VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. offline
    Cornelius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27/02/2011
    Yer
    AYDIN
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    1.704

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar uzunca bir süre forumdan ayrı kaldık, bundan sonra fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim.Forumu da takip edemedim, sanırım çok geride kaldım.Bakalım, neler olmuş.
    hoş geldiniz cüneyt bey..
  2. #11881
       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar uzunca bir süre forumdan ayrı kaldık, bundan sonra fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim.Forumu da takip edemedim, sanırım çok geride kaldım.Bakalım, neler olmuş.
    hoş geldiniz cüneyt bey..

  3. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar uzunca bir süre forumdan ayrı kaldık, bundan sonra fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim.Forumu da takip edemedim, sanırım çok geride kaldım.Bakalım, neler olmuş.
    Cüneyt abicim, tekrar hos geldin. Tatil bitti sanirim
  4. #11882
       çok bilinmeyenli denklem Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar uzunca bir süre forumdan ayrı kaldık, bundan sonra fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim.Forumu da takip edemedim, sanırım çok geride kaldım.Bakalım, neler olmuş.
    Cüneyt abicim, tekrar hos geldin. Tatil bitti sanirim

  5. offline
    SELÇUK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    9.680

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt abicim, tekrar hos geldin. Tatil bitti sanirim
    yasın b7 donanım lıstesıne jantı yazmamıssın
  6. #11883
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Cüneyt abicim, tekrar hos geldin. Tatil bitti sanirim
    yasın b7 donanım lıstesıne jantı yazmamıssın

  7. offline
    Pritt31 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İzzet KARACA
    Üyelik Tarihi
    01/03/2011
    Yer
    Hatay
    Yaş
    32
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1.197
    31 RP 222

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    izzet'e uyku yok abi bugun simdiden donup durmaya baslamsitir uyku tutmaz gelir birazdan foruma zatne
    Geldim abi 07:11
  8. #11884
       Y_o_L_c_U_38 Nickli Üyeden Alıntı
    izzet'e uyku yok abi bugun simdiden donup durmaya baslamsitir uyku tutmaz gelir birazdan foruma zatne
    Geldim abi 07:11

  9. offline
    mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mert
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    55
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    3.616
    34 HM 8627

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Mert abinin aracini gördükten sonra B7 ile tüm kafamdaki süpheler sorunlar kayboldu. Mert abimin aracinin aynisinin Variant ini isterdim ben acikcasi . Ama benim 24 ay daha vaktim var . Simdi izin bitti para biriktiriyorum ve ön ödeme bol olsun cünkü hedefimde bu sefer dolu donanimli bir arac var . LaneAssist, SideAssist, DLA ve ACC "Olmazsa olmazlardan" olacak. Sirf bu donanimlari alabilmek icin saglam bir ön ödeme lazim, rahat rahat ödeyebilmem icin . Tabiki VW mi Audi mi bilmiyorum, yeni Audi A4 cikiyormus önümüzdeki yil, onu bekliyorum acikcasi
    Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içini
  10. #11885
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Mert abinin aracini gördükten sonra B7 ile tüm kafamdaki süpheler sorunlar kayboldu. Mert abimin aracinin aynisinin Variant ini isterdim ben acikcasi . Ama benim 24 ay daha vaktim var . Simdi izin bitti para biriktiriyorum ve ön ödeme bol olsun cünkü hedefimde bu sefer dolu donanimli bir arac var . LaneAssist, SideAssist, DLA ve ACC "Olmazsa olmazlardan" olacak. Sirf bu donanimlari alabilmek icin saglam bir ön ödeme lazim, rahat rahat ödeyebilmem icin . Tabiki VW mi Audi mi bilmiyorum, yeni Audi A4 cikiyormus önümüzdeki yil, onu bekliyorum acikcasi
    Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içini

  11. offline
    Y_o_L_c_U_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Dursun
    Üyelik Tarihi
    09/05/2011
    Yer
    belçika & kayseri
    Yaş
    41
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    13.797
    1-BSE 531

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    yasın b7 donanım lıstesıne jantı yazmamıssın

    bu donanimlara bi sagitta y akisir degilmi selcuk
  12. #11886
       SELÇUK Nickli Üyeden Alıntı
    yasın b7 donanım lıstesıne jantı yazmamıssın

    bu donanimlara bi sagitta y akisir degilmi selcuk

  13. offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    59
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içini
    Audi nedense bir türlü dışı kadar içide büyük araba yapmayı başaramadı.Bunu en iyi passat sağlıyor.İnanın A6 nın içi bile Passat kadar ferah değil.Özellikle arka koltuklar ve tavan.
  14. #11887
       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içini
    Audi nedense bir türlü dışı kadar içide büyük araba yapmayı başaramadı.Bunu en iyi passat sağlıyor.İnanın A6 nın içi bile Passat kadar ferah değil.Özellikle arka koltuklar ve tavan.

  15. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Audi nedense bir türlü dışı kadar içide büyük araba yapmayı başaramadı.Bunu en iyi passat sağlıyor.İnanın A6 nın içi bile Passat kadar ferah değil.Özellikle arka koltuklar ve tavan.
    aynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten
  16. #11888
       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Audi nedense bir türlü dışı kadar içide büyük araba yapmayı başaramadı.Bunu en iyi passat sağlıyor.İnanın A6 nın içi bile Passat kadar ferah değil.Özellikle arka koltuklar ve tavan.
    aynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten

  17. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Eger bugün VW ye gidip bir B7 alir isem Siparisim söyle olurdu;

    Passat Variant Highline 4MOTION BlueMotion Technology 2,0 l TDI 125 kW (170 PS) 6-Gang-DSG
    39.725,00 €
    Außenlackierung (Dis Boyasi)
    Candy-Weiß (Seker Beyaz)
    0,00 €
    Innenausstattung (Ic donanim)
    Desert Beige-Naturbraun/Naturbraun/ Schwarz/St.Tropez
    Sonderausstattung (Opsiyonlar)
    Ambientepaket
    175,00 €
    Fahrerassistenz-Paket "Plus" (Paketin icerigi= Bi-Xenon Farlar, DynamicLightAssist, Trafik Isaretleri tanima asistani, LaneAssist Serit Takip asistani ve SideAssist Kör nokta denetleme Asistani)
    2.670,00 €
    "RNS 510"
    2.055,00 €
    Technikpaket (Teknik Paketin icerigi= Keyless Acces Anahtarsiz giris sistemi, Hiz Sabitleyici, Ic denetimli Alarm Sistemi, Media-In ve Aux-In)
    735,00 €
    Außenspiegel elektrisch einstell-, anklapp-, beheizbar, Umfeldbeleuchtung, auf Fahrerseite automatisch abblendend (Katlanir ve kararan yan Aynalar)
    170,00 €
    Navigationsdatenträger für Osteuropa, integriert (Navigasyon Haritasi Dogu Avrupa)
    0,00 €
    Parklenkassistent "Park Assist" inkl. ParkPilot
    305,00 €
    Verkehrszeichenerkennung (Trafik isaretleri tanima asistani)
    0,00 €
    Soundsystem "Volkswagen Sound", digitaler 8-Kanal-Verstärker, 10 Lautsprecher, Gesamtleistung 300 Watt
    335,00 €
    Seitenscheiben vorn geräuschdämmend, in Verbund-Sicherheitsglas, Seitenscheiben hinten und Heckscheibe abgedunkelt (Ön yan camlar Ses gecirmez Cam, arka camlar güvenlik cami 65% Karartilmis)
    400,00 €
    Netztrennwand (Arka duvar Perde)
    175,00 €
    Mobiltelefonvorbereitung "Premium" in der Mittelarmlehne vorn (Premium Telefonsistemi)
    580,00 €

    47.325,00 € Liste Fiyati . Ama benim icin ici ayni disi ayni olacak onun icin Passat B8 i bekliyorum ve yeni Audi A4 ü . B7 yi bugün alacak olsam siparisim böyle olacak ama
    böyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmaz
  18. #11889
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Eger bugün VW ye gidip bir B7 alir isem Siparisim söyle olurdu;

