Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Muhtelemen gerçektir bu resimler. Yeni kasamız hayırlı olsun hiç de fena değil![]()
Muhtelemen gerçektir bu resimler. Yeni kasamız hayırlı olsun hiç de fena değil![]()
Bu araç Çin'deki Volkswagen tarafından üretilen ve büyük ihtimalle de sadece Çin'de satılacak olan yeni MAGOTAN. Çin'de B5 Passat'a dayalı PASSAT LINYU halen üretilmekte ve satılmaktadır. Çin pazarıyla bizimkisi karşılaştırılamaz, orada tüm Avrupa araçlarının dingil mesafesi bile standart 10 cm daha uzun, B7 kasa PASSAT ve NMS bile (Çin hem NMS hem B7 kasa uzun PASSAT'ın satıldığı tek ülke ama Japonya'ya ve Avustralya'ya Almanya'dan Alman malı sağdan direksiyonlu B7 kasa PASSAT'lar gidiyor).
Eklenti 14948
Eklenti 14949Eklenti 14950
Eklenti 14951Eklenti 14952
Major degısıklık yok.İşte Çinde gorulen yeni passat![]()
Bu araç Çin'deki Volkswagen tarafından üretilen ve büyük ihtimalle de sadece Çin'de satılacak olan yeni MAGOTAN. Çin'de B5 Passat'a dayalı PASSAT LINYU halen üretilmekte ve satılmaktadır. Çin pazarıyla bizimkisi karşılaştırılamaz, orada tüm Avrupa araçlarının dingil mesafesi bile standart 10 cm daha uzun, B7 kasa PASSAT ve NMS bile (Çin hem NMS hem B7 kasa uzun PASSAT'ın satıldığı tek ülke ama Japonya'ya ve Avustralya'ya Almanya'dan Alman malı sağdan direksiyonlu B7 kasa PASSAT'lar gidiyor).
Eklenti 14948
Eklenti 14949Eklenti 14950
Eklenti 14951Eklenti 14952
Major degısıklık yok.İşte Çinde gorulen yeni passat![]()
Taner hocam altında zaten bu avrupada uretılecek aracın prototipi diye yorum yazmışlar.Ama şu bi gercekki spy foto ön farlar alttan yukarı kavisliydi ve bu farlar tam oturuyo
detaylı bilgi için link http://www.motorauthority.com/news/1091766_2015-volkswagen-passat-chinese-spec-leaked
Konu dr.yek tarafından (30 04 2014 Saat 00:57 ) değiştirilmiştir.
Taner hocam altında zaten bu avrupada uretılecek aracın prototipi diye yorum yazmışlar.Ama şu bi gercekki spy foto ön farlar alttan yukarı kavisliydi ve bu farlar tam oturuyo
detaylı bilgi için link http://www.motorauthority.com/news/1091766_2015-volkswagen-passat-chinese-spec-leaked
Evet Alman MOTOR-TALK sitesi de aynı resimler ile şimdi bazı değerlendirmeler yapıyor. Çin ve Avrupa B7 PASSAT arasındaki farklar bazı yerlerde bizde olmayan kromaj onlarda var, B8 için de aynı şek büyük olasılıkla geçerli olacak ama bu resimleri kim sızdırmış, o da meçhul, fakat bu ÇİN tipi B8 PASSAT tamamen Çin'e özel olacak, B8 zaten B7'den 10 CM daha fazla dingil aralığı sunacaktı, ÇİN tipi B8 bir ekstra 10 cm daha ekleyecek, bu da toğlam 20 cm demek, araç E sınıfı oluveriyor.
Evet Alman MOTOR-TALK sitesi de aynı resimler ile şimdi bazı değerlendirmeler yapıyor. Çin ve Avrupa B7 PASSAT arasındaki farklar bazı yerlerde bizde olmayan kromaj onlarda var, B8 için de aynı şek büyük olasılıkla geçerli olacak ama bu resimleri kim sızdırmış, o da meçhul, fakat bu ÇİN tipi B8 PASSAT tamamen Çin'e özel olacak, B8 zaten B7'den 10 CM daha fazla dingil aralığı sunacaktı, ÇİN tipi B8 bir ekstra 10 cm daha ekleyecek, bu da toğlam 20 cm demek, araç E sınıfı oluveriyor.
