Ufaklık ukalalık yapınca, dedesi küçük torunu sağ yanaktan tokatlamış hepsi bu![]()
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Allah iyiliğini versin Taner hocam.Çok doğru ve yerinde bir tespit olmuş.1.6 TDI 7-DSG alanlar, haklı sebeplerle alıp kullananları gönlümün tahtına yerleştirmem kaydı ile, "kaymakçılardır". Bunlar aşağıdaki özelliklere sahiptirler:
1. Foruma girmez, internete bakmaz, evli olmasına rağmen cep telefonuyla sadece sevgilisi ile WhatsApp üzerinden muhabbet eder.
2. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, bunu almadan önce Sahibinden'de yüksek fiyata ilana verir, alıcısı çıkarsa kazık bir fiyata binmeden satar.
3. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, biner, yılda 5-10 bin km'den fazla yapmaz, araca aksesuar almaz, garanti bitmeden de sıfırmış gibi satar.
4. Araca yazılır, sırasını satar, bunlar "kaymakçıdan" ziyade "tereyağcılardır", daha sütün üzerinde yağ birikmeden satışa başlar.........!
5. Piyasaya göre yönünü çevirenler, ihtiyacı olmadığı halde, 1.6 TDI 7-DSG alır, kullanırken fiyatları takip eder, kâr edeceği anda satar.
6. Passat, Volkswagen, bunların Alman olduğunu bilir, aracın "D" sınıfı olduğunu ve üretildiği yeri bilmez, HIGHLINE'i FULL + FULL sanar.
7. Lane Assist, Side Assist, Rear Assist, Front Assist, DCC, ACC+City Emergency Brake, Navigasyon gibi şeylerle asla ve asla ilgilenmez.
8. Kendi yarattıkları hayal dünyasında, kendi ifade ettikleri düşüncelerle yapılan duvarların içerisinde yaşarlar, dışarıya bakmaz, dinlemezler.
9. HIGHLINE gereksizdir, parası olana satmak için alırlar, binmezler, tek opsiyonun CAM TAVAN ve METALİK BOYA olduğunu düşünürler.
0. Teknolojik gelişmeler hakkında hiçbir bilgi sahibi olmadıkları gibi paketlerde standart gelen donanımlara EK ÜCRETLİ OPSİYON derler.
Aracına uzun süreli bineceksen, hemen satma gibi bir sıkıntın yoksa, yılda 10-20 bin km yapıyorsan, aracının donanımları seni tatmin ediyorsa, pazardaki pazarlıklardan, alanın memnun, satanın memnun olduğu bir ilişkiden bize sadece susmak ve takdir etmek düşer, ama gerçeklerin farkında da olmalıyız. Showroom'daki Satış Temsilcileri ihanet ediyor, kupon araçları rüşvet veren bazı uyanıklara el altından satıyor, araç stok sahasına girmeden daha. "Para paradır" onlar için.
Allah iyiliğini versin Taner hocam.Çok doğru ve yerinde bir tespit olmuş.1.6 TDI 7-DSG alanlar, haklı sebeplerle alıp kullananları gönlümün tahtına yerleştirmem kaydı ile, "kaymakçılardır". Bunlar aşağıdaki özelliklere sahiptirler:
1. Foruma girmez, internete bakmaz, evli olmasına rağmen cep telefonuyla sadece sevgilisi ile WhatsApp üzerinden muhabbet eder.
2. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, bunu almadan önce Sahibinden'de yüksek fiyata ilana verir, alıcısı çıkarsa kazık bir fiyata binmeden satar.
3. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, biner, yılda 5-10 bin km'den fazla yapmaz, araca aksesuar almaz, garanti bitmeden de sıfırmış gibi satar.
4. Araca yazılır, sırasını satar, bunlar "kaymakçıdan" ziyade "tereyağcılardır", daha sütün üzerinde yağ birikmeden satışa başlar.........!
5. Piyasaya göre yönünü çevirenler, ihtiyacı olmadığı halde, 1.6 TDI 7-DSG alır, kullanırken fiyatları takip eder, kâr edeceği anda satar.
6. Passat, Volkswagen, bunların Alman olduğunu bilir, aracın "D" sınıfı olduğunu ve üretildiği yeri bilmez, HIGHLINE'i FULL + FULL sanar.
7. Lane Assist, Side Assist, Rear Assist, Front Assist, DCC, ACC+City Emergency Brake, Navigasyon gibi şeylerle asla ve asla ilgilenmez.
8. Kendi yarattıkları hayal dünyasında, kendi ifade ettikleri düşüncelerle yapılan duvarların içerisinde yaşarlar, dışarıya bakmaz, dinlemezler.
9. HIGHLINE gereksizdir, parası olana satmak için alırlar, binmezler, tek opsiyonun CAM TAVAN ve METALİK BOYA olduğunu düşünürler.
0. Teknolojik gelişmeler hakkında hiçbir bilgi sahibi olmadıkları gibi paketlerde standart gelen donanımlara EK ÜCRETLİ OPSİYON derler.
Aracına uzun süreli bineceksen, hemen satma gibi bir sıkıntın yoksa, yılda 10-20 bin km yapıyorsan, aracının donanımları seni tatmin ediyorsa, pazardaki pazarlıklardan, alanın memnun, satanın memnun olduğu bir ilişkiden bize sadece susmak ve takdir etmek düşer, ama gerçeklerin farkında da olmalıyız. Showroom'daki Satış Temsilcileri ihanet ediyor, kupon araçları rüşvet veren bazı uyanıklara el altından satıyor, araç stok sahasına girmeden daha. "Para paradır" onlar için.
Ufaklık ukalalık yapınca, dedesi küçük torunu sağ yanaktan tokatlamış hepsi bu![]()
Ufaklık ukalalık yapınca, dedesi küçük torunu sağ yanaktan tokatlamış hepsi bu![]()
Audi a4 başalagıç fiyatı her zaman 50000€'dur.150 bin'e bir Passat fena donatılır.
Audi a4 başalagıç fiyatı her zaman 50000€'dur.150 bin'e bir Passat fena donatılır.
DSG'nin şu anda 14.000 TL olduğunu tespit ettikten sonra...
2011'den bir mesaj
Alıntı24 Kasım 2011; 21:54:37
VW Grubu araçlarda kullanılan aynı DSG gerçekte kaç para?
