DSG 7 ileri DQ200 ile maksimum sorunsuz kilometre
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
DSG 7 ileri DQ200 ile maksimum sorunsuz kilometre
Merhaba arkadaşlar benzer konular var ama 4-5 sene öncesinde kalmış. Aradan geçen zaman içinde son durumu özetlemek için bu konuyu açmak istedim.
Malum 7 ileri DQ200 genelde kullanıcıların korkulu rüyası. 2013te bu şanzıman dünya genelinde geri çağrılmış ve gelen araçların şanzıman içerisindeki yağı, elektronik ünitede kısa devreye yol açtığı için değiştirilmişti. Bu aslında mekatronik arızası diye bildiğimiz şey.
Bunun dışında bir de sıkça Kavrama sorunlarını duyduk. Ancak Manuel araçlarda ki gibi DSGnin de kavramasının kullanıma bağlı bir ömrü var. Çok düşük kilometrelerce olmadığı sürece bu bir sorun sayılmaz diye düşünüyorum.
Şimdi gelelim son duruma. DQ200 kullanıyorsanız ve sorunsuz olarak yaptığınız maksimum km'yi paylaşmak isterseniz lütfen bu başlığa yazın. Böyle diğer kullanıcılar için de iyi bir referans kaynağı oluşturalım.
Benim aracım 2012 Passat TDI. Sorunsuz165.000km yaptım herhangi bir mekatronik arızası yaşamadım. Kavrama yeni değişti ancak onu arızadan saymıyorum dediğim gibi sonuçta mantık olarak fren balatası değişince arızadan saymıyorsak 165.000km yapmış bir kavramının bitmesini de arızadan sayamayız.
Herkese sorunsuz kazasız sürüşler
-
Merhaba arkadaşlar benzer konular var ama 4-5 sene öncesinde kalmış. Aradan geçen zaman içinde son durumu özetlemek için bu konuyu açmak istedim.
Malum 7 ileri DQ200 genelde kullanıcıların korkulu rüyası. 2013te bu şanzıman dünya genelinde geri çağrılmış ve gelen araçların şanzıman içerisindeki yağı, elektronik ünitede kısa devreye yol açtığı için değiştirilmişti. Bu aslında mekatronik arızası diye bildiğimiz şey.
Bunun dışında bir de sıkça Kavrama sorunlarını duyduk. Ancak Manuel araçlarda ki gibi DSGnin de kavramasının kullanıma bağlı bir ömrü var. Çok düşük kilometrelerce olmadığı sürece bu bir sorun sayılmaz diye düşünüyorum.
Şimdi gelelim son duruma. DQ200 kullanıyorsanız ve sorunsuz olarak yaptığınız maksimum km'yi paylaşmak isterseniz lütfen bu başlığa yazın. Böyle diğer kullanıcılar için de iyi bir referans kaynağı oluşturalım.
Benim aracım 2012 Passat TDI. Sorunsuz165.000km yaptım herhangi bir mekatronik arızası yaşamadım. Kavrama yeni değişti ancak onu arızadan saymıyorum dediğim gibi sonuçta mantık olarak fren balatası değişince arızadan saymıyorsak 165.000km yapmış bir kavramının bitmesini de arızadan sayamayız.
Herkese sorunsuz kazasız sürüşler
-
offline
Cevap: DSG 7 ileri DQ200 ile maksimum sorunsuz kil
Benim bildigim DSG 7 nin, şanzuman kodu dq250 diye biliyorum,belki yanlış olabilir ama bizim diger 1,4TSİ B7 Passat şuan 100,000km de,çok şükür şimdiye kadar problem olmadı.Benim araştırmalarım üzerine şunu anladım,Sürekli yoğun trafikte kullanılan araçların kavraması daha çabuk bitiyor çünkü dur kalkta sürekli kavarama yapıyor.
-
Benim bildigim DSG 7 nin, şanzuman kodu dq250 diye biliyorum,belki yanlış olabilir ama bizim diger 1,4TSİ B7 Passat şuan 100,000km de,çok şükür şimdiye kadar problem olmadı.Benim araştırmalarım üzerine şunu anladım,Sürekli yoğun trafikte kullanılan araçların kavraması daha çabuk bitiyor çünkü dur kalkta sürekli kavarama yapıyor.
-
Wikipedia'ya göre DQ200 7 ileri kuru , DQ250 6 ileri yağlı olan versiyon.
https://www.wikiwand.com/en/Direct-shift_gearbox
-
offline
Cevap: DSG 7 ileri DQ200 ile maksimum sorunsuz kil
Serhat bey her şeyi çok güzel özetlemişsiniz
Sorunsuz uzun ömürlü sürüşler dilerim,
DSG 'ye yük bindirmedikçe , aşırı sert hareketlerden kaçınarak bir nevi değişim periyodunun daha uzun hale getirmek kullanıcıların elinde. Nasıl her manuel kullanıcısı elbet bir gün baskı balata değiştiriyorsa her DSG kullanıcısı da elbet bir gün kavrama-mekatronik değiştirecektir. Bu böyledir çalışma prensibi bu şekildedir
-
Serhat bey her şeyi çok güzel özetlemişsiniz
Sorunsuz uzun ömürlü sürüşler dilerim,
DSG 'ye yük bindirmedikçe , aşırı sert hareketlerden kaçınarak bir nevi değişim periyodunun daha uzun hale getirmek kullanıcıların elinde. Nasıl her manuel kullanıcısı elbet bir gün baskı balata değiştiriyorsa her DSG kullanıcısı da elbet bir gün kavrama-mekatronik değiştirecektir. Bu böyledir çalışma prensibi bu şekildedir
-
offline
Cevap: DSG 7 ileri DQ200 ile maksimum sorunsuz kil
Zortext Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba arkadaşlar benzer konular var ama 4-5 sene öncesinde kalmış. Aradan geçen zaman içinde son durumu özetlemek için bu konuyu açmak istedim.
Malum 7 ileri DQ200 genelde kullanıcıların korkulu rüyası. 2013te bu şanzıman dünya genelinde geri çağrılmış ve gelen araçların şanzıman içerisindeki yağı, elektronik ünitede kısa devreye yol açtığı için değiştirilmişti. Bu aslında mekatronik arızası diye bildiğimiz şey.
Bunun dışında bir de sıkça Kavrama sorunlarını duyduk. Ancak Manuel araçlarda ki gibi DSGnin de kavramasının kullanıma bağlı bir ömrü var. Çok düşük kilometrelerce olmadığı sürece bu bir sorun sayılmaz diye düşünüyorum.
Şimdi gelelim son duruma. DQ200 kullanıyorsanız ve sorunsuz olarak yaptığınız maksimum km'yi paylaşmak isterseniz lütfen bu başlığa yazın. Böyle diğer kullanıcılar için de iyi bir referans kaynağı oluşturalım.
Benim aracım 2012 Passat TDI. Sorunsuz165.000km yaptım herhangi bir mekatronik arızası yaşamadım. Kavrama yeni değişti ancak onu arızadan saymıyorum dediğim gibi sonuçta mantık olarak fren balatası değişince arızadan saymıyorsak 165.000km yapmış bir kavramının bitmesini de arızadan sayamayız.
Herkese sorunsuz kazasız sürüşler
165bin çok iyi gitmiş kavrama. Ben daha 16bindeyim. Bir çok arkadaşın söylediği “araba hep 2 de gitmek istiyor” sorununu da yaşamadım
-
Zortext Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba arkadaşlar benzer konular var ama 4-5 sene öncesinde kalmış. Aradan geçen zaman içinde son durumu özetlemek için bu konuyu açmak istedim.
Malum 7 ileri DQ200 genelde kullanıcıların korkulu rüyası. 2013te bu şanzıman dünya genelinde geri çağrılmış ve gelen araçların şanzıman içerisindeki yağı, elektronik ünitede kısa devreye yol açtığı için değiştirilmişti. Bu aslında mekatronik arızası diye bildiğimiz şey.
Bunun dışında bir de sıkça Kavrama sorunlarını duyduk. Ancak Manuel araçlarda ki gibi DSGnin de kavramasının kullanıma bağlı bir ömrü var. Çok düşük kilometrelerce olmadığı sürece bu bir sorun sayılmaz diye düşünüyorum.
Şimdi gelelim son duruma. DQ200 kullanıyorsanız ve sorunsuz olarak yaptığınız maksimum km'yi paylaşmak isterseniz lütfen bu başlığa yazın. Böyle diğer kullanıcılar için de iyi bir referans kaynağı oluşturalım.
Benim aracım 2012 Passat TDI. Sorunsuz165.000km yaptım herhangi bir mekatronik arızası yaşamadım. Kavrama yeni değişti ancak onu arızadan saymıyorum dediğim gibi sonuçta mantık olarak fren balatası değişince arızadan saymıyorsak 165.000km yapmış bir kavramının bitmesini de arızadan sayamayız.
Herkese sorunsuz kazasız sürüşler
165bin çok iyi gitmiş kavrama. Ben daha 16bindeyim. Bir çok arkadaşın söylediği “araba hep 2 de gitmek istiyor” sorununu da yaşamadım
-
offline
Cevap: DSG 7 ileri DQ200 ile maksimum sorunsuz kil
aracım 2011 1.4 tsi 180 binde herhangi bir kavrama ya da mekatronik arızası açmadı çok şükür
Sent from my SM-N960F using Passat Turkiye mobile app
-
aracım 2011 1.4 tsi 180 binde herhangi bir kavrama ya da mekatronik arızası açmadı çok şükür
Sent from my SM-N960F using Passat Turkiye mobile app
-
offline
Cevap: DSG 7 ileri DQ200 ile maksimum sorunsuz kil
Bu konu çok faydalı olacak güzel düşünülmüş
-
Bu konu çok faydalı olacak güzel düşünülmüş