Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    ByCiHaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Muhammed Cihad
    Üyelik Tarihi
    30/10/2018
    Yer
    Haliliye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    10
    63 MCG 163

    vw Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

    Passat 2010 B6 Klimatronik ile Ne yaptıysam Sıcak üfletemdim arabaya AUto yapıyorum derece 22 yapıyorum soğuk geliyor sağdaki autoya çeviriyorum AC yi kapatıyorum yine sğuk hava geliyor içeri. Dereceyi HI Yazana getirip AC kapatıyorum yine sıcak gelmiyor. Motor sıcaklıgı da 90'larda falan ama ne yaptıysam İçim ısına ısına binemedim arabaya


    Klimatronik FOtoğrafı bu Passat Turkiye
  2. #1
    offline
    ByCiHaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    10

    Passat 2010 B6 Klimatronik ile Ne yaptıysam Sıcak üfletemdim arabaya AUto yapıyorum derece 22 yapıyorum soğuk geliyor sağdaki autoya çeviriyorum AC yi kapatıyorum yine sğuk hava geliyor içeri. Dereceyi HI Yazana getirip AC kapatıyorum yine sıcak gelmiyor. Motor sıcaklıgı da 90'larda falan ama ne yaptıysam İçim ısına ısına binemedim arabaya


    Klimatronik FOtoğrafı bu Passat Turkiye

  3. #2
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hüseyin
    Üyelik Tarihi
    17/05/2016
    Yer
    konya
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 FSI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    430

    Cevap: Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

    Kalorifer peteği tıkalıdır yada flaplar sıcağa dönmüyordur. Klimacı birisine göstermelisin. Buradan çözüm imkansız.
  4. #2
    offline
    husertas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    430

    Kalorifer peteği tıkalıdır yada flaplar sıcağa dönmüyordur. Klimacı birisine göstermelisin. Buradan çözüm imkansız.

  5. #3
    offline
    ByCiHaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Muhammed Cihad
    Üyelik Tarihi
    30/10/2018
    Yer
    Haliliye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    10
    63 MCG 163

    Cevap: Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

       husertas Nickli Üyeden Alıntı
    Kalorifer peteği tıkalıdır yada flaplar sıcağa dönmüyordur. Klimacı birisine göstermelisin. Buradan çözüm imkansız.

    Ben ayarlamayı yanlış yapıyorum diye konu açmıştım hocam Kullanan birisi Sıcak ayarına nasıl getireceğimi açıklarsa denedikten sonra mecbur klimacıya göstericem.
  6. #3
    offline
    ByCiHaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    10

       husertas Nickli Üyeden Alıntı
    Kalorifer peteği tıkalıdır yada flaplar sıcağa dönmüyordur. Klimacı birisine göstermelisin. Buradan çözüm imkansız.

    Ben ayarlamayı yanlış yapıyorum diye konu açmıştım hocam Kullanan birisi Sıcak ayarına nasıl getireceğimi açıklarsa denedikten sonra mecbur klimacıya göstericem.

  7. #4
    offline
    Hasan6154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hasan
    Üyelik Tarihi
    13/05/2017
    Yer
    Dünya
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    2.961
    54 BJK 61

    Cevap: Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

    AC tuşu klima kompresörünü çalıştırmak içindir. Klima kompresörü sadece soğuk hava üretmek içindir, sıcak hava üretmez. Sıcak hava istenilen durumlarda kesinlikle AC kullanılmaz.

    Sıcaklık düğmeleri ikisi de HI konumuna getirilir ve AC tuşu kapalı tutulur.

    Bu şekilde sıcak üfleme sağlayamıyorsanız,

    ya kalorifer peteği tıkalıdır,

    ya kalorifer peteğinin musluğu kapalı konumda kalmıştır,

    ya sıcak hava kapağı kapalı konumda kalmıştır,

    ya da termostatta sorun vardır.


    Kalorifer petek musluğunun ve sıcak hava kapağının kapalı konumda kalma sebebi, kalorifer/klima kontrol panelindeki elektrik / elektronik arızan da kaynaklanabilir, musluğu ve kapağı hareket ettiren servomotorlardaki arıza vaya soketlerinde yaşanan temassızlıktan da kaynaklanabilir.

    Yani, kaloriferin çalışma sistemini iyi bilen bir oto elektrikçi işinizi görecektir.

