yokuş öyle zorlu bir yokuşa benzemiyor.
benzer bir durum 2004 yılında transporterimde olmuştu. pompa değiştirilmişti. bence bir an önce servise göstermelisiniz.
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Gunaydin arkadaslar
Bu sabah resimdeki yokusu 1.6tdi manuel aracla tirmanirken dur-kalk yapayim istedim fakat arac yuruyemedi.
Aracta tek ben vardim ve birkac kez denedim ama yemedi. Devri maximuma cektim ayagimi debriyajdan kaldirirken devir dustu sifirlara kadar ve bayildi.
Dipnot: Hillholder acikti.
![]()
Konu mnykdm tarafından (14 03 2014 Saat 17:07 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: image rotate
Gunaydin arkadaslar
Bu sabah resimdeki yokusu 1.6tdi manuel aracla tirmanirken dur-kalk yapayim istedim fakat arac yuruyemedi.
Aracta tek ben vardim ve birkac kez denedim ama yemedi. Devri maximuma cektim ayagimi debriyajdan kaldirirken devir dustu sifirlara kadar ve bayildi.
Dipnot: Hillholder acikti.
![]()
yokuş öyle zorlu bir yokuşa benzemiyor.
benzer bir durum 2004 yılında transporterimde olmuştu. pompa değiştirilmişti. bence bir an önce servise göstermelisiniz.
yokuş öyle zorlu bir yokuşa benzemiyor.
benzer bir durum 2004 yılında transporterimde olmuştu. pompa değiştirilmişti. bence bir an önce servise göstermelisiniz.
Valla bizde gecen sene alanya Volkswagen basaran servisinin yokusunu yeni megane dizelle cikamadik ben anlamadim bir hayli garibime gitmisti ama o yokus resimdeki uokustan cok dikti ayreten benim basima da geldi eski astramla da gelmisti tokat niksar kalesine cikarken arkadan 3 kisi ittirmişti ama yokus cok asiri dikti yani olabilir alttan kaptirmak cok onemli..
...Volkswagen CC 1.4 DSG 160HP....
Valla bizde gecen sene alanya Volkswagen basaran servisinin yokusunu yeni megane dizelle cikamadik ben anlamadim bir hayli garibime gitmisti ama o yokus resimdeki uokustan cok dikti ayreten benim basima da geldi eski astramla da gelmisti tokat niksar kalesine cikarken arkadan 3 kisi ittirmişti ama yokus cok asiri dikti yani olabilir alttan kaptirmak cok onemli..
...Volkswagen CC 1.4 DSG 160HP....
ilginç değilmi ama bu durum? bence mutlaka bir sorun olmalı.
Valla astram yokusu cikamadi yerinden kalkmak icin kendini baga bi zorladi ama hareket edemedi garibim yokus o kadar dikti ki o yokusu yaya cikan insan bile üç kere dinleniodubeyaz bi koku cikti disklerin arasindan debriyaj balatasindan gelmis bende anlamadim bi kere orda yamuk yapti bi daha hic yapmadi
...Volkswagen CC 1.4 DSG 160HP....
Valla astram yokusu cikamadi yerinden kalkmak icin kendini baga bi zorladi ama hareket edemedi garibim yokus o kadar dikti ki o yokusu yaya cikan insan bile üç kere dinleniodubeyaz bi koku cikti disklerin arasindan debriyaj balatasindan gelmis bende anlamadim bi kere orda yamuk yapti bi daha hic yapmadi
...Volkswagen CC 1.4 DSG 160HP....
Normalde böyle bir şey olmaması lazım, araçta sorun olabilir. Servise göstermekte fayda var bence.
Normalde böyle bir şey olmaması lazım, araçta sorun olabilir. Servise göstermekte fayda var bence.
