Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Dursun sende öğle gömülü durmaz..yay var aracta belli
Kusura bakmayın bilmiyordum fabrika çıkışı olduğunu.. Ben zaten forumdaki arkadaşlara zıt gidecek bir yorum da bulunmadım sadece bu konuda standartların üstünde bilgimin olduğunu söyledim. Allah kaza , bela vermesin aracınızı iyi günlerde kullanın.
Kusura bakmayın bilmiyordum fabrika çıkışı olduğunu.. Ben zaten forumdaki arkadaşlara zıt gidecek bir yorum da bulunmadım sadece bu konuda standartların üstünde bilgimin olduğunu söyledim. Allah kaza , bela vermesin aracınızı iyi günlerde kullanın.
Şuan kullandığınızdan bir miktar daha sertleşir araç o kadar 1 beden büyütmekten bir sorun olmaz. Ayrıca verdiğim linkteki hesaplama motorunu jant değiştirmek isteyen herkes kullansın bence. Bir tarafa orjinal ölçüyü yazıyorsuzun diğer tarafa takmak istediğiniz ölçüyü. Eğer hesaplama sonucunda değişim yüzdesi -/+ 3 oluyorsa o zaman araca ve konfora ciddi derecede zararı olacak , ibrede sapmaya neden olacaktır.peki bneim arabam fabrika cikisi 235/45/17 bu ebat ben 245/40/18 ebata gecsem SIKINTI olurmu??
http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14
Şuan kullandığınızdan bir miktar daha sertleşir araç o kadar 1 beden büyütmekten bir sorun olmaz. Ayrıca verdiğim linkteki hesaplama motorunu jant değiştirmek isteyen herkes kullansın bence. Bir tarafa orjinal ölçüyü yazıyorsuzun diğer tarafa takmak istediğiniz ölçüyü. Eğer hesaplama sonucunda değişim yüzdesi -/+ 3 oluyorsa o zaman araca ve konfora ciddi derecede zararı olacak , ibrede sapmaya neden olacaktır.peki bneim arabam fabrika cikisi 235/45/17 bu ebat ben 245/40/18 ebata gecsem SIKINTI olurmu??
http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14
TeşekkürlerŞuan kullandığınızdan bir miktar daha sertleşir araç o kadar 1 beden büyütmekten bir sorun olmaz. Ayrıca verdiğim linkteki hesaplama motorunu jant değiştirmek isteyen herkes kullansın bence. Bir tarafa orjinal ölçüyü yazıyorsuzun diğer tarafa takmak istediğiniz ölçüyü. Eğer hesaplama sonucunda değişim yüzdesi -/+ 3 oluyorsa o zaman araca ve konfora ciddi derecede zararı olacak , ibrede sapmaya neden olacaktır.
Lastik jant ls nasl hesaplanr? | Lastik | Lastix.com 'dan alnr | Tm Lastik ve Jant Fiyatlar | Toptan & Parekende Lastik ve Jant
TeşekkürlerŞuan kullandığınızdan bir miktar daha sertleşir araç o kadar 1 beden büyütmekten bir sorun olmaz. Ayrıca verdiğim linkteki hesaplama motorunu jant değiştirmek isteyen herkes kullansın bence. Bir tarafa orjinal ölçüyü yazıyorsuzun diğer tarafa takmak istediğiniz ölçüyü. Eğer hesaplama sonucunda değişim yüzdesi -/+ 3 oluyorsa o zaman araca ve konfora ciddi derecede zararı olacak , ibrede sapmaya neden olacaktır.
Lastik jant ls nasl hesaplanr? | Lastik | Lastix.com 'dan alnr | Tm Lastik ve Jant Fiyatlar | Toptan & Parekende Lastik ve Jant
Yok canım benimki öyle takılmak maksadı ile söylenmiş bir söz siz fazla aldırış etmeyin.Bu arada iyi temennileriniz için sağolun
Yok canım benimki öyle takılmak maksadı ile söylenmiş bir söz siz fazla aldırış etmeyin.Bu arada iyi temennileriniz için sağolun
zaten passata takılacak ebatlar belli
aksı durumda zaten sıkıntı yaratır...
zaten passata takılacak ebatlar belli
aksı durumda zaten sıkıntı yaratır...
arkadaşlar bende 2010 passat var, bu süspansiyondaki sıkıntı bu aralar iyice canımı sıktı, hatta aracı satmayı bile düşündüm.
daha önce 2004 opel vectram vardı ve bu konuda sanırım mercedes gibi arabayla yarışabilecek kadar muhteşem süspansiyonu vardı.
