Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Araba dergisinde Görmüştüm abi 518d Geliyormuş 2015 Te Türkiye'yeismail abim. bencee yanlış düşünüyorsun. bmw 1.6 dizel getirir ve bu borusanın işine gelir. 2000cc nin ötv si yüksek olduğundan hem alaman bmw hemde borusan yeterince karla bu aracı satamıyordu. 1600cc dizel geldiğinde 320 paralarına yakın bir fiyata millete satacaklar. 320 kadar yakacak ama 320 kadar gitmeyecek sadece 10000 tl ucuza alıp senede 1200 tl daha az vergi verecekler.
üstelik mercedes de 1600 cc getiriyor. bildiğim merso almanya da 1600 d otomatik satıyor. yakında türkiye yede gelecektir. bu durumda bmw 1600 dizel getirmezse geriye düşer. ee mecburen getirecek o zaman. e180 çıktı 2 ay sonra bmw 520 i yi çıkardı. yoksa merso şuan satışta lider olurdu..
Araba dergisinde Görmüştüm abi 518d Geliyormuş 2015 Te Türkiye'yeismail abim. bencee yanlış düşünüyorsun. bmw 1.6 dizel getirir ve bu borusanın işine gelir. 2000cc nin ötv si yüksek olduğundan hem alaman bmw hemde borusan yeterince karla bu aracı satamıyordu. 1600cc dizel geldiğinde 320 paralarına yakın bir fiyata millete satacaklar. 320 kadar yakacak ama 320 kadar gitmeyecek sadece 10000 tl ucuza alıp senede 1200 tl daha az vergi verecekler.
üstelik mercedes de 1600 cc getiriyor. bildiğim merso almanya da 1600 d otomatik satıyor. yakında türkiye yede gelecektir. bu durumda bmw 1600 dizel getirmezse geriye düşer. ee mecburen getirecek o zaman. e180 çıktı 2 ay sonra bmw 520 i yi çıkardı. yoksa merso şuan satışta lider olurdu..
Ben B8 den sogumaya başladım. Almamayı ciddi ciddi düşünmeye başladım. 130 bin gibi rakamları bu arabaya vermeye gönlüm razı gelmiyor. Ama yinede zaman ne gösterir bilinmez ..
Ben B8 den sogumaya başladım. Almamayı ciddi ciddi düşünmeye başladım. 130 bin gibi rakamları bu arabaya vermeye gönlüm razı gelmiyor. Ama yinede zaman ne gösterir bilinmez ..
Araba güzel yani Allah var hakkını yemeyelim. Ben donanımdan çok teknik özelliklerine bakarım bir aracın. B8 8 cm artırılmış dingil mesafesi ile daha uzun bir araba havası veriyor. Yani ön tekerlek öne arka tekerlek arkaya kaydırılmış. Bunun iç kabinde sağladığı mesafe artışı önemli. Ayrıca aks mesafesinin artmış olması aracın yere tutunmasına daha olumlu etki edecektir. Ön iz genişliği yine 1,5 cm artmış. Ama farların daha küçük ızgaranın daha geniş tutulması ile ön tarafı oldukça geniş E segmenti bir araç havasına bürünmüş. Ön cam eğimi azaltılarak rüzgar direnci azaltılmış bu da yakıt ekonomisi sağlayacaktır. S&S sistemi selefine göre daha akıllı hareket ediyormuş yani durmaya yakınken bunu algılayıp durur durmaz devreye giriyormuş. Motor teknolojisinde ACT sanıldığının aksine 2 silindirin çalışması değil onlara vuran sibopların eksantrik mili vasıtasıyla yukarıda kalması ile pistonların boşa dönmeleri demekmiş. Bu da 100 nm altında tork gerektiren veya aracın boşta gittiği yol koşullarında devreye giren hissedilmeyen bir sistemmiş. BITDI amarokla tanıştığımız bir teknoloji yeni değil. 150 ve 190 PS TDI ler zaten 2000 cc nin haydi haydi ürettiği güçler yazılımsal elde edilebiliyor. 1.6 TDI hakkettiği güce kavuşmuş görünüyor. Selejfine göre aracın 80 kg daha hafif olduğu düşünülürse 105 liğe göre oldukça hızlı olacağı kesin.
