aynı ses benim golftede var sağ ön tekerde
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
salı günü izmir gaziemir vosmerde açığa çıkmış bir highline vardı gördüm ve manueldi galiba.Bugün de doğuş oto beni aradı. Passat a test sürüşü yaptığım için kaydım var. St ile ilgili sorular sordu, ilgilendi mi, bilgi verdi mi, test sürüşü önerdi mi vs. gibi. Hepsine evet dedim, bilgi zaten istemedim muhtemelen araç hakkında ondan fazlasını biliyorumduren son ne söylemek istersiniz dedi, ben de passat almayacagim dedim. Neden dedi doğal olarak. Çünkü highline istiyorum vermiyorsunuz dedim. Kota vs dediler ama bende emisyon olayina girdim. Yasaklanan ülkelerden dolayı artık kota sorunu olmaz heralde dedim. Bunu yarım ağızla onayladı bu arada konuştuğum kişi. Ben de artık kritik döneme girdim. Mevcut aracım (volvo s40) c.tesi günü malum site aracılığı ile gidiyor gibi. Elimde hatırı sayılır keş
para, bayide hazır bekleyen beyaz london jant, piano black, karartilmis camlar ve sunroof lu comfortline, alper arkadaşın videoyu 20 kere izleyip led farlar a deli olan ben (maaşallah) kafamda deli sorular naapsam bilemedim. Tavsiye alinir bu arada
doğuş la konuşmamız da highline nerde var sorusunu da sordum bu arada. Istanbul da 2 bayide varmış. Ama bana çare olmuyor. Zira aynı araç benim konuştuğum bayide de var. Highline tdi ama dsg. Dsg ile sıkıntım yok ama limitleri zorlayarak highline seviyesine çıkıyorum ve 120 nin üstü olmuyor maalesef. En kötü metalik + sunroof ile 125. Erel Maltepe'deki araç dsg li nar kırmızı (hani şu 3500 tl olan ve bişeye benzemeyen renk) ve 145k fiyatı var. Bana bi beyaz dümdüz highline bulduruverin yaa
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
salı günü izmir gaziemir vosmerde açığa çıkmış bir highline vardı gördüm ve manueldi galiba.Bugün de doğuş oto beni aradı. Passat a test sürüşü yaptığım için kaydım var. St ile ilgili sorular sordu, ilgilendi mi, bilgi verdi mi, test sürüşü önerdi mi vs. gibi. Hepsine evet dedim, bilgi zaten istemedim muhtemelen araç hakkında ondan fazlasını biliyorumduren son ne söylemek istersiniz dedi, ben de passat almayacagim dedim. Neden dedi doğal olarak. Çünkü highline istiyorum vermiyorsunuz dedim. Kota vs dediler ama bende emisyon olayina girdim. Yasaklanan ülkelerden dolayı artık kota sorunu olmaz heralde dedim. Bunu yarım ağızla onayladı bu arada konuştuğum kişi. Ben de artık kritik döneme girdim. Mevcut aracım (volvo s40) c.tesi günü malum site aracılığı ile gidiyor gibi. Elimde hatırı sayılır keş
para, bayide hazır bekleyen beyaz london jant, piano black, karartilmis camlar ve sunroof lu comfortline, alper arkadaşın videoyu 20 kere izleyip led farlar a deli olan ben (maaşallah) kafamda deli sorular naapsam bilemedim. Tavsiye alinir bu arada
doğuş la konuşmamız da highline nerde var sorusunu da sordum bu arada. Istanbul da 2 bayide varmış. Ama bana çare olmuyor. Zira aynı araç benim konuştuğum bayide de var. Highline tdi ama dsg. Dsg ile sıkıntım yok ama limitleri zorlayarak highline seviyesine çıkıyorum ve 120 nin üstü olmuyor maalesef. En kötü metalik + sunroof ile 125. Erel Maltepe'deki araç dsg li nar kırmızı (hani şu 3500 tl olan ve bişeye benzemeyen renk) ve 145k fiyatı var. Bana bi beyaz dümdüz highline bulduruverin yaa
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
aynı ses benim golftede var sağ ön tekerde
aynı ses benim golftede var sağ ön tekerde
Passatın ister trendini alın ister comfortunu ister highline'ını, siz siz olun cam tavan ve led opsiyonlarından vazgeçmeyin! Ben sırf ledi ekletmedim diye ikinci passatı sipariş ettim ledli b8 gördükçe içinize oturur aman ha aman diyorum cam tavan+high led olmazsa olmaz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Passatın ister trendini alın ister comfortunu ister highline'ını, siz siz olun cam tavan ve led opsiyonlarından vazgeçmeyin! Ben sırf ledi ekletmedim diye ikinci passatı sipariş ettim ledli b8 gördükçe içinize oturur aman ha aman diyorum cam tavan+high led olmazsa olmaz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Şu vw Türkiye'de bir fabrika açsa var ya gene pahalı olur tamam ama en azından bu kadar pahalı olmaz.Abi gidiyorsun bayiye fiyatına bir bakıyorsun ben bununla Almanca mı konuşacağım diye öyle baka kalıyorsun ya da en fazla test sürüşü yapıp bayiden şaşkın gözlerle ayrılıyorsun.Gerçek dram bu olsa gerek.
Şu vw Türkiye'de bir fabrika açsa var ya gene pahalı olur tamam ama en azından bu kadar pahalı olmaz.Abi gidiyorsun bayiye fiyatına bir bakıyorsun ben bununla Almanca mı konuşacağım diye öyle baka kalıyorsun ya da en fazla test sürüşü yapıp bayiden şaşkın gözlerle ayrılıyorsun.Gerçek dram bu olsa gerek.
Ya yapmayın şöyle şeyler [emoji3] tdi dsg comfortline 125k lık araba. Gömdük resmen. Düz Vites high bulamazsam london jant, cam tavan, piano black, karartilmis cam comfortline olacakPassatın ister trendini alın ister comfortunu ister highline'ını, siz siz olun cam tavan ve led opsiyonlarından vazgeçmeyin! Ben sırf ledi ekletmedim diye ikinci passatı sipariş ettim ledli b8 gördükçe içinize oturur aman ha aman diyorum cam tavan+high led olmazsa olmaz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ya yapmayın şöyle şeyler [emoji3] tdi dsg comfortline 125k lık araba. Gömdük resmen. Düz Vites high bulamazsam london jant, cam tavan, piano black, karartilmis cam comfortline olacakPassatın ister trendini alın ister comfortunu ister highline'ını, siz siz olun cam tavan ve led opsiyonlarından vazgeçmeyin! Ben sırf ledi ekletmedim diye ikinci passatı sipariş ettim ledli b8 gördükçe içinize oturur aman ha aman diyorum cam tavan+high led olmazsa olmaz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sevgili arkadaşlar,
Uzun süredir HIGHLINE siparişimin kabul edilmesini bekliyordum. Ya sıfırdan bir araç oluşturulacak ve öyle sipariş verilecekti ki bu durumda HIGHLINE siparişlerinin açılmasını beklememiz şarttı, ya da üretimi planlanmış ve donanımlarında değişiklik yapabileceğimiz bir aracın boşa çıkmasını bekleyecektik.
Bugün satış temsilcim aradı ve boşa çıkan ancak üretimi planlanmış, 2015'te üretilecek ve Ocak 2016'da teslim edilecek bir HIGHLINE aracın muhtemelen ayırabileceğini söyledi.
Benim halı hazırdaki siparişimde bulunan donanımlara ek olarak:
- ACC (Adaptive Cruise Control) 160 km/h üst limit ve Şehiriçi Acil Fren Desteği (Front Assist)
- AID Dijital Gösterge Paneli (Active Info Display)
eklendi ve üreticiye iletildi (ORDERED). Şimdi üreticinden siparişin bu hali ile kesinleşmesini bekliyorum. Sipariş onay numarası ve üretime girdiğiniz kesinleşmesinden sonra şu anda kullandığım aracı satışa çıkartacağım.
Adana'dan sevgiler ve selamlar.
Saygılarımla,
![]()
Konu Taner Göde tarafından (08 10 2015 Saat 16:57 ) değiştirilmiştir.
Sevgili arkadaşlar,
Uzun süredir HIGHLINE siparişimin kabul edilmesini bekliyordum. Ya sıfırdan bir araç oluşturulacak ve öyle sipariş verilecekti ki bu durumda HIGHLINE siparişlerinin açılmasını beklememiz şarttı, ya da üretimi planlanmış ve donanımlarında değişiklik yapabileceğimiz bir aracın boşa çıkmasını bekleyecektik.
Bugün satış temsilcim aradı ve boşa çıkan ancak üretimi planlanmış, 2015'te üretilecek ve Ocak 2016'da teslim edilecek bir HIGHLINE aracın muhtemelen ayırabileceğini söyledi.
Benim halı hazırdaki siparişimde bulunan donanımlara ek olarak:
- ACC (Adaptive Cruise Control) 160 km/h üst limit ve Şehiriçi Acil Fren Desteği (Front Assist)
- AID Dijital Gösterge Paneli (Active Info Display)
eklendi ve üreticiye iletildi (ORDERED). Şimdi üreticinden siparişin bu hali ile kesinleşmesini bekliyorum. Sipariş onay numarası ve üretime girdiğiniz kesinleşmesinden sonra şu anda kullandığım aracı satışa çıkartacağım.
Adana'dan sevgiler ve selamlar.
Saygılarımla,
![]()
Taner abi Rline ekletebiliyor musun bu siparişe, görüntü güzel oluyor.Bu arada istersen XDS'yi çıkart, yazılımla açıyorlar zaten, boşa yatırım gibime geliyor benim. Dinamik Işık Asistanı ile Şerit Takipten hangisi ucuzsa onu al abi biri alınca diğeri hediye zaten, açılabiliyor.
Şimdiden güle güle bin bu arada.![]()
Taner abi Rline ekletebiliyor musun bu siparişe, görüntü güzel oluyor.Bu arada istersen XDS'yi çıkart, yazılımla açıyorlar zaten, boşa yatırım gibime geliyor benim. Dinamik Işık Asistanı ile Şerit Takipten hangisi ucuzsa onu al abi biri alınca diğeri hediye zaten, açılabiliyor.
Şimdiden güle güle bin bu arada.![]()
Taner abim hayırlı uğurlu olsun çok özel ve güzel bir sipariş.Senin yerinde olsam böyle bir araca EVLADİYELİK binerim.
Arkadaşın dediği gibi XDS i iptal et bence boşa para verme sonuçta Vag Com ile açılıyor.
Rengi nedir ? Oryx beyazı olursa tadından da yenmez..
Taner abim hayırlı uğurlu olsun çok özel ve güzel bir sipariş.Senin yerinde olsam böyle bir araca EVLADİYELİK binerim.
Arkadaşın dediği gibi XDS i iptal et bence boşa para verme sonuçta Vag Com ile açılıyor.
Rengi nedir ? Oryx beyazı olursa tadından da yenmez..
Evet amacın uzun süre binmek, bu 6. Passat ve 2. B8 olacak, zaten CC'de yorulmuştum, ama showroom havası ve yeni araba kokusu, ki PASSAT'tan başkası yalan, o kadar işlemiş ki 6. Passat'a kadar geldik. Buna UZUN SÜRE binmek için TDI DSG ve FULL donanım yaptım, XDS fiyatı uygundu, o nedenle kalmasını istedim, rengi tabi ki beyazbaşka renk olursa kendimi araca bağlayamam, onunla özdeşleşemem.
Orxy beyazı felaket pahalı, onun yerine 2-3 asistan donanımı alınır.
R-Line güzel ama ben biraz geleneksel bir tipim o nedenle standart HIGHLINE istedim, Verona 19" bile fazla geliyor bana. XDS kalsın, ne kadar donanım o kadar donanım (kafiye yapmaya çalıştım olmadı) Dynamic Light Assist istedim çünkü eşimin aracında Uzun Far Asistanı var ve süper bir şey.Taner abim hayırlı uğurlu olsun çok özel ve güzel bir sipariş.Senin yerinde olsam böyle bir araca EVLADİYELİK binerim.
