sent from my iPad using Tapatalk HD
2 yıl garantiyi bırakın 6 yaşından büyük araçlara ekspertiz bile yapmıyorlar ben aracımı satarken alan arkadaş yaptıramadı serviste.Tüketim anlayışı değişti.90lı hatta 2000li yıllarda bile araç uzun süre kullanmak üzere üretilir ve alınırdı.Artık eskisi gibi uzun kullanım için araçlar yapılmıyor.Elimizdeki smart phoneları nasıl sırf yenisi çıktı diye değiştiriyorsak,araçlarımızı da aynı şekilde değiştiriyoruz artık.Memnun olsak da olmasak da değiştirmek istiyoruz
iyi ,kaliteli araçlar üretilmeği için b5 gibi araçları arar olduk.B5 bizim için klasik oldu...Ne b6 , ne b7 ne de b8 klasik olur.Bundan sonra b5 gibi araçlar gelmez .Bu beklentiyi bir kenara bırakılmak lazım.Bu nedenle aldığım arabayı 3-4 sene sonra satmak üzere alıyorum.Zaten araçlar da bu sürelerde problem çıkarmamak üzere üretiyor artık.Koskoca Vw 2 sene garanti veriyor aracına.Daha sonrası için güvence vermiyor.Tabi bu söylediklerim daha üst segment araçlar için geçerli değil.Ya bunu kabullenmek Lazım ya da gidip üst segment almak lazım
2 yıl garantiyi bırakın 6 yaşından büyük araçlara ekspertiz bile yapmıyorlar ben aracımı satarken alan arkadaş yaptıramadı serviste.Tüketim anlayışı değişti.90lı hatta 2000li yıllarda bile araç uzun süre kullanmak üzere üretilir ve alınırdı.Artık eskisi gibi uzun kullanım için araçlar yapılmıyor.Elimizdeki smart phoneları nasıl sırf yenisi çıktı diye değiştiriyorsak,araçlarımızı da aynı şekilde değiştiriyoruz artık.Memnun olsak da olmasak da değiştirmek istiyoruz
iyi ,kaliteli araçlar üretilmeği için b5 gibi araçları arar olduk.B5 bizim için klasik oldu...Ne b6 , ne b7 ne de b8 klasik olur.Bundan sonra b5 gibi araçlar gelmez .Bu beklentiyi bir kenara bırakılmak lazım.Bu nedenle aldığım arabayı 3-4 sene sonra satmak üzere alıyorum.Zaten araçlar da bu sürelerde problem çıkarmamak üzere üretiyor artık.Koskoca Vw 2 sene garanti veriyor aracına.Daha sonrası için güvence vermiyor.Tabi bu söylediklerim daha üst segment araçlar için geçerli değil.Ya bunu kabullenmek Lazım ya da gidip üst segment almak lazım
[QUOTE=beyaz güvercin;318253]Sizin söylediğiniz bu zamana kadar böyleydi Arkadaşım...Bundan sonra böyle olacağını yani aldığın fiyata falan satacağını zannetmiyorum...Çünkü otomobil
rakkamları ne derece yukarı çıkarsa,,o kadar alıcının zararına olur...Bunu Premium marka dediğimiz örneklere bakarak çok rahat anlayabilirsiniz....Yani fiyatı
yükseldikçe zararın daha fazla olacaktır...(Al bir BMW kullan 15.000 km,,geçsin 10 ay,,,bak bakalım 20.000 tl zararın oluyormu,,olmuyormu?) Yani sizin anlatığınız
bu zamana kadar,,yani B7 fiyatlarında (Normal fiyatlarda) olan Passat,lar için geçerli idi...Bu rakkamlar bir bmw veya merso,ya yaklaştıkça,,,zarar hep olucaktır...
Yani o sizin dediğiniz geçmişte kaldı malesef.....(kendi görüşüm)...
Birde daha önceki yazınıza,da kendi düşüncemi söyliyeyim...Diyorsunuzki Almanya,da Passat,,Almanlara satıyor,da Türkleremi satmayacak,,,
Almanyada ortalama en düşük kazancın 1500 euro ve bu sıfır arabanın parasına 2 sene orantılı kazanç olduğunu herhalde siz farketmediniz....
Yani almanya,da bu araba kazanç ve gelir olarak % 60 ine hitap ederken,,,Türkiye,de bu oran malesef (100.000 tl arabaya verenler),,en çok %5 dir....
İnsigniayı örnek verdim,,burdan devam edeyim...Arkadaşım 2011 de bu arabayı yanlış hatırlamıyorsam 65.000 tl ye aldı..2013 de,de 60.000 tl ye sattı...