VW Polo 5.200-5.400 TL
VW Golf 6.500-7.000 TL
VW Jetta 3.900-4.100 TL
VW Passat 6.200-6.300 TL
Seat Ibiza 3.000 TL
Seat Leon 4.500 TL
Altea XL 5.000 TL
Skoda Octavia 4.500 TL
Skoda Yeti 4.000 TLAlıntıAmerikalılara DSG 650 EURO (JETTA'da DÜZ ve DSG farkı 1.100 USD)
Türklere DSG 6500 EURO (PASSAT CC'de 1.8 TSI alırken DÜZ ve DSG farkı 6.500 EURO)
DSG'nin şu anda 14.000 TL olduğunu tespit ettikten sonra...
2011'den bir mesaj
Alıntı24 Kasım 2011; 21:54:37
VW Grubu araçlarda kullanılan aynı DSG gerçekte kaç para?
VW Polo 5.200-5.400 TL
VW Golf 6.500-7.000 TL
VW Jetta 3.900-4.100 TL
VW Passat 6.200-6.300 TL
Seat Ibiza 3.000 TL
Seat Leon 4.500 TL
Altea XL 5.000 TL
Skoda Octavia 4.500 TL
Skoda Yeti 4.000 TLAlıntıAmerikalılara DSG 650 EURO (JETTA'da DÜZ ve DSG farkı 1.100 USD)
Türklere DSG 6500 EURO (PASSAT CC'de 1.8 TSI alırken DÜZ ve DSG farkı 6.500 EURO)
Biz ilgilendik de olan oldu geçen hafta fatura ve dün tescil 161.950+Asbis+Trafik+Kasko
Teslim aldım içimde derin ve şuh bir mutlulukla.
Bunlara ilave
Sürüş profil seçimi
Easy open paketi
Cam tavan
DLA
Area wiew
Lastik basınç ölçme sistemi
Park asist ve 230V soket ekletmiştim.
Aracın siparişini ve kaporasını Şubat 20de verdikten sonra araç Haziran son hafta TR ye iniş yaptı.
Resimler az sonra.
Diknot: Eklettiğim rezistanssız ön cam ve direksiyon ısıtmada temin sorunu olduğu için donanımlar iptal edildi, yoksa Ekimi bekleyecektim :S
1.6 TDI 7-DSG alanlar, haklı sebeplerle alıp kullananları gönlümün tahtına yerleştirmem kaydı ile, "kaymakçılardır". Bunlar aşağıdaki özelliklere sahiptirler:
1. Foruma girmez, internete bakmaz, evli olmasına rağmen cep telefonuyla sadece sevgilisi ile WhatsApp üzerinden muhabbet eder.
2. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, bunu almadan önce Sahibinden'de yüksek fiyata ilana verir, alıcısı çıkarsa kazık bir fiyata binmeden satar.
3. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, biner, yılda 5-10 bin km'den fazla yapmaz, araca aksesuar almaz, garanti bitmeden de sıfırmış gibi satar.
4. Araca yazılır, sırasını satar, bunlar "kaymakçıdan" ziyade "tereyağcılardır", daha sütün üzerinde yağ birikmeden satışa başlar.........!
5. Piyasaya göre yönünü çevirenler, ihtiyacı olmadığı halde, 1.6 TDI 7-DSG alır, kullanırken fiyatları takip eder, kâr edeceği anda satar.
6. Passat, Volkswagen, bunların Alman olduğunu bilir, aracın "D" sınıfı olduğunu ve üretildiği yeri bilmez, HIGHLINE'i FULL + FULL sanar.
7. Lane Assist, Side Assist, Rear Assist, Front Assist, DCC, ACC+City Emergency Brake, Navigasyon gibi şeylerle asla ve asla ilgilenmez.
8. Kendi yarattıkları hayal dünyasında, kendi ifade ettikleri düşüncelerle yapılan duvarların içerisinde yaşarlar, dışarıya bakmaz, dinlemezler.
9. HIGHLINE gereksizdir, parası olana satmak için alırlar, binmezler, tek opsiyonun CAM TAVAN ve METALİK BOYA olduğunu düşünürler.
0. Teknolojik gelişmeler hakkında hiçbir bilgi sahibi olmadıkları gibi paketlerde standart gelen donanımlara EK ÜCRETLİ OPSİYON derler.
Aracına uzun süreli bineceksen, hemen satma gibi bir sıkıntın yoksa, yılda 10-20 bin km yapıyorsan, aracının donanımları seni tatmin ediyorsa, pazardaki pazarlıklardan, alanın memnun, satanın memnun olduğu bir ilişkiden bize sadece susmak ve takdir etmek düşer, ama gerçeklerin farkında da olmalıyız. Showroom'daki Satış Temsilcileri ihanet ediyor, kupon araçları rüşvet veren bazı uyanıklara el altından satıyor, araç stok sahasına girmeden daha. "Para paradır" onlar için.
Biz ilgilendik de olan oldu geçen hafta fatura ve dün tescil 161.950+Asbis+Trafik+Kasko
Teslim aldım içimde derin ve şuh bir mutlulukla.
Bunlara ilave
Sürüş profil seçimi
Easy open paketi
Cam tavan
DLA
Area wiew
Lastik basınç ölçme sistemi
Park asist ve 230V soket ekletmiştim.
Aracın siparişini ve kaporasını Şubat 20de verdikten sonra araç Haziran son hafta TR ye iniş yaptı.
Resimler az sonra.
Diknot: Eklettiğim rezistanssız ön cam ve direksiyon ısıtmada temin sorunu olduğu için donanımlar iptal edildi, yoksa Ekimi bekleyecektim :S
1.6 TDI 7-DSG alanlar, haklı sebeplerle alıp kullananları gönlümün tahtına yerleştirmem kaydı ile, "kaymakçılardır". Bunlar aşağıdaki özelliklere sahiptirler:
1. Foruma girmez, internete bakmaz, evli olmasına rağmen cep telefonuyla sadece sevgilisi ile WhatsApp üzerinden muhabbet eder.
2. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, bunu almadan önce Sahibinden'de yüksek fiyata ilana verir, alıcısı çıkarsa kazık bir fiyata binmeden satar.
