aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel otom)
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel otom)
2017 model 1.6 TDI DSG 120 PS Highline passatı cuma teslim aldım 13.10.2017. 2012 yılından beri vw nin polo, golf, jetta ve passatını kullandım ancak bunların hepsi de benzinli ve manuel versiyonları idi. artık maddiyat ön plana geçtiği için dizel ve yaşlandığım aynı zamanda aydın trafiği yoğunlaştığı için otomatiğe geçme zorunluluğunda kaldım. ve maalesef aldığımın ikinci günü sitenin kapalı otoparkında aracıma ön taraftan sürttürdüler. Nazar boncuğu diyorum artık. Neyse asıl sormak istediğim mesele: şu ki; Dizel araçlarla ilgili pek bir bilgim ve fikrim yok otomatik araba da pek kullanmadım. aracı faal kullanıyorum, şuan 200 km civarı oldu ve araç sanki aşırı ısınıyor ve içeriye kablo yanığı gibi bir koku geliyor. çünkü araç durduğu zaman soğutucu fan bir kaç dakika daha aktif olarak çalışıyor. ısınma sorunu dizel araçlarda normal mi? kablo kokusu sorunu da bir başka başlıkta mumların erimesinden yada kabloların ısınmasından mı kaynaklı durumdur? şimdiden yardımlarınızdan dolayı teşekkürlerimi sunarım.
-
2017 model 1.6 TDI DSG 120 PS Highline passatı cuma teslim aldım 13.10.2017. 2012 yılından beri vw nin polo, golf, jetta ve passatını kullandım ancak bunların hepsi de benzinli ve manuel versiyonları idi. artık maddiyat ön plana geçtiği için dizel ve yaşlandığım aynı zamanda aydın trafiği yoğunlaştığı için otomatiğe geçme zorunluluğunda kaldım. ve maalesef aldığımın ikinci günü sitenin kapalı otoparkında aracıma ön taraftan sürttürdüler. Nazar boncuğu diyorum artık. Neyse asıl sormak istediğim mesele: şu ki; Dizel araçlarla ilgili pek bir bilgim ve fikrim yok otomatik araba da pek kullanmadım. aracı faal kullanıyorum, şuan 200 km civarı oldu ve araç sanki aşırı ısınıyor ve içeriye kablo yanığı gibi bir koku geliyor. çünkü araç durduğu zaman soğutucu fan bir kaç dakika daha aktif olarak çalışıyor. ısınma sorunu dizel araçlarda normal mi? kablo kokusu sorunu da bir başka başlıkta mumların erimesinden yada kabloların ısınmasından mı kaynaklı durumdur? şimdiden yardımlarınızdan dolayı teşekkürlerimi sunarım.
-
offline
Cevap: aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel
yeni aracınız hayırlı olsun, koku olayı muhtemelen araç yeni onunla alakalı olabilir,
fan olayına gelince benim araç benzinli fanın çalıştığına hiç şahit olmadım muhakkak çalışıyordur ama dediğin gibi ben duymadım, dizel kullanan arkadaşlar fikirlerini yazarlar.
Araç yeni iken helede biraz esirgedinmi olmayacak işler gelip buluyor tıpkı Sizin aracın önüne olan gibi, araçlarımı ilk aldığımda esirgerim otoparklarda mahallede markette en uzak en sakin yerlere bırakırım olmayacak işler gelir başına sonrasında koyveririm şeytanın kulağına taş çizik dahi olmaz.
-
yeni aracınız hayırlı olsun, koku olayı muhtemelen araç yeni onunla alakalı olabilir,
fan olayına gelince benim araç benzinli fanın çalıştığına hiç şahit olmadım muhakkak çalışıyordur ama dediğin gibi ben duymadım, dizel kullanan arkadaşlar fikirlerini yazarlar.
Araç yeni iken helede biraz esirgedinmi olmayacak işler gelip buluyor tıpkı Sizin aracın önüne olan gibi, araçlarımı ilk aldığımda esirgerim otoparklarda mahallede markette en uzak en sakin yerlere bırakırım olmayacak işler gelir başına sonrasında koyveririm şeytanın kulağına taş çizik dahi olmaz.