Yani 5.000 tl eksiğine...Kısacası ne kadar az para bağlanır,sa zarar o kadar az olur.(Bu araba tabiki bir Passat kadar satmıyor)...Şimdi siz birde şunu düşünün,,Şu anda Fazla vereceğim bu 25.000 tl yi bankaya
koyup repo,da bıraksam acaba 2 yıl sonra ne kadar faiz alacağım?Bunuda siz hesaplayın...Kaldıki örnek verdiğim otomobil Almanya,da 2.000 euro Passat farkıyla
40 dan fazla ödül almış bir otomobil....Yani öyle kalitesiz bir otomobil asla değil.......[/QUOTE passatı fiyat olarak zinde tutan kannımca birinci sebep aracın gördüğü taleptir, ikinci sebep doğuşun uyguladığı kendi adlarına başarılı olan fakat bizim adımıza başarısız sayılan fiyat politikası ve bu politikaya ek olarak birinci durumu destekleyen arz talep dengesidir, sebebine gelince yıllardır passatta bir sıradır gidiyor ne zaman gitsen bayilere passat bulamazsın, neden? gerçekte ww nin ülkemizden giden taleplere cevap verememesindenmi? ben böyle olduğuna inanmıyorum doğuş kasıtlı olarak sınırlı bir kotayı piyasaya sürüyor,düşünün siz talep edeceksiniz fabrika yetiştiremeyecek.!!!!üçüncü sebep ise ülkenin cari bütçedeki cari açık giderlerini kapatmak için her yılbaşında oto vergilerine yaptığı zamdır...yani karşımızda her hali ile bizi iyi analiz etmiş bir şirket nasılmı? kısaca anlatayım efenim ben yıllardır yozgatta yaşıyorum buranın tandır kebabı meşurdur,kısmet olurda yolunuz düşerse ikram etmek isterim...bu tandır kebabını güzel yapan bir lokanta var fakat bu lokantaya öğleden sonra saat ikide giderseniz asla kebap bulamazsınız ben kendimi bildim bileli böyledir,diğer lokantalar sinek avlar bu lokanta öğlen hınca hınç doludur ama sadece öğlen çünki öğlede bütün kebaplarını satar..düşünüyorum şimdi yıllardır bu lokanta yaptığı kebap kotasını hiç ama hiç artırmayı düşünmedimi diye? elbette düşünmüşlerdir fakat çok satmış olsalardı değersiz olacaklardı, çok satmış olsalardı bu kadar tutulmayacak bu kadar reklamları olmayacaktı,peki kebapları gerçekten güzelmi? bana sorarsanız diğer bir kaç yerde onlardan aşağı lezzette kebap yapmıyor hatta daha lezzetli yapanlarda var fakat o lokanta kadar tutulmuyor!! bilmem meramımı anlatabildimmi? işte doğuşun durumu bizim meşhur kebapçımızla aynı. saygılar
[QUOTE=beyaz güvercin;318253]Sizin söylediğiniz bu zamana kadar böyleydi Arkadaşım...Bundan sonra böyle olacağını yani aldığın fiyata falan satacağını zannetmiyorum...Çünkü otomobil
rakkamları ne derece yukarı çıkarsa,,o kadar alıcının zararına olur...Bunu Premium marka dediğimiz örneklere bakarak çok rahat anlayabilirsiniz....Yani fiyatı
yükseldikçe zararın daha fazla olacaktır...(Al bir BMW kullan 15.000 km,,geçsin 10 ay,,,bak bakalım 20.000 tl zararın oluyormu,,olmuyormu?) Yani sizin anlatığınız
bu zamana kadar,,yani B7 fiyatlarında (Normal fiyatlarda) olan Passat,lar için geçerli idi...Bu rakkamlar bir bmw veya merso,ya yaklaştıkça,,,zarar hep olucaktır...
Yani o sizin dediğiniz geçmişte kaldı malesef.....(kendi görüşüm)...
Birde daha önceki yazınıza,da kendi düşüncemi söyliyeyim...Diyorsunuzki Almanya,da Passat,,Almanlara satıyor,da Türkleremi satmayacak,,,
Almanyada ortalama en düşük kazancın 1500 euro ve bu sıfır arabanın parasına 2 sene orantılı kazanç olduğunu herhalde siz farketmediniz....
Yani almanya,da bu araba kazanç ve gelir olarak % 60 ine hitap ederken,,,Türkiye,de bu oran malesef (100.000 tl arabaya verenler),,en çok %5 dir....
