Hararet 110-120 lere çıktı.
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
Hararet 110-120 lere çıktı.
Merhaba arkadaşlar. 5 yıla yakındır kullandığım 2016 passat 1.6 TDI aracım 42.000 km de bugün klima full açıkken rampa çıkarken, hararet göstergesi 110-120 lere çıktı. Tekrar 90 a geriledi. Bunun sebebi nedir. Hemen servise mi gitmeliyim. Yoksa takibe mi almalıyım ? Araç Herhangi bir uyarı vs vermedi bu arada
-
Merhaba arkadaşlar. 5 yıla yakındır kullandığım 2016 passat 1.6 TDI aracım 42.000 km de bugün klima full açıkken rampa çıkarken, hararet göstergesi 110-120 lere çıktı. Tekrar 90 a geriledi. Bunun sebebi nedir. Hemen servise mi gitmeliyim. Yoksa takibe mi almalıyım ? Araç Herhangi bir uyarı vs vermedi bu arada
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Hararet yükselmesi kritik bir durumdur, bu gibi durumlarda acilen stop edip çekiciyle servise gidin. 1500 tllik masraf 20.000 tl ye çıkabilir. Hararet yükselmesinin nedeni ise fan müşürü arızası, devirdaim pompa arızası ve soğutma sıvısının aşırı eksilmesi....
Konu Stanced386 tarafından (19 06 2021 Saat 18:03 ) değiştirilmiştir.
-
Hararet yükselmesi kritik bir durumdur, bu gibi durumlarda acilen stop edip çekiciyle servise gidin. 1500 tllik masraf 20.000 tl ye çıkabilir. Hararet yükselmesinin nedeni ise fan müşürü arızası, devirdaim pompa arızası ve soğutma sıvısının aşırı eksilmesi....
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Stanced386 Nickli Üyeden Alıntı
Hararet yükselmesi kritik bir durumdur, bu gibi durumlarda acilen stop edip çekiciyle servise gidin. 1500 tllik masraf 20.000 tl ye çıkabilir. Hararet yükselmesinin nedeni ise fan müşürü arızas, devirdaim pompa arızası ve soğutma sıvısının aşırı eksilmesi....
Şuan 90’larda. Soğutma sıvısı eksik değil. Bana galiba servis yolu gözüktü
-
Stanced386 Nickli Üyeden Alıntı
Hararet yükselmesi kritik bir durumdur, bu gibi durumlarda acilen stop edip çekiciyle servise gidin. 1500 tllik masraf 20.000 tl ye çıkabilir. Hararet yükselmesinin nedeni ise fan müşürü arızas, devirdaim pompa arızası ve soğutma sıvısının aşırı eksilmesi....
Şuan 90’larda. Soğutma sıvısı eksik değil. Bana galiba servis yolu gözüktü
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Mutlaka servise gidin. Çok kritik bir durumdur. Çok ufak bir problem komple motor yapmaya kadar gider. Eğer servise gidecek vaktiniz yoksa arabanızı günlük kullanmamanızı tavsiye ederim.
-
Mutlaka servise gidin. Çok kritik bir durumdur. Çok ufak bir problem komple motor yapmaya kadar gider. Eğer servise gidecek vaktiniz yoksa arabanızı günlük kullanmamanızı tavsiye ederim.
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
kormodos Nickli Üyeden Alıntı
Mutlaka servise gidin. Çok kritik bir durumdur. Çok ufak bir problem komple motor yapmaya kadar gider. Eğer servise gidecek vaktiniz yoksa arabanızı günlük kullanmamanızı tavsiye ederim.
1.6 TDI motorlarda bu kronik sorunmuş. Devir daim pompasının değişmesi gerekiyormuş.. Pazartesi sabah yol göründü
-
kormodos Nickli Üyeden Alıntı
Mutlaka servise gidin. Çok kritik bir durumdur. Çok ufak bir problem komple motor yapmaya kadar gider. Eğer servise gidecek vaktiniz yoksa arabanızı günlük kullanmamanızı tavsiye ederim.
1.6 TDI motorlarda bu kronik sorunmuş. Devir daim pompasının değişmesi gerekiyormuş.. Pazartesi sabah yol göründü
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Arkadaşlar Volkswagen de bu sorun kronik problemmiş. Vw yetkili servisleri iyi niyet indirimi sağlar mı? Bilgisi olan var mı?
-
Arkadaşlar Volkswagen de bu sorun kronik problemmiş. Vw yetkili servisleri iyi niyet indirimi sağlar mı? Bilgisi olan var mı?
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar Volkswagen de bu sorun kronik problemmiş. Vw yetkili servisleri iyi niyet indirimi sağlar mı? Bilgisi olan var mı?
Aracın periyodik bakımları, hiç sektirmeden serviste yapılmaya devam ediyorsa ufaktan bir indirim yapabilirler.
-
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar Volkswagen de bu sorun kronik problemmiş. Vw yetkili servisleri iyi niyet indirimi sağlar mı? Bilgisi olan var mı?
Aracın periyodik bakımları, hiç sektirmeden serviste yapılmaya devam ediyorsa ufaktan bir indirim yapabilirler.
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Sorun devir daim pompasındaymış arkadaşlar. Değişimini yaptırdım. Ayrıca 2-3 ay kalmıştı bakıma, yağ ve filtreleri de değiştirdim..
-
Sorun devir daim pompasındaymış arkadaşlar. Değişimini yaptırdım. Ayrıca 2-3 ay kalmıştı bakıma, yağ ve filtreleri de değiştirdim..
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Sorun devir daim pompasındaymış arkadaşlar. Değişimini yaptırdım. Ayrıca 2-3 ay kalmıştı bakıma, yağ ve filtreleri de değiştirdim..
sadece devir daim ne kadar tuttu.
-
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Sorun devir daim pompasındaymış arkadaşlar. Değişimini yaptırdım. Ayrıca 2-3 ay kalmıştı bakıma, yağ ve filtreleri de değiştirdim..
sadece devir daim ne kadar tuttu.
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Arkadaşlar triger seti değişmedi, araç 5. Yilina girecek. Hareket halindeyken bazen motor sogukken ses yapıyor. Km:44.500 de usta 120.000 km kadar gider dedi. Sizce değisilmesi gerekiyor mu ?? (Devir daim pompasi için o kadar söküldü usta değistirmeye gerek duymadi)
-
Arkadaşlar triger seti değişmedi, araç 5. Yilina girecek. Hareket halindeyken bazen motor sogukken ses yapıyor. Km:44.500 de usta 120.000 km kadar gider dedi. Sizce değisilmesi gerekiyor mu ?? (Devir daim pompasi için o kadar söküldü usta değistirmeye gerek duymadi)
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar triger seti değişmedi, araç 5. Yilina girecek. Hareket halindeyken bazen motor sogukken ses yapıyor. Km:44.500 de usta 120.000 km kadar gider dedi. Sizce değisilmesi gerekiyor mu ?? (Devir daim pompasi için o kadar söküldü usta değistirmeye gerek duymadi)
Sakin kullanıcı iseniz ve aracın sınırlarını zorlamıyorsanız 80 000km ye kadar sorun olmayacaktır ama yine de 4 yılı devirmiş bir aracın devirdaim ' i değiştirilirken triger setinin değiştirilmemesi büyük handikap.
Eğer sık sık aracın sınırlarını zorlarım diyorsanız 60 000 km lerde falan artık trigeri değiştiriniz.
-
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar triger seti değişmedi, araç 5. Yilina girecek. Hareket halindeyken bazen motor sogukken ses yapıyor. Km:44.500 de usta 120.000 km kadar gider dedi. Sizce değisilmesi gerekiyor mu ?? (Devir daim pompasi için o kadar söküldü usta değistirmeye gerek duymadi)
Sakin kullanıcı iseniz ve aracın sınırlarını zorlamıyorsanız 80 000km ye kadar sorun olmayacaktır ama yine de 4 yılı devirmiş bir aracın devirdaim ' i değiştirilirken triger setinin değiştirilmemesi büyük handikap.
Eğer sık sık aracın sınırlarını zorlarım diyorsanız 60 000 km lerde falan artık trigeri değiştiriniz.
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Arkadaşlar devirdaim değişmişti, triger değişmemişti. Onuda bu yıl değiştirmeyi düşünüyorum. Ustam continental orjinalini takacağını söyledi. Sizin fikriniz nedir ? Ayrıca bazı ustalarda devir daim önceden değişse bile , şuan set halinde değişilmesi gerekir dedi fikriniz nedir ??
-
Arkadaşlar devirdaim değişmişti, triger değişmemişti. Onuda bu yıl değiştirmeyi düşünüyorum. Ustam continental orjinalini takacağını söyledi. Sizin fikriniz nedir ? Ayrıca bazı ustalarda devir daim önceden değişse bile , şuan set halinde değişilmesi gerekir dedi fikriniz nedir ??
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar devirdaim değişmişti, triger değişmemişti. Onuda bu yıl değiştirmeyi düşünüyorum. Ustam continental orjinalini takacağını söyledi. Sizin fikriniz nedir ? Ayrıca bazı ustalarda devir daim önceden değişse bile , şuan set halinde değişilmesi gerekir dedi fikriniz nedir ??
( Kaliteli bir devirdaim pompası takıldı ise ) 1 senelik devirdaim ' in değiştirilmesine hiç gerek yok.
Sadece Triger ' i değiştirmeniz yeterli.
Devirdaim ve Triger ' in birlikte takım olarak değiştirilmesinin nedeni, birbiri ile uyumlu olsun diye değil, ömürleri eşit olsun, işçilik masrafı tek olsun diyedir.
Konu Hasan6154 tarafından (01 06 2022 Saat 15:10 ) değiştirilmiştir.
-
HdrSuer Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar devirdaim değişmişti, triger değişmemişti. Onuda bu yıl değiştirmeyi düşünüyorum. Ustam continental orjinalini takacağını söyledi. Sizin fikriniz nedir ? Ayrıca bazı ustalarda devir daim önceden değişse bile , şuan set halinde değişilmesi gerekir dedi fikriniz nedir ??
( Kaliteli bir devirdaim pompası takıldı ise ) 1 senelik devirdaim ' in değiştirilmesine hiç gerek yok.
Sadece Triger ' i değiştirmeniz yeterli.
Devirdaim ve Triger ' in birlikte takım olarak değiştirilmesinin nedeni, birbiri ile uyumlu olsun diye değil, ömürleri eşit olsun, işçilik masrafı tek olsun diyedir.
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Hasan6154 Nickli Üyeden Alıntı
( Kaliteli bir devirdaim pompası takıldı ise ) 1 senelik devirdaim ' in değiştirilmesine hiç gerek yok.
Sadece Triger ' i değiştirmeniz yeterli.
Devirdaim ve Triger ' in birlikte takım olarak değiştirilmesinin nedeni, birbiri ile uyumlu olsun diye değil, ömürleri eşit olsun, işçilik masrafı tek olsun diyedir.
Hasan abi benim araç maşallah hiç triger falan değişmedi 124 binde ses falan yok . Çok seri, her aldığım malzeme en üst yağından filitreye disk balataya kadar.
20 gün içinde bakıma gideceğim nelere özellikle baktırmam lazım rutin bakım dışında.
-
Hasan6154 Nickli Üyeden Alıntı
( Kaliteli bir devirdaim pompası takıldı ise ) 1 senelik devirdaim ' in değiştirilmesine hiç gerek yok.
Sadece Triger ' i değiştirmeniz yeterli.
Devirdaim ve Triger ' in birlikte takım olarak değiştirilmesinin nedeni, birbiri ile uyumlu olsun diye değil, ömürleri eşit olsun, işçilik masrafı tek olsun diyedir.
Hasan abi benim araç maşallah hiç triger falan değişmedi 124 binde ses falan yok . Çok seri, her aldığım malzeme en üst yağından filitreye disk balataya kadar.
20 gün içinde bakıma gideceğim nelere özellikle baktırmam lazım rutin bakım dışında.
-
offline
Cevap: Hararet 110-120 lere çıktı.
Triger ve devir daim’i komple değiştirdim. Continental set olarak. Şuan CD sesi gibi bir ses var. Bu normal mi ??
-
Triger ve devir daim’i komple değiştirdim. Continental set olarak. Şuan CD sesi gibi bir ses var. Bu normal mi ??