B8 passat dsg titreme taktuk sesler
Konuyu Değerlendir:
Güncel Değerlendirme :
-
offline
Cevap: B8 passat dsg titreme taktuk sesler
kürşatmurat Nickli Üyeden Alıntı
Aracınızın motor çalışması nasıl ,anormal bir şekilde sesli Yada titreşimli çalışma durumu varmı?
hayır öyle şeyler yok çalışması performansı vites geçişleri kusursuz
-
kürşatmurat Nickli Üyeden Alıntı
Aracınızın motor çalışması nasıl ,anormal bir şekilde sesli Yada titreşimli çalışma durumu varmı?
hayır öyle şeyler yok çalışması performansı vites geçişleri kusursuz
-
offline
Cevap: B8 passat dsg titreme taktuk sesler
Aynen doğru söylüyorsunuz doğuş türk müşterilerini keriz yerine koyuyor resmen. dsg nin garantisi rusyadan çin e avrupadan amerikaya kadar 10 yıl bizde 3 yıl iyi niyet falan filan.bu kuru tip 7 dsg olmuyorsa yağlı 6dsg yi kullan oda olmuyorsa honda ve bir çok marka gibi zf den git al şanzımanı.
-
Aynen doğru söylüyorsunuz doğuş türk müşterilerini keriz yerine koyuyor resmen. dsg nin garantisi rusyadan çin e avrupadan amerikaya kadar 10 yıl bizde 3 yıl iyi niyet falan filan.bu kuru tip 7 dsg olmuyorsa yağlı 6dsg yi kullan oda olmuyorsa honda ve bir çok marka gibi zf den git al şanzımanı.
-
offline
Cevap: B8 passat dsg titreme taktuk sesler
Omer Nickli Üyeden Alıntı
Demek ki Neymiş B7 de Ne Kullanıldıysa Mekanik Olarak Bundada Aynı Şekilde Kullanılmış. .Halla Bu Titremeyi Konuşmamız Ve Tekrar b8 de Bu Hataların Olması İçler Acısı. .
Aynen doğrudur. B8'in mekanik aksamı, B7 ile aynı. Farkları ise B8'in iskeleti MQB, B7'nin ise PQ46 platformu kullanmaktadır. Bu platform olayının müşteriye artı veya eksi olarak bir yansıması hemen hemen yok, sadece MQB, VW'ne maliyet düşürme, müşteriye ise MQB daha hafif olduğu için yakıt tasarrufu olarak yansıyor. B8, B7'den nispeten daha geniş, aks mesafesi daha büyük ve daha büyük çaplı lastikler kullandığı için, yol tutuş, stabilite gibi sürüş dinamiklerinde B7'ye göre biraz daha iyi, Buna mukabil, kullanılan mekanik sistemler ise aynı. VW, B8'de çok akıllıca bir strateji kullanarak, aracı minimum geliştirme maliyetleri ile piyasaya çıkarmıştır.
-
Omer Nickli Üyeden Alıntı
Demek ki Neymiş B7 de Ne Kullanıldıysa Mekanik Olarak Bundada Aynı Şekilde Kullanılmış. .Halla Bu Titremeyi Konuşmamız Ve Tekrar b8 de Bu Hataların Olması İçler Acısı. .
Aynen doğrudur. B8'in mekanik aksamı, B7 ile aynı. Farkları ise B8'in iskeleti MQB, B7'nin ise PQ46 platformu kullanmaktadır. Bu platform olayının müşteriye artı veya eksi olarak bir yansıması hemen hemen yok, sadece MQB, VW'ne maliyet düşürme, müşteriye ise MQB daha hafif olduğu için yakıt tasarrufu olarak yansıyor. B8, B7'den nispeten daha geniş, aks mesafesi daha büyük ve daha büyük çaplı lastikler kullandığı için, yol tutuş, stabilite gibi sürüş dinamiklerinde B7'ye göre biraz daha iyi, Buna mukabil, kullanılan mekanik sistemler ise aynı. VW, B8'de çok akıllıca bir strateji kullanarak, aracı minimum geliştirme maliyetleri ile piyasaya çıkarmıştır.