Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
o tuşun ışığı yandığında sağ ve sol klima derecesini ayrı ayrı ayarlamanıza gerek kalmıyor senkron çalışıyor.
Taner Abi klima kontrol ünitesinde ki ''SYNC'' tuşunun görevi nedir?ingilizce'de senkronize etmek olduğunu biliyorum ama klimada olunca sanırım havayı senkronize ediyor ama neye göre?.Yeni otomobiliniz VW CC 1.4 TSI160 HP DSG hayırlı olsun.
http://files.vau-max.de/comment_pict...imatronicw.jpg
o tuşun ışığı yandığında sağ ve sol klima derecesini ayrı ayrı ayarlamanıza gerek kalmıyor senkron çalışıyor.
Taner Abi klima kontrol ünitesinde ki ''SYNC'' tuşunun görevi nedir?ingilizce'de senkronize etmek olduğunu biliyorum ama klimada olunca sanırım havayı senkronize ediyor ama neye göre?.Yeni otomobiliniz VW CC 1.4 TSI160 HP DSG hayırlı olsun.
http://files.vau-max.de/comment_pict...imatronicw.jpg
Evet bende biliyordum bunu, acaba 4 silindirın 2si kapanınca yeteri kadar güç üretirmi? passatlardada aynı teknolojiyi kullanılıyormu? Hangi motor seçeneklerinde kullanılıyor bu teknoloji?
Evet bende biliyordum bunu, acaba 4 silindirın 2si kapanınca yeteri kadar güç üretirmi? passatlardada aynı teknolojiyi kullanılıyormu? Hangi motor seçeneklerinde kullanılıyor bu teknoloji?
Passat cc 1.4 Tsı 160 hp var bu özellik bir tv programında izlemiştim 100 den önce 2 silindir 100ü geçersen 4 silindir çalışıyor passat cc de var...
Passat cc 1.4 Tsı 160 hp var bu özellik bir tv programında izlemiştim 100 den önce 2 silindir 100ü geçersen 4 silindir çalışıyor passat cc de var...
Konu Hunter727 tarafından (11 07 2012 Saat 00:37 ) değiştirilmiştir.
Silindir Kapatma teknolojisinin 1.4 TSI 160 HP TwinCharger MultiFuel motorda kullanıldığını sanmıyorum.
Silindir Kapatma teknolojisinin 1.4 TSI 160 HP TwinCharger MultiFuel motorda kullanıldığını sanmıyorum.
İngilizce bilenler için link:
Volkswagen Polo 1.4 TSI ACT Review | Autocar
1.4 TSI 2 Cylinder Deactivation
İngilizce bilenler için link:
Volkswagen Polo 1.4 TSI ACT Review | Autocar
1.4 TSI 2 Cylinder Deactivation
Silindir Kapatma Sistemine sahip yeni 211 serisi 1.4 TSI motor 140 PS (138 HP) güç ve 250 NM torka sahip olacak. Henüz prototip. Sistemin VW'deki teknolojik adı Zylinderabschaltung ve 3 harfli kısaltması da ZAS
Green Car Congress: Volkswagen to implement cylinder deactivation in 4-cylinder 1.4 TSI engines in 2012
Cylinder deactivation (Zylinderabschaltung, ZAS) relies upon two different profiles on the cam pieces: a conventional full profile and a zero-lift cam that is activated (right) under cylinder shut-off.
![]()
Silindir Kapatma Sistemine sahip yeni 211 serisi 1.4 TSI motor 140 PS (138 HP) güç ve 250 NM torka sahip olacak. Henüz prototip. Sistemin VW'deki teknolojik adı Zylinderabschaltung ve 3 harfli kısaltması da ZAS
Green Car Congress: Volkswagen to implement cylinder deactivation in 4-cylinder 1.4 TSI engines in 2012
Cylinder deactivation (Zylinderabschaltung, ZAS) relies upon two different profiles on the cam pieces: a conventional full profile and a zero-lift cam that is activated (right) under cylinder shut-off.