-
offline
Cevap: aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel
Dizel araçlarda partikül filtresi boşaltma olayı oluyor muhtemel koku ve fan çalışması ondan kaynaklı olabilir.
Forumda detaylıca bu konuda bilgi mevcut ulaşma imkanınız var korkulacak bir durum yok gibi gözüküyor.
Kazasız belasız güzel günlerde kullanın,hayırlı olsun
-
Dizel araçlarda partikül filtresi boşaltma olayı oluyor muhtemel koku ve fan çalışması ondan kaynaklı olabilir.
Forumda detaylıca bu konuda bilgi mevcut ulaşma imkanınız var korkulacak bir durum yok gibi gözüküyor.
Kazasız belasız güzel günlerde kullanın,hayırlı olsun
-
offline
Cevap: aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel
mehmetkilickan Nickli Üyeden Alıntı
2017 model 1.6 TDI DSG 120 PS Highline passatı cuma teslim aldım 13.10.2017. 2012 yılından beri vw nin polo, golf, jetta ve passatını kullandım ancak bunların hepsi de benzinli ve manuel versiyonları idi. artık maddiyat ön plana geçtiği için dizel ve yaşlandığım aynı zamanda aydın trafiği yoğunlaştığı için otomatiğe geçme zorunluluğunda kaldım. ve maalesef aldığımın ikinci günü sitenin kapalı otoparkında aracıma ön taraftan sürttürdüler. Nazar boncuğu diyorum artık. Neyse asıl sormak istediğim mesele: şu ki; Dizel araçlarla ilgili pek bir bilgim ve fikrim yok otomatik araba da pek kullanmadım. aracı faal kullanıyorum, şuan 200 km civarı oldu ve araç sanki aşırı ısınıyor ve içeriye kablo yanığı gibi bir koku geliyor. çünkü araç durduğu zaman soğutucu fan bir kaç dakika daha aktif olarak çalışıyor. ısınma sorunu dizel araçlarda normal mi? kablo kokusu sorunu da bir başka başlıkta mumların erimesinden yada kabloların ısınmasından mı kaynaklı durumdur? şimdiden yardımlarınızdan dolayı teşekkürlerimi sunarım.
Aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela arıza göstermesin ,mutlu , huzurlu günlerde kullanmanız dileğiyle.
Otomatik vitesin tadını aldıktan ve alıştıktan sonra bir daha manuel vites aracı aklınızdan bile geçirmeyeceksiniz.
1000 - 1500 km geçmeden hiç bir kokuyu kafanıza takmayın. Aracın yeni oluşundan kaynaklanıyor.
Kaliteli mazot kullanmaya dikkat edin yeter.
Ne motor suyuna ne de cam silecek suyuna kesinlikle çeşme suyu ilave etmeyin ettirmeyin. Saf su kullanın.
Dizeli aracın benzinliden farkı olarak , tek eksi yönü , yoğun şehir içi dur - kalk kullanımı sonucu ( DPF ) Dizel Partikül Filtresinin tıkanma sorunudur.
Bunu da aracı , ara ara 20 dk. kadar 2000 - 2500 d/dk aralığında kullanmakla egale edebilir veya benim gibi Partikül Filtre Koruyucu katkı maddesi kullanarak bertaraf edebilirsiniz.
Ben aracı aldığımızdan beri 2000 km. ' de bir bu katkıdan depoya ilave ediyorum. 5000 km. oldu, 3500 km si hep şehir içi kullanımla geçti. Hiç partikül filtre hatası vermedi şu ana kadar. Kullandığım katkının da bir yan etkisi olmadı.
