Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    Passat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat Turkiye
  2. #1
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

    Passat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat TurkiyePassat Turkiye

  3. #2
    offline
    Erden17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    25/02/2011
    Yer
    Niğde
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    1.654

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    1.6 TDI BLUEMOTİON değil miydi yav
  4. #2
    offline
    Erden17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.654

    1.6 TDI BLUEMOTİON değil miydi yav

  5. #3
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    1.6 TDI BLUEMOTİON değil miydi yav
    Güzel soru
    ister 1.4 ister 1.6 ister 2.0 olsun bunlar bluemotion değil. Bluemotion technology ile üretilmiş şimdi bu ne ya deme
  6. #3
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

       Erden17 Nickli Üyeden Alıntı
    1.6 TDI BLUEMOTİON değil miydi yav
    Güzel soru
    ister 1.4 ister 1.6 ister 2.0 olsun bunlar bluemotion değil. Bluemotion technology ile üretilmiş şimdi bu ne ya deme

  7. #4
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    26
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.550
    34 JB 0257

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    Şimdi ki motorlar her ne kadar Bluemotion geçsede İsmail abimin dediği gibi o teknoloji ile üretilmiş , Ancak asıl bluemotion , Polo , GOlf gibi aracın dış görünüşünde ufak tefek değişikler meydana getirilerek yakıtın çok daha az yakmasını sağlıyor sistem biraz daha farklı Passatta da bunu geliştirdiler sanırım
  8. #4
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    19.550

    Şimdi ki motorlar her ne kadar Bluemotion geçsede İsmail abimin dediği gibi o teknoloji ile üretilmiş , Ancak asıl bluemotion , Polo , GOlf gibi aracın dış görünüşünde ufak tefek değişikler meydana getirilerek yakıtın çok daha az yakmasını sağlıyor sistem biraz daha farklı Passatta da bunu geliştirdiler sanırım

  9. #5
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    geliyor gelmesine ismail abide bunun direksiyonunu yanlis yere koymuslar
  10. #5
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

    geliyor gelmesine ismail abide bunun direksiyonunu yanlis yere koymuslar

  11. #6
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    Bu Bluemotion coktan beri var zaten. 2012 Model yilinda eklendi yeni olarak .

    Bu arada aracta üretim hatasi var, Direksyonu tersine takmis Volkswagen calisanlari
  12. #6
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

    Bu Bluemotion coktan beri var zaten. 2012 Model yilinda eklendi yeni olarak .

    Bu arada aracta üretim hatasi var, Direksyonu tersine takmis Volkswagen calisanlari

  13. #7
    offline
    HGYAYLA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/08/2011
    Yer
    Türkiye
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.288

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    Kısacası Janttan ve Araçta Gereksiz Şeylerden Kurtularak Bluemotion Olarak Sadeleştirmiş Polo ve Golf Gibi, E Adam Jant ve Aynı Aksesuarları Taksa Yine Bizimle Aynı Yakacak Hiç Bir Farkı Yok Yani...
  14. #7
    offline
    HGYAYLA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.288

    Kısacası Janttan ve Araçta Gereksiz Şeylerden Kurtularak Bluemotion Olarak Sadeleştirmiş Polo ve Golf Gibi, E Adam Jant ve Aynı Aksesuarları Taksa Yine Bizimle Aynı Yakacak Hiç Bir Farkı Yok Yani...

  15. #8
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    35
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.776
    1-BSE 531

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    ayrica klima paneline dikkat ettinizmi???
  16. #8
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.776

    ayrica klima paneline dikkat ettinizmi???

  17. #9
    offline
    HGYAYLA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/08/2011
    Yer
    Türkiye
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.288

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    Manuele Çevirmişler İşte Her Elektronikten Kaçmışlar, Cam Düğmelerinde Ki Kromaj Bile Yok, Orta Konsolda Ki Bardaklık Bölümü Farklı ve Kapatmak İçin Sürgü Yok En Ufak 1 Gramdan Bile Kaçmışlar Yani Kısacası İş Değil Bu Aracı Almak Mantıksızlık
  18. #9
    offline
    HGYAYLA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.288

