2015 passat yakıt tüketimi platformu

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yasin
    Üyelik Tarihi
    26/12/2014
    Yer
    zimbabwe
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.404

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Tsi az yakmiyormus 2gunde anladim ama performans olarak tdi yanina yaklasamaz onuda anladim. Aracim serviste komple sanzuman degistigi icin ankaraya otobus ile gittim ve arkadasimin 2011 mk6golf 1.4tsi dsg aracini 2gun kullandim. Tdi ile benzer karakterde kullandim ve arac 14lt ortalama ile yurudu. Klasik makas atarak surus tarzinda. 4 kez eryamandan ankara merkeze gittim geldim. Tsi kullanalnlara uzun yolda inanirim ama sehir ici üfürük degerler. Aractan keyif alayim diyen tsi sahibinin uykulari kacar
  2. #391
    Tsi az yakmiyormus 2gunde anladim ama performans olarak tdi yanina yaklasamaz onuda anladim. Aracim serviste komple sanzuman degistigi icin ankaraya otobus ile gittim ve arkadasimin 2011 mk6golf 1.4tsi dsg aracini 2gun kullandim. Tdi ile benzer karakterde kullandim ve arac 14lt ortalama ile yurudu. Klasik makas atarak surus tarzinda. 4 kez eryamandan ankara merkeze gittim geldim. Tsi kullanalnlara uzun yolda inanirim ama sehir ici üfürük degerler. Aractan keyif alayim diyen tsi sahibinin uykulari kacar

  3. offline
    golgeoyunlari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Musa
    Üyelik Tarihi
    15/08/2015
    Yer
    Mardin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    13

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Herkese merhabalar passat alacağım için foruma kayıt olmuştum bu da ilk mesajım.1.4 tsi act aracımı 5600 km de ankaradan ikinci el olarak aldım. aldığımda şehir içi 45 km kaldı vardı. shell de fulledim 70 lt aldı (kapasite 66 lt bir sorun mu var acaba? Ankara şehir içi tam emin olmamakla yaklaşık 40-50 km sürdüm (ankara dışına çıkana kadar şehir içi gezmelerle birlikte) ankara adana istikametinde yaklaşık 490 km sonunda tekrar yakıt aldım. (adana girişindeki bp). 125 lira yakıt aldı. bu arada aracı bir sürü şekilde sürdüm ama uzun sürede 110 hatta 120 nin altına düşmedim pek. eski aracım astra j 1,3 ile 1000 km yi 200 liraya almıştım sakin kullanımda. sanırım passatı astra ile aynı sakinlikte sürseydim daha düşürebilirdim. 1000 km de 50 tl fazlalık sanırım çok değil. bu arada passat ın rahatlığı başkaydı.
  4. #392
    Herkese merhabalar passat alacağım için foruma kayıt olmuştum bu da ilk mesajım.1.4 tsi act aracımı 5600 km de ankaradan ikinci el olarak aldım. aldığımda şehir içi 45 km kaldı vardı. shell de fulledim 70 lt aldı (kapasite 66 lt bir sorun mu var acaba? Ankara şehir içi tam emin olmamakla yaklaşık 40-50 km sürdüm (ankara dışına çıkana kadar şehir içi gezmelerle birlikte) ankara adana istikametinde yaklaşık 490 km sonunda tekrar yakıt aldım. (adana girişindeki bp). 125 lira yakıt aldı. bu arada aracı bir sürü şekilde sürdüm ama uzun sürede 110 hatta 120 nin altına düşmedim pek. eski aracım astra j 1,3 ile 1000 km yi 200 liraya almıştım sakin kullanımda. sanırım passatı astra ile aynı sakinlikte sürseydim daha düşürebilirdim. 1000 km de 50 tl fazlalık sanırım çok değil. bu arada passat ın rahatlığı başkaydı.

  5. offline
    26 ESES - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ali
    Üyelik Tarihi
    10/08/2015
    Yer
    eskişehir
    Model
    Polo
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    135

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    merhabalar. passat alıyorsunuz vede yakıt hesabı yapıyorsunuz enteresan .Kusura bakmayın ben ticaretle uğrasıyorum bizim dizel kamyonetler var h100 ve starex biri km de 65 kr diyeri 80 kr gibi yakıyor . Bu aracı passatı zevk ve prestij için alıcam 30 40 krş yakmış ne önemi var .dua edin yakıt fiyatları yukarı çıkmasın bir ara benzin 5 tl mazotta 4.80 üzerini görmüştü tekrar burakamları gelince binmeyecekmisiniz araclarınıza.Bırakın bu yakıt hesaplarınıda paylaşımda bulunun passat almaya değermi deymezmi 3 aylık polo comfort dsg dizeli satıp passat alınırmı alınmazmı 2 sene kullandıgım 2013 1.6 tdı comf düz vites b7passat tan dilim yandı verdigim mangırın karşılını alamamıştım b8 de bunun karşılıgı varmı yoksa b8 sabun köpügü gibi şişme mi.Kısacası formun eski paylaşımlarına bakarsak passat b8 almak cesaret ister gibi memnuyetsizlikler almış başını gitmiş. Yada ben polo yla mutlu olmaya devam mı etsem ne dersiniz...
  6. #393
    merhabalar. passat alıyorsunuz vede yakıt hesabı yapıyorsunuz enteresan .Kusura bakmayın ben ticaretle uğrasıyorum bizim dizel kamyonetler var h100 ve starex biri km de 65 kr diyeri 80 kr gibi yakıyor . Bu aracı passatı zevk ve prestij için alıcam 30 40 krş yakmış ne önemi var .dua edin yakıt fiyatları yukarı çıkmasın bir ara benzin 5 tl mazotta 4.80 üzerini görmüştü tekrar burakamları gelince binmeyecekmisiniz araclarınıza.Bırakın bu yakıt hesaplarınıda paylaşımda bulunun passat almaya değermi deymezmi 3 aylık polo comfort dsg dizeli satıp passat alınırmı alınmazmı 2 sene kullandıgım 2013 1.6 tdı comf düz vites b7passat tan dilim yandı verdigim mangırın karşılını alamamıştım b8 de bunun karşılıgı varmı yoksa b8 sabun köpügü gibi şişme mi.Kısacası formun eski paylaşımlarına bakarsak passat b8 almak cesaret ister gibi memnuyetsizlikler almış başını gitmiş. Yada ben polo yla mutlu olmaya devam mı etsem ne dersiniz...

  7. offline
    Alper134 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    27/06/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    837
    06AL185

