Sercan paylaşım için teşekürler
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
İşte 'şartlı' muafiyet için gereken araçlar
Karayolları Trafik Yönetmeliği'nde yapılan değişiklikle trafikte seyir halindeyken cep telefonuyla konuşma yasağı ‘şartlı' olarak kaldırıldı. Buna göre sürücüler, seyir sırasında cep telefonunu ile handsfree, kablo ve bluetooth kulaklıklar ile açık hoparlör aracılığıyla konuşabilecek. Teknoloji Bilgilendirme Platformu Başkanı Serhat Özeren, sürücülere sağlanan avantajın önemine işaret ederek, "Bu yöntemlerle hem araç kullanılabilir hem telefonla konuşulabilir. Ancak yine de ciddi ya da önemli bir konuyu konuşmak gerekiyorsa, arabanın durdurulması daha güvenli olacaktır. Sürücünün dikkati dağılabilir. İstenmeyen sonuçlar ortaya çıkabilir" dedi. Resmi Gazete'de 21 Mart'ta yayımlanan yönetmelik değişikliği konusunda bilgi veren Özeren, otomobillerde "el değmeden" 4 şekilde cep telefonuyla konuşulabileceğini söyledi:
* BLUETOOTH Bazı cep telefonlarında bluetooth özelliği ve kulaklar bulunuyor. Sürücü, cep telefonunu yanında bir yere koyarak, görüşme yapabilir.
* KABLO Telefonlarda kablolu kulaklıklar var. Sürücü, kablolu kulaklıkla da trafikte cezaya maruz kalmadan cep telefonu ile görüşebilir. Bu yöntem sağlık açısından da uygun.
* ARAÇTA BLUETOOTH Araçlarda radyoya bağlı bluetooth özelliği yer alabilir. Bu "handsfree" (eller boş) anlamına da geliyor. Bu özellik sayesinde sürücü, cep telefonuyla görüşmesini arabanın hoparlörü üzerinden gerçekleştirebilir.
* CEP HOPARLÖRÜ Bir diğer yöntem de cep telefonunun hoparlörünü açmak. Sürücü, hoparlörü açarak sesi dışarı verir ve bu yolla el değmeden telefonu kullanabilir.
ALINTI : HABERTURK
İşte 'şartlı' muafiyet için gereken araçlar
Karayolları Trafik Yönetmeliği'nde yapılan değişiklikle trafikte seyir halindeyken cep telefonuyla konuşma yasağı ‘şartlı' olarak kaldırıldı. Buna göre sürücüler, seyir sırasında cep telefonunu ile handsfree, kablo ve bluetooth kulaklıklar ile açık hoparlör aracılığıyla konuşabilecek. Teknoloji Bilgilendirme Platformu Başkanı Serhat Özeren, sürücülere sağlanan avantajın önemine işaret ederek, "Bu yöntemlerle hem araç kullanılabilir hem telefonla konuşulabilir. Ancak yine de ciddi ya da önemli bir konuyu konuşmak gerekiyorsa, arabanın durdurulması daha güvenli olacaktır. Sürücünün dikkati dağılabilir. İstenmeyen sonuçlar ortaya çıkabilir" dedi. Resmi Gazete'de 21 Mart'ta yayımlanan yönetmelik değişikliği konusunda bilgi veren Özeren, otomobillerde "el değmeden" 4 şekilde cep telefonuyla konuşulabileceğini söyledi:
* BLUETOOTH Bazı cep telefonlarında bluetooth özelliği ve kulaklar bulunuyor. Sürücü, cep telefonunu yanında bir yere koyarak, görüşme yapabilir.
* KABLO Telefonlarda kablolu kulaklıklar var. Sürücü, kablolu kulaklıkla da trafikte cezaya maruz kalmadan cep telefonu ile görüşebilir. Bu yöntem sağlık açısından da uygun.
* ARAÇTA BLUETOOTH Araçlarda radyoya bağlı bluetooth özelliği yer alabilir. Bu "handsfree" (eller boş) anlamına da geliyor. Bu özellik sayesinde sürücü, cep telefonuyla görüşmesini arabanın hoparlörü üzerinden gerçekleştirebilir.