Sizin kadar hakim olmamakla beraber bu mqb platformu dedıkleri seyde golfun teker aralarını 8 cm(?) uzatmıştı.Benim tahminim ama sadece tahmin,10 cm uzatır sınıf atlamaz.Zaten bunu ilk spy foto yorumlarında degınmışlerdi.Neyse su an tek dileğim ciddi fiyat farkı yada donanım eksiğiyle gelmemesi.Evet Alman MOTOR-TALK sitesi de aynı resimler ile şimdi bazı değerlendirmeler yapıyor. Çin ve Avrupa B7 PASSAT arasındaki farklar bazı yerlerde bizde olmayan kromaj onlarda var, B8 için de aynı şek büyük olasılıkla geçerli olacak ama bu resimleri kim sızdırmış, o da meçhul, fakat bu ÇİN tipi B8 PASSAT tamamen Çin'e özel olacak, B8 zaten B7'den 10 CM daha fazla dingil aralığı sunacaktı, ÇİN tipi B8 bir ekstra 10 cm daha ekleyecek, bu da toğlam 20 cm demek, araç E sınıfı oluveriyor.
Sizin kadar hakim olmamakla beraber bu mqb platformu dedıkleri seyde golfun teker aralarını 8 cm(?) uzatmıştı.Benim tahminim ama sadece tahmin,10 cm uzatır sınıf atlamaz.Zaten bunu ilk spy foto yorumlarında degınmışlerdi.Neyse su an tek dileğim ciddi fiyat farkı yada donanım eksiğiyle gelmemesi.Evet Alman MOTOR-TALK sitesi de aynı resimler ile şimdi bazı değerlendirmeler yapıyor. Çin ve Avrupa B7 PASSAT arasındaki farklar bazı yerlerde bizde olmayan kromaj onlarda var, B8 için de aynı şek büyük olasılıkla geçerli olacak ama bu resimleri kim sızdırmış, o da meçhul, fakat bu ÇİN tipi B8 PASSAT tamamen Çin'e özel olacak, B8 zaten B7'den 10 CM daha fazla dingil aralığı sunacaktı, ÇİN tipi B8 bir ekstra 10 cm daha ekleyecek, bu da toğlam 20 cm demek, araç E sınıfı oluveriyor.
Resimlerde gayet hoş görünüyor açıkçası..İnşallah fiyatları da güzel olur da gönül rahatlığı ile kendisine geçiş yapabiliriz.![]()
Resimlerde gayet hoş görünüyor açıkçası..İnşallah fiyatları da güzel olur da gönül rahatlığı ile kendisine geçiş yapabiliriz.![]()
İç mekan ilk bakışta önce SUPERB iç mekanı gibi geldi, ön panelin üst yarısında da PHAETON havası var.
İç mekan ilk bakışta önce SUPERB iç mekanı gibi geldi, ön panelin üst yarısında da PHAETON havası var.
Arka farlar ve arka bölüm ne hikmetse bana 2011 model makyazjlı kasa A6 ları hatırlattı. Kamuflajlı fotoalara baya benziyor. Bakalım artık alınabilecek fiyatta olacağını pek sanmıyorum ama![]()
Arka farlar ve arka bölüm ne hikmetse bana 2011 model makyazjlı kasa A6 ları hatırlattı. Kamuflajlı fotoalara baya benziyor. Bakalım artık alınabilecek fiyatta olacağını pek sanmıyorum ama![]()
taner bey;
neden çinde araçların hep long versiyonları oluyor? halbuki bu çinliler ufak tefek adam.tam tersine bizde kelli felli adamlar var.
![]()
taner bey;
neden çinde araçların hep long versiyonları oluyor? halbuki bu çinliler ufak tefek adam.tam tersine bizde kelli felli adamlar var.
![]()
Cinde nufus kalabalik caddeler dolu neden genis araba???
3-4 sene arabayı değiştirmeyi düşünmüyordum ama passat aklımızı karıştıracak gibi görünüyor. Bu kadar çok satış rakamına alışmış bir araç yine güzel bir tasarımla gelecek gibi görünüyor.
3-4 sene arabayı değiştirmeyi düşünmüyordum ama passat aklımızı karıştıracak gibi görünüyor. Bu kadar çok satış rakamına alışmış bir araç yine güzel bir tasarımla gelecek gibi görünüyor.
Açıklaması çok basit ve şaşırtıcı...
Çin'de bu araçları satın alanlar geliri iyi olan, lüks yaşayan üst tabaka kalburüstü adamlar. Hepsinin de ÖZEL ŞOFÖRÜ var ve araçların sahipleri de ARKA KOLTUKTA oturuyor, ufak tefek olsalar da VOLKSWAGEN, AUDI, BMW, MERCEDES-BENZ ve sonra da SKODA, GM, TOYOTA ve diğer markaların önce Avrupa'da sunulan ve daha sonra da kendileri tarafından tercih edilen LONG versiyonlarına biniyorlardı, BMW'nin aşağı yukarı tüm serinin hepsi ÇİN'de LONG versiyon üretiliyor, sırf arkada oturan daha rahat etsin diye.
SKODA SUPERB mesela aslında PASSAT B5.5'in Çin'de üretilen LONG ŞASİ üzerine kurulu olarak Avrupa'da üretildi ve o nedenle PASSAT'tan daha uzun, az önce söylediğim gibi ÇİN'de geliştirildiği için, ve aynı şekilde de yeni SUPERB de B6/B7 kasa PASSAT'ın Çin'deki LONG ŞASİ üzerine kurulu.
Bizim bindiğimiz araçlar ÇİN'de her zaman daha uzun, motorlar her zaman daha büyük ve/veya daha güçlü.
Açıklaması çok basit ve şaşırtıcı...
Çin'de bu araçları satın alanlar geliri iyi olan, lüks yaşayan üst tabaka kalburüstü adamlar. Hepsinin de ÖZEL ŞOFÖRÜ var ve araçların sahipleri de ARKA KOLTUKTA oturuyor, ufak tefek olsalar da VOLKSWAGEN, AUDI, BMW, MERCEDES-BENZ ve sonra da SKODA, GM, TOYOTA ve diğer markaların önce Avrupa'da sunulan ve daha sonra da kendileri tarafından tercih edilen LONG versiyonlarına biniyorlardı, BMW'nin aşağı yukarı tüm serinin hepsi ÇİN'de LONG versiyon üretiliyor, sırf arkada oturan daha rahat etsin diye.
SKODA SUPERB mesela aslında PASSAT B5.5'in Çin'de üretilen LONG ŞASİ üzerine kurulu olarak Avrupa'da üretildi ve o nedenle PASSAT'tan daha uzun, az önce söylediğim gibi ÇİN'de geliştirildiği için, ve aynı şekilde de yeni SUPERB de B6/B7 kasa PASSAT'ın Çin'deki LONG ŞASİ üzerine kurulu.
Bizim bindiğimiz araçlar ÇİN'de her zaman daha uzun, motorlar her zaman daha büyük ve/veya daha güçlü.
VW Passat B8: Erste Bilder
PASSAT B8
- Teknik olarak GOLF (VII)
- Görüntü olarak PHAETON
VW Passat B8: Erste Bilder
PASSAT B8
- Teknik olarak GOLF (VII)
- Görüntü olarak PHAETON
Konu dr.yek tarafından (02 05 2014 Saat 01:30 ) değiştirilmiştir.
aracımı sattım ne dersiniz beklemeye değer mi?