    Passat Variant Highline 4MOTION BlueMotion Technology 2,0 l TDI 125 kW (170 PS) 6-Gang-DSG
    39.725,00 €
    Außenlackierung (Dis Boyasi)
    Candy-Weiß (Seker Beyaz)
    0,00 €
    Innenausstattung (Ic donanim)
    Desert Beige-Naturbraun/Naturbraun/ Schwarz/St.Tropez
    Sonderausstattung (Opsiyonlar)
    Ambientepaket
    175,00 €
    Fahrerassistenz-Paket "Plus" (Paketin icerigi= Bi-Xenon Farlar, DynamicLightAssist, Trafik Isaretleri tanima asistani, LaneAssist Serit Takip asistani ve SideAssist Kör nokta denetleme Asistani)
    2.670,00 €
    "RNS 510"
    2.055,00 €
    Technikpaket (Teknik Paketin icerigi= Keyless Acces Anahtarsiz giris sistemi, Hiz Sabitleyici, Ic denetimli Alarm Sistemi, Media-In ve Aux-In)
    735,00 €
    Außenspiegel elektrisch einstell-, anklapp-, beheizbar, Umfeldbeleuchtung, auf Fahrerseite automatisch abblendend (Katlanir ve kararan yan Aynalar)
    170,00 €
    Navigationsdatenträger für Osteuropa, integriert (Navigasyon Haritasi Dogu Avrupa)
    0,00 €
    Parklenkassistent "Park Assist" inkl. ParkPilot
    305,00 €
    Verkehrszeichenerkennung (Trafik isaretleri tanima asistani)
    0,00 €
    Soundsystem "Volkswagen Sound", digitaler 8-Kanal-Verstärker, 10 Lautsprecher, Gesamtleistung 300 Watt
    335,00 €
    Seitenscheiben vorn geräuschdämmend, in Verbund-Sicherheitsglas, Seitenscheiben hinten und Heckscheibe abgedunkelt (Ön yan camlar Ses gecirmez Cam, arka camlar güvenlik cami 65% Karartilmis)
    400,00 €
    Netztrennwand (Arka duvar Perde)
    175,00 €
    Mobiltelefonvorbereitung "Premium" in der Mittelarmlehne vorn (Premium Telefonsistemi)
    580,00 €

    47.325,00 € Liste Fiyati . Ama benim icin ici ayni disi ayni olacak onun icin Passat B8 i bekliyorum ve yeni Audi A4 ü . B7 yi bugün alacak olsam siparisim böyle olacak ama
    böyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmaz

  19. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içini
    Sanmam, buda Audi satis stratejisi. A4 ü genis yaparsa A6 nin pabucu dama atilir
  20. #11890
       mert Nickli Üyeden Alıntı
    Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içini
    Sanmam, buda Audi satis stratejisi. A4 ü genis yaparsa A6 nin pabucu dama atilir

  21. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    böyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmaz
    Jant konusunda Orjinal Highline Jantlari cok hosuma gidiyor, bence ekstra ücret verip Jant almaya degmez .

    Tabiki bu sadece bugün arac siparisi versem B7 alsam Siparisim böyle olurdu, alacagim diye birsey yok zaten B6 - B7 ayni ben bir degisiklik göremeyecegim
  22. #11891
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    böyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmaz
    Jant konusunda Orjinal Highline Jantlari cok hosuma gidiyor, bence ekstra ücret verip Jant almaya degmez .

    Tabiki bu sadece bugün arac siparisi versem B7 alsam Siparisim böyle olurdu, alacagim diye birsey yok zaten B6 - B7 ayni ben bir degisiklik göremeyecegim

  23. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Sanmam, buda Audi satis stratejisi. A4 ü genis yaparsa A6 nin pabucu dama atilir
    onu da genişletsin
  24. #11892
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Sanmam, buda Audi satis stratejisi. A4 ü genis yaparsa A6 nin pabucu dama atilir
    onu da genişletsin

  25. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Jant konusunda Orjinal Highline Jantlari cok hosuma gidiyor, bence ekstra ücret verip Jant almaya degmez .

    Tabiki bu sadece bugün arac siparisi versem B7 alsam Siparisim böyle olurdu, alacagim diye birsey yok zaten B6 - B7 ayni ben bir degisiklik göremeyecegim
    Yasin b7 yi aklına bile getirme derim direkt b8
  26. #11893
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Jant konusunda Orjinal Highline Jantlari cok hosuma gidiyor, bence ekstra ücret verip Jant almaya degmez .

