skoda superb elegance 140hp DSG

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #61
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    37
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Damarimdan vurdu

    Olsa zaten bugün Skoda Superb Combi icin yazisiyor olurduk
    sen thomasla yaparsin aslinda bu asistan olaylarini yasin thomasa bi sor passatin uniteleri vs oluyormuymus superb ye
  2. #61
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.797

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Damarimdan vurdu

    Olsa zaten bugün Skoda Superb Combi icin yazisiyor olurduk
    sen thomasla yaparsin aslinda bu asistan olaylarini yasin thomasa bi sor passatin uniteleri vs oluyormuymus superb ye

  3. #62
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    sen thomasla yaparsin aslinda bu asistan olaylarini yasin thomasa bi sor passatin uniteleri vs oluyormuymus superb ye
    Olmuyor merak etme, cünkü Skoda da asistan sistemleri yok Park Assist haric
  4. #62
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    sen thomasla yaparsin aslinda bu asistan olaylarini yasin thomasa bi sor passatin uniteleri vs oluyormuymus superb ye
    Olmuyor merak etme, cünkü Skoda da asistan sistemleri yok Park Assist haric

  5. #63
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.672

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    selcuk 50 60 mi

    hep kameram acik olurdu split camada kameran yoksa selam bile verme iconu ne hatunlar vardi laa hele 3 sene +18 bi sitede takildim o yillari hic anlatmayim, bu arada mikrofonda kalma rekorum 14 saat
    Eklenti 4025


    kardeşim 14 saat de mikrofon kaynamıştır sana..hala o mikrofon ile yaşıyorsun dimi
  6. #63
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.672

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    selcuk 50 60 mi

    hep kameram acik olurdu split camada kameran yoksa selam bile verme iconu ne hatunlar vardi laa hele 3 sene +18 bi sitede takildim o yillari hic anlatmayim, bu arada mikrofonda kalma rekorum 14 saat
    Eklenti 4025


    kardeşim 14 saat de mikrofon kaynamıştır sana..hala o mikrofon ile yaşıyorsun dimi

  7. #64
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    37
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    kardeşim 14 saat de mikrofon kaynamıştır sana..hala o mikrofon ile yaşıyorsun dimi

    yok laa o microfon bozuldu
  8. #64
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.797

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    kardeşim 14 saat de mikrofon kaynamıştır sana..hala o mikrofon ile yaşıyorsun dimi

    yok laa o microfon bozuldu

  9. #65
    offline
    sampionibo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Halil Ibrahim
    Üyelik Tarihi
    25/09/2011
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    476
    34 GT 7385

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

    itina ile konu baltalanır

    Konu borsa gibi olmuş inişli çıkışlı her mesajın arasına bir balta girmiş dursun abim millet senin konuyu beklemiş.

    Bu arada superb resimleri felaket hayalimdeki araç benim bu ben uzun arabalara bayılıyorumAma superbe 2003 ten beri hastayımResimler iin sağol dursun abim
  10. #65
    offline
    sampionibo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    476

    itina ile konu baltalanır

    Konu borsa gibi olmuş inişli çıkışlı her mesajın arasına bir balta girmiş dursun abim millet senin konuyu beklemiş.

    Bu arada superb resimleri felaket hayalimdeki araç benim bu ben uzun arabalara bayılıyorumAma superbe 2003 ten beri hastayımResimler iin sağol dursun abim

  11. #66
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    37
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       sampionibo Nickli Üyeden Alıntı
    itina ile konu baltalanır

    Konu borsa gibi olmuş inişli çıkışlı her mesajın arasına bir balta girmiş dursun abim millet senin konuyu beklemiş.

    Bu arada superb resimleri felaket hayalimdeki araç benim bu ben uzun arabalara bayılıyorumAma superbe 2003 ten beri hastayımResimler iin sağol dursun abim

    valla ibrahim sirf sana soz verdigim icin cektim bu resimleri baska konulardada arada kaynayip gitmesin diye konu actim acmaz olaydim baltasini alan kostu

    ama intikamim kotu olacak gorusurz hasan bakalim kimin baltasi daha keskinmis
    97has bunu beğendi
  12. #66
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.797

       sampionibo Nickli Üyeden Alıntı
    itina ile konu baltalanır

    Konu borsa gibi olmuş inişli çıkışlı her mesajın arasına bir balta girmiş dursun abim millet senin konuyu beklemiş.

