Cem Bey Bilgi için teşekkürler.
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Antos Axor un yerine çıkmıyor. Kıbrıs ta yaptığımız toplantıdan biraz bilgi vereyim madem bu konuya değindik.Proje adı SFTP (Strategic Future Truck Project) Almanyada Actros ve Antos (Axor'un yerine) üretimi başladı. Türkiyede 2015 de başlayacak.Yerlileştirme çalışmaları devam ediyor. Mercedes Benz Türk Aksaray fabrikası projeye hazırlık için kapasite arttırımı yatırımı yapıyor. Büyük nasanayine büyük ayna üreticisi yakışır. Ağır Ticari Dış Dikiz aynaları bizim işimiz![]()
2016dan itibaren Axor yok Actros var.
Axor 2,35m genişlikteki çekici grubumuz Actros ise 2,55m.
Yeni Actroslar 2,35 ve 2,55 olarak 2 şekilde üretilecek yani Axor da artık Actros adı ile satılacak ancak yine arada donanım,motor ve fiyat farkı olacak.
Antos ise daha farklı bir araç. Kısa ve alçak kabin bizim deyişimzle yataksız alçak kabinli ve midilli tabir ettiğimiz alçak şasi de olacak kargo ve çekicileri Axor ile alakası yok anlayacağınız. Birde süpriz var isimsiz onun da ön hazırlıkları yapılıyor açıklandığında bilgi ve resimleri eklerim.
Antos Axor un yerine çıkmıyor. Kıbrıs ta yaptığımız toplantıdan biraz bilgi vereyim madem bu konuya değindik.Proje adı SFTP (Strategic Future Truck Project) Almanyada Actros ve Antos (Axor'un yerine) üretimi başladı. Türkiyede 2015 de başlayacak.Yerlileştirme çalışmaları devam ediyor. Mercedes Benz Türk Aksaray fabrikası projeye hazırlık için kapasite arttırımı yatırımı yapıyor. Büyük nasanayine büyük ayna üreticisi yakışır. Ağır Ticari Dış Dikiz aynaları bizim işimiz![]()
2016dan itibaren Axor yok Actros var.
Axor 2,35m genişlikteki çekici grubumuz Actros ise 2,55m.
Yeni Actroslar 2,35 ve 2,55 olarak 2 şekilde üretilecek yani Axor da artık Actros adı ile satılacak ancak yine arada donanım,motor ve fiyat farkı olacak.
Antos ise daha farklı bir araç. Kısa ve alçak kabin bizim deyişimzle yataksız alçak kabinli ve midilli tabir ettiğimiz alçak şasi de olacak kargo ve çekicileri Axor ile alakası yok anlayacağınız. Birde süpriz var isimsiz onun da ön hazırlıkları yapılıyor açıklandığında bilgi ve resimleri eklerim.
Cem Bey Bilgi için teşekkürler.
Cem Bey;
MBT Bünyesinde mi çalışıyorsunuz yoksa MBT nin en büyük yetkili satıcısında mı? (Firma adı vermedim ,reklama girmesin![]()
Reklam olmaz sorun yok.
Mengerler Ticaret Türk A.Ş İstanbul merkezdeyim. Çalıştığım iş yerimin de adını söyleyemeyeksem tamam artık
Bu arada Kamyon ve çekici ile işi gereği ilgilenenler var ise özel msj yolu ile her konuda yardımcı olabilirim.(diknot)
Cem Bey;
MBT Bünyesinde mi çalışıyorsunuz yoksa MBT nin en büyük yetkili satıcısında mı? (Firma adı vermedim ,reklama girmesin![]()
Reklam olmaz sorun yok.