Araba güzel yani Allah var hakkını yemeyelim. Ben donanımdan çok teknik özelliklerine bakarım bir aracın. B8 8 cm artırılmış dingil mesafesi ile daha uzun bir araba havası veriyor. Yani ön tekerlek öne arka tekerlek arkaya kaydırılmış. Bunun iç kabinde sağladığı mesafe artışı önemli. Ayrıca aks mesafesinin artmış olması aracın yere tutunmasına daha olumlu etki edecektir. Ön iz genişliği yine 1,5 cm artmış. Ama farların daha küçük ızgaranın daha geniş tutulması ile ön tarafı oldukça geniş E segmenti bir araç havasına bürünmüş. Ön cam eğimi azaltılarak rüzgar direnci azaltılmış bu da yakıt ekonomisi sağlayacaktır. S&S sistemi selefine göre daha akıllı hareket ediyormuş yani durmaya yakınken bunu algılayıp durur durmaz devreye giriyormuş. Motor teknolojisinde ACT sanıldığının aksine 2 silindirin çalışması değil onlara vuran sibopların eksantrik mili vasıtasıyla yukarıda kalması ile pistonların boşa dönmeleri demekmiş. Bu da 100 nm altında tork gerektiren veya aracın boşta gittiği yol koşullarında devreye giren hissedilmeyen bir sistemmiş. BITDI amarokla tanıştığımız bir teknoloji yeni değil. 150 ve 190 PS TDI ler zaten 2000 cc nin haydi haydi ürettiği güçler yazılımsal elde edilebiliyor. 1.6 TDI hakkettiği güce kavuşmuş görünüyor. Selejfine göre aracın 80 kg daha hafif olduğu düşünülürse 105 liğe göre oldukça hızlı olacağı kesin.
Bunun sebebi yıl sonu yapılan indirimden olsa gerek 162 Bin tl lik araca %7-10 arası kullanılan indirim Buna sebeb oluyordur diye düşünüyorum az önce özellikle 2013 Araçlara baktım standart bir araç 140-150 Bin tl arası Değişiyor. Opsiyonel Araçlarda 155-175 Bin tl Değişiyor. Yani 162 Bin tl lik araca %7 uygulansa 150 Bin tlyi Geliyor Yani aynı hesaba Geliyor diye düşünüyorum. Mecburen en fazla 3 sene Bırakabilirim Oda az Km olursa en Fazla 80 Bin Km Satarım araçlarımı.Günaydın Ömer kardeşim,,,,Bu yazına istinaden sana bir şeyi,de hatırlatmak istiyorum....Eğer sen,,,2 sene sonunda tekrar arabayı çok km
yaptığın için değiştireceksen,,,hiç bmw 320 d ye o kadar para verme derim..Passat,la yoluna devam et...Çünkü 2 sene sonra sattığında 30.000 tl en düşük kaybın olur...
320d ancak en az 7,8 sene binilecek,se alıncak bir arabadır..Bu benim kendi görüşüm...İnsanın çok parası vardır veya iyi kazanıyordur...
Alır,,2 yıl sonra satar veya tekrar yenisini alır,,buda insanların alım gücüne bağlı bir şeydir...Düşük alacağı parayı gözü görmez...
Yani kısacası burdan şu çıkıyor ortaya...Bir arabaya verilen para ne kadar çok yükselirse(120 ve daha yükseği),,2 sene sonrada orantı olarak
sattığında O kadar fazla kayba uğrayabilir...Bunu sahibinden.com da 2 yaşına gelmiş,,,sıfırında,da yüksek miktar,da satılan BMW ve Merco lara bakarak anlayabilirsin......
Bunun sebebi yıl sonu yapılan indirimden olsa gerek 162 Bin tl lik araca %7-10 arası kullanılan indirim Buna sebeb oluyordur diye düşünüyorum az önce özellikle 2013 Araçlara baktım standart bir araç 140-150 Bin tl arası Değişiyor. Opsiyonel Araçlarda 155-175 Bin tl Değişiyor. Yani 162 Bin tl lik araca %7 uygulansa 150 Bin tlyi Geliyor Yani aynı hesaba Geliyor diye düşünüyorum. Mecburen en fazla 3 sene Bırakabilirim Oda az Km olursa en Fazla 80 Bin Km Satarım araçlarımı.Günaydın Ömer kardeşim,,,,Bu yazına istinaden sana bir şeyi,de hatırlatmak istiyorum....Eğer sen,,,2 sene sonunda tekrar arabayı çok km
yaptığın için değiştireceksen,,,hiç bmw 320 d ye o kadar para verme derim..Passat,la yoluna devam et...Çünkü 2 sene sonra sattığında 30.000 tl en düşük kaybın olur...
320d ancak en az 7,8 sene binilecek,se alıncak bir arabadır..Bu benim kendi görüşüm...İnsanın çok parası vardır veya iyi kazanıyordur...
Alır,,2 yıl sonra satar veya tekrar yenisini alır,,buda insanların alım gücüne bağlı bir şeydir...Düşük alacağı parayı gözü görmez...
