Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekliyorum ?

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan Güney
    Üyelik Tarihi
    26/11/2015
    Yer
    Bursa
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    vw Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekliyorum ?

    Merhabalar, bugün doğuş bayisine gideceğim ve İnşallah araç konusunda anlaşıp almayı planlıyorum. Kafamdaki model Passat 1.6 tdı trendline

    Sizce dikkat etmem gereken ve sormamda yarar olacak konular nedir ?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
  2. #1
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    227

    Merhabalar, bugün doğuş bayisine gideceğim ve İnşallah araç konusunda anlaşıp almayı planlıyorum. Kafamdaki model Passat 1.6 tdı trendline

    Sizce dikkat etmem gereken ve sormamda yarar olacak konular nedir ?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

  3. #2
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Hazır olan bir araç bulursan kaçırma, ne yap et Comfortline almaya çalış, zaten Trendline ve Comfortline arasındaki fiyatı farkının yarısından fazlası kampanya indirimi sayesinde ortadan kalkmış durumda, yani Comfortline paketi bir tür hediye edilmiş oluyor, ayrıca DSG yerine manüel vites alırsan fiyat daha da uygun olur ve Comfortline donanım paketinde TDI ve TSI motorların DSG ve manüel vitesleri değerlerini oldukça iyi koruyor ve Doğuş indirim yapmayı bırakırsa sirkülasyonu yüksek oluyor.

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Merhabalar, bugün doğuş bayisine gideceğim ve İnşallah araç konusunda anlaşıp almayı planlıyorum. Kafamdaki model Passat 1.6 tdı trendline

    Sizce dikkat etmem gereken ve sormamda yarar olacak konular nedir ?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
    estelya, funky34 and tar75 like this.
  4. #2
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.437

    Hazır olan bir araç bulursan kaçırma, ne yap et Comfortline almaya çalış, zaten Trendline ve Comfortline arasındaki fiyatı farkının yarısından fazlası kampanya indirimi sayesinde ortadan kalkmış durumda, yani Comfortline paketi bir tür hediye edilmiş oluyor, ayrıca DSG yerine manüel vites alırsan fiyat daha da uygun olur ve Comfortline donanım paketinde TDI ve TSI motorların DSG ve manüel vitesleri değerlerini oldukça iyi koruyor ve Doğuş indirim yapmayı bırakırsa sirkülasyonu yüksek oluyor.

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Merhabalar, bugün doğuş bayisine gideceğim ve İnşallah araç konusunda anlaşıp almayı planlıyorum. Kafamdaki model Passat 1.6 tdı trendline

    Sizce dikkat etmem gereken ve sormamda yarar olacak konular nedir ?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

  5. #3
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan Güney
    Üyelik Tarihi
    26/11/2015
    Yer
    Bursa
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Hazır olan bir araç bulursan kaçırma, ne yap et Comfortline almaya çalış, zaten Trendline ve Comfortline arasındaki fiyatı farkının yarısından fazlası kampanya indirimi sayesinde ortadan kalkmış durumda, yani Comfortline paketi bir tür hediye edilmiş oluyor, ayrıca DSG yerine manüel vites alırsan fiyat daha da uygun olur ve Comfortline donanım paketinde TDI ve TSI motorların DSG ve manüel vitesleri değerlerini oldukça iyi koruyor ve Doğuş indirim yapmayı bırakırsa sirkülasyonu yüksek oluyor.
    Taner hocam yorumunuz için teşekkür ederim, açıkçası benim kafamda az çok olan şeyleri özetlemişsiniz. Bu arada belirtmeyi unutmuşum manuel alacağım

    Hocam hazırda araç varsa Comfortline alma konusunda fikirlerim var, bu arada benim telefonda konuştuğum doğuş yetkilisi %6 indirimden bahsetti fakat heryerde %4 deniliyor ?
    funky34 bunu beğendi
  6. #3
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    227

