CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    o 170 liğe bi de 1.6 nın şanzumanını takacaksın vallahi şimdiki kullandıklarımıza göre r36 etkisi yapar Alim ALLAH
    1.6 TDI nin sanzimani 5 Vites mi 6 mi ???
  2. #151
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    o 170 liğe bi de 1.6 nın şanzumanını takacaksın vallahi şimdiki kullandıklarımıza göre r36 etkisi yapar Alim ALLAH
    1.6 TDI nin sanzimani 5 Vites mi 6 mi ???

  3. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    o 170 liğe bi de 1.6 nın şanzumanını takacaksın vallahi şimdiki kullandıklarımıza göre r36 etkisi yapar Alim ALLAH
    1.6 TDI nin sanzimani 5 Vites mi 6 mi ???
  4. #152
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    o 170 liğe bi de 1.6 nın şanzumanını takacaksın vallahi şimdiki kullandıklarımıza göre r36 etkisi yapar Alim ALLAH
    1.6 TDI nin sanzimani 5 Vites mi 6 mi ???

  5. offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam eğer bunu hele bir bayan söylüyorsa durumumuz gerçekten vahim napıcaz bu 140 lıkları
    Yok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.
    Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
    Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.
  6. #153
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam eğer bunu hele bir bayan söylüyorsa durumumuz gerçekten vahim napıcaz bu 140 lıkları
    Yok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.
    Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
    Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.

  7. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Ne kadar bir maliyeti oldu yaptığın chipleme olayının?
    şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..
  8. #154
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Ne kadar bir maliyeti oldu yaptığın chipleme olayının?
    şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..

  9. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    birde ingilterede özel tasarım turbolar ile yazıllımsız 140hpler 200hp ye çıkıyor ..turbo pervane tasarımını değiştirip büyütüyorlar ...
  10. #155
    birde ingilterede özel tasarım turbolar ile yazıllımsız 140hpler 200hp ye çıkıyor ..turbo pervane tasarımını değiştirip büyütüyorlar ...

  11. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    FIN-Turbo Oy - TDI-upgrades ENG

    bu linkde motor kodlarına göre turbo upgrade sonuçlarını görebilirsiniz...
  12. #156
    FIN-Turbo Oy - TDI-upgrades ENG

    bu linkde motor kodlarına göre turbo upgrade sonuçlarını görebilirsiniz...

  13. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Yok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.
    Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
    Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.
    Abi sizin aile icinde bir 140Hp ile 170Hp kargasasi var sanirim . Ama 170HP sahibi her zaman bir adim öndedir bunuda unutmayalim
  14. #157
       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Yok canım, motorlarımız bence hiç kötü değil . 140'lıkta koltuğa yapıştırıyor valla.
    Allah için hakkını yemem valla, ama konu fark olunca gerçekten bir bayanın bile farkedeceği kadar çok fark var. ( İnşallah bizim hanım okumaz burayı ).
    Zaten geçen sefer tutturdu "Bende geleceğim F1 pisti buluşmasına " diye.
    Abi sizin aile icinde bir 140Hp ile 170Hp kargasasi var sanirim . Ama 170HP sahibi her zaman bir adim öndedir bunuda unutmayalim

  15. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  GT1749VB_2.jpg
Görüntüleme: 7
Büyüklüğü:  206.2 KB (Kilobyte)
ID:	3917


    resimde görülen diagramda bkd motorun 200hp verdiği gözüküyor 420nm tork veriyor müthiş bir rakam bence...
  16. #158
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  GT1749VB_2.jpg
Görüntüleme: 7
Büyüklüğü:  206.2 KB (Kilobyte)
ID:	3917


    resimde görülen diagramda bkd motorun 200hp verdiği gözüküyor 420nm tork veriyor müthiş bir rakam bence...

  17. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    1.6 TDI nin sanzimani 5 Vites mi 6 mi ???
    b7 6 ileri 1.6 şanzumanı süper olurdu.
  18. #159
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    1.6 TDI nin sanzimani 5 Vites mi 6 mi ???
    b7 6 ileri 1.6 şanzumanı süper olurdu.

