Taner abi mtlaka dediğin gibi bir kan akıt kem gözlere karşı![]()
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Bu arada VOLKSWAGEN özellikle CASTROL öneriyor...
Volkswagen empfiehlt Castrol < Öl < Pflege und Wartung < Volkswagen Service < Service & Zubehör
Bu arada VOLKSWAGEN özellikle CASTROL öneriyor...
Volkswagen empfiehlt Castrol < Öl < Pflege und Wartung < Volkswagen Service < Service & Zubehör
Taner abi mtlaka dediğin gibi bir kan akıt kem gözlere karşı![]()
burada bir arkadaş (tppower dı yanlış hatırlamıyorsam) aylar önce castrol yağlarının motorda jelleşmeye neden olduğunu ve mobil 1 in daha iyi olduğunu söylemişti (uzun süre kullanım sonucu kendi araçlarının motorda gözlemleri sonucu). mümkünse mobil 1 benim tercihim olur şahsen ama servis dışarıdan yağ getirilmesine izin vermiyor çoğu zaman..
burada bir arkadaş (tppower dı yanlış hatırlamıyorsam) aylar önce castrol yağlarının motorda jelleşmeye neden olduğunu ve mobil 1 in daha iyi olduğunu söylemişti (uzun süre kullanım sonucu kendi araçlarının motorda gözlemleri sonucu). mümkünse mobil 1 benim tercihim olur şahsen ama servis dışarıdan yağ getirilmesine izin vermiyor çoğu zaman..
Adana Büyükşehir Belediye Başkan v ZİHNİ ALDIRMAZ'ın makam aracı da bir VOLKSWAGEN CC
Si Si
veya Büyükmangıt Köyünde dedikkleri gibi
Ce Ce
VOLKSWAGEN = Müzmin Hastalık !!! (bkz. Taner Göde → Passat, Passat Variant, CC)
Adana Büyükşehir Belediye Başkan v ZİHNİ ALDIRMAZ'ın makam aracı da bir VOLKSWAGEN CC
Si Si
veya Büyükmangıt Köyünde dedikkleri gibi
Ce Ce
VOLKSWAGEN = Müzmin Hastalık !!! (bkz. Taner Göde → Passat, Passat Variant, CC)
Geçmiş olsun. Bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz inşallahArkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
Geçmiş olsun. Bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz inşallahArkadaşlar merhabalar, konunun yeri mi ve zamanı mı bilmiyorum ama yarın küçük bir operasyon geçireceğim. Bağışıklık sistemimin bitmesinden dolayı 15 gün önce soğuk algınlığı olarak başlayan hastalığım akciğerde su birikmesi ile basit zatürre veya tüberküloz (bulaşıcı olmayan) a döndü. Yarınki operasyon sonrasında yapılacak biopsi ile net sonuç belli olacak. Siz değerli forum dostlarım ile paylaşmak istedim.
zaten içe doğru açılsa kafalar zaten değiyor tavana iyice pert olurdu oturanlar ancak dışa doğru açılabilir o da şahin gibi dururdubu arada CC'de tavanin acilmamasini tavan mesafesinden dolayi oldugunu soyledi, bizim satis temsilcisi, bacanagin CC yi alirken sormustuk neden acilmiyor diye oda bu cevabi verdi![]()
![]()
zaten içe doğru açılsa kafalar zaten değiyor tavana iyice pert olurdu oturanlar ancak dışa doğru açılabilir o da şahin gibi dururdubu arada CC'de tavanin acilmamasini tavan mesafesinden dolayi oldugunu soyledi, bizim satis temsilcisi, bacanagin CC yi alirken sormustuk neden acilmiyor diye oda bu cevabi verdi![]()
![]()
Doktorıum iyi ki buradasın. Dental bir çeviri yapıyorum.
Fixture = Fikstür
Abutment, Drill = için ne diyelim
Konu: Implant
Doktorıum iyi ki buradasın. Dental bir çeviri yapıyorum.