       Taner Göde Nickli Üyeden Alıntı
    Hazır olan bir araç bulursan kaçırma, ne yap et Comfortline almaya çalış, zaten Trendline ve Comfortline arasındaki fiyatı farkının yarısından fazlası kampanya indirimi sayesinde ortadan kalkmış durumda, yani Comfortline paketi bir tür hediye edilmiş oluyor, ayrıca DSG yerine manüel vites alırsan fiyat daha da uygun olur ve Comfortline donanım paketinde TDI ve TSI motorların DSG ve manüel vitesleri değerlerini oldukça iyi koruyor ve Doğuş indirim yapmayı bırakırsa sirkülasyonu yüksek oluyor.
    Taner hocam yorumunuz için teşekkür ederim, açıkçası benim kafamda az çok olan şeyleri özetlemişsiniz. Bu arada belirtmeyi unutmuşum manuel alacağım

    Hocam hazırda araç varsa Comfortline alma konusunda fikirlerim var, bu arada benim telefonda konuştuğum doğuş yetkilisi %6 indirimden bahsetti fakat heryerde %4 deniliyor ?

  7. #4
    offline
    nigdeli33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    CENGİZ YILMAZ
    Üyelik Tarihi
    13/10/2015
    Yer
    niğde
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    177

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    mersin bayisinin önünden de geçme ama nereden alırsan al hayırlı olsun...
    Taner Göde bunu beğendi
  8. #4
    offline
    nigdeli33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    177

    mersin bayisinin önünden de geçme ama nereden alırsan al hayırlı olsun...

  9. #5
    offline
    sdursun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    SULEYMAN
    Üyelik Tarihi
    18/11/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    139

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    % 4 dost drive indirimi var. %1-2 de bayinin indirimi oluyor. Tabi her bayi yapmıyor. Ben aracı henüs teslim almadım. Bakalım pazarlık yaptığımız fiyattan verecekler mi. Çünkü sadece sözlü pazarlık yaptık. Gönderdikleri sipariş formunda aracın indirimsiz anahtar teslim fiyatı var.
  10. #5
    offline
    sdursun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    139

    % 4 dost drive indirimi var. %1-2 de bayinin indirimi oluyor. Tabi her bayi yapmıyor. Ben aracı henüs teslim almadım. Bakalım pazarlık yaptığımız fiyattan verecekler mi. Çünkü sadece sözlü pazarlık yaptık. Gönderdikleri sipariş formunda aracın indirimsiz anahtar teslim fiyatı var.

  11. #6
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan Güney
    Üyelik Tarihi
    26/11/2015
    Yer
    Bursa
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir
  12. #6
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    227

    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir

  13. #7
    offline
    Çağhan Özüdoğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Çağhan
    Üyelik Tarihi
    11/06/2015
    Yer
    muğla
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    33

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Yeni aracınız hayırlı olsun bence en güzel donanımı almışsınız TDI+comfortline .
  14. #7
    offline
    Çağhan Özüdoğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    33

    Yeni aracınız hayırlı olsun bence en güzel donanımı almışsınız TDI+comfortline .

  15. #8
    offline
    Levent37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16/07/2013
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    46

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Rabbim kazasız belasız binmeyi nasip etsin, iyi tercih
  16. #8
    offline
    Levent37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    46

    Rabbim kazasız belasız binmeyi nasip etsin, iyi tercih

  17. #9
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12/03/2011
    Yer
    ÇUKUROVA - ADANA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    9.437

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner hocam yorumunuz için teşekkür ederim, açıkçası benim kafamda az çok olan şeyleri özetlemişsiniz. Bu arada belirtmeyi unutmuşum manuel alacağım

    Hocam hazırda araç varsa Comfortline alma konusunda fikirlerim var, bu arada benim telefonda konuştuğum doğuş yetkilisi %6 indirimden bahsetti fakat heryerde %4 deniliyor ?
       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir
    Değerli arkadaşım, Türkiye'de daima ZAM olur, pek nadiren indirim olur. Genelde fiyatlar hep artar, çok seyrek fiyatlar düşer. Bilhassa zaten pahalı satılan VOLKSWAGEN PASSAT TDI bir araca %6 indirim (hatta %7.5 ve %8 alanlar var) bulmuşken altınlar bile bozdurulup araç alınır çünkü burada defalarca yazıp çizdiğim gibi Kasım-Aralık-Ocak dönemi Doğuş'un en az araç sattığı dönemler olmasın diye bu indirimler yapılıyor.