Arkadaşın dediği gibi XDS i iptal et bence boşa para verme sonuçta Vag Com ile açılıyor.
Rengi nedir ? Oryx beyazı olursa tadından da yenmez..
Şimdiden her şey için teşekkürler, selamlar ve sevgiler.
Aracın fiyatı bu hali ile 165 bin TL arkadaşlar.Taner abi Rline ekletebiliyor musun bu siparişe, görüntü güzel oluyor.Bu arada istersen XDS'yi çıkart, yazılımla açıyorlar zaten, boşa yatırım gibime geliyor benim. Dinamik Işık Asistanı ile Şerit Takipten hangisi ucuzsa onu al abi biri alınca diğeri hediye zaten, açılabiliyor.
Şimdiden güle güle bin bu arada.![]()
Evet amacın uzun süre binmek, bu 6. Passat ve 2. B8 olacak, zaten CC'de yorulmuştum, ama showroom havası ve yeni araba kokusu, ki PASSAT'tan başkası yalan, o kadar işlemiş ki 6. Passat'a kadar geldik. Buna UZUN SÜRE binmek için TDI DSG ve FULL donanım yaptım, XDS fiyatı uygundu, o nedenle kalmasını istedim, rengi tabi ki beyazbaşka renk olursa kendimi araca bağlayamam, onunla özdeşleşemem.
Orxy beyazı felaket pahalı, onun yerine 2-3 asistan donanımı alınır.
R-Line güzel ama ben biraz geleneksel bir tipim o nedenle standart HIGHLINE istedim, Verona 19" bile fazla geliyor bana. XDS kalsın, ne kadar donanım o kadar donanım (kafiye yapmaya çalıştım olmadı) Dynamic Light Assist istedim çünkü eşimin aracında Uzun Far Asistanı var ve süper bir şey.Taner abim hayırlı uğurlu olsun çok özel ve güzel bir sipariş.Senin yerinde olsam böyle bir araca EVLADİYELİK binerim.
Arkadaşın dediği gibi XDS i iptal et bence boşa para verme sonuçta Vag Com ile açılıyor.
Rengi nedir ? Oryx beyazı olursa tadından da yenmez..
Şimdiden her şey için teşekkürler, selamlar ve sevgiler.
Aracın fiyatı bu hali ile 165 bin TL arkadaşlar.Taner abi Rline ekletebiliyor musun bu siparişe, görüntü güzel oluyor.Bu arada istersen XDS'yi çıkart, yazılımla açıyorlar zaten, boşa yatırım gibime geliyor benim. Dinamik Işık Asistanı ile Şerit Takipten hangisi ucuzsa onu al abi biri alınca diğeri hediye zaten, açılabiliyor.
Şimdiden güle güle bin bu arada.![]()
Taner bey öncelikle hayırlı olsun diliyorum.Fakat anlamadığım bir şey var mazur göründe siz zaten B8 ilk çıktığında almıştınız ancak sadece highline donanıma sahipti ek bir şey yoktu yanlış hatırlamıyorsam.Şuanda aracınızı değiştirmenizin sebebi nedir? Konu çok uzayınca takip edemedim kafam karıştı son gelişmeleri öğrenmek adına böyle bir yorum yazıyorum yani.Hayırlısı olsun tekrardan.
Taner bey öncelikle hayırlı olsun diliyorum.Fakat anlamadığım bir şey var mazur göründe siz zaten B8 ilk çıktığında almıştınız ancak sadece highline donanıma sahipti ek bir şey yoktu yanlış hatırlamıyorsam.Şuanda aracınızı değiştirmenizin sebebi nedir? Konu çok uzayınca takip edemedim kafam karıştı son gelişmeleri öğrenmek adına böyle bir yorum yazıyorum yani.Hayırlısı olsun tekrardan.
Benzinliden neden vazgectinizEvet amacın uzun süre binmek, bu 6. Passat ve 2. B8 olacak, zaten CC'de yorulmuştum, ama showroom havası ve yeni araba kokusu, ki PASSAT'tan başkası yalan, o kadar işlemiş ki 6. Passat'a kadar geldik. Buna UZUN SÜRE binmek için TDI DSG ve FULL donanım yaptım, XDS fiyatı uygundu, o nedenle kalmasını istedim, rengi tabi ki beyazbaşka renk olursa kendimi araca bağlayamam, onunla özdeşleşemem.
Orxy beyazı felaket pahalı, onun yerine 2-3 asistan donanımı alınır.
R-Line güzel ama ben biraz geleneksel bir tipim o nedenle standart HIGHLINE istedim, Verona 19" bile fazla geliyor bana. XDS kalsın, ne kadar donanım o kadar donanım (kafiye yapmaya çalıştım olmadı) Dynamic Light Assist istedim çünkü eşimin aracında Uzun Far Asistanı var ve süper bir şey.
Şimdiden her şey için teşekkürler, selamlar ve sevgiler.
Aracın fiyatı bu hali ile 165 bin TL arkadaşlar.
Benzinliden neden vazgectinizEvet amacın uzun süre binmek, bu 6. Passat ve 2. B8 olacak, zaten CC'de yorulmuştum, ama showroom havası ve yeni araba kokusu, ki PASSAT'tan başkası yalan, o kadar işlemiş ki 6. Passat'a kadar geldik. Buna UZUN SÜRE binmek için TDI DSG ve FULL donanım yaptım, XDS fiyatı uygundu, o nedenle kalmasını istedim, rengi tabi ki beyazbaşka renk olursa kendimi araca bağlayamam, onunla özdeşleşemem.
Orxy beyazı felaket pahalı, onun yerine 2-3 asistan donanımı alınır.
R-Line güzel ama ben biraz geleneksel bir tipim o nedenle standart HIGHLINE istedim, Verona 19" bile fazla geliyor bana. XDS kalsın, ne kadar donanım o kadar donanım (kafiye yapmaya çalıştım olmadı) Dynamic Light Assist istedim çünkü eşimin aracında Uzun Far Asistanı var ve süper bir şey.
Şimdiden her şey için teşekkürler, selamlar ve sevgiler.
