B10 Passat tanıtımı . Volkswagen Hover Car -1 - Uçan Araba - YouTube![]()
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Bu video nerden baksan bir aylik.Türkiye gibi bu kadar cok arac satilan bir ulkede aracin bu kadar gec gelmesi kabul edilemez.4 temmuzda butun vw sitelerinde passat hakkinda bilgi varken aradan 3 ay gecmis bizim vw sitesinde hicbir bilgi yok
Konu @uiksilver tarafından (25 09 2014 Saat 22:14 ) değiştirilmiştir.
Bu video nerden baksan bir aylik.Türkiye gibi bu kadar cok arac satilan bir ulkede aracin bu kadar gec gelmesi kabul edilemez.4 temmuzda butun vw sitelerinde passat hakkinda bilgi varken aradan 3 ay gecmis bizim vw sitesinde hicbir bilgi yok
B10 Passat tanıtımı . Volkswagen Hover Car -1 - Uçan Araba - YouTube![]()
B10 Passat tanıtımı . Volkswagen Hover Car -1 - Uçan Araba - YouTube![]()
Hem de Türkiye'ye, hem de Adana'ya
yukarıdaki araç 34t9756 plakayla 07/08/2014 tarihinde gelmiş
trafik poliçesi o tarihte kesilmiş
yukarıdaki araç 34t9756 plakayla 07/08/2014 tarihinde gelmiş
trafik poliçesi o tarihte kesilmiş
B8 e 22 ay süre. O tarihe kadar B7 ye devam. Eğer donanım fiyat konusunda uzlaşabilirsek o zaman B8 alabilirim, yoksa B7 her türlü favorim olmaya devam edecek.![]()
B8 e 22 ay süre. O tarihe kadar B7 ye devam. Eğer donanım fiyat konusunda uzlaşabilirsek o zaman B8 alabilirim, yoksa B7 her türlü favorim olmaya devam edecek.![]()
Bulgaristandaki donanimlari inceledim ve trendline modelinde kendiliginden kararan ic dikiz aynasi yagmur sensoru lastik basinc kontrolu standart olmus.ama cam citalar plastik.Umarim burda oyle olmaZ
Bulgaristandaki donanimlari inceledim ve trendline modelinde kendiliginden kararan ic dikiz aynasi yagmur sensoru lastik basinc kontrolu standart olmus.ama cam citalar plastik.Umarim burda oyle olmaZ
Passatı passat yapan unsurlardan biriside arabanın dışındaki kromajların verdiği şıklık. Hele cam çıtalar falan kesin krom olmalı.B7 trendline da dahi cam çıtalar krom.
Passatı passat yapan unsurlardan biriside arabanın dışındaki kromajların verdiği şıklık. Hele cam çıtalar falan kesin krom olmalı.B7 trendline da dahi cam çıtalar krom.
Ben de aynı fikirdeyim. Bana, b7 sahibi olarak b8 hiç yabancı gelmedi.Genel olarak zaten benzer. Bence b7 yi dış görüntüde bir adım öne çıkaracak detaylar; arka bagajın altında çukurluk olmaması ve öndeki keskinliğin daha zarif olması. Fakat totalde b8 güzel araba. Passat yine çok satacaktır ve trafikte kendine baktırmaya devam edecektir.
Ben de aynı fikirdeyim. Bana, b7 sahibi olarak b8 hiç yabancı gelmedi.Genel olarak zaten benzer. Bence b7 yi dış görüntüde bir adım öne çıkaracak detaylar; arka bagajın altında çukurluk olmaması ve öndeki keskinliğin daha zarif olması. Fakat totalde b8 güzel araba. Passat yine çok satacaktır ve trafikte kendine baktırmaya devam edecektir.
açıkçası b8 en en güzel tarafı beyir gücü 120 ve sanırım 150 olması.beni sadece bu cezbediyor.hımm fiyat okkalı olursa 105 ps de bana yeter.7-8 sene beni götürür.Ben de aynı fikirdeyim. Bana, b7 sahibi olarak b8 hiç yabancı gelmedi.Genel olarak zaten benzer. Bence b7 yi dış görüntüde bir adım öne çıkaracak detaylar; arka bagajın altında çukurluk olmaması ve öndeki keskinliğin daha zarif olması. Fakat totalde b8 güzel araba. Passat yine çok satacaktır ve trafikte kendine baktırmaya devam edecektir.