İnsigniayı örnek verdim,,burdan devam edeyim...Arkadaşım 2011 de bu arabayı yanlış hatırlamıyorsam 65.000 tl ye aldı..2013 de,de 60.000 tl ye sattı...
Yani 5.000 tl eksiğine...Kısacası ne kadar az para bağlanır,sa zarar o kadar az olur.(Bu araba tabiki bir Passat kadar satmıyor)...Şimdi siz birde şunu düşünün,,Şu anda Fazla vereceğim bu 25.000 tl yi bankaya
koyup repo,da bıraksam acaba 2 yıl sonra ne kadar faiz alacağım?Bunuda siz hesaplayın...Kaldıki örnek verdiğim otomobil Almanya,da 2.000 euro Passat farkıyla
40 dan fazla ödül almış bir otomobil....Yani öyle kalitesiz bir otomobil asla değil.......[/QUOTE passatı fiyat olarak zinde tutan kannımca birinci sebep aracın gördüğü taleptir, ikinci sebep doğuşun uyguladığı kendi adlarına başarılı olan fakat bizim adımıza başarısız sayılan fiyat politikası ve bu politikaya ek olarak birinci durumu destekleyen arz talep dengesidir, sebebine gelince yıllardır passatta bir sıradır gidiyor ne zaman gitsen bayilere passat bulamazsın, neden? gerçekte ww nin ülkemizden giden taleplere cevap verememesindenmi? ben böyle olduğuna inanmıyorum doğuş kasıtlı olarak sınırlı bir kotayı piyasaya sürüyor,düşünün siz talep edeceksiniz fabrika yetiştiremeyecek.!!!!üçüncü sebep ise ülkenin cari bütçedeki cari açık giderlerini kapatmak için her yılbaşında oto vergilerine yaptığı zamdır...yani karşımızda her hali ile bizi iyi analiz etmiş bir şirket nasılmı? kısaca anlatayım efenim ben yıllardır yozgatta yaşıyorum buranın tandır kebabı meşurdur,kısmet olurda yolunuz düşerse ikram etmek isterim...bu tandır kebabını güzel yapan bir lokanta var fakat bu lokantaya öğleden sonra saat ikide giderseniz asla kebap bulamazsınız ben kendimi bildim bileli böyledir,diğer lokantalar sinek avlar bu lokanta öğlen hınca hınç doludur ama sadece öğlen çünki öğlede bütün kebaplarını satar..düşünüyorum şimdi yıllardır bu lokanta yaptığı kebap kotasını hiç ama hiç artırmayı düşünmedimi diye? elbette düşünmüşlerdir fakat çok satmış olsalardı değersiz olacaklardı, çok satmış olsalardı bu kadar tutulmayacak bu kadar reklamları olmayacaktı,peki kebapları gerçekten güzelmi? bana sorarsanız diğer bir kaç yerde onlardan aşağı lezzette kebap yapmıyor hatta daha lezzetli yapanlarda var fakat o lokanta kadar tutulmuyor!! bilmem meramımı anlatabildimmi? işte doğuşun durumu bizim meşhur kebapçımızla aynı. saygılar
passatı fiyat olarak zinde tutan kannımca birinci sebep aracın gördüğü taleptir, ikinci sebep doğuşun uyguladığı kendi adlarına başarılı olan fakat bizim adımıza başarısız sayılan fiyat politikası ve bu politikaya ek olarak birinci durumu destekleyen arz talep dengesidir, sebebine gelince yıllardır passatta bir sıradır gidiyor ne zaman gitsen bayilere passat bulamazsın, neden? gerçekte ww nin ülkemizden giden taleplere cevap verememesindenmi? ben böyle olduğuna inanmıyorum doğuş kasıtlı olarak sınırlı bir kotayı piyasaya sürüyor,aksi takdirde siz talep edeceksiniz fabrika yetiştiremeyecek.!!!!