Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Az önce televizyonda Mert abinin araç vardıGalatasaray stadından çıkan araçların arasında
Kansas jantlar hemen kendini belli ediyor.
Az önce televizyonda Mert abinin araç vardıGalatasaray stadından çıkan araçların arasında
Kansas jantlar hemen kendini belli ediyor.
Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.Adana da sel baskını olmuş onu gösteriyordu kamera 2-3 saniye yayalara yöneldi orda sanki Taner abimi gördüm çok benzettim![]()
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi kesin sele kapılırdım..
Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.Adana da sel baskını olmuş onu gösteriyordu kamera 2-3 saniye yayalara yöneldi orda sanki Taner abimi gördüm çok benzettim![]()
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi kesin sele kapılırdım..
Performans konusunda 2.0 TDİ dan sonra nasıl gelir bilmiyorum Sercan.Ama ekonomik olacağı kesin hem yakıt hem vergiden tasarruf etmek 1.6 TDİ mantıklı kılıyor.B7 daha yeni çıkmadımı B8 düşünmek için daha erken bence8 şubat 2012 'de girmişti tam 3 ay da 10.000 kmHatta yazın bu 2 aya inebilir tatil den dolayı
Babam diyor iyi güzel yakıt tasarrufu yapıyoruz senede fazla da yapıyoruz ama para bakıma gidiyor ne anladım bu işten
Babam büyük ihtimalle B8 ile 1.6 TDI 'a geçiş yapar gibime geliyor 2.0 motorun vergisi yazık vallahi![]()
![]()
Performans konusunda 2.0 TDİ dan sonra nasıl gelir bilmiyorum Sercan.Ama ekonomik olacağı kesin hem yakıt hem vergiden tasarruf etmek 1.6 TDİ mantıklı kılıyor.B7 daha yeni çıkmadımı B8 düşünmek için daha erken bence8 şubat 2012 'de girmişti tam 3 ay da 10.000 kmHatta yazın bu 2 aya inebilir tatil den dolayı
Babam diyor iyi güzel yakıt tasarrufu yapıyoruz senede fazla da yapıyoruz ama para bakıma gidiyor ne anladım bu işten
Babam büyük ihtimalle B8 ile 1.6 TDI 'a geçiş yapar gibime geliyor 2.0 motorun vergisi yazık vallahi![]()
![]()
Performans olarak çok fark olucaktır babam test ettikten sonra kararı bile değişebiliyor çünkü yakaşık 10 senedir hep 2.0 motor kullanıyorPerformans konusunda 2.0 TDİ dan sonra nasıl gelir bilmiyorum Sercan.Ama ekonomik olacağı kesin hem yakıt hem vergiden tasarruf etmek 1.6 TDİ mantıklı kılıyor.B7 daha yeni çıkmadımı B8 düşünmek için daha erken bence![]()
Ne zaman jettaya binse eve geldiğinde bu gitmiyor diyor
![]()
Performans olarak çok fark olucaktır babam test ettikten sonra kararı bile değişebiliyor çünkü yakaşık 10 senedir hep 2.0 motor kullanıyorPerformans konusunda 2.0 TDİ dan sonra nasıl gelir bilmiyorum Sercan.Ama ekonomik olacağı kesin hem yakıt hem vergiden tasarruf etmek 1.6 TDİ mantıklı kılıyor.B7 daha yeni çıkmadımı B8 düşünmek için daha erken bence![]()
Ne zaman jettaya binse eve geldiğinde bu gitmiyor diyor
![]()
Sercan dieselin çekiş gücünü pedalının altında hisseden biri hele öyle küçük motorlu benzinliyi hayatta kullanamaz bunalıma girer babanın ne hissettiğini çok iyi anlayabiliyorumPerformans olarak çok fark olucaktır babam test ettikten sonra kararı bile değişebiliyor çünkü yakaşık 10 senedir hep 2.0 motor kullanıyorNe zaman jettaya binse eve geldiğinde bu gitmiyor diyor
![]()
![]()
Sercan dieselin çekiş gücünü pedalının altında hisseden biri hele öyle küçük motorlu benzinliyi hayatta kullanamaz bunalıma girer babanın ne hissettiğini çok iyi anlayabiliyorumPerformans olarak çok fark olucaktır babam test ettikten sonra kararı bile değişebiliyor çünkü yakaşık 10 senedir hep 2.0 motor kullanıyorNe zaman jettaya binse eve geldiğinde bu gitmiyor diyor