3. Aracı alır, 1.6 TDI 7-DSG, biner, yılda 5-10 bin km'den fazla yapmaz, araca aksesuar almaz, garanti bitmeden de sıfırmış gibi satar.
4. Araca yazılır, sırasını satar, bunlar "kaymakçıdan" ziyade "tereyağcılardır", daha sütün üzerinde yağ birikmeden satışa başlar.........!
5. Piyasaya göre yönünü çevirenler, ihtiyacı olmadığı halde, 1.6 TDI 7-DSG alır, kullanırken fiyatları takip eder, kâr edeceği anda satar.
6. Passat, Volkswagen, bunların Alman olduğunu bilir, aracın "D" sınıfı olduğunu ve üretildiği yeri bilmez, HIGHLINE'i FULL + FULL sanar.
7. Lane Assist, Side Assist, Rear Assist, Front Assist, DCC, ACC+City Emergency Brake, Navigasyon gibi şeylerle asla ve asla ilgilenmez.
8. Kendi yarattıkları hayal dünyasında, kendi ifade ettikleri düşüncelerle yapılan duvarların içerisinde yaşarlar, dışarıya bakmaz, dinlemezler.
9. HIGHLINE gereksizdir, parası olana satmak için alırlar, binmezler, tek opsiyonun CAM TAVAN ve METALİK BOYA olduğunu düşünürler.
0. Teknolojik gelişmeler hakkında hiçbir bilgi sahibi olmadıkları gibi paketlerde standart gelen donanımlara EK ÜCRETLİ OPSİYON derler.
Aracına uzun süreli bineceksen, hemen satma gibi bir sıkıntın yoksa, yılda 10-20 bin km yapıyorsan, aracının donanımları seni tatmin ediyorsa, pazardaki pazarlıklardan, alanın memnun, satanın memnun olduğu bir ilişkiden bize sadece susmak ve takdir etmek düşer, ama gerçeklerin farkında da olmalıyız. Showroom'daki Satış Temsilcileri ihanet ediyor, kupon araçları rüşvet veren bazı uyanıklara el altından satıyor, araç stok sahasına girmeden daha. "Para paradır" onlar için.
Hayırlı olsun şimdiden,forumdaki en full donanımlı araçlardan birisi olacak.
Biz ilgilendik de olan oldu geçen hafta fatura ve dün tescil 161.950+Asbis+Trafik+KaskoTeslim aldım içimde derin ve şuh bir mutlulukla. Bunlara ilave:
- Sürüş profil seçimi
- Easy open paketi
- Cam tavan
- DLA
- Area View
- Lastik basınç ölçme sistemi
- Park asist ve
- 230V soket
ekletmiştim. Aracın siparişini ve kaporasını Şubat 20de verdikten sonra araç Haziran son hafta TR ye iniş yaptı. Resimler az sonra.
Diknot: Eklettiğim rezistanssız ön cam ve direksiyon ısıtmada temin sorunu olduğu için donanımlar iptal edildi, yoksa Ekimi bekleyecektim![]()
Hayırlı olsun şimdiden,forumdaki en full donanımlı araçlardan birisi olacak.
Biz ilgilendik de olan oldu geçen hafta fatura ve dün tescil 161.950+Asbis+Trafik+KaskoTeslim aldım içimde derin ve şuh bir mutlulukla. Bunlara ilave:
- Sürüş profil seçimi
- Easy open paketi
- Cam tavan
- DLA
- Area View
- Lastik basınç ölçme sistemi
- Park asist ve
- 230V soket
ekletmiştim. Aracın siparişini ve kaporasını Şubat 20de verdikten sonra araç Haziran son hafta TR ye iniş yaptı. Resimler az sonra.
Diknot: Eklettiğim rezistanssız ön cam ve direksiyon ısıtmada temin sorunu olduğu için donanımlar iptal edildi, yoksa Ekimi bekleyecektim![]()
Toyota avensis elegant extra ileben de öyle sorayım o zaman
"2014 astra dizel satıp passat tsi alayım mı?"
(bir yıldır daha performanslı kullanıyorum).
Yani dikkat etmiyorum.
2 yılı geçti.
25200 km olmuş.
2260 litre lpg
250 litre benzin kullanmışım.
Yani ortalama 9 lt lpg ve 1 lt benzin.
Kışın 225/55r17 lastiklerle 10- 10.5 litre lpg olan yakıtım. 215/55r17 yazlıklarla şimdi 8 - 8.5 litre lpg civarına düşüyor. (lpg: Aygaz 2.05 tl)(ortalama hız:30)
8 yıl ford fusion lux sunroof 1.6 lpg kullandım. Yaklaşık aynı yakıt ve vergi.
Keşke B segmentiyle vakit kaybetmeseymişim diyorum. Gerçi fusionla güzel anılarım olmuştu, ayrılırken üzülmüştüm. Ama d segmentinin konfor ve güvenliği çok ayrı.
En kısa zamanda D segmentine geçmenizi öneririm.
Ama yeni passat 1.6 veya 1.4
Ama yeni superb style
Ama yeni mondeo 1.6 tdci
Konu lordford tarafından (04 07 2015 Saat 16:04 ) değiştirilmiştir.
Toyota avensis elegant extra ileben de öyle sorayım o zaman
"2014 astra dizel satıp passat tsi alayım mı?"
(bir yıldır daha performanslı kullanıyorum).
Yani dikkat etmiyorum.
2 yılı geçti.
25200 km olmuş.
2260 litre lpg
250 litre benzin kullanmışım.
Yani ortalama 9 lt lpg ve 1 lt benzin.
Kışın 225/55r17 lastiklerle 10- 10.5 litre lpg olan yakıtım. 215/55r17 yazlıklarla şimdi 8 - 8.5 litre lpg civarına düşüyor. (lpg: Aygaz 2.05 tl)(ortalama hız:30)
8 yıl ford fusion lux sunroof 1.6 lpg kullandım. Yaklaşık aynı yakıt ve vergi.
Keşke B segmentiyle vakit kaybetmeseymişim diyorum. Gerçi fusionla güzel anılarım olmuştu, ayrılırken üzülmüştüm. Ama d segmentinin konfor ve güvenliği çok ayrı.
En kısa zamanda D segmentine geçmenizi öneririm.