    İnsanların "2015 mi alayım yoksa bekleyip 2016 mı alayım?" sorusunu sormamaları için indirimle bu sorudan vazgeçiriliyorlar. 1 Şubat 2016'dan önce 2016 model B8 kasa Passat 2016 model fiyatlarına satılamayacak, elde ne kadar 2015 kaldıysa "STOKLARI BİTİRİYORUZ" şeklinde araç satılıyor.

    Halbuki bu araçlar esasen 2016 ama üretilirken takvim tarihi 2015 gösterdiği için ruhsatta 2015 ve faturada da 2015, yoksa şu anda 2015 olarak alacağınız araç aslında 2016 ve fiyatı da 2016 ve indirimsiz olsaydı 107 yerine ödediğiniz 100 imkansız olacak ve 112 veya 113 bin TL ödemek zorunda kalacaksınız.

    Bütün bu DOST DRIVE ve iskonto, indirim vb. rüyası 01 Şubat 2016 itibariyle son bulacak. Zaten 01 Ocak 2016 itibariyle 2016 model yılı fiyatları açıklandığında herkes bayilere saldırıp elde ne varsa zam gelmeden hemen almaya çalışacak. Durumu mecazi ögeler de katarak anlatmak gerekirse şu anda etin lop ve yağsız, sinirsiz ve derisiz kısmını yemek mümkün, 1 ay sonra belki sadece kemik kalacak.
    funky34 ve nigdeli33 bunu beğendi.
  18. #9
    offline
    Taner Göde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.437

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Taner hocam yorumunuz için teşekkür ederim, açıkçası benim kafamda az çok olan şeyleri özetlemişsiniz. Bu arada belirtmeyi unutmuşum manuel alacağım

    Hocam hazırda araç varsa Comfortline alma konusunda fikirlerim var, bu arada benim telefonda konuştuğum doğuş yetkilisi %6 indirimden bahsetti fakat heryerde %4 deniliyor ?
       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir
    Değerli arkadaşım, Türkiye'de daima ZAM olur, pek nadiren indirim olur. Genelde fiyatlar hep artar, çok seyrek fiyatlar düşer. Bilhassa zaten pahalı satılan VOLKSWAGEN PASSAT TDI bir araca %6 indirim (hatta %7.5 ve %8 alanlar var) bulmuşken altınlar bile bozdurulup araç alınır çünkü burada defalarca yazıp çizdiğim gibi Kasım-Aralık-Ocak dönemi Doğuş'un en az araç sattığı dönemler olmasın diye bu indirimler yapılıyor.

    İnsanların "2015 mi alayım yoksa bekleyip 2016 mı alayım?" sorusunu sormamaları için indirimle bu sorudan vazgeçiriliyorlar. 1 Şubat 2016'dan önce 2016 model B8 kasa Passat 2016 model fiyatlarına satılamayacak, elde ne kadar 2015 kaldıysa "STOKLARI BİTİRİYORUZ" şeklinde araç satılıyor.

    Halbuki bu araçlar esasen 2016 ama üretilirken takvim tarihi 2015 gösterdiği için ruhsatta 2015 ve faturada da 2015, yoksa şu anda 2015 olarak alacağınız araç aslında 2016 ve fiyatı da 2016 ve indirimsiz olsaydı 107 yerine ödediğiniz 100 imkansız olacak ve 112 veya 113 bin TL ödemek zorunda kalacaksınız.

    Bütün bu DOST DRIVE ve iskonto, indirim vb. rüyası 01 Şubat 2016 itibariyle son bulacak. Zaten 01 Ocak 2016 itibariyle 2016 model yılı fiyatları açıklandığında herkes bayilere saldırıp elde ne varsa zam gelmeden hemen almaya çalışacak. Durumu mecazi ögeler de katarak anlatmak gerekirse şu anda etin lop ve yağsız, sinirsiz ve derisiz kısmını yemek mümkün, 1 ay sonra belki sadece kemik kalacak.