* CEP HOPARLÖRÜ Bir diğer yöntem de cep telefonunun hoparlörünü açmak. Sürücü, hoparlörü açarak sesi dışarı verir ve bu yolla el değmeden telefonu kullanabilir.
ALINTI : HABERTURK
Sercan paylaşım için teşekürler
Cep telefonu konusunda onemli olan kisinin trafige olan dikkatinin eksilmemesi ve iki elinin serbest olmasidir. Surus esnasinda cep telefonu caldiginda veya mesaj geldiginde okunmaya/mesaj yazmaya calisilmasi ile birlikte dikkatin dagilmasi, ciddi kazalara yol acabilir. O anda bir yaya gecidine yakin olabilirsiniz, yaninizda seyreden bir motosikletliyi farketmeyebilirsiniz. Yukaridaki 4 maddeden en ucuzu kulakliktir. Piyasada 5-10 TLye alacagimiz cep telefonu kalakligi isimizi gorecektir.
Cep telefonu konusunda trafikte en fazla nefret ettigim tipler sunlardir;
1- Skutır kullanirken sag eli gazda sol elinde telefon ve agzinda sigara olanlar,
2- Ekmegini soforlukten kazanip da surekli cep telefonu ile konusmak zorunda kalan fakat kulakligin ne oldugunu, ne işe yaradigini bilmeyenler (dolmuscu, taksici, tüpçü, ogrenci servisleri vs.)
3- Son maddede ise gecen gun rastladigim, geri geri iki arac arasina park etmesi icin yol verdigim ve bekledigim bayan sofor var. Bayansin, iyi park edemeyebilirsin ama o cep telefonu kulaginda ne ariyor be kadin?!?!?!?
Cep telefonu konusunda onemli olan kisinin trafige olan dikkatinin eksilmemesi ve iki elinin serbest olmasidir. Surus esnasinda cep telefonu caldiginda veya mesaj geldiginde okunmaya/mesaj yazmaya calisilmasi ile birlikte dikkatin dagilmasi, ciddi kazalara yol acabilir. O anda bir yaya gecidine yakin olabilirsiniz, yaninizda seyreden bir motosikletliyi farketmeyebilirsiniz. Yukaridaki 4 maddeden en ucuzu kulakliktir. Piyasada 5-10 TLye alacagimiz cep telefonu kalakligi isimizi gorecektir.
Cep telefonu konusunda trafikte en fazla nefret ettigim tipler sunlardir;
1- Skutır kullanirken sag eli gazda sol elinde telefon ve agzinda sigara olanlar,
2- Ekmegini soforlukten kazanip da surekli cep telefonu ile konusmak zorunda kalan fakat kulakligin ne oldugunu, ne işe yaradigini bilmeyenler (dolmuscu, taksici, tüpçü, ogrenci servisleri vs.)
3- Son maddede ise gecen gun rastladigim, geri geri iki arac arasina park etmesi icin yol verdigim ve bekledigim bayan sofor var. Bayansin, iyi park edemeyebilirsin ama o cep telefonu kulaginda ne ariyor be kadin?!?!?!?
Bunun icin Telefonsistemleri var arabalar icin özel ! VW Premium UMTS Telefonsistemi bu konuda cok üstün, hem Mesaj okutabiliyorsun hem yazabiliyorsun hem hic bir yere dokunmadan sesli komut ile kullanabiliyorsun Telefonsistemini. Bence bu tür sistem Standart olmali artik![]()
Bunun icin Telefonsistemleri var arabalar icin özel ! VW Premium UMTS Telefonsistemi bu konuda cok üstün, hem Mesaj okutabiliyorsun hem yazabiliyorsun hem hic bir yere dokunmadan sesli komut ile kullanabiliyorsun Telefonsistemini. Bence bu tür sistem Standart olmali artik![]()
Bunların tamamı gelen çağrılara tehlikesizce cevap verip konuşma yapabilmek için.Siz seyir esnasında bir yeri aramak isterseniz yine tehlike var numarayı bulmak aramak vs.Biz bir yeri arayacaksak sağa çekip arama yapmak en güvenlisi olacaktır.
