Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içiniMert abinin aracini gördükten sonra B7 ile tüm kafamdaki süpheler sorunlar kayboldu. Mert abimin aracinin aynisinin Variant ini isterdim ben acikcasi. Ama benim 24 ay daha vaktim var
. Simdi izin bitti para biriktiriyorum ve ön ödeme bol olsun cünkü hedefimde bu sefer dolu donanimli bir arac var
. LaneAssist, SideAssist, DLA ve ACC "Olmazsa olmazlardan" olacak. Sirf bu donanimlari alabilmek icin saglam bir ön ödeme lazim, rahat rahat ödeyebilmem icin
. Tabiki VW mi Audi mi bilmiyorum, yeni Audi A4 cikiyormus önümüzdeki yil, onu bekliyorum acikcasi
![]()
Umarım bu sefer biraz daha geniş yaparlar A4'ün içiniMert abinin aracini gördükten sonra B7 ile tüm kafamdaki süpheler sorunlar kayboldu. Mert abimin aracinin aynisinin Variant ini isterdim ben acikcasi. Ama benim 24 ay daha vaktim var
. Simdi izin bitti para biriktiriyorum ve ön ödeme bol olsun cünkü hedefimde bu sefer dolu donanimli bir arac var
. LaneAssist, SideAssist, DLA ve ACC "Olmazsa olmazlardan" olacak. Sirf bu donanimlari alabilmek icin saglam bir ön ödeme lazim, rahat rahat ödeyebilmem icin
. Tabiki VW mi Audi mi bilmiyorum, yeni Audi A4 cikiyormus önümüzdeki yil, onu bekliyorum acikcasi
![]()
aynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten
aynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten
böyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmazEger bugün VW ye gidip bir B7 alir isem Siparisim söyle olurdu;
Passat Variant Highline 4MOTION BlueMotion Technology 2,0 l TDI 125 kW (170 PS) 6-Gang-DSG
39.725,00 €
Außenlackierung (Dis Boyasi)
Candy-Weiß (Seker Beyaz)
0,00 €
Innenausstattung (Ic donanim)
Desert Beige-Naturbraun/Naturbraun/ Schwarz/St.Tropez
Sonderausstattung (Opsiyonlar)
Ambientepaket
175,00 €
Fahrerassistenz-Paket "Plus" (Paketin icerigi= Bi-Xenon Farlar, DynamicLightAssist, Trafik Isaretleri tanima asistani, LaneAssist Serit Takip asistani ve SideAssist Kör nokta denetleme Asistani)
2.670,00 €
"RNS 510"
2.055,00 €
Technikpaket (Teknik Paketin icerigi= Keyless Acces Anahtarsiz giris sistemi, Hiz Sabitleyici, Ic denetimli Alarm Sistemi, Media-In ve Aux-In)
735,00 €
Außenspiegel elektrisch einstell-, anklapp-, beheizbar, Umfeldbeleuchtung, auf Fahrerseite automatisch abblendend (Katlanir ve kararan yan Aynalar)
170,00 €
Navigationsdatenträger für Osteuropa, integriert (Navigasyon Haritasi Dogu Avrupa)
0,00 €
Parklenkassistent "Park Assist" inkl. ParkPilot
305,00 €
Verkehrszeichenerkennung (Trafik isaretleri tanima asistani)
0,00 €
Soundsystem "Volkswagen Sound", digitaler 8-Kanal-Verstärker, 10 Lautsprecher, Gesamtleistung 300 Watt
335,00 €
Seitenscheiben vorn geräuschdämmend, in Verbund-Sicherheitsglas, Seitenscheiben hinten und Heckscheibe abgedunkelt (Ön yan camlar Ses gecirmez Cam, arka camlar güvenlik cami 65% Karartilmis)
400,00 €
Netztrennwand (Arka duvar Perde)
175,00 €
Mobiltelefonvorbereitung "Premium" in der Mittelarmlehne vorn (Premium Telefonsistemi)
580,00 €
47.325,00 € Liste Fiyati. Ama benim icin ici ayni disi ayni olacak onun icin Passat B8 i bekliyorum ve yeni Audi A4 ü
. B7 yi bugün alacak olsam siparisim böyle olacak ama
![]()
![]()
böyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmazEger bugün VW ye gidip bir B7 alir isem Siparisim söyle olurdu;
Passat Variant Highline 4MOTION BlueMotion Technology 2,0 l TDI 125 kW (170 PS) 6-Gang-DSG
39.725,00 €
Außenlackierung (Dis Boyasi)
Candy-Weiß (Seker Beyaz)
0,00 €
Innenausstattung (Ic donanim)
Desert Beige-Naturbraun/Naturbraun/ Schwarz/St.Tropez
Sonderausstattung (Opsiyonlar)
Ambientepaket
175,00 €
Fahrerassistenz-Paket "Plus" (Paketin icerigi= Bi-Xenon Farlar, DynamicLightAssist, Trafik Isaretleri tanima asistani, LaneAssist Serit Takip asistani ve SideAssist Kör nokta denetleme Asistani)
2.670,00 €