  19. #10
    offline
    akhisar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    recep
    Üyelik Tarihi
    04/05/2011
    Yer
    kocaeli
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2001
    Mesajlar
    60
    41h1753

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir
    Hayirli olsun araciniz hangi bayiden aldiniz aracinizi
    funky34 bunu beğendi
  20. #10
    offline
    akhisar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    60

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir
    Hayirli olsun araciniz hangi bayiden aldiniz aracinizi

  21. #11
    offline
    Mahmut Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mahmut Volkan
    Üyelik Tarihi
    10/08/2015
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    378
    34 TU 1248

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir
    Çok güzel bir alışveriş olmuş hayırlı uğurlu olsun.. Herkese nasip olmaz böyle indirimde Volkswagen den araba almak.
  22. #11
    offline
    Mahmut Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    378

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar, abilerim araç konusunda anlaştık. 1.6 tdi manuel comfort aracı 100 bin tl fiyatında anlaştık...liste fiyatı 107 bin ve araç aralık sonu elimde olacak ocak 1 trafik çıkışı yapılacak...görüşleriniz nedir
    Çok güzel bir alışveriş olmuş hayırlı uğurlu olsun.. Herkese nasip olmaz böyle indirimde Volkswagen den araba almak.

  23. #12
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan Güney
    Üyelik Tarihi
    26/11/2015
    Yer
    Bursa
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Amin, Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...

    Taner hocam, konu hakkındaki bakış açınız gerçekten net ve öz, kafa karışıklığını veya farklı bakış açısını en güzel şekilde ortaya koyuyorsunuz.
    Zamanında b7 passat alırken de yine bu forumda az çok yardımcı olmuştunuz, nasip şimdi de b8 kasada denk geldik

    Taner abim, sana zahmet olacak fakat bi sorum olacak forumda konusunu açtığınız highline b8 passattın iç döşemesi tropez bej, benim aracında tropez bej olacak bakımı nasıldır ekstra uyguladığınız sonuç aldığınız yöntemler var mı ?
  24. #12
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    227

    Amin, Allah hepimize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...

    Taner hocam, konu hakkındaki bakış açınız gerçekten net ve öz, kafa karışıklığını veya farklı bakış açısını en güzel şekilde ortaya koyuyorsunuz.
    Zamanında b7 passat alırken de yine bu forumda az çok yardımcı olmuştunuz, nasip şimdi de b8 kasada denk geldik

    Taner abim, sana zahmet olacak fakat bi sorum olacak forumda konusunu açtığınız highline b8 passattın iç döşemesi tropez bej, benim aracında tropez bej olacak bakımı nasıldır ekstra uyguladığınız sonuç aldığınız yöntemler var mı ?

  25. #13
    offline
    ilkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ilker
    Üyelik Tarihi
    02/09/2011
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    310

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       Çağhan Özüdoğru Nickli Üyeden Alıntı
    Yeni aracınız hayırlı olsun bence en güzel donanımı almışsınız TDI+comfortline .
    Dsg de olsaydı tadından yenmezdi.
    Çağhan Özüdoğru bunu beğendi
  26. #13
    offline
    ilkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    310

       Çağhan Özüdoğru Nickli Üyeden Alıntı
    Yeni aracınız hayırlı olsun bence en güzel donanımı almışsınız TDI+comfortline .
    Dsg de olsaydı tadından yenmezdi.

  27. #14
    offline
    26 ESES - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ali
    Üyelik Tarihi
    10/08/2015
    Yer
    eskişehir
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    135

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Varsa paranız. Bir 10 13 bn tl daha dsg alın yoksa eyvallah.şimdiden aracınız hayırlı olsun......2 tane Comfort dsg eskisehir de asil de var.Tropez bej içi birisi Harvard mavi.diyeri gümüş gri. 15000 bakım yaptırdım baya bir inceledim. Araçları istanbul jantli.
  28. #14
    offline
    26 ESES - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    135

    Varsa paranız. Bir 10 13 bn tl daha dsg alın yoksa eyvallah.şimdiden aracınız hayırlı olsun......2 tane Comfort dsg eskisehir de asil de var.Tropez bej içi birisi Harvard mavi.diyeri gümüş gri. 15000 bakım yaptırdım baya bir inceledim. Araçları istanbul jantli.