  19. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    b7 6 ileri 1.6 şanzumanı süper olurdu.
    ben DSG kullandigim icin bize yaramaz ama 2.0 TDI 7-Vites koysunlar belki bir ise yarar
  20. #160
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    b7 6 ileri 1.6 şanzumanı süper olurdu.
    ben DSG kullandigim icin bize yaramaz ama 2.0 TDI 7-Vites koysunlar belki bir ise yarar

  21. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..
    Şu anda sendeki kaç hp lik yazılım?
  22. #161
       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    şöyle söyleyeyim kablo galletto clon 30 usd yazılım ise netten bulduğum bir ingilize yaptırdım .100 euroya ..bana 3 tane yazılım verdi 170hp 177hp ve 187hp . ben aracımın dump dosyasını gönderdim adama bana dene begenmezsen para gönderme dedi .2 gün test ettim yazılımı çok beğendim .parayı gönderince bana 177hp ve 187hp lik iki yazılım daha gönderdi .. şunu farkettim 140 hp de turbo etkisi 3500 devirden sonra azalıyordu .. şimdi ise kesiciye kadar turbo etkisi artarak devem ediyor.güzel tarafı şu aracı sakin kullanımda yakıt sarfiyatım hiç değişmedi ..şunuda söylemek istiyorum dsg şanzıman olduğu için tork 370nm den yukarı çıkartılmadı .. manuel sanzıman olsaydı 400nm leri geçebiliyo bu motor ..
    Şu anda sendeki kaç hp lik yazılım?

  23. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Şu anda sendeki kaç hp lik yazılım?
    187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..


    senin motor kodun nedir ...
  24. #162
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Şu anda sendeki kaç hp lik yazılım?
    187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..


    senin motor kodun nedir ...

  25. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  GT1856V_billet_cw_1.JPG
Görüntüleme: 7
Büyüklüğü:  98.0 KB (Kilobyte)
ID:	3918


    bu arada bu turbo ile 235hp ve 488nm tork üretebiliyor bkd ve azd motorlar... dsg olmasa sanzıman gözüm kesmiyo değil .
  26. #163
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  GT1856V_billet_cw_1.JPG
Görüntüleme: 7
Büyüklüğü:  98.0 KB (Kilobyte)
ID:	3918


    bu arada bu turbo ile 235hp ve 488nm tork üretebiliyor bkd ve azd motorlar... dsg olmasa sanzıman gözüm kesmiyo değil .

  27. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..


    senin motor kodun nedir ...
    Benim motor CBAB
    neler yapılabilir sence?
  28. #164
       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    187hp lik kullanıyorum şuan .k&n kutu içi filtre var sadece birde egr yi off yaptım . düşük devirlerde yanmış egzoz gazının tekrar yanma odasına girmesi piston iç sıcaklığını arttırdığından vede kurum yaptığından dolayı ..


    senin motor kodun nedir ...
    Benim motor CBAB
    neler yapılabilir sence?

  29. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    OETTINGER SERIE
    max. power:
    125 kW (170 bhp) @ 3900/rpm
    max. power:
    103 kW (140 bhp) @ 4200/rpm
    max. torque:
    272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpm
    max. torque:
    235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm
    0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec.
    max. speed:
    approx. 215 km/h (133 mph)
    max. speed:
    approx. 207 km/h (128 mph)

    yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.
  30. #165
    OETTINGER SERIE
    max. power:
    125 kW (170 bhp) @ 3900/rpm
    max. power:
    103 kW (140 bhp) @ 4200/rpm
    max. torque:
    272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpm
    max. torque:
    235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm
    0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec.
    max. speed:
    approx. 215 km/h (133 mph)
    max. speed:
    approx. 207 km/h (128 mph)

    yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.