açıkçası b8 en en güzel tarafı beyir gücü 120 ve sanırım 150 olması.beni sadece bu cezbediyor.hımm fiyat okkalı olursa 105 ps de bana yeter.7-8 sene beni götürür.Ben de aynı fikirdeyim. Bana, b7 sahibi olarak b8 hiç yabancı gelmedi.Genel olarak zaten benzer. Bence b7 yi dış görüntüde bir adım öne çıkaracak detaylar; arka bagajın altında çukurluk olmaması ve öndeki keskinliğin daha zarif olması. Fakat totalde b8 güzel araba. Passat yine çok satacaktır ve trafikte kendine baktırmaya devam edecektir.
Tabi b8 de beygir güçlerinin arttırılmasıda bir artı.
ihsan bey şu b8ler çıksın b7lere bir karşılaştrın eminimki b7nizi daha çok seveceksiniz.
B7'ler çıktığında biz B6 sahipleri de aynı şeyi söylüyorduk. Hatta B6 çıktığında da B5 ve 5.5 sahipleri "Passat dediğinizde akla gelen araba budur, ne o öyle yamru yumru" demişlerdi.
İlk başta hep öyle oluyor ama sonra göz alışıyor.
ihsan bey şu b8ler çıksın b7lere bir karşılaştrın eminimki b7nizi daha çok seveceksiniz.
B7'ler çıktığında biz B6 sahipleri de aynı şeyi söylüyorduk. Hatta B6 çıktığında da B5 ve 5.5 sahipleri "Passat dediğinizde akla gelen araba budur, ne o öyle yamru yumru" demişlerdi.
İlk başta hep öyle oluyor ama sonra göz alışıyor.
selamlar...... 15 aylık b7 maceramız sonrasında sorunlu problem dolu servis tavsiyeiyle aracı satarak bitirdik şimdi arac almadan 1 ay gecti b8 gelmesini bekliyorum nasip olursa ocak ayında siparişle nisan yada mayıs teslim 2015 b8 alma niyetim var.6 ay daha bekliyecegim arac ollamadan . b7 tdı 105 bg benim kullanma seklime uymamış biraz hantal kalmış bu hantallık iş geregi uzun yolda gidiş geliş dağ yolu tırmanışlarında şehir ici cılma acık ışıklar sıkışık trafik te arac neredeyse top edecek gibi yığılıp kalması 1. ve 2 viteslerin hantallığı beni bezdirmişti artık son zamanlar 3. yada 4 viteste dağ yolu tırmanırken virajları kamyon tır traktör reno şahin dogan cıkmasın diye dua eder olmuştum birde önden arkadan yanlardan gelen tıkırtılar gümleme takırdama şıkırtılar gacırdama sesleride cabası arabada extradan sünger yapıskanlı bant fiber bez taşır olmuştum ses gelen yere hemen müdahale ediyor sonra serviste kalıcı çözüm yaptırıyordum muğlaya gidip gelene kadar ses kaynanı deneme yanılma kesin buluyordum hatta bir seferinde 2 3 sefer yümruk attım sol şöför kapısına içeriden gacırdamasın diye ses deli etmişti afyon taraflarında ... eskişehirde asıl otoda aracı alırken 1.6 tdı test etmeden aldık test aracı yoktu dizelin.... benzinliyle dsg yle test yapıp dizel alırsan hata yapıyorsun. şimdi akıllandım b8 ler 120 bg gelecekmiş dizeli test etmeden şöyle 15 20 km kullanmadan b7 deki eksiklikleri teker teker kıyaslıyacagım ve işime gelirse alıcam dizel test etmek icin gerekirse yaban ellere farklı şehirlere gitmeye bile razıyım. yine asil de olmazsa. B 8 kasasına laf edenler olabilir sevmeyenler olabilir zevktir kimenin düşüncesi ve tarzına karışamam ama bir arac alıyorsam benim için dışı deyil içi önemli yani önce (((( can güvenliğim ---güçlü olması ----konforlu olması-----ekonomik olması-----ulaşılabilir olması ))))) vede geri dönüşü herzaman fazla trpanlamadan cizmeden satılabilmeli nakit geri dönüş olması (((ilanı verdim sahibinden com gece 2 de sabah 10 11 gibi pazarlık yaptık o gün öyleden sonra 4.30 araba gitti sattım aracı nakit )))) vos vos bunlardan taviz vermiyecegine göre passat herzaman passattır. 2015 yılının ortalarından sonrada b9 konuşulmaya takıp edilmeye başlanacanada eminim steler ve form sayfalarında .......