Liqui Moly Dizel Partikül Filtresi Koruyucu 250 ml Fiyatı
-
mehmetkilickan Nickli Üyeden Alıntı
2017 model 1.6 TDI DSG 120 PS Highline passatı cuma teslim aldım 13.10.2017. 2012 yılından beri vw nin polo, golf, jetta ve passatını kullandım ancak bunların hepsi de benzinli ve manuel versiyonları idi. artık maddiyat ön plana geçtiği için dizel ve yaşlandığım aynı zamanda aydın trafiği yoğunlaştığı için otomatiğe geçme zorunluluğunda kaldım. ve maalesef aldığımın ikinci günü sitenin kapalı otoparkında aracıma ön taraftan sürttürdüler. Nazar boncuğu diyorum artık. Neyse asıl sormak istediğim mesele: şu ki; Dizel araçlarla ilgili pek bir bilgim ve fikrim yok otomatik araba da pek kullanmadım. aracı faal kullanıyorum, şuan 200 km civarı oldu ve araç sanki aşırı ısınıyor ve içeriye kablo yanığı gibi bir koku geliyor. çünkü araç durduğu zaman soğutucu fan bir kaç dakika daha aktif olarak çalışıyor. ısınma sorunu dizel araçlarda normal mi? kablo kokusu sorunu da bir başka başlıkta mumların erimesinden yada kabloların ısınmasından mı kaynaklı durumdur? şimdiden yardımlarınızdan dolayı teşekkürlerimi sunarım.
Aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela arıza göstermesin ,mutlu , huzurlu günlerde kullanmanız dileğiyle.
Otomatik vitesin tadını aldıktan ve alıştıktan sonra bir daha manuel vites aracı aklınızdan bile geçirmeyeceksiniz.
1000 - 1500 km geçmeden hiç bir kokuyu kafanıza takmayın. Aracın yeni oluşundan kaynaklanıyor.
Kaliteli mazot kullanmaya dikkat edin yeter.
Ne motor suyuna ne de cam silecek suyuna kesinlikle çeşme suyu ilave etmeyin ettirmeyin. Saf su kullanın.
Dizeli aracın benzinliden farkı olarak , tek eksi yönü , yoğun şehir içi dur - kalk kullanımı sonucu ( DPF ) Dizel Partikül Filtresinin tıkanma sorunudur.
Bunu da aracı , ara ara 20 dk. kadar 2000 - 2500 d/dk aralığında kullanmakla egale edebilir veya benim gibi Partikül Filtre Koruyucu katkı maddesi kullanarak bertaraf edebilirsiniz.
Ben aracı aldığımızdan beri 2000 km. ' de bir bu katkıdan depoya ilave ediyorum. 5000 km. oldu, 3500 km si hep şehir içi kullanımla geçti. Hiç partikül filtre hatası vermedi şu ana kadar. Kullandığım katkının da bir yan etkisi olmadı.
Liqui Moly Dizel Partikül Filtresi Koruyucu 250 ml Fiyatı
-
offline
Cevap: aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel
mehmetkilickan Nickli Üyeden Alıntı
2017 model 1.6 TDI DSG 120 PS Highline passatı cuma teslim aldım 13.10.2017. 2012 yılından beri vw nin polo, golf, jetta ve passatını kullandım ancak bunların hepsi de benzinli ve manuel versiyonları idi. artık maddiyat ön plana geçtiği için dizel ve yaşlandığım aynı zamanda aydın trafiği yoğunlaştığı için otomatiğe geçme zorunluluğunda kaldım. ve maalesef aldığımın ikinci günü sitenin kapalı otoparkında aracıma ön taraftan sürttürdüler. Nazar boncuğu diyorum artık. Neyse asıl sormak istediğim mesele: şu ki; Dizel araçlarla ilgili pek bir bilgim ve fikrim yok otomatik araba da pek kullanmadım. aracı faal kullanıyorum, şuan 200 km civarı oldu ve araç sanki aşırı ısınıyor ve içeriye kablo yanığı gibi bir koku geliyor. çünkü araç durduğu zaman soğutucu fan bir kaç dakika daha aktif olarak çalışıyor. ısınma sorunu dizel araçlarda normal mi? kablo kokusu sorunu da bir başka başlıkta mumların erimesinden yada kabloların ısınmasından mı kaynaklı durumdur? şimdiden yardımlarınızdan dolayı teşekkürlerimi sunarım.