Bunların tamamı gelen çağrılara tehlikesizce cevap verip konuşma yapabilmek için.Siz seyir esnasında bir yeri aramak isterseniz yine tehlike var numarayı bulmak aramak vs.Biz bir yeri arayacaksak sağa çekip arama yapmak en güvenlisi olacaktır.
elde veya handsfree farketmez. sonuçta konuşmaya odaklanmak gene dikkat dağınıklığı demek
elde veya handsfree farketmez. sonuçta konuşmaya odaklanmak gene dikkat dağınıklığı demek
Kendileri seyir halinde konuşuyorlar tabi o yüzden kaldırmışlar kuralıİşte 'şartlı' muafiyet için gereken araçlar
Karayolları Trafik Yönetmeliği'nde yapılan değişiklikle trafikte seyir halindeyken cep telefonuyla konuşma yasağı ‘şartlı' olarak kaldırıldı. Buna göre sürücüler, seyir sırasında cep telefonunu ile handsfree, kablo ve bluetooth kulaklıklar ile açık hoparlör aracılığıyla konuşabilecek. Teknoloji Bilgilendirme Platformu Başkanı Serhat Özeren, sürücülere sağlanan avantajın önemine işaret ederek, "Bu yöntemlerle hem araç kullanılabilir hem telefonla konuşulabilir. Ancak yine de ciddi ya da önemli bir konuyu konuşmak gerekiyorsa, arabanın durdurulması daha güvenli olacaktır. Sürücünün dikkati dağılabilir. İstenmeyen sonuçlar ortaya çıkabilir" dedi. Resmi Gazete'de 21 Mart'ta yayımlanan yönetmelik değişikliği konusunda bilgi veren Özeren, otomobillerde "el değmeden" 4 şekilde cep telefonuyla konuşulabileceğini söyledi:
* BLUETOOTH Bazı cep telefonlarında bluetooth özelliği ve kulaklar bulunuyor. Sürücü, cep telefonunu yanında bir yere koyarak, görüşme yapabilir.
* KABLO Telefonlarda kablolu kulaklıklar var. Sürücü, kablolu kulaklıkla da trafikte cezaya maruz kalmadan cep telefonu ile görüşebilir. Bu yöntem sağlık açısından da uygun.
* ARAÇTA BLUETOOTH Araçlarda radyoya bağlı bluetooth özelliği yer alabilir. Bu "handsfree" (eller boş) anlamına da geliyor. Bu özellik sayesinde sürücü, cep telefonuyla görüşmesini arabanın hoparlörü üzerinden gerçekleştirebilir.
* CEP HOPARLÖRÜ Bir diğer yöntem de cep telefonunun hoparlörünü açmak. Sürücü, hoparlörü açarak sesi dışarı verir ve bu yolla el değmeden telefonu kullanabilir.
ALINTI : HABERTURK![]()
Kendileri seyir halinde konuşuyorlar tabi o yüzden kaldırmışlar kuralıİşte 'şartlı' muafiyet için gereken araçlar
Karayolları Trafik Yönetmeliği'nde yapılan değişiklikle trafikte seyir halindeyken cep telefonuyla konuşma yasağı ‘şartlı' olarak kaldırıldı. Buna göre sürücüler, seyir sırasında cep telefonunu ile handsfree, kablo ve bluetooth kulaklıklar ile açık hoparlör aracılığıyla konuşabilecek. Teknoloji Bilgilendirme Platformu Başkanı Serhat Özeren, sürücülere sağlanan avantajın önemine işaret ederek, "Bu yöntemlerle hem araç kullanılabilir hem telefonla konuşulabilir. Ancak yine de ciddi ya da önemli bir konuyu konuşmak gerekiyorsa, arabanın durdurulması daha güvenli olacaktır. Sürücünün dikkati dağılabilir. İstenmeyen sonuçlar ortaya çıkabilir" dedi. Resmi Gazete'de 21 Mart'ta yayımlanan yönetmelik değişikliği konusunda bilgi veren Özeren, otomobillerde "el değmeden" 4 şekilde cep telefonuyla konuşulabileceğini söyledi:
* BLUETOOTH Bazı cep telefonlarında bluetooth özelliği ve kulaklar bulunuyor. Sürücü, cep telefonunu yanında bir yere koyarak, görüşme yapabilir.