    Bazı klimacılar da elektrikçi de bulunuyor. Çünkü klima/kalorifer sistemleri hem mekanik hem elektrik müdahaleler gerektirir.

    Başka türlü klimacı ile elektrikçi arasında git - gel yaparsınız.
    Konu Hasan6154 tarafından (30 10 2018 Saat 18:34 ) değiştirilmiştir.
    yusufonder bunu beğendi
  8. #4
    offline
    Hasan6154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.961

    AC tuşu klima kompresörünü çalıştırmak içindir. Klima kompresörü sadece soğuk hava üretmek içindir, sıcak hava üretmez. Sıcak hava istenilen durumlarda kesinlikle AC kullanılmaz.

    Sıcaklık düğmeleri ikisi de HI konumuna getirilir ve AC tuşu kapalı tutulur.

    Bu şekilde sıcak üfleme sağlayamıyorsanız,

    ya kalorifer peteği tıkalıdır,

    ya kalorifer peteğinin musluğu kapalı konumda kalmıştır,

    ya sıcak hava kapağı kapalı konumda kalmıştır,

    ya da termostatta sorun vardır.


    Kalorifer petek musluğunun ve sıcak hava kapağının kapalı konumda kalma sebebi, kalorifer/klima kontrol panelindeki elektrik / elektronik arızan da kaynaklanabilir, musluğu ve kapağı hareket ettiren servomotorlardaki arıza vaya soketlerinde yaşanan temassızlıktan da kaynaklanabilir.

    Yani, kaloriferin çalışma sistemini iyi bilen bir oto elektrikçi işinizi görecektir.

    Bazı klimacılar da elektrikçi de bulunuyor. Çünkü klima/kalorifer sistemleri hem mekanik hem elektrik müdahaleler gerektirir.

    Başka türlü klimacı ile elektrikçi arasında git - gel yaparsınız.

  9. #5
    offline
    ByCiHaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Muhammed Cihad
    Üyelik Tarihi
    30/10/2018
    Yer
    Haliliye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    10
    63 MCG 163

    Cevap: Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

       Hasan6154 Nickli Üyeden Alıntı
    AC tuşu klima kompresörünü çalıştırmak içindir. Klima kompresörü sadece soğuk hava üretmek içindir, sıcak hava üretmez. Sıcak hava istenilen durumlarda kesinlikle AC kullanılmaz.

    Sıcaklık düğmeleri ikisi de HI konumuna getirilir ve AC tuşu kapalı tutulur.

    Bu şekilde sıcak üfleme sağlayamıyorsanız,

    ya kalorifer peteği tıkalıdır,

    ya kalorifer peteğinin musluğu kapalı konumda kalmıştır,

    ya sıcak hava kapağı kapalı konumda kalmıştır,

    ya da termostatta sorun vardır.


    Kalorifer petek musluğunun ve sıcak hava kapağının kapalı konumda kalma sebebi, kalorifer/klima kontrol panelindeki elektrik / elektronik arızan da kaynaklanabilir, musluğu ve kapağı hareket ettiren servomotorlardaki arıza vaya soketlerinde yaşanan temassızlıktan da kaynaklanabilir.

    Yani, kaloriferin çalışma sistemini iyi bilen bir oto elektrikçi işinizi görecektir.

    Bazı klimacılar da elektrikçi de bulunuyor. Çünkü klima/kalorifer sistemleri hem mekanik hem elektrik müdahaleler gerektirir.

    Başka türlü klimacı ile elektrikçi arasında git - gel yaparsınız.
    Teşekkürler hocam Allah razı olsun.
  10. #5
    offline
    ByCiHaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    10

       Hasan6154 Nickli Üyeden Alıntı
    AC tuşu klima kompresörünü çalıştırmak içindir. Klima kompresörü sadece soğuk hava üretmek içindir, sıcak hava üretmez. Sıcak hava istenilen durumlarda kesinlikle AC kullanılmaz.

    Sıcaklık düğmeleri ikisi de HI konumuna getirilir ve AC tuşu kapalı tutulur.

    Bu şekilde sıcak üfleme sağlayamıyorsanız,

    ya kalorifer peteği tıkalıdır,

    ya kalorifer peteğinin musluğu kapalı konumda kalmıştır,

    ya sıcak hava kapağı kapalı konumda kalmıştır,

    ya da termostatta sorun vardır.