![]()
Tamam bu sistemi de motora koyduktan sonra vw servisleri dolar dolar boşalır, doğuşda paraya doyar...
Tamam bu sistemi de motora koyduktan sonra vw servisleri dolar dolar boşalır, doğuşda paraya doyar...
Arkadaşlar Karabük ten kimse var mı bizim forumda?
Konu dirlik tarafından (12 07 2012 Saat 00:39 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: güvenlik
Doğuş hiç bir zaman paraya doymaz!!!!
Dostum bu janttan ist. Kartalda gordum, cakmami orjinalmi yarin sorarim...
Yukarıda bahsedilen programın linki:
ntvmsnbc Video Galeri
Ama çok yalan dolan bir program olmuş. Celal Pir'den inciler.
Araba 160 - 170 km hızla giderken yol bilgisayarında anlık tüketim 2-3 arası gidip geliyormuş.
İki silindirin kapatılması olayı CC 1.4 TSI'da varmış.
Bulgaristan'dan Türkiye'ye geliyor. Geldiği aracın arkasında "BlueMotion" yazıyor. (Yani 2.0 TDI) Ama program boyunca Bulgaristan'dan 1.4 TSI ile geldiğini söylüyor ve 1.4 TSI ile ilgili bilgiler veriyor. Yurt dışında 1.4 TSI BlueMotion var da ben mi bilmiyorum?
Yukarıda bahsedilen programın linki:
ntvmsnbc Video Galeri
Ama çok yalan dolan bir program olmuş. Celal Pir'den inciler.
Araba 160 - 170 km hızla giderken yol bilgisayarında anlık tüketim 2-3 arası gidip geliyormuş.
İki silindirin kapatılması olayı CC 1.4 TSI'da varmış.
Bulgaristan'dan Türkiye'ye geliyor. Geldiği aracın arkasında "BlueMotion" yazıyor. (Yani 2.0 TDI) Ama program boyunca Bulgaristan'dan 1.4 TSI ile geldiğini söylüyor ve 1.4 TSI ile ilgili bilgiler veriyor. Yurt dışında 1.4 TSI BlueMotion var da ben mi bilmiyorum?
Yurtdışında 1.4 TSI BLUEMOTION diye bir motor bu hali ile CC'de yok. 1.4 TSI 160 HP 240 NM TwinCharger olarak sadece Norveç ve İsveç gibi İskandinav ülkeleri için var. Silindir Kapatma şu anda geliştirilmiş, ama deneme safhasında, prototip araçlarda var. Henüz lansman yapılmadı, satışı da yok. Ortadaki 2. ve 3. silindirleri kapatıp yanlardaki 1. ve 4. silindirleri çalıştırmak motorda vibrasyonlara sebep olur, bunu da farklı bir volan dişlisi ve ateşleme zamanlarının 15 derece önce ve sonraya alarak çözmeye çalışıyorlar. PASSAT, PASSAT VARIANT ve CC'deki 1.4 TSI 160 HP motor BLUEMOTION değildir, MULTIFUEL özellikli olup % 85 Etanol karışımı bir yakıt ile de çalışabilmektedir ama Etanol'un olmadığı yerde 95 oktan kurşunsuz benzine Abdurrahman Çelebi dendiği için CC'nin % 85 Etanol karışımı ile de çalışabilmesi bizi ilgilendirmemektedir, çağdışı vergilendirme sistemi nedeni ile motorun hacmi ilgilendirmektedir.
Yukarıda bahsedilen programın linki:
ntvmsnbc Video Galeri
Ama çok yalan dolan bir program olmuş. Celal Pir'den inciler.
Araba 160 - 170 km hızla giderken yol bilgisayarında anlık tüketim 2-3 arası gidip geliyormuş.
İki silindirin kapatılması olayı CC 1.4 TSI'da varmış.