  29. #15
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan Güney
    Üyelik Tarihi
    26/11/2015
    Yer
    Bursa
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       ilkerim Nickli Üyeden Alıntı
    Dsg de olsaydı tadından yenmezdi.
    Hocam kuşkusuz Dsg konforu farklı ve özeldir fakat belirlediğim limiti çokta aşmak istemedim
  30. #15
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    227

       ilkerim Nickli Üyeden Alıntı
    Dsg de olsaydı tadından yenmezdi.
    Hocam kuşkusuz Dsg konforu farklı ve özeldir fakat belirlediğim limiti çokta aşmak istemedim

  31. #16
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan Güney
    Üyelik Tarihi
    26/11/2015
    Yer
    Bursa
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    Varsa paranız. Bir 10 13 bn tl daha dsg alın yoksa eyvallah.şimdiden aracınız hayırlı olsun......2 tane Comfort dsg eskisehir de asil de var.Tropez bej içi birisi Harvard mavi.diyeri gümüş gri. 15000 bakım yaptırdım baya bir inceledim. Araçları istanbul jantli.
    Hocam bende Bursa bayisinden aldım, orada incelediğim araç tungsten gri Passat 1.6 tdi comf. dsg onunda içi tropez bejdi benim aracın içi aynı şekilde olacak açıkçası içi çok kirliydi biraz düşündürdü acaba bakımı zor olur mu diye
  32. #16
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    227

       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    Varsa paranız. Bir 10 13 bn tl daha dsg alın yoksa eyvallah.şimdiden aracınız hayırlı olsun......2 tane Comfort dsg eskisehir de asil de var.Tropez bej içi birisi Harvard mavi.diyeri gümüş gri. 15000 bakım yaptırdım baya bir inceledim. Araçları istanbul jantli.
    Hocam bende Bursa bayisinden aldım, orada incelediğim araç tungsten gri Passat 1.6 tdi comf. dsg onunda içi tropez bejdi benim aracın içi aynı şekilde olacak açıkçası içi çok kirliydi biraz düşündürdü acaba bakımı zor olur mu diye

  33. #17
    offline
    26 ESES - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ali
    Üyelik Tarihi
    10/08/2015
    Yer
    eskişehir
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    135

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Boşuna endişelenmene gerek yok. Akadaşım
    tropez bej gercekten cok acık beyaza yakın bir renk insan alırken düsünüyor. Şöylede düsünürseniz sevinirim kim kirletecek aracın döşemesini siz yani başkası kirletmiyecek yılda bir ic döşeme temizligi bütün sorunları ortadan kaldırır.. Ama dsg yi aracı deyiştirmeden bu lüxe sahip olamazsınız...

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam bende Bursa bayisinden aldım, orada incelediğim araç tungsten gri Passat 1.6 tdi comf. dsg onunda içi tropez bejdi benim aracın içi aynı şekilde olacak açıkçası içi çok kirliydi biraz düşündürdü acaba bakımı zor olur mu diye
    Konu 26 ESES tarafından (04 12 2015 Saat 23:03 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: eksik yazım
  34. #17
    offline
    26 ESES - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    135

    Boşuna endişelenmene gerek yok. Akadaşım
    tropez bej gercekten cok acık beyaza yakın bir renk insan alırken düsünüyor. Şöylede düsünürseniz sevinirim kim kirletecek aracın döşemesini siz yani başkası kirletmiyecek yılda bir ic döşeme temizligi bütün sorunları ortadan kaldırır.. Ama dsg yi aracı deyiştirmeden bu lüxe sahip olamazsınız...

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam bende Bursa bayisinden aldım, orada incelediğim araç tungsten gri Passat 1.6 tdi comf. dsg onunda içi tropez bejdi benim aracın içi aynı şekilde olacak açıkçası içi çok kirliydi biraz düşündürdü acaba bakımı zor olur mu diye

  35. #18
    offline
    murat mahmut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    24/11/2014
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.292

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    dsg ve hiğ. far olmassa olmasım artık....aracımı sevıyorum ama far ve dsg almadıgıma pişmanım...