Ama yeni passat 1.6 veya 1.4
Ama yeni superb style
Ama yeni mondeo 1.6 tdci
TANER BEY İN BU DEDİKLERİNDEN SONRA 1.4 TSİ MANUEL ALMAYA KARAR VERDİM( BÜTÇENİNDE PAYI VAR TABİ :d ) YA TREND UFAK OPSİYONLAR ( YADA STANDART COMFORTLİNE NASIL BİR ARAÇ TAVSİYE EDERSİNİZ TANER BEY ?
TANER BEY İN BU DEDİKLERİNDEN SONRA 1.4 TSİ MANUEL ALMAYA KARAR VERDİM( BÜTÇENİNDE PAYI VAR TABİ :d ) YA TREND UFAK OPSİYONLAR ( YADA STANDART COMFORTLİNE NASIL BİR ARAÇ TAVSİYE EDERSİNİZ TANER BEY ?
Taner bey slm
Ort 8 yılda araç değiştiren ve Araçları hep 0 km alan biri olarak itirazlarım olacak
Sizde çok fazla donanım dominansı görüyorum
Temelde marka model motor donanım şeklinde gider tercihler ve üretimler tabiki.
Passat vw nin en değerli markası hatta tr de vw nin de önünde
Ben tercihimi en az 20 kritere göre Yaparım
Önce olmazsa olmazlar
Sonra olsa da olurlar
En sona da olmazlar
11, 5 yıl cmax tdci ghia kullandım zaman zaman 2.araç konumuna Düşen cmax 225.000 km yi GÖRDÜ . Diğer aracım Fiesta tdci olmasa idi 330,000 km olacaktı
Şimdi Passat almaya karar verip aldım
Olmazlarım;
2 lt
Benzin
Sw
Olmazsa olmazlarım
Dizel
Manual
Dikkat etti iseniz donanımı daha saymadım
Çünkü pek çok tüketici de böyle hareket eder
Yani önce Gömlek mi alacak pantolon mu
Sonra sıra kesime , kruvazörüne vs gelir
Bu tamamen Şahsi bir konu ama sizin ekseriyet içeren tespitiniz beni biraz uyardı
Dizel comfort pazarın hakimi
Hatta dsg li olanı
Ben 13000₺ dsg farkını Şiddetle reddetim
Hatta trend dizel düz vites bence ürün gamındaki F/M Ürünü
Ama donanım meselesi bir noktadan sonra işi çığrından ( fiyat olarak ) çıkarıyor
Sırf tavan vs için motor tercihini değiştirmek rasyonel gelmiyor.
Eğer benim gibi ort 22-25 k/ yıl yapan biri iseniz ayda 400₺ tasarruf edersiniz dizel ile yılda 5000₺ benim gibi 10 yıl binerseniz 50,000₺ eder
Ben asla tdi den vazgeçmem
Son olarak tespitlerimi genele yazmadığımı ifade edeyim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taner bey slm
Ort 8 yılda araç değiştiren ve Araçları hep 0 km alan biri olarak itirazlarım olacak
Sizde çok fazla donanım dominansı görüyorum
Temelde marka model motor donanım şeklinde gider tercihler ve üretimler tabiki.
Passat vw nin en değerli markası hatta tr de vw nin de önünde
Ben tercihimi en az 20 kritere göre Yaparım
Önce olmazsa olmazlar
Sonra olsa da olurlar
En sona da olmazlar
11, 5 yıl cmax tdci ghia kullandım zaman zaman 2.araç konumuna Düşen cmax 225.000 km yi GÖRDÜ . Diğer aracım Fiesta tdci olmasa idi 330,000 km olacaktı
Şimdi Passat almaya karar verip aldım
Olmazlarım;
2 lt
Benzin
Sw
Olmazsa olmazlarım
Dizel
Manual
Dikkat etti iseniz donanımı daha saymadım
Çünkü pek çok tüketici de böyle hareket eder
Yani önce Gömlek mi alacak pantolon mu
Sonra sıra kesime , kruvazörüne vs gelir
Bu tamamen Şahsi bir konu ama sizin ekseriyet içeren tespitiniz beni biraz uyardı
Dizel comfort pazarın hakimi
Hatta dsg li olanı
Ben 13000₺ dsg farkını Şiddetle reddetim
Hatta trend dizel düz vites bence ürün gamındaki F/M Ürünü
Ama donanım meselesi bir noktadan sonra işi çığrından ( fiyat olarak ) çıkarıyor
Sırf tavan vs için motor tercihini değiştirmek rasyonel gelmiyor.
Eğer benim gibi ort 22-25 k/ yıl yapan biri iseniz ayda 400₺ tasarruf edersiniz dizel ile yılda 5000₺ benim gibi 10 yıl binerseniz 50,000₺ eder
Ben asla tdi den vazgeçmem
Son olarak tespitlerimi genele yazmadığımı ifade edeyim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Merhaba Sayın Mehmet Sönmez,
1.6 TDI 7-DSG ve Doğuş'un bunun için talep ettiği 31.000 TL ile bugün yazdığım mesajlarda çizdiğim profillerde önemli bir hususa dikkat çekmeye çalışıyorum, o da ihtiyacı olduğu için bilerek ve fiyatı kabul ederek satın alan arkadaşlarımızın kararlarını sonuna kadar desteklediğimdir. Günde 100 km yol yapan birisine ne ben, ne de başkası 1.4 TSI 125 HP tavsiye edecektir. Zaten doğrusu onun 1.6 TDI veya 2.0 TDI almasıdır. Piyasa taktikleri ve tüccar yaklaşımı ile hareket edenler zaten aramızda olmadıkları gibi Sahibinden'de ve Volkswagen Bayisi olmayan yerlerde (Osmaniye gibi) ve araçların daha az ama paranın daha çok bulunduğu illerde (Doğu gibi) çok aktifler ve 150-160 bin TL'ye cam tavanlı standart bir 1.6 TDI 7-DSG Highline Passat alıcı buluyor.