üçüncü sebep ise ülkenin cari açık giderlerini kapatmak için her yılbaşında oto vergilerine yaptığı zamdır...yani karşımızda her hali ile bizi iyi analiz etmiş bir şirketduruyor nasılmı? kısaca anlatayım efenim ben yıllardır yozgatta yaşıyorum buranın tandır kebabı meşhurdur,kısmet olurda yolunuz düşerse ikram etmek isterim...bu tandır kebabını güzel yapan bir lokanta var fakat bu lokantaya öğleden sonra saat ikide giderseniz asla kebap bulamazsınız ben kendimi bildim bileli böyledir,diğer lokantalar sinek avlar bu lokanta öğlen hınca hınç doludur ama sadece öğlen çünki öğle vakti tüm kebaplarını satar..düşünüyorum şimdi yıllardır bu lokanta yaptığı kebap kotasını hiç; ama hiç; artırmayı düşünmedimi diye? elbette düşünmüşlerdir fakat çok satmış olsalardı değersiz olacaklardı, çok satmış olsalardı bu kadar tutulmayacak bu kadar reklamları olmayacaktı,peki kebapları gerçekten güzelmi? bana sorarsanız diğer bir kaç yerde onlardan aşağı lezzette kebap yapmıyor hatta daha lezzetli yapanlarda var fakat o lokanta kadar tutulmuyor!! bilmem meramımı anlatabildimmi? işte doğuşun durumu bizim meşhur kebacımızla aynı. saygılarSizin söylediğiniz bu zamana kadar böyleydi Arkadaşım...Bundan sonra böyle olacağını yani aldığın fiyata falan satacağını zannetmiyorum...Çünkü otomobil rakkamları ne derece yukarı çıkarsa,,o kadar alıcının zararına olur...Bunu Premium marka dediğimiz örneklere bakarak çok rahat anlayabilirsiniz....Yani fiyatı yükseldikçe zararın daha fazla olacaktır...(Al bir BMW kullan 15.000 km,,geçsin 10 ay,,,bak bakalım 20.000 tl zararın oluyormu,,olmuyormu?) Yani sizin anlatığınız bu zamana kadar,,yani B7 fiyatlarında (Normal fiyatlarda) olan Passat,lar için geçerli idi...Bu rakkamlar bir bmw veya merso,ya yaklaştıkça,,,zarar hep olucaktır... Yani o sizin dediğiniz geçmişte kaldı malesef.....(kendi görüşüm)... Birde daha önceki yazınıza,da kendi düşüncemi söyliyeyim...Diyorsunuzki Almanya,da Passat,,Almanlara satıyor,da Türkleremi satmayacak,,, Almanyada ortalama en düşük kazancın 1500 euro ve bu sıfır arabanın parasına 2 sene orantılı kazanç olduğunu herhalde siz farketmediniz.... Yani almanya,da bu araba kazanç ve gelir olarak % 60 ine hitap ederken,,,Türkiye,de bu oran malesef (100.000 tl arabaya verenler),,en çok %5 dir.... İnsigniayı örnek verdim,,burdan devam edeyim...Arkadaşım 2011 de bu arabayı yanlış hatırlamıyorsam 65.000 tl ye aldı..2013 de,de 60.000 tl ye sattı... Yani 5.000 tl eksiğine...Kısacası ne kadar az para bağlanır,sa zarar o kadar az olur.(Bu araba tabiki bir Passat kadar satmıyor)...Şimdi siz birde şunu düşünün,,Şu anda Fazla vereceğim bu 25.000 tl yi bankaya koyup repo,da bıraksam acaba 2 yıl sonra ne kadar faiz alacağım?Bunuda siz hesaplayın...Kaldıki örnek verdiğim otomobil Almanya,da 2.000 euro Passat farkıyla 40 dan fazla ödül almış bir otomobil....Yani öyle kalitesiz bir otomobil asla değil.......
Konu kürşatmurat tarafından (13 12 2014 Saat 23:13 ) değiştirilmiştir.