selamlar...... 15 aylık b7 maceramız sonrasında sorunlu problem dolu servis tavsiyeiyle aracı satarak bitirdik şimdi arac almadan 1 ay gecti b8 gelmesini bekliyorum nasip olursa ocak ayında siparişle nisan yada mayıs teslim 2015 b8 alma niyetim var.6 ay daha bekliyecegim arac ollamadan . b7 tdı 105 bg benim kullanma seklime uymamış biraz hantal kalmış bu hantallık iş geregi uzun yolda gidiş geliş dağ yolu tırmanışlarında şehir ici cılma acık ışıklar sıkışık trafik te arac neredeyse top edecek gibi yığılıp kalması 1. ve 2 viteslerin hantallığı beni bezdirmişti artık son zamanlar 3. yada 4 viteste dağ yolu tırmanırken virajları kamyon tır traktör reno şahin dogan cıkmasın diye dua eder olmuştum birde önden arkadan yanlardan gelen tıkırtılar gümleme takırdama şıkırtılar gacırdama sesleride cabası arabada extradan sünger yapıskanlı bant fiber bez taşır olmuştum ses gelen yere hemen müdahale ediyor sonra serviste kalıcı çözüm yaptırıyordum muğlaya gidip gelene kadar ses kaynanı deneme yanılma kesin buluyordum hatta bir seferinde 2 3 sefer yümruk attım sol şöför kapısına içeriden gacırdamasın diye ses deli etmişti afyon taraflarında ... eskişehirde asıl otoda aracı alırken 1.6 tdı test etmeden aldık test aracı yoktu dizelin.... benzinliyle dsg yle test yapıp dizel alırsan hata yapıyorsun. şimdi akıllandım b8 ler 120 bg gelecekmiş dizeli test etmeden şöyle 15 20 km kullanmadan b7 deki eksiklikleri teker teker kıyaslıyacagım ve işime gelirse alıcam dizel test etmek icin gerekirse yaban ellere farklı şehirlere gitmeye bile razıyım. yine asil de olmazsa. B 8 kasasına laf edenler olabilir sevmeyenler olabilir zevktir kimenin düşüncesi ve tarzına karışamam ama bir arac alıyorsam benim için dışı deyil içi önemli yani önce (((( can güvenliğim ---güçlü olması ----konforlu olması-----ekonomik olması-----ulaşılabilir olması ))))) vede geri dönüşü herzaman fazla trpanlamadan cizmeden satılabilmeli nakit geri dönüş olması (((ilanı verdim sahibinden com gece 2 de sabah 10 11 gibi pazarlık yaptık o gün öyleden sonra 4.30 araba gitti sattım aracı nakit )))) vos vos bunlardan taviz vermiyecegine göre passat herzaman passattır. 2015 yılının ortalarından sonrada b9 konuşulmaya takıp edilmeye başlanacanada eminim steler ve form sayfalarında .......
arkadaşlar lütfen su kullandıgımız arabaların fanatigi olmayalım sonuçta b7 kalitesiz bi araçti torpido ve kapı içlerinden gelen tıkırtılar amortisörlerin sertligi ve her çujkurdan geçenn ğüm ğüm vurması iyi izole edilmemiş iç mekan ve yol sesi alması ve daha cok problemleri sayabilirim bence b8 b7 diden 3.4 gömlek üstün bir araç olacak bir b7 sahibi olarak kısmet olursa kurban bayramındaan sonra aracımı satıp b8 kasayı bekleyecegim
Konu PASSAT B7 tarafından (27 09 2014 Saat 12:08 ) değiştirilmiştir.