Aracın fiyatı bu hali ile 165 bin TL arkadaşlar.
Değerli arkadaşlarım,Taner bey öncelikle hayırlı olsun diliyorum.Fakat anlamadığım bir şey var mazur göründe siz zaten B8 ilk çıktığında almıştınız ancak sadece highline donanıma sahipti ek bir şey yoktu yanlış hatırlamıyorsam.Şuanda aracınızı değiştirmenizin sebebi nedir? Konu çok uzayınca takip edemedim kafam karıştı son gelişmeleri öğrenmek adına böyle bir yorum yazıyorum yani.Hayırlısı olsun tekrardan.
Bazı değişiklikler oldu. Bunlar üst üste geldi ve birbirini haklı çıkardı. Öncelikle artık kızımı okula sabahları ben bırakıyorum ve kısa yoldan 17.2 ve uzun yoldan 19.2 km yapıyorum. Normalde ayda 500 km yapardım, artık 800-900 km yapmaya başladım, hem müşterilere iş bırakmak, hem araca daha fazla binmek, hem de gezmek için. Şu anda kullandığım aracımdan fevkalade memnunum ve ben aslında manüelciyim, yani isteyerek ve arzulayarak otomatiğe geçmiyorum (aynısı benzin için de geçerli, isteyerek dizele geçmiyorum). Şu anda kullandığım araçta bana söz verilen ama araç geldiğinde bulunmadığı anlaşılan Cam Tavan da yokluğunu hissettim diğer donanımlarla birlikte içimde beni biraz kemirdi.
Yeni HIGHLINE siparişi verdiğimde 1.4 TSI 150 HP ACT 7-DSG olarak sipariş vermiştim ve yine benzinliydi, fiyatı da 140 bin TL civarındaydı, sonra donanımlar artınca bu kadar pahalı bir aracın piyasada ancak dizel ve otomatik olursa yaşama şansı olabileceği gerçeği beliriverdi. Bu kadar pahalı 1.4 TSI 125/150 HP B8 kasa HIGHLINE sayısı yok gibi, donanım (ve fiyat) arttıkça aracın dizel mecburiyeti de bir gerçek haline geliyor. Bu olay gerçekleşirken aniden günde 16 km yerine 56 hatta 69 km kadar yol kat etmeye başladım, bugün 60.2 km yaptım mesela (ev-okul-iş-müşteri-iş-Aykan-ev).
1.4 TSI 125 HP 6 ileri manüel vitesli B8 kasa PASSAT'ın kullanım zevki gerçekten yaşanmalı, anlatılmaz. Motorun hızlı devirlenmesi, 7. vites olsa ona bile atabilecek kadar atak ve atik olması ve uzun yolda motor ve şanzımanın birbirine çok ama çok iyi oranlarla bağlanmış ve adaptasyon yapılmış olması takdire değer.
Aracından çok memnunum, donanımdan dolayı TSI DÜZ yerine TDI DSG alıyorum ve daha fazla kilometre yapmaya başlıyorum.
Adana'dan selamlar ve sevgiler.
Saygılarımla,
Taner Göde
Değerli arkadaşlarım,Taner bey öncelikle hayırlı olsun diliyorum.Fakat anlamadığım bir şey var mazur göründe siz zaten B8 ilk çıktığında almıştınız ancak sadece highline donanıma sahipti ek bir şey yoktu yanlış hatırlamıyorsam.Şuanda aracınızı değiştirmenizin sebebi nedir? Konu çok uzayınca takip edemedim kafam karıştı son gelişmeleri öğrenmek adına böyle bir yorum yazıyorum yani.Hayırlısı olsun tekrardan.
Bazı değişiklikler oldu. Bunlar üst üste geldi ve birbirini haklı çıkardı. Öncelikle artık kızımı okula sabahları ben bırakıyorum ve kısa yoldan 17.2 ve uzun yoldan 19.2 km yapıyorum. Normalde ayda 500 km yapardım, artık 800-900 km yapmaya başladım, hem müşterilere iş bırakmak, hem araca daha fazla binmek, hem de gezmek için. Şu anda kullandığım aracımdan fevkalade memnunum ve ben aslında manüelciyim, yani isteyerek ve arzulayarak otomatiğe geçmiyorum (aynısı benzin için de geçerli, isteyerek dizele geçmiyorum). Şu anda kullandığım araçta bana söz verilen ama araç geldiğinde bulunmadığı anlaşılan Cam Tavan da yokluğunu hissettim diğer donanımlarla birlikte içimde beni biraz kemirdi.
Yeni HIGHLINE siparişi verdiğimde 1.4 TSI 150 HP ACT 7-DSG olarak sipariş vermiştim ve yine benzinliydi, fiyatı da 140 bin TL civarındaydı, sonra donanımlar artınca bu kadar pahalı bir aracın piyasada ancak dizel ve otomatik olursa yaşama şansı olabileceği gerçeği beliriverdi. Bu kadar pahalı 1.4 TSI 125/150 HP B8 kasa HIGHLINE sayısı yok gibi, donanım (ve fiyat) arttıkça aracın dizel mecburiyeti de bir gerçek haline geliyor. Bu olay gerçekleşirken aniden günde 16 km yerine 56 hatta 69 km kadar yol kat etmeye başladım, bugün 60.2 km yaptım mesela (ev-okul-iş-müşteri-iş-Aykan-ev).
1.4 TSI 125 HP 6 ileri manüel vitesli B8 kasa PASSAT'ın kullanım zevki gerçekten yaşanmalı, anlatılmaz. Motorun hızlı devirlenmesi, 7. vites olsa ona bile atabilecek kadar atak ve atik olması ve uzun yolda motor ve şanzımanın birbirine çok ama çok iyi oranlarla bağlanmış ve adaptasyon yapılmış olması takdire değer.
Aracından çok memnunum, donanımdan dolayı TSI DÜZ yerine TDI DSG alıyorum ve daha fazla kilometre yapmaya başlıyorum.
Adana'dan selamlar ve sevgiler.