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    merhabalar. passat alıyorsunuz vede yakıt hesabı yapıyorsunuz enteresan .Kusura bakmayın ben ticaretle uğrasıyorum bizim dizel kamyonetler var h100 ve starex biri km de 65 kr diyeri 80 kr gibi yakıyor . Bu aracı passatı zevk ve prestij için alıcam 30 40 krş yakmış ne önemi var .dua edin yakıt fiyatları yukarı çıkmasın bir ara benzin 5 tl mazotta 4.80 üzerini görmüştü tekrar burakamları gelince binmeyecekmisiniz araclarınıza.Bırakın bu yakıt hesaplarınıda paylaşımda bulunun passat almaya değermi deymezmi 3 aylık polo comfort dsg dizeli satıp passat alınırmı alınmazmı 2 sene kullandıgım 2013 1.6 tdı comf düz vites b7passat tan dilim yandı verdigim mangırın karşılını alamamıştım b8 de bunun karşılıgı varmı yoksa b8 sabun köpügü gibi şişme mi.Kısacası formun eski paylaşımlarına bakarsak passat b8 almak cesaret ister gibi memnuyetsizlikler almış başını gitmiş. Yada ben polo yla mutlu olmaya devam mı etsem ne dersiniz...
    Hocam yapmayın etmeyin yakıt konusunu geçtim ama polo neree passat nere.. Yani polo da kullanmış b8 passat da kullanmış biri olarak arada dağlar kadar fark var her anlamda. Polo ancak delikli naneli şeker olur b8 passatın yanında.
  8. #394
       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    merhabalar. passat alıyorsunuz vede yakıt hesabı yapıyorsunuz enteresan .Kusura bakmayın ben ticaretle uğrasıyorum bizim dizel kamyonetler var h100 ve starex biri km de 65 kr diyeri 80 kr gibi yakıyor . Bu aracı passatı zevk ve prestij için alıcam 30 40 krş yakmış ne önemi var .dua edin yakıt fiyatları yukarı çıkmasın bir ara benzin 5 tl mazotta 4.80 üzerini görmüştü tekrar burakamları gelince binmeyecekmisiniz araclarınıza.Bırakın bu yakıt hesaplarınıda paylaşımda bulunun passat almaya değermi deymezmi 3 aylık polo comfort dsg dizeli satıp passat alınırmı alınmazmı 2 sene kullandıgım 2013 1.6 tdı comf düz vites b7passat tan dilim yandı verdigim mangırın karşılını alamamıştım b8 de bunun karşılıgı varmı yoksa b8 sabun köpügü gibi şişme mi.Kısacası formun eski paylaşımlarına bakarsak passat b8 almak cesaret ister gibi memnuyetsizlikler almış başını gitmiş. Yada ben polo yla mutlu olmaya devam mı etsem ne dersiniz...
    Hocam yapmayın etmeyin yakıt konusunu geçtim ama polo neree passat nere.. Yani polo da kullanmış b8 passat da kullanmış biri olarak arada dağlar kadar fark var her anlamda. Polo ancak delikli naneli şeker olur b8 passatın yanında.

  9. offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yasin
    Üyelik Tarihi
    26/12/2014
    Yer
    zimbabwe
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.404

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    merhabalar. passat alıyorsunuz vede yakıt hesabı yapıyorsunuz enteresan .Kusura bakmayın ben ticaretle uğrasıyorum bizim dizel kamyonetler var h100 ve starex biri km de 65 kr diyeri 80 kr gibi yakıyor . Bu aracı passatı zevk ve prestij için alıcam 30 40 krş yakmış ne önemi var .dua edin yakıt fiyatları yukarı çıkmasın bir ara benzin 5 tl mazotta 4.80 üzerini görmüştü tekrar burakamları gelince binmeyecekmisiniz araclarınıza.Bırakın bu yakıt hesaplarınıda paylaşımda bulunun passat almaya değermi deymezmi 3 aylık polo comfort dsg dizeli satıp passat alınırmı alınmazmı 2 sene kullandıgım 2013 1.6 tdı comf düz vites b7passat tan dilim yandı verdigim mangırın karşılını alamamıştım b8 de bunun karşılıgı varmı yoksa b8 sabun köpügü gibi şişme mi.Kısacası formun eski paylaşımlarına bakarsak passat b8 almak cesaret ister gibi memnuyetsizlikler almış başını gitmiş. Yada ben polo yla mutlu olmaya devam mı etsem ne dersiniz...
    Yakit hesabi yapmiyoruz. Aracin ne yaktigini anlatiyoruz. Sence yakiti hasap edecek adam olsam benzinli golfu inleterek kullanirmiyim
    Herneyse konumuza donelim.1.6 tdi b8 performans olarak uzer sizi. 2.0 tdi almaniz yada yakiti problem etmiyorsaniz 1.4tsi 150 ps dsg alip cayir cayir binmeniz lazim. H100 kadar yaksada sorun yok nasilsa. Bu arada kulkandiginiz arac gorusleriniz ile tezat durumda. Polo dizel
  10. #395
       26 ESES Nickli Üyeden Alıntı
    merhabalar. passat alıyorsunuz vede yakıt hesabı yapıyorsunuz enteresan .Kusura bakmayın ben ticaretle uğrasıyorum bizim dizel kamyonetler var h100 ve starex biri km de 65 kr diyeri 80 kr gibi yakıyor . Bu aracı passatı zevk ve prestij için alıcam 30 40 krş yakmış ne önemi var .dua edin yakıt fiyatları yukarı çıkmasın bir ara benzin 5 tl mazotta 4.80 üzerini görmüştü tekrar burakamları gelince binmeyecekmisiniz araclarınıza.Bırakın bu yakıt hesaplarınıda paylaşımda bulunun passat almaya değermi deymezmi 3 aylık polo comfort dsg dizeli satıp passat alınırmı alınmazmı 2 sene kullandıgım 2013 1.6 tdı comf düz vites b7passat tan dilim yandı verdigim mangırın karşılını alamamıştım b8 de bunun karşılıgı varmı yoksa b8 sabun köpügü gibi şişme mi.Kısacası formun eski paylaşımlarına bakarsak passat b8 almak cesaret ister gibi memnuyetsizlikler almış başını gitmiş. Yada ben polo yla mutlu olmaya devam mı etsem ne dersiniz...
    Yakit hesabi yapmiyoruz. Aracin ne yaktigini anlatiyoruz. Sence yakiti hasap edecek adam olsam benzinli golfu inleterek kullanirmiyim
    Herneyse konumuza donelim.1.6 tdi b8 performans olarak uzer sizi. 2.0 tdi almaniz yada yakiti problem etmiyorsaniz 1.4tsi 150 ps dsg alip cayir cayir binmeniz lazim. H100 kadar yaksada sorun yok nasilsa. Bu arada kulkandiginiz arac gorusleriniz ile tezat durumda. Polo dizel

  11. offline
    omega06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    29/05/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    602

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Zenginler de ekonomi yapar
    Bakınız S350 cdi
    E350 cdi cdi
    525 xd 520 d
    730 d
    Audi a6 tdi
    X5 35d vs vs vs


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. #396
    Zenginler de ekonomi yapar
    Bakınız S350 cdi
    E350 cdi cdi
    525 xd 520 d
    730 d
    Audi a6 tdi
    X5 35d vs vs vs


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. offline
    aykutakca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Aykut AKCA
    Üyelik Tarihi
    19/02/2015
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    46
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    827
    34 VE 3737

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    TSI sahibi biri olarak şunu ifade etmeliyim ki;
    Dizel motora sadece ekonomi yönüyle bakmak oldukça sığ bir düşüncedir. Dizel motorların kendine göre bir güç ve tork karakteristiği vardır. Bazı kişiler sadece bu sebeple bile dizel araç tercih edebilir. Ve emin olun az önce bahsi geçen üst segment dizel araçlar da yakıt tüketimi olarak o kadar da ekonomik değil. Ancak yaktığının karşılığını fazlasıyla veren yer uçakları. Yokuş yukarı bir yolda dizel aracın çıkışı pek çok benzinli araçtan daha janjanlıdır. Düşük devirlerde bile yüksek tork dizelin en büyük esprisidir. Bu bağlamda üst segmentte kullanılan dizel sadece ekonomi değil üretilen tork sebebiyle de tercih edilmektedir. Ayrıca bakımlı bir turbo dizel motor turbo benzinli motorlardan daha uzun ömürlüdür...
    Otobüsler, kamyonlar, tırlar, iş makineleri vb. yüksek güç gerektiren tüm araçlarda dizel kullanılması sadece ekonomi sebebiyle değildir.
  14. #397
    TSI sahibi biri olarak şunu ifade etmeliyim ki;
    Dizel motora sadece ekonomi yönüyle bakmak oldukça sığ bir düşüncedir. Dizel motorların kendine göre bir güç ve tork karakteristiği vardır. Bazı kişiler sadece bu sebeple bile dizel araç tercih edebilir. Ve emin olun az önce bahsi geçen üst segment dizel araçlar da yakıt tüketimi olarak o kadar da ekonomik değil. Ancak yaktığının karşılığını fazlasıyla veren yer uçakları. Yokuş yukarı bir yolda dizel aracın çıkışı pek çok benzinli araçtan daha janjanlıdır. Düşük devirlerde bile yüksek tork dizelin en büyük esprisidir. Bu bağlamda üst segmentte kullanılan dizel sadece ekonomi değil üretilen tork sebebiyle de tercih edilmektedir. Ayrıca bakımlı bir turbo dizel motor turbo benzinli motorlardan daha uzun ömürlüdür...
    Otobüsler, kamyonlar, tırlar, iş makineleri vb. yüksek güç gerektiren tüm araçlarda dizel kullanılması sadece ekonomi sebebiyle değildir.

