VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    80KM/H ve CC açık iken bence 3.3 görürsünüz
    bence daha çok yakar çünkü 6. vites o hızı kaldırmaz 1.6 da
  2. #22411
       drkayzer Nickli Üyeden Alıntı
    80KM/H ve CC açık iken bence 3.3 görürsünüz
    bence daha çok yakar çünkü 6. vites o hızı kaldırmaz 1.6 da

  3. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Merhaba mgalip arkadaşım,

    VARIANT hiçbir zaman SEDAN'dan daha uzun değildir; sadece tavanı daha uzundur. SEDAN ve VARIANT tamamen aynı, Variant 1 mm (!) daha uzun, o kadar. Variant'ın bagaj yükleme eşiği Sedan'dan 11 cm daha aşağıda. Yani METRO Grosmarket, MIGROS, Carrefour veya KIPA'dan alışveriş yaptığınızda, MediaMarkt veya TeknoSA'dan ürün aldığınızda Variant'a yüklemek çok kolay. Sedan'dan sonra Variant'a alışmanız 15 dakika sürüyor, o da araçta arkadaki 2 camdan dolayı SRS Surround Sound daha bir 3 boyutlu olarak algılanacağı için trafikte şöyle 2 tur atmanız gerek, ondan sonra PASSAT aynı PASSAT. Ne yolda ağırlık noktası farklı bir yerde, ne yakıt tankı değişik, ne arka kumandalar, sadece arka cam sileceği de var, MFA ve RCD 510'da Sedan kasa yerine Variant kasa görünüyor.

    Ayrıca Sedan'da bir türlü elde edemediğim ARKA CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!

    PASSAT alın ama VARIANT'a da bir şans verin.



       mgalip Nickli Üyeden Alıntı
    taner bey yakıt değeriniz harika .Şunu sormak istiyorum sedan kullanıcısı olarak variant,a alışmak ne derece kolay olur.yani alışılır bir durum mu olur yoksa yadırganırmı.
  4. #22412
    Merhaba mgalip arkadaşım,

    VARIANT hiçbir zaman SEDAN'dan daha uzun değildir; sadece tavanı daha uzundur. SEDAN ve VARIANT tamamen aynı, Variant 1 mm (!) daha uzun, o kadar. Variant'ın bagaj yükleme eşiği Sedan'dan 11 cm daha aşağıda. Yani METRO Grosmarket, MIGROS, Carrefour veya KIPA'dan alışveriş yaptığınızda, MediaMarkt veya TeknoSA'dan ürün aldığınızda Variant'a yüklemek çok kolay. Sedan'dan sonra Variant'a alışmanız 15 dakika sürüyor, o da araçta arkadaki 2 camdan dolayı SRS Surround Sound daha bir 3 boyutlu olarak algılanacağı için trafikte şöyle 2 tur atmanız gerek, ondan sonra PASSAT aynı PASSAT. Ne yolda ağırlık noktası farklı bir yerde, ne yakıt tankı değişik, ne arka kumandalar, sadece arka cam sileceği de var, MFA ve RCD 510'da Sedan kasa yerine Variant kasa görünüyor.

    Ayrıca Sedan'da bir türlü elde edemediğim ARKA CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!

    PASSAT alın ama VARIANT'a da bir şans verin.



       mgalip Nickli Üyeden Alıntı
    taner bey yakıt değeriniz harika .Şunu sormak istiyorum sedan kullanıcısı olarak variant,a alışmak ne derece kolay olur.yani alışılır bir durum mu olur yoksa yadırganırmı.

  5. offline
    Halukcobanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Haluk
    Üyelik Tarihi
    31/10/2011
    Yer
    Istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    12
    İkinci Variant aracimi aldim. Bundan sonra Sedan arac tercih etmeyi dusunmuyorum sahsen. Bence Station modellerin bir tek dezavantaji var. O da cw (aerodinamik katsayi)'nin yuksekligi. Diger her yonden daha avantajli. Tamamen kisisel fikrimdir...
  6. #22413
    İkinci Variant aracimi aldim. Bundan sonra Sedan arac tercih etmeyi dusunmuyorum sahsen. Bence Station modellerin bir tek dezavantaji var. O da cw (aerodinamik katsayi)'nin yuksekligi. Diger her yonden daha avantajli. Tamamen kisisel fikrimdir...

  7. offline
    mgalip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    MURAT DORLAY
    Üyelik Tarihi
    30/12/2011
    Yer
    İZMİR
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.393
    40 DH 301

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba mgalip arkadaşım,

    VARIANT hiçbir zaman SEDAN'dan daha uzun değildir; sadece tavanı daha uzundur. SEDAN ve VARIANT tamamen aynı, Variant 1 mm (!) daha uzun, o kadar. Variant'ın bagaj yükleme eşiği Sedan'dan 11 cm daha aşağıda. Yani METRO Grosmarket, MIGROS, Carrefour veya KIPA'dan alışveriş yaptığınızda, MediaMarkt veya TeknoSA'dan ürün aldığınızda Variant'a yüklemek çok kolay. Sedan'dan sonra Variant'a alışmanız 15 dakika sürüyor, o da araçta arkadaki 2 camdan dolayı SRS Surround Sound daha bir 3 boyutlu olarak algılanacağı için trafikte şöyle 2 tur atmanız gerek, ondan sonra PASSAT aynı PASSAT. Ne yolda ağırlık noktası farklı bir yerde, ne yakıt tankı değişik, ne arka kumandalar, sadece arka cam sileceği de var, MFA ve RCD 510'da Sedan kasa yerine Variant kasa görünüyor.

    Ayrıca Sedan'da bir türlü elde edemediğim ARKA CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!

    PASSAT alın ama VARIANT'a da bir şans verin.

    çok teşekkür ederim TANER bey ayrıntılı açıklamalarınız için 15.dakika bölümü özellikle harika.iyi akşamlar s aygılar. Murat Galip...
  8. #22414
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba mgalip arkadaşım,

    VARIANT hiçbir zaman SEDAN'dan daha uzun değildir; sadece tavanı daha uzundur. SEDAN ve VARIANT tamamen aynı, Variant 1 mm (!) daha uzun, o kadar. Variant'ın bagaj yükleme eşiği Sedan'dan 11 cm daha aşağıda. Yani METRO Grosmarket, MIGROS, Carrefour veya KIPA'dan alışveriş yaptığınızda, MediaMarkt veya TeknoSA'dan ürün aldığınızda Variant'a yüklemek çok kolay. Sedan'dan sonra Variant'a alışmanız 15 dakika sürüyor, o da araçta arkadaki 2 camdan dolayı SRS Surround Sound daha bir 3 boyutlu olarak algılanacağı için trafikte şöyle 2 tur atmanız gerek, ondan sonra PASSAT aynı PASSAT. Ne yolda ağırlık noktası farklı bir yerde, ne yakıt tankı değişik, ne arka kumandalar, sadece arka cam sileceği de var, MFA ve RCD 510'da Sedan kasa yerine Variant kasa görünüyor.

    Ayrıca Sedan'da bir türlü elde edemediğim ARKA CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!

    PASSAT alın ama VARIANT'a da bir şans verin.

    çok teşekkür ederim TANER bey ayrıntılı açıklamalarınız için 15.dakika bölümü özellikle harika.iyi akşamlar s aygılar. Murat Galip...

  9. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    2.0 BMT 90 km /h cc açık 1.7 lt yakıyor
  10. #22415
    2.0 BMT 90 km /h cc açık 1.7 lt yakıyor

  11. offline
    ozguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/11/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    139

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Sayın Göde,

    "ARKAN CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!" diye yazmışsınız, ben 4 ay önce variant 2012 comforline aldım, zevkle kulanıyorum ancak perdesi yok, gerçekten standart mı? yoksa sonradan mı aldınız?
  12. #22416
    Sayın Göde,

    "ARKAN CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!" diye yazmışsınız, ben 4 ay önce variant 2012 comforline aldım, zevkle kulanıyorum ancak perdesi yok, gerçekten standart mı? yoksa sonradan mı aldınız?