Şüphesiz, her ne kadar gelen gideni aratsa da B8 kasa tamamen farklı bir yol izlenerek geliştirildi. Bir ŞİŞİRİLMİŞ GOLF VII olduğunu Alman forumlarda da teyit ediyorlar, elbette aracı PASSAT yapan geniş bagaj ve geniş iç hacim gibi özellikleri taşıyacak, ancak şunu da unutmamak gerekir ki araçlar TEKNOLOJİ TAŞIYAN kümelerdir, B6 ve B7 kasa da 2000 yılından sonra geliştirilen ve 2005'te de üretilmeye başlanan bir kasanın, şimdiye kadar da geliştirilen teknolojinin bir eseri. 2005'te Easy Open, Lane Assist, Side Assist falan fina yoktu, bunlar hepsi 2005-2014 arasında geliştirildi, MFA'da Türkçe Dil desteği dahi bulunmuyordu!
Araç biraz daha pahalı olacak, şu anda standart olan bazı özellikler belki opsiyonel olacak, 1.4 TSI 7-DSG yine sunulacak, 1.6 TDI 7-DSG gibi, motorlar EURO 6 olacak, döşemeler ve renkler farklı olacak. Sanırım en ucuz PASSAT 80.000 TL'den başlar.
Şüphesiz, her ne kadar gelen gideni aratsa da B8 kasa tamamen farklı bir yol izlenerek geliştirildi. Bir ŞİŞİRİLMİŞ GOLF VII olduğunu Alman forumlarda da teyit ediyorlar, elbette aracı PASSAT yapan geniş bagaj ve geniş iç hacim gibi özellikleri taşıyacak, ancak şunu da unutmamak gerekir ki araçlar TEKNOLOJİ TAŞIYAN kümelerdir, B6 ve B7 kasa da 2000 yılından sonra geliştirilen ve 2005'te de üretilmeye başlanan bir kasanın, şimdiye kadar da geliştirilen teknolojinin bir eseri. 2005'te Easy Open, Lane Assist, Side Assist falan fina yoktu, bunlar hepsi 2005-2014 arasında geliştirildi, MFA'da Türkçe Dil desteği dahi bulunmuyordu!
Araç biraz daha pahalı olacak, şu anda standart olan bazı özellikler belki opsiyonel olacak, 1.4 TSI 7-DSG yine sunulacak, 1.6 TDI 7-DSG gibi, motorlar EURO 6 olacak, döşemeler ve renkler farklı olacak. Sanırım en ucuz PASSAT 80.000 TL'den başlar.
Sattığınız araç B7 ise aynı aracı tekrar almamak için B8 beklemek mantıklı olabilir, ancak B6 ise durum farklı.
Sattığınız araç B7 ise aynı aracı tekrar almamak için B8 beklemek mantıklı olabilir, ancak B6 ise durum farklı.
cc nin yenisinin cıkması 2-3 seneyi bulabilir.
yoksa cc mi alalım![]()
CC bence o fiyatı hak edecek bir araba değil, 100.000 TL'ye boş ve opak rengini alabiliyorsunuz.
CC bence o fiyatı hak edecek bir araba değil, 100.000 TL'ye boş ve opak rengini alabiliyorsunuz.
Makyajli polonun motor ve fiyatları belli olmuş sitesinde bulunmakta
Polonun comfort dsgli dizel aracının 60 civarı olduğu donemde yeni kasa passatin fiyat konusu az çok tahmin edilebilir sanırsam.
Makyajli polonun motor ve fiyatları belli olmuş sitesinde bulunmakta
Polonun comfort dsgli dizel aracının 60 civarı olduğu donemde yeni kasa passatin fiyat konusu az çok tahmin edilebilir sanırsam.
Passat comf manuel 80 civarı olur.Çok abartı rakama çıkamazlar arkadaşlar.c serisi 120 3 serisi 115 a4 un 125 cıvarı oldugu piyasada kımse duz passata mevcut rakamın uzerinde vermez.volkswagen=halkın otomobili yani luks aracı daha az fıyata verme sloganı olan şirket.İstese de uçamaz.Mevcut fiyatlara maksımum 5 bın ekler.