Saygılarımla,
Taner Göde
Ben de benzinli dizel konusunda git-gel yaşıyorum.Dsg konusunda da kararsızım.Bütün bunlara piyasa sebep oluyor,aynı baskıyı ben de hissediyorum.Dsg + dizel olunca Bmw benzinli 5.20'ye yaklaşıyorum ama satarken yaşayacağım zorluklar aklıma gelince ondan da vazgeçiyorum.Böyle bir kısır döngünün içindeyim.Sevgili arkadaşlar,
Uzun süredir HIGHLINE siparişimin kabul edilmesini bekliyordum. Ya sıfırdan bir araç oluşturulacak ve öyle sipariş verilecekti ki bu durumda HIGHLINE siparişlerinin açılmasını beklememiz şarttı, ya da üretimi planlanmış ve donanımlarında değişiklik yapabileceğimiz bir aracın boşa çıkmasını bekleyecektik.
Bugün satış temsilcim aradı ve boşa çıkan ancak üretimi planlanmış, 2015'te üretilecek ve Ocak 2016'da teslim edilecek bir HIGHLINE aracın muhtemelen ayırabileceğini söyledi.
Benim halı hazırdaki siparişimde bulunan donanımlara ek olarak:
- ACC (Adaptive Cruise Control) 160 km/h üst limit ve Şehiriçi Acil Fren Desteği (Front Assist)
- AID Dijital Gösterge Paneli (Active Info Display)
eklendi ve üreticiye iletildi (ORDERED). Şimdi üreticinden siparişin bu hali ile kesinleşmesini bekliyorum. Sipariş onay numarası ve üretime girdiğiniz kesinleşmesinden sonra şu anda kullandığım aracı satışa çıkartacağım.
Adana'dan sevgiler ve selamlar.
Saygılarımla,
![]()
Ben de benzinli dizel konusunda git-gel yaşıyorum.Dsg konusunda da kararsızım.Bütün bunlara piyasa sebep oluyor,aynı baskıyı ben de hissediyorum.Dsg + dizel olunca Bmw benzinli 5.20'ye yaklaşıyorum ama satarken yaşayacağım zorluklar aklıma gelince ondan da vazgeçiyorum.Böyle bir kısır döngünün içindeyim.Sevgili arkadaşlar,
Uzun süredir HIGHLINE siparişimin kabul edilmesini bekliyordum. Ya sıfırdan bir araç oluşturulacak ve öyle sipariş verilecekti ki bu durumda HIGHLINE siparişlerinin açılmasını beklememiz şarttı, ya da üretimi planlanmış ve donanımlarında değişiklik yapabileceğimiz bir aracın boşa çıkmasını bekleyecektik.
Bugün satış temsilcim aradı ve boşa çıkan ancak üretimi planlanmış, 2015'te üretilecek ve Ocak 2016'da teslim edilecek bir HIGHLINE aracın muhtemelen ayırabileceğini söyledi.
Benim halı hazırdaki siparişimde bulunan donanımlara ek olarak:
- ACC (Adaptive Cruise Control) 160 km/h üst limit ve Şehiriçi Acil Fren Desteği (Front Assist)
- AID Dijital Gösterge Paneli (Active Info Display)
eklendi ve üreticiye iletildi (ORDERED). Şimdi üreticinden siparişin bu hali ile kesinleşmesini bekliyorum. Sipariş onay numarası ve üretime girdiğiniz kesinleşmesinden sonra şu anda kullandığım aracı satışa çıkartacağım.
Adana'dan sevgiler ve selamlar.
Saygılarımla,
![]()
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
101.600 TL benim şimdiki aracım
31.400 TL TDI ve DSG farkı
32.000 TL Opsiyonel Donanımlar
101.600 TL benim şimdiki aracım
31.400 TL TDI ve DSG farkı
32.000 TL Opsiyonel Donanımlar
Otoparkta 1.6 TDI 7-DSG Comfortline bir B8 var, yeni açılan Divan Oteli'nin. Test sürüşü yapmayı kabul etti. Beraber benim güzergahı baştan sona kadar gidip geleceğiz, bakalım ne olacak, nasıl olacak.
Otoparkta 1.6 TDI 7-DSG Comfortline bir B8 var, yeni açılan Divan Oteli'nin. Test sürüşü yapmayı kabul etti. Beraber benim güzergahı baştan sona kadar gidip geleceğiz, bakalım ne olacak, nasıl olacak.
TSI 125 hp DSG B8 sahibiyim. Aracım şu an 5000 km'de. Emin olun yakıt konusunda ciddi bir problem yok. Çok trafiğe girmezseniz 6 lt ile gezersiniz şehiriçi. Ben çok yoğun İstanbul trafiğinde 8 lt ile geziyorum. Ama arkadaşta 5.20i var 170 hp. Evlerden ırak diyor. 15 lt diyor 16 lt diyor insanı nefes aldığına şükreder hale getiriyor.
TSI 125 hp DSG B8 sahibiyim. Aracım şu an 5000 km'de. Emin olun yakıt konusunda ciddi bir problem yok. Çok trafiğe girmezseniz 6 lt ile gezersiniz şehiriçi. Ben çok yoğun İstanbul trafiğinde 8 lt ile geziyorum. Ama arkadaşta 5.20i var 170 hp. Evlerden ırak diyor. 15 lt diyor 16 lt diyor insanı nefes aldığına şükreder hale getiriyor.
Taner abi hayırlı olsun şimdiden.. Keşke biraz daha bekleseydin de 2016 model alsaydın..Ayrıca üzülerek söylemeliyim ki benizli aracın sessizliğini çok arayacaksın..Değerli arkadaşlarım,
Bazı değişiklikler oldu. Bunlar üst üste geldi ve birbirini haklı çıkardı. Öncelikle artık kızımı okula sabahları ben bırakıyorum ve kısa yoldan 17.2 ve uzun yoldan 19.2 km yapıyorum. Normalde ayda 500 km yapardım, artık 800-900 km yapmaya başladım, hem müşterilere iş bırakmak, hem araca daha fazla binmek, hem de gezmek için. Şu anda kullandığım aracımdan fevkalade memnunum ve ben aslında manüelciyim, yani isteyerek ve arzulayarak otomatiğe geçmiyorum (aynısı benzin için de geçerli, isteyerek dizele geçmiyorum). Şu anda kullandığım araçta bana söz verilen ama araç geldiğinde bulunmadığı anlaşılan Cam Tavan da yokluğunu hissettim diğer donanımlarla birlikte içimde beni biraz kemirdi.
Yeni HIGHLINE siparişi verdiğimde 1.4 TSI 150 HP ACT 7-DSG olarak sipariş vermiştim ve yine benzinliydi, fiyatı da 140 bin TL civarındaydı, sonra donanımlar artınca bu kadar pahalı bir aracın piyasada ancak dizel ve otomatik olursa yaşama şansı olabileceği gerçeği beliriverdi. Bu kadar pahalı 1.4 TSI 125/150 HP B8 kasa HIGHLINE sayısı yok gibi, donanım (ve fiyat) arttıkça aracın dizel mecburiyeti de bir gerçek haline geliyor. Bu olay gerçekleşirken aniden günde 16 km yerine 56 hatta 69 km kadar yol kat etmeye başladım, bugün 60.2 km yaptım mesela (ev-okul-iş-müşteri-iş-Aykan-ev).
1.4 TSI 125 HP 6 ileri manüel vitesli B8 kasa PASSAT'ın kullanım zevki gerçekten yaşanmalı, anlatılmaz. Motorun hızlı devirlenmesi, 7. vites olsa ona bile atabilecek kadar atak ve atik olması ve uzun yolda motor ve şanzımanın birbirine çok ama çok iyi oranlarla bağlanmış ve adaptasyon yapılmış olması takdire değer.
Aracından çok memnunum, donanımdan dolayı TSI DÜZ yerine TDI DSG alıyorum ve daha fazla kilometre yapmaya başlıyorum.
Adana'dan selamlar ve sevgiler.
Saygılarımla,
Taner Göde![]()
Taner abi hayırlı olsun şimdiden.. Keşke biraz daha bekleseydin de 2016 model alsaydın..Ayrıca üzülerek söylemeliyim ki benizli aracın sessizliğini çok arayacaksın..Değerli arkadaşlarım,
Bazı değişiklikler oldu. Bunlar üst üste geldi ve birbirini haklı çıkardı. Öncelikle artık kızımı okula sabahları ben bırakıyorum ve kısa yoldan 17.2 ve uzun yoldan 19.2 km yapıyorum. Normalde ayda 500 km yapardım, artık 800-900 km yapmaya başladım, hem müşterilere iş bırakmak, hem araca daha fazla binmek, hem de gezmek için. Şu anda kullandığım aracımdan fevkalade memnunum ve ben aslında manüelciyim, yani isteyerek ve arzulayarak otomatiğe geçmiyorum (aynısı benzin için de geçerli, isteyerek dizele geçmiyorum). Şu anda kullandığım araçta bana söz verilen ama araç geldiğinde bulunmadığı anlaşılan Cam Tavan da yokluğunu hissettim diğer donanımlarla birlikte içimde beni biraz kemirdi.
Yeni HIGHLINE siparişi verdiğimde 1.4 TSI 150 HP ACT 7-DSG olarak sipariş vermiştim ve yine benzinliydi, fiyatı da 140 bin TL civarındaydı, sonra donanımlar artınca bu kadar pahalı bir aracın piyasada ancak dizel ve otomatik olursa yaşama şansı olabileceği gerçeği beliriverdi. Bu kadar pahalı 1.4 TSI 125/150 HP B8 kasa HIGHLINE sayısı yok gibi, donanım (ve fiyat) arttıkça aracın dizel mecburiyeti de bir gerçek haline geliyor. Bu olay gerçekleşirken aniden günde 16 km yerine 56 hatta 69 km kadar yol kat etmeye başladım, bugün 60.2 km yaptım mesela (ev-okul-iş-müşteri-iş-Aykan-ev).
1.4 TSI 125 HP 6 ileri manüel vitesli B8 kasa PASSAT'ın kullanım zevki gerçekten yaşanmalı, anlatılmaz. Motorun hızlı devirlenmesi, 7. vites olsa ona bile atabilecek kadar atak ve atik olması ve uzun yolda motor ve şanzımanın birbirine çok ama çok iyi oranlarla bağlanmış ve adaptasyon yapılmış olması takdire değer.
Aracından çok memnunum, donanımdan dolayı TSI DÜZ yerine TDI DSG alıyorum ve daha fazla kilometre yapmaya başlıyorum.
Adana'dan selamlar ve sevgiler.
Saygılarımla,
Taner Göde![]()
BMW F10 520i ilk çıktığında (Temmuz 2012) bayiye gidip incelemiştim. Yakıt tüketimi hususunda o zaman 10 litre telaffuz ediliyordu otomobil ve otomotiv çevrelerinde, hatta PeugeotCitroën PSA 1.6 170 HP olduğu da belirtilmişti, sonra 170 HP'lik motorun BMW F30 320i ed modelinde kullanıldığı ve BMW F10 520i modelinde ise BMW'nin kendi geliştirdiği N20B16 motorunun kullanıldığı ortaya çıkmış, bu motorun Almanya'daki 520i modelinde kullanılan N20B20 motorunun "kısılmış" versiyonu olduğu anlaşılmıştı. 15-16 litre yakmak ÖTV'den kaçmanın başka bir yolu. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak.
Doğuş'a göre sipariş ettiğim araç Ocak 2016'da gelecek, Satış Temsilcisine göre Aralık 2015'i "bulmayacak"TSI 125 hp DSG B8 sahibiyim. Aracım şu an 5000 km'de. Emin olun yakıt konusunda ciddi bir problem yok. Çok trafiğe girmezseniz 6 lt ile gezersiniz şehiriçi. Ben çok yoğun İstanbul trafiğinde 8 lt ile geziyorum. Ama arkadaşta 5.20i var 170 hp. Evlerden ırak diyor. 15 lt diyor 16 lt diyor insanı nefes aldığına şükreder hale getiriyor.Benzinli araç gibisi yok, o kafide motor, o sessiz canavar, o gaza bastığında NM değil de HP ile döndürülen krank mili, dizel kullanırken düşüncelerim tamamen farklıydı, benzinli CC, Exclusive ve Highline modellerini 3,5 yıl kullandım ve benzinliye alışan bir daha etkisinden çıkamıyor. Her araba değiştirdiğimde pişmanlık ve mutluluk duygularını aynı anda yaşıyorum, B6-B7-CC-B7-B8 her defasında pişmanlık ve mutluluk, sadece 1 tane istisna var, o da 1.6 TDI 105 HP Passat Variant Comfortline Beyaz Cam Tavan, onu sattığıma halen çok pişmanım, onu satmayacaktım, noktayı koyacaktım ama CC herşeyi, herşeyi altüst etti.