Fixture = Fikstür
Abutment, Drill = için ne diyelim
Konu: Implant
Doktorum, çok ama çok teşekkür ederim. Sülalemin yarısı dişçi ama sözde tabi, kağıt üzerinde değil... Nerede büyük üstad Sn. Med. Dent. Remzi Sabahlar??? Bu arada Sn. Cem Kurtoğlu'ya yaptığım çeviriler sayesinde Med. Dent. terminolojsi hakkında sürekli daha fazla öğreniyorum.
Şöyle yazdım:
Yapı: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Abutment, Frez: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Prostetik, Enstrüman: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf I kural 8
Rota: Tıbbi Aletler hakkında 93/42/EEC Direktifinin Ek II Kısım 3
Doktorum, çok ama çok teşekkür ederim. Sülalemin yarısı dişçi ama sözde tabi, kağıt üzerinde değil... Nerede büyük üstad Sn. Med. Dent. Remzi Sabahlar??? Bu arada Sn. Cem Kurtoğlu'ya yaptığım çeviriler sayesinde Med. Dent. terminolojsi hakkında sürekli daha fazla öğreniyorum.
Şöyle yazdım:
Yapı: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Abutment, Frez: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Prostetik, Enstrüman: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf I kural 8
Rota: Tıbbi Aletler hakkında 93/42/EEC Direktifinin Ek II Kısım 3
Eyvallah üstadım. Çeviri işi gerçekten çok zor bir iş. Seni takdir ediyorum. Bir tek abutment implantın üstüne içine fabrikasyon yerleşen yani konulan bir yapıdır onun için bir frez (drill) ifadesi doğru olmaz bir tek orada SIKINTIDoktorum, çok ama çok teşekkür ederim. Sülalemin yarısı dişçi ama sözde tabi, kağıt üzerinde değil... Nerede büyük üstad Sn. Med. Dent. Remzi Sabahlar??? Bu arada Sn. Cem Kurtoğlu'ya yaptığım çeviriler sayesinde Med. Dent. terminolojsi hakkında sürekli daha fazla öğreniyorum.
Şöyle yazdım:
Yapı: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Abutment, Frez: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Prostetik, Enstrüman: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf I kural 8
Rota: Tıbbi Aletler hakkında 93/42/EEC Direktifinin Ek II Kısım 3olabilir.
Eyvallah üstadım. Çeviri işi gerçekten çok zor bir iş. Seni takdir ediyorum. Bir tek abutment implantın üstüne içine fabrikasyon yerleşen yani konulan bir yapıdır onun için bir frez (drill) ifadesi doğru olmaz bir tek orada SIKINTIDoktorum, çok ama çok teşekkür ederim. Sülalemin yarısı dişçi ama sözde tabi, kağıt üzerinde değil... Nerede büyük üstad Sn. Med. Dent. Remzi Sabahlar??? Bu arada Sn. Cem Kurtoğlu'ya yaptığım çeviriler sayesinde Med. Dent. terminolojsi hakkında sürekli daha fazla öğreniyorum.
Şöyle yazdım:
Yapı: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Abutment, Frez: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf IIb kural 8
Prostetik, Enstrüman: MDD Ek IX doğrultusunda Sınıf I kural 8
Rota: Tıbbi Aletler hakkında 93/42/EEC Direktifinin Ek II Kısım 3olabilir.
İzleyin Passat B6 modifiye
Almanya da hep "Uzun bakim Araligi" yapiliyor yani Longlife Servisi. Bunun icin her 30.000 de bir bakima gitmek istiyo arac. Türkiye de 15.000km de bir cagiriliyor nedense.Sattığım 1.6 TDI'nin bakım aralığı fabrikada "UZUN BAKIM ARALIĞI" özelliği ile ayarlanmıştı. İnanmayacaksınız ama MFD'de 30.000 KM OR 730 DAYS yazıyordu, bu da LongLife Service ve "Wartungsintervallverlängerung" olarak biliniyor ve bunu elde etmek için üstüne para ödemek gerekiyor. Yetkili servis yine de 15.000 km veya 1 yıl sonra beni bekliyordu.
Almanya da hep "Uzun bakim Araligi" yapiliyor yani Longlife Servisi. Bunun icin her 30.000 de bir bakima gitmek istiyo arac. Türkiye de 15.000km de bir cagiriliyor nedense.Sattığım 1.6 TDI'nin bakım aralığı fabrikada "UZUN BAKIM ARALIĞI" özelliği ile ayarlanmıştı. İnanmayacaksınız ama MFD'de 30.000 KM OR 730 DAYS yazıyordu, bu da LongLife Service ve "Wartungsintervallverlängerung" olarak biliniyor ve bunu elde etmek için üstüne para ödemek gerekiyor. Yetkili servis yine de 15.000 km veya 1 yıl sonra beni bekliyordu.
O yüzden Mez Servisine götürcem bundan sonra kendileri Mobil 1 kullanıyorburada bir arkadaş (tppower dı yanlış hatırlamıyorsam) aylar önce castrol yağlarının motorda jelleşmeye neden olduğunu ve mobil 1 in daha iyi olduğunu söylemişti (uzun süre kullanım sonucu kendi araçlarının motorda gözlemleri sonucu). mümkünse mobil 1 benim tercihim olur şahsen ama servis dışarıdan yağ getirilmesine izin vermiyor çoğu zaman..![]()
O yüzden Mez Servisine götürcem bundan sonra kendileri Mobil 1 kullanıyorburada bir arkadaş (tppower dı yanlış hatırlamıyorsam) aylar önce castrol yağlarının motorda jelleşmeye neden olduğunu ve mobil 1 in daha iyi olduğunu söylemişti (uzun süre kullanım sonucu kendi araçlarının motorda gözlemleri sonucu). mümkünse mobil 1 benim tercihim olur şahsen ama servis dışarıdan yağ getirilmesine izin vermiyor çoğu zaman..![]()
Bende TDI DSG kullanicisiyim cok sükür disaridan duyulan sangirti sesleri haric hic bir Vites gecisini anlamiyorum hissetmiyorum bileCC ile ilgili bir bilinmeyen ayrıntı da ben vereyim. Tavanda tutunmak veya eşya asmak gibi işlere yarayan seylerin adı neyse iste, ondan yok.
Tavanın tam açılması iyi olurdu bence, sonuçta isteyen arkayı kaldırır, isteyen tamamını acardi.
Bu arada hem TDİ DSG, hem de TSI DSG kullanan arkadaş var mı? Benim önceki aracım Jetta TDİ DSG idi. Sanki vites geçişleri CC ye göre daha seriydi. Tamamen kesintisiz bir çekişi vardı. Dizel araçta düşük devirde daha fazla güç üretildiği için bana öyle geliyor olabilir mı? Yoksa Allah korusun CC'nin DSG' sinde bir arıza olabilir mı? (Sert kullanım için geçerli bu anlattıklarım).
Bende TDI DSG kullanicisiyim cok sükür disaridan duyulan sangirti sesleri haric hic bir Vites gecisini anlamiyorum hissetmiyorum bileCC ile ilgili bir bilinmeyen ayrıntı da ben vereyim. Tavanda tutunmak veya eşya asmak gibi işlere yarayan seylerin adı neyse iste, ondan yok.
Tavanın tam açılması iyi olurdu bence, sonuçta isteyen arkayı kaldırır, isteyen tamamını acardi.
Bu arada hem TDİ DSG, hem de TSI DSG kullanan arkadaş var mı? Benim önceki aracım Jetta TDİ DSG idi. Sanki vites geçişleri CC ye göre daha seriydi. Tamamen kesintisiz bir çekişi vardı. Dizel araçta düşük devirde daha fazla güç üretildiği için bana öyle geliyor olabilir mı? Yoksa Allah korusun CC'nin DSG' sinde bir arıza olabilir mı? (Sert kullanım için geçerli bu anlattıklarım).