Siz ortalama 20-25 bin km yapanlar olarak beyaz veya siyah alan yerine TSI ve TDI ibresinin ortada durduğu ve araç sahibinin kişisel kararına göre hareket etmesi gereken bir bölgedesiniz. Ben sizin yaptığınız kilometrenin yarısına ulaşsam bile, o da Adana'dan Antalya'ya tatile gitmeden, araca çok binmiş olduğumu düşünüyorum ve TDI almak benim ve benim gibiler için gereksiz, fakat yapım ve düşüncem nedeni ile donanıma çok önem veriyorum, bu de merakımdan ileri geliyor.
Kriterleriniz doğru ve yerinde. 1.6 TDI Trendline Sedan Manüel otomobili "otomobil" olarak kullanacak, çok binecek ve fazla kurcalamayacak olanlar için ideal bir tercih, Almanya'da Trendline bizim buradakinden de boş, bize yine donanımı bir Trendline geliyor. Benim kriterim de Distribütörün zaten sattığı baklavaya pahalı kaymak ekleyip ekleme sorusuna cevap vermektir, bana kaymak gerekmez, bir dilim daha baklava versin, yeter.
İftara 5 saat kaldı
Taner bey slm
Ort 8 yılda araç değiştiren ve Araçları hep 0 km alan biri olarak itirazlarım olacak
Sizde çok fazla donanım dominansı görüyorum
Temelde marka model motor donanım şeklinde gider tercihler ve üretimler tabiki.
Passat vw nin en değerli markası hatta tr de vw nin de önünde
Ben tercihimi en az 20 kritere göre Yaparım
Önce olmazsa olmazlar
Sonra olsa da olurlar
En sona da olmazlar
11, 5 yıl cmax tdci ghia kullandım zaman zaman 2.araç konumuna Düşen cmax 225.000 km yi GÖRDÜ . Diğer aracım Fiesta tdci olmasa idi 330,000 km olacaktı
Şimdi Passat almaya karar verip aldım
Olmazlarım;
2 lt
Benzin
Sw
Olmazsa olmazlarım
Dizel
Manual
Dikkat etti iseniz donanımı daha saymadım
Çünkü pek çok tüketici de böyle hareket eder
Yani önce Gömlek mi alacak pantolon mu
Sonra sıra kesime , kruvazörüne vs gelir
Bu tamamen Şahsi bir konu ama sizin ekseriyet içeren tespitiniz beni biraz uyardı
Dizel comfort pazarın hakimi
Hatta dsg li olanı
Ben 13000₺ dsg farkını Şiddetle reddetim
Hatta trend dizel düz vites bence ürün gamındaki F/M Ürünü
Ama donanım meselesi bir noktadan sonra işi çığrından ( fiyat olarak ) çıkarıyor
Sırf tavan vs için motor tercihini değiştirmek rasyonel gelmiyor.
Eğer benim gibi ort 22-25 k/ yıl yapan biri iseniz ayda 400₺ tasarruf edersiniz dizel ile yılda 5000₺ benim gibi 10 yıl binerseniz 50,000₺ eder
Ben asla tdi den vazgeçmem
Son olarak tespitlerimi genele yazmadığımı ifade edeyim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konu Taner Göde tarafından (04 07 2015 Saat 15:42 ) değiştirilmiştir.
Merhaba Sayın Mehmet Sönmez,
1.6 TDI 7-DSG ve Doğuş'un bunun için talep ettiği 31.000 TL ile bugün yazdığım mesajlarda çizdiğim profillerde önemli bir hususa dikkat çekmeye çalışıyorum, o da ihtiyacı olduğu için bilerek ve fiyatı kabul ederek satın alan arkadaşlarımızın kararlarını sonuna kadar desteklediğimdir. Günde 100 km yol yapan birisine ne ben, ne de başkası 1.4 TSI 125 HP tavsiye edecektir. Zaten doğrusu onun 1.6 TDI veya 2.0 TDI almasıdır. Piyasa taktikleri ve tüccar yaklaşımı ile hareket edenler zaten aramızda olmadıkları gibi Sahibinden'de ve Volkswagen Bayisi olmayan yerlerde (Osmaniye gibi) ve araçların daha az ama paranın daha çok bulunduğu illerde (Doğu gibi) çok aktifler ve 150-160 bin TL'ye cam tavanlı standart bir 1.6 TDI 7-DSG Highline Passat alıcı buluyor.
Siz ortalama 20-25 bin km yapanlar olarak beyaz veya siyah alan yerine TSI ve TDI ibresinin ortada durduğu ve araç sahibinin kişisel kararına göre hareket etmesi gereken bir bölgedesiniz. Ben sizin yaptığınız kilometrenin yarısına ulaşsam bile, o da Adana'dan Antalya'ya tatile gitmeden, araca çok binmiş olduğumu düşünüyorum ve TDI almak benim ve benim gibiler için gereksiz, fakat yapım ve düşüncem nedeni ile donanıma çok önem veriyorum, bu de merakımdan ileri geliyor.
Kriterleriniz doğru ve yerinde. 1.6 TDI Trendline Sedan Manüel otomobili "otomobil" olarak kullanacak, çok binecek ve fazla kurcalamayacak olanlar için ideal bir tercih, Almanya'da Trendline bizim buradakinden de boş, bize yine donanımı bir Trendline geliyor. Benim kriterim de Distribütörün zaten sattığı baklavaya pahalı kaymak ekleyip ekleme sorusuna cevap vermektir, bana kaymak gerekmez, bir dilim daha baklava versin, yeter.
İftara 5 saat kaldı
Taner bey slm
Ort 8 yılda araç değiştiren ve Araçları hep 0 km alan biri olarak itirazlarım olacak
Sizde çok fazla donanım dominansı görüyorum
Temelde marka model motor donanım şeklinde gider tercihler ve üretimler tabiki.
Passat vw nin en değerli markası hatta tr de vw nin de önünde
Ben tercihimi en az 20 kritere göre Yaparım
Önce olmazsa olmazlar
Sonra olsa da olurlar
En sona da olmazlar
11, 5 yıl cmax tdci ghia kullandım zaman zaman 2.araç konumuna Düşen cmax 225.000 km yi GÖRDÜ . Diğer aracım Fiesta tdci olmasa idi 330,000 km olacaktı
Şimdi Passat almaya karar verip aldım
Olmazlarım;
2 lt
Benzin
Sw
Olmazsa olmazlarım
Dizel
Manual
Dikkat etti iseniz donanımı daha saymadım
Çünkü pek çok tüketici de böyle hareket eder
Yani önce Gömlek mi alacak pantolon mu
Sonra sıra kesime , kruvazörüne vs gelir
Bu tamamen Şahsi bir konu ama sizin ekseriyet içeren tespitiniz beni biraz uyardı
Dizel comfort pazarın hakimi
Hatta dsg li olanı
Ben 13000₺ dsg farkını Şiddetle reddetim
Hatta trend dizel düz vites bence ürün gamındaki F/M Ürünü
Ama donanım meselesi bir noktadan sonra işi çığrından ( fiyat olarak ) çıkarıyor
Sırf tavan vs için motor tercihini değiştirmek rasyonel gelmiyor.