    Kalorifer petek musluğunun ve sıcak hava kapağının kapalı konumda kalma sebebi, kalorifer/klima kontrol panelindeki elektrik / elektronik arızan da kaynaklanabilir, musluğu ve kapağı hareket ettiren servomotorlardaki arıza vaya soketlerinde yaşanan temassızlıktan da kaynaklanabilir.

    Yani, kaloriferin çalışma sistemini iyi bilen bir oto elektrikçi işinizi görecektir.

    Bazı klimacılar da elektrikçi de bulunuyor. Çünkü klima/kalorifer sistemleri hem mekanik hem elektrik müdahaleler gerektirir.

    Başka türlü klimacı ile elektrikçi arasında git - gel yaparsınız.
    Teşekkürler hocam Allah razı olsun.

  11. #6
    offline
    anlergl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Anıl
    Üyelik Tarihi
    05/10/2014
    Yer
    ANKARA
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    437
    45K4545

    Cevap: Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

       Hasan6154 Nickli Üyeden Alıntı
    AC tuşu klima kompresörünü çalıştırmak içindir. Klima kompresörü sadece soğuk hava üretmek içindir, sıcak hava üretmez. Sıcak hava istenilen durumlarda kesinlikle AC kullanılmaz.

    Sıcaklık düğmeleri ikisi de HI konumuna getirilir ve AC tuşu kapalı tutulur.

    Bu şekilde sıcak üfleme sağlayamıyorsanız,

    ya kalorifer peteği tıkalıdır,

    ya kalorifer peteğinin musluğu kapalı konumda kalmıştır,

    ya sıcak hava kapağı kapalı konumda kalmıştır,

    ya da termostatta sorun vardır.


    Kalorifer petek musluğunun ve sıcak hava kapağının kapalı konumda kalma sebebi, kalorifer/klima kontrol panelindeki elektrik / elektronik arızan da kaynaklanabilir, musluğu ve kapağı hareket ettiren servomotorlardaki arıza vaya soketlerinde yaşanan temassızlıktan da kaynaklanabilir.

    Yani, kaloriferin çalışma sistemini iyi bilen bir oto elektrikçi işinizi görecektir.

    Bazı klimacılar da elektrikçi de bulunuyor. Çünkü klima/kalorifer sistemleri hem mekanik hem elektrik müdahaleler gerektirir.

    Başka türlü klimacı ile elektrikçi arasında git - gel yaparsınız.

    Hasan hocam yeni konu açmayayım dedim, benim de sadece en sağdaki ılık üflüyor, diğerleri sıcakken. sanıyorum flap açılamadı kışa geçince, tıktıktık flap sesi duyuyorum. ızgarayı sökerek ulaşabilir miyim flap motoruna acaba?
  12. #6
    offline
    anlergl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    437

       Hasan6154 Nickli Üyeden Alıntı
    AC tuşu klima kompresörünü çalıştırmak içindir. Klima kompresörü sadece soğuk hava üretmek içindir, sıcak hava üretmez. Sıcak hava istenilen durumlarda kesinlikle AC kullanılmaz.

    Sıcaklık düğmeleri ikisi de HI konumuna getirilir ve AC tuşu kapalı tutulur.

    Bu şekilde sıcak üfleme sağlayamıyorsanız,

    ya kalorifer peteği tıkalıdır,

    ya kalorifer peteğinin musluğu kapalı konumda kalmıştır,

    ya sıcak hava kapağı kapalı konumda kalmıştır,

    ya da termostatta sorun vardır.


    Kalorifer petek musluğunun ve sıcak hava kapağının kapalı konumda kalma sebebi, kalorifer/klima kontrol panelindeki elektrik / elektronik arızan da kaynaklanabilir, musluğu ve kapağı hareket ettiren servomotorlardaki arıza vaya soketlerinde yaşanan temassızlıktan da kaynaklanabilir.

    Yani, kaloriferin çalışma sistemini iyi bilen bir oto elektrikçi işinizi görecektir.

    Bazı klimacılar da elektrikçi de bulunuyor. Çünkü klima/kalorifer sistemleri hem mekanik hem elektrik müdahaleler gerektirir.

    Başka türlü klimacı ile elektrikçi arasında git - gel yaparsınız.