Aracınız hayırlı olsun golfü ilk aldığımız zaman şehir içi trafikte benzer durumlar meydana geldi özellikle ısınmış metal kokusu benim burnuma gelirdi fakat daha sonra aracın kilometresi artınca bu durum kayboldu. Şehir içi çok dur kalk olan trafiklerde araç fan çalıştırır alışma dönemi geçince kaybolacaktır
-
mehmetkilickan Nickli Üyeden Alıntı
2017 model 1.6 TDI DSG 120 PS Highline passatı cuma teslim aldım 13.10.2017. 2012 yılından beri vw nin polo, golf, jetta ve passatını kullandım ancak bunların hepsi de benzinli ve manuel versiyonları idi. artık maddiyat ön plana geçtiği için dizel ve yaşlandığım aynı zamanda aydın trafiği yoğunlaştığı için otomatiğe geçme zorunluluğunda kaldım. ve maalesef aldığımın ikinci günü sitenin kapalı otoparkında aracıma ön taraftan sürttürdüler. Nazar boncuğu diyorum artık. Neyse asıl sormak istediğim mesele: şu ki; Dizel araçlarla ilgili pek bir bilgim ve fikrim yok otomatik araba da pek kullanmadım. aracı faal kullanıyorum, şuan 200 km civarı oldu ve araç sanki aşırı ısınıyor ve içeriye kablo yanığı gibi bir koku geliyor. çünkü araç durduğu zaman soğutucu fan bir kaç dakika daha aktif olarak çalışıyor. ısınma sorunu dizel araçlarda normal mi? kablo kokusu sorunu da bir başka başlıkta mumların erimesinden yada kabloların ısınmasından mı kaynaklı durumdur? şimdiden yardımlarınızdan dolayı teşekkürlerimi sunarım.
Aracınız hayırlı olsun golfü ilk aldığımız zaman şehir içi trafikte benzer durumlar meydana geldi özellikle ısınmış metal kokusu benim burnuma gelirdi fakat daha sonra aracın kilometresi artınca bu durum kayboldu. Şehir içi çok dur kalk olan trafiklerde araç fan çalıştırır alışma dönemi geçince kaybolacaktır
-
offline
Cevap: aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel
Dpf nin tıkanma sebebi yalnızca kaliteli yakıt ve katkı maddesi değil aynı zamanda kullanılan yağ ilede lgilidir.Kaliteli ve partikül filtreli araçlara uygun yağları kullanmak gerekir.
-
Dpf nin tıkanma sebebi yalnızca kaliteli yakıt ve katkı maddesi değil aynı zamanda kullanılan yağ ilede lgilidir.Kaliteli ve partikül filtreli araçlara uygun yağları kullanmak gerekir.
-
offline
Cevap: aşırı ısınma ve kablo kokusu sorunu (dizel
Oğuz 1 Nickli Üyeden Alıntı
Dpf nin tıkanma sebebi yalnızca kaliteli yakıt ve katkı maddesi değil aynı zamanda kullanılan yağ ilede lgilidir.Kaliteli ve partikül filtreli araçlara uygun yağları kullanmak gerekir.
Evet kesinlikle DPF ' li ve kaliteli yağ kullanmak Partikül Filtreli araçlarda çok çok önemlidir.
Kaliteli yakıt & Kaliteli ve DPF ' li yağ
Benim yağ markasında kalite sıralamam şöyle :
Liqui Moly
Mobil
Castrol
Shell
Yakıt markasındaki kalite sıralamam ise :
SHELL
TOTAL
OPET ( MECBUR KALIRSAM )
Konu Hasan6154 tarafından (24 11 2017 Saat 11:38 ) değiştirilmiştir.
-
Oğuz 1 Nickli Üyeden Alıntı
Dpf nin tıkanma sebebi yalnızca kaliteli yakıt ve katkı maddesi değil aynı zamanda kullanılan yağ ilede lgilidir.Kaliteli ve partikül filtreli araçlara uygun yağları kullanmak gerekir.
Evet kesinlikle DPF ' li ve kaliteli yağ kullanmak Partikül Filtreli araçlarda çok çok önemlidir.
Kaliteli yakıt & Kaliteli ve DPF ' li yağ
Benim yağ markasında kalite sıralamam şöyle :
Liqui Moly
Mobil
Castrol
Shell
Yakıt markasındaki kalite sıralamam ise :
SHELL
TOTAL
OPET ( MECBUR KALIRSAM )