arkadaşlar lütfen su kullandıgımız arabaların fanatigi olmayalım sonuçta b7 kalitesiz bi araçti torpido ve kapı içlerinden gelen tıkırtılar amortisörlerin sertligi ve her çujkurdan geçenn ğüm ğüm vurması iyi izole edilmemiş iç mekan ve yol sesi alması ve daha cok problemleri sayabilirim bence b8 b7 diden 3.4 gömlek üstün bir araç olacak bir b7 sahibi olarak kısmet olursa kurban bayramındaan sonra aracımı satıp b8 kasayı bekleyecegim
Keşke dediğiniz gibi olsa ama videolarda gördüğüm b8 görüntüsü çok hoşuma gitti. B7 de bahsedilen sorunlar (Allaha şükür ben henüz sorun yaşamadım henüz) b8 de giderilmişse, comfortline yine aynı donanımlarla (keşke daha fazla donanım ekleseler tabiki) gelirse, b8 gayet güzel alınacak bir araba bence. Tabi fiyatı çok uçurmamaları kaydıyla. 77.500.TL olan b7 yi kalkıp da 87.500.TL ye verirlerse almam. O 10.000 TL ye atv veya motor alır gezerimihsan bey şu b8ler çıksın b7lere bir karşılaştrın eminimki b7nizi daha çok seveceksiniz.B8 ide Allah isteyene versin der çıkarım
![]()
Keşke dediğiniz gibi olsa ama videolarda gördüğüm b8 görüntüsü çok hoşuma gitti. B7 de bahsedilen sorunlar (Allaha şükür ben henüz sorun yaşamadım henüz) b8 de giderilmişse, comfortline yine aynı donanımlarla (keşke daha fazla donanım ekleseler tabiki) gelirse, b8 gayet güzel alınacak bir araba bence. Tabi fiyatı çok uçurmamaları kaydıyla. 77.500.TL olan b7 yi kalkıp da 87.500.TL ye verirlerse almam. O 10.000 TL ye atv veya motor alır gezerimihsan bey şu b8ler çıksın b7lere bir karşılaştrın eminimki b7nizi daha çok seveceksiniz.B8 ide Allah isteyene versin der çıkarım
![]()
Araba almaya yaklaşırken hepimiz heyecanlanıp gereğinden hızlı hareket ediyoruz. Bence, belirlediğimiz aracı test edip bir süre daha düşünmek lazım. Neticede yüklü bir miktar yatırım yapıyoruz. Bir kaç kez farklı koşullarda test edip karar vermek en sağlıklısı...selamlar...... 15 aylık b7 maceramız sonrasında sorunlu problem dolu servis tavsiyeiyle aracı satarak bitirdik şimdi arac almadan 1 ay gecti b8 gelmesini bekliyorum nasip olursa ocak ayında siparişle nisan yada mayıs teslim 2015 b8 alma niyetim var.6 ay daha bekliyecegim arac ollamadan . b7 tdı 105 bg benim kullanma seklime uymamış biraz hantal kalmış bu hantallık iş geregi uzun yolda gidiş geliş dağ yolu tırmanışlarında şehir ici cılma acık ışıklar sıkışık trafik te arac neredeyse top edecek gibi yığılıp kalması 1. ve 2 viteslerin hantallığı beni bezdirmişti artık son zamanlar 3. yada 4 viteste dağ yolu tırmanırken virajları kamyon tır traktör reno şahin dogan cıkmasın diye dua eder olmuştum birde önden arkadan yanlardan gelen tıkırtılar gümleme takırdama şıkırtılar gacırdama sesleride cabası arabada extradan sünger yapıskanlı bant fiber bez taşır olmuştum ses gelen yere hemen müdahale ediyor sonra serviste kalıcı çözüm yaptırıyordum muğlaya gidip gelene kadar ses kaynanı deneme yanılma kesin buluyordum hatta bir seferinde 2 3 sefer yümruk attım sol şöför kapısına içeriden gacırdamasın diye ses deli etmişti afyon taraflarında ... eskişehirde asıl otoda aracı alırken 1.6 tdı test etmeden aldık test aracı yoktu dizelin.... benzinliyle dsg yle test yapıp dizel alırsan hata yapıyorsun. şimdi akıllandım b8 ler 120 bg gelecekmiş dizeli test etmeden şöyle 15 20 km kullanmadan b7 deki eksiklikleri teker teker kıyaslıyacagım ve işime gelirse alıcam