    Tabiki bu sadece bugün arac siparisi versem B7 alsam Siparisim böyle olurdu, alacagim diye birsey yok zaten B6 - B7 ayni ben bir degisiklik göremeyecegim
    Yasin b7 yi aklına bile getirme derim direkt b8

  27. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    aynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten
    Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar . Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
  28. #11894
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    aynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten
    Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar . Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model

  29. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar . Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
    3 seri BMW mi KESİNLİKLE HAYIR megane fluence çok daha geniş ondan
  30. #11895
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar . Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
    3 seri BMW mi KESİNLİKLE HAYIR megane fluence çok daha geniş ondan

  31. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin b7 yi aklına bile getirme derim direkt b8
    Abi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum . Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz . Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu .
  32. #11896
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin b7 yi aklına bile getirme derim direkt b8
    Abi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum . Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz . Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu .

  33. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum . Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz . Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu .
    ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİM
  34. #11897
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum . Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz . Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu .
    ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİM

  35. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    3 seri BMW mi KESİNLİKLE HAYIR megane fluence çok daha geniş ondan
    Her araca bir ara binip test yapmistim Alman araclarini, Fransizlara "Fransizlari" sevmedigim icin binmedim .
    1. Skoda SuperB
    2. VW Passat
    3. Audi A4
    4. Mercedes C Sinifi
    5. Opel Insignia
    6. BMW 3 Serisi

    kesinlikle böyle bir siralama yaparim, Mercedes ve Audi A4 tamami ile birebir ayni ama Mercedesin Bagaji cok kücük Audi ye göre ondan 4. sira Mercedes diyorum
  36. #11898
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    3 seri BMW mi KESİNLİKLE HAYIR megane fluence çok daha geniş ondan
    Her araca bir ara binip test yapmistim Alman araclarini, Fransizlara "Fransizlari" sevmedigim icin binmedim .
    1. Skoda SuperB
    2. VW Passat
    3. Audi A4
    4. Mercedes C Sinifi
    5. Opel Insignia
    6. BMW 3 Serisi

    kesinlikle böyle bir siralama yaparim, Mercedes ve Audi A4 tamami ile birebir ayni ama Mercedesin Bagaji cok kücük Audi ye göre ondan 4. sira Mercedes diyorum

  37. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİM
    Abi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;

    Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7

    Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti

    Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep . Kasa ayni kasa .

    Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin .

    Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor
  38. #11899
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİM
    Abi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;

    Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7

    Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti

    Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep . Kasa ayni kasa .

    Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin .

    Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor

  39. offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    1987
    Mesajlar
    4.170
    34 DB 2029

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    BMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç
  40. #11900
    BMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç

  41. offline
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    54
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    18.017

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;

    Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7

    Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti




    Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep . Kasa ayni kasa .

    Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin .

    Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor
    bi kere genişliği 1820 den 1830-35mm lere çıkmalı diye düşünüyorum yeni ford focus bile daha geniş passattan
  42. #11901
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;

    Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7

    Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti




    Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep . Kasa ayni kasa .

    Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin .

    Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor
    bi kere genişliği 1820 den 1830-35mm lere çıkmalı diye düşünüyorum yeni ford focus bile daha geniş passattan

  43. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    BMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç
    Abi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidir .

    Mercedes e diyecek söz bulamiyorum ve sana hak veriyorum zaten. Ama yinede BMW 3 serisinden genis bir arac . Mercedes de birde oturma hissi cok degisik, oturunca sanki tabutun icinde oturuyormusum gibi hissetiyorum. Nedeni ise koltuklar cok asagida oldugu icin Passat daki gibi yüksek degil
  44. #11902
       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    BMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç
    Abi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidir .

    Mercedes e diyecek söz bulamiyorum ve sana hak veriyorum zaten. Ama yinede BMW 3 serisinden genis bir arac . Mercedes de birde oturma hissi cok degisik, oturunca sanki tabutun icinde oturuyormusum gibi hissetiyorum. Nedeni ise koltuklar cok asagida oldugu icin Passat daki gibi yüksek degil

  45. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    bi kere genişliği 1820 den 1830-35mm lere çıkmalı diye düşünüyorum yeni ford focus bile daha geniş passattan
    inanmiyorum .
  46. #11903
       drozia Nickli Üyeden Alıntı
    bi kere genişliği 1820 den 1830-35mm lere çıkmalı diye düşünüyorum yeni ford focus bile daha geniş passattan
    inanmiyorum .