Eğer benim gibi ort 22-25 k/ yıl yapan biri iseniz ayda 400₺ tasarruf edersiniz dizel ile yılda 5000₺ benim gibi 10 yıl binerseniz 50,000₺ eder
Ben asla tdi den vazgeçmem
Son olarak tespitlerimi genele yazmadığımı ifade edeyim
Sent from my iPhone using Tapatalk
opsiyonel donanımda pm1 çok fonksiyonlu direksiyon olarak geçen tam olarak ne oluyor?
opsiyonel donanımda pm1 çok fonksiyonlu direksiyon olarak geçen tam olarak ne oluyor?
Trendline'a donanım ekletip beklemek yerine hiç beklemeden doğrudan standart Comfortline alın, hiç uğraşmayın. İmkanınız varsa London jant isteyin, hayatınızın en güzel yılları şerefine Cam Tavan ile Passat'a altın bir taç takmış olursunuz, pişman da olmazsınız.
Trendline'a donanım ekletip beklemek yerine hiç beklemeden doğrudan standart Comfortline alın, hiç uğraşmayın. İmkanınız varsa London jant isteyin, hayatınızın en güzel yılları şerefine Cam Tavan ile Passat'a altın bir taç takmış olursunuz, pişman da olmazsınız.
Bu kişi işte sürekli kupon araçları ayartıyor, sağdan soldan bulup üzerine 10-15 bin ekleyip satıyor. Her 2 haftada bir böyle bir ilan açıyor, genelde ilandaki araçlar ile sattığı araçlar arasında ilgi bulunmuyor (TDI diyor ama TSI resimleri gösteriyor). Araçlar hep HIGHLINE BEYAZ CAM TAVAN 1.6 TDI 7-DSG Hayalet Gösterge Navigasyon vb.
Bu kişi işte sürekli kupon araçları ayartıyor, sağdan soldan bulup üzerine 10-15 bin ekleyip satıyor. Her 2 haftada bir böyle bir ilan açıyor, genelde ilandaki araçlar ile sattığı araçlar arasında ilgi bulunmuyor (TDI diyor ama TSI resimleri gösteriyor). Araçlar hep HIGHLINE BEYAZ CAM TAVAN 1.6 TDI 7-DSG Hayalet Gösterge Navigasyon vb.
Fiyatlama ve satış stratejisi (doğuşun) biz tüketiciler açısından berbat
Ben aracımın parasını ödedim henüz teslim almadım
Geçen gün doğuş Müşt hizmetleri aradı satın alma sürecindeki memnuniyetimi sordu
Ona bu passatı vw Passat olduğu ve yılın aracı olduğu için aldım burada zerre kadar doğuşun ve St nin etkisi olmadı dedim
Sizin satış politikanızdan iğrendim dedim tüm sürece 10 üzerinden 3 verdim
Bilin dedim zorunda kaldığım için aracı sizden alıyorum dedim
Ben Herşeyin farkındayım
Araç çok iyi
Fiyat vasat ile berbat aradında
Doğuş fırsatçı
1999 da golf 4 comfort 1,6 alan eski vw sahibi olarak forumdaki en eski kullanıcılardanım sanırım
O yıllarda vw de golf de bilinmiyordu ama araç 10 numaraydı
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fiyatlama ve satış stratejisi (doğuşun) biz tüketiciler açısından berbat
Ben aracımın parasını ödedim henüz teslim almadım
Geçen gün doğuş Müşt hizmetleri aradı satın alma sürecindeki memnuniyetimi sordu
Ona bu passatı vw Passat olduğu ve yılın aracı olduğu için aldım burada zerre kadar doğuşun ve St nin etkisi olmadı dedim
Sizin satış politikanızdan iğrendim dedim tüm sürece 10 üzerinden 3 verdim
Bilin dedim zorunda kaldığım için aracı sizden alıyorum dedim
Ben Herşeyin farkındayım
Araç çok iyi
Fiyat vasat ile berbat aradında
Doğuş fırsatçı
1999 da golf 4 comfort 1,6 alan eski vw sahibi olarak forumdaki en eski kullanıcılardanım sanırım
O yıllarda vw de golf de bilinmiyordu ama araç 10 numaraydı
Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi nin kendi stesinde A4 148.000 TL den başlıyor. 1.8 motor oldugu için. 1.4 olsaydı 118.000 başlangıç fiyatı olacaktı. Donanımlarla falan da belki 150 civarı olacaktı yine. Darlığına birşey diyemem tabi ama 150.000 passata verecek adamın dikkatini mutlaka çekecektir demek istedim.Güzel araba...
1. Navigasyon ekranı yapıştırma tablet gibi, vites kolu da yanlış yerde ve hatalı ölçülere sahip, ergonomiye önem ve özen gösterilmemiş, bence olmamış.
2. Aracı A3 sedan ile yan yana koyduğunuzda karıştırabilirsiniz.
3. İçi her zaman herhangi bir Passat'tan daha küçük, dar.
4. AUDI müşterisi elindeki parayla A6 alır, parası azsa Passat alır.
5. Çizgiler 2010-2020 tarzına uygun kıvrım yerine kenar olmuş.
6. Doğuş asla ve asla bir A4'ü, motoru 1.4 olsa da, Passat'tan ucuza satmaz.
Audi nin kendi stesinde A4 148.000 TL den başlıyor. 1.8 motor oldugu için. 1.4 olsaydı 118.000 başlangıç fiyatı olacaktı. Donanımlarla falan da belki 150 civarı olacaktı yine. Darlığına birşey diyemem tabi ama 150.000 passata verecek adamın dikkatini mutlaka çekecektir demek istedim.Güzel araba...