    Bu arada superb resimleri felaket hayalimdeki araç benim bu ben uzun arabalara bayılıyorumAma superbe 2003 ten beri hastayımResimler iin sağol dursun abim

    valla ibrahim sirf sana soz verdigim icin cektim bu resimleri baska konulardada arada kaynayip gitmesin diye konu actim acmaz olaydim baltasini alan kostu

    ama intikamim kotu olacak gorusurz hasan bakalim kimin baltasi daha keskinmis

  13. #67
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22/03/2011
    Yer
    Herhangi bir yer(Otomatik)
    Mesajlar
    888

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt şimdi belki alınacak ama zevkime uymadığı için söylüyorum. Gösterge malesef çok başarısız. Rakamları seçmekte zorlanıyorum..
    Skoda firması benim olsaydı alınırdım, olmadığına göre problem yok.
  14. #67
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    888

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt şimdi belki alınacak ama zevkime uymadığı için söylüyorum. Gösterge malesef çok başarısız. Rakamları seçmekte zorlanıyorum..
    Skoda firması benim olsaydı alınırdım, olmadığına göre problem yok.

  15. #68
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22/03/2011
    Yer
    Herhangi bir yer(Otomatik)
    Mesajlar
    888

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Kullanıcılarına saygım var ve fiyat kalite orantısı yüksek bir araç ama o çok öğülen arka diz mesafesi hiç bir işe yaramayacak şekilde bir fazlalıktır bana göre.Passatın diz mesafesi hemen hemen her boydaki insana yetecek miktardadır fazlasıda lüzumsuzdur kanımca.
    Passatın diz mesafesi yeterli, daha fazlasına gerek yok,

    Haklısınız, bu düşüncenize ben de katılıyorum.
  16. #68
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    888

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Kullanıcılarına saygım var ve fiyat kalite orantısı yüksek bir araç ama o çok öğülen arka diz mesafesi hiç bir işe yaramayacak şekilde bir fazlalıktır bana göre.Passatın diz mesafesi hemen hemen her boydaki insana yetecek miktardadır fazlasıda lüzumsuzdur kanımca.
    Passatın diz mesafesi yeterli, daha fazlasına gerek yok,

    Haklısınız, bu düşüncenize ben de katılıyorum.

  17. #69
    offline
    sampionibo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Halil Ibrahim
    Üyelik Tarihi
    25/09/2011
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    476
    34 GT 7385

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    valla ibrahim sirf sana soz verdigim icin cektim bu resimleri baska konulardada arada kaynayip gitmesin diye konu actim acmaz olaydim baltasini alan kostu

    ama intikamim kotu olacak gorusurz hasan bakalim kimin baltasi daha keskinmis
    Biliyorum abi resimler için tekrardan teşekkürler.Ama bu balta işini yapanların yanına bırakma

    Bu işlerin azmettiricisi yasinmiş haberin olaHasan yasinin oyununa gelmiş çocuk uymuş bir kere
  18. #69
    offline
    sampionibo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    476

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    valla ibrahim sirf sana soz verdigim icin cektim bu resimleri baska konulardada arada kaynayip gitmesin diye konu actim acmaz olaydim baltasini alan kostu

    ama intikamim kotu olacak gorusurz hasan bakalim kimin baltasi daha keskinmis
    Biliyorum abi resimler için tekrardan teşekkürler.Ama bu balta işini yapanların yanına bırakma

    Bu işlerin azmettiricisi yasinmiş haberin olaHasan yasinin oyununa gelmiş çocuk uymuş bir kere

  19. #70
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22/03/2011
    Yer
    Herhangi bir yer(Otomatik)
    Mesajlar
    888

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    Passatı almadan önce d segmentindeki hemen hemen bütün araçları incelemiştim.Superb in içi hoşuma gitmişti.bence bir insan superbin arka tasarımını beğeniyorsa alabilir diye düşünüyorum.Bu tamamen zevk meselesi,ben tercihimi superbin arka tasarımından dolayı passat tan yana kullandım.araca kötü demiyorum.Yukarıda da söylediğim gibi tamamen zevk meselesi.avensis ve superb i bu nedenden dolayı elemiştim.Ama başka birinin hoşuna gidebilir tabi. Bu sınıfta zaten kötü araç yok.Araçlar kalite ve konfor olarak birbirine yaklaştı.Gerisi kişisel zevk sonucu tasarım olayına kalıyor.subaru legacy nin arka genişliğide çok fazla gelmişti.
    Yazdıklarınız doğru.

    SuperB'in arka tasarımı çok hoş değil, ama zamanla göz alışıyo,

    Hatta bi müddet sonra hoşunuza gitmeye başlıyo ya da kendi kendinizi kandırıyorsunuz,

    Artık adına ne derseniz.
  20. #70
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    888

       derin siyah passat b7 Nickli Üyeden Alıntı
    Passatı almadan önce d segmentindeki hemen hemen bütün araçları incelemiştim.Superb in içi hoşuma gitmişti.bence bir insan superbin arka tasarımını beğeniyorsa alabilir diye düşünüyorum.Bu tamamen zevk meselesi,ben tercihimi superbin arka tasarımından dolayı passat tan yana kullandım.araca kötü demiyorum.Yukarıda da söylediğim gibi tamamen zevk meselesi.avensis ve superb i bu nedenden dolayı elemiştim.Ama başka birinin hoşuna gidebilir tabi. Bu sınıfta zaten kötü araç yok.Araçlar kalite ve konfor olarak birbirine yaklaştı.Gerisi kişisel zevk sonucu tasarım olayına kalıyor.subaru legacy nin arka genişliğide çok fazla gelmişti.
    Yazdıklarınız doğru.