Bu volkswagen i anlamak bazen mümkün olmuyor. Aynı durumu arabam daha 30 km iken yaşadım. Muayene istasyonunun demir giriş kapısının rayını aşamamıştım. Lastikleri raya dayamıştım, sonrasında gaz verdim ama araba devirlenmedi, hareket bile etmedi. Sadece bir ray ve çok yüksek değildi, herkes geçiyordu ama aşamadım. En azından oldugu yerde patinaj atmalıydı. Daha sonra arabayı geri salıp hız alarak, resmen raya vurarak geçebilmiştim. Daha ilk sürüşümde böyle bir şey yaşamam can sıkıcıydı, sanki araba bana mesaj gönderiyordu, daha çok canını sıkacam diyeve bunu 1.4 tsi 160 hp arabayla yaşadım.
Şahsi fikrim, eğer tekrarlamazsa hiç servise göstermeyin, bir şey bulamayacaklardır. Aynı yokuşu tekrar deneyin bence, süreklilik varsa servis yolu mecbur demektir
Bu volkswagen i anlamak bazen mümkün olmuyor. Aynı durumu arabam daha 30 km iken yaşadım. Muayene istasyonunun demir giriş kapısının rayını aşamamıştım. Lastikleri raya dayamıştım, sonrasında gaz verdim ama araba devirlenmedi, hareket bile etmedi. Sadece bir ray ve çok yüksek değildi, herkes geçiyordu ama aşamadım. En azından oldugu yerde patinaj atmalıydı. Daha sonra arabayı geri salıp hız alarak, resmen raya vurarak geçebilmiştim. Daha ilk sürüşümde böyle bir şey yaşamam can sıkıcıydı, sanki araba bana mesaj gönderiyordu, daha çok canını sıkacam diyeve bunu 1.4 tsi 160 hp arabayla yaşadım.
Şahsi fikrim, eğer tekrarlamazsa hiç servise göstermeyin, bir şey bulamayacaklardır. Aynı yokuşu tekrar deneyin bence, süreklilik varsa servis yolu mecbur demektir
Bazen bu durum vitesi yanlışlıkla 1 yerine 3 e alınca da oluyor
selamlar...... sakın sıkıntı yapmayın aracı ilk calıştırp hemen mi hareket ettiniz yada sıcak motorlamı bilmiyorum 1 secenekse enaz 1 2 dakka ısıtmanız lazım aracın butün degerleri kontrol merkezi bütün verileri sistemi tamamlaması icin kısacası( bilgisayarı yada telefonu acarsınız tam cılması 1 2 sürer aynen böyle) aracın sistemi hazırlaması için bu süreyi vermelisiniz..... Ama sıcak motorla bu olay basınıza geldiyse gaza tatlısert basın derlerya ne bagırsın nede susun .bizim ap otoparkı 1 kat altta yaklasık 10 12 mt lik rampa hergün bu rampada otoparktan cıkıyorum bazan otopark kapısının önünden vatandaş gecerken rampada durmak zorunda kalıyorum auto hold acık araba gazına tatlıser basınca kavrayıp cıkıyor bu arada debriyaj kavrama noktasıda çok önemli ayakları alıstırman yeterli bence sorun kalmaz.......saygılar......Gunaydin arkadaslar
Bu sabah resimdeki yokusu 1.6tdi manuel aracla tirmanirken dur-kalk yapayim istedim fakat arac yuruyemedi.
Aracta tek ben vardim ve birkac kez denedim ama yemedi. Devri maximuma cektim ayagimi debriyajdan kaldirirken devir dustu sifirlara kadar ve bayildi.
Dipnot: Hillholder acikti.