dizel test etmek icin gerekirse yaban ellere farklı şehirlere gitmeye bile razıyım. yine asil de olmazsa. B 8 kasasına laf edenler olabilir sevmeyenler olabilir zevktir kimenin düşüncesi ve tarzına karışamam ama bir arac alıyorsam benim için dışı deyil içi önemli yani önce (((( can güvenliğim ---güçlü olması ----konforlu olması-----ekonomik olması-----ulaşılabilir olması ))))) vede geri dönüşü herzaman fazla trpanlamadan cizmeden satılabilmeli nakit geri dönüş olması (((ilanı verdim sahibinden com gece 2 de sabah 10 11 gibi pazarlık yaptık o gün öyleden sonra 4.30 araba gitti sattım aracı nakit )))) vos vos bunlardan taviz vermiyecegine göre passat herzaman passattır. 2015 yılının ortalarından sonrada b9 konuşulmaya takıp edilmeye başlanacanada eminim steler ve form sayfalarında .......
Araba almaya yaklaşırken hepimiz heyecanlanıp gereğinden hızlı hareket ediyoruz. Bence, belirlediğimiz aracı test edip bir süre daha düşünmek lazım. Neticede yüklü bir miktar yatırım yapıyoruz. Bir kaç kez farklı koşullarda test edip karar vermek en sağlıklısı...selamlar...... 15 aylık b7 maceramız sonrasında sorunlu problem dolu servis tavsiyeiyle aracı satarak bitirdik şimdi arac almadan 1 ay gecti b8 gelmesini bekliyorum nasip olursa ocak ayında siparişle nisan yada mayıs teslim 2015 b8 alma niyetim var.6 ay daha bekliyecegim arac ollamadan . b7 tdı 105 bg benim kullanma seklime uymamış biraz hantal kalmış bu hantallık iş geregi uzun yolda gidiş geliş dağ yolu tırmanışlarında şehir ici cılma acık ışıklar sıkışık trafik te arac neredeyse top edecek gibi yığılıp kalması 1. ve 2 viteslerin hantallığı beni bezdirmişti artık son zamanlar 3. yada 4 viteste dağ yolu tırmanırken virajları kamyon tır traktör reno şahin dogan cıkmasın diye dua eder olmuştum birde önden arkadan yanlardan gelen tıkırtılar gümleme takırdama şıkırtılar gacırdama sesleride cabası arabada extradan sünger yapıskanlı bant fiber bez taşır olmuştum ses gelen yere hemen müdahale ediyor sonra serviste kalıcı çözüm yaptırıyordum muğlaya gidip gelene kadar ses kaynanı deneme yanılma kesin buluyordum hatta bir seferinde 2 3 sefer yümruk attım sol şöför kapısına içeriden gacırdamasın diye ses deli etmişti afyon taraflarında ... eskişehirde asıl otoda aracı alırken 1.6 tdı test etmeden aldık test aracı yoktu dizelin.... benzinliyle dsg yle test yapıp dizel alırsan hata yapıyorsun. şimdi akıllandım b8 ler 120 bg gelecekmiş dizeli test etmeden şöyle 15 20 km kullanmadan b7 deki eksiklikleri teker teker kıyaslıyacagım ve işime gelirse alıcam dizel test etmek icin gerekirse yaban ellere farklı şehirlere gitmeye bile razıyım. yine asil de olmazsa. B 8 kasasına laf edenler olabilir sevmeyenler olabilir zevktir kimenin düşüncesi ve tarzına karışamam ama bir arac alıyorsam benim için dışı deyil içi önemli yani önce (((( can güvenliğim ---güçlü olması ----konforlu olması-----ekonomik olması-----ulaşılabilir olması ))))) vede geri dönüşü herzaman fazla trpanlamadan cizmeden satılabilmeli nakit geri dönüş olması (((ilanı verdim sahibinden com gece 2 de sabah 10 11 gibi pazarlık yaptık o gün öyleden sonra 4.30 araba gitti sattım aracı nakit )))) vos vos bunlardan taviz vermiyecegine göre passat herzaman passattır. 2015 yılının ortalarından sonrada b9 konuşulmaya takıp edilmeye başlanacanada eminim steler ve form sayfalarında .......