Abi konu basligi 2.0 TDI gerektigi hiza ulasmiyor konusu zaten, Chip Tuning yok aracinda ben bu adamla yazistim cünkü. Resimde hafif egimli asagiya iniyormus yinede adam diyor 220 yi rahat görüyorum diyor. O konuda genelde Variant + DSG sahiplerinde benim gibi performans düsüsü var.ya yok limitör var arabada yokuş aşağı gidiyor belli ama o hıza ulaşamaz öyle bir durum varsa bu adamla yazışmak lazım kesin bir tunning durumu vardır onda bu MÜMKÜN değil Yasin
Ilginc olani ise Sayfa 24 de birinin durumu Wolfsburg tarafindan bakilmak isteniyormus bu sorun sanirim VW de tanindik bir sorunmus. 200 yapanlar bile var (ben 203km/h ile yine cok cok iyiyim).
VW Tarafindan tanindik bir sorun ama sorunun ne oldugunu VW kendisi bile bilmiyormus. Böyle bir sacmalikmi olur ! Duruma göre bende hareket edecegim hatta bu bakimda gittigimde diyecegim aracim ile bir Test sürüsü yapsinlar ve 180 den sonra gitmedigini görsünler. SOrun sanirim yine o konuda anladigim kadar ile Yakit fazla püskürtmüyormus. Artik hesap la yaklasik sorun nereden oldugunu. Ne Filtre ile alakasi var nede baska birsey ile.
Bu sorunlari yazanlar B7 sahipleri bende B6 ile ayni oldugum icin konuya yazdim.
Abi konu basligi 2.0 TDI gerektigi hiza ulasmiyor konusu zaten, Chip Tuning yok aracinda ben bu adamla yazistim cünkü. Resimde hafif egimli asagiya iniyormus yinede adam diyor 220 yi rahat görüyorum diyor. O konuda genelde Variant + DSG sahiplerinde benim gibi performans düsüsü var.ya yok limitör var arabada yokuş aşağı gidiyor belli ama o hıza ulaşamaz öyle bir durum varsa bu adamla yazışmak lazım kesin bir tunning durumu vardır onda bu MÜMKÜN değil Yasin
Ilginc olani ise Sayfa 24 de birinin durumu Wolfsburg tarafindan bakilmak isteniyormus bu sorun sanirim VW de tanindik bir sorunmus. 200 yapanlar bile var (ben 203km/h ile yine cok cok iyiyim).
VW Tarafindan tanindik bir sorun ama sorunun ne oldugunu VW kendisi bile bilmiyormus. Böyle bir sacmalikmi olur ! Duruma göre bende hareket edecegim hatta bu bakimda gittigimde diyecegim aracim ile bir Test sürüsü yapsinlar ve 180 den sonra gitmedigini görsünler. SOrun sanirim yine o konuda anladigim kadar ile Yakit fazla püskürtmüyormus. Artik hesap la yaklasik sorun nereden oldugunu. Ne Filtre ile alakasi var nede baska birsey ile.
Bu sorunlari yazanlar B7 sahipleri bende B6 ile ayni oldugum icin konuya yazdim.
Yazılım ile ilgili bir SIKINTI var bence çünkü araç 220 den sonra gaz kesiyor bariz bir şeklide ben bunu hissediyorumAbi konu basligi 2.0 TDI gerektigi hiza ulasmiyor konusu zaten, Chip Tuning yok aracinda ben bu adamla yazistim cünkü. Resimde hafif egimli asagiya iniyormus yinede adam diyor 220 yi rahat görüyorum diyor. O konuda genelde Variant + DSG sahiplerinde benim gibi performans düsüsü var.
Ilginc olani ise Sayfa 24 de birinin durumu Wolfsburg tarafindan bakilmak isteniyormus bu sorun sanirim VW de tanindik bir sorunmus. 200 yapanlar bile var (ben 203km/h ile yine cok cok iyiyim).
VW Tarafindan tanindik bir sorun ama sorunun ne oldugunu VW kendisi bile bilmiyormus. Böyle bir sacmalikmi olur ! Duruma göre bende hareket edecegim hatta bu bakimda gittigimde diyecegim aracim ile bir Test sürüsü yapsinlar ve 180 den sonra gitmedigini görsünler. SOrun sanirim yine o konuda anladigim kadar ile Yakit fazla püskürtmüyormus. Artik hesap la yaklasik sorun nereden oldugunu. Ne Filtre ile alakasi var nede baska birsey ile.