Yani kısacası burdan şu çıkıyor ortaya...Bir arabaya verilen para ne kadar çok yükselirse(120 ve daha yükseği),,2 sene sonrada orantı olarak
sattığında O kadar fazla kayba uğrayabilir...Bunu sahibinden.com da 2 yaşına gelmiş,,,sıfırında,da yüksek miktar,da satılan BMW ve Merco lara bakarak anlayabilirsin......
Evet araba çok güzel .. Ben sizin aksinize tasarım ve donanıma öncelik veririm . Teknik acıdan bence bu sınıftaki aracalarım hiçbiri kötü degildir. Ben ne kadar para verip karşılıgında neler aldıgıma dikkat ederim . Şimdi passata 130 bin verip karşılıgında "Dolu " araba almak veya daha prestijli daha az donanımlı araba almak arasındayım ..Araba güzel yani Allah var hakkını yemeyelim. Ben donanımdan çok teknik özelliklerine bakarım bir aracın. B8 8 cm artırılmış dingil mesafesi ile daha uzun bir araba havası veriyor. Yani ön tekerlek öne arka tekerlek arkaya kaydırılmış. Bunun iç kabinde sağladığı mesafe artışı önemli. Ayrıca aks mesafesinin artmış olması aracın yere tutunmasına daha olumlu etki edecektir. Ön iz genişliği yine 1,5 cm artmış. Ama farların daha küçük ızgaranın daha geniş tutulması ile ön tarafı oldukça geniş E segmenti bir araç havasına bürünmüş. Ön cam eğimi azaltılarak rüzgar direnci azaltılmış bu da yakıt ekonomisi sağlayacaktır. S&S sistemi selefine göre daha akıllı hareket ediyormuş yani durmaya yakınken bunu algılayıp durur durmaz devreye giriyormuş. Motor teknolojisinde ACT sanıldığının aksine 2 silindirin çalışması değil onlara vuran sibopların eksantrik mili vasıtasıyla yukarıda kalması ile pistonların boşa dönmeleri demekmiş. Bu da 100 nm altında tork gerektiren veya aracın boşta gittiği yol koşullarında devreye giren hissedilmeyen bir sistemmiş. BITDI amarokla tanıştığımız bir teknoloji yeni değil. 150 ve 190 PS TDI ler zaten 2000 cc nin haydi haydi ürettiği güçler yazılımsal elde edilebiliyor. 1.6 TDI hakkettiği güce kavuşmuş görünüyor. Selejfine göre aracın 80 kg daha hafif olduğu düşünülürse 105 liğe göre oldukça hızlı olacağı kesin.
Evet araba çok güzel .. Ben sizin aksinize tasarım ve donanıma öncelik veririm . Teknik acıdan bence bu sınıftaki aracalarım hiçbiri kötü degildir. Ben ne kadar para verip karşılıgında neler aldıgıma dikkat ederim . Şimdi passata 130 bin verip karşılıgında "Dolu " araba almak veya daha prestijli daha az donanımlı araba almak arasındayım ..Araba güzel yani Allah var hakkını yemeyelim. Ben donanımdan çok teknik özelliklerine bakarım bir aracın. B8 8 cm artırılmış dingil mesafesi ile daha uzun bir araba havası veriyor. Yani ön tekerlek öne arka tekerlek arkaya kaydırılmış. Bunun iç kabinde sağladığı mesafe artışı önemli. Ayrıca aks mesafesinin artmış olması aracın yere tutunmasına daha olumlu etki edecektir. Ön iz genişliği yine 1,5 cm artmış. Ama farların daha küçük ızgaranın daha geniş tutulması ile ön tarafı oldukça geniş E segmenti bir araç havasına bürünmüş. Ön cam eğimi azaltılarak rüzgar direnci azaltılmış bu da yakıt ekonomisi sağlayacaktır. S&S sistemi selefine göre daha akıllı hareket ediyormuş yani durmaya yakınken bunu algılayıp durur durmaz devreye giriyormuş. Motor teknolojisinde ACT sanıldığının aksine 2 silindirin çalışması değil onlara vuran sibopların eksantrik mili vasıtasıyla yukarıda kalması ile pistonların boşa dönmeleri demekmiş. Bu da 100 nm altında tork gerektiren veya aracın boşta gittiği yol koşullarında devreye giren hissedilmeyen bir sistemmiş. BITDI amarokla tanıştığımız bir teknoloji yeni değil. 150 ve 190 PS TDI ler zaten 2000 cc nin haydi haydi ürettiği güçler yazılımsal elde edilebiliyor. 1.6 TDI hakkettiği güce kavuşmuş görünüyor. Selejfine göre aracın 80 kg daha hafif olduğu düşünülürse 105 liğe göre oldukça hızlı olacağı kesin.