    Passat Turkiye
  36. #18
    offline
    murat mahmut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.292

    dsg ve hiğ. far olmassa olmasım artık....aracımı sevıyorum ama far ve dsg almadıgıma pişmanım...

    Passat Turkiye

  37. #19
    offline
    Mahmut Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mahmut Volkan
    Üyelik Tarihi
    10/08/2015
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    378
    34 TU 1248

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam kuşkusuz Dsg konforu farklı ve özeldir fakat belirlediğim limiti çokta aşmak istemedim
    Dsg gerçekten önemli bir konfor ama bana çok pahalı geliyor. Kendimi manuele alıştırdım. Dsg ye vereceğim parayı donanıma yatırıyorum daha mantıklı geliyor. Muhtemelen sizde bir Dsg parasıyla trendline dan comforta geçiş yapmışsınızdır. Belki Dsg ısrarınız olsaydı trendline kullacaktınız ama şimdi comfortun farkını yaşayacaksınız ki gerçekten farklı... Ben de 2016 da b8 highline aracımı yenilemeyi planlıyorum ama yine manuel alacağım o paraya daha çok donanıma sahip olacağım inşallah.. Size de tekrardan hayırlı olsun güzel günlerde huzurla kullanın, o olasaydı bu olsaydı diye düşünmeden arabanın tadını çıkarın..
  38. #19
    offline
    Mahmut Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    378

       guney11790 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam kuşkusuz Dsg konforu farklı ve özeldir fakat belirlediğim limiti çokta aşmak istemedim
    Dsg gerçekten önemli bir konfor ama bana çok pahalı geliyor. Kendimi manuele alıştırdım. Dsg ye vereceğim parayı donanıma yatırıyorum daha mantıklı geliyor. Muhtemelen sizde bir Dsg parasıyla trendline dan comforta geçiş yapmışsınızdır. Belki Dsg ısrarınız olsaydı trendline kullacaktınız ama şimdi comfortun farkını yaşayacaksınız ki gerçekten farklı... Ben de 2016 da b8 highline aracımı yenilemeyi planlıyorum ama yine manuel alacağım o paraya daha çok donanıma sahip olacağım inşallah.. Size de tekrardan hayırlı olsun güzel günlerde huzurla kullanın, o olasaydı bu olsaydı diye düşünmeden arabanın tadını çıkarın..

  39. #20
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Gökhan Güney
    Üyelik Tarihi
    26/11/2015
    Yer
    Bursa
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    227

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       Mahmut Volkan Nickli Üyeden Alıntı
    Dsg gerçekten önemli bir konfor ama bana çok pahalı geliyor. Kendimi manuele alıştırdım. Dsg ye vereceğim parayı donanıma yatırıyorum daha mantıklı geliyor. Muhtemelen sizde bir Dsg parasıyla trendline dan comforta geçiş yapmışsınızdır. Belki Dsg ısrarınız olsaydı trendline kullacaktınız ama şimdi comfortun farkını yaşayacaksınız ki gerçekten farklı... Ben de 2016 da b8 highline aracımı yenilemeyi planlıyorum ama yine manuel alacağım o paraya daha çok donanıma sahip olacağım inşallah.. Size de tekrardan hayırlı olsun güzel günlerde huzurla kullanın, o olasaydı bu olsaydı diye düşünmeden arabanın tadını çıkarın..
    İnşallah hocam, yorumunuz için teşekkür ederim... Aynen dediğiniz gibi oldu, dsg konforunu bir kenara bıraktığımda trend yerine comfortline almış oldum birde yıl sonu indirimi olunca comfortline da iyi bir fiyata geldi.
  40. #20
    offline
    guney11790 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    227

       Mahmut Volkan Nickli Üyeden Alıntı
    Dsg gerçekten önemli bir konfor ama bana çok pahalı geliyor. Kendimi manuele alıştırdım. Dsg ye vereceğim parayı donanıma yatırıyorum daha mantıklı geliyor. Muhtemelen sizde bir Dsg parasıyla trendline dan comforta geçiş yapmışsınızdır. Belki Dsg ısrarınız olsaydı trendline kullacaktınız ama şimdi comfortun farkını yaşayacaksınız ki gerçekten farklı... Ben de 2016 da b8 highline aracımı yenilemeyi planlıyorum ama yine manuel alacağım o paraya daha çok donanıma sahip olacağım inşallah.. Size de tekrardan hayırlı olsun güzel günlerde huzurla kullanın, o olasaydı bu olsaydı diye düşünmeden arabanın tadını çıkarın..
    İnşallah hocam, yorumunuz için teşekkür ederim... Aynen dediğiniz gibi oldu, dsg konforunu bir kenara bıraktığımda trend yerine comfortline almış oldum birde yıl sonu indirimi olunca comfortline da iyi bir fiyata geldi.