  13. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       ozguven Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın Göde,

    "ARKAN CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!" diye yazmışsınız, ben 4 ay önce variant 2012 comforline aldım, zevkle kulanıyorum ancak perdesi yok, gerçekten standart mı? yoksa sonradan mı aldınız?
    haydaa buyrun burdan yakın ya standart olması lazım sende nasıl olmaz
  14. #22417
       ozguven Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın Göde,

    "ARKAN CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!" diye yazmışsınız, ben 4 ay önce variant 2012 comforline aldım, zevkle kulanıyorum ancak perdesi yok, gerçekten standart mı? yoksa sonradan mı aldınız?
    haydaa buyrun burdan yakın ya standart olması lazım sende nasıl olmaz

  15. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Merhaba Sayın Özgüven,

    "Arka Cam Perde" olarak ifade etmek istediğim arka koltuğun hemen arkasında dik duran ayırma perdesi. Elbette Variant'ta bagaj kapağındaki camda perde yok. Önceki PASSAT'ım sedandı ve ondan önce tüm araçlarımda arka cam perdesi bulunduğundan 4 yıl perdesiz ve perde aramak ile bulmakla geçti. Yetkili serviste takıldı ama çok uyduruktu ve aşırı pahalıydı, o nedenle söktürdüm ve iade ettim. Sonra ABD'den getirttim, 100 TL'den fazlaya mal oldu ve kutusundan arızalı çıktı, onu da aracın yeni sahibine eşantiyon olarak verdim ama şimdi süper mutluyum, çünkü aynaya baktığımda o çok alıştığım perdenin arkasından trafiği görüyorum.

    İfade karışıklığına sebep olduysam özür dilerim. Amacım perdeyi vurgulamaktı. Aşağıda fotoğrafı mevcuttur. Aracımda cam tavan da olduğu için zaten perde sayısı 3'e çıktı.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

       ozguven Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın Göde,

    "ARKAN CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!" diye yazmışsınız, ben 4 ay önce variant 2012 comforline aldım, zevkle kulanıyorum ancak perdesi yok, gerçekten standart mı? yoksa sonradan mı aldınız?
    Passat Turkiye
  16. #22418
    Merhaba Sayın Özgüven,

    "Arka Cam Perde" olarak ifade etmek istediğim arka koltuğun hemen arkasında dik duran ayırma perdesi. Elbette Variant'ta bagaj kapağındaki camda perde yok. Önceki PASSAT'ım sedandı ve ondan önce tüm araçlarımda arka cam perdesi bulunduğundan 4 yıl perdesiz ve perde aramak ile bulmakla geçti. Yetkili serviste takıldı ama çok uyduruktu ve aşırı pahalıydı, o nedenle söktürdüm ve iade ettim. Sonra ABD'den getirttim, 100 TL'den fazlaya mal oldu ve kutusundan arızalı çıktı, onu da aracın yeni sahibine eşantiyon olarak verdim ama şimdi süper mutluyum, çünkü aynaya baktığımda o çok alıştığım perdenin arkasından trafiği görüyorum.

    İfade karışıklığına sebep olduysam özür dilerim. Amacım perdeyi vurgulamaktı. Aşağıda fotoğrafı mevcuttur. Aracımda cam tavan da olduğu için zaten perde sayısı 3'e çıktı.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

       ozguven Nickli Üyeden Alıntı
    Sayın Göde,

    "ARKAN CAM PERDE de (220 Euro değerinde) VARIANT'ta standart!" diye yazmışsınız, ben 4 ay önce variant 2012 comforline aldım, zevkle kulanıyorum ancak perdesi yok, gerçekten standart mı? yoksa sonradan mı aldınız?
    Passat Turkiye

  17. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Her zaman 100 km/h ile gitmiyorum tabi...

    Videodaki yol YENİCE-ADANA arası çünkü aracımla sürekli ve yoğunlukla şehiriçi yaptığım için DPF'yi doldurmak istemedim ve rejenerasyon için Öğretmenler Bulvarı TEM Otoyol Bağlantısından TEM'e girdim ve Yenice çıkışına kadar yer yer 180 km/h ile gittim (motor hızı: 2800 d/d). Dönüşte de Yenice'den Adana'ya geldim ve yol düz ve sakin olduğundan devlet yolundaki azami ve kanuni hız olan 100 km/h ve 6. vites sabit hızda video çekimi yaptım.

    Normal şehiriçi ortalamam (2. global) 6.2 l/100 km. Şimdiye kadar 1 depo (70 litre) ile 1000 km yapıyordum ama bu defa galiba 1100 km yapabileceğim.

    Önceki dolumu 3935 km'de yaptım, şu anda 4930 km'deyim, içindeki yakıtla ne kadar gidersem normalden daha fazla yol yapabiliyorum demektir.
  18. #22419
    Her zaman 100 km/h ile gitmiyorum tabi...

    Videodaki yol YENİCE-ADANA arası çünkü aracımla sürekli ve yoğunlukla şehiriçi yaptığım için DPF'yi doldurmak istemedim ve rejenerasyon için Öğretmenler Bulvarı TEM Otoyol Bağlantısından TEM'e girdim ve Yenice çıkışına kadar yer yer 180 km/h ile gittim (motor hızı: 2800 d/d). Dönüşte de Yenice'den Adana'ya geldim ve yol düz ve sakin olduğundan devlet yolundaki azami ve kanuni hız olan 100 km/h ve 6. vites sabit hızda video çekimi yaptım.

    Normal şehiriçi ortalamam (2. global) 6.2 l/100 km. Şimdiye kadar 1 depo (70 litre) ile 1000 km yapıyordum ama bu defa galiba 1100 km yapabileceğim.

    Önceki dolumu 3935 km'de yaptım, şu anda 4930 km'deyim, içindeki yakıtla ne kadar gidersem normalden daha fazla yol yapabiliyorum demektir.

  19. offline
    ozguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/11/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    139

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Sayın Göde,

    Şimdi rahatladım, az daha kazıklandık diyordum. Bu arada havaların ısınması nedeniyle güneşten korunma önemli bir sorun, cam filmi yaptıramıyoruz, bazı arkadaşlar sedan modellerle uyumlu passat 2011 için yapılmış perdelerden memnun olduklarını belirtiyorlar, ancak firmaya mail attım variantla uyumlu perde üretimiyor, bu sorun için önerisi olan var mı? Ben arka ve yan camlara şimdilik vantuzlu ince güneşliklerden aldım. İyi akşamlar dilerim...
  20. #22420
    Sayın Göde,

    Şimdi rahatladım, az daha kazıklandık diyordum. Bu arada havaların ısınması nedeniyle güneşten korunma önemli bir sorun, cam filmi yaptıramıyoruz, bazı arkadaşlar sedan modellerle uyumlu passat 2011 için yapılmış perdelerden memnun olduklarını belirtiyorlar, ancak firmaya mail attım variantla uyumlu perde üretimiyor, bu sorun için önerisi olan var mı? Ben arka ve yan camlara şimdilik vantuzlu ince güneşliklerden aldım. İyi akşamlar dilerim...

  21. offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Amerika'lıların vw ile ilgili sormak istedikleri sorular için bir site kurulmuş. www.askavwsalesguy.com

    Burada 2013 model yılında Passat'ta yapılacak olan değişiklikler de verilmiş:
    2013 Passat specs and changes
  22. #22421
    Amerika'lıların vw ile ilgili sormak istedikleri sorular için bir site kurulmuş. www.askavwsalesguy.com

    Burada 2013 model yılında Passat'ta yapılacak olan değişiklikler de verilmiş:
    2013 Passat specs and changes

  23. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    2.0 BMT 90 km /h cc açık 1.7 lt yakıyor
    Abicim kesinlikle bizim araclara göre fark var . Özellikle baksana 90km/h da kac devirde gidiyor arac.

    Icim gitti Video yu seyrederken herif tam benim kafadan
  24. #22422
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    2.0 BMT 90 km /h cc açık 1.7 lt yakıyor
    Abicim kesinlikle bizim araclara göre fark var . Özellikle baksana 90km/h da kac devirde gidiyor arac.