  31. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    OETTINGER SERIE
    max. power:
    125 kW (170 bhp) @ 3900/rpm
    max. power:
    103 kW (140 bhp) @ 4200/rpm
    max. torque:
    272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpm
    max. torque:
    235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm
    0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec.
    max. speed:
    approx. 215 km/h (133 mph)
    max. speed:
    approx. 207 km/h (128 mph)

    yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.
    Maliyeti nedir bunun?
  32. #166
       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    OETTINGER SERIE
    max. power:
    125 kW (170 bhp) @ 3900/rpm
    max. power:
    103 kW (140 bhp) @ 4200/rpm
    max. torque:
    272 lb ft (370 Nm) @ 2200/rpm
    max. torque:
    235 lb ft (320 Nm) @ 1750 - 2500/rpm
    0 - 100 km/h: approx. 9,5 sec. 0 - 100 km/h: approx. 10,3 sec.
    max. speed:
    approx. 215 km/h (133 mph)
    max. speed:
    approx. 207 km/h (128 mph)

    yukarida gordugun gibi 170hp 3900 devirde oluyor standart remap da. bu veriler golf6 icin son hizin 7-8 km farkediyor. tork dsg ise arac 370nm de limitleniyor.
    Maliyeti nedir bunun?

  33. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    eğer araçın ecu data sını okuyabilirsen yaklaşık 100 sterline hallettiririz ..
  34. #167
    eğer araçın ecu data sını okuyabilirsen yaklaşık 100 sterline hallettiririz ..

  35. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    eğer araçın ecu data sını okuyabilirsen yaklaşık 100 sterline hallettiririz ..
    Ecu datasını okuduğumuzu var sayalım yazılım ve kablo ile bu iş hallolabilecek mi?
  36. #168
       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    eğer araçın ecu data sını okuyabilirsen yaklaşık 100 sterline hallettiririz ..
    Ecu datasını okuduğumuzu var sayalım yazılım ve kablo ile bu iş hallolabilecek mi?

  37. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    evet ben öyle yaptım .. kullanıyorum sorunsuz ...
  38. #169
    evet ben öyle yaptım .. kullanıyorum sorunsuz ...

  39. offline
    tpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23/04/2011
    Yer
    tekirdağ
    Yaş
    56
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    629
    Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
  40. #170
    Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize

  41. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       tpower Nickli Üyeden Alıntı
    Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
    box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
  42. #171
       tpower Nickli Üyeden Alıntı
    Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
    box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .

  43. offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
    O zaman biriniz bir yol gösterinde şu bizim 140 Hp'yi 170 civarı yapalım. 187'lerde gözüm yok. Son hızı artmasada olur.
    Hızlanırken benim eski 170 Hp'yi aratmasın yeter. Fakat B7'lerde bildiğim kadarıyla kablo ile yapılamıyor bu iş.
    Beyin sökülüp yazılım atılması lazımmış. Doğru mu bilen var mı ?...
  44. #172
       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
    O zaman biriniz bir yol gösterinde şu bizim 140 Hp'yi 170 civarı yapalım. 187'lerde gözüm yok. Son hızı artmasada olur.
    Hızlanırken benim eski 170 Hp'yi aratmasın yeter. Fakat B7'lerde bildiğim kadarıyla kablo ile yapılamıyor bu iş.
    Beyin sökülüp yazılım atılması lazımmış. Doğru mu bilen var mı ?...

  45. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       tpower Nickli Üyeden Alıntı
    Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
    Seat Cordoba TDI aracım var dpf iptal oldu ama duman aynı hiç değişmedi. Yani duman atışı fazlalaşmıyor.
  46. #173
       tpower Nickli Üyeden Alıntı
    Ulkemizdeki yakitlarin hernekadar kukurt seviyeleri ab standartina geldiysede motorinin icindeki yag ve parafin turevi bilesiklerin yanarken olusturdugu kurum egr ve dpf de sorun olabiliyor... Egr ve dpf iptali guc icin mantikli ama arka taraf kapkara duman ve bagaj kapagi is olmasi durumu var bilginize
    Seat Cordoba TDI aracım var dpf iptal oldu ama duman aynı hiç değişmedi. Yani duman atışı fazlalaşmıyor.