Bu sorunlari yazanlar B7 sahipleri bende B6 ile ayni oldugum icin konuya yazdim.
Yazılım ile ilgili bir SIKINTI var bence çünkü araç 220 den sonra gaz kesiyor bariz bir şeklide ben bunu hissediyorumAbi konu basligi 2.0 TDI gerektigi hiza ulasmiyor konusu zaten, Chip Tuning yok aracinda ben bu adamla yazistim cünkü. Resimde hafif egimli asagiya iniyormus yinede adam diyor 220 yi rahat görüyorum diyor. O konuda genelde Variant + DSG sahiplerinde benim gibi performans düsüsü var.
Ilginc olani ise Sayfa 24 de birinin durumu Wolfsburg tarafindan bakilmak isteniyormus bu sorun sanirim VW de tanindik bir sorunmus. 200 yapanlar bile var (ben 203km/h ile yine cok cok iyiyim).
VW Tarafindan tanindik bir sorun ama sorunun ne oldugunu VW kendisi bile bilmiyormus. Böyle bir sacmalikmi olur ! Duruma göre bende hareket edecegim hatta bu bakimda gittigimde diyecegim aracim ile bir Test sürüsü yapsinlar ve 180 den sonra gitmedigini görsünler. SOrun sanirim yine o konuda anladigim kadar ile Yakit fazla püskürtmüyormus. Artik hesap la yaklasik sorun nereden oldugunu. Ne Filtre ile alakasi var nede baska birsey ile.
Bu sorunlari yazanlar B7 sahipleri bende B6 ile ayni oldugum icin konuya yazdim.
PD ye kötü dedik yerden yere vurduk CR ne kadar iyi oldugu buradan anlasiliyor iste. Ön yargili olmak kadar kötü birsey yokmus gercekten.Yazılım ile ilgili bir SIKINTI var bence çünkü araç 220 den sonra gaz kesiyor bariz bir şeklide ben bunu hissediyorum
Özellikle neden Variant + DSG lerde böyle bir sorun var anlamis degilim. Adam bana yazmis simdi o konuda Tekerler, Opsiyonlar, ve DSG malesef Hizi yavaslatiyormus. Nedeni ise Opsiyonlar ve DSG fazladan elektrik yakiyor elektrik yine fazla Dinamoyu yoruyor = HP den veriyor. Tamam anladik ama niye Dursun abimin araci ayni sekilde 220 yapiyor. Bunun aynisini yazdim oraya. Tercüme ettir takip et agzin acik kalsin !
2,0TDI schafft nicht versprochene Höchstgeschwindigkeit : Seite 25 : Also ich will es jetzt Wissen und werde am Donnerstag auf den ...
PD ye kötü dedik yerden yere vurduk CR ne kadar iyi oldugu buradan anlasiliyor iste. Ön yargili olmak kadar kötü birsey yokmus gercekten.Yazılım ile ilgili bir SIKINTI var bence çünkü araç 220 den sonra gaz kesiyor bariz bir şeklide ben bunu hissediyorum
Özellikle neden Variant + DSG lerde böyle bir sorun var anlamis degilim. Adam bana yazmis simdi o konuda Tekerler, Opsiyonlar, ve DSG malesef Hizi yavaslatiyormus. Nedeni ise Opsiyonlar ve DSG fazladan elektrik yakiyor elektrik yine fazla Dinamoyu yoruyor = HP den veriyor. Tamam anladik ama niye Dursun abimin araci ayni sekilde 220 yapiyor. Bunun aynisini yazdim oraya. Tercüme ettir takip et agzin acik kalsin !
2,0TDI schafft nicht versprochene Höchstgeschwindigkeit : Seite 25 : Also ich will es jetzt Wissen und werde am Donnerstag auf den ...
Bu VW kafasına göremi yazılım koyuyor aynı motorlara ? Ne biçim iş bu biri 220 yi geçmiyorsa sınır varsa diğeride geçmemesi lazım.Şöylemi oluyor bu yani "Hans ne dersin buna limit koyalımmı ? Koyma deminkine koymuştuk unuttunmu bi boş bi dolu yapıyoruz."