    Icim gitti Video yu seyrederken herif tam benim kafadan

  25. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Halukcobanoglu Nickli Üyeden Alıntı
    İkinci Variant aracimi aldim. Bundan sonra Sedan arac tercih etmeyi dusunmuyorum sahsen. Bence Station modellerin bir tek dezavantaji var. O da cw (aerodinamik katsayi)'nin yuksekligi. Diger her yonden daha avantajli. Tamamen kisisel fikrimdir...
    Variant - Sedan ile birebir aynidir Aerodynamik yapi olarak. Arka bagaj Spoileri adamlar Aerodynamik yapisini degistirmek icin koymus oraya sonucta
  26. #22423
       Halukcobanoglu Nickli Üyeden Alıntı
    İkinci Variant aracimi aldim. Bundan sonra Sedan arac tercih etmeyi dusunmuyorum sahsen. Bence Station modellerin bir tek dezavantaji var. O da cw (aerodinamik katsayi)'nin yuksekligi. Diger her yonden daha avantajli. Tamamen kisisel fikrimdir...
    Variant - Sedan ile birebir aynidir Aerodynamik yapi olarak. Arka bagaj Spoileri adamlar Aerodynamik yapisini degistirmek icin koymus oraya sonucta

  27. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Amerika'lıların vw ile ilgili sormak istedikleri sorular için bir site kurulmuş. www.askavwsalesguy.com

    Burada 2013 model yılında Passat'ta yapılacak olan değişiklikler de verilmiş:
    2013 Passat specs and changes
    Konuyu ben actim bugün ama gören olmadi sanirim

    http://www.passatturkiye.com/otomobi...tml#post114435
  28. #22424
       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Amerika'lıların vw ile ilgili sormak istedikleri sorular için bir site kurulmuş. www.askavwsalesguy.com

    Burada 2013 model yılında Passat'ta yapılacak olan değişiklikler de verilmiş:
    2013 Passat specs and changes
    Konuyu ben actim bugün ama gören olmadi sanirim

    http://www.passatturkiye.com/otomobi...tml#post114435

  29. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    100 km/h sabit hızda
    6. viteste ve
    Cruise Control devredeyken;

    Tüm camlar kapalı, klima kapalı ve radyo kapalı ama havalandırma açıkken

    1.6 TDI'ye 3.8 hatta 3.7 litre yaktırdım. Video var, az sonra YouTube'a yüklerim.

    PASSAT

    Passat Turkiye
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abicim, moralini bozmak istemem ama o hizlarda benim 2.0 TDI 140HP CBAB CommonRail Motor 6-Vites DSG de o kadar yakiyor övünmek gibi olmasin .

    Burada resimler ve Videolar var yakit ile ilgili .

    Ama senin Motor daha tazecik yeni, mutlaka 6.000km sonra bir düsüs olacaktir benimkine göre .
  30. #22425
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    100 km/h sabit hızda
    6. viteste ve
    Cruise Control devredeyken;

    Tüm camlar kapalı, klima kapalı ve radyo kapalı ama havalandırma açıkken

    1.6 TDI'ye 3.8 hatta 3.7 litre yaktırdım. Video var, az sonra YouTube'a yüklerim.

    PASSAT

    Passat Turkiye
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Taner abicim, moralini bozmak istemem ama o hizlarda benim 2.0 TDI 140HP CBAB CommonRail Motor 6-Vites DSG de o kadar yakiyor övünmek gibi olmasin .

    Burada resimler ve Videolar var yakit ile ilgili .

    Ama senin Motor daha tazecik yeni, mutlaka 6.000km sonra bir düsüs olacaktir benimkine göre .

  31. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    100 km/h sabit hızda
    6. viteste ve
    Cruise Control devredeyken;

    Tüm camlar kapalı, klima kapalı ve radyo kapalı ama havalandırma açıkken

    1.6 TDI'ye 3.8 hatta 3.7 litre yaktırdım. Video var, az sonra YouTube'a yüklerim.

    PASSAT

    Passat Turkiye
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    haydaa buyrun burdan yakın ya standart olması lazım sende nasıl olmaz
    Bende de yok, arac HIGHLINE Variant abicim
  32. #22426
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    100 km/h sabit hızda
    6. viteste ve
    Cruise Control devredeyken;

    Tüm camlar kapalı, klima kapalı ve radyo kapalı ama havalandırma açıkken

    1.6 TDI'ye 3.8 hatta 3.7 litre yaktırdım. Video var, az sonra YouTube'a yüklerim.

    PASSAT

    Passat Turkiye
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    haydaa buyrun burdan yakın ya standart olması lazım sende nasıl olmaz
    Bende de yok, arac HIGHLINE Variant abicim

  33. offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Konuyu ben actim bugün ama gören olmadi sanirim

    http://www.passatturkiye.com/otomobi...tml#post114435

    Allah razı olsun Yasin kardeşim, emeklerin inkar edilemez. Mesaj yazmadan okuyan sessiz çoğunluk içerisinde mutlaka okuyup ilgilen olmuş ve tıpkı bende olduğu gibi cılız sesler belki teşekkür etmiş olabilir. O yüzden yine benim gibi kolay küsüp gücenme.

    Diğer yandan senin verdiğin bilgiler ve açtığın başlık, bizim ülkemiz için daha önemli bilgiler içeriyor. Zira Türkiye'ye gelecek olan 2013 model Passat'lar, senin verdiğin bilgilere göre donatılarak gönderilecek.

    Benim verdiğim linkteki bilgiler ise daha magazinsel ve daha çok "haaa demek orada da bu özellikler varmış, bizde şu yok, onlarda var, bizde şundan var, onlarda ise yok" gibisinden okunacak olan bir bilgi dağarcığı.

    O nedenle rahat ol, açtığın başlık önümüzdeki Temmuz ayından yani 2013 model araçların siparişlerinin alınmaya başladığı andan itibaren daha dikkat çekecek. Yani denize attığın iyilik herkes tarafından biliniyor, sevgili kardeşim. Sağolasın...
  34. #22427
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Konuyu ben actim bugün ama gören olmadi sanirim

    http://www.passatturkiye.com/otomobi...tml#post114435

    Allah razı olsun Yasin kardeşim, emeklerin inkar edilemez. Mesaj yazmadan okuyan sessiz çoğunluk içerisinde mutlaka okuyup ilgilen olmuş ve tıpkı bende olduğu gibi cılız sesler belki teşekkür etmiş olabilir. O yüzden yine benim gibi kolay küsüp gücenme.

    Diğer yandan senin verdiğin bilgiler ve açtığın başlık, bizim ülkemiz için daha önemli bilgiler içeriyor. Zira Türkiye'ye gelecek olan 2013 model Passat'lar, senin verdiğin bilgilere göre donatılarak gönderilecek.

    Benim verdiğim linkteki bilgiler ise daha magazinsel ve daha çok "haaa demek orada da bu özellikler varmış, bizde şu yok, onlarda var, bizde şundan var, onlarda ise yok" gibisinden okunacak olan bir bilgi dağarcığı.

    O nedenle rahat ol, açtığın başlık önümüzdeki Temmuz ayından yani 2013 model araçların siparişlerinin alınmaya başladığı andan itibaren daha dikkat çekecek. Yani denize attığın iyilik herkes tarafından biliniyor, sevgili kardeşim. Sağolasın...

  35. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Allah razı olsun Yasin kardeşim, emeklerin inkar edilemez. Mesaj yazmadan okuyan sessiz çoğunluk içerisinde mutlaka okuyup ilgilen olmuş ve tıpkı bende olduğu gibi cılız sesler belki teşekkür etmiş olabilir. O yüzden yine benim gibi kolay küsüp gücenme.

    Diğer yandan senin verdiğin bilgiler ve açtığın başlık, bizim ülkemiz için daha önemli bilgiler içeriyor. Zira Türkiye'ye gelecek olan 2013 model Passat'lar, senin verdiğin bilgilere göre donatılarak gönderilecek.