    Manuele Çevirmişler İşte Her Elektronikten Kaçmışlar, Cam Düğmelerinde Ki Kromaj Bile Yok, Orta Konsolda Ki Bardaklık Bölümü Farklı ve Kapatmak İçin Sürgü Yok En Ufak 1 Gramdan Bile Kaçmışlar Yani Kısacası İş Değil Bu Aracı Almak Mantıksızlık

  19. #10
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    26
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.550
    34 JB 0257

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    ayrica klima paneline dikkat ettinizmi???
    climatik o
  20. #10
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    19.550

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    ayrica klima paneline dikkat ettinizmi???
    climatik o

  21. #11
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.654

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    rns 510 takmıslar bı tek
  22. #11
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.654

    rns 510 takmıslar bı tek

  23. #12
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Sercan Ağaoğlu
    Üyelik Tarihi
    17/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    26
    Model
    Jetta
    Motor
    1.2 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    19.550
    34 JB 0257

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    rns 510 takmıslar bı tek
    Türkiyeye gelirken o pololara tuhaf bir RCD takıyorlarya Passatda ondan takarlar
  24. #12
    offline
    srcn09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    19.550

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    rns 510 takmıslar bı tek
    Türkiyeye gelirken o pololara tuhaf bir RCD takıyorlarya Passatda ondan takarlar

  25. #13
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    Arkadaslar bu model Trendline dir zaten, fazla birsey beklemeyin bu modelden
  26. #13
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

    Arkadaslar bu model Trendline dir zaten, fazla birsey beklemeyin bu modelden

  27. #14
    argun

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

    arac trendline oldugu icin oyle bardaklik klima cam dugmeleri vs. turkiyedeki trenline larda buna ek olarak jant , krom cam citalari ve on arka park sensoru var. on panjur ve arka ruzgarlik haricinde herhangi bir degisiklik goremedim ben.
    Konu argun tarafından (10 12 2011 Saat 08:41 ) değiştirilmiştir.
  28. #14
    argun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    argun
    Mesajlar :

    n/a

    arac trendline oldugu icin oyle bardaklik klima cam dugmeleri vs. turkiyedeki trenline larda buna ek olarak jant , krom cam citalari ve on arka park sensoru var. on panjur ve arka ruzgarlik haricinde herhangi bir degisiklik goremedim ben.

  29. #15
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

       HGYAYLA Nickli Üyeden Alıntı
    Kısacası Janttan ve Araçta Gereksiz Şeylerden Kurtularak Bluemotion Olarak Sadeleştirmiş Polo ve Golf Gibi, E Adam Jant ve Aynı Aksesuarları Taksa Yine Bizimle Aynı Yakacak Hiç Bir Farkı Yok Yani...
    Bluemotion araçlar daha engin oluyor lastik ebatları küçük oluyor altta rüzgar direncini kıracak girintiler özel plastik aksamlarla kapatılıp mümkün olduğunca dümdüz bir yüzey elde ediliyor tampon etekleri rüzgarı altta itecek şekilde tasarlanıyor. Yani bu araçların aerodinamizmi bizimkilerden farklı.
  30. #15
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

       HGYAYLA Nickli Üyeden Alıntı
    Kısacası Janttan ve Araçta Gereksiz Şeylerden Kurtularak Bluemotion Olarak Sadeleştirmiş Polo ve Golf Gibi, E Adam Jant ve Aynı Aksesuarları Taksa Yine Bizimle Aynı Yakacak Hiç Bir Farkı Yok Yani...
    Bluemotion araçlar daha engin oluyor lastik ebatları küçük oluyor altta rüzgar direncini kıracak girintiler özel plastik aksamlarla kapatılıp mümkün olduğunca dümdüz bir yüzey elde ediliyor tampon etekleri rüzgarı altta itecek şekilde tasarlanıyor. Yani bu araçların aerodinamizmi bizimkilerden farklı.

  31. #16
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Bluemotion araçlar daha engin oluyor lastik ebatları küçük oluyor altta rüzgar direncini kıracak girintiler özel plastik aksamlarla kapatılıp mümkün olduğunca dümdüz bir yüzey elde ediliyor tampon etekleri rüzgarı altta itecek şekilde tasarlanıyor. Yani bu araçların aerodinamizmi bizimkilerden farklı.
    Özellikle Alt kismi cok degisik oluyor, gecende anlatmistim yani Hava akimi icin parcalar var alt kisminda
  32. #16
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Bluemotion araçlar daha engin oluyor lastik ebatları küçük oluyor altta rüzgar direncini kıracak girintiler özel plastik aksamlarla kapatılıp mümkün olduğunca dümdüz bir yüzey elde ediliyor tampon etekleri rüzgarı altta itecek şekilde tasarlanıyor. Yani bu araçların aerodinamizmi bizimkilerden farklı.
    Özellikle Alt kismi cok degisik oluyor, gecende anlatmistim yani Hava akimi icin parcalar var alt kisminda

  33. #17
    offline
    HGYAYLA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/08/2011
    Yer
    Türkiye
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    2.288
    Ama bizim araclar zaten bu reklamlarla cikti simdi polo ve golfden sonra passati boyle bir sinifa koymalari yani sadece bluemotion bazinda uretilmesi sacma zaten biz bu araclari bu modda aldik, ama passat gibi bir araci yakit manyagi olarak ortaya konmasi bana biraz passatin sinifini dusurmek gibi oluyor sonucta bu arabaya binen ne kadar mazot benzin kullanacagini goze alir ve aracda zaten bu yuzden hakkini verir ama gidip bluemotin almak ne alaka bilemem belki sadece firmalar alabilir calisanlarina full tasarrufa kacmak icin


    iPhone
  34. #17
    offline
    HGYAYLA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.288

    Ama bizim araclar zaten bu reklamlarla cikti simdi polo ve golfden sonra passati boyle bir sinifa koymalari yani sadece bluemotion bazinda uretilmesi sacma zaten biz bu araclari bu modda aldik, ama passat gibi bir araci yakit manyagi olarak ortaya konmasi bana biraz passatin sinifini dusurmek gibi oluyor sonucta bu arabaya binen ne kadar mazot benzin kullanacagini goze alir ve aracda zaten bu yuzden hakkini verir ama gidip bluemotin almak ne alaka bilemem belki sadece firmalar alabilir calisanlarina full tasarrufa kacmak icin


    iPhone

  35. #18
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

       HGYAYLA Nickli Üyeden Alıntı
    Ama bizim araclar zaten bu reklamlarla cikti simdi polo ve golfden sonra passati boyle bir sinifa koymalari yani sadece bluemotion bazinda uretilmesi sacma zaten biz bu araclari bu modda aldik, ama passat gibi bir araci yakit manyagi olarak ortaya konmasi bana biraz passatin sinifini dusurmek gibi oluyor sonucta bu arabaya binen ne kadar mazot benzin kullanacagini goze alir ve aracda zaten bu yuzden hakkini verir ama gidip bluemotin almak ne alaka bilemem belki sadece firmalar alabilir calisanlarina full tasarrufa kacmak icin


    iPhone
    Bende yakit manyagigim Harun, simdi bana lafmi attin
  36. #18
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       HGYAYLA Nickli Üyeden Alıntı
    Ama bizim araclar zaten bu reklamlarla cikti simdi polo ve golfden sonra passati boyle bir sinifa koymalari yani sadece bluemotion bazinda uretilmesi sacma zaten biz bu araclari bu modda aldik, ama passat gibi bir araci yakit manyagi olarak ortaya konmasi bana biraz passatin sinifini dusurmek gibi oluyor sonucta bu arabaya binen ne kadar mazot benzin kullanacagini goze alir ve aracda zaten bu yuzden hakkini verir ama gidip bluemotin almak ne alaka bilemem belki sadece firmalar alabilir calisanlarina full tasarrufa kacmak icin


    iPhone
    Bende yakit manyagigim Harun, simdi bana lafmi attin

  37. #19
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    48
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.009

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Özellikle Alt kismi cok degisik oluyor, gecende anlatmistim yani Hava akimi icin parcalar var alt kisminda
    Evet aynen öyle Yasin.
  38. #19
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.009

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Özellikle Alt kismi cok degisik oluyor, gecende anlatmistim yani Hava akimi icin parcalar var alt kisminda
    Evet aynen öyle Yasin.

  39. #20
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    3.744

    Cevap: Volkswagen Passat Bluemotion 1.6 TDI geliyor


    Piretopragi
    bu bluemotion olayı biraz hikaye geliyor bana
  40. #20
    offline
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.744


    Piretopragi
    bu bluemotion olayı biraz hikaye geliyor bana