![]()
![]()
Birde otomatiğe alışmış 100 ile 6.viteste gazı köklüyormuş hiç ilerlemiyormuş dedim çek 4 'e az da olsa ilerlerSercan dieselin çekiş gücünü pedalının altında hisseden biri hele öyle küçük motorlu benzinliyi hayatta kullanamaz bunalıma girer babanın ne hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum![]()
![]()
Birde otomatiğe alışmış 100 ile 6.viteste gazı köklüyormuş hiç ilerlemiyormuş dedim çek 4 'e az da olsa ilerlerSercan dieselin çekiş gücünü pedalının altında hisseden biri hele öyle küçük motorlu benzinliyi hayatta kullanamaz bunalıma girer babanın ne hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum![]()
![]()
gs maçı nedeniyle günü birlik bir istanbul seyhatimin sonuna morali bozuk şekilde gelmiş bulunmaktayım. su anda ucaga bınmek uzere 111 numaralı kapının onunde beklıyorum. passat beklıyor havalımanında, su maçı unutup gerçek hayata dönmek zamanı.
Konu MHMTPKZ tarafından (07 05 2012 Saat 09:55 ) değiştirilmiştir.
gs maçı nedeniyle günü birlik bir istanbul seyhatimin sonuna morali bozuk şekilde gelmiş bulunmaktayım. su anda ucaga bınmek uzere 111 numaralı kapının onunde beklıyorum. passat beklıyor havalımanında, su maçı unutup gerçek hayata dönmek zamanı.
Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi kesin sele kapılırdım..
geçmiş olsun abi. şansın varmış
Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi kesin sele kapılırdım..
geçmiş olsun abi. şansın varmış
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.
Hyundai TR dede hak ettiği yere gelecek ..![]()
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.
Hyundai TR dede hak ettiği yere gelecek ..![]()
Yasin'im senın Vw den aldıgın deri temizleyicisi ile ilgili izmir gaziemir vosmer yetkili vw bayii nin verdiği cevap :
''00V 096 306 A 020 parça kodlu ürün Doğuşun stoklarında görünmüyor fiyat bilgisi dahi yok''
şaşırmadım
Yasin'im senın Vw den aldıgın deri temizleyicisi ile ilgili izmir gaziemir vosmer yetkili vw bayii nin verdiği cevap :
''00V 096 306 A 020 parça kodlu ürün Doğuşun stoklarında görünmüyor fiyat bilgisi dahi yok''
şaşırmadım
Allahim gercekten kulaklarima inanamiyorum, bir parcaya mühendis bunu bizde yapmayi düsünüyorduk fakat cok pahaliydi dedi
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.. Iste buyrun HYUNDAI yapmis, tebrik ediyorum. VW nin Patronu bile begendi biz begenmiyoruz aslinda begeniyoruz ama VW sürdügümüz icin gücümüze gidiyor ve begenmemis gibi yapiyoruz. Ben HYUNDAI sahibi yerinde olacam yasaklardim böyle birseyi, simdi VW Hyundai dan STRG + C Kopy yaparsa hic sasmam zaten !
Gercekten yazik cok yazik![]()
Allahim gercekten kulaklarima inanamiyorum, bir parcaya mühendis bunu bizde yapmayi düsünüyorduk fakat cok pahaliydi dedi
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.. Iste buyrun HYUNDAI yapmis, tebrik ediyorum. VW nin Patronu bile begendi biz begenmiyoruz aslinda begeniyoruz ama VW sürdügümüz icin gücümüze gidiyor ve begenmemis gibi yapiyoruz. Ben HYUNDAI sahibi yerinde olacam yasaklardim böyle birseyi, simdi VW Hyundai dan STRG + C Kopy yaparsa hic sasmam zaten !
Gercekten yazik cok yazik![]()
Geçmiş olşun.Verilmiş sadakanız varmış.Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi
kesin sele kapılırdım..