Bu VW kafasına göremi yazılım koyuyor aynı motorlara ? Ne biçim iş bu biri 220 yi geçmiyorsa sınır varsa diğeride geçmemesi lazım.Şöylemi oluyor bu yani "Hans ne dersin buna limit koyalımmı ? Koyma deminkine koymuştuk unuttunmu bi boş bi dolu yapıyoruz."
10 numarali bir yorum olmusBu VW kafasına göremi yazılım koyuyor aynı motorlara ? Ne biçim iş bu biri 220 yi geçmiyorsa sınır varsa diğeride geçmemesi lazım.Şöylemi oluyor bu yani "Hans ne dersin buna limit koyalımmı ? Koyma deminkine koymuştuk unuttunmu bi boş bi dolu yapıyoruz.". Bir bos bir dolu haha VW duymasini bunu aninda uygulamaya gecirir
.
Ben Hiz niyetinde degilim ama 2.0 TDI cilerin bir yarisi 220 yaparken diger yarisi 200, 203, 208km/h yapmasi sasirtici. YOutube koydugum Video ya adam yazmis benim 110HP 208km/h yapiyor degip alay gecmis benimle (o Link: Passat Variant 2.0 TDI VMax 203km/h - YouTube). Yani olacak is degil bu. 1.4 TSI 122HP ye yerden yere vuruyorduk bir ara "cekermi" konulari vardi boy boy simdi düsünüyorumda asil alay konusu olan TDI motoru olmus.
Bu aslinda VW Markasina hakaret, VW den her bir alinanin siparis edilen arac haramdir, yazik ve günahtir. Baksaniz ya 6-Vites DSG sorunu, 7-Vites DSG sorunu, citirti sorunu, PumpeDüse Injektör sorunu, Comonrail Motor VMax Sorunu. Bu ne yaw, rezillik acikcasi. Insan soguyor acikcasi bende sogudum bu markadan zaten. Soguyalida son Akü problemi olmustur! V/Max ilede devam ediyor. AUDI de haketmiyor, AUDI de VW nin simartilmis alt markasidir.
Düsünün aracinizin Garantisi bitti bu tür sacma Kalite problemi yüzünden müsteri para ödüyor cebinden haksiz yere. 7-Vites DSG kavrama bozulsun cebinden cikart parayi, VW iyi niyet kabul ediyor ama bir miktarini da kendin öde neden ? Cünkü VW nin yedigi halt senin basina kaliyor ve sen bir enayisin gittin VW aldin. Ben bunu böyle yakistiriyorum kendime acikcasi.
Anti VW ci gibi yazdim ama acikcasi okudukca problemleri gördükce migdem bulaniyor gercekten bu ne yaw. Bir gün biri söyle ciksa aramizda ve deseki ben 200.000 i devirdim B6 ile üstelik sorunsuz dese varya o kisiye Hediye yapacagim o sekilde yani. Insanin siniri bozuluyor, ve bir yerde artik kusmasi gerekiyor bunlari.
10 numarali bir yorum olmusBu VW kafasına göremi yazılım koyuyor aynı motorlara ? Ne biçim iş bu biri 220 yi geçmiyorsa sınır varsa diğeride geçmemesi lazım.Şöylemi oluyor bu yani "Hans ne dersin buna limit koyalımmı ? Koyma deminkine koymuştuk unuttunmu bi boş bi dolu yapıyoruz.". Bir bos bir dolu haha VW duymasini bunu aninda uygulamaya gecirir
.
Ben Hiz niyetinde degilim ama 2.0 TDI cilerin bir yarisi 220 yaparken diger yarisi 200, 203, 208km/h yapmasi sasirtici. YOutube koydugum Video ya adam yazmis benim 110HP 208km/h yapiyor degip alay gecmis benimle (o Link: Passat Variant 2.0 TDI VMax 203km/h - YouTube). Yani olacak is degil bu. 1.4 TSI 122HP ye yerden yere vuruyorduk bir ara "cekermi" konulari vardi boy boy simdi düsünüyorumda asil alay konusu olan TDI motoru olmus.