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
selamlar...... sakın sıkıntı yapmayın aracı ilk calıştırp hemen mi hareket ettiniz yada sıcak motorlamı bilmiyorum 1 secenekse enaz 1 2 dakka ısıtmanız lazım aracın butün degerleri kontrol merkezi bütün verileri sistemi tamamlaması icin kısacası( bilgisayarı yada telefonu acarsınız tam cılması 1 2 sürer aynen böyle) aracın sistemi hazırlaması için bu süreyi vermelisiniz..... Ama sıcak motorla bu olay basınıza geldiyse gaza tatlısert basın derlerya ne bagırsın nede susun .bizim ap otoparkı 1 kat altta yaklasık 10 12 mt lik rampa hergün bu rampada otoparktan cıkıyorum bazan otopark kapısının önünden vatandaş gecerken rampada durmak zorunda kalıyorum auto hold acık araba gazına tatlıser basınca kavrayıp cıkıyor bu arada debriyaj kavrama noktasıda çok önemli ayakları alıstırman yeterli bence sorun kalmaz.......saygılar......Gunaydin arkadaslar
Bu sabah resimdeki yokusu 1.6tdi manuel aracla tirmanirken dur-kalk yapayim istedim fakat arac yuruyemedi.
Aracta tek ben vardim ve birkac kez denedim ama yemedi. Devri maximuma cektim ayagimi debriyajdan kaldirirken devir dustu sifirlara kadar ve bayildi.
Dipnot: Hillholder acikti.
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ver bi de ben deniym![]()
valla bizde gecen sene alanya Volkswagen basaran servisinin yokusunu yeni megane dizelle cikamadik ben anlamadim bir hayli garibime gitmisti ama o yokus resimdeki uokustan cok dikti ayreten benim basima da geldi eski astramla da gelmisti tokat niksar kalesine cikarken arkadan 3 kisi ittirmişti ama yokus cok asiri dikti yani olabilir alttan kaptirmak cok onemli..
...Volkswagen cc 1.4 dsg 160hp....
merhaba
o niksar kalesi yok mu o niksar kalesi.... Ne tirmandim o rampalarda tik demedim maşallah benim bebekle...![]()
valla bizde gecen sene alanya Volkswagen basaran servisinin yokusunu yeni megane dizelle cikamadik ben anlamadim bir hayli garibime gitmisti ama o yokus resimdeki uokustan cok dikti ayreten benim basima da geldi eski astramla da gelmisti tokat niksar kalesine cikarken arkadan 3 kisi ittirmişti ama yokus cok asiri dikti yani olabilir alttan kaptirmak cok onemli..
...Volkswagen cc 1.4 dsg 160hp....
merhaba
o niksar kalesi yok mu o niksar kalesi.... Ne tirmandim o rampalarda tik demedim maşallah benim bebekle...![]()
Ben ilk gittigimde nerden cikilacagini bilmiyordum bi araca sordum beni takip et abi dedi tam yokusu bitirdik derken eleman freni bi koydu tam en uste kaldim askida kalir gibi bas bas gitmio arac, kafayi yedim idida ederim asagidan kaptirmadan benim kaldigim yerde cogu arac sikinti yasar ama iki üç cikisi varmis o beni en pis yerinden cikarmis haberim yok tabi kendisi de gulerek kusura bakma abi dedimerhaba
o niksar kalesi yok mu o niksar kalesi.... Ne tirmandim o rampalarda tik demedim maşallah benim bebekle...![]()
arkadaslariyla ittilerde öle çiktim..
...Volkswagen CC 1.4 DSG 160HP....
Ben ilk gittigimde nerden cikilacagini bilmiyordum bi araca sordum beni takip et abi dedi tam yokusu bitirdik derken eleman freni bi koydu tam en uste kaldim askida kalir gibi bas bas gitmio arac, kafayi yedim idida ederim asagidan kaptirmadan benim kaldigim yerde cogu arac sikinti yasar ama iki üç cikisi varmis o beni en pis yerinden cikarmis haberim yok tabi kendisi de gulerek kusura bakma abi dedimerhaba
o niksar kalesi yok mu o niksar kalesi.... Ne tirmandim o rampalarda tik demedim maşallah benim bebekle...![]()
arkadaslariyla ittilerde öle çiktim..
...Volkswagen CC 1.4 DSG 160HP....