passatı fiyat olarak zinde tutan kannımca birinci sebep aracın gördüğü taleptir, ikinci sebep doğuşun uyguladığı kendi adlarına başarılı olan fakat bizim adımıza başarısız sayılan fiyat politikası ve bu politikaya ek olarak birinci durumu destekleyen arz talep dengesidir, sebebine gelince yıllardır passatta bir sıradır gidiyor ne zaman gitsen bayilere passat bulamazsın, neden? gerçekte ww nin ülkemizden giden taleplere cevap verememesindenmi? ben böyle olduğuna inanmıyorum doğuş kasıtlı olarak sınırlı bir kotayı piyasaya sürüyor,aksi takdirde siz talep edeceksiniz fabrika yetiştiremeyecek.!!!!üçüncü sebep ise ülkenin cari açık giderlerini kapatmak için her yılbaşında oto vergilerine yaptığı zamdır...yani karşımızda her hali ile bizi iyi analiz etmiş bir şirketduruyor nasılmı? kısaca anlatayım efenim ben yıllardır yozgatta yaşıyorum buranın tandır kebabı meşhurdur,kısmet olurda yolunuz düşerse ikram etmek isterim...bu tandır kebabını güzel yapan bir lokanta var fakat bu lokantaya öğleden sonra saat ikide giderseniz asla kebap bulamazsınız ben kendimi bildim bileli böyledir,diğer lokantalar sinek avlar bu lokanta öğlen hınca hınç doludur ama sadece öğlen çünki öğle vakti tüm kebaplarını satar..düşünüyorum şimdi yıllardır bu lokanta yaptığı kebap kotasını hiç; ama hiç; artırmayı düşünmedimi diye? elbette düşünmüşlerdir fakat çok satmış olsalardı değersiz olacaklardı, çok satmış olsalardı bu kadar tutulmayacak bu kadar reklamları olmayacaktı,peki kebapları gerçekten güzelmi? bana sorarsanız diğer bir kaç yerde onlardan aşağı lezzette kebap yapmıyor hatta daha lezzetli yapanlarda var fakat o lokanta kadar tutulmuyor!! bilmem meramımı anlatabildimmi? işte doğuşun durumu bizim meşhur kebacımızla aynı. saygılarSizin söylediğiniz bu zamana kadar böyleydi Arkadaşım...Bundan sonra böyle olacağını yani aldığın fiyata falan satacağını zannetmiyorum...Çünkü otomobil rakkamları ne derece yukarı çıkarsa,,o kadar alıcının zararına olur...Bunu Premium marka dediğimiz örneklere bakarak çok rahat anlayabilirsiniz....Yani fiyatı yükseldikçe zararın daha fazla olacaktır...(Al bir BMW kullan 15.000 km,,geçsin 10 ay,,,bak bakalım 20.000 tl zararın oluyormu,,olmuyormu?) Yani sizin anlatığınız bu zamana kadar,,yani B7 fiyatlarında (Normal fiyatlarda) olan Passat,lar için geçerli idi...Bu rakkamlar bir bmw veya merso,ya yaklaştıkça,,,zarar hep olucaktır... Yani o sizin dediğiniz geçmişte kaldı malesef.....(kendi görüşüm)... Birde daha önceki yazınıza,da kendi düşüncemi söyliyeyim...Diyorsunuzki Almanya,da Passat,,Almanlara satıyor,da Türkleremi satmayacak,,, Almanyada ortalama en düşük kazancın 1500 euro ve bu sıfır arabanın parasına 2 sene orantılı kazanç olduğunu herhalde siz farketmediniz.... Yani almanya,da bu araba kazanç ve gelir olarak % 60 ine hitap ederken,,,Türkiye,de bu oran malesef (100.000 tl arabaya verenler),,en çok %5 dir.... İnsigniayı örnek verdim,,burdan devam edeyim...Arkadaşım 2011 de bu arabayı yanlış hatırlamıyorsam 65.000 tl ye aldı..2013 de,de 60.000 tl ye sattı... Yani 5.000 tl eksiğine...Kısacası ne kadar az para bağlanır,sa zarar o kadar az olur.(Bu araba tabiki bir Passat kadar satmıyor)...Şimdi siz birde şunu düşünün,,Şu anda Fazla vereceğim bu 25.000 tl yi bankaya koyup repo,da bıraksam acaba 2 yıl sonra ne kadar faiz alacağım?Bunuda siz hesaplayın...Kaldıki örnek verdiğim otomobil Almanya,da 2.000 euro Passat farkıyla 40 dan fazla ödül almış bir otomobil....Yani öyle kalitesiz bir otomobil asla değil.......
Passat b8 i rakipleriyle karşilaştirslim arkadaşlar insigna mondeo latitud elentra hangisi passatin yanina yaklasabilir passat b8 hepsinden önde rakipleri bomboş o yuzden haksizlik etmeyelim paramiz olsa mercedes bmw aliriz ama elimizdeki 80 -90 binle bu kadar
Passat b8 i rakipleriyle karşilaştirslim arkadaşlar insigna mondeo latitud elentra hangisi passatin yanina yaklasabilir passat b8 hepsinden önde rakipleri bomboş o yuzden haksizlik etmeyelim paramiz olsa mercedes bmw aliriz ama elimizdeki 80 -90 binle bu kadar
Herkese iyi geceler B7 kasa 1.6 TDI DSG 0 KM Highline araçtan bildiğiniz herhangi bir bayide var mı ?
Herkese iyi geceler B7 kasa 1.6 TDI DSG 0 KM Highline araçtan bildiğiniz herhangi bir bayide var mı ?