Bulgaristan'dan Türkiye'ye geliyor. Geldiği aracın arkasında "BlueMotion" yazıyor. (Yani 2.0 TDI) Ama program boyunca Bulgaristan'dan 1.4 TSI ile geldiğini söylüyor ve 1.4 TSI ile ilgili bilgiler veriyor. Yurt dışında 1.4 TSI BlueMotion var da ben mi bilmiyorum?
Yurtdışında 1.4 TSI BLUEMOTION diye bir motor bu hali ile CC'de yok. 1.4 TSI 160 HP 240 NM TwinCharger olarak sadece Norveç ve İsveç gibi İskandinav ülkeleri için var. Silindir Kapatma şu anda geliştirilmiş, ama deneme safhasında, prototip araçlarda var. Henüz lansman yapılmadı, satışı da yok. Ortadaki 2. ve 3. silindirleri kapatıp yanlardaki 1. ve 4. silindirleri çalıştırmak motorda vibrasyonlara sebep olur, bunu da farklı bir volan dişlisi ve ateşleme zamanlarının 15 derece önce ve sonraya alarak çözmeye çalışıyorlar. PASSAT, PASSAT VARIANT ve CC'deki 1.4 TSI 160 HP motor BLUEMOTION değildir, MULTIFUEL özellikli olup % 85 Etanol karışımı bir yakıt ile de çalışabilmektedir ama Etanol'un olmadığı yerde 95 oktan kurşunsuz benzine Abdurrahman Çelebi dendiği için CC'nin % 85 Etanol karışımı ile de çalışabilmesi bizi ilgilendirmemektedir, çağdışı vergilendirme sistemi nedeni ile motorun hacmi ilgilendirmektedir.
Yukarıda bahsedilen programın linki:
ntvmsnbc Video Galeri
Ama çok yalan dolan bir program olmuş. Celal Pir'den inciler.
Araba 160 - 170 km hızla giderken yol bilgisayarında anlık tüketim 2-3 arası gidip geliyormuş.
İki silindirin kapatılması olayı CC 1.4 TSI'da varmış.
Bulgaristan'dan Türkiye'ye geliyor. Geldiği aracın arkasında "BlueMotion" yazıyor. (Yani 2.0 TDI) Ama program boyunca Bulgaristan'dan 1.4 TSI ile geldiğini söylüyor ve 1.4 TSI ile ilgili bilgiler veriyor. Yurt dışında 1.4 TSI BlueMotion var da ben mi bilmiyorum?
Taner Abi eline sağlık verdiğin bilgiler için.
Euro 2.22'ye kadar düştü bu arada. 2.30'a düştüğünde kuru 2.29'dan 2.19'a çekmişlerdi. Her an 2.09'a çekebilirler.
Taner Abi eline sağlık verdiğin bilgiler için.
Euro 2.22'ye kadar düştü bu arada. 2.30'a düştüğünde kuru 2.29'dan 2.19'a çekmişlerdi. Her an 2.09'a çekebilirler.
taner abi bmw 3 serisine 1.6 8 ileri otomatik 138 bg lik versiyonu 89000tl den satışa sunmuş.
CC düşünen arkadaşlara bir bakmalarını öneririm.
taner abi bmw 3 serisine 1.6 8 ileri otomatik 138 bg lik versiyonu 89000tl den satışa sunmuş.
CC düşünen arkadaşlara bir bakmalarını öneririm.
136 HP 1.6 motor.taner abi bmw 3 serisine 1.6 8 ileri otomatik 138 bg lik versiyonu 89000tl den satışa sunmuş.
CC düşünen arkadaşlara bir bakmalarını öneririm.
8 ileri ZF gerçekten sorunsuz ve güzel çalışıyor.
Bende Atilla Bey'e katılıyorum.
Yeni 3.16 alternatifler arasına dahil edilmeli çünkü eskisiyle kıyas götürmeyecek kadar değişikliğe gittiler.