    SuperB'in arka tasarımı çok hoş değil, ama zamanla göz alışıyo,

    Hatta bi müddet sonra hoşunuza gitmeye başlıyo ya da kendi kendinizi kandırıyorsunuz,

    Artık adına ne derseniz.

  21. #71
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22/03/2011
    Yer
    Herhangi bir yer(Otomatik)
    Mesajlar
    888

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt abimin lafi dogruymus ama
    gunun vermis oldugu sitresi kafa yorgunlugunu dagitmak icin burdayiz abi biz cuneyt abiydi sanirim '' gunul ne kahve ister nede kahvehane gonul muhabbet ister passat bahane''

    Bu benim lafım değil Yasin,

    Ama güzel sözler.
  22. #71
    offline
    Cuneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    888

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt abimin lafi dogruymus ama
    gunun vermis oldugu sitresi kafa yorgunlugunu dagitmak icin burdayiz abi biz cuneyt abiydi sanirim '' gunul ne kahve ister nede kahvehane gonul muhabbet ister passat bahane''

    Bu benim lafım değil Yasin,

    Ama güzel sözler.

  23. #72
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    Yazdıklarınız doğru.

    SuperB'in arka tasarımı çok hoş değil, ama zamanla göz alışıyo,

    Hatta bi müddet sonra hoşunuza gitmeye başlıyo ya da kendi kendinizi kandırıyorsunuz,

    Artık adına ne derseniz.
    Bence o kadarda kötü değil.
    genel olarak son derece dinamik ve albenisi olan bir araba Cüneyt.
  24. #72
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    Yazdıklarınız doğru.

    SuperB'in arka tasarımı çok hoş değil, ama zamanla göz alışıyo,

    Hatta bi müddet sonra hoşunuza gitmeye başlıyo ya da kendi kendinizi kandırıyorsunuz,

    Artık adına ne derseniz.
    Bence o kadarda kötü değil.
    genel olarak son derece dinamik ve albenisi olan bir araba Cüneyt.

  25. #73
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    37
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       sampionibo Nickli Üyeden Alıntı
    Biliyorum abi resimler için tekrardan teşekkürler.Ama bu balta işini yapanların yanına bırakma

    Bu işlerin azmettiricisi yasinmiş haberin olaHasan yasinin oyununa gelmiş çocuk uymuş bir kere
    yasi,de konuyu acarken alditan dip not gecmis lutfen konu baltalanmasin diye ba ba ba
  26. #73
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.797

       sampionibo Nickli Üyeden Alıntı
    Biliyorum abi resimler için tekrardan teşekkürler.Ama bu balta işini yapanların yanına bırakma

    Bu işlerin azmettiricisi yasinmiş haberin olaHasan yasinin oyununa gelmiş çocuk uymuş bir kere
    yasi,de konuyu acarken alditan dip not gecmis lutfen konu baltalanmasin diye ba ba ba

  27. #74
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    37
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    gunun vermis oldugu sitresi kafa yorgunlugunu dagitmak icin burdayiz abi biz cuneyt abiydi sanirim '' gunul ne kahve ister nede kahvehane gonul muhabbet ister passat bahane''

    Bu benim lafım değil Yasin,

    Ama güzel sözler.
    ben sen diye hatirliyorum abi ama yanlista hatirliyor olabilirim
  28. #74
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.797

       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    gunun vermis oldugu sitresi kafa yorgunlugunu dagitmak icin burdayiz abi biz cuneyt abiydi sanirim '' gunul ne kahve ister nede kahvehane gonul muhabbet ister passat bahane''

    Bu benim lafım değil Yasin,

    Ama güzel sözler.
    ben sen diye hatirliyorum abi ama yanlista hatirliyor olabilirim

  29. #75
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt şimdi belki alınacak ama zevkime uymadığı için söylüyorum. Gösterge malesef çok başarısız. Rakamları seçmekte zorlanıyorum..
    40'ından sonra gözlerde de problem başlıyor İsmail normaldir.
    Göstergede bir sorun yok
  30. #75
    offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    3.616