Daha önce forumda bu araçtan soranlar olmuştu. Ancak olumlu bir cevap veren olmadı. Hatta iyi oranda indirim yapıldığı için tdi lerin tamamen tamamen tükendiği söyleniyordu. Hatay gümüşte benzinli exclusive var. Adana aykanda ve ankara doğuşun otoparkının b7 passat ile dolu olduğunu yazanlarda olmuştu. Buralara bir sorun isterseniz.
Daha önce forumda bu araçtan soranlar olmuştu. Ancak olumlu bir cevap veren olmadı. Hatta iyi oranda indirim yapıldığı için tdi lerin tamamen tamamen tükendiği söyleniyordu. Hatay gümüşte benzinli exclusive var. Adana aykanda ve ankara doğuşun otoparkının b7 passat ile dolu olduğunu yazanlarda olmuştu. Buralara bir sorun isterseniz.
iyi oranda indirim derken mesela ne kadar ? yada yüzde kaç?Daha önce forumda bu araçtan soranlar olmuştu. Ancak olumlu bir cevap veren olmadı. Hatta iyi oranda indirim yapıldığı için tdi lerin tamamen tamamen tükendiği söyleniyordu. Hatay gümüşte benzinli exclusive var. Adana aykanda ve ankara doğuşun otoparkının b7 passat ile dolu olduğunu yazanlarda olmuştu. Buralara bir sorun isterseniz.
iyi oranda indirim derken mesela ne kadar ? yada yüzde kaç?Daha önce forumda bu araçtan soranlar olmuştu. Ancak olumlu bir cevap veren olmadı. Hatta iyi oranda indirim yapıldığı için tdi lerin tamamen tamamen tükendiği söyleniyordu. Hatay gümüşte benzinli exclusive var. Adana aykanda ve ankara doğuşun otoparkının b7 passat ile dolu olduğunu yazanlarda olmuştu. Buralara bir sorun isterseniz.
%8 ile %10 arasında bir indirimden bahsediliyor.
Teşekkürler şeçkin bey.
Ben B8 kasa highline aracı inceledim siyah renkti iyi hoş araç ancak bence 123-124 bin TL etmez bu şuanki fiyatı 2015 modelini mart ortasında verirebiliriz dediler bir de zam yerse 130 bine yaklaşır onun için eski kasa olsun bizim olsun, benim fikrim tabi bu.
Ben B8 kasa highline aracı inceledim siyah renkti iyi hoş araç ancak bence 123-124 bin TL etmez bu şuanki fiyatı 2015 modelini mart ortasında verirebiliriz dediler bir de zam yerse 130 bine yaklaşır onun için eski kasa olsun bizim olsun, benim fikrim tabi bu.
Ama işte bu arz talep,,,ne olursa olsun, Pasat olsunda alırım mantığıyla olunca,,,bunu anlayan satıcı firmada fiyatlarını kendi belirliyor...passatı fiyat olarak zinde tutan kannımca birinci sebep aracın gördüğü taleptir, ikinci sebep doğuşun uyguladığı kendi adlarına başarılı olan fakat bizim adımıza başarısız sayılan fiyat politikası ve bu politikaya ek olarak birinci durumu destekleyen arz talep dengesidir, sebebine gelince yıllardır passatta bir sıradır gidiyor ne zaman gitsen bayilere passat bulamazsın, neden? gerçekte ww nin ülkemizden giden taleplere cevap verememesindenmi? ben böyle olduğuna inanmıyorum doğuş kasıtlı olarak sınırlı bir kotayı piyasaya sürüyor,aksi takdirde siz talep edeceksiniz fabrika yetiştiremeyecek.!!!!üçüncü sebep ise ülkenin cari açık giderlerini kapatmak için her yılbaşında oto vergilerine yaptığı zamdır...yani karşımızda her hali ile bizi iyi analiz etmiş bir şirketduruyor nasılmı? kısaca anlatayım efenim ben yıllardır yozgatta yaşıyorum buranın tandır kebabı meşhurdur,kısmet olurda yolunuz düşerse ikram etmek isterim...bu tandır kebabını güzel yapan bir lokanta var fakat bu lokantaya öğleden sonra saat ikide giderseniz asla kebap bulamazsınız ben kendimi bildim bileli böyledir,diğer lokantalar sinek avlar bu lokanta öğlen hınca hınç doludur ama sadece öğlen çünki öğle vakti tüm kebaplarını satar..düşünüyorum şimdi yıllardır bu lokanta yaptığı kebap kotasını hiç; ama hiç; artırmayı düşünmedimi diye? elbette düşünmüşlerdir fakat çok satmış olsalardı değersiz olacaklardı, çok satmış olsalardı bu kadar tutulmayacak bu kadar reklamları olmayacaktı,peki kebapları gerçekten güzelmi? bana sorarsanız diğer bir kaç yerde onlardan aşağı lezzette kebap yapmıyor hatta daha lezzetli yapanlarda var fakat o lokanta kadar tutulmuyor!! bilmem meramımı anlatabildimmi? işte doğuşun durumu bizim meşhur kebacımızla aynı. saygılar
Şimdiki bu açıklamanız çok mantıklı...Ben İnsignia dan örnek verirken,,insanlara bunu alın demek istemedim...Alan alır,almayan almaz..