    Benim verdiğim linkteki bilgiler ise daha magazinsel ve daha çok "haaa demek orada da bu özellikler varmış, bizde şu yok, onlarda var, bizde şundan var, onlarda ise yok" gibisinden okunacak olan bir bilgi dağarcığı.

    O nedenle rahat ol, açtığın başlık önümüzdeki Temmuz ayından yani 2013 model araçların siparişlerinin alınmaya başladığı andan itibaren daha dikkat çekecek. Yani denize attığın iyilik herkes tarafından biliniyor, sevgili kardeşim. Sağolasın...
    Tesekkür ederim Mehmet abim,

    insallah dedigin gibi herkez bilgileniyordur. Sonuc olarak ben her model yili degisiminde oldugu gibi degisimleri arastirarak 1:1 paylasiyorum hepiniz ile.

    Bilgi edinmek, ögrenmek ve burada paylasmak her zaman önemlidir kim olursa olsun. Ben bile bilmediklerimi burada tartisarak yazisarak ögreniyorum bazen
  36. #22428
       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Allah razı olsun Yasin kardeşim, emeklerin inkar edilemez. Mesaj yazmadan okuyan sessiz çoğunluk içerisinde mutlaka okuyup ilgilen olmuş ve tıpkı bende olduğu gibi cılız sesler belki teşekkür etmiş olabilir. O yüzden yine benim gibi kolay küsüp gücenme.

    Diğer yandan senin verdiğin bilgiler ve açtığın başlık, bizim ülkemiz için daha önemli bilgiler içeriyor. Zira Türkiye'ye gelecek olan 2013 model Passat'lar, senin verdiğin bilgilere göre donatılarak gönderilecek.

    Benim verdiğim linkteki bilgiler ise daha magazinsel ve daha çok "haaa demek orada da bu özellikler varmış, bizde şu yok, onlarda var, bizde şundan var, onlarda ise yok" gibisinden okunacak olan bir bilgi dağarcığı.

    O nedenle rahat ol, açtığın başlık önümüzdeki Temmuz ayından yani 2013 model araçların siparişlerinin alınmaya başladığı andan itibaren daha dikkat çekecek. Yani denize attığın iyilik herkes tarafından biliniyor, sevgili kardeşim. Sağolasın...
    Tesekkür ederim Mehmet abim,

    insallah dedigin gibi herkez bilgileniyordur. Sonuc olarak ben her model yili degisiminde oldugu gibi degisimleri arastirarak 1:1 paylasiyorum hepiniz ile.

    Bilgi edinmek, ögrenmek ve burada paylasmak her zaman önemlidir kim olursa olsun. Ben bile bilmediklerimi burada tartisarak yazisarak ögreniyorum bazen

  37. offline
    Lukunku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    Yer
    Batı Ege. :))
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    8.177

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tesekkür ederim Mehmet abim,

    insallah dedigin gibi herkez bilgileniyordur. Sonuc olarak ben her model yili degisiminde oldugu gibi degisimleri arastirarak 1:1 paylasiyorum hepiniz ile.

    Bilgi edinmek, ögrenmek ve burada paylasmak her zaman önemlidir kim olursa olsun. Ben bile bilmediklerimi burada tartisarak yazisarak ögreniyorum bazen
    Onun için buradayız ya zaten. Yoksa 2.300'den fazla kişi burada "evet, ben de o foruma üyeyim" demek için kayıt olmamıştır. Mutlaka istifade ediyorlardır.

    Ama ah işte arada bir de ses verip o kişiler, hiç bir şey demeseler bile bir teşekkürü çok görmeseler...
  38. #22429
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Tesekkür ederim Mehmet abim,

    insallah dedigin gibi herkez bilgileniyordur. Sonuc olarak ben her model yili degisiminde oldugu gibi degisimleri arastirarak 1:1 paylasiyorum hepiniz ile.

    Bilgi edinmek, ögrenmek ve burada paylasmak her zaman önemlidir kim olursa olsun. Ben bile bilmediklerimi burada tartisarak yazisarak ögreniyorum bazen
    Onun için buradayız ya zaten. Yoksa 2.300'den fazla kişi burada "evet, ben de o foruma üyeyim" demek için kayıt olmamıştır. Mutlaka istifade ediyorlardır.

    Ama ah işte arada bir de ses verip o kişiler, hiç bir şey demeseler bile bir teşekkürü çok görmeseler...

  39. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Onun için buradayız ya zaten. Yoksa 2.300'den fazla kişi burada "evet, ben de o foruma üyeyim" demek için kayıt olmamıştır. Mutlaka istifade ediyorlardır.

    Ama ah işte arada bir de ses verip o kişiler, hiç bir şey demeseler bile bir teşekkürü çok görmeseler...
    Yorumsuz birakiyorum cünkü güzel yazmisin......
  40. #22430
       Lukunku Nickli Üyeden Alıntı
    Onun için buradayız ya zaten. Yoksa 2.300'den fazla kişi burada "evet, ben de o foruma üyeyim" demek için kayıt olmamıştır. Mutlaka istifade ediyorlardır.

    Ama ah işte arada bir de ses verip o kişiler, hiç bir şey demeseler bile bir teşekkürü çok görmeseler...
    Yorumsuz birakiyorum cünkü güzel yazmisin......

  41. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abicim kesinlikle bizim araclara göre fark var . Özellikle baksana 90km/h da kac devirde gidiyor arac.

    Icim gitti Video yu seyrederken herif tam benim kafadan
    Yasin şimdi Fark ettim Bu b6 BMT 2.0 140 olamaz traş bu. olsa olsa 2.0 110 luk olabilir veya 2.0 değil 1.6 dır bu o zaman da 5 vites olması gerekir o halde B7 1.6 BMT dir kesin çünkü 90 da 1400 100 de 1600 rpm yapıyor. B6 2.0 140 hp BMT hiçbir zaman olmadı..
  42. #22431
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abicim kesinlikle bizim araclara göre fark var . Özellikle baksana 90km/h da kac devirde gidiyor arac.

    Icim gitti Video yu seyrederken herif tam benim kafadan
    Yasin şimdi Fark ettim Bu b6 BMT 2.0 140 olamaz traş bu. olsa olsa 2.0 110 luk olabilir veya 2.0 değil 1.6 dır bu o zaman da 5 vites olması gerekir o halde B7 1.6 BMT dir kesin çünkü 90 da 1400 100 de 1600 rpm yapıyor. B6 2.0 140 hp BMT hiçbir zaman olmadı..

  43. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Yasin'im,

    Burada % 37 (!) - % 80 (!!!) ve % 130 (!!!!!) gibi Halvet ve Zifaf Vergisinden bozma Kaburga Yağı Sıyırma Vergisi var. Şu an itibariyle Türkiye'de değil de Almanya'da olsam herhalde 1.6 TDI'ye değil de 2.0 TDI 170 HP 6-DSG 4-MOTION veya daha da iyisi 3.FSI V6 300 HP 6-DSG 4-MOTION gibi bir PASSAT'ım olurdu, hem de "Vollausstattung" tabi.

    Bakma biz burada seyreltilmiş, demi az, şekeri eksik, suyu bol bir VOLKSWAGEN dünyasında en iyisini yapmaya çalışıyoruz. OPEL bile 2.0 CDTI 130 PS 6 İleri Otomatik INSIGNIA'yı 78.000 TL'ye veriyor, bastırsan daha da ucuza verecek. Almanya'da çok tutulan bir araç olmayabilir ama Türkiye'de INSIGNIA oldukça fazla alıcı buluyor, özellikle 1.4 TURBO 140 HP motoruyla ve 1.6 TDI 6 ileri Manüel veya 1.6 TDI 7-DSG için VOLKSWAGEN bayine fiyat almaya gidenler OPEL bayinin de önünden geçince cep telefonunun hesap makinesi bölümüne girip vergi oranları, Euro kuru ve satış fiyatı hesaplaması ve karşılaştırması yapıyor ve "nasıl oluyor da oluyor?" sorusunu sormaktan da alamıyor.