şimdi bmw ve vw ayrı sınıf karşılaştırmamak lazım diyen arkadaşıma soruyum o zaman 60-70 bin liralık arabada böyle süspansiyon olurmu, lada değil koskoca passat bu. kim ne derse desin vw bu konuda gözümden düştü.
henüz bu konuyu servise sorma fırsatı bulamadım, 1500-2000 tl gibi bir fiyata bu sorunu çözebilirsem aracımdan başka şikayetim yok, hatta özellikle DSG 7 şanzumandan ve 1.4 TSi motordan çok memnunum. uzun yolda viraj kabiliyeti ve ara hızlanmaları ayrıca hoşuma gidiyor, şekli hepimiz beğeniyoruzki aldık malumunuz.
eğer bu içeri çok gürültü alan süspansiyon sorununu çözemezsem test sürüşü yaptığım ve bu konuda çok beğendiğim insignia'ya geçiş yapacam. konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim.
arkadaşlar bende 2010 passat var, bu süspansiyondaki sıkıntı bu aralar iyice canımı sıktı, hatta aracı satmayı bile düşündüm.
daha önce 2004 opel vectram vardı ve bu konuda sanırım mercedes gibi arabayla yarışabilecek kadar muhteşem süspansiyonu vardı.
şimdi bmw ve vw ayrı sınıf karşılaştırmamak lazım diyen arkadaşıma soruyum o zaman 60-70 bin liralık arabada böyle süspansiyon olurmu, lada değil koskoca passat bu. kim ne derse desin vw bu konuda gözümden düştü.
henüz bu konuyu servise sorma fırsatı bulamadım, 1500-2000 tl gibi bir fiyata bu sorunu çözebilirsem aracımdan başka şikayetim yok, hatta özellikle DSG 7 şanzumandan ve 1.4 TSi motordan çok memnunum. uzun yolda viraj kabiliyeti ve ara hızlanmaları ayrıca hoşuma gidiyor, şekli hepimiz beğeniyoruzki aldık malumunuz.
eğer bu içeri çok gürültü alan süspansiyon sorununu çözemezsem test sürüşü yaptığım ve bu konuda çok beğendiğim insignia'ya geçiş yapacam. konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim.
peki insignia hangi model olacak...onunda yakıtı malum
ben 1.4 140 hp ye baktım, bizim tsi1.4 'e eşdeğer yakıt tüketimi var ve 18hp daha güçlü malum, tabi bu fabrika verileri, yolda görmek lazım.
ama onda da sıkıntı bu motorla otomatik vites yok, otomatik vites için 1.6 180hp olanı var oda yakıt tüketiminde sınıfta kalıyor hatta 2 sene üst üste çakıyor, yinede ilk önce vw servisine bu süspansiyon sorununu soracağım, çözüm olmazsa insignia alacam gibi.
ben 1.4 140 hp ye baktım, bizim tsi1.4 'e eşdeğer yakıt tüketimi var ve 18hp daha güçlü malum, tabi bu fabrika verileri, yolda görmek lazım.
ama onda da sıkıntı bu motorla otomatik vites yok, otomatik vites için 1.6 180hp olanı var oda yakıt tüketiminde sınıfta kalıyor hatta 2 sene üst üste çakıyor, yinede ilk önce vw servisine bu süspansiyon sorununu soracağım, çözüm olmazsa insignia alacam gibi.
ben 1.4 140 hp ye baktım, bizim tsi1.4 'e eşdeğer yakıt tüketimi var ve 18hp daha güçlü malum, tabi bu fabrika verileri, yolda görmek lazım.
ama onda da sıkıntı bu motorla otomatik vites yok, otomatik vites için 1.6 180hp olanı var oda yakıt tüketiminde sınıfta kalıyor hatta 2 sene üst üste çakıyor, yinede ilk önce vw servisine bu süspansiyon sorununu soracağım, çözüm olmazsa insignia alacam gibi.
kaç vites peki?
ben 1.4 140 hp ye baktım, bizim tsi1.4 'e eşdeğer yakıt tüketimi var ve 18hp daha güçlü malum, tabi bu fabrika verileri, yolda görmek lazım.
ama onda da sıkıntı bu motorla otomatik vites yok, otomatik vites için 1.6 180hp olanı var oda yakıt tüketiminde sınıfta kalıyor hatta 2 sene üst üste çakıyor, yinede ilk önce vw servisine bu süspansiyon sorununu soracağım, çözüm olmazsa insignia alacam gibi.
kaç vites peki?
6 ileri, 1 geri
10 karakteri doldursun diye geriyide yazdım![]()
2011 1.4 TSI'ın süspansiyonu da bana oldukça yumuşak geldi; Vectra B'den sonra. Kasislerde yaylanması Amerikan arabası gibi neredeyse...
Abartısı bir yana ben aracın yol tutuşuna alışamadım. Virajda ve kuvvetli rüzgarlı havada Vectra B sanki daha stabildi. Umarım, bu durum benim hatalı algılamamdan kaynaklanıyordur.
2011 1.4 TSI'ın süspansiyonu da bana oldukça yumuşak geldi; Vectra B'den sonra. Kasislerde yaylanması Amerikan arabası gibi neredeyse...
Abartısı bir yana ben aracın yol tutuşuna alışamadım. Virajda ve kuvvetli rüzgarlı havada Vectra B sanki daha stabildi. Umarım, bu durum benim hatalı algılamamdan kaynaklanıyordur.
ben oldukça sert buluyorum seninki nasılmış öyle..passatın suspansiyonu yumuşak değildir.2011 1.4 TSI'ın süspansiyonu da bana oldukça yumuşak geldi; Vectra B'den sonra. Kasislerde yaylanması Amerikan arabası gibi neredeyse...
