Bu video icin 1 saat ugrastim sonucta güzel bi video cikti
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Kutlayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Aracı dün Ziebart a götürerek Boya koruma, Kaput filmi, yan cam filmleri işlerini hallettim. Kısmet olursa da yarın akşam ilk uzun yoluma çıkacağım. Ailecek Eskişehir - İzmir seyahatim olacak.
Kutlayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Aracı dün Ziebart a götürerek Boya koruma, Kaput filmi, yan cam filmleri işlerini hallettim. Kısmet olursa da yarın akşam ilk uzun yoluma çıkacağım. Ailecek Eskişehir - İzmir seyahatim olacak.
Bu video icin 1 saat ugrastim sonucta güzel bi video cikti
Yorum süperoo naptın ya önce vw kontağı açınca açılır katlanır ayna taksın...
navigasyon hayal![]()
Dogru söze nedenir.
Phaeton (Fayton) Modelinde RNS810 da Google Maps var, sadece RNS510 da yok bu özellik! Ilerideki zamanlarda RNS510 bu kadar gelistirildi madem yakinda RNS550 diye bir cihaz cikarip Google Maps ile satmasi lazim VW.
Birde su var Orta Sinif ve E Segmenti araclarda bu özellik yok hic bir Modelde. Hep en pahali Modellere ekliyorlar, Audi A7 60.000 €uro dan basliyor birakinda birazcikta özelligi farki olsun dimi.
Kiytirik Citroen, Peugeot vs. Markalarin bile aynalari Kontagi kapatinca Araci Kilitleyince Aynalari Otomatik katlaniyor ! Yazik VW ye gercekten, o Kadar Asistan Sistemi var diye kendi ile övünüyor ama kiytirk bir Yazilimi degistirip aynayi Otomatik katlayacak sekilde yapamiyor![]()
Yorum süperoo naptın ya önce vw kontağı açınca açılır katlanır ayna taksın...
navigasyon hayal![]()
Dogru söze nedenir.
Phaeton (Fayton) Modelinde RNS810 da Google Maps var, sadece RNS510 da yok bu özellik! Ilerideki zamanlarda RNS510 bu kadar gelistirildi madem yakinda RNS550 diye bir cihaz cikarip Google Maps ile satmasi lazim VW.
Birde su var Orta Sinif ve E Segmenti araclarda bu özellik yok hic bir Modelde. Hep en pahali Modellere ekliyorlar, Audi A7 60.000 €uro dan basliyor birakinda birazcikta özelligi farki olsun dimi.
Kiytirik Citroen, Peugeot vs. Markalarin bile aynalari Kontagi kapatinca Araci Kilitleyince Aynalari Otomatik katlaniyor ! Yazik VW ye gercekten, o Kadar Asistan Sistemi var diye kendi ile övünüyor ama kiytirk bir Yazilimi degistirip aynayi Otomatik katlayacak sekilde yapamiyor![]()
Sakiri, arkadasımız kick down'dan değil Launch Control'den bahsetmiş, 6-DSG'lerde oluyor 7-DSG'lerde olmuyor bildiğim kadarıyla.Dsg şanzımanda da kick down yapmak isterseniz maksimum 2000-2500 devire falan çıkıyor...
Ayrıca CR motorlu bir araç asla 5.500 devir çeviremez, maksimum çevireceği 5.100 devirdir. Hele ki DSG ise motora zarar vermemek amacıyla en geç redline'da yani 4.500 devirde atar. Öyle Sercan arkadaşımızın dediği gibi 5.500 devire asla çıkamaz. Yanlış hatırlıyor heralde.![]()
Sakiri, arkadasımız kick down'dan değil Launch Control'den bahsetmiş, 6-DSG'lerde oluyor 7-DSG'lerde olmuyor bildiğim kadarıyla.Dsg şanzımanda da kick down yapmak isterseniz maksimum 2000-2500 devire falan çıkıyor...
Ayrıca CR motorlu bir araç asla 5.500 devir çeviremez, maksimum çevireceği 5.100 devirdir. Hele ki DSG ise motora zarar vermemek amacıyla en geç redline'da yani 4.500 devirde atar. Öyle Sercan arkadaşımızın dediği gibi 5.500 devire asla çıkamaz. Yanlış hatırlıyor heralde.![]()
Kayseri'deki hemserilerim ay basinda kayserideyim![]()
Eline sağlık çok güzel olmuş.AlıntıBu video icin 1 saat ugrastim sonucta güzel bi video cikti
Eline sağlık çok güzel olmuş.AlıntıBu video icin 1 saat ugrastim sonucta güzel bi video cikti
İzzet CR motor ile PD motoru karıştırıyorsun elimde bir sürü video var hepsini izledim Yasin'in paylaştığı videolara baktım hepsinde 5.500 atıyor bir bak bakalım !Sakiri, arkadasımız kick down'dan değil Launch Control'den bahsetmiş, 6-DSG'lerde oluyor 7-DSG'lerde olmuyor bildiğim kadarıyla.