    1.4 TSI 6 İleri Manüel PASSAT Variant şu anda Türkiye'de 60.900 TL fiyata indi. DSG ile arasındaki fark 11.200 TL. Bu çok fazla! Sedan ile arasındaki fark da 3.000 TL. İndirimlerle bu daha da artabilir. Euro bugün 2,32 TL, geçen yıl 2,60 TL'lere kadar çıkmıştı ve Doğuş Otomotiv 5 günde bir zam yapıyordu. Euro kurunu döviz büfesinden değil de Doğuş Otomotiv'in zamlarından öğreniyor olmuştuk az daha.

    Almanya ve Türkiye'deki otomobil satın alma, kullanma ve satma kriterleri kesinlikle karşılaştırılamaz. Sedan ve Variant tercih farkı, motor hacmi vergilendirmesi, sigorta-kasko-MTV vb., ikinci el satış kıymeti, hepsi ama hepsi çok farklı. Gülümseten tek 1 şey var, o da Almanya'da KDV %19 iken bizde %18. Olsun, 1 puan = 1 puan.

    1.6 TDI ile 100 km/h sabit hızda 3.8 litre yakabilmek benim için bir benchmark'tı ve broşürdeki teknik verilerde iddia edilen seviyelere de geliyor ama yukarıdaki şartlarda, ki o şartlarda Türkiye'de pek fazla yol kullanıcısı yoktur. DPF'yi temizletmek için ara sıra yol yaparım, genelde bu Cumartesi sabahları Adana-Ceyhan arasında TEM'de olur ve hızım da 180 km/h'larda seyreder ama bu defa herkese referans olabilecek bir yakıt tüketimi göstermek istedim çünkü PASSAT almak isteyenlerin hepsiye yakın hepsi 1.4-1.6 litre motorlara sahip araç alıyorlar, bizde 1.6 litre üstü son ÖTV tecavüzü nedeni ile artık yasak çünkü %80 vergi hiçbir açıklama ile doğrulanamaz.

    ÖTV olmasaydı yakıt ve araç fiyatları Avrupa'nın da altında olurdu, 6 Slindir Otomatikler de herkesin altında olurdu.

    Adana'dan Hanau'a selam ve sevgiler,

    Taner Göde
  44. #22432
    Yasin'im,

    Burada % 37 (!) - % 80 (!!!) ve % 130 (!!!!!) gibi Halvet ve Zifaf Vergisinden bozma Kaburga Yağı Sıyırma Vergisi var. Şu an itibariyle Türkiye'de değil de Almanya'da olsam herhalde 1.6 TDI'ye değil de 2.0 TDI 170 HP 6-DSG 4-MOTION veya daha da iyisi 3.FSI V6 300 HP 6-DSG 4-MOTION gibi bir PASSAT'ım olurdu, hem de "Vollausstattung" tabi.

    Bakma biz burada seyreltilmiş, demi az, şekeri eksik, suyu bol bir VOLKSWAGEN dünyasında en iyisini yapmaya çalışıyoruz. OPEL bile 2.0 CDTI 130 PS 6 İleri Otomatik INSIGNIA'yı 78.000 TL'ye veriyor, bastırsan daha da ucuza verecek. Almanya'da çok tutulan bir araç olmayabilir ama Türkiye'de INSIGNIA oldukça fazla alıcı buluyor, özellikle 1.4 TURBO 140 HP motoruyla ve 1.6 TDI 6 ileri Manüel veya 1.6 TDI 7-DSG için VOLKSWAGEN bayine fiyat almaya gidenler OPEL bayinin de önünden geçince cep telefonunun hesap makinesi bölümüne girip vergi oranları, Euro kuru ve satış fiyatı hesaplaması ve karşılaştırması yapıyor ve "nasıl oluyor da oluyor?" sorusunu sormaktan da alamıyor.

    1.4 TSI 6 İleri Manüel PASSAT Variant şu anda Türkiye'de 60.900 TL fiyata indi. DSG ile arasındaki fark 11.200 TL. Bu çok fazla! Sedan ile arasındaki fark da 3.000 TL. İndirimlerle bu daha da artabilir. Euro bugün 2,32 TL, geçen yıl 2,60 TL'lere kadar çıkmıştı ve Doğuş Otomotiv 5 günde bir zam yapıyordu. Euro kurunu döviz büfesinden değil de Doğuş Otomotiv'in zamlarından öğreniyor olmuştuk az daha.

    Almanya ve Türkiye'deki otomobil satın alma, kullanma ve satma kriterleri kesinlikle karşılaştırılamaz. Sedan ve Variant tercih farkı, motor hacmi vergilendirmesi, sigorta-kasko-MTV vb., ikinci el satış kıymeti, hepsi ama hepsi çok farklı. Gülümseten tek 1 şey var, o da Almanya'da KDV %19 iken bizde %18. Olsun, 1 puan = 1 puan.

    1.6 TDI ile 100 km/h sabit hızda 3.8 litre yakabilmek benim için bir benchmark'tı ve broşürdeki teknik verilerde iddia edilen seviyelere de geliyor ama yukarıdaki şartlarda, ki o şartlarda Türkiye'de pek fazla yol kullanıcısı yoktur. DPF'yi temizletmek için ara sıra yol yaparım, genelde bu Cumartesi sabahları Adana-Ceyhan arasında TEM'de olur ve hızım da 180 km/h'larda seyreder ama bu defa herkese referans olabilecek bir yakıt tüketimi göstermek istedim çünkü PASSAT almak isteyenlerin hepsiye yakın hepsi 1.4-1.6 litre motorlara sahip araç alıyorlar, bizde 1.6 litre üstü son ÖTV tecavüzü nedeni ile artık yasak çünkü %80 vergi hiçbir açıklama ile doğrulanamaz.

    ÖTV olmasaydı yakıt ve araç fiyatları Avrupa'nın da altında olurdu, 6 Slindir Otomatikler de herkesin altında olurdu.

    Adana'dan Hanau'a selam ve sevgiler,

    Taner Göde

  45. offline
    Halukcobanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Haluk
    Üyelik Tarihi
    31/10/2011
    Yer
    Istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    12
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Variant - Sedan ile birebir aynidir Aerodynamik yapi olarak. Arka bagaj Spoileri adamlar Aerodynamik yapisini degistirmek icin koymus oraya sonucta
    Sedan :0.29 cw variant: 0.31. Fark nerden kaynaklaniyor?
  46. #22433
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Variant - Sedan ile birebir aynidir Aerodynamik yapi olarak. Arka bagaj Spoileri adamlar Aerodynamik yapisini degistirmek icin koymus oraya sonucta
    Sedan :0.29 cw variant: 0.31. Fark nerden kaynaklaniyor?

  47. offline
    Halukcobanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Haluk
    Üyelik Tarihi
    31/10/2011
    Yer
    Istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    12
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin'im,

    Burada % 37 (!) - % 80 (!!!) ve % 130 (!!!!!) gibi Halvet ve Zifaf Vergisinden bozma Kaburga Yağı Sıyırma Vergisi var. Şu an itibariyle Türkiye'de değil de Almanya'da olsam herhalde 1.6 TDI'ye değil de 2.0 TDI 170 HP 6-DSG 4-MOTION veya daha da iyisi 3.FSI V6 300 HP 6-DSG 4-MOTION gibi bir PASSAT'ım olurdu, hem de "Vollausstattung" tabi.

    Bakma biz burada seyreltilmiş, demi az, şekeri eksik, suyu bol bir VOLKSWAGEN dünyasında en iyisini yapmaya çalışıyoruz. OPEL bile 2.0 CDTI 130 PS 6 İleri Otomatik INSIGNIA'yı 78.000 TL'ye veriyor, bastırsan daha da ucuza verecek. Almanya'da çok tutulan bir araç olmayabilir ama Türkiye'de INSIGNIA oldukça fazla alıcı buluyor, özellikle 1.4 TURBO 140 HP motoruyla ve 1.6 TDI 6 ileri Manüel veya 1.6 TDI 7-DSG için VOLKSWAGEN bayine fiyat almaya gidenler OPEL bayinin de önünden geçince cep telefonunun hesap makinesi bölümüne girip vergi oranları, Euro kuru ve satış fiyatı hesaplaması ve karşılaştırması yapıyor ve "nasıl oluyor da oluyor?" sorusunu sormaktan da alamıyor.