  15. offline
    omega06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    29/05/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    602

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Dizel torku için seçilebilir
    Yokuşta dizeli alt etmek çok zor
    Hele 600 NM veren bir MB e 350 cdi ise
    Ben 1,6 bile olsa 250 NM tork a Razı olabiliyorum
    160 bandında seyahat ederken 5,5- 6 lt yakıyor
    Max 7 lt -sürekli giderseniz
    Dizel iş makineleri kamyonlar torka ihraç duyarlar hıza değil
    Asla 2000 devir üstüne çıkmazlar
    O nedenle de min 1,000.000 km Ömür verirler
    Tdi binekler ise o kadar olmasa da hem tork hem hp verirler ve min 500,000 km ömürlüdürler
    Tüm bunları verirken min %40 Yakıt ekonomisi sunarlar
    100,000-200.000€ bandındaydı lüx araçlar dizel . Sahipleri fakir diil ama satarken fazladan 50,000€ kaybetsin istemiyorlar
    10 lt mazot yakmaları da hoşlarına gidiyor
    Benzinli olmaları halinde 15 lt yakacaklar
    2. Elde sahip olacak nisbetini orta gelir grubu 50,000€ ort fiyatlı Araçlara diZel olmaları nedeniyle rahatça bineceklerdir
    Hele ki 30,000€ bandı fiyata düşünce 2. Elde ,dizel olmazsa olmaz hale gelir bu lüx Araçlarda


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. #398
    Dizel torku için seçilebilir
    Yokuşta dizeli alt etmek çok zor
    Hele 600 NM veren bir MB e 350 cdi ise
    Ben 1,6 bile olsa 250 NM tork a Razı olabiliyorum
    160 bandında seyahat ederken 5,5- 6 lt yakıyor
    Max 7 lt -sürekli giderseniz
    Dizel iş makineleri kamyonlar torka ihraç duyarlar hıza değil
    Asla 2000 devir üstüne çıkmazlar
    O nedenle de min 1,000.000 km Ömür verirler
    Tdi binekler ise o kadar olmasa da hem tork hem hp verirler ve min 500,000 km ömürlüdürler
    Tüm bunları verirken min %40 Yakıt ekonomisi sunarlar
    100,000-200.000€ bandındaydı lüx araçlar dizel . Sahipleri fakir diil ama satarken fazladan 50,000€ kaybetsin istemiyorlar
    10 lt mazot yakmaları da hoşlarına gidiyor
    Benzinli olmaları halinde 15 lt yakacaklar
    2. Elde sahip olacak nisbetini orta gelir grubu 50,000€ ort fiyatlı Araçlara diZel olmaları nedeniyle rahatça bineceklerdir
    Hele ki 30,000€ bandı fiyata düşünce 2. Elde ,dizel olmazsa olmaz hale gelir bu lüx Araçlarda


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. offline
    Alper134 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    27/06/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    837
    06AL185

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       aykutakca Nickli Üyeden Alıntı
    TSI sahibi biri olarak şunu ifade etmeliyim ki;
    Dizel motora sadece ekonomi yönüyle bakmak oldukça sığ bir düşüncedir. Dizel motorların kendine göre bir güç ve tork karakteristiği vardır. Bazı kişiler sadece bu sebeple bile dizel araç tercih edebilir. Ve emin olun az önce bahsi geçen üst segment dizel araçlar da yakıt tüketimi olarak o kadar da ekonomik değil. Ancak yaktığının karşılığını fazlasıyla veren yer uçakları. Yokuş yukarı bir yolda dizel aracın çıkışı pek çok benzinli araçtan daha janjanlıdır. Düşük devirlerde bile yüksek tork dizelin en büyük esprisidir. Bu bağlamda üst segmentte kullanılan dizel sadece ekonomi değil üretilen tork sebebiyle de tercih edilmektedir. Ayrıca bakımlı bir turbo dizel motor turbo benzinli motorlardan daha uzun ömürlüdür...
    Otobüsler, kamyonlar, tırlar, iş makineleri vb. yüksek güç gerektiren tüm araçlarda dizel kullanılması sadece ekonomi sebebiyle değildir.
    Haklısınız..

    Açıkçası benim TDİ seçmemdeki en büyük sebeplerden biride performansıydı.. Şimdi TSI cılar diyecek nasıl olur ama TSİ daha performanslı. Hayır değil. Ben Passat için önceki tüm araçlarımda yaptığım gibi bir takım güçlendirmeler düşünüyorum. Ve bunun için en uygun motor sağlamlık ve dayanıklılık bakımından sanki forget gibi olan TDİ. 1 sene içinde forumda paylaşacağım 200hp lere yakın B8 1.6 tdi passat göreceksiniz inş

    Bu arada şuanda 300hp 1.6 tdi bir polo muz var belirtmeden edemeyeceğim TSi da bu güçleri elde edebilmek çok zor.. 1.4 TSİ , TDİ a göre çok çok narin bir motor.
  18. #399
       aykutakca Nickli Üyeden Alıntı
    TSI sahibi biri olarak şunu ifade etmeliyim ki;
    Dizel motora sadece ekonomi yönüyle bakmak oldukça sığ bir düşüncedir. Dizel motorların kendine göre bir güç ve tork karakteristiği vardır. Bazı kişiler sadece bu sebeple bile dizel araç tercih edebilir. Ve emin olun az önce bahsi geçen üst segment dizel araçlar da yakıt tüketimi olarak o kadar da ekonomik değil. Ancak yaktığının karşılığını fazlasıyla veren yer uçakları. Yokuş yukarı bir yolda dizel aracın çıkışı pek çok benzinli araçtan daha janjanlıdır. Düşük devirlerde bile yüksek tork dizelin en büyük esprisidir. Bu bağlamda üst segmentte kullanılan dizel sadece ekonomi değil üretilen tork sebebiyle de tercih edilmektedir. Ayrıca bakımlı bir turbo dizel motor turbo benzinli motorlardan daha uzun ömürlüdür...
    Otobüsler, kamyonlar, tırlar, iş makineleri vb. yüksek güç gerektiren tüm araçlarda dizel kullanılması sadece ekonomi sebebiyle değildir.
    Haklısınız..

    Açıkçası benim TDİ seçmemdeki en büyük sebeplerden biride performansıydı.. Şimdi TSI cılar diyecek nasıl olur ama TSİ daha performanslı. Hayır değil. Ben Passat için önceki tüm araçlarımda yaptığım gibi bir takım güçlendirmeler düşünüyorum. Ve bunun için en uygun motor sağlamlık ve dayanıklılık bakımından sanki forget gibi olan TDİ. 1 sene içinde forumda paylaşacağım 200hp lere yakın B8 1.6 tdi passat göreceksiniz inş

    Bu arada şuanda 300hp 1.6 tdi bir polo muz var belirtmeden edemeyeceğim TSi da bu güçleri elde edebilmek çok zor.. 1.4 TSİ , TDİ a göre çok çok narin bir motor.

  19. offline
    fakıdayı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24/03/2015
    Yer
    kmaraş
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    676

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       Alper134 Nickli Üyeden Alıntı
    Haklısınız..