evet göz alışıyor doğru dediniz.b6 dan b7 e geçişte özellikle kaporta aksağımında gözle görünür değişiklikler var.daha çok estetik görüntüye bürünmüş.b8 de ise kaportada değşiklik olmamş gibi bişey.tabiki zevkler tartışılmaz isteyen istediğini alır
evet göz alışıyor doğru dediniz.b6 dan b7 e geçişte özellikle kaporta aksağımında gözle görünür değişiklikler var.daha çok estetik görüntüye bürünmüş.b8 de ise kaportada değşiklik olmamş gibi bişey.tabiki zevkler tartışılmaz isteyen istediğini alır
ben ortalama 8 bin civarı zam koyacaklarını düşünüyorum.donanım konusunda ise az talep meselesi. çok tutulan araç olduğu için doğuş donanımı standartta tutar.dolu dolu çıkarmaz.ekstaradan donanıma para ister.doğuşun genel potikası.buradan çok para kırıyor.sorun olarak da en genel olarak dsgyi görüyorum.mercedesin şanzımanı zf yi koysun bizde manuelden kurtulalım.Keşke dediğiniz gibi olsa ama videolarda gördüğüm b8 görüntüsü çok hoşuma gitti. B7 de bahsedilen sorunlar (Allaha şükür ben henüz sorun yaşamadım henüz) b8 de giderilmişse, comfortline yine aynı donanımlarla (keşke daha fazla donanım ekleseler tabiki) gelirse, b8 gayet güzel alınacak bir araba bence. Tabi fiyatı çok uçurmamaları kaydıyla. 77.500.TL olan b7 yi kalkıp da 87.500.TL ye verirlerse almam. O 10.000 TL ye atv veya motor alır gezerimB8 ide Allah isteyene versin der çıkarım
![]()
açıkçası gözle görmek elle hissetmek istyorum b8 i...o zaman daha net kanıya varacağız.
ben ortalama 8 bin civarı zam koyacaklarını düşünüyorum.donanım konusunda ise az talep meselesi. çok tutulan araç olduğu için doğuş donanımı standartta tutar.dolu dolu çıkarmaz.ekstaradan donanıma para ister.doğuşun genel potikası.buradan çok para kırıyor.sorun olarak da en genel olarak dsgyi görüyorum.mercedesin şanzımanı zf yi koysun bizde manuelden kurtulalım.Keşke dediğiniz gibi olsa ama videolarda gördüğüm b8 görüntüsü çok hoşuma gitti. B7 de bahsedilen sorunlar (Allaha şükür ben henüz sorun yaşamadım henüz) b8 de giderilmişse, comfortline yine aynı donanımlarla (keşke daha fazla donanım ekleseler tabiki) gelirse, b8 gayet güzel alınacak bir araba bence. Tabi fiyatı çok uçurmamaları kaydıyla. 77.500.TL olan b7 yi kalkıp da 87.500.TL ye verirlerse almam. O 10.000 TL ye atv veya motor alır gezerimB8 ide Allah isteyene versin der çıkarım
![]()
açıkçası gözle görmek elle hissetmek istyorum b8 i...o zaman daha net kanıya varacağız.
yalnız mercedes zf değil kendi çift kavramalı şanzumanı nı kullanıyor. bmw zf kullanıyor. zf ler arkadan itişli otolara uygun olduğundan önden çekişli araçlarda kullanılamıyor. zf önden çekişli araçlar içinde bir aktarma için çalışıyormuş yanılmıyorsam 9 veya 10 ileri olacak. ne zaman çıkacağını bilmiyorum ama.
yalnız mercedes zf değil kendi çift kavramalı şanzumanı nı kullanıyor. bmw zf kullanıyor. zf ler arkadan itişli otolara uygun olduğundan önden çekişli araçlarda kullanılamıyor. zf önden çekişli araçlar içinde bir aktarma için çalışıyormuş yanılmıyorsam 9 veya 10 ileri olacak. ne zaman çıkacağını bilmiyorum ama.
