Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Biz Canla 2 hafta önce suberb inceledik Cüneyt abim kızmasın ama ben aracı beğenmedimbugün skoda yüce otonun ordan geçiyordum bir uğrayayım dedim süper b baktım sonra bir baktım pazarlığa oturmusuz
süper b 1.6 tdi elegans beyaz renk + 4 koltuk ısıtma + sunroof+bolero ekran yani rcd 510 =78500 tl benim passatıda 66000 tl ye takasa alıyorlar üste 12500 tl istediler gercekten alıcı olsam 10-11 bin tl vererek alabilirdim
düşüneceğim dedim ayrıldım ha bu arada 1.6 tdi süper b yide test ettim gayet makul geldi bana alınabilir yani
ama arka diz mesafesi gerçekten şahane 15 cm boşluk kalıyor koltukla diz arasında
keşke passatta bu fiyatlardan satılsaydıArka koltuğa oturamadım boydan bir kere kaybetti
![]()
Biz Canla 2 hafta önce suberb inceledik Cüneyt abim kızmasın ama ben aracı beğenmedimbugün skoda yüce otonun ordan geçiyordum bir uğrayayım dedim süper b baktım sonra bir baktım pazarlığa oturmusuz
süper b 1.6 tdi elegans beyaz renk + 4 koltuk ısıtma + sunroof+bolero ekran yani rcd 510 =78500 tl benim passatıda 66000 tl ye takasa alıyorlar üste 12500 tl istediler gercekten alıcı olsam 10-11 bin tl vererek alabilirdim
düşüneceğim dedim ayrıldım ha bu arada 1.6 tdi süper b yide test ettim gayet makul geldi bana alınabilir yani
ama arka diz mesafesi gerçekten şahane 15 cm boşluk kalıyor koltukla diz arasında
keşke passatta bu fiyatlardan satılsaydıArka koltuğa oturamadım boydan bir kere kaybetti
![]()
Arkadaşlar satış danışmanlarının çogu gerçekten hiç birşey bilmiyor..
Gelicek olan 1.4 tsi 160 hp , gerek yazılım gerek motor yapısı olarak 122 lerden farklı..122 lerde tek aşırı besleme var oda turbo , 160 lıklarda çift aşırı besleme var..Turbo+kompressör şeklinde..
Arkadaşlar satış danışmanlarının çogu gerçekten hiç birşey bilmiyor..
Gelicek olan 1.4 tsi 160 hp , gerek yazılım gerek motor yapısı olarak 122 lerden farklı..122 lerde tek aşırı besleme var oda turbo , 160 lıklarda çift aşırı besleme var..Turbo+kompressör şeklinde..
daha birkaç ay önce 2012 model golf 1.6 tdi dsg comfortline aldım. bana göre başarılı bir ikili olmuş. araç gayet tatminkar.passatı da aynı seçenekte düşünebilirim
daha birkaç ay önce 2012 model golf 1.6 tdi dsg comfortline aldım. bana göre başarılı bir ikili olmuş. araç gayet tatminkar.passatı da aynı seçenekte düşünebilirim
değiştirmeyi düşünmüyorum yılda 10 bin km yapıyorum passat bana zarar ettirmemiş takasta bile aldığımdan fazlasına verebiliyorum demekki passat doğru kararmış fazla km yapsam gerçekten değiştirmeyi düşünürdüm ama şimdilik fındık motor işimi görüyor
değiştirmeyi düşünmüyorum yılda 10 bin km yapıyorum passat bana zarar ettirmemiş takasta bile aldığımdan fazlasına verebiliyorum demekki passat doğru kararmış fazla km yapsam gerçekten değiştirmeyi düşünürdüm ama şimdilik fındık motor işimi görüyor
yapma sercan o aracın arka koltuğu ve diz mesafesi bizim passatta on basar bacak bacak üstüne at ayagın gene ön koltuğa değmez bende bindim bugün hiçbir sıkıntı görmedim
yapma sercan o aracın arka koltuğu ve diz mesafesi bizim passatta on basar bacak bacak üstüne at ayagın gene ön koltuğa değmez bende bindim bugün hiçbir sıkıntı görmedim
keşke 1.4 160 ps ler, passat ilk çıktığında satışa sunulsaydı.1.4 tsi comfortline dsg 122 ps ve 160 ps arasında fiyat olarak herhalde 4000yl ye yakın bir fiyat farkı var.Ne güzel şimdi 122 ps yerine 160 ps lik araca biniyorduk. Aracın satışı zaten çok fazlaydı, bu 160 ps ve 1.6 tdi dsg ile birlikte satışlar uçar.
keşke 1.4 160 ps ler, passat ilk çıktığında satışa sunulsaydı.1.4 tsi comfortline dsg 122 ps ve 160 ps arasında fiyat olarak herhalde 4000yl ye yakın bir fiyat farkı var.Ne güzel şimdi 122 ps yerine 160 ps lik araca biniyorduk. Aracın satışı zaten çok fazlaydı, bu 160 ps ve 1.6 tdi dsg ile birlikte satışlar uçar.
keşke 1.4 160 ps ler, passat ilk çıktığında satışa sunulsaydı.1.4 tsi comfortline dsg 122 ps ve 160 ps arasında fiyat olarak herhalde 4000yl ye yakın bir fiyat farkı var.Ne güzel şimdi 122 ps yerine 160 ps lik araca biniyorduk. Aracın satışı zaten çok fazlaydı, bu 160 ps ve 1.6 tdi dsg ile birlikte satışlar uçar.
ve bu nedenle fiyatlarda ucar![]()
keşke 1.4 160 ps ler, passat ilk çıktığında satışa sunulsaydı.1.4 tsi comfortline dsg 122 ps ve 160 ps arasında fiyat olarak herhalde 4000yl ye yakın bir fiyat farkı var.Ne güzel şimdi 122 ps yerine 160 ps lik araca biniyorduk. Aracın satışı zaten çok fazlaydı, bu 160 ps ve 1.6 tdi dsg ile birlikte satışlar uçar.
ve bu nedenle fiyatlarda ucar![]()
doğru, fiyatlar çok yakında artar.. ama doğuşa hakkını vermek lazım. her türlü motor ve şanzıman seçeneğini getirtti pasata.. amaç, geleni geri çevirmemek..ama doğuşu buna da zorladılar (ötv güncellemesinden bahsediyorum). bakalım yakında hükümet şapkadan başka bir tavşan daha çıkartırsa, doğuş ne yapacak?
doğru, fiyatlar çok yakında artar.. ama doğuşa hakkını vermek lazım. her türlü motor ve şanzıman seçeneğini getirtti pasata.. amaç, geleni geri çevirmemek..ama doğuşu buna da zorladılar (ötv güncellemesinden bahsediyorum). bakalım yakında hükümet şapkadan başka bir tavşan daha çıkartırsa, doğuş ne yapacak?
doğru, fiyatlar çok yakında artar.. ama doğuşa hakkını vermek lazım. her türlü motor ve şanzıman seçeneğini getirtti pasata.. amaç, geleni geri çevirmemek..ama doğuşu buna da zorladılar (ötv güncellemesinden bahsediyorum). bakalım yakında hükümet şapkadan başka bir tavşan daha çıkartırsa, doğuş ne yapacak?
dogus ne yapacak abi ona gore yine zam uygulamasi yapacak![]()
doğru, fiyatlar çok yakında artar.. ama doğuşa hakkını vermek lazım. her türlü motor ve şanzıman seçeneğini getirtti pasata.. amaç, geleni geri çevirmemek..ama doğuşu buna da zorladılar (ötv güncellemesinden bahsediyorum). bakalım yakında hükümet şapkadan başka bir tavşan daha çıkartırsa, doğuş ne yapacak?
dogus ne yapacak abi ona gore yine zam uygulamasi yapacak![]()
doğuş yapmış yapacağını 1.4tsi 160hp iyi tutar![]()
Yok abi bayağı Sercan iki büklüm kaldı arkada.Ben oturdum kafam değdi,sığdım ama bizim araç kadar ferah gelmedi bana. Ayrıca konsol vs tamam çok hoş ama ben yine Passata değişmem. Ufak tefek ayrıntılarını inceledim,bagaj kapağının kollarına vs baktım hiç hoşuma gitmediyapma sercan o aracın arka koltuğu ve diz mesafesi bizim passatta on basar bacak bacak üstüne at ayagın gene ön koltuğa değmez bende bindim bugün hiçbir sıkıntı görmedim
Kalite olarak gerçekten anlatıldığı kadar değil bence,eski Superble karşılaştırdık orada,eskisi çok daha kalite kokuyor...
Arka diz mesafesi gerçekten güzel. Ama bacak bacak üzerine atmayağımız için o kadar fazla olması gereksiz bana sorarsanız![]()
Yok abi bayağı Sercan iki büklüm kaldı arkada.Ben oturdum kafam değdi,sığdım ama bizim araç kadar ferah gelmedi bana. Ayrıca konsol vs tamam çok hoş ama ben yine Passata değişmem. Ufak tefek ayrıntılarını inceledim,bagaj kapağının kollarına vs baktım hiç hoşuma gitmediyapma sercan o aracın arka koltuğu ve diz mesafesi bizim passatta on basar bacak bacak üstüne at ayagın gene ön koltuğa değmez bende bindim bugün hiçbir sıkıntı görmedim
Kalite olarak gerçekten anlatıldığı kadar değil bence,eski Superble karşılaştırdık orada,eskisi çok daha kalite kokuyor...
Arka diz mesafesi gerçekten güzel. Ama bacak bacak üzerine atmayağımız için o kadar fazla olması gereksiz bana sorarsanız![]()
PEKİ bu 1.4 160 beygir comfort dsg 75.900 budamı artacak
Açıkçası yazılım ile ilgili yazılanlar benimde kafama yattı, doğuş bir teyip bir far donanımı için bile bunca fiyat çekiyorken gerçek twincharger ve normal turbolu motor arasına 4000TL fark koymaz, eğer turbo+komp. motor gelecek olsaydı fark en az 10000TL olurdu diye düşünüyorum.
Açıkçası yazılım ile ilgili yazılanlar benimde kafama yattı, doğuş bir teyip bir far donanımı için bile bunca fiyat çekiyorken gerçek twincharger ve normal turbolu motor arasına 4000TL fark koymaz, eğer turbo+komp. motor gelecek olsaydı fark en az 10000TL olurdu diye düşünüyorum.
golflerde ve eski jettalarda o kadar fark yoktu diye hatırlıyorum..fark herhalde 3-5 bin tl idi..Açıkçası yazılım ile ilgili yazılanlar benimde kafama yattı, doğuş bir teyip bir far donanımı için bile bunca fiyat çekiyorken gerçek twincharger ve normal turbolu motor arasına 4000TL fark koymaz, eğer turbo+komp. motor gelecek olsaydı fark en az 10000TL olurdu diye düşünüyorum.
golflerde ve eski jettalarda o kadar fark yoktu diye hatırlıyorum..fark herhalde 3-5 bin tl idi..Açıkçası yazılım ile ilgili yazılanlar benimde kafama yattı, doğuş bir teyip bir far donanımı için bile bunca fiyat çekiyorken gerçek twincharger ve normal turbolu motor arasına 4000TL fark koymaz, eğer turbo+komp. motor gelecek olsaydı fark en az 10000TL olurdu diye düşünüyorum.
122 lik TSI aslında TSI değil. Şöyle ki,TSI ın açılımı normalde "Twincharged Stratified Injection'' iken,122 lik TSI ların açılımı "Turbocharged Fuel Stratified Injection" ..
122 likler sadece Turbo+İntercooler şeklinde iken,140,160,170 gibi çeşitli 1.4 TSI motorlar Turbo+Kompresör şeklinde güçlendirilmiş. Yazılımından tutun geriye kalan çoğu parçası farklı yani.
Ancak 140lık ve 170 lik TDI arasında ne fark var hiç bir bilgim yok...
122 lik TSI aslında TSI değil. Şöyle ki,TSI ın açılımı normalde "Twincharged Stratified Injection'' iken,122 lik TSI ların açılımı "Turbocharged Fuel Stratified Injection" ..
122 likler sadece Turbo+İntercooler şeklinde iken,140,160,170 gibi çeşitli 1.4 TSI motorlar Turbo+Kompresör şeklinde güçlendirilmiş. Yazılımından tutun geriye kalan çoğu parçası farklı yani.
Ancak 140lık ve 170 lik TDI arasında ne fark var hiç bir bilgim yok...
Motor aynı yazılım farkı var başka bir şey değil onun da ederi 4000 TL demek ki..Açıkçası yazılım ile ilgili yazılanlar benimde kafama yattı, doğuş bir teyip bir far donanımı için bile bunca fiyat çekiyorken gerçek twincharger ve normal turbolu motor arasına 4000TL fark koymaz, eğer turbo+komp. motor gelecek olsaydı fark en az 10000TL olurdu diye düşünüyorum.
Motor aynı yazılım farkı var başka bir şey değil onun da ederi 4000 TL demek ki..Açıkçası yazılım ile ilgili yazılanlar benimde kafama yattı, doğuş bir teyip bir far donanımı için bile bunca fiyat çekiyorken gerçek twincharger ve normal turbolu motor arasına 4000TL fark koymaz, eğer turbo+komp. motor gelecek olsaydı fark en az 10000TL olurdu diye düşünüyorum.
Ne yani bunun karşılığı 4000 tl fark mı?
Ne yani bunun karşılığı 4000 tl fark mı?
Ya bi de ben şeyi anlamıyorum mesela rns 315 1.6 ya takılınca fiyatı 3500 2.0 a takılınca 4250 küsür mü ne..bu ne saçmalıktır kim kimi kazıklıyor![]()
Ya bi de ben şeyi anlamıyorum mesela rns 315 1.6 ya takılınca fiyatı 3500 2.0 a takılınca 4250 küsür mü ne..bu ne saçmalıktır kim kimi kazıklıyor![]()
aksesuar farkı yok ama aracın motoruna göre vergi hesaplanıyor ondan 2.0 motor ekıpmanı pahalı ama çok saçma![]()
aksesuar farkı yok ama aracın motoruna göre vergi hesaplanıyor ondan 2.0 motor ekıpmanı pahalı ama çok saçma![]()
160'lığa performans için değil sesi için binilir.![]()
işte bu araç kükrücek yani eğer araba bir tutkuysa motor un otatlı sesi kulağını okşucak .eyvallah iyi akşamlar
![]()
işte bu araç kükrücek yani eğer araba bir tutkuysa motor un otatlı sesi kulağını okşucak .eyvallah iyi akşamlar
![]()
sırf passat için yeni bir motor üretmeyeceklerine göre 1.4 TSI motor, 160 HP 240 Nm torku olan golfteki motor olacaktır diye düşünüyorum. son 6 ay içerisinde hem 1.8 TSI 160 HP lik aracı hem de 1.4 TSI 122 HP lik aracı kullanmış biri olarak, birinin yolda yağ gibi kaydığını, diğeri gibi düşük hacimden güç üretmek için habire vites küçültüp devir çevirmek zorunda kalmadığını söyleyebilirim. 1.6 lık vergi barajının altında kalan yüksek HP li bir motor passat için insignia , 506 gibi rakiplerindeki motorlara karşı şarttı. Turbo+kompressör 1.4 lük motorda nasıl bir kullanım karakteri sunacak merak ediyorum.
sırf passat için yeni bir motor üretmeyeceklerine göre 1.4 TSI motor, 160 HP 240 Nm torku olan golfteki motor olacaktır diye düşünüyorum. son 6 ay içerisinde hem 1.8 TSI 160 HP lik aracı hem de 1.4 TSI 122 HP lik aracı kullanmış biri olarak, birinin yolda yağ gibi kaydığını, diğeri gibi düşük hacimden güç üretmek için habire vites küçültüp devir çevirmek zorunda kalmadığını söyleyebilirim. 1.6 lık vergi barajının altında kalan yüksek HP li bir motor passat için insignia , 506 gibi rakiplerindeki motorlara karşı şarttı. Turbo+kompressör 1.4 lük motorda nasıl bir kullanım karakteri sunacak merak ediyorum.