  47. offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    1987
    Mesajlar
    4.170
    34 DB 2029

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidir .
    184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum Yasin BMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence

    Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim
    Konu Arguss tarafından (04 10 2011 Saat 13:58 ) değiştirilmiştir.
  48. #11904
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Abi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidir .
    184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum Yasin BMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence

    Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim

  49. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum Yasin BMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence

    Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim
    Yakit orani gercekten cok iyimis . BMW X6 kilo ve Motoruna göre cok iiy yakiyor cidden . BMW mi alsak ne yapsak
  50. #11905
       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum Yasin BMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence

    Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim
    Yakit orani gercekten cok iyimis . BMW X6 kilo ve Motoruna göre cok iiy yakiyor cidden . BMW mi alsak ne yapsak

  51. offline
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.9 TDI
    Yılı
    1987
    Mesajlar
    4.170
    34 DB 2029

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Yakit orani gercekten cok iyimis . BMW X6 kilo ve Motoruna göre cok iiy yakiyor cidden . BMW mi alsak ne yapsak
    Mükemmel bir araç ama ufak vede çok boş opsiyonları eklettinmi uçuyor kendisi gibi F10 iyidir ama En boşu bile candır
  52. #11906
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Yakit orani gercekten cok iyimis . BMW X6 kilo ve Motoruna göre cok iiy yakiyor cidden . BMW mi alsak ne yapsak
    Mükemmel bir araç ama ufak vede çok boş opsiyonları eklettinmi uçuyor kendisi gibi F10 iyidir ama En boşu bile candır

  53. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Mükemmel bir araç ama ufak vede çok boş opsiyonları eklettinmi uçuyor kendisi gibi F10 iyidir ama En boşu bile candır
    Merak etme bir BMW bir Audi den pahali degildir . F10 kasa benide bastan cikariyor ama bir araca o kadar fazla parada vermek istemiyorum. Sonucta F10 da olsa aldigin gün yol yapmadan kafadan 3.000 €uro deger kayip ediyor
  54. #11907
       Arguss Nickli Üyeden Alıntı
    Mükemmel bir araç ama ufak vede çok boş opsiyonları eklettinmi uçuyor kendisi gibi F10 iyidir ama En boşu bile candır
    Merak etme bir BMW bir Audi den pahali degildir . F10 kasa benide bastan cikariyor ama bir araca o kadar fazla parada vermek istemiyorum. Sonucta F10 da olsa aldigin gün yol yapmadan kafadan 3.000 €uro deger kayip ediyor

  55. offline
    noxthron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Mehmet
    Üyelik Tarihi
    23/03/2011
    Yer
    Dubai
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    631

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

    Ben de bahsettiginiz araclari bu kadar keskin cizgilerle ayiklayamiyorum. Hemen hemen her biri kendine has ozelligiyle ayri bir kitleye hitap ediyor. Bahsettiginiz araclarla ilgili fikirlerimi ozetleyeyim:

    Skoda Superb: Passatin bagajindan kirparak arka koltuklarin genisletilmis hali. Bagajla isiniz yoksa ve arka koltuk genisligi onemliyse (makam araci olabilir, arka koltugu kullanacak yasliniz, hastaniz olabilir) tek gecerim. Aile arabasi istiyorsaniz, tatile gidip gelirken ekstra bosluk lazimsa Passat.

    BMW 3 Serisi: Arka koltugu unutun, donanim ve konforu da unutun. Yuksek performans, dusuk tuketim, maksimum guvenlik! BMW'lerdeki DSC sistemi inanilmaz derecede guven veriyor, en agir yagista yuksek hizlarda viraj donerken, hic cekinmeden sert fren yapabiliyorsunuz. Her arac bunu basaramaz. Tabii ki kar yagisini kastetmiyorum, istanbul icin ideal. ankara'daysaniz 7 bin tl daha verip xDrive alacaksiniz.
    Ben bir kac kez bu aracin, yoldan cikmadan yavaslamasini saglayacak tekerleri frenleyerek yavaslamasini gordukten sonra cok ciddi takdir ettim. Run-on-flat lastiklerin standart olmasiyla lastik patlama riskinin de kaldirilmis olmasi ayri bir guzel. Hemen hemen her sene ayni motoru 7'ser hp 7'ser hp guclendiren baska bir marka da bilmiyorum bu arada. 2006 3.20d 163 hp idi, sonra sirasiyla 170 hp, 177 hp oldu su anda ise 184 hp. Ustelik hala 5 lt'nin altinda tuketimi var.