136 HP 1.6 motor.taner abi bmw 3 serisine 1.6 8 ileri otomatik 138 bg lik versiyonu 89000tl den satışa sunmuş.
CC düşünen arkadaşlara bir bakmalarını öneririm.
8 ileri ZF gerçekten sorunsuz ve güzel çalışıyor.
Bende Atilla Bey'e katılıyorum.
Yeni 3.16 alternatifler arasına dahil edilmeli çünkü eskisiyle kıyas götürmeyecek kadar değişikliğe gittiler.
fiyata baktım da araç nasıl acaba gördünüzmü kubilay kardeş , yeni tip dekor mu acaba varsa foto atarmısın![]()
fiyata baktım da araç nasıl acaba gördünüzmü kubilay kardeş , yeni tip dekor mu acaba varsa foto atarmısın![]()
Cok gec kalindi cok malesefSilindir Kapatma Sistemine sahip yeni 211 serisi 1.4 TSI motor 140 PS (138 HP) güç ve 250 NM torka sahip olacak. Henüz prototip. Sistemin VW'deki teknolojik adı Zylinderabschaltung ve 3 harfli kısaltması da ZAS
Green Car Congress: Volkswagen to implement cylinder deactivation in 4-cylinder 1.4 TSI engines in 2012
Cylinder deactivation (Zylinderabschaltung, ZAS) relies upon two different profiles on the cam pieces: a conventional full profile and a zero-lift cam that is activated (right) under cylinder shut-off.
![]()
![]()
Cok gec kalindi cok malesefSilindir Kapatma Sistemine sahip yeni 211 serisi 1.4 TSI motor 140 PS (138 HP) güç ve 250 NM torka sahip olacak. Henüz prototip. Sistemin VW'deki teknolojik adı Zylinderabschaltung ve 3 harfli kısaltması da ZAS
Green Car Congress: Volkswagen to implement cylinder deactivation in 4-cylinder 1.4 TSI engines in 2012
Cylinder deactivation (Zylinderabschaltung, ZAS) relies upon two different profiles on the cam pieces: a conventional full profile and a zero-lift cam that is activated (right) under cylinder shut-off.
![]()
![]()
inanmam !!!!Passat cc 1.4 Tsı 160 hp var bu özellik bir tv programında izlemiştim 100 den önce 2 silindir 100ü geçersen 4 silindir çalışıyor passat cc de var...
Yani olmasi gerekende budur zaten.
Simdi allahinizin askina Sehir icinde 4 silindir ne isinize yarayacak ? Digelim ki 1.4 TSI 160HP sahibiyim yani bu 160HP gücü Sehir icinde göremeyecegim icin 2 silindir ile calissin ekonomik ilerlesin Sehir icinde hic olmazsa. Bu her Motor da artik Standart olmalidir diye düsünüyorum. Sacma sapan DSG lerde "Yelken" modu yerine Silindir kapatma yapsalar daha cok ise yarar. Ben misal 2.0 TDI aracimda 140HP yi Sehir icinde kullanamiyorum yani 2 silindir ile gitse bence muhtesem veriler yakalanirdi.
Iste burada VW cok gec kaldi yine, bu arada AUDI bile VW den erken cikardi bu olayi ve AUDI A1 e ekledi bile TSI Motor da
2 Silindir yetermi ? Sehir icinde yeter kesinlikle !
inanmam !!!!Passat cc 1.4 Tsı 160 hp var bu özellik bir tv programında izlemiştim 100 den önce 2 silindir 100ü geçersen 4 silindir çalışıyor passat cc de var...
Yani olmasi gerekende budur zaten.
Simdi allahinizin askina Sehir icinde 4 silindir ne isinize yarayacak ? Digelim ki 1.4 TSI 160HP sahibiyim yani bu 160HP gücü Sehir icinde göremeyecegim icin 2 silindir ile calissin ekonomik ilerlesin Sehir icinde hic olmazsa. Bu her Motor da artik Standart olmalidir diye düsünüyorum. Sacma sapan DSG lerde "Yelken" modu yerine Silindir kapatma yapsalar daha cok ise yarar. Ben misal 2.0 TDI aracimda 140HP yi Sehir icinde kullanamiyorum yani 2 silindir ile gitse bence muhtesem veriler yakalanirdi.