    Hasan hocam yeni konu açmayayım dedim, benim de sadece en sağdaki ılık üflüyor, diğerleri sıcakken. sanıyorum flap açılamadı kışa geçince, tıktıktık flap sesi duyuyorum. ızgarayı sökerek ulaşabilir miyim flap motoruna acaba?

  13. #7
    offline
    konan4206 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    celal
    Üyelik Tarihi
    11/07/2013
    Yer
    Ankara
    Yaş
    42
    Model
    Passat Variant
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    1.727

    Cevap: Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

       anlergl Nickli Üyeden Alıntı
    Hasan hocam yeni konu açmayayım dedim, benim de sadece en sağdaki ılık üflüyor, diğerleri sıcakken. sanıyorum flap açılamadı kışa geçince, tıktıktık flap sesi duyuyorum. ızgarayı sökerek ulaşabilir miyim flap motoruna acaba?
    anıl senin flap motoru dişli sıyırmıştır. kronik hastalık bu b6 larda. tık tık ses ondan gelir. ostime gel bizim elktirikçi onun uzmanı hallder verir sana. flap motoru lazım olursa bendede var. . parça numarası 3C1907511A ızgarayı sökerek ulaşamazsın. alttan giriliyor. bende yapamadım orayı. elim girmedi elektirikçi halletti.
    Konu konan4206 tarafından (31 10 2018 Saat 10:32 ) değiştirilmiştir.
    anlergl ve Hasan6154 bunu beğendi.
  14. #7
    offline
    konan4206 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.727

       anlergl Nickli Üyeden Alıntı
    Hasan hocam yeni konu açmayayım dedim, benim de sadece en sağdaki ılık üflüyor, diğerleri sıcakken. sanıyorum flap açılamadı kışa geçince, tıktıktık flap sesi duyuyorum. ızgarayı sökerek ulaşabilir miyim flap motoruna acaba?
    anıl senin flap motoru dişli sıyırmıştır. kronik hastalık bu b6 larda. tık tık ses ondan gelir. ostime gel bizim elktirikçi onun uzmanı hallder verir sana. flap motoru lazım olursa bendede var. . parça numarası 3C1907511A ızgarayı sökerek ulaşamazsın. alttan giriliyor. bende yapamadım orayı. elim girmedi elektirikçi halletti.

  15. #8
    offline
    Hasan6154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hasan
    Üyelik Tarihi
    13/05/2017
    Yer
    Dünya
    Yaş
    53
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    2.961
    54 BJK 61

    Cevap: Merhabalar Herkese B6 Klma hakkında.

       anlergl Nickli Üyeden Alıntı
    Hasan hocam yeni konu açmayayım dedim, benim de sadece en sağdaki ılık üflüyor, diğerleri sıcakken. sanıyorum flap açılamadı kışa geçince, tıktıktık flap sesi duyuyorum. ızgarayı sökerek ulaşabilir miyim flap motoruna acaba?
       konan4206 Nickli Üyeden Alıntı
    anıl senin flap motoru dişli sıyırmıştır. kronik hastalık bu b6 larda. tık tık ses ondan gelir. ostime gel bizim elktirikçi onun uzmanı hallder verir sana. flap motoru lazım olursa bendede var. . parça numarası 3C1907511A ızgarayı sökerek ulaşamazsın. alttan giriliyor. bende yapamadım orayı. elim girmedi elektirikçi halletti.

    Celal arkadaşımız gereken cevabı vermiş. Kendisine teşekkür ederiz.
    anlergl bunu beğendi
  16. #8
    offline
    Hasan6154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    2.961

       anlergl Nickli Üyeden Alıntı
    Hasan hocam yeni konu açmayayım dedim, benim de sadece en sağdaki ılık üflüyor, diğerleri sıcakken. sanıyorum flap açılamadı kışa geçince, tıktıktık flap sesi duyuyorum. ızgarayı sökerek ulaşabilir miyim flap motoruna acaba?
       konan4206 Nickli Üyeden Alıntı
    anıl senin flap motoru dişli sıyırmıştır. kronik hastalık bu b6 larda. tık tık ses ondan gelir. ostime gel bizim elktirikçi onun uzmanı hallder verir sana. flap motoru lazım olursa bendede var. . parça numarası 3C1907511A ızgarayı sökerek ulaşamazsın. alttan giriliyor. bende yapamadım orayı. elim girmedi elektirikçi halletti.

    Celal arkadaşımız gereken cevabı vermiş. Kendisine teşekkür ederiz.