    1.4 TSI 6 İleri Manüel PASSAT Variant şu anda Türkiye'de 60.900 TL fiyata indi. DSG ile arasındaki fark 11.200 TL. Bu çok fazla! Sedan ile arasındaki fark da 3.000 TL. İndirimlerle bu daha da artabilir. Euro bugün 2,32 TL, geçen yıl 2,60 TL'lere kadar çıkmıştı ve Doğuş Otomotiv 5 günde bir zam yapıyordu. Euro kurunu döviz büfesinden değil de Doğuş Otomotiv'in zamlarından öğreniyor olmuştuk az daha.

    Almanya ve Türkiye'deki otomobil satın alma, kullanma ve satma kriterleri kesinlikle karşılaştırılamaz. Sedan ve Variant tercih farkı, motor hacmi vergilendirmesi, sigorta-kasko-MTV vb., ikinci el satış kıymeti, hepsi ama hepsi çok farklı. Gülümseten tek 1 şey var, o da Almanya'da KDV %19 iken bizde %18. Olsun, 1 puan = 1 puan.

    1.6 TDI ile 100 km/h sabit hızda 3.8 litre yakabilmek benim için bir benchmark'tı ve broşürdeki teknik verilerde iddia edilen seviyelere de geliyor ama yukarıdaki şartlarda, ki o şartlarda Türkiye'de pek fazla yol kullanıcısı yoktur. DPF'yi temizletmek için ara sıra yol yaparım, genelde bu Cumartesi sabahları Adana-Ceyhan arasında TEM'de olur ve hızım da 180 km/h'larda seyreder ama bu defa herkese referans olabilecek bir yakıt tüketimi göstermek istedim çünkü PASSAT almak isteyenlerin hepsiye yakın hepsi 1.4-1.6 litre motorlara sahip araç alıyorlar, bizde 1.6 litre üstü son ÖTV tecavüzü nedeni ile artık yasak çünkü %80 vergi hiçbir açıklama ile doğrulanamaz.

    ÖTV olmasaydı yakıt ve araç fiyatları Avrupa'nın da altında olurdu, 6 Slindir Otomatikler de herkesin altında olurdu.

    Adana'dan Hanau'a selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Sayin Taner bey, yazi uslubunuz gercekten de cok hos. Zaten foruma uye olmamdaki sebeplerden biri de sizsiniz. Ozellkle "ÖTV tecavüzü" deyimine bayildim. Bence dolayli vergiler bu kadar fazlayken, dogrudan vergilerin (kurumlar-gelir) kaldirilmasi daha dogru. Hem vergi dairesini de rahatlatiriz :-) saygilar, herkese hayirli cumalar.
  48. #22434
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin'im,

    Burada % 37 (!) - % 80 (!!!) ve % 130 (!!!!!) gibi Halvet ve Zifaf Vergisinden bozma Kaburga Yağı Sıyırma Vergisi var. Şu an itibariyle Türkiye'de değil de Almanya'da olsam herhalde 1.6 TDI'ye değil de 2.0 TDI 170 HP 6-DSG 4-MOTION veya daha da iyisi 3.FSI V6 300 HP 6-DSG 4-MOTION gibi bir PASSAT'ım olurdu, hem de "Vollausstattung" tabi.

    Bakma biz burada seyreltilmiş, demi az, şekeri eksik, suyu bol bir VOLKSWAGEN dünyasında en iyisini yapmaya çalışıyoruz. OPEL bile 2.0 CDTI 130 PS 6 İleri Otomatik INSIGNIA'yı 78.000 TL'ye veriyor, bastırsan daha da ucuza verecek. Almanya'da çok tutulan bir araç olmayabilir ama Türkiye'de INSIGNIA oldukça fazla alıcı buluyor, özellikle 1.4 TURBO 140 HP motoruyla ve 1.6 TDI 6 ileri Manüel veya 1.6 TDI 7-DSG için VOLKSWAGEN bayine fiyat almaya gidenler OPEL bayinin de önünden geçince cep telefonunun hesap makinesi bölümüne girip vergi oranları, Euro kuru ve satış fiyatı hesaplaması ve karşılaştırması yapıyor ve "nasıl oluyor da oluyor?" sorusunu sormaktan da alamıyor.

    1.4 TSI 6 İleri Manüel PASSAT Variant şu anda Türkiye'de 60.900 TL fiyata indi. DSG ile arasındaki fark 11.200 TL. Bu çok fazla! Sedan ile arasındaki fark da 3.000 TL. İndirimlerle bu daha da artabilir. Euro bugün 2,32 TL, geçen yıl 2,60 TL'lere kadar çıkmıştı ve Doğuş Otomotiv 5 günde bir zam yapıyordu. Euro kurunu döviz büfesinden değil de Doğuş Otomotiv'in zamlarından öğreniyor olmuştuk az daha.

    Almanya ve Türkiye'deki otomobil satın alma, kullanma ve satma kriterleri kesinlikle karşılaştırılamaz. Sedan ve Variant tercih farkı, motor hacmi vergilendirmesi, sigorta-kasko-MTV vb., ikinci el satış kıymeti, hepsi ama hepsi çok farklı. Gülümseten tek 1 şey var, o da Almanya'da KDV %19 iken bizde %18. Olsun, 1 puan = 1 puan.

    1.6 TDI ile 100 km/h sabit hızda 3.8 litre yakabilmek benim için bir benchmark'tı ve broşürdeki teknik verilerde iddia edilen seviyelere de geliyor ama yukarıdaki şartlarda, ki o şartlarda Türkiye'de pek fazla yol kullanıcısı yoktur. DPF'yi temizletmek için ara sıra yol yaparım, genelde bu Cumartesi sabahları Adana-Ceyhan arasında TEM'de olur ve hızım da 180 km/h'larda seyreder ama bu defa herkese referans olabilecek bir yakıt tüketimi göstermek istedim çünkü PASSAT almak isteyenlerin hepsiye yakın hepsi 1.4-1.6 litre motorlara sahip araç alıyorlar, bizde 1.6 litre üstü son ÖTV tecavüzü nedeni ile artık yasak çünkü %80 vergi hiçbir açıklama ile doğrulanamaz.

    ÖTV olmasaydı yakıt ve araç fiyatları Avrupa'nın da altında olurdu, 6 Slindir Otomatikler de herkesin altında olurdu.

    Adana'dan Hanau'a selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Sayin Taner bey, yazi uslubunuz gercekten de cok hos. Zaten foruma uye olmamdaki sebeplerden biri de sizsiniz. Ozellkle "ÖTV tecavüzü" deyimine bayildim. Bence dolayli vergiler bu kadar fazlayken, dogrudan vergilerin (kurumlar-gelir) kaldirilmasi daha dogru. Hem vergi dairesini de rahatlatiriz :-) saygilar, herkese hayirli cumalar.