Iste burada VW cok gec kaldi yine, bu arada AUDI bile VW den erken cikardi bu olayi ve AUDI A1 e ekledi bile TSI Motor da
2 Silindir yetermi ? Sehir icinde yeter kesinlikle !
Hocam öncelikle herkese merhabalar ve iyi forumlar.
Biraz önce aynı mesdajı diğer bir sayfaya da gönderdim buraya da koyma gereği duydum.
Yaklaşık iki ay 3 gün oldu volkswagen passat ailesine dahil olalı. 2008 Model 1.4 TSI gümüş gri olan arabamdan çok memnunum. Üç ay gibi bir süre araştırdıktan sonra bu aracı almaya karar verdim. Almak istediğim araç 2005 model 1.8 T olan modeldi fakat; ikamet ettiğim yerde ve buralara yakın yerlerde bulamadığım için 1.4 TSI den yana karar kıldım. Öncelikle bu araç ilk arabam onun için bazı acemice sorular sorarsam kusura bakmayın
1- Oturduğum yer Giresun/Şebinkarahisar diye dağ başında bir memleket. Yollar da bu sebepten aşırı engebeli ve kötü. Kötü derken viraj ve rampalar hat safhada. Aldığımdan beri aracın deposunu fulleme ve ne kadar yaktığını ölçme gibi bir işlem yapmadım ancak; size şöyle bir hesap yapabilirim. 350 TL lik benzin aldım (4,35 TL lt fiyatı) şu anda 1060 km yol yaptım. Ayrıca bilgisayar da 150 km daha gidebileceğimi söylüyor. Yol yukarıda anlattığım gibi genellikle uzun yol seyrinde ve klima da yer yer açık. Aslında çok sakin kullanırım arabayı ne bileyim mesela Amasya ya gittim üç gün önce aracı 90 km hıza sabitleyerek. Çok nadir 100 km ve üzerine çıktım. Sizce biraz daha sakin mi kullanmalıyım bana çünkü fazla geldi yakıt tüketimi. Yoksa gerçekten normal değerler mi bunlar.
2- Aracı kullanırken ilk çalıştırma esnasında özellikle bana dizel motoru andıran bir ses geliyor motordan, uzun yola çıktığımda biraz gaza basınca da aynı sese yakın bir ses geliyor. Aklıma şöyle bir şey geldi, olur ya motorda bir sıkıntı vardır ve belki bu sebepten fazla da yakıyordur. Acaba bu motorun bu şekilde çalışması gerçekten normal mi? Aracı alırken expertiz raporunda herhangi bir sorunu olmadığı yazıyordu.
gerçekten bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.
Hocam öncelikle herkese merhabalar ve iyi forumlar.
Biraz önce aynı mesdajı diğer bir sayfaya da gönderdim buraya da koyma gereği duydum.
Yaklaşık iki ay 3 gün oldu volkswagen passat ailesine dahil olalı. 2008 Model 1.4 TSI gümüş gri olan arabamdan çok memnunum. Üç ay gibi bir süre araştırdıktan sonra bu aracı almaya karar verdim. Almak istediğim araç 2005 model 1.8 T olan modeldi fakat; ikamet ettiğim yerde ve buralara yakın yerlerde bulamadığım için 1.4 TSI den yana karar kıldım. Öncelikle bu araç ilk arabam onun için bazı acemice sorular sorarsam kusura bakmayın
1- Oturduğum yer Giresun/Şebinkarahisar diye dağ başında bir memleket. Yollar da bu sebepten aşırı engebeli ve kötü. Kötü derken viraj ve rampalar hat safhada. Aldığımdan beri aracın deposunu fulleme ve ne kadar yaktığını ölçme gibi bir işlem yapmadım ancak; size şöyle bir hesap yapabilirim. 350 TL lik benzin aldım (4,35 TL lt fiyatı) şu anda 1060 km yol yaptım. Ayrıca bilgisayar da 150 km daha gidebileceğimi söylüyor. Yol yukarıda anlattığım gibi genellikle uzun yol seyrinde ve klima da yer yer açık. Aslında çok sakin kullanırım arabayı ne bileyim mesela Amasya ya gittim üç gün önce aracı 90 km hıza sabitleyerek. Çok nadir 100 km ve üzerine çıktım. Sizce biraz daha sakin mi kullanmalıyım bana çünkü fazla geldi yakıt tüketimi. Yoksa gerçekten normal değerler mi bunlar.