Konu dr.yek tarafından (14 05 2014 Saat 01:59 ) değiştirilmiştir.
Passat comf manuel 80 civarı olur.Çok abartı rakama çıkamazlar arkadaşlar.c serisi 120 3 serisi 115 a4 un 125 cıvarı oldugu piyasada kımse duz passata mevcut rakamın uzerinde vermez.volkswagen=halkın otomobili yani luks aracı daha az fıyata verme sloganı olan şirket.İstese de uçamaz.Mevcut fiyatlara maksımum 5 bın ekler.
Velev ki uçtular o zaman onlara iyi ucuslar der opsiyonlarımızı dusunuruz![]()
Passat comf manuel 80 civarı olur.Çok abartı rakama çıkamazlar arkadaşlar.c serisi 120 3 serisi 115 a4 un 125 cıvarı oldugu piyasada kımse duz passata mevcut rakamın uzerinde vermez.volkswagen=halkın otomobili yani luks aracı daha az fıyata verme sloganı olan şirket.İstese de uçamaz.Mevcut fiyatlara maksımum 5 bın ekler.
Bence 1.4 TSI Comfortline Manuel B7 kasa şu anda 77.500 TL ise aynı şartlardaki B8 85.000 TL' den aşağı olmaz diye düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 2010 B6 ile 2011 B7 arasında 8 bin küsür lira fark vardı.
Passat comf manuel 80 civarı olur.Çok abartı rakama çıkamazlar arkadaşlar.c serisi 120 3 serisi 115 a4 un 125 cıvarı oldugu piyasada kımse duz passata mevcut rakamın uzerinde vermez.volkswagen=halkın otomobili yani luks aracı daha az fıyata verme sloganı olan şirket.İstese de uçamaz.Mevcut fiyatlara maksımum 5 bın ekler.
Bence 1.4 TSI Comfortline Manuel B7 kasa şu anda 77.500 TL ise aynı şartlardaki B8 85.000 TL' den aşağı olmaz diye düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 2010 B6 ile 2011 B7 arasında 8 bin küsür lira fark vardı.
85 bin fiyatı olabilir hatta beklediğim bi rakam ama bence maksimum olacagıdır.Sahsen 90 larda bi rakama almam.Alacaz diye yemin mi ettik be yawBence 1.4 TSI Comfortline Manuel B7 kasa şu anda 77.500 TL ise aynı şartlardaki B8 85.000 TL' den aşağı olmaz diye düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 2010 B6 ile 2011 B7 arasında 8 bin küsür lira fark vardı.![]()
85 bin fiyatı olabilir hatta beklediğim bi rakam ama bence maksimum olacagıdır.Sahsen 90 larda bi rakama almam.Alacaz diye yemin mi ettik be yawBence 1.4 TSI Comfortline Manuel B7 kasa şu anda 77.500 TL ise aynı şartlardaki B8 85.000 TL' den aşağı olmaz diye düşünüyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 2010 B6 ile 2011 B7 arasında 8 bin küsür lira fark vardı.![]()
avro kuru böyle giderse 5k dan fazla olacağını sanmıyorum. çünkü araç için daha ucuza mal edileceği veya satılacağı (en azından avrupada) dah önce forumda arkadaşlar yazmıştı. bence avro kuruna göre zaten b7 fiyatları düşecek dolayısıyla b8'i şu anki b7 fiyatına alabiliriz.![]()
avro kuru böyle giderse 5k dan fazla olacağını sanmıyorum. çünkü araç için daha ucuza mal edileceği veya satılacağı (en azından avrupada) dah önce forumda arkadaşlar yazmıştı. bence avro kuruna göre zaten b7 fiyatları düşecek dolayısıyla b8'i şu anki b7 fiyatına alabiliriz.![]()
Su an ki guncel passat fiyatlarindan min1500tl max 3000tl pahali olcak
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Su an ki guncel passat fiyatlarindan min1500tl max 3000tl pahali olcak
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi