Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Yok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.Hocam eğer bunu hele bir bayan söylüyorsa durumumuz gerçekten vahim napıcaz bu 140 lıkları![]()
Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.
Yok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.Hocam eğer bunu hele bir bayan söylüyorsa durumumuz gerçekten vahim napıcaz bu 140 lıkları![]()
Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.
şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..
şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..
birde ingilterede özel tasarım turbolar ile yazıllımsız 140hpler 200hp ye çıkıyor ..turbo pervane tasarımını değiştirip büyütüyorlar ...
birde ingilterede özel tasarım turbolar ile yazıllımsız 140hpler 200hp ye çıkıyor ..turbo pervane tasarımını değiştirip büyütüyorlar ...
FIN-Turbo Oy - TDI-upgrades ENG
bu linkde motor kodlarına göre turbo upgrade sonuçlarını görebilirsiniz...
FIN-Turbo Oy - TDI-upgrades ENG
bu linkde motor kodlarına göre turbo upgrade sonuçlarını görebilirsiniz...
Abi sizin aile icinde bir 140Hp ile 170Hp kargasasi var sanirimYok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.
Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.. Ama 170HP sahibi her zaman bir adim öndedir bunuda unutmayalim
![]()
Abi sizin aile icinde bir 140Hp ile 170Hp kargasasi var sanirimYok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.
Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.. Ama 170HP sahibi her zaman bir adim öndedir bunuda unutmayalim
![]()
Şu anda sendeki kaç hp lik yazılım?şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..
Şu anda sendeki kaç hp lik yazılım?şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..
187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..
senin motor kodun nedir ...
187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..
senin motor kodun nedir ...
Benim motor CBAB187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..
senin motor kodun nedir ...
neler yapılabilir sence?
Benim motor CBAB187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..
senin motor kodun nedir ...
neler yapılabilir sence?
OETTINGER SERIE max. power:
125 kW (170 bhp) @ 3900/rpmmax. power:
103 kW (140 bhp) @ 4200/rpmmax. torque:
272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpmmax. torque:
235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec. max. speed:
approx. 215 km/h (133 mph)max. speed:
approx. 207 km/h (128 mph)
yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.
OETTINGER SERIE max. power:
125 kW (170 bhp) @ 3900/rpmmax. power:
103 kW (140 bhp) @ 4200/rpmmax. torque:
272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpmmax. torque:
235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec. max. speed:
approx. 215 km/h (133 mph)max. speed:
approx. 207 km/h (128 mph)
yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.
Maliyeti nedir bunun?
OETTINGER SERIE max. power:
125 kW (170 bhp) @ 3900/rpmmax. power:
103 kW (140 bhp) @ 4200/rpmmax. torque:
272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpmmax. torque:
235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec. max. speed:
approx. 215 km/h (133 mph)max. speed:
approx. 207 km/h (128 mph)
yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.
Maliyeti nedir bunun?
OETTINGER SERIE max. power:
125 kW (170 bhp) @ 3900/rpmmax. power:
103 kW (140 bhp) @ 4200/rpmmax. torque:
272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpmmax. torque:
235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec. max. speed:
approx. 215 km/h (133 mph)max. speed:
approx. 207 km/h (128 mph)
yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.
eğer araçın ecu data sını okuyabilirsen yaklaşık 100 sterline hallettiririz ..
eğer araçın ecu data sını okuyabilirsen yaklaşık 100 sterline hallettiririz ..
evet ben öyle yaptım .. kullanıyorum sorunsuz ...
Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
O zaman biriniz bir yol gösterinde şu bizim 140 Hp'yi 170 civarı yapalım. 187'lerde gözüm yok. Son hızı artmasada olur.box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
Hızlanırken benim eski 170 Hp'yi aratmasın yeter. Fakat B7'lerde bildiğim kadarıyla kablo ile yapılamıyor bu iş.
Beyin sökülüp yazılım atılması lazımmış. Doğru mu bilen var mı ?...
O zaman biriniz bir yol gösterinde şu bizim 140 Hp'yi 170 civarı yapalım. 187'lerde gözüm yok. Son hızı artmasada olur.box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
Hızlanırken benim eski 170 Hp'yi aratmasın yeter. Fakat B7'lerde bildiğim kadarıyla kablo ile yapılamıyor bu iş.
Beyin sökülüp yazılım atılması lazımmış. Doğru mu bilen var mı ?...
Seat Cordoba TDI aracım var dpf iptal oldu ama duman aynı hiç değişmedi. Yani duman atışı fazlalaşmıyor.Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
Seat Cordoba TDI aracım var dpf iptal oldu ama duman aynı hiç değişmedi. Yani duman atışı fazlalaşmıyor.Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
bunu anlamadım neden?box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
bunu anlamadım neden?box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
turboya normalden fazla yük bindiği için yağ değişimini daha erken yapıyorum .. dsg yağını normalde 60binde değişir ben 30 binde değiştiriyorum . zaten abt firmasıda remap yapılan dsg li araç da 30binde değiştirin tavsiyesi yapıyor..
turboya normalden fazla yük bindiği için yağ değişimini daha erken yapıyorum .. dsg yağını normalde 60binde değişir ben 30 binde değiştiriyorum . zaten abt firmasıda remap yapılan dsg li araç da 30binde değiştirin tavsiyesi yapıyor..
Yagli dsg 6 icin remap sonrasi 30 bin yag degisimi mecburi..
7 dsg lerin kavramasi yag banyolu tip olmadigi icin yag isinmadigindan yag degisimi ihtiyaci yok
7 dsg lerin kavramasi yag banyolu tip olmadigi icin yag isinmadigindan yag degisimi ihtiyaci yok
Motor yagi degisimi remapli araclarda yari km de yapilmali
bana kalsa normal araclarda da 15000 km uzun bi rakam yag degisimi icin. ideal zaman 10000 bana gore. 1.6 tdi yag eksiltiyor ben 25.000 de iken 800ml yag ekledim nerdeyse 1 litre yag eksiltti. uzun yol yapan arkadaslar araclarinin yag seviyesini kontrol etmelerinde fayda var.
bana kalsa normal araclarda da 15000 km uzun bi rakam yag degisimi icin. ideal zaman 10000 bana gore. 1.6 tdi yag eksiltiyor ben 25.000 de iken 800ml yag ekledim nerdeyse 1 litre yag eksiltti. uzun yol yapan arkadaslar araclarinin yag seviyesini kontrol etmelerinde fayda var.