1800-2300 devir aralığında tekleme
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
1800-2300 devir aralığında tekleme
merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim 2005model 2.0tdi aracım 1.8 le 2.3devir bandı arasında tekleme yapıyor o devirlerin altında sıkıntı yok üzeirnde de sıkıntı yok araçta herhangi bir performans kaybı yok ama cok canımı sıkmaya başladı bütün bakımlarını yaptırdm enjentörden turbosuna mazot filtresinden pompasına tigeri sibopları her yeri elden geçti ama sorun düzelmiyor araba ısınınca daha cok artıyor bunlar daha önce başına gelen sorunu bilen varmı
-
merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim 2005model 2.0tdi aracım 1.8 le 2.3devir bandı arasında tekleme yapıyor o devirlerin altında sıkıntı yok üzeirnde de sıkıntı yok araçta herhangi bir performans kaybı yok ama cok canımı sıkmaya başladı bütün bakımlarını yaptırdm enjentörden turbosuna mazot filtresinden pompasına tigeri sibopları her yeri elden geçti ama sorun düzelmiyor araba ısınınca daha cok artıyor bunlar daha önce başına gelen sorunu bilen varmı
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
akararslan Nickli Üyeden Alıntı
merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim 2005model 2.0tdi aracım 1.8 le 2.3devir bandı arasında tekleme yapıyor o devirlerin altında sıkıntı yok üzeirnde de sıkıntı yok araçta herhangi bir performans kaybı yok ama cok canımı sıkmaya başladı bütün bakımlarını yaptırdm enjentörden turbosuna mazot filtresinden pompasına tigeri sibopları her yeri elden geçti ama sorun düzelmiyor araba ısınınca daha cok artıyor bunlar daha önce başına gelen sorunu bilen varmı
Hava akismetre,
Bobinler,
Turbo valfi,
Krank devir, ya da egzantrik konumlandirici sensoru, bir cok sebebi var, tekleme yaptigi anda ariza kaydi duser, baktirin mutlaka
POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
akararslan Nickli Üyeden Alıntı
merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim 2005model 2.0tdi aracım 1.8 le 2.3devir bandı arasında tekleme yapıyor o devirlerin altında sıkıntı yok üzeirnde de sıkıntı yok araçta herhangi bir performans kaybı yok ama cok canımı sıkmaya başladı bütün bakımlarını yaptırdm enjentörden turbosuna mazot filtresinden pompasına tigeri sibopları her yeri elden geçti ama sorun düzelmiyor araba ısınınca daha cok artıyor bunlar daha önce başına gelen sorunu bilen varmı
Hava akismetre,
Bobinler,
Turbo valfi,
Krank devir, ya da egzantrik konumlandirici sensoru, bir cok sebebi var, tekleme yaptigi anda ariza kaydi duser, baktirin mutlaka
POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
arızayı bulamıyorlar kaç kere makinaya bağlattım hiç bişi cıkmıyor daha öncede bi yerde okudum 10sene önce birnin başına gelmiş o araç 1.9tdi 370nolu rölenin artı kablosuyla ilgiliymiş ama nette arattım Ne işe yarar bu role hiç bir bilgi bulamadım aracımda aradım öyle bir rolede yok kısacası napıcamı şasırmış durumdayım
-
arızayı bulamıyorlar kaç kere makinaya bağlattım hiç bişi cıkmıyor daha öncede bi yerde okudum 10sene önce birnin başına gelmiş o araç 1.9tdi 370nolu rölenin artı kablosuyla ilgiliymiş ama nette arattım Ne işe yarar bu role hiç bir bilgi bulamadım aracımda aradım öyle bir rolede yok kısacası napıcamı şasırmış durumdayım
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
Merhaba aynı durum ilk çalıştırmada Mercedes model arabamızda vardı, araç ilk çalıştırmada tekliyordu araba yürüyüp istop edip çalıştıktan sonra düzeliyordu. İlk bujileri değiştirdik sonra bobinleri ama düzelmedi. Makinaya taktık arıza yok çıktı ama git gide tekleme arttı ve iyice sallıyordu aracı başka yere götürdük ama yine sorun yok dediler. En son motoru açtırdık ve gördük ki siboplar pistonlar kaynamış ancak motor açıldıktan sonra öğrendik. Gazdan dolayı böyle olmuş dedi usta. Benzinle gazının oktanı farklı olduğu için. 20 bin TL ye maal oldu. İlk tekleme olduğunda gelseydiniz bu kadar masraf olmazdı dediler. Bence motor içine bir bakıtın derim.
Sent from my CLT-L09 using Passat Turkiye mobile app
-
Merhaba aynı durum ilk çalıştırmada Mercedes model arabamızda vardı, araç ilk çalıştırmada tekliyordu araba yürüyüp istop edip çalıştıktan sonra düzeliyordu. İlk bujileri değiştirdik sonra bobinleri ama düzelmedi. Makinaya taktık arıza yok çıktı ama git gide tekleme arttı ve iyice sallıyordu aracı başka yere götürdük ama yine sorun yok dediler. En son motoru açtırdık ve gördük ki siboplar pistonlar kaynamış ancak motor açıldıktan sonra öğrendik. Gazdan dolayı böyle olmuş dedi usta. Benzinle gazının oktanı farklı olduğu için. 20 bin TL ye maal oldu. İlk tekleme olduğunda gelseydiniz bu kadar masraf olmazdı dediler. Bence motor içine bir bakıtın derim.