Geçmiş olşun.Verilmiş sadakanız varmış.Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi
kesin sele kapılırdım..
bu adama ne enteresan gelmiş ben anlayamadım videoda direksiyonu kendine çekti ondan sonra sol tarafta bir kolu itip durdu ama neyle alakalı alaşılmıyor..direksiyon ayarı olamaz herhalde
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.![]()
bu adama ne enteresan gelmiş ben anlayamadım videoda direksiyonu kendine çekti ondan sonra sol tarafta bir kolu itip durdu ama neyle alakalı alaşılmıyor..direksiyon ayarı olamaz herhalde
Açıklama aynen şöyleİlginç...?
Herkes onu hayranlıkla seyrediyor, rakipleri bile
Volkswagen'in CEO'su Martin Winterkorn, 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Hyundai'nin Yeni i30'unu incelerken hiç fark etmediği bir kamera aslında onu çekiyordu.![]()
Ismail abim gecmis olsun. Gercekten hava artik insani sasirtiyor burada 10°C derece birden inip cikiyor. Allah sonumuzu hayir etsin.Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi kesin sele kapılırdım..
Ismail abim gecmis olsun. Gercekten hava artik insani sasirtiyor burada 10°C derece birden inip cikiyor. Allah sonumuzu hayir etsin.Şiddetli sağanak sonrası birden ana arterler ırmağa dönüştü arabalar neredeyse yüzmeye başladı. Ben de cordoba vardı passata göre yüksek olduğundan araba yarısına kadar su içerisinde stop etmeden ırmağı geçtim desem yalan olmaz. Birçok benzinli araç stop etti ama diesel motorun yapısı gereği yine böyle bir afette üstünlüğü ortaya çıktı ee ne de olsa buji yok vs. Yalnız İntercooler hava girişi ve egzos tamamen suyun içerisindeydi araba beni çok şaşırttı. Irmaktan çıkmayı başarınca kavramada titreme başladı sanırım baskı balataya su kaçmıştı. 3 gün kullandıktan sonra titreme kesildi.
Sel baskınlarında şunu gördüm ki aracın tabanına su değdiği an arkadaşlar suyun kaldırma gücü ile tekerlekler havalanıyor ve araba bir tekneye dönüşüyor tabanda şap şap diye su seslerini duydum bir ara poposu havalanır gibi oldu aslında çok strese girdim ama başka çarem kalmamıştı eğer araba stop etseydi kesin sele kapılırdım..
Durumu bende anlamadim ama su bir gercek ki Gösterge Panelinden tut ön gögüse kadar saglam duruyor aracin VW ye göre özellikle Passat a görebu adama ne enteresan gelmiş ben anlayamadım videoda direksiyonu kendine çekti ondan sonra sol tarafta bir kolu itip durdu ama neyle alakalı alaşılmıyor..direksiyon ayarı olamaz herhalde![]()
. Yanliz yaninda ki Mühendisin "bunu bizde düsünmüstük fakat pahali...." demesi beni üzdü ! Hyundai fiyatina bak adamlar paraya acimamis, VW nin fiyatlarina bak !
Durumu bende anlamadim ama su bir gercek ki Gösterge Panelinden tut ön gögüse kadar saglam duruyor aracin VW ye göre özellikle Passat a görebu adama ne enteresan gelmiş ben anlayamadım videoda direksiyonu kendine çekti ondan sonra sol tarafta bir kolu itip durdu ama neyle alakalı alaşılmıyor..direksiyon ayarı olamaz herhalde![]()
. Yanliz yaninda ki Mühendisin "bunu bizde düsünmüstük fakat pahali...." demesi beni üzdü ! Hyundai fiyatina bak adamlar paraya acimamis, VW nin fiyatlarina bak !
gösterge zaten superB den çalınma onu diyorDurumu bende anlamadim ama su bir gercek ki Gösterge Panelinden tut ön gögüse kadar saglam duruyor aracin VW ye göre özellikle Passat a göre. Yanliz yaninda ki Mühendisin "bunu bizde düsünmüstük fakat pahali...." demesi beni üzdü ! Hyundai fiyatina bak adamlar paraya acimamis, VW nin fiyatlarina bak !