    Açıkçası benim TDİ seçmemdeki en büyük sebeplerden biride performansıydı.. Şimdi TSI cılar diyecek nasıl olur ama TSİ daha performanslı. Hayır değil. Ben Passat için önceki tüm araçlarımda yaptığım gibi bir takım güçlendirmeler düşünüyorum. Ve bunun için en uygun motor sağlamlık ve dayanıklılık bakımından sanki forget gibi olan TDİ. 1 sene içinde forumda paylaşacağım 200hp lere yakın B8 1.6 tdi passat göreceksiniz inş

    Bu arada şuanda 300hp 1.6 tdi bir polo muz var belirtmeden edemeyeceğim TSi da bu güçleri elde edebilmek çok zor.. 1.4 TSİ , TDİ a göre çok çok narin bir motor.

    Alper kardeşim; modifiyeye kendince hâkim ve araçlardan az buçuk anlayan bir forumdaşın olarak bende bir kehanette bulunayım o halde

    1.6 tdi'ı dsg sipariş ettiysen şimdiden Allah yardımcın olsun, manuel sipariş ettiysen bir nebze şanslısın lâkin yinede hatırı sayılır paralar harcaman lazım ki o arabanın güçle başa çıkması gereken bütün ünitelerini yeniden dizayn edebilesin. Yok ben sadece chiple egzozla hava filtresidir diğer ekipmanlardır vs onlarla oynayıp gücün tadına varacağım diyorsam, ben diyorum ki bu terazi bu kadar sıkleti çekmez arıza verir durur.


    Bu arada polo'yu merak ettim neler yaptın 300hp için
  20. #400
       Alper134 Nickli Üyeden Alıntı
    Haklısınız..

    Açıkçası benim TDİ seçmemdeki en büyük sebeplerden biride performansıydı.. Şimdi TSI cılar diyecek nasıl olur ama TSİ daha performanslı. Hayır değil. Ben Passat için önceki tüm araçlarımda yaptığım gibi bir takım güçlendirmeler düşünüyorum. Ve bunun için en uygun motor sağlamlık ve dayanıklılık bakımından sanki forget gibi olan TDİ. 1 sene içinde forumda paylaşacağım 200hp lere yakın B8 1.6 tdi passat göreceksiniz inş

    Bu arada şuanda 300hp 1.6 tdi bir polo muz var belirtmeden edemeyeceğim TSi da bu güçleri elde edebilmek çok zor.. 1.4 TSİ , TDİ a göre çok çok narin bir motor.

    Alper kardeşim; modifiyeye kendince hâkim ve araçlardan az buçuk anlayan bir forumdaşın olarak bende bir kehanette bulunayım o halde

    1.6 tdi'ı dsg sipariş ettiysen şimdiden Allah yardımcın olsun, manuel sipariş ettiysen bir nebze şanslısın lâkin yinede hatırı sayılır paralar harcaman lazım ki o arabanın güçle başa çıkması gereken bütün ünitelerini yeniden dizayn edebilesin. Yok ben sadece chiple egzozla hava filtresidir diğer ekipmanlardır vs onlarla oynayıp gücün tadına varacağım diyorsam, ben diyorum ki bu terazi bu kadar sıkleti çekmez arıza verir durur.


    Bu arada polo'yu merak ettim neler yaptın 300hp için

  21. offline
    Alper134 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    27/06/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    837
    06AL185

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       fakıdayı Nickli Üyeden Alıntı
    Alper kardeşim; modifiyeye kendince hâkim ve araçlardan az buçuk anlayan bir forumdaşın olarak bende bir kehanette bulunayım o halde

    1.6 tdi'ı dsg sipariş ettiysen şimdiden Allah yardımcın olsun, manuel sipariş ettiysen bir nebze şanslısın lâkin yinede hatırı sayılır paralar harcaman lazım ki o arabanın güçle başa çıkması gereken bütün ünitelerini yeniden dizayn edebilesin. Yok ben sadece chiple egzozla hava filtresidir diğer ekipmanlardır vs onlarla oynayıp gücün tadına varacağım diyorsam, ben diyorum ki bu terazi bu kadar sıkleti çekmez arıza verir durur.


    Bu arada polo'yu merak ettim neler yaptın 300hp için
    Selam,

    Tabiiki manuel Dsg li olsaydı yazılım dahi yapmayı düşünmezdim zaten.

    1.6 TDİ dayanıklılık bakımından 1.6 dizellerin arasında en sağlam yapıya ait ünite. Çok kolay şekilde yüksek güçler alınabiliyor ki buna Polomuz en büyük örnek aslında 1.6 TDİ standart üniteden sadece yazılımla (Polo,golf,passat farketmez) 160 HP almak çok kolay. Fazlası için Poloda kullandıklarımızın bir kısmını yazayım.. Başlıca olarak Büyük flat enjektör,büyük turbo,cooler,egr iptali,e92 3.20d turbosu,downpipe,aem açık filtre, soğutucu sistem gibi şeylere girmek gerekiyor.Diğer ufak detay işlemlerde ayrı bir konu cooler soğutucuları,nos vb. Burada Polo için baya para harcadık. Motora yapılan işlemlerin dışında yürüyende de bir çok işlem yapıldı. Ön arka kule gergisi,coil,hafif sac jant ve lastikler gibi.. Fakat şuan Polo , Panamera Diesel,E250CDİ,A5 TDİ gibi araçların yanısıra TYPE-R ların alayı, Pİyasadaki POLO GTİ ların alayı , 1.4 scirocco ve Leonların alayına argo tabirle saplıyor Bunun verdiği zevk ayrı bir dünya.. Polo TDİ ile 290 km/s yi görmek yine ayrı bir dünya 500 bin tl lik porsche panamerayı geçmek ise zaten çok çok ayrı bir dünya


    E tabi bu polo yani koltukları filan sökülü, sac jantlar takılı,bagajda hiçbirşey yok.. Falan yani tamamen roll amaçlı bir araç.. Passat daha ağır kanlı daha farklı amaca hizmet eden bir araba onda böyle bir düşüncem olmasa da stok halde binmeye niyetim yok Passatta ilk etaptaki planım yazılım + büyük cooler olacak. Bir süre 160-170 hp civarlarında kullanacağım. Daha sonra DPF iptali ile birlikte turbo değişikliğine gitmeyi düşünebilirim. Bu işlemlere yabancı değilim daha önceki araçlarımda da yaptığım için problem yok zaten hali hazırda polo muz 60 bin km dir bu işlemlerle 300 hp olarak sağlıklı halde yürüyor zaten.. Bu arada araç Mehmet Gazihan yapımı. Dizelde üstüne tanımam Mehmet Gazihanın Passat ı da OBD den ecu okunmaya başlandığı an ellerine teslim edeceğim inş
  22. #401
       fakıdayı Nickli Üyeden Alıntı
    Alper kardeşim; modifiyeye kendince hâkim ve araçlardan az buçuk anlayan bir forumdaşın olarak bende bir kehanette bulunayım o halde

    1.6 tdi'ı dsg sipariş ettiysen şimdiden Allah yardımcın olsun, manuel sipariş ettiysen bir nebze şanslısın lâkin yinede hatırı sayılır paralar harcaman lazım ki o arabanın güçle başa çıkması gereken bütün ünitelerini yeniden dizayn edebilesin. Yok ben sadece chiple egzozla hava filtresidir diğer ekipmanlardır vs onlarla oynayıp gücün tadına varacağım diyorsam, ben diyorum ki bu terazi bu kadar sıkleti çekmez arıza verir durur.


    Bu arada polo'yu merak ettim neler yaptın 300hp için
    Selam,

    Tabiiki manuel Dsg li olsaydı yazılım dahi yapmayı düşünmezdim zaten.