Mengerler Ticaret Türk A.Ş İstanbul merkezdeyim. Çalıştığım iş yerimin de adını söyleyemeyeksem tamam artık
Bu arada Kamyon ve çekici ile işi gereği ilgilenenler var ise özel msj yolu ile her konuda yardımcı olabilirim.(diknot)
vişşş çok hoş olmuş bence büyük araçları severim hele kullanmasını dahada severimEklenti 7855
Mercedes ci arkadaşlara gelsin.Yeni Actros ve Antos. Daimler'in yeni kamyonları.Aynaları da güzel olmuş.Eee ne de olsa biz yapıyoruz.
kamyoncu ruhu var sanki bende hehe..
vişşş çok hoş olmuş bence büyük araçları severim hele kullanmasını dahada severimEklenti 7855
Mercedes ci arkadaşlara gelsin.Yeni Actros ve Antos. Daimler'in yeni kamyonları.Aynaları da güzel olmuş.Eee ne de olsa biz yapıyoruz.
kamyoncu ruhu var sanki bende hehe..
Maşallah . Rabbim kaza bela yüzü göstermesin tekerine taş değdirmesin, hayırlı kazançlar versin.
Bölgenizde hafriyat m3 kaçtan gidiyor?
Maşallah . Rabbim kaza bela yüzü göstermesin tekerine taş değdirmesin, hayırlı kazançlar versin.
Bölgenizde hafriyat m3 kaçtan gidiyor?
Amin iyi dilekleriniz için teşekkür ettim.
Fiyata da gelince bizim burası tabiri caizse hallaç pamuğuna döndü milletin ne yaptığını anlayamaz hale geldim olduğunca hafriyat işlerini yapmıyoruz benim 5 7 yıl önce yaptığım fiyatlara adamlar su an yapıyor araçlarının yıprandığı yanına kar kalıyor şu an genelde yol yapımlarında vs kamyon ve tır çalışıyor bizim burada m3 fiyatına şu an 2 ile 2.5 arasında yapanlar var sabit bir fiyat yok. Kooperatif ve yapsat yapan bir kaç ahbap var onların işi dışında genelde almıyorum beko ve loder kepçelerimde vardı sırf piyasanın bu densizliği yüzünden sattım.
Amin iyi dilekleriniz için teşekkür ettim.
Fiyata da gelince bizim burası tabiri caizse hallaç pamuğuna döndü milletin ne yaptığını anlayamaz hale geldim olduğunca hafriyat işlerini yapmıyoruz benim 5 7 yıl önce yaptığım fiyatlara adamlar su an yapıyor araçlarının yıprandığı yanına kar kalıyor şu an genelde yol yapımlarında vs kamyon ve tır çalışıyor bizim burada m3 fiyatına şu an 2 ile 2.5 arasında yapanlar var sabit bir fiyat yok. Kooperatif ve yapsat yapan bir kaç ahbap var onların işi dışında genelde almıyorum beko ve loder kepçelerimde vardı sırf piyasanın bu densizliği yüzünden sattım.
Amin iyi dilekleriniz için teşekkür ettim.
Fiyata da gelince bizim burası tabiri caizse hallaç pamuğuna döndü milletin ne yaptığını anlayamaz hale geldim olduğunca hafriyat işlerini yapmıyoruz benim 5 7 yıl önce yaptığım fiyatlara adamlar su an yapıyor araçlarının yıprandığı yanına kar kalıyor şu an genelde yol yapımlarında vs kamyon ve tır çalışıyor bizim burada m3 fiyatına şu an 2 ile 2.5 arasında yapanlar var sabit bir fiyat yok. Kooperatif ve yapsat yapan bir kaç ahbap var onların işi dışında genelde almıyorum beko ve loder kepçelerimde vardı sırf piyasanın bu densizliği yüzünden sattım.
İstanbul daha da karışık. Döküm dahil 13-14lere inmiş durumda. Ortalama 50+50 100km yol, 70TL döküm, yükleme vs 220 liraya taşıyorlar 12m3 nizami tonajla çalışarak bir damper dorseli çekiciye. Varın hesabını siz yapın.Bu aralar batan çok Allah piyasanın sonunu hayır etsin.
Amin iyi dilekleriniz için teşekkür ettim.