BMW F10 520i ilk çıktığında (Temmuz 2012) bayiye gidip incelemiştim. Yakıt tüketimi hususunda o zaman 10 litre telaffuz ediliyordu otomobil ve otomotiv çevrelerinde, hatta PeugeotCitroën PSA 1.6 170 HP olduğu da belirtilmişti, sonra 170 HP'lik motorun BMW F30 320i ed modelinde kullanıldığı ve BMW F10 520i modelinde ise BMW'nin kendi geliştirdiği N20B16 motorunun kullanıldığı ortaya çıkmış, bu motorun Almanya'daki 520i modelinde kullanılan N20B20 motorunun "kısılmış" versiyonu olduğu anlaşılmıştı. 15-16 litre yakmak ÖTV'den kaçmanın başka bir yolu. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak.
Doğuş'a göre sipariş ettiğim araç Ocak 2016'da gelecek, Satış Temsilcisine göre Aralık 2015'i "bulmayacak"TSI 125 hp DSG B8 sahibiyim. Aracım şu an 5000 km'de. Emin olun yakıt konusunda ciddi bir problem yok. Çok trafiğe girmezseniz 6 lt ile gezersiniz şehiriçi. Ben çok yoğun İstanbul trafiğinde 8 lt ile geziyorum. Ama arkadaşta 5.20i var 170 hp. Evlerden ırak diyor. 15 lt diyor 16 lt diyor insanı nefes aldığına şükreder hale getiriyor.Benzinli araç gibisi yok, o kafide motor, o sessiz canavar, o gaza bastığında NM değil de HP ile döndürülen krank mili, dizel kullanırken düşüncelerim tamamen farklıydı, benzinli CC, Exclusive ve Highline modellerini 3,5 yıl kullandım ve benzinliye alışan bir daha etkisinden çıkamıyor. Her araba değiştirdiğimde pişmanlık ve mutluluk duygularını aynı anda yaşıyorum, B6-B7-CC-B7-B8 her defasında pişmanlık ve mutluluk, sadece 1 tane istisna var, o da 1.6 TDI 105 HP Passat Variant Comfortline Beyaz Cam Tavan, onu sattığıma halen çok pişmanım, onu satmayacaktım, noktayı koyacaktım ama CC herşeyi, herşeyi altüst etti.
Taner Bey aracınız hayırlı olsun.Sizin sayenizde TSİ motoru tanımış ve tercih etmiştim.Şimdi B8 alma arefesindeyim yine TSİ istiyorum ama DSG olunca 120.000 liraları buluyor.Dediğiniz gibi bu rakamlarda ki araçlarda da ikinci el hep dizel tercih ediliyor sanırım TDİ+DSG olucak kimse 120-130 bin veripte ikinci elde benzinli istemiyor.Kaldıki şuan ki aracım olan 1.4 tsi highline manuel jettamı aldığımda bile o kadar çok neden dizel almadın sorusu duydum ki piyasa bu şekilde oluşmuş artık.Selamlar...
Taner Bey aracınız hayırlı olsun.Sizin sayenizde TSİ motoru tanımış ve tercih etmiştim.Şimdi B8 alma arefesindeyim yine TSİ istiyorum ama DSG olunca 120.000 liraları buluyor.Dediğiniz gibi bu rakamlarda ki araçlarda da ikinci el hep dizel tercih ediliyor sanırım TDİ+DSG olucak kimse 120-130 bin veripte ikinci elde benzinli istemiyor.Kaldıki şuan ki aracım olan 1.4 tsi highline manuel jettamı aldığımda bile o kadar çok neden dizel almadın sorusu duydum ki piyasa bu şekilde oluşmuş artık.Selamlar...
Passatlarda launch control var mı?
Değerli arkadaşlar,
Easy Open paketindeki sorun çözüldü, PEL kodlu Easy Open Paketi PE1 kodlu aynı paketten daha özellikli, Alarm ile entegreli ve güvenli kilitlemeli. Araç bu şekli ile üretilecek. 3 Ay içerisinde burada olur.
Şu anda kullandığım B8 için müşteri arayışındayım. İstekli arkadaşlar olursa uygun fiyata vermeyi düşünüyorum. Aracı yenisinin gelmesine yakın teslim edebilirim, tabi benim bilinen standartlarıma uygun.
İrtibat 0-532-2473180
Selamlar ve sevgiler,
Taner Göde
Değerli arkadaşlar,
Easy Open paketindeki sorun çözüldü, PEL kodlu Easy Open Paketi PE1 kodlu aynı paketten daha özellikli, Alarm ile entegreli ve güvenli kilitlemeli. Araç bu şekli ile üretilecek. 3 Ay içerisinde burada olur.
Şu anda kullandığım B8 için müşteri arayışındayım. İstekli arkadaşlar olursa uygun fiyata vermeyi düşünüyorum. Aracı yenisinin gelmesine yakın teslim edebilirim, tabi benim bilinen standartlarıma uygun.