    1.6 TDİ dayanıklılık bakımından 1.6 dizellerin arasında en sağlam yapıya ait ünite. Çok kolay şekilde yüksek güçler alınabiliyor ki buna Polomuz en büyük örnek aslında 1.6 TDİ standart üniteden sadece yazılımla (Polo,golf,passat farketmez) 160 HP almak çok kolay. Fazlası için Poloda kullandıklarımızın bir kısmını yazayım.. Başlıca olarak Büyük flat enjektör,büyük turbo,cooler,egr iptali,e92 3.20d turbosu,downpipe,aem açık filtre, soğutucu sistem gibi şeylere girmek gerekiyor.Diğer ufak detay işlemlerde ayrı bir konu cooler soğutucuları,nos vb. Burada Polo için baya para harcadık. Motora yapılan işlemlerin dışında yürüyende de bir çok işlem yapıldı. Ön arka kule gergisi,coil,hafif sac jant ve lastikler gibi.. Fakat şuan Polo , Panamera Diesel,E250CDİ,A5 TDİ gibi araçların yanısıra TYPE-R ların alayı, Pİyasadaki POLO GTİ ların alayı , 1.4 scirocco ve Leonların alayına argo tabirle saplıyor Bunun verdiği zevk ayrı bir dünya.. Polo TDİ ile 290 km/s yi görmek yine ayrı bir dünya 500 bin tl lik porsche panamerayı geçmek ise zaten çok çok ayrı bir dünya


    E tabi bu polo yani koltukları filan sökülü, sac jantlar takılı,bagajda hiçbirşey yok.. Falan yani tamamen roll amaçlı bir araç.. Passat daha ağır kanlı daha farklı amaca hizmet eden bir araba onda böyle bir düşüncem olmasa da stok halde binmeye niyetim yok Passatta ilk etaptaki planım yazılım + büyük cooler olacak. Bir süre 160-170 hp civarlarında kullanacağım. Daha sonra DPF iptali ile birlikte turbo değişikliğine gitmeyi düşünebilirim. Bu işlemlere yabancı değilim daha önceki araçlarımda da yaptığım için problem yok zaten hali hazırda polo muz 60 bin km dir bu işlemlerle 300 hp olarak sağlıklı halde yürüyor zaten.. Bu arada araç Mehmet Gazihan yapımı. Dizelde üstüne tanımam Mehmet Gazihanın Passat ı da OBD den ecu okunmaya başlandığı an ellerine teslim edeceğim inş

  23. offline
    _Ata_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hüseyin
    Üyelik Tarihi
    26/08/2014
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    124
    71FK320

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    [QUOTE=farux;372330]Hocam 160 la radara yakalanıp (TEM de) 400 ceza ödeyince ister istemez alışıyor insan


    O duyguları bende çok yaşıyorum akıllanmak lazım..
  24. #402
    [QUOTE=farux;372330]Hocam 160 la radara yakalanıp (TEM de) 400 ceza ödeyince ister istemez alışıyor insan


    O duyguları bende çok yaşıyorum akıllanmak lazım..

  25. offline
    egemengur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Egemen
    Üyelik Tarihi
    02/12/2014
    Yer
    ANKARA
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    160

    2015 passat yakıt tüketimi platformu

    1.4 Tsi 125 ps manuel şehir içi dışı karışık sakin kullanım uzun dönem tüketimim 6 Lt/100km.Passat Turkiye


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  26. #403
    1.4 Tsi 125 ps manuel şehir içi dışı karışık sakin kullanım uzun dönem tüketimim 6 Lt/100km.Passat Turkiye


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  27. offline
    hakan.justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07/01/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    200

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Geçen hafta 1.4 tsi passatla Mucurdan Ankaraya Kaman-Bala güzergahı üzerinden ve hızı 110 km ye sabitleyerek geldiğimde yol bilgisayarı 5.6 litreyi gösteriyordi. 24-25 kuruş civarı yakmış oldu. Aynı yolda dizel passat ne yakardı 15 kuruş mu

    Dizel comfortline almayıp 2 bin tl daha ucuza highline passat tercihinde bulunduğum bir başka ifadeyle passat konforunu veren high led farlı hafızalı ısıtmalı koltuklu ahşap dekorlu vs vs bir araç tercihimden dolayı gayet memnunum. Km de 10 kuruş için adı passar olan ama halojen farlı bir araca binmek istemedi

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  28. #404
    Geçen hafta 1.4 tsi passatla Mucurdan Ankaraya Kaman-Bala güzergahı üzerinden ve hızı 110 km ye sabitleyerek geldiğimde yol bilgisayarı 5.6 litreyi gösteriyordi. 24-25 kuruş civarı yakmış oldu. Aynı yolda dizel passat ne yakardı 15 kuruş mu

    Dizel comfortline almayıp 2 bin tl daha ucuza highline passat tercihinde bulunduğum bir başka ifadeyle passat konforunu veren high led farlı hafızalı ısıtmalı koltuklu ahşap dekorlu vs vs bir araç tercihimden dolayı gayet memnunum. Km de 10 kuruş için adı passar olan ama halojen farlı bir araca binmek istemedi

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  29. offline
    ZY1972 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Zekeriya YILMAZ
    Üyelik Tarihi
    01/02/2015
    Yer
    denizli
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    15

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Bir haberde 1.6 TDI 120Hp Skoda superb 1 depo yakıtla 1780 km diye yol gidiyor demiş. Fabrika verilerinin altında değer alabilen varmı. Bu motor başka motor mu
  30. #405
    Bir haberde 1.6 TDI 120Hp Skoda superb 1 depo yakıtla 1780 km diye yol gidiyor demiş. Fabrika verilerinin altında değer alabilen varmı. Bu motor başka motor mu

  31. offline
    omega06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    29/05/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    602

    2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Benim değerlerim
    Ankara ş içi sakin uygun koşullarda CC ile kullanım
    Klima hep açık 25 derece
    %70 açık yol
    %20 ışıklı trafik
    %10 sıkışık trafik
    Passat TurkiyePassat Turkiye
    Araç 1,6 tdi manuel
    1237 km de 55,15 lt MAZOT
    4,45 lt/100 km
    YB ise 4,2 lt /100 km gösteriyor
    Km de 16,5 krş
    Ben yılda 28.000-30.000 km
    Yapıyorum
    Passat konforu güvenliği kalitesi ve ekonomikliği beni tam anlamıyla mutlu ediyor
    Konu omega06 tarafından (06 09 2015 Saat 16:16 ) değiştirilmiştir.
  32. #406
    Benim değerlerim
    Ankara ş içi sakin uygun koşullarda CC ile kullanım
    Klima hep açık 25 derece
    %70 açık yol
    %20 ışıklı trafik
    %10 sıkışık trafik
    Passat TurkiyePassat Turkiye
    Araç 1,6 tdi manuel
    1237 km de 55,15 lt MAZOT
    4,45 lt/100 km
    YB ise 4,2 lt /100 km gösteriyor
    Km de 16,5 krş
    Ben yılda 28.000-30.000 km
    Yapıyorum
    Passat konforu güvenliği kalitesi ve ekonomikliği beni tam anlamıyla mutlu ediyor

  33. offline
    tunch07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Tuncay TURHAN
    Üyelik Tarihi
    28/04/2015
    Yer
    hatay
    Yaş
    43
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    588

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Fazla söze ne hacet
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150911_230630.jpg
Görüntüleme: 181
Büyüklüğü:  32.7 KB (Kilobyte)
ID:	22592
  34. #407
    Fazla söze ne hacet
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150911_230630.jpg
Görüntüleme: 181
Büyüklüğü:  32.7 KB (Kilobyte)
ID:	22592

  35. offline
    tunch07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Tuncay TURHAN
    Üyelik Tarihi
    28/04/2015
    Yer
    hatay
    Yaş
    43
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    588

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Fazla söze ne hacet
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150911_230630.jpg
Görüntüleme: 181
Büyüklüğü:  32.7 KB (Kilobyte)
ID:	22592
  36. #408
    Fazla söze ne hacet
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150911_230630.jpg
Görüntüleme: 181
Büyüklüğü:  32.7 KB (Kilobyte)
ID:	22592

  37. offline
    sekiporal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ŞEKİP
    Üyelik Tarihi
    23/04/2015
    Yer
    ordu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    154
    52 LM 729

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    1,4 tsi 125 psi manuel... çoğunluğu şehir içi ikinci 95 saatlik ortalama tüketimim Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  IMG_20150917_185508_028.jpg
Görüntüleme: 141
Büyüklüğü:  48.9 KB (Kilobyte)
ID:	22624
  38. #409
    1,4 tsi 125 psi manuel... çoğunluğu şehir içi ikinci 95 saatlik ortalama tüketimim Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  IMG_20150917_185508_028.jpg
Görüntüleme: 141
Büyüklüğü:  48.9 KB (Kilobyte)
ID:	22624

  39. offline
    çakalkasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Doğan
    Üyelik Tarihi
    17/12/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    431

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       Alper134 Nickli Üyeden Alıntı
    Selam,

    Tabiiki manuel Dsg li olsaydı yazılım dahi yapmayı düşünmezdim zaten.