    Audi A6: Dis ebatlari ayni, ic genisligin dusuk olmasinin benim icin cok makul bir aciklamasi var, bu da ekstra saglamlik. Daha buyuk bir arac olmasina ragmen passattaki ic hacmi veremiyorsa arada daha fazla malzeme kullanildigini gosterir. Audi A6'da aracin sase celik yerine cok daha hafif hibrid aluminyumdan imal edilmesine ragmen aracin agirligi 1600 kilonun uzerindedir. Istedigim sey donanim ve konfor yerine saglamlik ise secimim direk bu arac olur. Passatla araci yan yana koyun uzunlugunun tamami kaput kisminda cikacaktir. Tabii ki her gun kafadan duvara girmiyoruz araclarimizla ama Audi'nin uzmanligi da burasi (bir de Quattro, dort cekerlerde tartismasiz en basarili isim)

    VAG grubu ortak olarak DSG (ve turevleri, misal Multitronic) de uzmanlasmis durumda (problemleri illaki duzeltecektir, konfor konusunda bir numara oldugu bir gercek). Dusuk vites degisimi sureleriyle performansli oldugunu da soyleyebiliriz, Bugatti Veyron'da kullaniliyor olmasi da bu tezi destekliyor. Yakit tuketimini dusurerek de yeni bir koldan ilerlemeye basladi ama daha cok yeni, ilerleyen zamanlarda bu konudaki durumu da netlesir.

    Passat ise hepimizin ortak kanaatiyle konfor konusunda uzman, rakiplerinin fiyatina bakarak alabildiginiz donanim konusunda uzman. Alman araclarinin tamamina yakininda oldugu gibi saglamligina da diyecek yok.

    Mercedes C serisi ise bence markanin pazar payini artirma kaygisiyla yapilmis ticari bir hatadir! Fiyati 40.000 €'nun altina cekerek orta gelir grubuna hitap edebilmek icin malzeme kalitesini cok dusurdugunu dusunuyorum. VW'nin arz eksikliginin de ortaya cikmasiyla satis sayisinda Passati gecebilmis ve pazar payi hedefine ulasmis olabilir ama Mercedes markasinin bu kalitede bir arac uretmesi benim o markaya guvenimi sarsmistir. Bir cok kisi de bu konuda benimle hemfikirdir saniyorum.

    Isin ozeti her malin alicisi farkli. Tamamen tercihler sozkonusu...
  56. #11908
    Ben de bahsettiginiz araclari bu kadar keskin cizgilerle ayiklayamiyorum. Hemen hemen her biri kendine has ozelligiyle ayri bir kitleye hitap ediyor. Bahsettiginiz araclarla ilgili fikirlerimi ozetleyeyim:

    Skoda Superb: Passatin bagajindan kirparak arka koltuklarin genisletilmis hali. Bagajla isiniz yoksa ve arka koltuk genisligi onemliyse (makam araci olabilir, arka koltugu kullanacak yasliniz, hastaniz olabilir) tek gecerim. Aile arabasi istiyorsaniz, tatile gidip gelirken ekstra bosluk lazimsa Passat.

    BMW 3 Serisi: Arka koltugu unutun, donanim ve konforu da unutun. Yuksek performans, dusuk tuketim, maksimum guvenlik! BMW'lerdeki DSC sistemi inanilmaz derecede guven veriyor, en agir yagista yuksek hizlarda viraj donerken, hic cekinmeden sert fren yapabiliyorsunuz. Her arac bunu basaramaz. Tabii ki kar yagisini kastetmiyorum, istanbul icin ideal. ankara'daysaniz 7 bin tl daha verip xDrive alacaksiniz.
    Ben bir kac kez bu aracin, yoldan cikmadan yavaslamasini saglayacak tekerleri frenleyerek yavaslamasini gordukten sonra cok ciddi takdir ettim. Run-on-flat lastiklerin standart olmasiyla lastik patlama riskinin de kaldirilmis olmasi ayri bir guzel. Hemen hemen her sene ayni motoru 7'ser hp 7'ser hp guclendiren baska bir marka da bilmiyorum bu arada. 2006 3.20d 163 hp idi, sonra sirasiyla 170 hp, 177 hp oldu su anda ise 184 hp. Ustelik hala 5 lt'nin altinda tuketimi var.