2- Aracı kullanırken ilk çalıştırma esnasında özellikle bana dizel motoru andıran bir ses geliyor motordan, uzun yola çıktığımda biraz gaza basınca da aynı sese yakın bir ses geliyor. Aklıma şöyle bir şey geldi, olur ya motorda bir sıkıntı vardır ve belki bu sebepten fazla da yakıyordur. Acaba bu motorun bu şekilde çalışması gerçekten normal mi? Aracı alırken expertiz raporunda herhangi bir sorunu olmadığı yazıyordu.
gerçekten bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.
adı üstünde ayı işte
Altından olsa ve bedava da verseler BMW'nin 3 serisini almam. BMW Kartımı sadece ve sadeec 520d için kullanırım, Mercedes kartımı E 200 CGI için kullanacağım gibi, ya da AUDI kartımı A6 2.0 TDI S-Tronic için kullanacağım gibi. BMW 3 serisi bana hitap etmiyor, ama ilgilenecek arkadaşlar mutlaka olacaklardır.
Altından olsa ve bedava da verseler BMW'nin 3 serisini almam. BMW Kartımı sadece ve sadeec 520d için kullanırım, Mercedes kartımı E 200 CGI için kullanacağım gibi, ya da AUDI kartımı A6 2.0 TDI S-Tronic için kullanacağım gibi. BMW 3 serisi bana hitap etmiyor, ama ilgilenecek arkadaşlar mutlaka olacaklardır.
Ben bu depo işini çözemedim gitti dün fulledik çizgi tam fulldeydi yakıt aldıktan sonra 150 km yol yaptım hala full gibi gözüküyor 1-2mm aşağısında ama bu 150 km oldukça sabit kullanıldı onun etkisi olabilir mi![]()
Ben bu depo işini çözemedim gitti dün fulledik çizgi tam fulldeydi yakıt aldıktan sonra 150 km yol yaptım hala full gibi gözüküyor 1-2mm aşağısında ama bu 150 km oldukça sabit kullanıldı onun etkisi olabilir mi![]()
350 tl lik yakıtla gidebileceğiniz yol o kadar . ama motor gayet sessiz çalışıyor . sabahları biraz homurtulu çalışmasıysa normaldir. ama bu ses aşırı ise ona birşey diyemem. belki düşük hızda yüksek vites kullanıyorsunuzdur. bu sebebtende motor sesi yükselebilir
350 tl lik yakıtla gidebileceğiniz yol o kadar . ama motor gayet sessiz çalışıyor . sabahları biraz homurtulu çalışmasıysa normaldir. ama bu ses aşırı ise ona birşey diyemem. belki düşük hızda yüksek vites kullanıyorsunuzdur. bu sebebtende motor sesi yükselebilir
sercan depo dolduktan sonra bir miktarda hortuma dolduruyorlar ya ondan kaynaklanıyor .. birde şamandıranın alt hizasına gelinceye kadar şamandıra yerinden bile kımıldamıyor.
sercan depo dolduktan sonra bir miktarda hortuma dolduruyorlar ya ondan kaynaklanıyor .. birde şamandıranın alt hizasına gelinceye kadar şamandıra yerinden bile kımıldamıyor.