Bu aslinda VW Markasina hakaret, VW den her bir alinanin siparis edilen arac haramdir, yazik ve günahtir. Baksaniz ya 6-Vites DSG sorunu, 7-Vites DSG sorunu, citirti sorunu, PumpeDüse Injektör sorunu, Comonrail Motor VMax Sorunu. Bu ne yaw, rezillik acikcasi. Insan soguyor acikcasi bende sogudum bu markadan zaten. Soguyalida son Akü problemi olmustur! V/Max ilede devam ediyor. AUDI de haketmiyor, AUDI de VW nin simartilmis alt markasidir.
Düsünün aracinizin Garantisi bitti bu tür sacma Kalite problemi yüzünden müsteri para ödüyor cebinden haksiz yere. 7-Vites DSG kavrama bozulsun cebinden cikart parayi, VW iyi niyet kabul ediyor ama bir miktarini da kendin öde neden ? Cünkü VW nin yedigi halt senin basina kaliyor ve sen bir enayisin gittin VW aldin. Ben bunu böyle yakistiriyorum kendime acikcasi.
Anti VW ci gibi yazdim ama acikcasi okudukca problemleri gördükce migdem bulaniyor gercekten bu ne yaw. Bir gün biri söyle ciksa aramizda ve deseki ben 200.000 i devirdim B6 ile üstelik sorunsuz dese varya o kisiye Hediye yapacagim o sekilde yani. Insanin siniri bozuluyor, ve bir yerde artik kusmasi gerekiyor bunlari.
Hadi 225 olmadı 229 yapsında 239 çok abartı fark kaldıki bu araçlar için biraz fazla ve yokuş aşağı olsa yol, devirde daha yer var 245 yapacak gibi enteresan
Hadi 225 olmadı 229 yapsında 239 çok abartı fark kaldıki bu araçlar için biraz fazla ve yokuş aşağı olsa yol, devirde daha yer var 245 yapacak gibi enteresan
Adana Büyükşehir Belediye Başkan v ZİHNİ ALDIRMAZ'ın makam aracı da bir VOLKSWAGEN CC
Si Si
veya Büyükmangıt Köyünde dedikkleri gibi
Ce Ce
VOLKSWAGEN = Müzmin Hastalık !!! (bkz. Taner Göde → Passat, Passat Variant, CC)
kesinlikle haklisin taner abi..
benim listede soyle; B5 passat-> B5.5 passat -> B6 passat -> B7 passat
insallah rabbim kismet ederse bi sonraki aracimda B8 passat variant olucak..
Adana Büyükşehir Belediye Başkan v ZİHNİ ALDIRMAZ'ın makam aracı da bir VOLKSWAGEN CC
Si Si
veya Büyükmangıt Köyünde dedikkleri gibi
Ce Ce
VOLKSWAGEN = Müzmin Hastalık !!! (bkz. Taner Göde → Passat, Passat Variant, CC)
kesinlikle haklisin taner abi..
benim listede soyle; B5 passat-> B5.5 passat -> B6 passat -> B7 passat
insallah rabbim kismet ederse bi sonraki aracimda B8 passat variant olucak..
Yasin sana katılıyorum ne desen haklısın.Biz VW sevdiğimiz için görmezden geliyoruz bunları ama gerçekten çok ama çok ciddi ve dünya markası olmuş bir firmaya yakışmayacak sorunlar bunlar.Bir çok kıytırık diyebileceğimiz markalarda bile doğru düzgün böylesi sorunlar yok yani.10 numarali bir yorum olmus. Bir bos bir dolu haha VW duymasini bunu aninda uygulamaya gecirir
.
Ben Hiz niyetinde degilim ama 2.0 TDI cilerin bir yarisi 220 yaparken diger yarisi 200, 203, 208km/h yapmasi sasirtici. YOutube koydugum Video ya adam yazmis benim 110HP 208km/h yapiyor degip alay gecmis benimle (o Link: Passat Variant 2.0 TDI VMax 203km/h - YouTube). Yani olacak is degil bu. 1.4 TSI 122HP ye yerden yere vuruyorduk bir ara "cekermi" konulari vardi boy boy simdi düsünüyorumda asil alay konusu olan TDI motoru olmus.