Sent from my CLT-L09 using Passat Turkiye mobile app
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
ustam siboplar yeni değişti üst kapağı komple sıfırladım sıfırlamadan öncede vardı aynı arıza daha 1500km olmadı yaptıralı
-
ustam siboplar yeni değişti üst kapağı komple sıfırladım sıfırlamadan öncede vardı aynı arıza daha 1500km olmadı yaptıralı
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
Krank devir sensörü ile eksantrik sensörünü kontrol edin
-
Krank devir sensörü ile eksantrik sensörünü kontrol edin
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
pazartesi kontrol ettircem hocam sensörleri
-
pazartesi kontrol ettircem hocam sensörleri
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
sensörlerde herhangi bi sıkıntı cıkmadı hala devam ediyor arabasoğukken pek yapmıyor ısınınca başlıyor yapmaya öözüm bulamıyorlar daha önce başına gelen aynı sıkıntıyı ceken kimse olmadı mı ?
-
sensörlerde herhangi bi sıkıntı cıkmadı hala devam ediyor arabasoğukken pek yapmıyor ısınınca başlıyor yapmaya öözüm bulamıyorlar daha önce başına gelen aynı sıkıntıyı ceken kimse olmadı mı ?
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
Belki alakasız ama beyin fırtınası açısından faydalı olabilir.renault twingom 2000-3000 devir aralıgında gaza abandım mı titriyordu.buji kablosu oldugunu söylediler.gittim yan sanayi kablo aldım.problem devam etti.Ne zaman ki orjinal buji kablosu ile değiştim problem çözüldü.Konula alakası yok sonuçta sizde buji yok ama kritik parçalarda orjinal kullanılmadıysa motor tamiri esnasında sıkıntı olabilir.İnsallah tez vakitte çözersiniz.
-
Belki alakasız ama beyin fırtınası açısından faydalı olabilir.renault twingom 2000-3000 devir aralıgında gaza abandım mı titriyordu.buji kablosu oldugunu söylediler.gittim yan sanayi kablo aldım.problem devam etti.Ne zaman ki orjinal buji kablosu ile değiştim problem çözüldü.Konula alakası yok sonuçta sizde buji yok ama kritik parçalarda orjinal kullanılmadıysa motor tamiri esnasında sıkıntı olabilir.İnsallah tez vakitte çözersiniz.
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
garip bi sıkıntı çözemiyoruz a dan z ye aklıma gelen gelmeyen herseyi denedim olmuyor bişi daha farkettim araç soğukken 5.10dakika yapmıyor ısındıkça artıyor
-
garip bi sıkıntı çözemiyoruz a dan z ye aklıma gelen gelmeyen herseyi denedim olmuyor bişi daha farkettim araç soğukken 5.10dakika yapmıyor ısındıkça artıyor
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
akararslan Nickli Üyeden Alıntı
garip bi sıkıntı çözemiyoruz a dan z ye aklıma gelen gelmeyen herseyi denedim olmuyor bişi daha farkettim araç soğukken 5.10dakika yapmıyor ısındıkça artıyor
Maf sensoru olabilir, soguk motorda daha taze hava girdigi icin onada baktirin
POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
akararslan Nickli Üyeden Alıntı
garip bi sıkıntı çözemiyoruz a dan z ye aklıma gelen gelmeyen herseyi denedim olmuyor bişi daha farkettim araç soğukken 5.10dakika yapmıyor ısındıkça artıyor
Maf sensoru olabilir, soguk motorda daha taze hava girdigi icin onada baktirin
POCOPHONE F1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
offline
Cevap: 1800-2300 devir aralığında tekleme
akararslan Nickli Üyeden Alıntı
merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim 2005model 2.0tdi aracım 1.8 le 2.3devir bandı arasında tekleme yapıyor o devirlerin altında sıkıntı yok üzeirnde de sıkıntı yok araçta herhangi bir performans kaybı yok ama cok canımı sıkmaya başladı bütün bakımlarını yaptırdm enjentörden turbosuna mazot filtresinden pompasına tigeri sibopları her yeri elden geçti ama sorun düzelmiyor araba ısınınca daha cok artıyor bunlar daha önce başına gelen sorunu bilen varmı
Merhaba, Egr valfin den olabilirmi acaba
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
-
akararslan Nickli Üyeden Alıntı
merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim 2005model 2.0tdi aracım 1.8 le 2.3devir bandı arasında tekleme yapıyor o devirlerin altında sıkıntı yok üzeirnde de sıkıntı yok araçta herhangi bir performans kaybı yok ama cok canımı sıkmaya başladı bütün bakımlarını yaptırdm enjentörden turbosuna mazot filtresinden pompasına tigeri sibopları her yeri elden geçti ama sorun düzelmiyor araba ısınınca daha cok artıyor bunlar daha önce başına gelen sorunu bilen varmı
Merhaba, Egr valfin den olabilirmi acaba
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi