Aynen sana katılıyorum arkadaşım...Kesinlikle yakıt pompaları farklıdır...Güç arttıkça bir takım mekanizmalar değişiyor...
Örneğin benim arabada 2 adet yakıt,yani benzin pompası var diyebilirim....Burda öyle diyorlar...(200 beygiri verirken benzin akışı, tam sağlansın diye )
Birincisi her arabada olan benzin pompası (Tankın içinde) veya arka tarafta diyebilirim,,,
İkincisi,de tam motorun,, benzin akışını sağladığı ve buraya gelen benzini tekrar regüle ederek,,
motora akışını sağlayan ikinci bir pompa vazifesi gören 10 cm uzunluğunda ucuna 2 adet elektrik kablosu takılı,,,
ikinci bir benzin pompası diyebiliriz...(Bu küçücük parça çok pahalı 350 euro)...

...
Yani kısacası benzin tüketimini düşündüğümüzde,,GÜÇ ARTTIKÇA benzin sarfiyatıda olacaktır...Buda normaldir...
Ne derler,,ne kadar ekmek o kadar köfte misali...Ben olsam hiç düşünmeden 150 lik derim...
125 lik anladığım kadarı ile eski tip turbo(yani eskide denemez,de ,bir önceki kasadaki turbo diyelim),,,150 lik yeni tip turbo...

..