bi de mezroyla aynaları ölçtü ve dedi ki bizim Passat aynalarının bire bir aynısı
![]()
gösterge zaten superB den çalınma onu diyorDurumu bende anlamadim ama su bir gercek ki Gösterge Panelinden tut ön gögüse kadar saglam duruyor aracin VW ye göre özellikle Passat a göre. Yanliz yaninda ki Mühendisin "bunu bizde düsünmüstük fakat pahali...." demesi beni üzdü ! Hyundai fiyatina bak adamlar paraya acimamis, VW nin fiyatlarina bak !
bi de mezroyla aynaları ölçtü ve dedi ki bizim Passat aynalarının bire bir aynısı
![]()
Şimdi Hyundai kötü marka değil.ancak araçlarda şunu da düşünmek lazım.her araç sıfır iken harikadır.sorunsuz ve sessizdir.lakin 3 -4 yaşına geldiğinde ne hale gelecek nasıl bir konfor sağlayacak bunu düşünmek lazım.işte bu nokta da Alman mühendisliği devreye giriyor.
Şu da varki günümüzde araç teknolojleri kullanılan malzemeler genelde tüm üreticilerde aynı olmaya başladı.Üst seğmentleri saymazsak genel tedarikçiler aynı.
Bu nedenle araçlar arası farklar azalıyor.Tek düşünülen Emisyon,tüketim ve kullanım kolaylıkları (DSG,asistanlar vb.) oluyor.
nacizane fikrimdir.
Şimdi Hyundai kötü marka değil.ancak araçlarda şunu da düşünmek lazım.her araç sıfır iken harikadır.sorunsuz ve sessizdir.lakin 3 -4 yaşına geldiğinde ne hale gelecek nasıl bir konfor sağlayacak bunu düşünmek lazım.işte bu nokta da Alman mühendisliği devreye giriyor.
Şu da varki günümüzde araç teknolojleri kullanılan malzemeler genelde tüm üreticilerde aynı olmaya başladı.Üst seğmentleri saymazsak genel tedarikçiler aynı.
Bu nedenle araçlar arası farklar azalıyor.Tek düşünülen Emisyon,tüketim ve kullanım kolaylıkları (DSG,asistanlar vb.) oluyor.
nacizane fikrimdir.
Arkadaşlar Cumartesi günü ( 12 Mayıs 2012 ) sabah 08.30 gibi müsait olanlar var mı acaba ?
Gümüş Kaplan Maltepe Erel'de bakıma giricek ben götürcem müsait olanlar ile görüşebiliriz ne dersiniz![]()
Arkadaşlar Cumartesi günü ( 12 Mayıs 2012 ) sabah 08.30 gibi müsait olanlar var mı acaba ?
Gümüş Kaplan Maltepe Erel'de bakıma giricek ben götürcem müsait olanlar ile görüşebiliriz ne dersiniz![]()
Bu cumartesi değilde haftaya cumartesi olsa kesin gelirdim ,hatta bende bakıma sokucaktım..Ama bu hafta sonu malesef :S
Bu cumartesi değilde haftaya cumartesi olsa kesin gelirdim ,hatta bende bakıma sokucaktım..Ama bu hafta sonu malesef :S
Bizim araç 100.000 km 'yi doldurmak üzere olduğu için geçirmek istemiyorum fazla şu aralar biraz sıkıntılı stop etmeler canımı sıkıyorBu cumartesi değilde haftaya cumartesi olsa kesin gelirdim ,hatta bende bakıma sokucaktım..Ama bu hafta sonu malesef :SAma korkulcak birşey yok tamamen kirlilik yüzünden güzel temizlik olucak
![]()
Bizim araç 100.000 km 'yi doldurmak üzere olduğu için geçirmek istemiyorum fazla şu aralar biraz sıkıntılı stop etmeler canımı sıkıyorBu cumartesi değilde haftaya cumartesi olsa kesin gelirdim ,hatta bende bakıma sokucaktım..Ama bu hafta sonu malesef :SAma korkulcak birşey yok tamamen kirlilik yüzünden güzel temizlik olucak
![]()