1. Navigasyon ekranı yapıştırma tablet gibi, vites kolu da yanlış yerde ve hatalı ölçülere sahip, ergonomiye önem ve özen gösterilmemiş, bence olmamış.
2. Aracı A3 sedan ile yan yana koyduğunuzda karıştırabilirsiniz.
3. İçi her zaman herhangi bir Passat'tan daha küçük, dar.
4. AUDI müşterisi elindeki parayla A6 alır, parası azsa Passat alır.
5. Çizgiler 2010-2020 tarzına uygun kıvrım yerine kenar olmuş.
6. Doğuş asla ve asla bir A4'ü, motoru 1.4 olsa da, Passat'tan ucuza satmaz.
Taner bey.
Size gönderdiğim mesajdaki beyaz (içi siyah) tdi dsg comfortline 115bine pazartesi bacanağa alıyoruz.
?
Bahsettiğim opsiyonlardan feragat etti, passata karar verdik madem 4 ay beklemeyelim dedik. Siyah rengi de arkadaşları vaz geçirmiş.
Euro ile de borçlanmak istemedik, savaş ve kriz zamanı.
Taner bey.
Size gönderdiğim mesajdaki beyaz (içi siyah) tdi dsg comfortline 115bine pazartesi bacanağa alıyoruz.
?
Bahsettiğim opsiyonlardan feragat etti, passata karar verdik madem 4 ay beklemeyelim dedik. Siyah rengi de arkadaşları vaz geçirmiş.
Euro ile de borçlanmak istemedik, savaş ve kriz zamanı.
Doğuş bu, ÖTV 1.4 TSI motorla daha önceki 1.8 TSI'de uygulanan %90'dan %45'e düşeceği için aradaki vergi indirimini "kâr" olarak cebine indirecek ve AUDI A4'ün fiyatını ASLA 148.000 TL'den aşağıya indirmeyecektir. Belki sembolik bir ibare olarak 5-10 bin TL kesinti yapar ama AUDI'yi PASSAT fiyatına satmak Doğuş'un asla yapmayacağı ve yanaşmayacağı, altın yumurtlayan tavuğu kesme ile aynı olan bir girişimde bulunmayacaktır.
Audi nin kendi stesinde A4 148.000 TL den başlıyor. 1.8 motor oldugu için. 1.4 olsaydı 118.000 başlangıç fiyatı olacaktı. Donanımlarla falan da belki 150 civarı olacaktı yine. Darlığına birşey diyemem tabi ama 150.000 passata verecek adamın dikkatini mutlaka çekecektir demek istedim.
Doğuş bu, ÖTV 1.4 TSI motorla daha önceki 1.8 TSI'de uygulanan %90'dan %45'e düşeceği için aradaki vergi indirimini "kâr" olarak cebine indirecek ve AUDI A4'ün fiyatını ASLA 148.000 TL'den aşağıya indirmeyecektir. Belki sembolik bir ibare olarak 5-10 bin TL kesinti yapar ama AUDI'yi PASSAT fiyatına satmak Doğuş'un asla yapmayacağı ve yanaşmayacağı, altın yumurtlayan tavuğu kesme ile aynı olan bir girişimde bulunmayacaktır.
Audi nin kendi stesinde A4 148.000 TL den başlıyor. 1.8 motor oldugu için. 1.4 olsaydı 118.000 başlangıç fiyatı olacaktı. Donanımlarla falan da belki 150 civarı olacaktı yine. Darlığına birşey diyemem tabi ama 150.000 passata verecek adamın dikkatini mutlaka çekecektir demek istedim.
comfortline a ek olarak ambiyans aydınlatma opsiyonlarda var tam olarak neleri alıyoruz bu opsiyonda kapı altı aydınlatmalar var comfortline da ekstra neler alıyoruz ?
comfortline a ek olarak ambiyans aydınlatma opsiyonlarda var tam olarak neleri alıyoruz bu opsiyonda kapı altı aydınlatmalar var comfortline da ekstra neler alıyoruz ?
Kapılarda dekor, kapı açma kolu ve kapı tutma (çekme) kolunun içine LED beyaz aydınlatma yerleştiriliyor ancak bildiğim kadarı ile, değişmediyse veya güncellenmediyse, dekor için ahşap kaplama seçmek gerekiyor, yani alüminyum kapı dekorunda ambiyans olmaması gerek. En son Alman Passat konfigüratörüne baktığımda ambiyans için 500 € değerindeki ahşap kaplamaları seçmek de gerekiyordu.
Kapılarda dekor, kapı açma kolu ve kapı tutma (çekme) kolunun içine LED beyaz aydınlatma yerleştiriliyor ancak bildiğim kadarı ile, değişmediyse veya güncellenmediyse, dekor için ahşap kaplama seçmek gerekiyor, yani alüminyum kapı dekorunda ambiyans olmaması gerek. En son Alman Passat konfigüratörüne baktığımda ambiyans için 500 € değerindeki ahşap kaplamaları seçmek de gerekiyordu.
1.4 tsi 125 bg comfortline - beyaz - katlanir ayna - cam tavan - 230 volt soket bu şekilde 89.427 tl oluyor duruma göre ambiyans aydinlatma - 17'' london jant ekletilebilir tabi bu london janti eklersek mevcut jant fiyattan düşüyosa eklenir yok düşmüyorsa ekleyemem
1.4 tsi 125 bg comfortline - beyaz - katlanir ayna - cam tavan - 230 volt soket bu şekilde 89.427 tl oluyor duruma göre ambiyans aydinlatma - 17'' london jant ekletilebilir tabi bu london janti eklersek mevcut jant fiyattan düşüyosa eklenir yok düşmüyorsa ekleyemem
O zaman gerek yok eklemeye taner bey bi bakabilirmisiniz opsiyonlarda gördüğünüz bir eksiklik varmı
O zaman gerek yok eklemeye taner bey bi bakabilirmisiniz opsiyonlarda gördüğünüz bir eksiklik varmı
Çok güzel seçim. Hayırlı olsun. London jant ekletirseniz fiyat farkı olmaması gerek.
Çok güzel seçim. Hayırlı olsun. London jant ekletirseniz fiyat farkı olmaması gerek.