Bu aslinda VW Markasina hakaret, VW den her bir alinanin siparis edilen arac haramdir, yazik ve günahtir. Baksaniz ya 6-Vites DSG sorunu, 7-Vites DSG sorunu, citirti sorunu, PumpeDüse Injektör sorunu, Comonrail Motor VMax Sorunu. Bu ne yaw, rezillik acikcasi. Insan soguyor acikcasi bende sogudum bu markadan zaten. Soguyalida son Akü problemi olmustur! V/Max ilede devam ediyor. AUDI de haketmiyor, AUDI de VW nin simartilmis alt markasidir.
Düsünün aracinizin Garantisi bitti bu tür sacma Kalite problemi yüzünden müsteri para ödüyor cebinden haksiz yere. 7-Vites DSG kavrama bozulsun cebinden cikart parayi, VW iyi niyet kabul ediyor ama bir miktarini da kendin öde neden ? Cünkü VW nin yedigi halt senin basina kaliyor ve sen bir enayisin gittin VW aldin. Ben bunu böyle yakistiriyorum kendime acikcasi.
Anti VW ci gibi yazdim ama acikcasi okudukca problemleri gördükce migdem bulaniyor gercekten bu ne yaw. Bir gün biri söyle ciksa aramizda ve deseki ben 200.000 i devirdim B6 ile üstelik sorunsuz dese varya o kisiye Hediye yapacagim o sekilde yani. Insanin siniri bozuluyor, ve bir yerde artik kusmasi gerekiyor bunlari.
Yasin sana katılıyorum ne desen haklısın.Biz VW sevdiğimiz için görmezden geliyoruz bunları ama gerçekten çok ama çok ciddi ve dünya markası olmuş bir firmaya yakışmayacak sorunlar bunlar.Bir çok kıytırık diyebileceğimiz markalarda bile doğru düzgün böylesi sorunlar yok yani.10 numarali bir yorum olmus. Bir bos bir dolu haha VW duymasini bunu aninda uygulamaya gecirir
.
Ben Hiz niyetinde degilim ama 2.0 TDI cilerin bir yarisi 220 yaparken diger yarisi 200, 203, 208km/h yapmasi sasirtici. YOutube koydugum Video ya adam yazmis benim 110HP 208km/h yapiyor degip alay gecmis benimle (o Link: Passat Variant 2.0 TDI VMax 203km/h - YouTube). Yani olacak is degil bu. 1.4 TSI 122HP ye yerden yere vuruyorduk bir ara "cekermi" konulari vardi boy boy simdi düsünüyorumda asil alay konusu olan TDI motoru olmus.
Bu aslinda VW Markasina hakaret, VW den her bir alinanin siparis edilen arac haramdir, yazik ve günahtir. Baksaniz ya 6-Vites DSG sorunu, 7-Vites DSG sorunu, citirti sorunu, PumpeDüse Injektör sorunu, Comonrail Motor VMax Sorunu. Bu ne yaw, rezillik acikcasi. Insan soguyor acikcasi bende sogudum bu markadan zaten. Soguyalida son Akü problemi olmustur! V/Max ilede devam ediyor. AUDI de haketmiyor, AUDI de VW nin simartilmis alt markasidir.
Düsünün aracinizin Garantisi bitti bu tür sacma Kalite problemi yüzünden müsteri para ödüyor cebinden haksiz yere. 7-Vites DSG kavrama bozulsun cebinden cikart parayi, VW iyi niyet kabul ediyor ama bir miktarini da kendin öde neden ? Cünkü VW nin yedigi halt senin basina kaliyor ve sen bir enayisin gittin VW aldin. Ben bunu böyle yakistiriyorum kendime acikcasi.
Anti VW ci gibi yazdim ama acikcasi okudukca problemleri gördükce migdem bulaniyor gercekten bu ne yaw. Bir gün biri söyle ciksa aramizda ve deseki ben 200.000 i devirdim B6 ile üstelik sorunsuz dese varya o kisiye Hediye yapacagim o sekilde yani. Insanin siniri bozuluyor, ve bir yerde artik kusmasi gerekiyor bunlari.