"özellikle otomatik vitesli otomobillerde vitesin sahip olduğu tork konvertörü yüzünden emsal motor gücüne* sahip manuel şanzımanlı otomobillere göre motor kulaklarına daha çok stress ve yük biner, dolayısıyla bu tip araçlarda çatlaması veya kopması daha çok görülür.
otomatik vitesli bir aracın motor kulaklarında meydana gelen bir arıza aynı zamanda viteslerin sarsıntılı değişmesinden ötürü sanki otomatik viteste bir arıza veya aşınma varmış izlenimi de yaratır. manuel vitesli araçlarda da vites değiştirmesi esnasında aracı sarsarak sanki debriyajın aşınmış olduğu izlenimi yaratır.
bunun yanında gereğince görevini yerine getiremeyen motor kulakları aynı zamanda egzoz manifoldunun da çatlamasına veya manifold vidalarının kırılıp motor bloğu içinde kalmasına da sebep olabilir"
"metal uzerine saglam lastik(belkide kaucuk) kapli olan bir parcadir.motorun calisirken yarattigi sarsintiyi en aza indirerek şasiye verir.uzerindeki lastik zamanla ozelligini yitirerek parcalanabilir,kopabilir.o zaman motor,dolayisiyla tumuyle araba daha sarsintili calisir
Sorun bu işte bizde de hemen yarın VW YAĞCI ya gidiyoruz