Fiyata da gelince bizim burası tabiri caizse hallaç pamuğuna döndü milletin ne yaptığını anlayamaz hale geldim olduğunca hafriyat işlerini yapmıyoruz benim 5 7 yıl önce yaptığım fiyatlara adamlar su an yapıyor araçlarının yıprandığı yanına kar kalıyor şu an genelde yol yapımlarında vs kamyon ve tır çalışıyor bizim burada m3 fiyatına şu an 2 ile 2.5 arasında yapanlar var sabit bir fiyat yok. Kooperatif ve yapsat yapan bir kaç ahbap var onların işi dışında genelde almıyorum beko ve loder kepçelerimde vardı sırf piyasanın bu densizliği yüzünden sattım.
İstanbul daha da karışık. Döküm dahil 13-14lere inmiş durumda. Ortalama 50+50 100km yol, 70TL döküm, yükleme vs 220 liraya taşıyorlar 12m3 nizami tonajla çalışarak bir damper dorseli çekiciye. Varın hesabını siz yapın.Bu aralar batan çok Allah piyasanın sonunu hayır etsin.
Batanlara bu yüzden acımıyorum hesabını kitabını yapmadan hem piyasanın içine ediyorlar hemde kendileri batıyorlar ne anlamı kaldı ki bu işin o zaman ben anlam veremiyorum mazot parasına çalışıyorlar bunun lastiği desen 1 adet lastik 1100 1200 civarı olmuş yağı yoğurdu motoru filtresi derken zaten insanın imanı gevriyor ayağa düştü bu işler artık cezalar desen ayrı bi dert daha dün src den şöfor ceza yedi tonaj desen ayrı bi dert tonajında çalışsan para kalmıo fazla tonaj atsan 5 6 milyara kadar ceza yazıyorlar yakalarlarsa k1 belgesi src belgesi takoğraf bi ton uygulama getiriyorlar allah sonumuzu hayır etsin.
Batanlara bu yüzden acımıyorum hesabını kitabını yapmadan hem piyasanın içine ediyorlar hemde kendileri batıyorlar ne anlamı kaldı ki bu işin o zaman ben anlam veremiyorum mazot parasına çalışıyorlar bunun lastiği desen 1 adet lastik 1100 1200 civarı olmuş yağı yoğurdu motoru filtresi derken zaten insanın imanı gevriyor ayağa düştü bu işler artık cezalar desen ayrı bi dert daha dün src den şöfor ceza yedi tonaj desen ayrı bi dert tonajında çalışsan para kalmıo fazla tonaj atsan 5 6 milyara kadar ceza yazıyorlar yakalarlarsa k1 belgesi src belgesi takoğraf bi ton uygulama getiriyorlar allah sonumuzu hayır etsin.
Hehe passat bunlardan inince oyuncak gibi geliyor sanki altımda hiç bir araba yok gibi hissi veriyorHey masallah, Passat dan sonra bunlar biraz büyük gelmiyormu size.
Su kasayi cok seviyorum, bizim Sirket te cok bunlardan (zaten Filo olarak aliyorlar 4 Yilda bir degisiyor Leasing sayesinde).
Zaten model yenilemezsen sana daha pahalıya mal oluyor araçlar orasının burasının sorunu bitmiyor mecbur teknoloji ve çağa ayak uydurman gerekli yoksa yavaş yavaş piyasada erir gidersin...
Hehe passat bunlardan inince oyuncak gibi geliyor sanki altımda hiç bir araba yok gibi hissi veriyorHey masallah, Passat dan sonra bunlar biraz büyük gelmiyormu size.
Su kasayi cok seviyorum, bizim Sirket te cok bunlardan (zaten Filo olarak aliyorlar 4 Yilda bir degisiyor Leasing sayesinde).
Zaten model yenilemezsen sana daha pahalıya mal oluyor araçlar orasının burasının sorunu bitmiyor mecbur teknoloji ve çağa ayak uydurman gerekli yoksa yavaş yavaş piyasada erir gidersin...