* KABLO Telefonlarda kablolu kulaklıklar var. Sürücü, kablolu kulaklıkla da trafikte cezaya maruz kalmadan cep telefonu ile görüşebilir. Bu yöntem sağlık açısından da uygun.
* ARAÇTA BLUETOOTH Araçlarda radyoya bağlı bluetooth özelliği yer alabilir. Bu "handsfree" (eller boş) anlamına da geliyor. Bu özellik sayesinde sürücü, cep telefonuyla görüşmesini arabanın hoparlörü üzerinden gerçekleştirebilir.
* CEP HOPARLÖRÜ Bir diğer yöntem de cep telefonunun hoparlörünü açmak. Sürücü, hoparlörü açarak sesi dışarı verir ve bu yolla el değmeden telefonu kullanabilir.
ALINTI : HABERTURK![]()
VW Premium Telefonsistemi ile Numarayi cevirmiyorsun Sesli komut veriyorsun istersen ama yinede konsantre olamiyorsun yola yinede tüm alternatiflerden iyidirBunların tamamı gelen çağrılara tehlikesizce cevap verip konuşma yapabilmek için.Siz seyir esnasında bir yeri aramak isterseniz yine tehlike var numarayı bulmak aramak vs.Biz bir yeri arayacaksak sağa çekip arama yapmak en güvenlisi olacaktır.![]()
VW Premium Telefonsistemi ile Numarayi cevirmiyorsun Sesli komut veriyorsun istersen ama yinede konsantre olamiyorsun yola yinede tüm alternatiflerden iyidirBunların tamamı gelen çağrılara tehlikesizce cevap verip konuşma yapabilmek için.Siz seyir esnasında bir yeri aramak isterseniz yine tehlike var numarayı bulmak aramak vs.Biz bir yeri arayacaksak sağa çekip arama yapmak en güvenlisi olacaktır.![]()
cezadan kurtaran cihazlar deyince bende radarı algılayan cihazları anladım![]()
Canım navigasyon cihazın varsa zaten sorun yok ben 200 tl lik cama yapıştırılan şeyle tüm ihtiyaçlarımı (rns 510nun yapabildiği herşeyi) karşılayabiliyorum![]()
Canım navigasyon cihazın varsa zaten sorun yok ben 200 tl lik cama yapıştırılan şeyle tüm ihtiyaçlarımı (rns 510nun yapabildiği herşeyi) karşılayabiliyorum![]()
Hic bile abicim, misal cihazin sana yol durumu kötülestiginde söylüyormu sesli, Telefon kumanda edebiliyormusun, Seritleri gösteriyormu, Hiz Limitlerini gösteriyormu ???Canım navigasyon cihazın varsa zaten sorun yok ben 200 tl lik cama yapıştırılan şeyle tüm ihtiyaçlarımı (rns 510nun yapabildiği herşeyi) karşılayabiliyorum![]()
RNS510 bu baska boru degil![]()
Hic bile abicim, misal cihazin sana yol durumu kötülestiginde söylüyormu sesli, Telefon kumanda edebiliyormusun, Seritleri gösteriyormu, Hiz Limitlerini gösteriyormu ???Canım navigasyon cihazın varsa zaten sorun yok ben 200 tl lik cama yapıştırılan şeyle tüm ihtiyaçlarımı (rns 510nun yapabildiği herşeyi) karşılayabiliyorum![]()
RNS510 bu baska boru degil![]()
direksiyondan değil ama cihazın bluetooth u ile çok rahatlıkla zahmetsiz aux üzerinden konuşuyorum. Çağrı geldiğinde ekrana dokunmam yeterli. şerit göstermese de olur Türkiye için geçerli ve gerekli değil
hız limitlerini gösteriyor hem sesli hem de görsel.. aştığın an uyarıyor. Yol durumu kötüleştiğinde TMC yayınından bahsediyorsan daha Türkiyede o sistem yok RNS alsan da burada işe yaramaz ama Bir navigasyon şirketi yeni bir cihaz çıkartıyormuş haberi vardı geçenlerde. İstanbul yol durumunu anlık gösterebilecekmiş..