Ayrıca CR motorlu bir araç asla 5.500 devir çeviremez, maksimum çevireceği 5.100 devirdir. Hele ki DSG ise motora zarar vermemek amacıyla en geç redline'da yani 4.500 devirde atar. Öyle Sercan arkadaşımızın dediği gibi 5.500 devire asla çıkamaz. Yanlış hatırlıyor heralde.![]()
İzzet CR motor ile PD motoru karıştırıyorsun elimde bir sürü video var hepsini izledim Yasin'in paylaştığı videolara baktım hepsinde 5.500 atıyor bir bak bakalım !Sakiri, arkadasımız kick down'dan değil Launch Control'den bahsetmiş, 6-DSG'lerde oluyor 7-DSG'lerde olmuyor bildiğim kadarıyla.
Ayrıca CR motorlu bir araç asla 5.500 devir çeviremez, maksimum çevireceği 5.100 devirdir. Hele ki DSG ise motora zarar vermemek amacıyla en geç redline'da yani 4.500 devirde atar. Öyle Sercan arkadaşımızın dediği gibi 5.500 devire asla çıkamaz. Yanlış hatırlıyor heralde.![]()
Link alayım Sercan kardeş![]()
Pritt31 CR Motor 5500 devir ceviriyor atmayin
Konu PassatComfortline tarafından (16 06 2011 Saat 21:18 ) değiştirilmiştir.
Pritt31
Senin isin sürekli tdi motorlari kötülemekmi ?
Bizde 2.0 CR TDI Var yakiti ve gücü gayet güzel menmunuz araba 70.000bine gelmek üzere hic bir sorunu olmadi yokuslarda cok atak demeki sana öyle geliyor
Bizde 2.0 CR TDI Var yakiti ve gücü gayet güzel menmunuz araba 70.000bine gelmek üzere hic bir sorunu olmadi yokuslarda cok atak demeki sana öyle geliyor
Bak cr tdi okadar kötü olsaydi bizi birak tdi alan kisiler almazdi ve tutulmazdi tutuluyor ve bizde kullaniyoruz coooooooooooook'ta menmunuz bi depo kayseri'ye götürüyor yokuslarda cok atak tabi senin isin nasil olsa tdi motorlari kötülemek
Bak cr tdi okadar kötü olsaydi bizi birak tdi alan kisiler almazdi ve tutulmazdi tutuluyor ve bizde kullaniyoruz coooooooooooook'ta menmunuz bi depo kayseri'ye götürüyor yokuslarda cok atak tabi senin isin nasil olsa tdi motorlari kötülemek
Aslında Porto ya çok benziyor.Bi an kendi arabama baktım zannettim.Eklenti 1099
Aslında Porto ya çok benziyor.Bi an kendi arabama baktım zannettim.Eklenti 1099
Benim kendi görüşüm en iyi şanzıman manuel. Bozulacak derdi yok. Bakım gideri daha düşük. Arabayı istediğin gibi kullanabilme imkanı var. Otomatikte kendi kafasına ne eserse onu yapıyor. Birde arıza verirse tamam artık... Memnunum 6 ileri manuel vitesimden velhasılAslinda en iyi sanzimanlar manuel sanzimanlardir. Ne Problemi var nede sorunu![]()
![]()
Benim kendi görüşüm en iyi şanzıman manuel. Bozulacak derdi yok. Bakım gideri daha düşük. Arabayı istediğin gibi kullanabilme imkanı var. Otomatikte kendi kafasına ne eserse onu yapıyor. Birde arıza verirse tamam artık... Memnunum 6 ileri manuel vitesimden velhasılAslinda en iyi sanzimanlar manuel sanzimanlardir. Ne Problemi var nede sorunu![]()
![]()
Hayırlısıyla kavuşursun İnşallah aracına. Keşke beyaz alsaymışsın. Beyaz renk hepsinden güzel duruyor. Ama artık geç kalmışsın Yasin'in dediğine göre. Sağlık olsun. Kaşmir kahvede güzel renk. Ama beyaz başka güzel...bu arada B7 me kavusmama tam 60 gun kaldi![]()
yasin abi benim araba 28.7.2011 tarihinde banda girecek ben aracta degisiklik yapabilirmiyim mesela regini kasmir kahve siparisim bildiginiz gibi ama burda seker beyazi fotolarini gordukce ne yalan soyleyim gonlum kayiyor gibi yavastan![]()
Hayırlısıyla kavuşursun İnşallah aracına. Keşke beyaz alsaymışsın. Beyaz renk hepsinden güzel duruyor. Ama artık geç kalmışsın Yasin'in dediğine göre. Sağlık olsun. Kaşmir kahvede güzel renk. Ama beyaz başka güzel...bu arada B7 me kavusmama tam 60 gun kaldi![]()
yasin abi benim araba 28.7.2011 tarihinde banda girecek ben aracta degisiklik yapabilirmiyim mesela regini kasmir kahve siparisim bildiginiz gibi ama burda seker beyazi fotolarini gordukce ne yalan soyleyim gonlum kayiyor gibi yavastan![]()
İsmail abi resim netliğini geçtimde, o arabada nasıl bir tek toz tanesi bile yok. Ne ile nasıl temizliyorsun bana bir söyle abi gözünü seviyim. Ben sildiğim andan itibaren toz konuyor her yere. Usandım artıksürüş esnasında makro modda nikon 4500 coolpix ile çektim. çekimi görerek yapmadım bile o açıdan bu şekilde çıkmalı diye düşünürek bastımEski bir makina oldu artık ama çok memnunum
Yeni aldım bir tane yarı profesyonel Nikon L120 acayip bir şey daha onla çekim fazla yapmadım.![]()
İsmail abi resim netliğini geçtimde, o arabada nasıl bir tek toz tanesi bile yok. Ne ile nasıl temizliyorsun bana bir söyle abi gözünü seviyim. Ben sildiğim andan itibaren toz konuyor her yere. Usandım artıksürüş esnasında makro modda nikon 4500 coolpix ile çektim. çekimi görerek yapmadım bile o açıdan bu şekilde çıkmalı diye düşünürek bastımEski bir makina oldu artık ama çok memnunum
Yeni aldım bir tane yarı profesyonel Nikon L120 acayip bir şey daha onla çekim fazla yapmadım.![]()
Siyah olan yazin hakkinda Ibrahim abim sunu diyeyim,Benim kendi görüşüm en iyi şanzıman manuel. Bozulacak derdi yok. Bakım gideri daha düşük. Arabayı istediğin gibi kullanabilme imkanı var. Otomatikte kendi kafasına ne eserse onu yapıyor. Birde arıza verirse tamam artık... Memnunum 6 ileri manuel vitesimden velhasıl![]()
DSG Kafasina göre gitmiyor, tam tersine Sürücüye göre kendini adapte ediyor. Yani siz Yavas giderseniz ilk 15 dakika DSG Tasaruflu konuma giriyor ve Vitesi ona göre degistiriyor, icindeki Beyin bunlari yapiyor! Ayrica Sehir icinde Manuel ile 55km/h ile 5.Vites de ve 60km/h sabit 6. Vites de gidemezsini ama DSG tam tersine götürüyor ve yakit sarfiyatini Sehir icinde minimuma düsürüyor. Tabi ayaginiza göre Vites Kontrolü sizdede oluyor. Canin sikildimi Tiptronik moduna al Vitesi kendin degistir
![]()
Siyah olan yazin hakkinda Ibrahim abim sunu diyeyim,Benim kendi görüşüm en iyi şanzıman manuel. Bozulacak derdi yok. Bakım gideri daha düşük. Arabayı istediğin gibi kullanabilme imkanı var. Otomatikte kendi kafasına ne eserse onu yapıyor. Birde arıza verirse tamam artık... Memnunum 6 ileri manuel vitesimden velhasıl![]()
DSG Kafasina göre gitmiyor, tam tersine Sürücüye göre kendini adapte ediyor. Yani siz Yavas giderseniz ilk 15 dakika DSG Tasaruflu konuma giriyor ve Vitesi ona göre degistiriyor, icindeki Beyin bunlari yapiyor! Ayrica Sehir icinde Manuel ile 55km/h ile 5.Vites de ve 60km/h sabit 6. Vites de gidemezsini ama DSG tam tersine götürüyor ve yakit sarfiyatini Sehir icinde minimuma düsürüyor. Tabi ayaginiza göre Vites Kontrolü sizdede oluyor. Canin sikildimi Tiptronik moduna al Vitesi kendin degistir
![]()
Benim arabamın motorunun inmesine az kalmış demekki. 1800km falan kalmış. Maddi olarak hazırlık yapmaya başlayımki önümüzdeki ay yüklü şekilde masraf var... Bakımı 15000de, motoru indirmesi 5000de. Bir bakıma kadar 3 kere motor inecek anlaşılan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Benim arabamın motorunun inmesine az kalmış demekki. 1800km falan kalmış. Maddi olarak hazırlık yapmaya başlayımki önümüzdeki ay yüklü şekilde masraf var... Bakımı 15000de, motoru indirmesi 5000de. Bir bakıma kadar 3 kere motor inecek anlaşılan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()