  41. #21
    offline
    Çağhan Özüdoğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Çağhan
    Üyelik Tarihi
    11/06/2015
    Yer
    muğla
    Model
    Jetta
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    33

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       ilkerim Nickli Üyeden Alıntı
    Dsg de olsaydı tadından yenmezdi.
    Ama hocam dsg için çok para istiyorlar .
  42. #21
    offline
    Çağhan Özüdoğru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    33

       ilkerim Nickli Üyeden Alıntı
    Dsg de olsaydı tadından yenmezdi.
    Ama hocam dsg için çok para istiyorlar .

  43. #22
    offline
    Engin_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Engin
    Üyelik Tarihi
    17/04/2015
    Yer
    ANKARA
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    587

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Şimdiden hayırlı olsun aracınız kazasız belasız günlerde kullanın
  44. #22
    offline
    Engin_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    587

    Şimdiden hayırlı olsun aracınız kazasız belasız günlerde kullanın

  45. #23
    offline
    akhisar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    recep
    Üyelik Tarihi
    04/05/2011
    Yer
    kocaeli
    Model
    Passat
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    2001
    Mesajlar
    60
    41h1753

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Arkadaslar comfortline almak isteyen varsa ay sonunda manuel beyaz maslak dogus otoda gelecek var birtane fiyat 100 dedo indirimli nar kirmizisi led paket %30karartilmis cam olan elinde var ona 110 diyor alturdada bu donanim refleks gumus var 108 diye fiyat verdi st bilginiz olsun
  46. #23
    offline
    akhisar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    60

    Arkadaslar comfortline almak isteyen varsa ay sonunda manuel beyaz maslak dogus otoda gelecek var birtane fiyat 100 dedo indirimli nar kirmizisi led paket %30karartilmis cam olan elinde var ona 110 diyor alturdada bu donanim refleks gumus var 108 diye fiyat verdi st bilginiz olsun

  47. #24
    offline
    ilkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ilker
    Üyelik Tarihi
    02/09/2011
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    310

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Haklısın çok fark var ama o konfora değer,fakat biliyorumki olmayınca insan 500 tlyi bile arıyor.
  48. #24
    offline
    ilkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    310

    Haklısın çok fark var ama o konfora değer,fakat biliyorumki olmayınca insan 500 tlyi bile arıyor.

  49. #25
    offline
    tdncn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berkay
    Üyelik Tarihi
    11/10/2015
    Yer
    Bursa
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    159

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Ya ben ne guzel trendline imi alip gidecektim.Nerden girdim bu foruma. Şaka bi yana gercekten huzursuzlanmaya basladim.Benzinli 1.4 tsi 125 comfortline uygun bulursam siparisten vazgecmeyi bile dusunuyorum.Var mi acaba yakin zamanda bu donanima fiyat alabilen ?
  50. #25
    offline
    tdncn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    159

    Ya ben ne guzel trendline imi alip gidecektim.Nerden girdim bu foruma. Şaka bi yana gercekten huzursuzlanmaya basladim.Benzinli 1.4 tsi 125 comfortline uygun bulursam siparisten vazgecmeyi bile dusunuyorum.Var mi acaba yakin zamanda bu donanima fiyat alabilen ?