direksiyondan değil ama cihazın bluetooth u ile çok rahatlıkla zahmetsiz aux üzerinden konuşuyorum. Çağrı geldiğinde ekrana dokunmam yeterli. şerit göstermese de olur Türkiye için geçerli ve gerekli değil
hız limitlerini gösteriyor hem sesli hem de görsel.. aştığın an uyarıyor. Yol durumu kötüleştiğinde TMC yayınından bahsediyorsan daha Türkiyede o sistem yok RNS alsan da burada işe yaramaz ama Bir navigasyon şirketi yeni bir cihaz çıkartıyormuş haberi vardı geçenlerde. İstanbul yol durumunu anlık gösterebilecekmiş..
Radarları gösteren böyle bir navigasyon cihazı var mı? Marka model tavsiyenizi alabilir miyim?Canım navigasyon cihazın varsa zaten sorun yok ben 200 tl lik cama yapıştırılan şeyle tüm ihtiyaçlarımı (rns 510nun yapabildiği herşeyi) karşılayabiliyorum![]()
Eğer radarları gösterirse gerçekten süper olur.
Radarları gösteren böyle bir navigasyon cihazı var mı? Marka model tavsiyenizi alabilir miyim?Canım navigasyon cihazın varsa zaten sorun yok ben 200 tl lik cama yapıştırılan şeyle tüm ihtiyaçlarımı (rns 510nun yapabildiği herşeyi) karşılayabiliyorum![]()
Eğer radarları gösterirse gerçekten süper olur.
Paylaşım için eline sağlık Sercan,
Bence böyle bir düzenleme gerekliydi.
Gerçi Bluetooth'la konuşurken birçok kez karşı karşıya geldim polislerle zaten bu tür cihazlara ceza kesmiyorlardı.
Konu mert tarafından (06 06 2012 Saat 09:22 ) değiştirilmiştir.
Paylaşım için eline sağlık Sercan,
Bence böyle bir düzenleme gerekliydi.
Gerçi Bluetooth'la konuşurken birçok kez karşı karşıya geldim polislerle zaten bu tür cihazlara ceza kesmiyorlardı.
Cep telefonunu oldum olası sevmem ama mecburen kullanıyoruz.Arabada çaldığında genellikle bakmamayı tercih ediyorum![]()
Cep telefonunu oldum olası sevmem ama mecburen kullanıyoruz.Arabada çaldığında genellikle bakmamayı tercih ediyorum![]()
hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadıRadarları gösteren böyle bir navigasyon cihazı var mı? Marka model tavsiyenizi alabilir miyim?
Eğer radarları gösterirse gerçekten süper olur.![]()
hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadıRadarları gösteren böyle bir navigasyon cihazı var mı? Marka model tavsiyenizi alabilir miyim?