    1.6 TDİ dayanıklılık bakımından 1.6 dizellerin arasında en sağlam yapıya ait ünite. Çok kolay şekilde yüksek güçler alınabiliyor ki buna Polomuz en büyük örnek aslında 1.6 TDİ standart üniteden sadece yazılımla (Polo,golf,passat farketmez) 160 HP almak çok kolay. Fazlası için Poloda kullandıklarımızın bir kısmını yazayım.. Başlıca olarak Büyük flat enjektör,büyük turbo,cooler,egr iptali,e92 3.20d turbosu,downpipe,aem açık filtre, soğutucu sistem gibi şeylere girmek gerekiyor.Diğer ufak detay işlemlerde ayrı bir konu cooler soğutucuları,nos vb. Burada Polo için baya para harcadık. Motora yapılan işlemlerin dışında yürüyende de bir çok işlem yapıldı. Ön arka kule gergisi,coil,hafif sac jant ve lastikler gibi.. Fakat şuan Polo , Panamera Diesel,E250CDİ,A5 TDİ gibi araçların yanısıra TYPE-R ların alayı, Pİyasadaki POLO GTİ ların alayı , 1.4 scirocco ve Leonların alayına argo tabirle saplıyor Bunun verdiği zevk ayrı bir dünya.. Polo TDİ ile 290 km/s yi görmek yine ayrı bir dünya 500 bin tl lik porsche panamerayı geçmek ise zaten çok çok ayrı bir dünya


    E tabi bu polo yani koltukları filan sökülü, sac jantlar takılı,bagajda hiçbirşey yok.. Falan yani tamamen roll amaçlı bir araç.. Passat daha ağır kanlı daha farklı amaca hizmet eden bir araba onda böyle bir düşüncem olmasa da stok halde binmeye niyetim yok Passatta ilk etaptaki planım yazılım + büyük cooler olacak. Bir süre 160-170 hp civarlarında kullanacağım. Daha sonra DPF iptali ile birlikte turbo değişikliğine gitmeyi düşünebilirim. Bu işlemlere yabancı değilim daha önceki araçlarımda da yaptığım için problem yok zaten hali hazırda polo muz 60 bin km dir bu işlemlerle 300 hp olarak sağlıklı halde yürüyor zaten.. Bu arada araç Mehmet Gazihan yapımı. Dizelde üstüne tanımam Mehmet Gazihanın Passat ı da OBD den ecu okunmaya başlandığı an ellerine teslim edeceğim inş
    Yazılım ve dpf iptali yeter bile.140-145 hp üstü dpf ciddi şekilde tıkanıp rahatsız ediyor.Cooler a falan bence pek gerek yok.Sıfır arabayı da sökmeye gerek yok bence yazık olmasın Tabi benden daha iyi bilirsin belki de ama gerisi ciddi anlamda yazık eder arabaya.
  40. #410
       Alper134 Nickli Üyeden Alıntı
    Selam,

    Tabiiki manuel Dsg li olsaydı yazılım dahi yapmayı düşünmezdim zaten.

    1.6 TDİ dayanıklılık bakımından 1.6 dizellerin arasında en sağlam yapıya ait ünite. Çok kolay şekilde yüksek güçler alınabiliyor ki buna Polomuz en büyük örnek aslında 1.6 TDİ standart üniteden sadece yazılımla (Polo,golf,passat farketmez) 160 HP almak çok kolay. Fazlası için Poloda kullandıklarımızın bir kısmını yazayım.. Başlıca olarak Büyük flat enjektör,büyük turbo,cooler,egr iptali,e92 3.20d turbosu,downpipe,aem açık filtre, soğutucu sistem gibi şeylere girmek gerekiyor.Diğer ufak detay işlemlerde ayrı bir konu cooler soğutucuları,nos vb. Burada Polo için baya para harcadık. Motora yapılan işlemlerin dışında yürüyende de bir çok işlem yapıldı. Ön arka kule gergisi,coil,hafif sac jant ve lastikler gibi.. Fakat şuan Polo , Panamera Diesel,E250CDİ,A5 TDİ gibi araçların yanısıra TYPE-R ların alayı, Pİyasadaki POLO GTİ ların alayı , 1.4 scirocco ve Leonların alayına argo tabirle saplıyor Bunun verdiği zevk ayrı bir dünya.. Polo TDİ ile 290 km/s yi görmek yine ayrı bir dünya 500 bin tl lik porsche panamerayı geçmek ise zaten çok çok ayrı bir dünya


    E tabi bu polo yani koltukları filan sökülü, sac jantlar takılı,bagajda hiçbirşey yok.. Falan yani tamamen roll amaçlı bir araç.. Passat daha ağır kanlı daha farklı amaca hizmet eden bir araba onda böyle bir düşüncem olmasa da stok halde binmeye niyetim yok Passatta ilk etaptaki planım yazılım + büyük cooler olacak. Bir süre 160-170 hp civarlarında kullanacağım. Daha sonra DPF iptali ile birlikte turbo değişikliğine gitmeyi düşünebilirim. Bu işlemlere yabancı değilim daha önceki araçlarımda da yaptığım için problem yok zaten hali hazırda polo muz 60 bin km dir bu işlemlerle 300 hp olarak sağlıklı halde yürüyor zaten.. Bu arada araç Mehmet Gazihan yapımı. Dizelde üstüne tanımam Mehmet Gazihanın Passat ı da OBD den ecu okunmaya başlandığı an ellerine teslim edeceğim inş
    Yazılım ve dpf iptali yeter bile.140-145 hp üstü dpf ciddi şekilde tıkanıp rahatsız ediyor.Cooler a falan bence pek gerek yok.Sıfır arabayı da sökmeye gerek yok bence yazık olmasın Tabi benden daha iyi bilirsin belki de ama gerisi ciddi anlamda yazık eder arabaya.

  41. offline
    tezcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    tezcan
    Üyelik Tarihi
    24/04/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    335

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    ben tsi motoru sadece sesi için bile tercih ederim. arabadan ne beklediğin önemli. passat tsi b8 sahibi olarak, neden aldım derseniz.
    sessizlik için,
    15000 tl fark vermemek için,
    sakin kullanımı sevdiğim için,
    daha az ağırlıkla gittiğim için,
    diye sıralarım...
  42. #411
    ben tsi motoru sadece sesi için bile tercih ederim. arabadan ne beklediğin önemli. passat tsi b8 sahibi olarak, neden aldım derseniz.
    sessizlik için,
    15000 tl fark vermemek için,
    sakin kullanımı sevdiğim için,
    daha az ağırlıkla gittiğim için,
    diye sıralarım...