Abartısı bir yana ben aracın yol tutuşuna alışamadım. Virajda ve kuvvetli rüzgarlı havada Vectra B sanki daha stabildi. Umarım, bu durum benim hatalı algılamamdan kaynaklanıyordur.
ben oldukça sert buluyorum seninki nasılmış öyle..passatın suspansiyonu yumuşak değildir.2011 1.4 TSI'ın süspansiyonu da bana oldukça yumuşak geldi; Vectra B'den sonra. Kasislerde yaylanması Amerikan arabası gibi neredeyse...
Abartısı bir yana ben aracın yol tutuşuna alışamadım. Virajda ve kuvvetli rüzgarlı havada Vectra B sanki daha stabildi. Umarım, bu durum benim hatalı algılamamdan kaynaklanıyordur.
VW Sporsüspansiyonumu var yoksa aracta![]()
Vectranın eline asla su dökemez Passat bu konuda. Bizde Vectra C den sonra hiç memnun değiliz yol tutuşundan...2011 1.4 TSI'ın süspansiyonu da bana oldukça yumuşak geldi; Vectra B'den sonra. Kasislerde yaylanması Amerikan arabası gibi neredeyse...
Abartısı bir yana ben aracın yol tutuşuna alışamadım. Virajda ve kuvvetli rüzgarlı havada Vectra B sanki daha stabildi. Umarım, bu durum benim hatalı algılamamdan kaynaklanıyordur.
Vectranın eline asla su dökemez Passat bu konuda. Bizde Vectra C den sonra hiç memnun değiliz yol tutuşundan...2011 1.4 TSI'ın süspansiyonu da bana oldukça yumuşak geldi; Vectra B'den sonra. Kasislerde yaylanması Amerikan arabası gibi neredeyse...
Abartısı bir yana ben aracın yol tutuşuna alışamadım. Virajda ve kuvvetli rüzgarlı havada Vectra B sanki daha stabildi. Umarım, bu durum benim hatalı algılamamdan kaynaklanıyordur.
Passatta hem konfor hemde iyi yol tutus istiyorsanız mutlaka DCC (sertligi ayarlanabilir amartisor sistemi) opsiyonunu isteyeceksiniz. Kesinlikle mükemmel. Araba resmen bir ust sınıf oluyor.
Passatta hem konfor hemde iyi yol tutus istiyorsanız mutlaka DCC (sertligi ayarlanabilir amartisor sistemi) opsiyonunu isteyeceksiniz. Kesinlikle mükemmel. Araba resmen bir ust sınıf oluyor.
ben 1.4 140 hp ye baktım, bizim tsi1.4 'e eşdeğer yakıt tüketimi var ve 18hp daha güçlü malum, tabi bu fabrika verileri, yolda görmek lazım.
ama onda da sıkıntı bu motorla otomatik vites yok, otomatik vites için 1.6 180hp olanı var oda yakıt tüketiminde sınıfta kalıyor hatta 2 sene üst üste çakıyor, yinede ilk önce vw servisine bu süspansiyon sorununu soracağım, çözüm olmazsa insignia alacam gibi.
birde B7 test edin bu konudaki fikirleriniz tamamen degisecegine eminim
egerki ic genislik arayan biriyseniz insignia size hitap etmez..
ben 1.4 140 hp ye baktım, bizim tsi1.4 'e eşdeğer yakıt tüketimi var ve 18hp daha güçlü malum, tabi bu fabrika verileri, yolda görmek lazım.
ama onda da sıkıntı bu motorla otomatik vites yok, otomatik vites için 1.6 180hp olanı var oda yakıt tüketiminde sınıfta kalıyor hatta 2 sene üst üste çakıyor, yinede ilk önce vw servisine bu süspansiyon sorununu soracağım, çözüm olmazsa insignia alacam gibi.
birde B7 test edin bu konudaki fikirleriniz tamamen degisecegine eminim
egerki ic genislik arayan biriyseniz insignia size hitap etmez..
Passatta hem konfor hemde iyi yol tutus istiyorsanız mutlaka DCC (sertligi ayarlanabilir amartisor sistemi) opsiyonunu isteyeceksiniz. Kesinlikle mükemmel. Araba resmen bir ust sınıf oluyor.
suheyl abi bnede vw suporsuspansiyon var yol tutusundanda konfordanda cok memnunum![]()
Passatta hem konfor hemde iyi yol tutus istiyorsanız mutlaka DCC (sertligi ayarlanabilir amartisor sistemi) opsiyonunu isteyeceksiniz. Kesinlikle mükemmel. Araba resmen bir ust sınıf oluyor.
suheyl abi bnede vw suporsuspansiyon var yol tutusundanda konfordanda cok memnunum![]()
valla bende memnunum.
Valla ben ilk jettalardan (2011) almıştım ve spor suspansiyondan dolayı passatla değiştim. Rahatsız edici derecede sert bence.
Valla ben ilk jettalardan (2011) almıştım ve spor suspansiyondan dolayı passatla değiştim. Rahatsız edici derecede sert bence.
Bir de frenlediğimde öne selam verişini görseniz!