Her düşünce,ye (Otomobil alımın,da), kişinin kendi durum ve konumuna göre saygı duyarım...O yüzden her kişinin vereceği karar,da kimseyi ilgilendirmez...Bunun sebebi yıl sonu yapılan indirimden olsa gerek 162 Bin tl lik araca %7-10 arası kullanılan indirim Buna sebeb oluyordur diye düşünüyorum az önce özellikle 2013 Araçlara baktım standart bir araç 140-150 Bin tl arası Değişiyor. Opsiyonel Araçlarda 155-175 Bin tl Değişiyor. Yani 162 Bin tl lik araca %7 uygulansa 150 Bin tlyi Geliyor Yani aynı hesaba Geliyor diye düşünüyorum. Mecburen en fazla 3 sene Bırakabilirim Oda az Km olursa en Fazla 80 Bin Km Satarım araçlarımı....
Her düşünce,ye (Otomobil alımın,da), kişinin kendi durum ve konumuna göre saygı duyarım...O yüzden her kişinin vereceği karar,da kimseyi ilgilendirmez...Bunun sebebi yıl sonu yapılan indirimden olsa gerek 162 Bin tl lik araca %7-10 arası kullanılan indirim Buna sebeb oluyordur diye düşünüyorum az önce özellikle 2013 Araçlara baktım standart bir araç 140-150 Bin tl arası Değişiyor. Opsiyonel Araçlarda 155-175 Bin tl Değişiyor. Yani 162 Bin tl lik araca %7 uygulansa 150 Bin tlyi Geliyor Yani aynı hesaba Geliyor diye düşünüyorum. Mecburen en fazla 3 sene Bırakabilirim Oda az Km olursa en Fazla 80 Bin Km Satarım araçlarımı....
Merhabalar arkadaşlar yeni üyeyim 5 yilda alti araba değiştirdim hemen hepsi sifirdi ön konsolu minciklayip torbidonun inişiyle araba kalite değerlendirme yapan ruh hastasi arkadaşlardanim..harvard mavi 14 tsi 125 lik manuel comfortline içi bej araçla araniza katilmiş bulunmaktayim.. Ben bundan önceki üç araç b7 manuel 1.6tdi comfortline araç(tek kusuru hantalliğiydi ve kasa 26 yaş için çok uygun değildiardindan mercedes cla 200 amg aldim kullandim 1 sene konfor sifir yakit fazla tek artisi sessizliği ve havasiydi beni mersodan soğuttu desem yeridir... Ardindan geçiş dönemi için golf 7 dizel manuel comfort kullandim 6 ay şimdi yeni araca gün saymaktayim..
Ben yilda 40 bin yaptiğim halde araçi kredi ile aldiğim için 16 binlik dizel maliyetinin bana 20 bine çikacağini bildiğimden benzinlinin yakit tüketiminin düşmesini de değerlendirerek 125 lik benzinli ye yöneldim..
çoğu arkadaşimizin dediği gibi 3.20 ied ler 120 bin civarina alinirken 98 bini manuel dizel metalik boya zenonsuz passata vermek yada 110 bini gene dizel zenonsuz otomatik passata vermek aklima yatmadi.. Highline olayina hiç girmiyorum zaten fiyatlar uçuşta..
Tek üzüntüm farkini ödemeye razi geldiğim halde ledli zenon dan mahrum kalmak yilbaşindan sonra bugün 82 bin olan metalik boya dahil araç fiyatinin yilbaşindan sonra 4500 civari ledli zenon arti 3500 civari benim tahminim model zammiyla 90 bin vermek aklima gene yatmadi.. Zaten aracim 52.hafta geliyor trafiğe çikişi 0cak 1. Hafta yapip bandrolüde firmaya ödetmek niyetindetim..
Taner abinin güzel yorumlarini okudum.. B8 comfortline araç resmi elinde olan varsa paylaşirsa sevinirim..
Merhabalar arkadaşlar yeni üyeyim 5 yilda alti araba değiştirdim hemen hepsi sifirdi ön konsolu minciklayip torbidonun inişiyle araba kalite değerlendirme yapan ruh hastasi arkadaşlardanim..harvard mavi 14 tsi 125 lik manuel comfortline içi bej araçla araniza katilmiş bulunmaktayim.. Ben bundan önceki üç araç b7 manuel 1.6tdi comfortline araç(tek kusuru hantalliğiydi ve kasa 26 yaş için çok uygun değildiardindan mercedes cla 200 amg aldim kullandim 1 sene konfor sifir yakit fazla tek artisi sessizliği ve havasiydi beni mersodan soğuttu desem yeridir... Ardindan geçiş dönemi için golf 7 dizel manuel comfort kullandim 6 ay şimdi yeni araca gün saymaktayim..
Ben yilda 40 bin yaptiğim halde araçi kredi ile aldiğim için 16 binlik dizel maliyetinin bana 20 bine çikacağini bildiğimden benzinlinin yakit tüketiminin düşmesini de değerlendirerek 125 lik benzinli ye yöneldim..