    Audi A6: Dis ebatlari ayni, ic genisligin dusuk olmasinin benim icin cok makul bir aciklamasi var, bu da ekstra saglamlik. Daha buyuk bir arac olmasina ragmen passattaki ic hacmi veremiyorsa arada daha fazla malzeme kullanildigini gosterir. Audi A6'da aracin sase celik yerine cok daha hafif hibrid aluminyumdan imal edilmesine ragmen aracin agirligi 1600 kilonun uzerindedir. Istedigim sey donanim ve konfor yerine saglamlik ise secimim direk bu arac olur. Passatla araci yan yana koyun uzunlugunun tamami kaput kisminda cikacaktir. Tabii ki her gun kafadan duvara girmiyoruz araclarimizla ama Audi'nin uzmanligi da burasi (bir de Quattro, dort cekerlerde tartismasiz en basarili isim)

    VAG grubu ortak olarak DSG (ve turevleri, misal Multitronic) de uzmanlasmis durumda (problemleri illaki duzeltecektir, konfor konusunda bir numara oldugu bir gercek). Dusuk vites degisimi sureleriyle performansli oldugunu da soyleyebiliriz, Bugatti Veyron'da kullaniliyor olmasi da bu tezi destekliyor. Yakit tuketimini dusurerek de yeni bir koldan ilerlemeye basladi ama daha cok yeni, ilerleyen zamanlarda bu konudaki durumu da netlesir.

    Passat ise hepimizin ortak kanaatiyle konfor konusunda uzman, rakiplerinin fiyatina bakarak alabildiginiz donanim konusunda uzman. Alman araclarinin tamamina yakininda oldugu gibi saglamligina da diyecek yok.

    Mercedes C serisi ise bence markanin pazar payini artirma kaygisiyla yapilmis ticari bir hatadir! Fiyati 40.000 €'nun altina cekerek orta gelir grubuna hitap edebilmek icin malzeme kalitesini cok dusurdugunu dusunuyorum. VW'nin arz eksikliginin de ortaya cikmasiyla satis sayisinda Passati gecebilmis ve pazar payi hedefine ulasmis olabilir ama Mercedes markasinin bu kalitede bir arac uretmesi benim o markaya guvenimi sarsmistir. Bir cok kisi de bu konuda benimle hemfikirdir saniyorum.

    Isin ozeti her malin alicisi farkli. Tamamen tercihler sozkonusu...

  57. offline
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    59
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.986
    37lkd23

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar . Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
    Yasin ben hiç üşenmedim ölçtüm. Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.
  58. #11909
       VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı
    Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar . Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
    Yasin ben hiç üşenmedim ölçtüm. Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.

  59. offline
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    29.155
    HU TE 2016

    Cevap: VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü Başlığı

       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin ben hiç üşenmedim ölçtüm. Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.
    Ön kaputu uzun olan bir Audi peki Akü yü ön tarafa Motorun oraya niye sigdiramiyorda Bagaj a koyuyor ? 10cm uzunluk cok sey fark ettirir Aracin tasariminda. Bu 10cm i Ön kaputa vermeleri ic tasarimi kisaltiyor. cakado67 Ercüment abi ile Audi Q7 ye bindik Showroomda kafalarimiz arac SUV oldugu halde tavana degiyordu .

    Gercekten tebrik ederim ölctügün icin, cok aciklayici oldu bu konunun üstüne
  60. #11910
       sivil Nickli Üyeden Alıntı
    Yasin ben hiç üşenmedim ölçtüm. Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.
    Ön kaputu uzun olan bir Audi peki Akü yü ön tarafa Motorun oraya niye sigdiramiyorda Bagaj a koyuyor ? 10cm uzunluk cok sey fark ettirir Aracin tasariminda. Bu 10cm i Ön kaputa vermeleri ic tasarimi kisaltiyor. cakado67 Ercüment abi ile Audi Q7 ye bindik Showroomda kafalarimiz arac SUV oldugu halde tavana degiyordu .

    Gercekten tebrik ederim ölctügün icin, cok aciklayici oldu bu konunun üstüne