İrtibat 0-532-2473180
Selamlar ve sevgiler,
Taner Göde
*hayırlısı taner ;dizel almışken 150 ps iyi olurdu(chip ile ?)bu söylediğin özellikte bi araca o yakışırdı...bu arada b8 i alalı 7 ay oldu yaklaşık ve yer arıyorum uzun yol yapacak ki 12.000 km oldu şimdiden ve yarısı uzun yol...yol tutuşu ,stabilite b6-b7 kasaya göre çok gelişmiş...![]()
*hayırlısı taner ;dizel almışken 150 ps iyi olurdu(chip ile ?)bu söylediğin özellikte bi araca o yakışırdı...bu arada b8 i alalı 7 ay oldu yaklaşık ve yer arıyorum uzun yol yapacak ki 12.000 km oldu şimdiden ve yarısı uzun yol...yol tutuşu ,stabilite b6-b7 kasaya göre çok gelişmiş...![]()
CUMA DERSİ:
İkinci Makamİsm-i Âzam noktasında, tevhidin ispatına muhtasar bir işarettir.
BİRİNCİ KELİME لاَ اِلٰهَ اِلاَّ اللهُ da bir tevhid-i ulûhiyet ve mâbudiyet vardır.
Şu mertebenin gayet kuvvetli bir burhanına şöyle işaret ederiz ki:
Şu kâinat yüzünde, hususan zeminin sahifesinde, gayet muntazam bir faaliyet görünüyor.
Ve gayet hikmetli bir hallâkıyet müşahede ediyoruz.
Ve gayet intizamlı bir fettâhiyet, yani herşeye lâyık bir şekil açmak ve suret vermek, aynelyakîn görüyoruz.
Hem gayet şefkatli, keremli, rahmetli bir vehhâbiyet ve ihsânât görüyoruz.
Öyle ise, bizzarure, şu hal ve şu keyfiyet,
Fa'âl, Hallâk, Fettah, Vehhab bir Zât-ı Zülcelâlin vücub-u vücudunu ve vahdetini ispat eder, belki ihsas eder.
Evet, mevcudatın mütemadiyen zevâlleri, tazelenmeleri gösteriyor ki, o mevcudat,
bir Sâni-i Kadîrin kudsî esmâsının cilveleri
ve envâr-ı esmâiyesinin gölgeleri
ve ef'âlinin eserleri
ve kalem-i kader ve kudretin nakışları ve sahifeleri
ve cemâl-i kemâlinin âyineleridir.Şu hakikat-i uzmâya ve şu tevhidin mertebe-i ulyâsına, şu kâinatın Sahibi,
bütün gönderdiği mukaddes kitaplar ve suhuflarıyla o tevhidi gösterdiği gibi,
bütün ehl-i hakikat ve kâmilîn-i nev-i beşer tahkikatlarıyla ve keşfiyatlarıyla aynı mertebe-i tevhidi gösteriyorlar.
Ve kâinat dahi, acz ve fakrıyla beraber, mazhar olduğu daimî mu'cizât-ı san'atın
ve havârık-ı iktidar, hazâin-i servetin şehadetiyle, aynı mertebe-i tevhide işaret eder.
Demek, Şâhid-i Ezelî, bütün kütüp ve suhufuyla;
ve ehl-i şuhud, bütün tahkikat ve küşûfuyla;
ve âlem-i şehadet, bütün muntazam ahval ve hakîmâne şuûnâtıyla o mertebe-i tevhid de bil'icmâ ittifak ediyorlar.
İşte, o Vâhid-i Ehadi kabul etmeyen, ya nihayetsiz ilâhları kabul edecek veyahut ahmak sofestaî gibi hem kendini, hem kâinatın vücudunu inkâr edecek.
(MEKTUBAT)
Konu lordford tarafından (09 10 2015 Saat 14:47 ) değiştirilmiştir.
CUMA DERSİ:
İkinci Makamİsm-i Âzam noktasında, tevhidin ispatına muhtasar bir işarettir.
BİRİNCİ KELİME لاَ اِلٰهَ اِلاَّ اللهُ da bir tevhid-i ulûhiyet ve mâbudiyet vardır.
Şu mertebenin gayet kuvvetli bir burhanına şöyle işaret ederiz ki:
Şu kâinat yüzünde, hususan zeminin sahifesinde, gayet muntazam bir faaliyet görünüyor.
Ve gayet hikmetli bir hallâkıyet müşahede ediyoruz.
Ve gayet intizamlı bir fettâhiyet, yani herşeye lâyık bir şekil açmak ve suret vermek, aynelyakîn görüyoruz.
Hem gayet şefkatli, keremli, rahmetli bir vehhâbiyet ve ihsânât görüyoruz.
Öyle ise, bizzarure, şu hal ve şu keyfiyet,
Fa'âl, Hallâk, Fettah, Vehhab bir Zât-ı Zülcelâlin vücub-u vücudunu ve vahdetini ispat eder, belki ihsas eder.
Evet, mevcudatın mütemadiyen zevâlleri, tazelenmeleri gösteriyor ki, o mevcudat,
bir Sâni-i Kadîrin kudsî esmâsının cilveleri
ve envâr-ı esmâiyesinin gölgeleri
ve ef'âlinin eserleri
ve kalem-i kader ve kudretin nakışları ve sahifeleri
ve cemâl-i kemâlinin âyineleridir.Şu hakikat-i uzmâya ve şu tevhidin mertebe-i ulyâsına, şu kâinatın Sahibi,
bütün gönderdiği mukaddes kitaplar ve suhuflarıyla o tevhidi gösterdiği gibi,
bütün ehl-i hakikat ve kâmilîn-i nev-i beşer tahkikatlarıyla ve keşfiyatlarıyla aynı mertebe-i tevhidi gösteriyorlar.
Ve kâinat dahi, acz ve fakrıyla beraber, mazhar olduğu daimî mu'cizât-ı san'atın
ve havârık-ı iktidar, hazâin-i servetin şehadetiyle, aynı mertebe-i tevhide işaret eder.
Demek, Şâhid-i Ezelî, bütün kütüp ve suhufuyla;
ve ehl-i şuhud, bütün tahkikat ve küşûfuyla;
ve âlem-i şehadet, bütün muntazam ahval ve hakîmâne şuûnâtıyla o mertebe-i tevhid de bil'icmâ ittifak ediyorlar.
İşte, o Vâhid-i Ehadi kabul etmeyen, ya nihayetsiz ilâhları kabul edecek veyahut ahmak sofestaî gibi hem kendini, hem kâinatın vücudunu inkâr edecek.
(MEKTUBAT)