çok deli bi yer ya orasi ne virajlardan çikiyorsun ben o yağcilar medresesinin önüne kadar çikmiştim . Hava bile değişiyor yaben ilk gittigimde nerden cikilacagini bilmiyordum bi araca sordum beni takip et abi dedi tam yokusu bitirdik derken eleman freni bi koydu tam en uste kaldim askida kalir gibi bas bas gitmio arac, kafayi yedim idida ederim asagidan kaptirmadan benim kaldigim yerde cogu arac sikinti yasar ama iki üç cikisi varmis o beni en pis yerinden cikarmis haberim yok tabi kendisi de gulerek kusura bakma abi dediarkadaslariyla ittilerde öle çiktim..
...Volkswagen cc 1.4 dsg 160hp....![]()
çok deli bi yer ya orasi ne virajlardan çikiyorsun ben o yağcilar medresesinin önüne kadar çikmiştim . Hava bile değişiyor yaben ilk gittigimde nerden cikilacagini bilmiyordum bi araca sordum beni takip et abi dedi tam yokusu bitirdik derken eleman freni bi koydu tam en uste kaldim askida kalir gibi bas bas gitmio arac, kafayi yedim idida ederim asagidan kaptirmadan benim kaldigim yerde cogu arac sikinti yasar ama iki üç cikisi varmis o beni en pis yerinden cikarmis haberim yok tabi kendisi de gulerek kusura bakma abi dediarkadaslariyla ittilerde öle çiktim..
...Volkswagen cc 1.4 dsg 160hp....![]()
Eminimki ondan daha dik yokuşu auto hold olmadan çıktık düşün yani 1.6 tdi dsg auto hold olmadan kaydı biraz ama yine çıktı 5 kişi artı full bagaj![]()
Eminimki ondan daha dik yokuşu auto hold olmadan çıktık düşün yani 1.6 tdi dsg auto hold olmadan kaydı biraz ama yine çıktı 5 kişi artı full bagaj![]()
Autohold aracin egimde oldugunda cok sert tutuyor, sizde daha fazla basmak zorunda kaliyorsunuz ,
Auto hold olmadan deneyin , yada sert basin. Ben bunun gibi daha fazlasindan rahatca kalkip ciktim .
Bunlari denediyseniz servise gitmekte fayda var
™KGπ
Autohold aracin egimde oldugunda cok sert tutuyor, sizde daha fazla basmak zorunda kaliyorsunuz ,
Auto hold olmadan deneyin , yada sert basin. Ben bunun gibi daha fazlasindan rahatca kalkip ciktim .
Bunlari denediyseniz servise gitmekte fayda var
™KGπ
Ben 1.6 TDI poloyla bundan çok daha dik bir yokuşu,genelde tam ortasında durmak zorunda kaldığım halde sorunsuz çıkıyorum banamısın demiyor.. Enteresan geldi bana da,bir baktırın derim..
Ben 1.6 TDI poloyla bundan çok daha dik bir yokuşu,genelde tam ortasında durmak zorunda kaldığım halde sorunsuz çıkıyorum banamısın demiyor.. Enteresan geldi bana da,bir baktırın derim..
Sorunu yaşayan arkadaşımızın anlatmak istediği arabanın hiç devirlenmemesi, 1000 deviri bile bulmuyor, istersen sonuna kadar bas. Yani arabanın bagırması çok devirli kalkmak gibi bir şey söz konusu değil. Bire bir aynı sorunu yaşadım bir kere. Ben yukarıdaki gibi boşta evir yapıp kalkmaya çalışmadım, sonuçta araba dsg. Ama oldugum yerden 1cm ileri gidemedi araba. İster az ister çok bas, 900 devir bile olmuyordu araba. Belki de elektroniksel olarak kafası karıştı bir anlık hata vermesi gibi. Bu bakımdan arkadaşın ne yaşadığını çok iyi anlıyorum. Büyük ihtimalle boştayken devir yapmasına ragmen araba rölanti devrine kadar düştü ve yerinden bile oynayamamıştırselamlar...... sakın sıkıntı yapmayın aracı ilk calıştırp hemen mi hareket ettiniz yada sıcak motorlamı bilmiyorum 1 secenekse enaz 1 2 dakka ısıtmanız lazım aracın butün degerleri kontrol merkezi bütün verileri sistemi tamamlaması icin kısacası( bilgisayarı yada telefonu acarsınız tam cılması 1 2 sürer aynen böyle) aracın sistemi hazırlaması için bu süreyi vermelisiniz..... Ama sıcak motorla bu olay basınıza geldiyse gaza tatlısert basın derlerya ne bagırsın nede susun .bizim ap otoparkı 1 kat altta yaklasık 10 12 mt lik rampa hergün bu rampada otoparktan cıkıyorum bazan otopark kapısının önünden vatandaş gecerken rampada durmak zorunda kalıyorum auto hold acık araba gazına tatlıser basınca kavrayıp cıkıyor bu arada debriyaj kavrama noktasıda çok önemli ayakları alıstırman yeterli bence sorun kalmaz.......saygılar......
Sorunu yaşayan arkadaşımızın anlatmak istediği arabanın hiç devirlenmemesi, 1000 deviri bile bulmuyor, istersen sonuna kadar bas. Yani arabanın bagırması çok devirli kalkmak gibi bir şey söz konusu değil. Bire bir aynı sorunu yaşadım bir kere. Ben yukarıdaki gibi boşta evir yapıp kalkmaya çalışmadım, sonuçta araba dsg. Ama oldugum yerden 1cm ileri gidemedi araba. İster az ister çok bas, 900 devir bile olmuyordu araba. Belki de elektroniksel olarak kafası karıştı bir anlık hata vermesi gibi. Bu bakımdan arkadaşın ne yaşadığını çok iyi anlıyorum. Büyük ihtimalle boştayken devir yapmasına ragmen araba rölanti devrine kadar düştü ve yerinden bile oynayamamıştırselamlar...... sakın sıkıntı yapmayın aracı ilk calıştırp hemen mi hareket ettiniz yada sıcak motorlamı bilmiyorum 1 secenekse enaz 1 2 dakka ısıtmanız lazım aracın butün degerleri kontrol merkezi bütün verileri sistemi tamamlaması icin kısacası( bilgisayarı yada telefonu acarsınız tam cılması 1 2 sürer aynen böyle) aracın sistemi hazırlaması için bu süreyi vermelisiniz..... Ama sıcak motorla bu olay basınıza geldiyse gaza tatlısert basın derlerya ne bagırsın nede susun .bizim ap otoparkı 1 kat altta yaklasık 10 12 mt lik rampa hergün bu rampada otoparktan cıkıyorum bazan otopark kapısının önünden vatandaş gecerken rampada durmak zorunda kalıyorum auto hold acık araba gazına tatlıser basınca kavrayıp cıkıyor bu arada debriyaj kavrama noktasıda çok önemli ayakları alıstırman yeterli bence sorun kalmaz.......saygılar......
Eger motor en az sogukken bir dakika calistiktan sonra bu durum meydana geldiyse ve tatli sert devri yuksek tutmadiysaniz servise kesinlikle ugrayin…
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eger motor en az sogukken bir dakika calistiktan sonra bu durum meydana geldiyse ve tatli sert devri yuksek tutmadiysaniz servise kesinlikle ugrayin…
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Akilli telefonun azizligi yanlis yazim olmus, tatli sert devir verdiginiz halde yaptiysa demek istedim….
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Akilli telefonun azizligi yanlis yazim olmus, tatli sert devir verdiginiz halde yaptiysa demek istedim….