  43. offline
    Akbc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/08/2015
    Yer
    Antalya
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    215

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Resim eklemeyi beceremediğim için tüketim verilerimi yazıyorum...
    60 litre benzinle 900 km yol yaptım. Bunun 1/3 ü şehirler arası, 2/3 ü şehir içi sakin kullanım. Ortalama hız 43 km/h. Kilometrede ortalama 6,7 litre yakmış... aracım daha 2000 km de...yakıt daha da düşer mi bilmiyorum...varsın düşmesin, bu bana yeter
  44. #412
    Resim eklemeyi beceremediğim için tüketim verilerimi yazıyorum...
    60 litre benzinle 900 km yol yaptım. Bunun 1/3 ü şehirler arası, 2/3 ü şehir içi sakin kullanım. Ortalama hız 43 km/h. Kilometrede ortalama 6,7 litre yakmış... aracım daha 2000 km de...yakıt daha da düşer mi bilmiyorum...varsın düşmesin, bu bana yeter

  45. offline
    mehmet60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    02/12/2014
    Yer
    bursa
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    216
    16 V

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    arkaşkar herkese merhaba
    4 ay kadar önce aldığım
    1.6 tdi higline manuel passatım la bayram yolculuğuna çıktım
    yol bursa - adana
    aldığım günden beri aracımla şehir içi 140 km yi geçememiştim
    içime oturmuştu sanki ama canını okuyacağımı bilyordum
    arç izlenimlerimi anlatmam gerekirse:
    aracın yol tutuşu mükemmel
    yakıt resimde eklediğim gibi 4.8 ile 5.4 arası sürate göre değişiyor.
    6. viteste giderken uzamak istediğinizde araç hemen hızlanmıyor.
    5. vitese atıp uzatmak daha iyi daha performanslı.
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150927_161836.jpg
Görüntüleme: 114
Büyüklüğü:  105.5 KB (Kilobyte)
ID:	22688
    bu formda baya bi yazı okudum
    rüzgar sesinden bahseden arkadaşlar vardı bi ara.
    ewet bu gerçekren doğru 140 km. ile giderken
    aracın içinde müthiş bir rüzgaz sesi alıyor zannedersiniz ki lodos var.
    3.7 yada 4 litre gibi değerler var. 80-90 la giderken hesaplara aynen doğru
    arkadaşlar yolda fazla basmıyor ki bu değerleri çıkarıyorlar.
    birşey daha söylemek istiyorum Pozantı - Adana rampasını bilenler vardır
    o rampayı çıkarken bütün araçların şişdiğini farkettim.
    passat banamısın demedi arkadalar.
    düz yolda yanımdan geçen araçların rampada pisliğini temizledim anlayacağınız.
    ben 90 km hızla giderken arkada oturanlarla kavga ediyordum
    hadi bas diye söyleniyorlar.
    bi ara erkişehir civarlarında iken 200 km bastım.
    eşime sordum baktın mı kaç bastım diye hanfendinin heberi bile yokk
    sanki biraz hızmı yaptın dedi bana ufak bir tebessüm edip yoluma baktım.
  46. #413
    arkaşkar herkese merhaba
    4 ay kadar önce aldığım
    1.6 tdi higline manuel passatım la bayram yolculuğuna çıktım
    yol bursa - adana
    aldığım günden beri aracımla şehir içi 140 km yi geçememiştim
    içime oturmuştu sanki ama canını okuyacağımı bilyordum
    arç izlenimlerimi anlatmam gerekirse:
    aracın yol tutuşu mükemmel
    yakıt resimde eklediğim gibi 4.8 ile 5.4 arası sürate göre değişiyor.
    6. viteste giderken uzamak istediğinizde araç hemen hızlanmıyor.
    5. vitese atıp uzatmak daha iyi daha performanslı.
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150927_161836.jpg
Görüntüleme: 114
Büyüklüğü:  105.5 KB (Kilobyte)
ID:	22688
    bu formda baya bi yazı okudum
    rüzgar sesinden bahseden arkadaşlar vardı bi ara.
    ewet bu gerçekren doğru 140 km. ile giderken
    aracın içinde müthiş bir rüzgaz sesi alıyor zannedersiniz ki lodos var.
    3.7 yada 4 litre gibi değerler var. 80-90 la giderken hesaplara aynen doğru
    arkadaşlar yolda fazla basmıyor ki bu değerleri çıkarıyorlar.
    birşey daha söylemek istiyorum Pozantı - Adana rampasını bilenler vardır
    o rampayı çıkarken bütün araçların şişdiğini farkettim.
    passat banamısın demedi arkadalar.
    düz yolda yanımdan geçen araçların rampada pisliğini temizledim anlayacağınız.
    ben 90 km hızla giderken arkada oturanlarla kavga ediyordum
    hadi bas diye söyleniyorlar.
    bi ara erkişehir civarlarında iken 200 km bastım.
    eşime sordum baktın mı kaç bastım diye hanfendinin heberi bile yokk
    sanki biraz hızmı yaptın dedi bana ufak bir tebessüm edip yoluma baktım.

  47. offline
    opelcaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    08/02/2013
    Yer
    Afyon
    Yaş
    52
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    94
    07HY

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Bayramda depomu doldurup km.sıfırlayıp Afyon'dan Çanakkale'ye yola çıktım. 105 km. sabit hızla(cc açık) 224 km sonunda elde ettiğim değer.. Klima kapalı, araçta 2 büyük ve 2 çocuk, bagaj 3 tane çanta. 1070 km. yaptıktan sonra depomu tekrar doldurdum 260. tl.(57 litre) benzin aldı.( Aracım 1.4 TSI manuel) Saygılar.
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi IMG_1210.jpg   IMG_1206.jpg  
    Konu opelcaz tarafından (28 09 2015 Saat 11:00 ) değiştirilmiştir.
  48. #414
    Bayramda depomu doldurup km.sıfırlayıp Afyon'dan Çanakkale'ye yola çıktım. 105 km. sabit hızla(cc açık) 224 km sonunda elde ettiğim değer.. Klima kapalı, araçta 2 büyük ve 2 çocuk, bagaj 3 tane çanta. 1070 km. yaptıktan sonra depomu tekrar doldurdum 260. tl.(57 litre) benzin aldı.( Aracım 1.4 TSI manuel) Saygılar.
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi IMG_1210.jpg   IMG_1206.jpg  

  49. offline
    hakan.justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    07/01/2015
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    200

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       opelcaz Nickli Üyeden Alıntı
    Bayramda depomu doldurup km.sıfırlayıp Afyon'dan Çanakkale'ye yola çıktım. 105 km. sabit hızla(cc açık) 224 km sonunda elde ettiğim değer.. Klima kapalı, araçta 2 büyük ve 2 çocuk, bagaj 3 tane çanta. 1070 km. yaptıktan sonra depomu tekrar doldurdum 260. tl.(57 litre) benzin aldı.( Aracım 1.4 TSI manuel) Saygılar.
    Mükemmel

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  50. #415
       opelcaz Nickli Üyeden Alıntı
    Bayramda depomu doldurup km.sıfırlayıp Afyon'dan Çanakkale'ye yola çıktım. 105 km. sabit hızla(cc açık) 224 km sonunda elde ettiğim değer.. Klima kapalı, araçta 2 büyük ve 2 çocuk, bagaj 3 tane çanta. 1070 km. yaptıktan sonra depomu tekrar doldurdum 260. tl.(57 litre) benzin aldı.( Aracım 1.4 TSI manuel) Saygılar.
    Mükemmel

    SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  51. offline
    blckeagle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Timur
    Üyelik Tarihi
    09/03/2015
    Yer
    Ankara
    Yaş
    51
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    257

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    bayramda ankara-bursa yaptık. bagaj ağzına kadar dolu, klima full açık, 3 yetişkin 1 çocuk 1 bebek, bazen 90 km/s bazen 100 kısa süreli de 110 km/s çoğunluğu cruise control ile gittik. sonuç 4.3 litre / 100km. harika değerler, yakıttan çok memnunum.