Benim anlatmak istediğim,de sizin şimdiki mesajınızla hemen hemen aynı olmuş oluyor...
Yani Almanyada 2000 euro farkı olan bu iki otomobil,,vergiler (kdv,ötv)de koyularak 9700 TL farkı oluyor...
Ama bu iki otomobilin burdaki satış rakkamını, karşılaştırdığımda satan firmanın (Örnek olan otomobiller için) satış rakamları ile
farkın 25.000 TL ye çıktığı gözlemleniyor....Yani ben bu İnsignia,yı örnek verirken,,biri makul şekilde fiyat sunarken
öbürü bence bu rakkamları hak etmeyecek bir satış rakkamı ile karşımıza çıkıyor,dedim...
Yinede kararları kişileri bağlar...Yani herkesin tutukusu ve sevgisi ayrıdır...Herkese hayırlı olsun...Sevgiler....
Ayrıca davetiniz için çok Teşekkür ederim...
Konu beyaz güvercin tarafından (13 12 2014 Saat 23:44 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: ekleme
Ama işte bu arz talep,,,ne olursa olsun, Pasat olsunda alırım mantığıyla olunca,,,bunu anlayan satıcı firmada fiyatlarını kendi belirliyor...passatı fiyat olarak zinde tutan kannımca birinci sebep aracın gördüğü taleptir, ikinci sebep doğuşun uyguladığı kendi adlarına başarılı olan fakat bizim adımıza başarısız sayılan fiyat politikası ve bu politikaya ek olarak birinci durumu destekleyen arz talep dengesidir, sebebine gelince yıllardır passatta bir sıradır gidiyor ne zaman gitsen bayilere passat bulamazsın, neden? gerçekte ww nin ülkemizden giden taleplere cevap verememesindenmi? ben böyle olduğuna inanmıyorum doğuş kasıtlı olarak sınırlı bir kotayı piyasaya sürüyor,aksi takdirde siz talep edeceksiniz fabrika yetiştiremeyecek.!!!!üçüncü sebep ise ülkenin cari açık giderlerini kapatmak için her yılbaşında oto vergilerine yaptığı zamdır...yani karşımızda her hali ile bizi iyi analiz etmiş bir şirketduruyor nasılmı? kısaca anlatayım efenim ben yıllardır yozgatta yaşıyorum buranın tandır kebabı meşhurdur,kısmet olurda yolunuz düşerse ikram etmek isterim...bu tandır kebabını güzel yapan bir lokanta var fakat bu lokantaya öğleden sonra saat ikide giderseniz asla kebap bulamazsınız ben kendimi bildim bileli böyledir,diğer lokantalar sinek avlar bu lokanta öğlen hınca hınç doludur ama sadece öğlen çünki öğle vakti tüm kebaplarını satar..düşünüyorum şimdi yıllardır bu lokanta yaptığı kebap kotasını hiç; ama hiç; artırmayı düşünmedimi diye? elbette düşünmüşlerdir fakat çok satmış olsalardı değersiz olacaklardı, çok satmış olsalardı bu kadar tutulmayacak bu kadar reklamları olmayacaktı,peki kebapları gerçekten güzelmi? bana sorarsanız diğer bir kaç yerde onlardan aşağı lezzette kebap yapmıyor hatta daha lezzetli yapanlarda var fakat o lokanta kadar tutulmuyor!! bilmem meramımı anlatabildimmi? işte doğuşun durumu bizim meşhur kebacımızla aynı. saygılar
Şimdiki bu açıklamanız çok mantıklı...Ben İnsignia dan örnek verirken,,insanlara bunu alın demek istemedim...Alan alır,almayan almaz..
Benim anlatmak istediğim,de sizin şimdiki mesajınızla hemen hemen aynı olmuş oluyor...