  51. #26
    brs
    offline
    brs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02/02/2015
    Mesajlar
    57

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Merhaba;
    Benim aracim tsi trendline manuel, bundan öncede c sınıfı Hatchback bir araba kullandım 7,5 sene hem benim hemde eşimin manuel kullanma konusunda problemi yok üstelik yaşadığımız yerde daha doğrusu kullandığımız rotada trafikte çok yoğun değil.
    Evet haklisiniz dsg çok pahalı arıza yapma olasılığı ve masrafı da şikayet konusu ama bu araçta bence en büyük ve kullanışlı donanım seçeneğinin dsg olduğunu düşünüyorum. Arac bedelinin % 75 gibi bir kısmı kredi olunca maalesef çok fazla tercih şansım kalmadı.

    GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  52. #26
    offline
    brs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    brs
    Mesajlar :

    57

    Merhaba;
    Benim aracim tsi trendline manuel, bundan öncede c sınıfı Hatchback bir araba kullandım 7,5 sene hem benim hemde eşimin manuel kullanma konusunda problemi yok üstelik yaşadığımız yerde daha doğrusu kullandığımız rotada trafikte çok yoğun değil.
    Evet haklisiniz dsg çok pahalı arıza yapma olasılığı ve masrafı da şikayet konusu ama bu araçta bence en büyük ve kullanışlı donanım seçeneğinin dsg olduğunu düşünüyorum. Arac bedelinin % 75 gibi bir kısmı kredi olunca maalesef çok fazla tercih şansım kalmadı.

    GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  53. #27
    offline
    murat mahmut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    24/11/2014
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.292

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    ksr bakma dostum merakımdan soruyorum kac yıllık taksite girdiniz ve taksıt tutarı ne kadar..??
  54. #27
    offline
    murat mahmut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.292

    ksr bakma dostum merakımdan soruyorum kac yıllık taksite girdiniz ve taksıt tutarı ne kadar..??

  55. #28
    brs
    offline
    brs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02/02/2015
    Mesajlar
    57

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

    Tüketici kredisi çektim (düzeltme)
    GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Konu brs tarafından (06 12 2015 Saat 15:27 ) değiştirilmiştir.
    murat mahmut bunu beğendi
  56. #28
    offline
    brs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    brs
    Mesajlar :

    57

    Tüketici kredisi çektim (düzeltme)
    GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  57. #29
    offline
    doktorbs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    BÜLENT
    Üyelik Tarihi
    28/11/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    13

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli

       tdncn Nickli Üyeden Alıntı
    Ya ben ne guzel trendline imi alip gidecektim.Nerden girdim bu foruma. Şaka bi yana gercekten huzursuzlanmaya basladim.Benzinli 1.4 tsi 125 comfortline uygun bulursam siparisten vazgecmeyi bile dusunuyorum.Var mi acaba yakin zamanda bu donanima fiyat alabilen ?

    İstanbul rekor otomotivden 1.4 tsi 125 bg orijinal cam filmli aracı 74 e teslim aldım
  58. #29
    offline
    doktorbs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13

       tdncn Nickli Üyeden Alıntı
    Ya ben ne guzel trendline imi alip gidecektim.Nerden girdim bu foruma. Şaka bi yana gercekten huzursuzlanmaya basladim.Benzinli 1.4 tsi 125 comfortline uygun bulursam siparisten vazgecmeyi bile dusunuyorum.Var mi acaba yakin zamanda bu donanima fiyat alabilen ?

    İstanbul rekor otomotivden 1.4 tsi 125 bg orijinal cam filmli aracı 74 e teslim aldım

  59. #30
    offline
    tdncn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Berkay
    Üyelik Tarihi
    11/10/2015
    Yer
    Bursa
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    159

    Cevap: Bugün bayiye gidiyorum, önerilerinizi bekli


    Piretopragi
       doktorbs Nickli Üyeden Alıntı
    İstanbul rekor otomotivden 1.4 tsi 125 bg orijinal cam filmli aracı 74 e teslim aldım
    Hocam ilginiz icin tesekkur ederim.Ancak 1.4 tsi 125 manuel comfortline araç icin sormustum fiyat.
  60. #30
    offline
    tdncn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    159


    Piretopragi
       doktorbs Nickli Üyeden Alıntı
    İstanbul rekor otomotivden 1.4 tsi 125 bg orijinal cam filmli aracı 74 e teslim aldım
    Hocam ilginiz icin tesekkur ederim.Ancak 1.4 tsi 125 manuel comfortline araç icin sormustum fiyat.