çoğu arkadaşimizin dediği gibi 3.20 ied ler 120 bin civarina alinirken 98 bini manuel dizel metalik boya zenonsuz passata vermek yada 110 bini gene dizel zenonsuz otomatik passata vermek aklima yatmadi.. Highline olayina hiç girmiyorum zaten fiyatlar uçuşta..
Tek üzüntüm farkini ödemeye razi geldiğim halde ledli zenon dan mahrum kalmak yilbaşindan sonra bugün 82 bin olan metalik boya dahil araç fiyatinin yilbaşindan sonra 4500 civari ledli zenon arti 3500 civari benim tahminim model zammiyla 90 bin vermek aklima gene yatmadi.. Zaten aracim 52.hafta geliyor trafiğe çikişi 0cak 1. Hafta yapip bandrolüde firmaya ödetmek niyetindetim..
Taner abinin güzel yorumlarini okudum.. B8 comfortline araç resmi elinde olan varsa paylaşirsa sevinirim..
Abi Burası Fikir almak için Düşünceler paylaşılmak için yapılmış Bir forum tecrübeli abilerimizden kardeşlerimizden en güzel Fikirleri almak için Burdayız bizim düşünemediklerimizi siz düşünüyorsunuz ve Daha tecrübeli aayrıca onun bilincindesiniz Akıl akıldan üstündür herkesin Fikirleri Düşünceleri Benim Için Önemlidir. . Benim Fikirlerim o yöndeydi tabi başka sebebler falanda varsa Onu Bilemem
Abi Burası Fikir almak için Düşünceler paylaşılmak için yapılmış Bir forum tecrübeli abilerimizden kardeşlerimizden en güzel Fikirleri almak için Burdayız bizim düşünemediklerimizi siz düşünüyorsunuz ve Daha tecrübeli aayrıca onun bilincindesiniz Akıl akıldan üstündür herkesin Fikirleri Düşünceleri Benim Için Önemlidir. . Benim Fikirlerim o yöndeydi tabi başka sebebler falanda varsa Onu Bilemem
Passat B8 çıktı forum alt üst oldu![]()
Tebrik ediyorum seni Volkswagen AG![]()
Nerede o Murat GÜNAK'ın yaptığı Volkswagenler... (Eski Volkswagen Tasarım Bölümü Başkanı) Şu an koreliler falan var ekipte bu konuda paylaşılan bir videoda görmüştüm...
Passat B6 nın mercekli halojen damla modeli farının babasıdır kendisi...
Passat B8 çıktı forum alt üst oldu![]()
Tebrik ediyorum seni Volkswagen AG![]()
Nerede o Murat GÜNAK'ın yaptığı Volkswagenler... (Eski Volkswagen Tasarım Bölümü Başkanı) Şu an koreliler falan var ekipte bu konuda paylaşılan bir videoda görmüştüm...
Passat B6 nın mercekli halojen damla modeli farının babasıdır kendisi...
selam arakadaşlar b8 in favori rengi sizce hangisi olacak acaba. malum b7 de beyaz çok tercih edildi.
selam arakadaşlar b8 in favori rengi sizce hangisi olacak acaba. malum b7 de beyaz çok tercih edildi.
vites yok sadece direksiyondan kumanda ediliyor5.25 dk
Tungsten Gri
Harvard Mavi
Nar Kırmızısı
Saf Beyaz
Aşağıdaki sitede Doğuş hepsini göstermiş...
Volkswagen Türkiye - Volkswagen Yeni Passat
Tungsten Gri
Harvard Mavi
Nar Kırmızısı
Saf Beyaz
Aşağıdaki sitede Doğuş hepsini göstermiş...
Volkswagen Türkiye - Volkswagen Yeni Passat
abi işte kulakçıklarla + / - kontrol edebiliyorsun, P, N, R, D modlarına da silecek kolunun ordaki amerikan stili vites kolundan ayar veriyosunkulakçıklarla kontrol ediyor gibi gördüm yani orada küçük bir kol var öyle vites mi olur![]()
biraz Hollywood filmi izlemek lazım göz aşinalığı için :D özellikle taksi sahnelerinde veya arizona çölünde dodge pikapla patinaj yaparak kalkıp giden amerikan asi genç sahnelerinde o kolu illa ki gösterir :D
abi işte kulakçıklarla + / - kontrol edebiliyorsun, P, N, R, D modlarına da silecek kolunun ordaki amerikan stili vites kolundan ayar veriyosunkulakçıklarla kontrol ediyor gibi gördüm yani orada küçük bir kol var öyle vites mi olur![]()
biraz Hollywood filmi izlemek lazım göz aşinalığı için :D özellikle taksi sahnelerinde veya arizona çölünde dodge pikapla patinaj yaparak kalkıp giden amerikan asi genç sahnelerinde o kolu illa ki gösterir :D
Tungsten Gri,TDI,Comfortline,Manuel,Panoramik Sunroof,HIGHLED sipariş vermeyi düşünüyorum...DSG konusunda kararsızım-korkuyorum diyeyim...Çevrem almışken DSG'li al,satarken zorlanırsın diyor;siz ne dersiniz?