  49. offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Halukcobanoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan :0.29 cw variant: 0.31. Fark nerden kaynaklaniyor?
    Sedan kasa KANAT şeklinde, havayı bıçak gibi kesebiliyor ve vortex (kuyruk türbülansı) daha düzgün. Variant kasa ise üçgen şeklinde, havayı yarıyor ama arkası aniden kesildiği için daha fazla vortex yaratıyor, bu da aracı çok az da olsa frenliyor çünkü arkasında bir boşluk oluşuyor (kamyonlar ve otobüslerdeki gibi) ama bu çok fazla değil, fakat az da olsa var
  50. #22435
       Halukcobanoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan :0.29 cw variant: 0.31. Fark nerden kaynaklaniyor?
    Sedan kasa KANAT şeklinde, havayı bıçak gibi kesebiliyor ve vortex (kuyruk türbülansı) daha düzgün. Variant kasa ise üçgen şeklinde, havayı yarıyor ama arkası aniden kesildiği için daha fazla vortex yaratıyor, bu da aracı çok az da olsa frenliyor çünkü arkasında bir boşluk oluşuyor (kamyonlar ve otobüslerdeki gibi) ama bu çok fazla değil, fakat az da olsa var

  51. offline
    Halukcobanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Haluk
    Üyelik Tarihi
    31/10/2011
    Yer
    Istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    12
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan kasa KANAT şeklinde, havayı bıçak gibi kesebiliyor ve vortex (kuyruk türbülansı) daha düzgün. Variant kasa ise üçgen şeklinde, havayı yarıyor ama arkası aniden kesildiği için daha fazla vortex yaratıyor, bu da aracı çok az da olsa frenliyor çünkü arkasında bir boşluk oluşuyor (kamyonlar ve otobüslerdeki gibi) ama bu çok fazla değil, fakat az da olsa var
    Evet, ben de sizin gibi dusunuyorum . zaten son hiz farklari da oradan kaynaklaniyor herhalde. Ama kanaatimce yeni modelin aerodinamisini duzeltecekler. Cunku rakiplerinin yaninda cok gerilerde kaldik :-( b5 kasa bile 0.27 'ydi. Ki 1998 model passatimi hala kullanirken ayri bir keyif alirim. Yeni kasada vw'den 0.25 bekliyoruz artik ;-)
  52. #22436
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan kasa KANAT şeklinde, havayı bıçak gibi kesebiliyor ve vortex (kuyruk türbülansı) daha düzgün. Variant kasa ise üçgen şeklinde, havayı yarıyor ama arkası aniden kesildiği için daha fazla vortex yaratıyor, bu da aracı çok az da olsa frenliyor çünkü arkasında bir boşluk oluşuyor (kamyonlar ve otobüslerdeki gibi) ama bu çok fazla değil, fakat az da olsa var
    Evet, ben de sizin gibi dusunuyorum . zaten son hiz farklari da oradan kaynaklaniyor herhalde. Ama kanaatimce yeni modelin aerodinamisini duzeltecekler. Cunku rakiplerinin yaninda cok gerilerde kaldik :-( b5 kasa bile 0.27 'ydi. Ki 1998 model passatimi hala kullanirken ayri bir keyif alirim. Yeni kasada vw'den 0.25 bekliyoruz artik ;-)

  53. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin'im,

    Burada % 37 (!) - % 80 (!!!) ve % 130 (!!!!!) gibi Halvet ve Zifaf Vergisinden bozma Kaburga Yağı Sıyırma Vergisi var. Şu an itibariyle Türkiye'de değil de Almanya'da olsam herhalde 1.6 TDI'ye değil de 2.0 TDI 170 HP 6-DSG 4-MOTION veya daha da iyisi 3.FSI V6 300 HP 6-DSG 4-MOTION gibi bir PASSAT'ım olurdu, hem de "Vollausstattung" tabi.

    Bakma biz burada seyreltilmiş, demi az, şekeri eksik, suyu bol bir VOLKSWAGEN dünyasında en iyisini yapmaya çalışıyoruz. OPEL bile 2.0 CDTI 130 PS 6 İleri Otomatik INSIGNIA'yı 78.000 TL'ye veriyor, bastırsan daha da ucuza verecek. Almanya'da çok tutulan bir araç olmayabilir ama Türkiye'de INSIGNIA oldukça fazla alıcı buluyor, özellikle 1.4 TURBO 140 HP motoruyla ve 1.6 TDI 6 ileri Manüel veya 1.6 TDI 7-DSG için VOLKSWAGEN bayine fiyat almaya gidenler OPEL bayinin de önünden geçince cep telefonunun hesap makinesi bölümüne girip vergi oranları, Euro kuru ve satış fiyatı hesaplaması ve karşılaştırması yapıyor ve "nasıl oluyor da oluyor?" sorusunu sormaktan da alamıyor.

    1.4 TSI 6 İleri Manüel PASSAT Variant şu anda Türkiye'de 60.900 TL fiyata indi. DSG ile arasındaki fark 11.200 TL. Bu çok fazla! Sedan ile arasındaki fark da 3.000 TL. İndirimlerle bu daha da artabilir. Euro bugün 2,32 TL, geçen yıl 2,60 TL'lere kadar çıkmıştı ve Doğuş Otomotiv 5 günde bir zam yapıyordu. Euro kurunu döviz büfesinden değil de Doğuş Otomotiv'in zamlarından öğreniyor olmuştuk az daha.

    Almanya ve Türkiye'deki otomobil satın alma, kullanma ve satma kriterleri kesinlikle karşılaştırılamaz. Sedan ve Variant tercih farkı, motor hacmi vergilendirmesi, sigorta-kasko-MTV vb., ikinci el satış kıymeti, hepsi ama hepsi çok farklı. Gülümseten tek 1 şey var, o da Almanya'da KDV %19 iken bizde %18. Olsun, 1 puan = 1 puan.

    1.6 TDI ile 100 km/h sabit hızda 3.8 litre yakabilmek benim için bir benchmark'tı ve broşürdeki teknik verilerde iddia edilen seviyelere de geliyor ama yukarıdaki şartlarda, ki o şartlarda Türkiye'de pek fazla yol kullanıcısı yoktur. DPF'yi temizletmek için ara sıra yol yaparım, genelde bu Cumartesi sabahları Adana-Ceyhan arasında TEM'de olur ve hızım da 180 km/h'larda seyreder ama bu defa herkese referans olabilecek bir yakıt tüketimi göstermek istedim çünkü PASSAT almak isteyenlerin hepsiye yakın hepsi 1.4-1.6 litre motorlara sahip araç alıyorlar, bizde 1.6 litre üstü son ÖTV tecavüzü nedeni ile artık yasak çünkü %80 vergi hiçbir açıklama ile doğrulanamaz.

    ÖTV olmasaydı yakıt ve araç fiyatları Avrupa'nın da altında olurdu, 6 Slindir Otomatikler de herkesin altında olurdu.

    Adana'dan Hanau'a selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Taner abim, bilmiyorum ama buradaki durumda Türkiye ile ayni durumda. Tamam ÖTV / MTV ödemiyoruz sadece 19% Alman Vergisi ödüyoruz ama yinede artik araba alanlarin sayisi azaliyor, Enflasyon sagolsun. Yakit fiyatlarina zam, yiyecek icecege zam ama Iscilerin maaslarina zam mam yok. En cok benim gibi orta sinifta calisanlar cok ama cok etkileniyor. Bende hal böyle olunca 2.0 TDI 140HP den fazla sey cikarmaya basladim nasil olsa ise gidip geliyorum acelem yok hesabindan. Yoksa 140km/h ile gitsem senin aractan fazla yakarim bu kesin . Yinede 1.6 TDI Motor benim icinde alternatif bir motordur ama burada DSG olmamasi isi bozuyor iste. Eskiden Babam kiytirik JETTA ile gitmis Türkiye ye Ford Granada ile gitmis yani o zamanki 70-80HP lik araclar nasil gidiyorsa 1.6 TDI 105HP onlardan daha rahat gider kesinlikle. En iyi karari verdin 1.6 TDI ile, 3.6 FSI nin yakiti canini cok sikarda inan bana abicim cünkü ben R36 ya binmistim gecen sene felaket yakiyor . Benim deginmek istedigim, 1.6 TDI ile yakit rekoru kirildi 2.400 (kusuru da var) km ile yani az yakmasi lazim ama bunuda Motorun yeni olduguna sayiyorum dedigim gibi 6.000km sonra daha da az yakacaktir aracin .
  54. #22437
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin'im,

    Burada % 37 (!) - % 80 (!!!) ve % 130 (!!!!!) gibi Halvet ve Zifaf Vergisinden bozma Kaburga Yağı Sıyırma Vergisi var. Şu an itibariyle Türkiye'de değil de Almanya'da olsam herhalde 1.6 TDI'ye değil de 2.0 TDI 170 HP 6-DSG 4-MOTION veya daha da iyisi 3.FSI V6 300 HP 6-DSG 4-MOTION gibi bir PASSAT'ım olurdu, hem de "Vollausstattung" tabi.