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  477.jpg
Görüntüleme: 87
Büyüklüğü:  81.8 KB (Kilobyte)
ID:	22710
  52. #416
    bayramda ankara-bursa yaptık. bagaj ağzına kadar dolu, klima full açık, 3 yetişkin 1 çocuk 1 bebek, bazen 90 km/s bazen 100 kısa süreli de 110 km/s çoğunluğu cruise control ile gittik. sonuç 4.3 litre / 100km. harika değerler, yakıttan çok memnunum.

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  477.jpg
Görüntüleme: 87
Büyüklüğü:  81.8 KB (Kilobyte)
ID:	22710

  53. offline
    OSMAN GAZİOĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Osman
    Üyelik Tarihi
    13/06/2015
    Yer
    Kayseri
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    29

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    Herkese iyi günler fotoğraf çekmedim ama benim araçta 1.6 tdi dsg şehir içinde 6,5-7 arası yakıyor 6.3 ün altına hiç düşmedi şehir içinde üstelik çok sıkıştırmıyorum arabayı ama kayseride trafik ışıkları çok belki o yüzdendir ama çok sakin kullandığım zamanlarda da 6.3 ün altına hiç düşmüyor benim araçta mı bi enteresanlık var bende mi
  54. #417
    Herkese iyi günler fotoğraf çekmedim ama benim araçta 1.6 tdi dsg şehir içinde 6,5-7 arası yakıyor 6.3 ün altına hiç düşmedi şehir içinde üstelik çok sıkıştırmıyorum arabayı ama kayseride trafik ışıkları çok belki o yüzdendir ama çok sakin kullandığım zamanlarda da 6.3 ün altına hiç düşmüyor benim araçta mı bi enteresanlık var bende mi

  55. offline
    özhan01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    özhan
    Üyelik Tarihi
    30/09/2015
    Yer
    mersin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    168

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

       mehmet60 Nickli Üyeden Alıntı
    arkaşkar herkese merhaba
    4 ay kadar önce aldığım
    1.6 tdi higline manuel passatım la bayram yolculuğuna çıktım
    yol bursa - adana
    aldığım günden beri aracımla şehir içi 140 km yi geçememiştim
    içime oturmuştu sanki ama canını okuyacağımı bilyordum
    arç izlenimlerimi anlatmam gerekirse:
    aracın yol tutuşu mükemmel
    yakıt resimde eklediğim gibi 4.8 ile 5.4 arası sürate göre değişiyor.
    6. viteste giderken uzamak istediğinizde araç hemen hızlanmıyor.
    5. vitese atıp uzatmak daha iyi daha performanslı.
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150927_161836.jpg
Görüntüleme: 114
Büyüklüğü:  105.5 KB (Kilobyte)
ID:	22688
    bu formda baya bi yazı okudum
    rüzgar sesinden bahseden arkadaşlar vardı bi ara.
    ewet bu gerçekren doğru 140 km. ile giderken
    aracın içinde müthiş bir rüzgaz sesi alıyor zannedersiniz ki lodos var.
    3.7 yada 4 litre gibi değerler var. 80-90 la giderken hesaplara aynen doğru
    arkadaşlar yolda fazla basmıyor ki bu değerleri çıkarıyorlar.
    birşey daha söylemek istiyorum Pozantı - Adana rampasını bilenler vardır
    o rampayı çıkarken bütün araçların şişdiğini farkettim.
    passat banamısın demedi arkadalar.
    düz yolda yanımdan geçen araçların rampada pisliğini temizledim anlayacağınız.
    ben 90 km hızla giderken arkada oturanlarla kavga ediyordum
    hadi bas diye söyleniyorlar.
    bi ara erkişehir civarlarında iken 200 km bastım.
    eşime sordum baktın mı kaç bastım diye hanfendinin heberi bile yokk
    sanki biraz hızmı yaptın dedi bana ufak bir tebessüm edip yoluma baktım.
    hocam araç rüzgar sesi alıyormu cidden..uzun yolda en sevmediğim şeydir o
  56. #418
       mehmet60 Nickli Üyeden Alıntı
    arkaşkar herkese merhaba
    4 ay kadar önce aldığım
    1.6 tdi higline manuel passatım la bayram yolculuğuna çıktım
    yol bursa - adana
    aldığım günden beri aracımla şehir içi 140 km yi geçememiştim
    içime oturmuştu sanki ama canını okuyacağımı bilyordum
    arç izlenimlerimi anlatmam gerekirse:
    aracın yol tutuşu mükemmel
    yakıt resimde eklediğim gibi 4.8 ile 5.4 arası sürate göre değişiyor.
    6. viteste giderken uzamak istediğinizde araç hemen hızlanmıyor.
    5. vitese atıp uzatmak daha iyi daha performanslı.
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20150927_161836.jpg
Görüntüleme: 114
Büyüklüğü:  105.5 KB (Kilobyte)
ID:	22688
    bu formda baya bi yazı okudum
    rüzgar sesinden bahseden arkadaşlar vardı bi ara.
    ewet bu gerçekren doğru 140 km. ile giderken
    aracın içinde müthiş bir rüzgaz sesi alıyor zannedersiniz ki lodos var.
    3.7 yada 4 litre gibi değerler var. 80-90 la giderken hesaplara aynen doğru
    arkadaşlar yolda fazla basmıyor ki bu değerleri çıkarıyorlar.
    birşey daha söylemek istiyorum Pozantı - Adana rampasını bilenler vardır
    o rampayı çıkarken bütün araçların şişdiğini farkettim.
    passat banamısın demedi arkadalar.
    düz yolda yanımdan geçen araçların rampada pisliğini temizledim anlayacağınız.
    ben 90 km hızla giderken arkada oturanlarla kavga ediyordum
    hadi bas diye söyleniyorlar.
    bi ara erkişehir civarlarında iken 200 km bastım.
    eşime sordum baktın mı kaç bastım diye hanfendinin heberi bile yokk
    sanki biraz hızmı yaptın dedi bana ufak bir tebessüm edip yoluma baktım.
    hocam araç rüzgar sesi alıyormu cidden..uzun yolda en sevmediğim şeydir o

  57. offline
    özhan01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    özhan
    Üyelik Tarihi
    30/09/2015
    Yer
    mersin
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    168

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    passatın rüzgar sesi alması can sıkıcı
  58. #419
    passatın rüzgar sesi alması can sıkıcı

  59. offline
    ozgurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    özgür
    Üyelik Tarihi
    15/01/2015
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    106

    Cevap: 2015 passat yakıt tüketimi platformu

    İlk 5000km ortalamam 5.7 İkinci 5000 km ortalamam 5,5 lt oldu. İkincisindeki yolda daha fazla ş. Arası yol var.
    araç dizel olmayınca pedal altında yumurta ile gidiyoruz
    araç 1.4 125 bg manuel
    dizel alsam ortalamam 4.5gibi olurdu. Korkmadan basardım.
    neyse en azından radar tehlikesinden uzaklaşıyoruz ve can güvenliği önemini kavrıyoruz.
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi image.jpg  
    Konu ozgurer tarafından (03 10 2015 Saat 19:02 ) değiştirilmiştir.
  60. #420
    İlk 5000km ortalamam 5.7 İkinci 5000 km ortalamam 5,5 lt oldu. İkincisindeki yolda daha fazla ş. Arası yol var.
    araç dizel olmayınca pedal altında yumurta ile gidiyoruz
    araç 1.4 125 bg manuel
    dizel alsam ortalamam 4.5gibi olurdu. Korkmadan basardım.
    neyse en azından radar tehlikesinden uzaklaşıyoruz ve can güvenliği önemini kavrıyoruz.
    Eklentilerin Önizlemesi Eklentilerin Önizlemesi image.jpg  

İlk ... 410111213141516171824 ... Son