"RNS 510"
2.055,00 €
Technikpaket (Teknik Paketin icerigi= Keyless Acces Anahtarsiz giris sistemi, Hiz Sabitleyici, Ic denetimli Alarm Sistemi, Media-In ve Aux-In)
735,00 €
Außenspiegel elektrisch einstell-, anklapp-, beheizbar, Umfeldbeleuchtung, auf Fahrerseite automatisch abblendend (Katlanir ve kararan yan Aynalar)
170,00 €
Navigationsdatenträger für Osteuropa, integriert (Navigasyon Haritasi Dogu Avrupa)
0,00 €
Parklenkassistent "Park Assist" inkl. ParkPilot
305,00 €
Verkehrszeichenerkennung (Trafik isaretleri tanima asistani)
0,00 €
Soundsystem "Volkswagen Sound", digitaler 8-Kanal-Verstärker, 10 Lautsprecher, Gesamtleistung 300 Watt
335,00 €
Seitenscheiben vorn geräuschdämmend, in Verbund-Sicherheitsglas, Seitenscheiben hinten und Heckscheibe abgedunkelt (Ön yan camlar Ses gecirmez Cam, arka camlar güvenlik cami 65% Karartilmis)
400,00 €
Netztrennwand (Arka duvar Perde)
175,00 €
Mobiltelefonvorbereitung "Premium" in der Mittelarmlehne vorn (Premium Telefonsistemi)
580,00 €
47.325,00 € Liste Fiyati. Ama benim icin ici ayni disi ayni olacak onun icin Passat B8 i bekliyorum ve yeni Audi A4 ü
. B7 yi bugün alacak olsam siparisim böyle olacak ama
![]()
![]()
Jant konusunda Orjinal Highline Jantlari cok hosuma gidiyor, bence ekstra ücret verip Jant almaya degmezböyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmaz![]()
.
Tabiki bu sadece bugün arac siparisi versem B7 alsam Siparisim böyle olurdu, alacagim diye birsey yok zaten B6 - B7 ayni ben bir degisiklik göremeyecegim![]()
Jant konusunda Orjinal Highline Jantlari cok hosuma gidiyor, bence ekstra ücret verip Jant almaya degmezböyle bir araç getirilse vergilerle falan Türkiyede 150.000TL den aşağı satılmaz![]()
.
Tabiki bu sadece bugün arac siparisi versem B7 alsam Siparisim böyle olurdu, alacagim diye birsey yok zaten B6 - B7 ayni ben bir degisiklik göremeyecegim![]()
Yasin b7 yi aklına bile getirme derim direkt b8
Yasin b7 yi aklına bile getirme derim direkt b8
Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da daraynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten. Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
![]()
Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da daraynen katılıyorum bu kadar fazla para verip bi de neredeyse c sınıfı hacminde bir araba satın almak enayilik gerçekten. Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
![]()
3 seri BMW mi KESİNLİKLE HAYIR megane fluence çok daha geniş ondanSimdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar. Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
![]()
3 seri BMW mi KESİNLİKLE HAYIR megane fluence çok daha geniş ondanSimdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar. Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
![]()
Abi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum. Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz
. Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu
.
Abi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum. Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz
. Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu
.
ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİMAbi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum. Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz
. Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu
.
ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİMAbi B7 aklimdan bile gecmiyor zaten. Benim zamanim var, yavas yavas adim atiyorum ve Yeni Audi A4 ile Passat B8 i bekliyorum. Passat B8 tatmin ederse "Passat" a devam ederim nede olsa yillardir bunu kullaniyoruz
. Ama ic kismi bile ayni malzeme, ayni kalite ve ayni tasarimda olursa direk eliyorum onu
.
Her araca bir ara binip test yapmistim Alman araclarini, Fransizlara "Fransizlari" sevmedigim icin binmedim.
1. Skoda SuperB
2. VW Passat
3. Audi A4
4. Mercedes C Sinifi
5. Opel Insignia
6. BMW 3 Serisi
kesinlikle böyle bir siralama yaparim, Mercedes ve Audi A4 tamami ile birebir ayni ama Mercedesin Bagaji cok kücük Audi ye göre ondan 4. sira Mercedes diyorum
Her araca bir ara binip test yapmistim Alman araclarini, Fransizlara "Fransizlari" sevmedigim icin binmedim.
1. Skoda SuperB
2. VW Passat
3. Audi A4
4. Mercedes C Sinifi
5. Opel Insignia
6. BMW 3 Serisi
kesinlikle böyle bir siralama yaparim, Mercedes ve Audi A4 tamami ile birebir ayni ama Mercedesin Bagaji cok kücük Audi ye göre ondan 4. sira Mercedes diyorum
Abi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİM
Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7
Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti
Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep. Kasa ayni kasa
.
Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin.
Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor![]()
Abi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;ben köklü bir değişiklik bekliyorum gene makyajlama olursa ben de b6 yla DEVAM DİYECEĞİM
Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7
Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti
Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep. Kasa ayni kasa
.
Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin.
Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor![]()
BMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç![]()
BMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç![]()
bi kere genişliği 1820 den 1830-35mm lere çıkmalı diye düşünüyorum yeni ford focus bile daha geniş passattanAbi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;
Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7
Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti
Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep. Kasa ayni kasa
.
Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin.
Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor![]()
bi kere genişliği 1820 den 1830-35mm lere çıkmalı diye düşünüyorum yeni ford focus bile daha geniş passattanAbi B7 Makyaji olursa hayalkirikligi olur ki zaten VW Stratejisine bakarsak ögle olacak gibi görünüyor. Neye dayanarak yaziyorum;
Golf 5 -> Makyajlandi = Golf 6 oldu = Golf 6 oluyor Golf 7
Touran -> Makyajlandi = Golf 5 Platformuna ayak uydurdu = bir daha Makyaj ön arka farlar degisti = Bir daha makyaj girdi ön arka farlar degisiti
Touran dan zaten belli oluyor, arac 3 defa Makyajlandi ama Kasa tipi ayni sadece Farlar, Aynalar ve Griller degisti hep. Kasa ayni kasa
.
Simdi Walter de Silva mecbur tasarim olarak Passat da fazla birsey degistiremeyecek cünkü B6 kasa o kadar oturdu ve tutuldu ki sanirim sinirlari fazla zorlayamayacak eger Golf Platformundan takip edecekse. Ama özgün bir tasarim yaparsa o baska tabiki. Alin Golf 7 ye bakin gözünüzde Passat B8 i canlandirin.
Yani VW yeni bir tasarim yapamiyor arabalarin ici ve disi genelde hep ayni oluyor![]()
Abi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidirBMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç![]()
.
Mercedes e diyecek söz bulamiyorum ve sana hak veriyorum zaten. Ama yinede BMW 3 serisinden genis bir arac. Mercedes de birde oturma hissi cok degisik, oturunca sanki tabutun icinde oturuyormusum gibi hissetiyorum. Nedeni ise koltuklar cok asagida oldugu icin Passat daki gibi yüksek degil
![]()
Abi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidirBMW 3.20d tamam çok büyük değil belki ama hiç bir rakibi o motora yaklaşamadı mükemmel bir teknoloji, C serisi bu konuda çok başarısız resmen elimi biraz uzatıyorum ve ön camdayım, yanımda oturan koltuğu en geri almazsa dizler kokpitte arkası daracık, gitmiyor, dizelini alsan dünyanın parası ben passat'dan inip C180 kullandığımda hiç mercedes'e bindim diyemedim karizması ve dikkat çekiciliği hariç![]()
.
Mercedes e diyecek söz bulamiyorum ve sana hak veriyorum zaten. Ama yinede BMW 3 serisinden genis bir arac. Mercedes de birde oturma hissi cok degisik, oturunca sanki tabutun icinde oturuyormusum gibi hissetiyorum. Nedeni ise koltuklar cok asagida oldugu icin Passat daki gibi yüksek degil
![]()
184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum YasinAbi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidir.
BMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence
Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim![]()
Konu Arguss tarafından (04 10 2011 Saat 13:58 ) değiştirilmiştir.
184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum YasinAbi BMW 3 Serisinde Motor a yaklasamadi degince neyi kastediyorsun ? Detayli aciklarsan sevinirim, biliyorsun bu konuda herkez meraklidir.
BMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence
Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim![]()
Yakit orani gercekten cok iyimis184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum YasinBMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence
Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim![]()
. BMW X6 kilo ve Motoruna göre cok iiy yakiyor cidden
. BMW mi alsak ne yapsak
![]()
Yakit orani gercekten cok iyimis184bg güç 380nm tork karma 5.3 lt yakıt tüketiminden bahsediyorum YasinBMW dizel motor teknolojisinde rakiplerinin çok üstünde bence
Bir örnek daha X6 4.0d 306bg. 442nm tork 0-100 6.5sn. ortalama 7.5 lt tüketim![]()
. BMW X6 kilo ve Motoruna göre cok iiy yakiyor cidden
. BMW mi alsak ne yapsak
![]()
Merak etme bir BMW bir Audi den pahali degildirMükemmel bir araç ama ufak vede çok boş opsiyonları eklettinmi uçuyor kendisi gibiF10 iyidir ama
En boşu bile candır
![]()
. F10 kasa benide bastan cikariyor ama bir araca o kadar fazla parada vermek istemiyorum. Sonucta F10 da olsa aldigin gün yol yapmadan kafadan 3.000 €uro deger kayip ediyor
![]()
Merak etme bir BMW bir Audi den pahali degildirMükemmel bir araç ama ufak vede çok boş opsiyonları eklettinmi uçuyor kendisi gibiF10 iyidir ama
En boşu bile candır
![]()
. F10 kasa benide bastan cikariyor ama bir araca o kadar fazla parada vermek istemiyorum. Sonucta F10 da olsa aldigin gün yol yapmadan kafadan 3.000 €uro deger kayip ediyor
![]()
Ben de bahsettiginiz araclari bu kadar keskin cizgilerle ayiklayamiyorum. Hemen hemen her biri kendine has ozelligiyle ayri bir kitleye hitap ediyor. Bahsettiginiz araclarla ilgili fikirlerimi ozetleyeyim:
Skoda Superb: Passatin bagajindan kirparak arka koltuklarin genisletilmis hali. Bagajla isiniz yoksa ve arka koltuk genisligi onemliyse (makam araci olabilir, arka koltugu kullanacak yasliniz, hastaniz olabilir) tek gecerim. Aile arabasi istiyorsaniz, tatile gidip gelirken ekstra bosluk lazimsa Passat.
BMW 3 Serisi: Arka koltugu unutun, donanim ve konforu da unutun. Yuksek performans, dusuk tuketim, maksimum guvenlik! BMW'lerdeki DSC sistemi inanilmaz derecede guven veriyor, en agir yagista yuksek hizlarda viraj donerken, hic cekinmeden sert fren yapabiliyorsunuz. Her arac bunu basaramaz. Tabii ki kar yagisini kastetmiyorum, istanbul icin ideal. ankara'daysaniz 7 bin tl daha verip xDrive alacaksiniz.
Ben bir kac kez bu aracin, yoldan cikmadan yavaslamasini saglayacak tekerleri frenleyerek yavaslamasini gordukten sonra cok ciddi takdir ettim. Run-on-flat lastiklerin standart olmasiyla lastik patlama riskinin de kaldirilmis olmasi ayri bir guzel. Hemen hemen her sene ayni motoru 7'ser hp 7'ser hp guclendiren baska bir marka da bilmiyorum bu arada. 2006 3.20d 163 hp idi, sonra sirasiyla 170 hp, 177 hp oldu su anda ise 184 hp. Ustelik hala 5 lt'nin altinda tuketimi var.
Audi A6: Dis ebatlari ayni, ic genisligin dusuk olmasinin benim icin cok makul bir aciklamasi var, bu da ekstra saglamlik. Daha buyuk bir arac olmasina ragmen passattaki ic hacmi veremiyorsa arada daha fazla malzeme kullanildigini gosterir. Audi A6'da aracin sase celik yerine cok daha hafif hibrid aluminyumdan imal edilmesine ragmen aracin agirligi 1600 kilonun uzerindedir. Istedigim sey donanim ve konfor yerine saglamlik ise secimim direk bu arac olur. Passatla araci yan yana koyun uzunlugunun tamami kaput kisminda cikacaktir. Tabii ki her gun kafadan duvara girmiyoruz araclarimizla ama Audi'nin uzmanligi da burasi (bir de Quattro, dort cekerlerde tartismasiz en basarili isim)
VAG grubu ortak olarak DSG (ve turevleri, misal Multitronic) de uzmanlasmis durumda (problemleri illaki duzeltecektir, konfor konusunda bir numara oldugu bir gercek). Dusuk vites degisimi sureleriyle performansli oldugunu da soyleyebiliriz, Bugatti Veyron'da kullaniliyor olmasi da bu tezi destekliyor. Yakit tuketimini dusurerek de yeni bir koldan ilerlemeye basladi ama daha cok yeni, ilerleyen zamanlarda bu konudaki durumu da netlesir.
Passat ise hepimizin ortak kanaatiyle konfor konusunda uzman, rakiplerinin fiyatina bakarak alabildiginiz donanim konusunda uzman. Alman araclarinin tamamina yakininda oldugu gibi saglamligina da diyecek yok.
Mercedes C serisi ise bence markanin pazar payini artirma kaygisiyla yapilmis ticari bir hatadir! Fiyati 40.000 €'nun altina cekerek orta gelir grubuna hitap edebilmek icin malzeme kalitesini cok dusurdugunu dusunuyorum. VW'nin arz eksikliginin de ortaya cikmasiyla satis sayisinda Passati gecebilmis ve pazar payi hedefine ulasmis olabilir ama Mercedes markasinin bu kalitede bir arac uretmesi benim o markaya guvenimi sarsmistir. Bir cok kisi de bu konuda benimle hemfikirdir saniyorum.
Isin ozeti her malin alicisi farkli. Tamamen tercihler sozkonusu...
Ben de bahsettiginiz araclari bu kadar keskin cizgilerle ayiklayamiyorum. Hemen hemen her biri kendine has ozelligiyle ayri bir kitleye hitap ediyor. Bahsettiginiz araclarla ilgili fikirlerimi ozetleyeyim:
Skoda Superb: Passatin bagajindan kirparak arka koltuklarin genisletilmis hali. Bagajla isiniz yoksa ve arka koltuk genisligi onemliyse (makam araci olabilir, arka koltugu kullanacak yasliniz, hastaniz olabilir) tek gecerim. Aile arabasi istiyorsaniz, tatile gidip gelirken ekstra bosluk lazimsa Passat.
BMW 3 Serisi: Arka koltugu unutun, donanim ve konforu da unutun. Yuksek performans, dusuk tuketim, maksimum guvenlik! BMW'lerdeki DSC sistemi inanilmaz derecede guven veriyor, en agir yagista yuksek hizlarda viraj donerken, hic cekinmeden sert fren yapabiliyorsunuz. Her arac bunu basaramaz. Tabii ki kar yagisini kastetmiyorum, istanbul icin ideal. ankara'daysaniz 7 bin tl daha verip xDrive alacaksiniz.
Ben bir kac kez bu aracin, yoldan cikmadan yavaslamasini saglayacak tekerleri frenleyerek yavaslamasini gordukten sonra cok ciddi takdir ettim. Run-on-flat lastiklerin standart olmasiyla lastik patlama riskinin de kaldirilmis olmasi ayri bir guzel. Hemen hemen her sene ayni motoru 7'ser hp 7'ser hp guclendiren baska bir marka da bilmiyorum bu arada. 2006 3.20d 163 hp idi, sonra sirasiyla 170 hp, 177 hp oldu su anda ise 184 hp. Ustelik hala 5 lt'nin altinda tuketimi var.
Audi A6: Dis ebatlari ayni, ic genisligin dusuk olmasinin benim icin cok makul bir aciklamasi var, bu da ekstra saglamlik. Daha buyuk bir arac olmasina ragmen passattaki ic hacmi veremiyorsa arada daha fazla malzeme kullanildigini gosterir. Audi A6'da aracin sase celik yerine cok daha hafif hibrid aluminyumdan imal edilmesine ragmen aracin agirligi 1600 kilonun uzerindedir. Istedigim sey donanim ve konfor yerine saglamlik ise secimim direk bu arac olur. Passatla araci yan yana koyun uzunlugunun tamami kaput kisminda cikacaktir. Tabii ki her gun kafadan duvara girmiyoruz araclarimizla ama Audi'nin uzmanligi da burasi (bir de Quattro, dort cekerlerde tartismasiz en basarili isim)
VAG grubu ortak olarak DSG (ve turevleri, misal Multitronic) de uzmanlasmis durumda (problemleri illaki duzeltecektir, konfor konusunda bir numara oldugu bir gercek). Dusuk vites degisimi sureleriyle performansli oldugunu da soyleyebiliriz, Bugatti Veyron'da kullaniliyor olmasi da bu tezi destekliyor. Yakit tuketimini dusurerek de yeni bir koldan ilerlemeye basladi ama daha cok yeni, ilerleyen zamanlarda bu konudaki durumu da netlesir.
Passat ise hepimizin ortak kanaatiyle konfor konusunda uzman, rakiplerinin fiyatina bakarak alabildiginiz donanim konusunda uzman. Alman araclarinin tamamina yakininda oldugu gibi saglamligina da diyecek yok.
Mercedes C serisi ise bence markanin pazar payini artirma kaygisiyla yapilmis ticari bir hatadir! Fiyati 40.000 €'nun altina cekerek orta gelir grubuna hitap edebilmek icin malzeme kalitesini cok dusurdugunu dusunuyorum. VW'nin arz eksikliginin de ortaya cikmasiyla satis sayisinda Passati gecebilmis ve pazar payi hedefine ulasmis olabilir ama Mercedes markasinin bu kalitede bir arac uretmesi benim o markaya guvenimi sarsmistir. Bir cok kisi de bu konuda benimle hemfikirdir saniyorum.
Isin ozeti her malin alicisi farkli. Tamamen tercihler sozkonusu...
Yasin ben hiç üşenmedim ölçtüm.Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar. Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
![]()
Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.
Yasin ben hiç üşenmedim ölçtüm.Simdi bu Konuda Passat a hatta Skoda SuperB e kimse laf atamaz. Adamlar yapiyor, Passat özellikle yillardan beri her Model serisinde böyle genis ve rahat yapiyorlar aracin icini. Audi A4 Passat ile hemen hemen ayni ölcülere sahip oldugu halde ici ve Bagaji cok dar oluyor. Bende anlam veremiyorum neden böyle ama Audi artik Passat dan birsey cikarmasi lazim. Audi A4 yine cok iyi BMW 3 serisi nin ici Audi den daha da dar. Özellikle Skoda SuperB ici o kadar genis ki adamlar bunu nasil basarmis bende anlamiyorum. Cüneyt abimin aracinda da anladimki Skoda SuperB ayri bir sinif malesef VW adi altinda oldugu icin özgürlügü elinden alinmis bir model
![]()
Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.
Ön kaputu uzun olan bir Audi peki Akü yü ön tarafa Motorun oraya niye sigdiramiyorda Bagaj a koyuyor ? 10cm uzunluk cok sey fark ettirir Aracin tasariminda. Bu 10cm i Ön kaputa vermeleri ic tasarimi kisaltiyor. cakado67 Ercüment abi ile Audi Q7 ye bindik Showroomda kafalarimiz arac SUV oldugu halde tavana degiyorduYasin ben hiç üşenmedim ölçtüm.Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.
.
Gercekten tebrik ederim ölctügün icin, cok aciklayici oldu bu konunun üstüne![]()
Ön kaputu uzun olan bir Audi peki Akü yü ön tarafa Motorun oraya niye sigdiramiyorda Bagaj a koyuyor ? 10cm uzunluk cok sey fark ettirir Aracin tasariminda. Bu 10cm i Ön kaputa vermeleri ic tasarimi kisaltiyor. cakado67 Ercüment abi ile Audi Q7 ye bindik Showroomda kafalarimiz arac SUV oldugu halde tavana degiyorduYasin ben hiç üşenmedim ölçtüm.Bizim A4 pert olmazdan önce benim passatla yan yana koydum.Dedim ne fark varda bu A4 ün içi ve bagajı daha dar passattan diye.Sonuç şu A4 ün ön kaputu uzun en az 10 cm daha uzun Passattan buda yaşam alanına yani kabine vede bagaja daha az alan kalıyor demektir.Ön kapı arka kapı uzunluklarını bile ölçtüm 4 er cm kadar daha uzun kapılar var passatta.Birde daha basık bir yapısı olduğu için A 4 ün kafa tavana daha yakın oluyor ve ön direklerede daha yakın oluyorsun haliyle.Bu basıklık ve kısalık bagaj hacminide küçültüyor.Tamamen tasarım tercihi sebebiyle Audilerin tümü olması gerekenden daha az yaşam alanı sunuyorlar.
.
Gercekten tebrik ederim ölctügün icin, cok aciklayici oldu bu konunun üstüne![]()