Tungsten Gri,TDI,Comfortline,Manuel,Panoramik Sunroof,HIGHLED sipariş vermeyi düşünüyorum...DSG konusunda kararsızım-korkuyorum diyeyim...Çevrem almışken DSG'li al,satarken zorlanırsın diyor;siz ne dersiniz?
Merhaba arkadaşım,,,,Şu an yeni bir kasa olduğu için herhalde,,,her rengin kendine göre güzelliği fark ediliyor...selam arakadaşlar b8 in favori rengi sizce hangisi olacak acaba. malum b7 de beyaz çok tercih edildi.
B8 in tanıtımın,da yani video olarak test tanıtımın,da BEYAZ rengini,de görseydik çok güzel olacaktı...
Yoksa şu an için benim favori rengim Harward Blu denilen, mavi tonunda,ki renk...
Merhaba arkadaşım,,,,Şu an yeni bir kasa olduğu için herhalde,,,her rengin kendine göre güzelliği fark ediliyor...selam arakadaşlar b8 in favori rengi sizce hangisi olacak acaba. malum b7 de beyaz çok tercih edildi.
B8 in tanıtımın,da yani video olarak test tanıtımın,da BEYAZ rengini,de görseydik çok güzel olacaktı...
Yoksa şu an için benim favori rengim Harward Blu denilen, mavi tonunda,ki renk...
Arkadaşlar bu vites kolunun amerikan sitili gibi olmasına (Merso için) bir örnek,te burda bizim bir akrabamızda olan 99 model
amerikan Honda cip (crv herhalde,arkadan bakmadım,sormadımda) var...Adam bu arabayı 2006 da aldı...Şu an 270.000 civarı km si var ve halen
hiç bir problemi olmadan kullanıyor...Geçen konuşurken anlattı,,şaşırdım kaldım doğrusu...Yani bu koldan vites amerikan veya amerika için üretilmiş
arabalar otomatik vites olayında ne kadar sağlam dedim açıcası......
Arkadaşlar bu vites kolunun amerikan sitili gibi olmasına (Merso için) bir örnek,te burda bizim bir akrabamızda olan 99 model
amerikan Honda cip (crv herhalde,arkadan bakmadım,sormadımda) var...Adam bu arabayı 2006 da aldı...Şu an 270.000 civarı km si var ve halen
hiç bir problemi olmadan kullanıyor...Geçen konuşurken anlattı,,şaşırdım kaldım doğrusu...Yani bu koldan vites amerikan veya amerika için üretilmiş
arabalar otomatik vites olayında ne kadar sağlam dedim açıcası......
Tamam o arabalara ben de hastayım ama onlarınki bayağı bir kol yaniabi işte kulakçıklarla + / - kontrol edebiliyorsun, P, N, R, D modlarına da silecek kolunun ordaki amerikan stili vites kolundan ayar veriyosunbiraz Hollywood filmi izlemek lazım göz aşinalığı için :D özellikle taksi sahnelerinde veya arizona çölünde dodge pikapla patinaj yaparak kalkıp giden amerikan asi genç sahnelerinde o kolu illa ki gösterir :D
bu silecek kolu gibi ney bu
Tamam o arabalara ben de hastayım ama onlarınki bayağı bir kol yaniabi işte kulakçıklarla + / - kontrol edebiliyorsun, P, N, R, D modlarına da silecek kolunun ordaki amerikan stili vites kolundan ayar veriyosunbiraz Hollywood filmi izlemek lazım göz aşinalığı için :D özellikle taksi sahnelerinde veya arizona çölünde dodge pikapla patinaj yaparak kalkıp giden amerikan asi genç sahnelerinde o kolu illa ki gösterir :D
bu silecek kolu gibi ney bu
Ömer emniyet için eskiye tekrar dönmüş var. Passatta öyle bir şey yok bir tehlike anında kapı kilidini manuel olarak açma şansın yok. Bak dikkat et BMW el freni konusunda Mercedes de kapı kilitleri konusunda manuele kaçmış sebebi bundan dolayı. Yani bir arabanın her yerini dokunmatik elektronik şeylerle donatmak onu daha iyi yapmaz..
Ömer emniyet için eskiye tekrar dönmüş var. Passatta öyle bir şey yok bir tehlike anında kapı kilidini manuel olarak açma şansın yok. Bak dikkat et BMW el freni konusunda Mercedes de kapı kilitleri konusunda manuele kaçmış sebebi bundan dolayı. Yani bir arabanın her yerini dokunmatik elektronik şeylerle donatmak onu daha iyi yapmaz..
Ömer emniyet için eskiye tekrar dönüş var. Passatta öyle bir şey yok bir tehlike anında kapı kilidini manuel olarak açma şansın yok. Bak dikkat et BMW el freni konusunda Mercedes de kapı kilitleri konusunda manuele kaçmış sebebi bundan dolayı. Yani bir arabanın her yerini dokunmatik elektronik şeylerle donatmak onu daha iyi yapmaz..
Ömer emniyet için eskiye tekrar dönüş var. Passatta öyle bir şey yok bir tehlike anında kapı kilidini manuel olarak açma şansın yok. Bak dikkat et BMW el freni konusunda Mercedes de kapı kilitleri konusunda manuele kaçmış sebebi bundan dolayı. Yani bir arabanın her yerini dokunmatik elektronik şeylerle donatmak onu daha iyi yapmaz..
Para durumu ve zevk için manuel alanları bir tarafa koyarsak, ben otomatik vites gibi bir sistem varken neden vites değiştirmekle uğraşılır anlamış değilim. Ayrıca vites değiştireceğim diye dikkatinizde dağılmaz. Dsg gerçekten çok konforlu.Sorun çıkarsada garanti kapsamında kavramayı zaten servis ücretsiz değiştiriyor. Hiç düşünmeyin
Para durumu ve zevk için manuel alanları bir tarafa koyarsak, ben otomatik vites gibi bir sistem varken neden vites değiştirmekle uğraşılır anlamış değilim. Ayrıca vites değiştireceğim diye dikkatinizde dağılmaz. Dsg gerçekten çok konforlu.Sorun çıkarsada garanti kapsamında kavramayı zaten servis ücretsiz değiştiriyor. Hiç düşünmeyin
Tungsten Gri,TDI,Comfortline,Manuel,Panoramik Sunroof,HIGHLED sipariş vermeyi düşünüyorum...DSG konusunda kararsızım-korkuyorum diyeyim...Çevrem almışken DSG'li al,satarken zorlanırsın diyor;siz ne dersiniz?ben sürüş zevki açısından ve otomatiğe trafik yoğunluğu açısından ihtiyan duymadığım için manuel taraftarıyım. ancak ihtiyacım doğrultusunda otomatik vites ararsam DSG almaktan korkmam... şu ustamız anlatmış neyin ne olduğunu izlemenizi öneririm...Para durumu ve zevk için manuel alanları bir tarafa koyarsak, ben otomatik vites gibi bir sistem varken neden vites değiştirmekle uğraşılır anlamış değilim. Ayrıca vites değiştireceğim diye dikkatinizde dağılmaz. Dsg gerçekten çok konforlu.Sorun çıkarsada garanti kapsamında kavramayı zaten servis ücretsiz değiştiriyor. Hiç düşünmeyin
Tungsten Gri,TDI,Comfortline,Manuel,Panoramik Sunroof,HIGHLED sipariş vermeyi düşünüyorum...DSG konusunda kararsızım-korkuyorum diyeyim...Çevrem almışken DSG'li al,satarken zorlanırsın diyor;siz ne dersiniz?ben sürüş zevki açısından ve otomatiğe trafik yoğunluğu açısından ihtiyan duymadığım için manuel taraftarıyım. ancak ihtiyacım doğrultusunda otomatik vites ararsam DSG almaktan korkmam... şu ustamız anlatmış neyin ne olduğunu izlemenizi öneririm...Para durumu ve zevk için manuel alanları bir tarafa koyarsak, ben otomatik vites gibi bir sistem varken neden vites değiştirmekle uğraşılır anlamış değilim. Ayrıca vites değiştireceğim diye dikkatinizde dağılmaz. Dsg gerçekten çok konforlu.Sorun çıkarsada garanti kapsamında kavramayı zaten servis ücretsiz değiştiriyor. Hiç düşünmeyin
Aslında passat mı ,Mercedes C kasa mı sorusuna en doğru cevabı verecek kişilerden biri sizsiniz ,iki aracı da kullanmış bir kişi olarak.Ben 2sene önce b7 yi satıp Mercedes C almak için teste gittim.O zaman iki araç Arasında yaklaşık 25-30 bin TL fark vardı.Ben aradaki bu farkın karşılığının (farktan kastım,konfor -Sürüş keyfi-genişlik-malzeme kalitesidir)C kasada olmadığına kanaat ederek vazgeçtim.Merhabalar arkadaşlar yeni üyeyim 5 yilda alti araba değiştirdim hemen hepsi sifirdi ön konsolu minciklayip torbidonun inişiyle araba kalite değerlendirme yapan ruh hastasi arkadaşlardanim..harvard mavi 14 tsi 125 lik manuel comfortline içi bej araçla araniza katilmiş bulunmaktayim.. Ben bundan önceki üç araç b7 manuel 1.6tdi comfortline araç(tek kusuru hantalliğiydi ve kasa 26 yaş için çok uygun değildiardindan mercedes cla 200 amg aldim kullandim 1 sene konfor sifir yakit fazla tek artisi sessizliği ve havasiydi beni mersodan soğuttu desem yeridir... Ardindan geçiş dönemi için golf 7 dizel manuel comfort kullandim 6 ay şimdi yeni araca gün saymaktayim..