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
arkadaslar resimde gösterdiğim yokuşu çıkarken 1 saattir araç çalışıyordu ve 30 km yol gemişti. durmak zorunda kaldım ve kaldırmak isterken hillhold acıkken vites boşta tam gaz verdim (maksimum 2.500 devirlere kadar yukseliyor biliyorsunuz) ve kalkmak istediğimde devir saati gittikçe düştü sıfırlandı ve stop etti (aslında start-stop devreye girdi). birkaç denemeden sonra baktım aynısı, mecburen geri geri inmek zorunda kaldım.
burda yapılabilecek şey hillhold sonucta araca kalkış esnasında ekstra bir direnç katıyor ve bunuda yenmesi gerektiğinden hillhold kapatılıp birde öyle denenebilirdi ama o sıra aklıma gelmedi. gerçi hillhold açık haliyle kalkmasını beklerim sonucta arkamda başka araçlar olabilir bu yüzden geri kaymasını istemezdim. bunun yanında aracın patinaja girmesini engelleyen sistemlerde (ASR) güç aktarımını sınırlayabileceği için belki oda bu durumu tetiklemiş olabilir. yada gerçekten bir problem var en son olarakta motor kasaya yetersiz diyeceğim.
bu arada bahsettiğim resimdeki yokuş beşiktaş yıldız mh asariye caddesinde bulunuyor. resimde düzgün bir açıdan çekememiş olabileceğimden yokuşun dikliğini yeterince yansıtamamış olabilirim. insanlarda zor cıkıyor burayı. heryerde gorebileceğiniz sıradan yokuşlardan olmadığını düşünüyorum. ama başka marka ve model araçların çıktığına şahidim olduğumdan çıkamaması garip geldi.
arkadaslar resimde gösterdiğim yokuşu çıkarken 1 saattir araç çalışıyordu ve 30 km yol gemişti. durmak zorunda kaldım ve kaldırmak isterken hillhold acıkken vites boşta tam gaz verdim (maksimum 2.500 devirlere kadar yukseliyor biliyorsunuz) ve kalkmak istediğimde devir saati gittikçe düştü sıfırlandı ve stop etti (aslında start-stop devreye girdi). birkaç denemeden sonra baktım aynısı, mecburen geri geri inmek zorunda kaldım.
burda yapılabilecek şey hillhold sonucta araca kalkış esnasında ekstra bir direnç katıyor ve bunuda yenmesi gerektiğinden hillhold kapatılıp birde öyle denenebilirdi ama o sıra aklıma gelmedi. gerçi hillhold açık haliyle kalkmasını beklerim sonucta arkamda başka araçlar olabilir bu yüzden geri kaymasını istemezdim. bunun yanında aracın patinaja girmesini engelleyen sistemlerde (ASR) güç aktarımını sınırlayabileceği için belki oda bu durumu tetiklemiş olabilir. yada gerçekten bir problem var en son olarakta motor kasaya yetersiz diyeceğim.
bu arada bahsettiğim resimdeki yokuş beşiktaş yıldız mh asariye caddesinde bulunuyor. resimde düzgün bir açıdan çekememiş olabileceğimden yokuşun dikliğini yeterince yansıtamamış olabilirim. insanlarda zor cıkıyor burayı. heryerde gorebileceğiniz sıradan yokuşlardan olmadığını düşünüyorum. ama başka marka ve model araçların çıktığına şahidim olduğumdan çıkamaması garip geldi.
Ankara keklikpınarını bilenler varsa daha iyi anlar.Keklikpınarında hemen hemen çıkmadığım yokuş kalmadı.Tsi 122 ps nin yokuşta zorlandığını hatırlamıyorum.Dizelin torkuda iyi.Bir daha deneyin derim.Yine aynı şey olursa bir gösterin.