  47. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
    bunu anlamadım neden?
  48. #174
       phaton35 Nickli Üyeden Alıntı
    box tipi chip tuninglerde siyah duman atma çok normal cünkü enjektör kablolarının arasına bağlanan sistem olduğu için. siyah dumanın sebebi genellikle enjektör den oluyor . box tipi chip tuning de enjektörle giden yakıtı arttırma mantığı olduğu için siyah duman atması muhtemel .ama 187hp lik yazılım kullanıyorum yaklaşık 1 senedir .. en ufak siyah duman yok. remap da daha çok turbo basıncını ve aralığını yükseltme mantığı vardır .. remap yapıldığından beri 5-6 bin km de bir motor yağımı değiştiriyorum .
    bunu anlamadım neden?

  49. offline
    phaton35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet
    Üyelik Tarihi
    15/11/2011
    Yer
    izmir
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2007
    Mesajlar
    51
    35 AV 1535

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    turboya normalden fazla yük bindiği için yağ değişimini daha erken yapıyorum .. dsg yağını normalde 60binde değişir ben 30 binde değiştiriyorum . zaten abt firmasıda remap yapılan dsg li araç da 30binde değiştirin tavsiyesi yapıyor..
  50. #175
    turboya normalden fazla yük bindiği için yağ değişimini daha erken yapıyorum .. dsg yağını normalde 60binde değişir ben 30 binde değiştiriyorum . zaten abt firmasıda remap yapılan dsg li araç da 30binde değiştirin tavsiyesi yapıyor..

  51. offline
    tpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23/04/2011
    Yer
    tekirdağ
    Yaş
    56
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    629
    Yagli dsg 6 icin remap sonrasi 30 bin yag degisimi mecburi..
  52. #176
    Yagli dsg 6 icin remap sonrasi 30 bin yag degisimi mecburi..

  53. offline
    tpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23/04/2011
    Yer
    tekirdağ
    Yaş
    56
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    629
    7 dsg lerin kavramasi yag banyolu tip olmadigi icin yag isinmadigindan yag degisimi ihtiyaci yok
  54. #177
    7 dsg lerin kavramasi yag banyolu tip olmadigi icin yag isinmadigindan yag degisimi ihtiyaci yok

  55. offline
    tpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23/04/2011
    Yer
    tekirdağ
    Yaş
    56
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    629
    Motor yagi degisimi remapli araclarda yari km de yapilmali
  56. #178
    Motor yagi degisimi remapli araclarda yari km de yapilmali

  57. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

       tpower Nickli Üyeden Alıntı
    Motor yagi degisimi remapli araclarda yari km de yapilmali
    normal kullanım olsa dahi mi?
  58. #179
       tpower Nickli Üyeden Alıntı
    Motor yagi degisimi remapli araclarda yari km de yapilmali
    normal kullanım olsa dahi mi?

  59. #180
    argun

    Cevap: CB.. serisi 2.0 TDI motorlarda hız adaptasyonu neden yapılamıyor?

    bana kalsa normal araclarda da 15000 km uzun bi rakam yag degisimi icin. ideal zaman 10000 bana gore. 1.6 tdi yag eksiltiyor ben 25.000 de iken 800ml yag ekledim nerdeyse 1 litre yag eksiltti. uzun yol yapan arkadaslar araclarinin yag seviyesini kontrol etmelerinde fayda var.
  60. #180
    argun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    argun
    Mesajlar :

    n/a

    bana kalsa normal araclarda da 15000 km uzun bi rakam yag degisimi icin. ideal zaman 10000 bana gore. 1.6 tdi yag eksiltiyor ben 25.000 de iken 800ml yag ekledim nerdeyse 1 litre yag eksiltti. uzun yol yapan arkadaslar araclarinin yag seviyesini kontrol etmelerinde fayda var.

İlk ... 2345678910 ... Son