Girmeyeli konu şenlenmiş, meslekdaşlar toplanmış. Bende halanın şirketi dolayısı ile bu işlerle haşır neşirim. Bizde de Renault var. Artık yenileri için Cem ile görüşeceğiz![]()
Girmeyeli konu şenlenmiş, meslekdaşlar toplanmış. Bende halanın şirketi dolayısı ile bu işlerle haşır neşirim. Bizde de Renault var. Artık yenileri için Cem ile görüşeceğiz![]()
Evet bizim Sirket de zaten bunun icin Leasing yapiyor hem Vergide avantaji cok hemde eskidimi yenisini aliyorHehe passat bunlardan inince oyuncak gibi geliyor sanki altımda hiç bir araba yok gibi hissi veriyor
Zaten model yenilemezsen sana daha pahalıya mal oluyor araçlar orasının burasının sorunu bitmiyor mecbur teknoloji ve çağa ayak uydurman gerekli yoksa yavaş yavaş piyasada erir gidersin.... Bende Kamyon sürmek istiyorum ama ben bu Kamyonlar la bir yere carparim arkamdakini görmem felan allah korusun
.
Bizim Sirkete Bayan Kamyon sürücüleride geliyor, masallah nasil Rampaya yanasiyorlar hayret ediyorum![]()
Evet bizim Sirket de zaten bunun icin Leasing yapiyor hem Vergide avantaji cok hemde eskidimi yenisini aliyorHehe passat bunlardan inince oyuncak gibi geliyor sanki altımda hiç bir araba yok gibi hissi veriyor
Zaten model yenilemezsen sana daha pahalıya mal oluyor araçlar orasının burasının sorunu bitmiyor mecbur teknoloji ve çağa ayak uydurman gerekli yoksa yavaş yavaş piyasada erir gidersin.... Bende Kamyon sürmek istiyorum ama ben bu Kamyonlar la bir yere carparim arkamdakini görmem felan allah korusun
.
Bizim Sirkete Bayan Kamyon sürücüleride geliyor, masallah nasil Rampaya yanasiyorlar hayret ediyorum![]()
Bu konu artık coştu gider aga
Yenileriz hemde aklınıza gelmeyecek seçeneklerle. Kaç adet vardı abi sizde? Birde firma neydi söylemiştin galiba ama unuttum
Bu konu artık coştu gider aga
Yenileriz hemde aklınıza gelmeyecek seçeneklerle. Kaç adet vardı abi sizde? Birde firma neydi söylemiştin galiba ama unuttum
Evet bizim Sirket de zaten bunun icin Leasing yapiyor hem Vergide avantaji cok hemde eskidimi yenisini aliyor. Bende Kamyon sürmek istiyorum ama ben bu Kamyonlar la bir yere carparim arkamdakini görmem felan allah korusun
.
Bizim Sirkete Bayan Kamyon sürücüleride geliyor, masallah nasil Rampaya yanasiyorlar hayret ediyorum![]()
Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.
Evet bizim Sirket de zaten bunun icin Leasing yapiyor hem Vergide avantaji cok hemde eskidimi yenisini aliyor. Bende Kamyon sürmek istiyorum ama ben bu Kamyonlar la bir yere carparim arkamdakini görmem felan allah korusun
.
Bizim Sirkete Bayan Kamyon sürücüleride geliyor, masallah nasil Rampaya yanasiyorlar hayret ediyorum![]()
Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.
Burada Sirket sahiplerinin avantaji büyük oldugu icin Leasing ile aliyorlar daha mantikli oluyor (sene sonu Vergiden düsürüyorlar).Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.
Ayni Balon Krediyi ben yaptim daha dogrusu o krediyi burada herkez yapiyor ama benim zamanimda Full Bakim Paketi yoktu simdi ise var. Bir daha ki aracimda böyle Kredi ile alirim ödemesi cok rahat oluyor ama 48 ay sonraki son Fiyati adami koyuyor
.
Barsan Gloabl Lojistik demekki sizden aliyor. Barsan Global Lojistik Kamyonlari Mercedesleri bize geliyor hep bizden yük aliyorlar haftada 2-3 kere
Gece gece tesadüfe bakin![]()
Burada Sirket sahiplerinin avantaji büyük oldugu icin Leasing ile aliyorlar daha mantikli oluyor (sene sonu Vergiden düsürüyorlar).Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.
Ayni Balon Krediyi ben yaptim daha dogrusu o krediyi burada herkez yapiyor ama benim zamanimda Full Bakim Paketi yoktu simdi ise var. Bir daha ki aracimda böyle Kredi ile alirim ödemesi cok rahat oluyor ama 48 ay sonraki son Fiyati adami koyuyor
.
Barsan Gloabl Lojistik demekki sizden aliyor. Barsan Global Lojistik Kamyonlari Mercedesleri bize geliyor hep bizden yük aliyorlar haftada 2-3 kere
Gece gece tesadüfe bakin![]()
Daha çok firma var araç sattığımız. Malum Mercedes Benz markasının 27 bayiinden 10u bizim şirketin olunca toplamda Mercedes in Türkiye ye ithal ettiği ve burada üretimini yaptığı ne kadar araç varsa (oto kamyon otobüs hafif ticari)%32 sini bizim grup satıyor.
Daha çok firma var araç sattığımız. Malum Mercedes Benz markasının 27 bayiinden 10u bizim şirketin olunca toplamda Mercedes in Türkiye ye ithal ettiği ve burada üretimini yaptığı ne kadar araç varsa (oto kamyon otobüs hafif ticari)%32 sini bizim grup satıyor.
Yanliz Mercedes Kamyonlarin kralidir. Yani Kamyon olunca Mercedes tavsiyemdir her zaman (arablari haric). Mercedes ten sonra VOLVO ve MAN gelir diyerleri yalan.
Yanliz Mercedes Kamyonlarin kralidir. Yani Kamyon olunca Mercedes tavsiyemdir her zaman (arablari haric). Mercedes ten sonra VOLVO ve MAN gelir diyerleri yalan.
Şimdi akşam sefasından döndük.
Heryerde alkol çevirmesi var aman dikkat.
Hanım sağolsun güvenle eve getirdi bizi.
Polis soruyor " Hanımefendi alkol var mı ? "
Dedim " Sence ben niye yolcu koltuğunda oturuyorum ? "
Cevap " Buyrun geçin "![]()
Şimdi akşam sefasından döndük.
Heryerde alkol çevirmesi var aman dikkat.
Hanım sağolsun güvenle eve getirdi bizi.
Polis soruyor " Hanımefendi alkol var mı ? "
Dedim " Sence ben niye yolcu koltuğunda oturuyorum ? "
Cevap " Buyrun geçin "![]()
Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.
Millet böyle zengin oluyor demek ki...
50 kamyon alacağı parayla 200 kamyon alıyor, 4-5 sene sonra da o 150 arabaya nerdeyse bedavaya sahip oluyor. Satıcı da finansman sağlayarak ticarete hareket kazandırıyor, daha çok satış yapıyor, cirosu artıyor.
intercity'nin sahibi Vural Ak da böyle milyoner (eski ifadeyle trilyoner) olmuştu. Şimdi kaç yüz bin milyon arabası oldu kimbilir?
Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.
Millet böyle zengin oluyor demek ki...
50 kamyon alacağı parayla 200 kamyon alıyor, 4-5 sene sonra da o 150 arabaya nerdeyse bedavaya sahip oluyor. Satıcı da finansman sağlayarak ticarete hareket kazandırıyor, daha çok satış yapıyor, cirosu artıyor.
intercity'nin sahibi Vural Ak da böyle milyoner (eski ifadeyle trilyoner) olmuştu. Şimdi kaç yüz bin milyon arabası oldu kimbilir?
Bir benzerini de ben yasadım. Neyse bari cezasız kazasız ulaştık eve.Şimdi akşam sefasından döndük.
Heryerde alkol çevirmesi var aman dikkat.
Hanım sağolsun güvenle eve getirdi bizi.
Polis soruyor " Hanımefendi alkol var mı ? "
Dedim " Sence ben niye yolcu koltuğunda oturuyorum ? "
Cevap " Buyrun geçin "![]()
Herkese iyi geceler....
Bir benzerini de ben yasadım. Neyse bari cezasız kazasız ulaştık eve.Şimdi akşam sefasından döndük.
Heryerde alkol çevirmesi var aman dikkat.
Hanım sağolsun güvenle eve getirdi bizi.
Polis soruyor " Hanımefendi alkol var mı ? "
Dedim " Sence ben niye yolcu koltuğunda oturuyorum ? "
Cevap " Buyrun geçin "![]()
Herkese iyi geceler....
Mercedes gerçekten türkiye şartlarında kamyon ve tır konusunda yeterince hakimiyeti eline almış durmda çoğu kişinin tercih ettiği tek nokta satışında sıkıntı olmaması ve servis konusunda türkiyenin her yerinde neredeyse hakimiyet sağlaması. Mercedes Türkiyede günde 68 Adet kamyon Tır vs üretimi yapıyor ancak buna rağmen gidip sorduğunuzda 5 6 ay sıra var üretim bile yetmiyor bu araca. Mercedesin en güzel yanıda triptonik vites olması çok büyük bir avantaj.Bu arada Yasin kamyonu bi nebze sürersin ama tır için aynı şeyi söyleyemicem![]()
Mercedes gerçekten türkiye şartlarında kamyon ve tır konusunda yeterince hakimiyeti eline almış durmda çoğu kişinin tercih ettiği tek nokta satışında sıkıntı olmaması ve servis konusunda türkiyenin her yerinde neredeyse hakimiyet sağlaması. Mercedes Türkiyede günde 68 Adet kamyon Tır vs üretimi yapıyor ancak buna rağmen gidip sorduğunuzda 5 6 ay sıra var üretim bile yetmiyor bu araca. Mercedesin en güzel yanıda triptonik vites olması çok büyük bir avantaj.Bu arada Yasin kamyonu bi nebze sürersin ama tır için aynı şeyi söyleyemicem![]()
Bide bu arada Cem bize 1 adet çekici fiyatı 1840 olarak anahtar teslim fiyatı ne olur?
Bide bu arada Cem bize 1 adet çekici fiyatı 1840 olarak anahtar teslim fiyatı ne olur?
Abi damper e mi kullanacaksın yoksa lowbed yada farklı bir dorse mi takarsın?Bide bu arada Cem bize 1 adet çekici fiyatı 1840 olarak anahtar teslim fiyatı ne olur?
1840Ls standart düz akslı 78.000€
Damper Pto su(yavru şanzıman) 1.250€
Klima 1.300€
Retarder 4.250€
Abi standart, sadece retarderli ve sadece pto lu araçlarım hazırda var. Direkt maliyetleri yazdım (%4 ötv ve %18 kdv dahil) Aksaray fabrika teslimi.
Plaka ruhsat da;
1.044.-TL bandrol 6aylık
320.-TL plaka muamele masrafları
22,85.-TL eğitime katkı
Birde Trafik sigortası var ancak o da kişiden kişiye firmadan firmaya değişiyor artık kasko gibi bildiğiniz üzere.
İhtiyaç halinde 533 395 77 05 herzaman ulaşabilirsiniz.
Abi damper e mi kullanacaksın yoksa lowbed yada farklı bir dorse mi takarsın?Bide bu arada Cem bize 1 adet çekici fiyatı 1840 olarak anahtar teslim fiyatı ne olur?
1840Ls standart düz akslı 78.000€
Damper Pto su(yavru şanzıman) 1.250€
Klima 1.300€
Retarder 4.250€
Abi standart, sadece retarderli ve sadece pto lu araçlarım hazırda var. Direkt maliyetleri yazdım (%4 ötv ve %18 kdv dahil) Aksaray fabrika teslimi.
Plaka ruhsat da;
1.044.-TL bandrol 6aylık
320.-TL plaka muamele masrafları
22,85.-TL eğitime katkı
Birde Trafik sigortası var ancak o da kişiden kişiye firmadan firmaya değişiyor artık kasko gibi bildiğiniz üzere.
İhtiyaç halinde 533 395 77 05 herzaman ulaşabilirsiniz.
Teşekkürler Cem bakalım eğerki ihtiyaçlar almamızı gerektirirse senle irtibata geçerim klima istemiyorum şöfore verceğim için klimayı hiç kapatmaz yakıtın anasını ağlatır retarder olması lazım ama ptolar pahalıymış dışarda ptoları daha ucuz 1 1500 tl gibi bir fiyat ona da gerek yok. Retarder çok fiyat farkı veriyor araçta.
Zaten sigortalar aldı başını gidiyor saçma sapan rakamlar çıkmaya başladı artık sigortalarda şirket bi ayrı ananimler bi ayrı şahıslar bi ayrı sigorta çıkıyor kasko gibi trafik sigorta parası çıkmaya başladı ama devlette buna el atacak muhtemelen 2013 yada 14 yılında trafik sigortası kalkacak gibi ve kasko ile birleşip orta sınıf bi fiyat belirlenip kasko yapılacak sanırsam sadece onun çalışmaları var...
Teşekkürler Cem bakalım eğerki ihtiyaçlar almamızı gerektirirse senle irtibata geçerim klima istemiyorum şöfore verceğim için klimayı hiç kapatmaz yakıtın anasını ağlatır retarder olması lazım ama ptolar pahalıymış dışarda ptoları daha ucuz 1 1500 tl gibi bir fiyat ona da gerek yok. Retarder çok fiyat farkı veriyor araçta.
Zaten sigortalar aldı başını gidiyor saçma sapan rakamlar çıkmaya başladı artık sigortalarda şirket bi ayrı ananimler bi ayrı şahıslar bi ayrı sigorta çıkıyor kasko gibi trafik sigorta parası çıkmaya başladı ama devlette buna el atacak muhtemelen 2013 yada 14 yılında trafik sigortası kalkacak gibi ve kasko ile birleşip orta sınıf bi fiyat belirlenip kasko yapılacak sanırsam sadece onun çalışmaları var...
Bide bu olayı tam olarak anlayamadım şimdi 20 adet alınca 3 yıl kredisi nasıl oluyor ve geri alırken ne kadar fiyata alınıyor bu olay kafama takıldı ? Bi nebze aracı mercedesden kiralamış gibi bir şey oluyor bu ancak hiç para ödenmiyor ve çalıştığı kazanılan para bize kalıyor gibi bişey anladım doğru mudur ?Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.
Bide bu olayı tam olarak anlayamadım şimdi 20 adet alınca 3 yıl kredisi nasıl oluyor ve geri alırken ne kadar fiyata alınıyor bu olay kafama takıldı ? Bi nebze aracı mercedesden kiralamış gibi bir şey oluyor bu ancak hiç para ödenmiyor ve çalıştığı kazanılan para bize kalıyor gibi bişey anladım doğru mudur ?Yasin Türkiye de artık leasing tercih edilmiyor çünkü KDV eskiden %1 iken artık %18 olduğundan bi anlamı kalmıyor.
Bizde yeni bir yöntem var bundled yani bileşik teklif.
Müşteri ile masaya oturuyoruz. 20üzeri araçlarda nakliye olarak. Müşteriye aracı 3 yıl kredisini sağlıyoruz.3 yılda yapacağı km oranında bakım onarım bize ait ayrıca 3 yıl sonunda belirli bir fiyattan geri alım taahhüdü de veriyoruz bu da kredinin balon ödemesi oluyor.
Müşteri de sadece aylık ödeyeceği taksitleri biliyor şoförünü yakıtını koyup sadece lastik alıyor çekicisine.Yani maliyeti belli.
Geçen yıl Barsan Globale bu yolla 200 adet Actros vermiştik bu yıl da 100 adet sattık. Daha düşük adetlerdekileri e saymıyorum.