316 bmw: 120bin tl civarı.
C180 merso: 125bin tl civarı.
İken;
1.4 a4 için 130 dan fazla olmaz diye düşünüyorum.
Ha 130bine baz donanım yeni a4 mü?
Tabiki dopdolu yeni passat ve superb tercih ederim.
Benim için audi ; a6
Bmw; 520
Merso; E serisidir.
Gerisi teferruat.
316 bmw: 120bin tl civarı.
C180 merso: 125bin tl civarı.
İken;
1.4 a4 için 130 dan fazla olmaz diye düşünüyorum.
Ha 130bine baz donanım yeni a4 mü?
Tabiki dopdolu yeni passat ve superb tercih ederim.
Benim için audi ; a6
Bmw; 520
Merso; E serisidir.
Gerisi teferruat.
En önemli olanları ekletmişsin arkadaşım, belki perde olabilir ama o benim kişisel zevkim, sizin için gerek olup olmadığına kendiniz karar vereceksiniz. Tüm modellerde zaten anahtarsız çalıştırma var, jantlar da London olursa tadından yenmez vallahi.
En önemli olanları ekletmişsin arkadaşım, belki perde olabilir ama o benim kişisel zevkim, sizin için gerek olup olmadığına kendiniz karar vereceksiniz. Tüm modellerde zaten anahtarsız çalıştırma var, jantlar da London olursa tadından yenmez vallahi.
Doğuş 1.4'ten doğan ötv avantajını cebine atar.Boş 1.4'ü 140 a biraz dolu A4 ü 160 dan aşağı satmaz.1 yıl içinde araçların Ötv sine devlet tekrar müdahale edecektir.E serisi 1.6 Bmw 5 serisi hatta X3,X1 serileri 1.6 Audi de başladı.Aracın türkiyeye giriş fiyatına göre ötv artabilir, değişik bir fiyatlama yapabilirler.Audi nin kendi stesinde A4 148.000 TL den başlıyor. 1.8 motor oldugu için. 1.4 olsaydı 118.000 başlangıç fiyatı olacaktı. Donanımlarla falan da belki 150 civarı olacaktı yine. Darlığına birşey diyemem tabi ama 150.000 passata verecek adamın dikkatini mutlaka çekecektir demek istedim.
Doğuş 1.4'ten doğan ötv avantajını cebine atar.Boş 1.4'ü 140 a biraz dolu A4 ü 160 dan aşağı satmaz.1 yıl içinde araçların Ötv sine devlet tekrar müdahale edecektir.E serisi 1.6 Bmw 5 serisi hatta X3,X1 serileri 1.6 Audi de başladı.Aracın türkiyeye giriş fiyatına göre ötv artabilir, değişik bir fiyatlama yapabilirler.Audi nin kendi stesinde A4 148.000 TL den başlıyor. 1.8 motor oldugu için. 1.4 olsaydı 118.000 başlangıç fiyatı olacaktı. Donanımlarla falan da belki 150 civarı olacaktı yine. Darlığına birşey diyemem tabi ama 150.000 passata verecek adamın dikkatini mutlaka çekecektir demek istedim.
Hayırlı olsun, fiyat bence normal. TDI-DSG konusunda fikirlerimi biliyorsunuz, umarım bacanak alıp bol bol biner de 1 yıl sonra düşük kilometrede satmaz, gerçi elbette kendi bileceği iş, forumda araçlara binecek olan arkadaşlara yol göstermek daha önemli. Passat'ı TDI + DSG alıp kendi işlerin için kullanmak ve bol bol binmek aracın gerçek faydasını ortaya çıkarıyor. Umarım yanılmam.
Beklememek en iyisi, savaş ve krizden ziyade koalisyon görüşmeleri daha ağır basıyor. Ülkenin istikrara ihtiyacı var. Siyaset konuşulmaz, eski iktidar partisinin takdir ettiğim yanları da oldu, bilhassa ekonomide, bunu devam ettirebilirdi mesela.
Beyaz isabet olmuş. Siyah da güzel, asil. ama bakımı hakikaten daha zor, bunu siyah alanlar da teyit edeceklerdir.
Taner bey.
Size gönderdiğim mesajdaki beyaz (içi siyah) tdi dsg comfortline 115bine pazartesi bacanağa alıyoruz.
?
Bahsettiğim opsiyonlardan feragat etti, passata karar verdik madem 4 ay beklemeyelim dedik. Siyah rengi de arkadaşları vaz geçirmiş.
Euro ile de borçlanmak istemedik, savaş ve kriz zamanı.
Hayırlı olsun, fiyat bence normal. TDI-DSG konusunda fikirlerimi biliyorsunuz, umarım bacanak alıp bol bol biner de 1 yıl sonra düşük kilometrede satmaz, gerçi elbette kendi bileceği iş, forumda araçlara binecek olan arkadaşlara yol göstermek daha önemli. Passat'ı TDI + DSG alıp kendi işlerin için kullanmak ve bol bol binmek aracın gerçek faydasını ortaya çıkarıyor. Umarım yanılmam.
Beklememek en iyisi, savaş ve krizden ziyade koalisyon görüşmeleri daha ağır basıyor. Ülkenin istikrara ihtiyacı var. Siyaset konuşulmaz, eski iktidar partisinin takdir ettiğim yanları da oldu, bilhassa ekonomide, bunu devam ettirebilirdi mesela.
Beyaz isabet olmuş. Siyah da güzel, asil. ama bakımı hakikaten daha zor, bunu siyah alanlar da teyit edeceklerdir.
Taner bey.
Size gönderdiğim mesajdaki beyaz (içi siyah) tdi dsg comfortline 115bine pazartesi bacanağa alıyoruz.
?
Bahsettiğim opsiyonlardan feragat etti, passata karar verdik madem 4 ay beklemeyelim dedik. Siyah rengi de arkadaşları vaz geçirmiş.
Euro ile de borçlanmak istemedik, savaş ve kriz zamanı.
aracı aldığım gibi camlara film çekecem zaten perdede kullanmıyorum açıkçası şuan mevcut megane 2 aracımda var hiç kullanmadım
aracı aldığım gibi camlara film çekecem zaten perdede kullanmıyorum açıkçası şuan mevcut megane 2 aracımda var hiç kullanmadım