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt şimdi belki alınacak ama zevkime uymadığı için söylüyorum. Gösterge malesef çok başarısız. Rakamları seçmekte zorlanıyorum..
    40'ından sonra gözlerde de problem başlıyor İsmail normaldir.
    Göstergede bir sorun yok

  31. #76
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    40'ından sonra gözlerde de problem başlıyor İsmail normaldir.
    Göstergede bir sorun yok
    Presbiyobi işte, 40 yaş üzeri herkese uğruyor hemen hemen
  32. #76
    offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    6.986

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    40'ından sonra gözlerde de problem başlıyor İsmail normaldir.
    Göstergede bir sorun yok
    Presbiyobi işte, 40 yaş üzeri herkese uğruyor hemen hemen

  33. #77
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    40'ından sonra gözlerde de problem başlıyor İsmail normaldir.
    Göstergede bir sorun yok
    rakamların dizilişi yazı karakterleri tuhaf geliyor bana yoksa gözler iyi daha Mert aman hocam nazar değmesin
  34. #77
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    40'ından sonra gözlerde de problem başlıyor İsmail normaldir.
    Göstergede bir sorun yok
    rakamların dizilişi yazı karakterleri tuhaf geliyor bana yoksa gözler iyi daha Mert aman hocam nazar değmesin

  35. #78
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.672

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

    opel corsa kadranı da boyle...bu tarzı sevmiyorum..
  36. #78
    offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    9.672

    opel corsa kadranı da boyle...bu tarzı sevmiyorum..

  37. #79
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    rakamların dizilişi yazı karakterleri tuhaf geliyor bana yoksa gözler iyi daha Mert aman hocam nazar değmesin
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir
  38. #79
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    rakamların dizilişi yazı karakterleri tuhaf geliyor bana yoksa gözler iyi daha Mert aman hocam nazar değmesin
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir

  39. #80
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir
    istersen ortaya mfa ya oynar kadın koy o kadran rakamları basmıyo bana
  40. #80
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir
    istersen ortaya mfa ya oynar kadın koy o kadran rakamları basmıyo bana

  41. #81
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    37
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir
    adam kafayi yemis yaaa illa degisecek gosterge panelini
  42. #81
    offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    13.797

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir
    adam kafayi yemis yaaa illa degisecek gosterge panelini

  43. #82
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    istersen ortaya mfa ya oynar kadın koy o kadran rakamları basmıyo bana
    Ismail abim, Dansözle MFA nin alakasi ne var yaw
  44. #82
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    istersen ortaya mfa ya oynar kadın koy o kadran rakamları basmıyo bana
    Ismail abim, Dansözle MFA nin alakasi ne var yaw

  45. #83
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.016

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    adam kafayi yemis yaaa illa degisecek gosterge panelini
    yok yok mfa ya takmış diğer yerler mesela ibreler falan olmasa da olur)
  46. #83
    offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    18.016

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    adam kafayi yemis yaaa illa degisecek gosterge panelini
    yok yok mfa ya takmış diğer yerler mesela ibreler falan olmasa da olur)

  47. #84
    offline
    97has - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hasan
    Üyelik Tarihi
    16/05/2011
    Yer
    Adana
    Model
    Octavia
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.455
    01 AJ 555

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir
    Bugün kafama bu soru takılmıştı.Superb'e renkli Golf MFA Premium takabiliyor muyuz? Takınca çalışıyor mu?
  48. #84
    offline
    97has - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.455

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Kolayi var, Golf 6 Renkli MFA Premium Gösterge Panelini al Skoda Superb ye tak islem tamamdir
    Bugün kafama bu soru takılmıştı.Superb'e renkli Golf MFA Premium takabiliyor muyuz? Takınca çalışıyor mu?

  49. #85
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    34
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.098

    Cevap: skoda superb elegance 140hp DSG


    Piretopragi
       97has Nickli Üyeden Alıntı
    Bugün kafama bu soru takılmıştı.Superb'e renkli Golf MFA Premium takabiliyor muyuz? Takınca çalışıyor mu?
    Güzel bir soru, SuperB ile Golf 6 nin boyutlari aynimi ??? Diger türlü her ikisi ayni adresmi daha sonra Skoda SUperB nin CAN Gateway i ne tür mesajlari okuyabiliyor bunlar önemli
    97has bunu beğendi
  50. #85
    offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    29.098


    Piretopragi
       97has Nickli Üyeden Alıntı
    Bugün kafama bu soru takılmıştı.Superb'e renkli Golf MFA Premium takabiliyor muyuz? Takınca çalışıyor mu?
    Güzel bir soru, SuperB ile Golf 6 nin boyutlari aynimi ??? Diger türlü her ikisi ayni adresmi daha sonra Skoda SUperB nin CAN Gateway i ne tür mesajlari okuyabiliyor bunlar önemli

İlk 123