Yani Almanyada 2000 euro farkı olan bu iki otomobil,,vergiler (kdv,ötv)de koyularak 9700 TL farkı oluyor...
Ama bu iki otomobilin burdaki satış rakkamını, karşılaştırdığımda satan firmanın (Örnek olan otomobiller için) satış rakamları ile
farkın 25.000 TL ye çıktığı gözlemleniyor....Yani ben bu İnsignia,yı örnek verirken,,biri makul şekilde fiyat sunarken
öbürü bence bu rakkamları hak etmeyecek bir satış rakkamı ile karşımıza çıkıyor,dedim...
Yinede kararları kişileri bağlar...Yani herkesin tutukusu ve sevgisi ayrıdır...Herkese hayırlı olsun...Sevgiler....
Ayrıca davetiniz için çok Teşekkür ederim...
Passat şimdiye kadar hangi kasa olursa olsun eleştirilere rağmen hep çok satmıştır. Neden? Dış tasarımda kötü denilebilen bir tasarım olmamış ve belli bir kalite devam ettirilmiştir ki passat makam aracı olarak tercih edilmiştir ve b8 de de bu böyle olacaktır.
Passat şimdiye kadar hangi kasa olursa olsun eleştirilere rağmen hep çok satmıştır. Neden? Dış tasarımda kötü denilebilen bir tasarım olmamış ve belli bir kalite devam ettirilmiştir ki passat makam aracı olarak tercih edilmiştir ve b8 de de bu böyle olacaktır.
[QUOTE=beyaz güvercin;318307]Ama işte bu arz talep,,,ne olursa olsun, Pasat olsunda alırım mantığıyla olunca,,,bunu anlayan satıcı firmada fiyatlarını kendi belirliyor...
Şimdiki bu açıklamanız çok mantıklı...Ben İnsignia dan örnek verirken,,insanlara bunu alın demek istemedim...Alan alır,almayan almaz..
Benim anlatmak istediğim,de sizin şimdiki mesajınızla hemen hemen aynı olmuş oluyor...
Yani Almanyada 2000 euro farkı olan bu iki otomobil,,vergiler (kdv,ötv)de koyularak 9700 TL farkı oluyor...
Ama bu iki otomobilin burdaki satış rakkamını, karşılaştırdığımda satan firmanın (Örnek olan otomobiller için) satış rakamları ile
farkın 25.000 TL ye çıktığı gözlemleniyor....Yani ben bu İnsignia,yı örnek verirken,,biri makul şekilde fiyat sunarken
öbürü bence bu rakkamları hak etmeyecek bir satış rakkamı ile karşımıza çıkıyor,dedim...
Yinede kararları kişileri bağlar...Yani herkesin tutukusu ve sevgisi ayrıdır...Herkese hayırlı olsun...Sevgiler....[/QUOTE bende sizi saygı vede sevgi ile selamlıyorum esen kalın
[QUOTE=beyaz güvercin;318307]Ama işte bu arz talep,,,ne olursa olsun, Pasat olsunda alırım mantığıyla olunca,,,bunu anlayan satıcı firmada fiyatlarını kendi belirliyor...
Şimdiki bu açıklamanız çok mantıklı...Ben İnsignia dan örnek verirken,,insanlara bunu alın demek istemedim...Alan alır,almayan almaz..
Benim anlatmak istediğim,de sizin şimdiki mesajınızla hemen hemen aynı olmuş oluyor...
Yani Almanyada 2000 euro farkı olan bu iki otomobil,,vergiler (kdv,ötv)de koyularak 9700 TL farkı oluyor...
Ama bu iki otomobilin burdaki satış rakkamını, karşılaştırdığımda satan firmanın (Örnek olan otomobiller için) satış rakamları ile
farkın 25.000 TL ye çıktığı gözlemleniyor....Yani ben bu İnsignia,yı örnek verirken,,biri makul şekilde fiyat sunarken
öbürü bence bu rakkamları hak etmeyecek bir satış rakkamı ile karşımıza çıkıyor,dedim...
Yinede kararları kişileri bağlar...Yani herkesin tutukusu ve sevgisi ayrıdır...Herkese hayırlı olsun...Sevgiler....[/QUOTE bende sizi saygı vede sevgi ile selamlıyorum esen kalın
banada 52. hafta demişlerdi lakin aracımın durumu ne bilemiyorum bu limana sevk edildi gibi bilgileri nereden alıyorsunuz?
banada 52. hafta demişlerdi lakin aracımın durumu ne bilemiyorum bu limana sevk edildi gibi bilgileri nereden alıyorsunuz?