Eğer radarları gösterirse gerçekten süper olur.![]()
Evet doğru Ismail, Bu tür cihazlar sabit radar noktalarını ( biri önceden kaydetmiş ise ) veya dediğin gibi firmanın oradan buradan edindiği olası radar yerlerini gösteriyor.hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadı![]()
Ama o gün Polis 1 km uzaktaki ağacın altında pusu kurmuşsa yapacak birşey yok.![]()
Evet doğru Ismail, Bu tür cihazlar sabit radar noktalarını ( biri önceden kaydetmiş ise ) veya dediğin gibi firmanın oradan buradan edindiği olası radar yerlerini gösteriyor.hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadı![]()
Ama o gün Polis 1 km uzaktaki ağacın altında pusu kurmuşsa yapacak birşey yok.![]()
hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadı![]()
Ooo öyle deme İsmail abim , İstanbul-Balıkesir yolu üzerinde ki uyarı verdiği bütün noktalar gerçekten radar noktası ve bir çok kez biz geçerken radar oluyordu hatta bir sürü fotoğraf paylaşmıştım![]()
hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadı![]()
Ooo öyle deme İsmail abim , İstanbul-Balıkesir yolu üzerinde ki uyarı verdiği bütün noktalar gerçekten radar noktası ve bir çok kez biz geçerken radar oluyordu hatta bir sürü fotoğraf paylaşmıştım![]()
RNS510 da sunlar var,hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadı![]()
- Selection Kontrol baslangic ve bitisi
- Mobil Radar cihazlari kurulacagi olasi yerleri
- Kirmizi Lamba Radari
- Sabit Hiz Radari
- Mesafe Radari
D / A / CH yani Almanya, Avusturya ve Isvicre komple kapsiyor bu Radar sistemini. Navigasyon ekranimda görünüyor. Yabanci bir sehir e gittigimde cok ama cok isimi görüyor gercekten simdiye kadar kac kez degdi bunu yükledigim![]()
RNS510 da sunlar var,hiçbir navigasyon cihazı anlık var olan polis radarını göstermiyor bunu Türkiye için söyleyebilirim. Sadece sabit radar noktaları var başarsoftun tespit ettiği onları gösteriyor ama şu ana kadar benim o noktalarda tespit ettiğim gerçek radar olmadı![]()
- Selection Kontrol baslangic ve bitisi
- Mobil Radar cihazlari kurulacagi olasi yerleri
- Kirmizi Lamba Radari
- Sabit Hiz Radari
- Mesafe Radari
D / A / CH yani Almanya, Avusturya ve Isvicre komple kapsiyor bu Radar sistemini. Navigasyon ekranimda görünüyor. Yabanci bir sehir e gittigimde cok ama cok isimi görüyor gercekten simdiye kadar kac kez degdi bunu yükledigim![]()
Yasin canlı olarak o an ki radar bilgilerini vermesi yasak diye biliyorum , data içinde koordinatlar var ve o koordinat üzerine geldiğinde cihaz uyarı veriyor
Yasin canlı olarak o an ki radar bilgilerini vermesi yasak diye biliyorum , data içinde koordinatlar var ve o koordinat üzerine geldiğinde cihaz uyarı veriyor
Benimki Uyari vermiyor ki + olarak Haritadan cikip Radyo ya gectinmi harita görünmez + Polisin aracini arama izni yok ihtimalide yok zatenYasin canlı olarak o an ki radar bilgilerini vermesi yasak diye biliyorum , data içinde koordinatlar var ve o koordinat üzerine geldiğinde cihaz uyarı veriyor.
Benimki Uyari vermiyor ki + olarak Haritadan cikip Radyo ya gectinmi harita görünmez + Polisin aracini arama izni yok ihtimalide yok zatenYasin canlı olarak o an ki radar bilgilerini vermesi yasak diye biliyorum , data içinde koordinatlar var ve o koordinat üzerine geldiğinde cihaz uyarı veriyor.
Sercan legal olmadığı için birileri igo yazılımlarına speedcam dosyalarını hazırlıyor olası yerler için birilerinden duyumlar alıyor internette yayımlıyorlar millet de indirip nav. cihazlarına indiriyorOoo öyle deme İsmail abim , İstanbul-Balıkesir yolu üzerinde ki uyarı verdiği bütün noktalar gerçekten radar noktası ve bir çok kez biz geçerken radar oluyordu hatta bir sürü fotoğraf paylaşmıştım![]()
balıkesir yolunda denk gelmesi sevindirici ama zaten o olmasa da sen yerini biliyorsun
![]()
Sercan legal olmadığı için birileri igo yazılımlarına speedcam dosyalarını hazırlıyor olası yerler için birilerinden duyumlar alıyor internette yayımlıyorlar millet de indirip nav. cihazlarına indiriyorOoo öyle deme İsmail abim , İstanbul-Balıkesir yolu üzerinde ki uyarı verdiği bütün noktalar gerçekten radar noktası ve bir çok kez biz geçerken radar oluyordu hatta bir sürü fotoğraf paylaşmıştım![]()
balıkesir yolunda denk gelmesi sevindirici ama zaten o olmasa da sen yerini biliyorsun
![]()