Ankara keklikpınarını bilenler varsa daha iyi anlar.Keklikpınarında hemen hemen çıkmadığım yokuş kalmadı.Tsi 122 ps nin yokuşta zorlandığını hatırlamıyorum.Dizelin torkuda iyi.Bir daha deneyin derim.Yine aynı şey olursa bir gösterin.
yokuş net belli olmuyor ama normal 1.6 arabalar çıkabiliyorsa siz bir daha deneyin derim dsg de manuel mod var mı bilemiyorum varsa manuele alıp denerseniz daha iyi olur. Eğer öylede olmazsa bi götürüp gösterin turbosuna vs baksınlar umarım bi sıkıntı çıkmaz. Hill hold sistemi ne kadar iyi olursa olsun özellikle bayırda ilk hareketi yakalamada el frenine göre artısı daha azdır. Neticede arabada hafiften bir öne doğru hareket olduğunda hill hold devreden çıkıyor, el freninde devri ve öne doğru hareketi kişi kendisi tecrübesine göre ayarlayabildiği için bayırda ilk hareket daha rahat oluyor. Tecrübelerim ve tavsiyelerim bu yönde.
yokuş net belli olmuyor ama normal 1.6 arabalar çıkabiliyorsa siz bir daha deneyin derim dsg de manuel mod var mı bilemiyorum varsa manuele alıp denerseniz daha iyi olur. Eğer öylede olmazsa bi götürüp gösterin turbosuna vs baksınlar umarım bi sıkıntı çıkmaz. Hill hold sistemi ne kadar iyi olursa olsun özellikle bayırda ilk hareketi yakalamada el frenine göre artısı daha azdır. Neticede arabada hafiften bir öne doğru hareket olduğunda hill hold devreden çıkıyor, el freninde devri ve öne doğru hareketi kişi kendisi tecrübesine göre ayarlayabildiği için bayırda ilk hareket daha rahat oluyor. Tecrübelerim ve tavsiyelerim bu yönde.
Bir sorun var. Normal değil.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
1.2 TSI Jetta ile çok daha dik yokuşlarda kalmıştım bence aracınızı bir baktırın ya da elektornik mekanik fren bırakmamış olabilir mi ?Gunaydin arkadaslar
Bu sabah resimdeki yokusu 1.6tdi manuel aracla tirmanirken dur-kalk yapayim istedim fakat arac yuruyemedi.
Aracta tek ben vardim ve birkac kez denedim ama yemedi. Devri maximuma cektim ayagimi debriyajdan kaldirirken devir dustu sifirlara kadar ve bayildi.
Dipnot: Hillholder acikti.
![]()
1.2 TSI Jetta ile çok daha dik yokuşlarda kalmıştım bence aracınızı bir baktırın ya da elektornik mekanik fren bırakmamış olabilir mi ?Gunaydin arkadaslar
Bu sabah resimdeki yokusu 1.6tdi manuel aracla tirmanirken dur-kalk yapayim istedim fakat arac yuruyemedi.
Aracta tek ben vardim ve birkac kez denedim ama yemedi. Devri maximuma cektim ayagimi debriyajdan kaldirirken devir dustu sifirlara kadar ve bayildi.
Dipnot: Hillholder acikti.
![]()
Kedi bile kesilmiştir :D
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kedi bile kesilmiştir :D
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Pencerelere bakarak hesapladim daha dikinden ciktim 1.6 tdi manuel ile autohold acik , ben daha cok inerken korkuyorum duz oldugu yerde altini vurcam die
Siz servise resmide gostererek basvurun
™KGπ
Pencerelere bakarak hesapladim daha dikinden ciktim 1.6 tdi manuel ile autohold acik , ben daha cok inerken korkuyorum duz oldugu yerde altini vurcam die
Siz servise resmide gostererek basvurun
™KGπ
Merhaba,dün mesajınızı okudum ve bu günde bundan daha dik ama kısa bir yokuşta özellikle durdum ve gayet tatlı bir gazla rahatça çıktı.
Siz servise yada özel servise bir danışın.
Merhaba,dün mesajınızı okudum ve bu günde bundan daha dik ama kısa bir yokuşta özellikle durdum ve gayet tatlı bir gazla rahatça çıktı.
Siz servise yada özel servise bir danışın.