Dediğin şeye katılıyorum bir tek yatırım hariç. Otomobil yatırım aracı değildir.
Dediğin şeye katılıyorum bir tek yatırım hariç. Otomobil yatırım aracı değildir.
120 ye takılma fazla. Önemli olan Torktur dieselde. 250 nm de kalmış gene yani selefiyle aynı. Bu durumda çok fazla bir fark olmayacaktır. Öncekinde 4200 rpm de 105 ps alıyordun şimdi 120 ps; ancak o devirlere geldiğinde bir miktar fazla çekiş gücü hissedeceksin ve zaten soluğun kesildiği devirlerdir dieseller için
120 ye takılma fazla. Önemli olan Torktur dieselde. 250 nm de kalmış gene yani selefiyle aynı. Bu durumda çok fazla bir fark olmayacaktır. Öncekinde 4200 rpm de 105 ps alıyordun şimdi 120 ps; ancak o devirlere geldiğinde bir miktar fazla çekiş gücü hissedeceksin ve zaten soluğun kesildiği devirlerdir dieseller için
Yani yine yazılımsız bir zevk vermeyecek 1.6 tdi.120 ye takılma fazla. Önemli olan Torktur dieselde. 250 nm de kalmış gene yani selefiyle aynı. Bu durumda çok fazla bir fark olmayacaktır. Öncekinde 4200 rpm de 105 ps alıyordun şimdi 120 ps; ancak o devirlere geldiğinde bir miktar fazla çekiş gücü hissedeceksin ve zaten soluğun kesildiği devirlerdir dieseller için
Yani yine yazılımsız bir zevk vermeyecek 1.6 tdi.120 ye takılma fazla. Önemli olan Torktur dieselde. 250 nm de kalmış gene yani selefiyle aynı. Bu durumda çok fazla bir fark olmayacaktır. Öncekinde 4200 rpm de 105 ps alıyordun şimdi 120 ps; ancak o devirlere geldiğinde bir miktar fazla çekiş gücü hissedeceksin ve zaten soluğun kesildiği devirlerdir dieseller için
Motorda bence 90-105-120hepsi ayni olcak...120 ye takılma fazla. Önemli olan Torktur dieselde. 250 nm de kalmış gene yani selefiyle aynı. Bu durumda çok fazla bir fark olmayacaktır. Öncekinde 4200 rpm de 105 ps alıyordun şimdi 120 ps; ancak o devirlere geldiğinde bir miktar fazla çekiş gücü hissedeceksin ve zaten soluğun kesildiği devirlerdir dieseller için
Motorda bence 90-105-120hepsi ayni olcak...120 ye takılma fazla. Önemli olan Torktur dieselde. 250 nm de kalmış gene yani selefiyle aynı. Bu durumda çok fazla bir fark olmayacaktır. Öncekinde 4200 rpm de 105 ps alıyordun şimdi 120 ps; ancak o devirlere geldiğinde bir miktar fazla çekiş gücü hissedeceksin ve zaten soluğun kesildiği devirlerdir dieseller için
bu ara http://www.gmcfilm.com/ b8 passatlara çok şık cam filmleri çekmektedir bilginiz olsun ben hem cam filmi hem seramik kaplama yaptırdım yok böyle bişey, fotosunu atarım birazdan.
bu ara http://www.gmcfilm.com/ b8 passatlara çok şık cam filmleri çekmektedir bilginiz olsun ben hem cam filmi hem seramik kaplama yaptırdım yok böyle bişey, fotosunu atarım birazdan.