    Bakma biz burada seyreltilmiş, demi az, şekeri eksik, suyu bol bir VOLKSWAGEN dünyasında en iyisini yapmaya çalışıyoruz. OPEL bile 2.0 CDTI 130 PS 6 İleri Otomatik INSIGNIA'yı 78.000 TL'ye veriyor, bastırsan daha da ucuza verecek. Almanya'da çok tutulan bir araç olmayabilir ama Türkiye'de INSIGNIA oldukça fazla alıcı buluyor, özellikle 1.4 TURBO 140 HP motoruyla ve 1.6 TDI 6 ileri Manüel veya 1.6 TDI 7-DSG için VOLKSWAGEN bayine fiyat almaya gidenler OPEL bayinin de önünden geçince cep telefonunun hesap makinesi bölümüne girip vergi oranları, Euro kuru ve satış fiyatı hesaplaması ve karşılaştırması yapıyor ve "nasıl oluyor da oluyor?" sorusunu sormaktan da alamıyor.

    1.4 TSI 6 İleri Manüel PASSAT Variant şu anda Türkiye'de 60.900 TL fiyata indi. DSG ile arasındaki fark 11.200 TL. Bu çok fazla! Sedan ile arasındaki fark da 3.000 TL. İndirimlerle bu daha da artabilir. Euro bugün 2,32 TL, geçen yıl 2,60 TL'lere kadar çıkmıştı ve Doğuş Otomotiv 5 günde bir zam yapıyordu. Euro kurunu döviz büfesinden değil de Doğuş Otomotiv'in zamlarından öğreniyor olmuştuk az daha.

    Almanya ve Türkiye'deki otomobil satın alma, kullanma ve satma kriterleri kesinlikle karşılaştırılamaz. Sedan ve Variant tercih farkı, motor hacmi vergilendirmesi, sigorta-kasko-MTV vb., ikinci el satış kıymeti, hepsi ama hepsi çok farklı. Gülümseten tek 1 şey var, o da Almanya'da KDV %19 iken bizde %18. Olsun, 1 puan = 1 puan.

    1.6 TDI ile 100 km/h sabit hızda 3.8 litre yakabilmek benim için bir benchmark'tı ve broşürdeki teknik verilerde iddia edilen seviyelere de geliyor ama yukarıdaki şartlarda, ki o şartlarda Türkiye'de pek fazla yol kullanıcısı yoktur. DPF'yi temizletmek için ara sıra yol yaparım, genelde bu Cumartesi sabahları Adana-Ceyhan arasında TEM'de olur ve hızım da 180 km/h'larda seyreder ama bu defa herkese referans olabilecek bir yakıt tüketimi göstermek istedim çünkü PASSAT almak isteyenlerin hepsiye yakın hepsi 1.4-1.6 litre motorlara sahip araç alıyorlar, bizde 1.6 litre üstü son ÖTV tecavüzü nedeni ile artık yasak çünkü %80 vergi hiçbir açıklama ile doğrulanamaz.

    ÖTV olmasaydı yakıt ve araç fiyatları Avrupa'nın da altında olurdu, 6 Slindir Otomatikler de herkesin altında olurdu.

    Adana'dan Hanau'a selam ve sevgiler,

    Taner Göde
    Taner abim, bilmiyorum ama buradaki durumda Türkiye ile ayni durumda. Tamam ÖTV / MTV ödemiyoruz sadece 19% Alman Vergisi ödüyoruz ama yinede artik araba alanlarin sayisi azaliyor, Enflasyon sagolsun. Yakit fiyatlarina zam, yiyecek icecege zam ama Iscilerin maaslarina zam mam yok. En cok benim gibi orta sinifta calisanlar cok ama cok etkileniyor. Bende hal böyle olunca 2.0 TDI 140HP den fazla sey cikarmaya basladim nasil olsa ise gidip geliyorum acelem yok hesabindan. Yoksa 140km/h ile gitsem senin aractan fazla yakarim bu kesin . Yinede 1.6 TDI Motor benim icinde alternatif bir motordur ama burada DSG olmamasi isi bozuyor iste. Eskiden Babam kiytirik JETTA ile gitmis Türkiye ye Ford Granada ile gitmis yani o zamanki 70-80HP lik araclar nasil gidiyorsa 1.6 TDI 105HP onlardan daha rahat gider kesinlikle. En iyi karari verdin 1.6 TDI ile, 3.6 FSI nin yakiti canini cok sikarda inan bana abicim cünkü ben R36 ya binmistim gecen sene felaket yakiyor . Benim deginmek istedigim, 1.6 TDI ile yakit rekoru kirildi 2.400 (kusuru da var) km ile yani az yakmasi lazim ama bunuda Motorun yeni olduguna sayiyorum dedigim gibi 6.000km sonra daha da az yakacaktir aracin .

  55. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

       Halukcobanoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan :0.29 cw variant: 0.31. Fark nerden kaynaklaniyor?
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan kasa KANAT şeklinde, havayı bıçak gibi kesebiliyor ve vortex (kuyruk türbülansı) daha düzgün. Variant kasa ise üçgen şeklinde, havayı yarıyor ama arkası aniden kesildiği için daha fazla vortex yaratıyor, bu da aracı çok az da olsa frenliyor çünkü arkasında bir boşluk oluşuyor (kamyonlar ve otobüslerdeki gibi) ama bu çok fazla değil, fakat az da olsa var
    Taner abim yazmis, sonucta Variant da arka kisimda hava birden kesiliyor ama 0.2cw de hissedilirmi ? Burasi önemli iste . O kadar da fark olsun artik, Variant sürüyoruz biraz ayri olsun Sedanlardan dimi
  56. #22438
       Halukcobanoglu Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan :0.29 cw variant: 0.31. Fark nerden kaynaklaniyor?
       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Sedan kasa KANAT şeklinde, havayı bıçak gibi kesebiliyor ve vortex (kuyruk türbülansı) daha düzgün. Variant kasa ise üçgen şeklinde, havayı yarıyor ama arkası aniden kesildiği için daha fazla vortex yaratıyor, bu da aracı çok az da olsa frenliyor çünkü arkasında bir boşluk oluşuyor (kamyonlar ve otobüslerdeki gibi) ama bu çok fazla değil, fakat az da olsa var
    Taner abim yazmis, sonucta Variant da arka kisimda hava birden kesiliyor ama 0.2cw de hissedilirmi ? Burasi önemli iste . O kadar da fark olsun artik, Variant sürüyoruz biraz ayri olsun Sedanlardan dimi

  57. offline
    MHMTPKZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    MEHMET
    Üyelik Tarihi
    26/07/2011
    Yer
    IZMIR
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.801
    35 AK 7555

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    izmir de mini buluşma yapacak kimsenin olmayışı beni üzüyor...istanbul,ankara resmi bir buluşma olmasa da arada uygulama,vs... için buluşuyor...yok mu izmir den kimse yahu ???
  58. #22439
    izmir de mini buluşma yapacak kimsenin olmayışı beni üzüyor...istanbul,ankara resmi bir buluşma olmasa da arada uygulama,vs... için buluşuyor...yok mu izmir den kimse yahu ???

  59. offline
    mgalip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    MURAT DORLAY
    Üyelik Tarihi
    30/12/2011
    Yer
    İZMİR
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.393
    40 DH 301

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başl

    Kardeşim ben burdayım ama uzaktayız mehmet im benim yazın gelince hiç olmadı beraber buluşuruz kardeşim benim canını sıkma parlatırız evelallah ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE......Passat Turkiye
  60. #22440
    Kardeşim ben burdayım ama uzaktayız mehmet im benim yazın gelince hiç olmadı beraber buluşuruz kardeşim benim canını sıkma parlatırız evelallah ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE......Passat Turkiye