Ben yilda 40 bin yaptiğim halde araçi kredi ile aldiğim için 16 binlik dizel maliyetinin bana 20 bine çikacağini bildiğimden benzinlinin yakit tüketiminin düşmesini de değerlendirerek 125 lik benzinli ye yöneldim..
çoğu arkadaşimizin dediği gibi 3.20 ied ler 120 bin civarina alinirken 98 bini manuel dizel metalik boya zenonsuz passata vermek yada 110 bini gene dizel zenonsuz otomatik passata vermek aklima yatmadi.. Highline olayina hiç girmiyorum zaten fiyatlar uçuşta..
Tek üzüntüm farkini ödemeye razi geldiğim halde ledli zenon dan mahrum kalmak yilbaşindan sonra bugün 82 bin olan metalik boya dahil araç fiyatinin yilbaşindan sonra 4500 civari ledli zenon arti 3500 civari benim tahminim model zammiyla 90 bin vermek aklima gene yatmadi.. Zaten aracim 52.hafta geliyor trafiğe çikişi 0cak 1. Hafta yapip bandrolüde firmaya ödetmek niyetindetim..
Taner abinin güzel yorumlarini okudum.. B8 comfortline araç resmi elinde olan varsa paylaşirsa sevinirim..
Aslında passat mı ,Mercedes C kasa mı sorusuna en doğru cevabı verecek kişilerden biri sizsiniz ,iki aracı da kullanmış bir kişi olarak.Ben 2sene önce b7 yi satıp Mercedes C almak için teste gittim.O zaman iki araç Arasında yaklaşık 25-30 bin TL fark vardı.Ben aradaki bu farkın karşılığının (farktan kastım,konfor -Sürüş keyfi-genişlik-malzeme kalitesidir)C kasada olmadığına kanaat ederek vazgeçtim.Merhabalar arkadaşlar yeni üyeyim 5 yilda alti araba değiştirdim hemen hepsi sifirdi ön konsolu minciklayip torbidonun inişiyle araba kalite değerlendirme yapan ruh hastasi arkadaşlardanim..harvard mavi 14 tsi 125 lik manuel comfortline içi bej araçla araniza katilmiş bulunmaktayim.. Ben bundan önceki üç araç b7 manuel 1.6tdi comfortline araç(tek kusuru hantalliğiydi ve kasa 26 yaş için çok uygun değildiardindan mercedes cla 200 amg aldim kullandim 1 sene konfor sifir yakit fazla tek artisi sessizliği ve havasiydi beni mersodan soğuttu desem yeridir... Ardindan geçiş dönemi için golf 7 dizel manuel comfort kullandim 6 ay şimdi yeni araca gün saymaktayim..
Ben yilda 40 bin yaptiğim halde araçi kredi ile aldiğim için 16 binlik dizel maliyetinin bana 20 bine çikacağini bildiğimden benzinlinin yakit tüketiminin düşmesini de değerlendirerek 125 lik benzinli ye yöneldim..
çoğu arkadaşimizin dediği gibi 3.20 ied ler 120 bin civarina alinirken 98 bini manuel dizel metalik boya zenonsuz passata vermek yada 110 bini gene dizel zenonsuz otomatik passata vermek aklima yatmadi.. Highline olayina hiç girmiyorum zaten fiyatlar uçuşta..
Tek üzüntüm farkini ödemeye razi geldiğim halde ledli zenon dan mahrum kalmak yilbaşindan sonra bugün 82 bin olan metalik boya dahil araç fiyatinin yilbaşindan sonra 4500 civari ledli zenon arti 3500 civari benim tahminim model zammiyla 90 bin vermek aklima gene yatmadi.. Zaten aracim 52.hafta geliyor trafiğe çikişi 0cak 1. Hafta yapip bandrolüde firmaya ödetmek niyetindetim..
Taner abinin güzel yorumlarini okudum.. B8 comfortline araç resmi elinde olan varsa paylaşirsa sevinirim..